Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

45621 / 2012-02-27 - Podmiot prawa publicznego / Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Stargard Szczeciński)

Opracowanie koncepcji systemu gospodarki odpadami na głównym obszarze działalności Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o. z uwzględnieniem możliwości realizacji przyszłej inwestycji pn. Budowa instalacji mechaniczno - biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy.

Opis zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu koncepcji systemu gospodarki odpadami na głównym obszarze działalności Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o. z uwzględnieniem możliwości realizacji przyszłej inwestycji pn. Budowa instalacji mechaniczno - biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy.
Przedmiotowa Koncepcja powinna uwzględniać aktualny stan prawny w tym wymogi wynikające z ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw ( Dz. U. 2011, nr 152, poz. 897 z późn. zm.), wykonana w trzech egzemplarzach w wersji papierowej i na płytach CD.

W ramach powyższego opracowanie wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi składającej się z sześciu części, a mianowicie:

Etap pierwszy
Opracowanie organizacji pracy w jednostce organizacyjnej (Spółka, jednostka budżetowa) zarządzającej systemem gospodarki odpadami w imieniu Miasta Stargard Szczeciński, określenie m. in. potrzeb kadrowych, lokalowych, sprzętowych dla zapewnienia sprawnej organizacji przetargów, kontroli świadczenia usług przez firmy odbierające odpady, prowadzenia monitoringu odpadów i związanej z tym statystki odpadowej, naliczanie opłat dla wytwórców odpadów i prowadzenie windykacji oraz prowadzenie edukacji ekologicznej, weryfikacji deklaracji wraz z propozycją schematu organizacyjnego systemu.

Etap drugi
W ramach nowej koncepcji gospodarki odpadami dla potrzeb ZZO Stargard:
- szczegółowe rozpoznanie rynku lokalnego przedsiębiorców odbierających odpady,
- określenie sposobu i zasad prowadzenia odbioru odpadów komunalnych oraz selektywnej zbiórki odpadów w zakresie przewidzianym w ustawie, w zależności od rodzaju nieruchomości i działalności gospodarczej,
- określanie zapotrzebowania na sieć stacjonarnych Punktów Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów (platform) oraz Gminnych Punktów Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych lub innych rozwiązań alternatywnych,
- określenie zasad ustalania częstotliwości i harmonogramu opróżniania pojemników, zapewniającej odpowiedni stan sanitarno-porządkowy, z uwzględnieniem odpadów odbieranych selektywnie.
- określenie zasad ustalania zapotrzebowania na pojemniki do zbierania odpadów wraz z określeniem niezbędnej ilości poszczególnych rodzajów pojemników,
- oszacowanie kosztów funkcjonowania systemu (odbierania, transportu, zbierania, odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych; selektywna zbiórka odpadów, tworzenia i utrzymania punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych; obsługi administracyjnej systemu; monitoringu systemu).
- przedstawienie metody i wyliczenie wysokości stawki opłaty za zagospodarowanie odpadów komunalnych na podstawie: liczby mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość, ilości zużytej wody z danej nieruchomości, powierzchni lokalu mieszkalnego,
oraz od gospodarstwa domowego wraz z propozycją wskazania najbardziej optymalnej metody.
- wyliczenie wysokości stawki opłaty za pojemnik o określonej pojemności.
- przedstawienie rozwiązań dotyczących odbierania odpadów od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne.
- skalkulowanie stawek podwyższonych w przypadku nieselektywnego przekazywania odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości (wysokość stawki opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi zbieranymi i odbieranymi w sposób selektywny).
- wyliczenie kosztów odbioru i transportu odpadów objętościowo (za 1m3), wagowo (za 1Mg) i od wielkości pojemnika.
- syntetyczny opis istniejącego systemu gospodarki odpadami komunalnymi w Stargardzie Szczecińskim.
- określenie szczegółowego harmonogramu działań koniecznych do podjęcia przez Miasto w celu dostosowania obecnie funkcjonującego systemu do nowych uwarunkowań prawnych.
- opracowanie modelu współpracy ZZO Stargard z gminami objętymi porozumieniem międzygminnym w zakresie wdrażania, ogłaszania przetargów i zarządzania nowym systemem w tych gminach.
- przedstawienie propozycji możliwości podziału obszaru miasta na sektory wywozowe z uwzględnieniem liczby mieszkańców w każdym sektorze, gęstości zaludnienia na danym terenie oraz obszar możliwy do obsługi przez jednego przedsiębiorcę, z określeniem głównych czynników, które powinny determinować wielkość sektora.
- określenie spodziewanej masy odpadów komunalnych, które trafią do systemu i średniej ilości odpadów komunalnych wytwarzanych przez osobę w ujęciu objętościowym i wagowym (na podstawie danych posiadanych przez Miasto Stargard Szczeciński, w szczególności wcześniej realizowanych opracowań, zamówionych przez Miasto i podmioty gospodarujące odpadami oraz danych wynikających ze sprawozdań składanych przez podmioty gospodarujące odpadami komunalnymi).
- propozycje rodzajów usług podstawowych i dodatkowych np. dostarczanie pojemników oraz ich mycie, odbiór gruzu od przedsiębiorców świadczonych przez Miasto Stargard Szczeciński w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów i określenie wytycznych do ustalenia wysokości cen za te usługi.

Etap trzeci
Opracowanie projektu regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Stargard Szczeciński oraz niezbędnych projektów uchwał do wdrożenia systemu z uwzględnieniem potrzeb ZZO Stargard Sp. z o.o. m. in.:
- w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Stargard Szczeciński.
- w sprawie stawek opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi za mieszkańca i pojemnik o określonej pojemności (ustalając stawki opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi należy wziąć pod uwagę: sposób wyliczenia opłaty - liczba mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość lub ilość zużytej wody z danej nieruchomości lub powierzchnia lokalu mieszkalnego; ilość wytwarzanych na terenie gminy odpadów komunalnych; koszty funkcjonowania systemu gospodarki odpadami komunalnymi; przypadki, w których właściciele nieruchomości wytwarzają odpady nieregularnie, w szczególności to, że na niektórych nieruchomościach tj. ogrody działkowe, hotele itp. odpady komunalne powstają sezonowo).
- w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi (należy wziąć pod uwagę warunki miejscowe).
- w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (obejmuję wzór deklaracji, objaśnienia dotyczące sposobu jej wypełniania oraz pouczenie, że deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego, ponadto powinna zawierać informację o terminach i miejscu składania deklaracji).
- w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (powinna zawierać w szczególności ilość odpadów komunalnych odbieranych od właściciela nieruchomości, częstotliwość odbierania odpadów komunalnych od właściciela nieruchomości i sposób świadczenia usług przez punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych).
- w sprawie rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów wraz z wysokością cen za te usługi.
- w sprawie wymagań, jakie winien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami i prowadzenia schronisk (powinna zawierać szczegółowe wymagania jakie powinien spełnić przedsiębiorca ubiegającego się o uzyskanie ww. zezwolenia, a także zakres ochrony przed bezdomnymi zwierzętami i prowadzenia schronisk).
- w sprawie wymagań, jakie winien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (powinna uwzględniać opis wyposażenia technicznego niezbędnego do realizacji zadania).
- w sprawie górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości pozbywających się zebranych odpadów komunalnych oraz nieczystości ciekłych w sposób zgodny z przepisami ustawy i przepisami odrębnymi (należy przyjąć stosowanie niższych stawek, jeżeli odpady komunalne są zbierane i odbierane w sposób selektywny, a także rozważyć zróżnicowanie stawki w zależności od gęstości zaludnienia na danym obszarze gminy oraz odległość od miejsca unieszkodliwiania odpadów komunalnych).
- w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne.
- w sprawie sposobu obliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne.
- w sprawie przejęcia od właścicieli nieruchomości niektórych obowiązków w zakresie pozbywania się nieczystości ciekłych oraz uprzątania chodników.
- w sprawie dokumentowania realizacji obowiązków (powinna zawierać wzory sprawozdań z realizacji nałożonych obowiązków w celu ujednolicenia dokumentacji sprawozdawczej).
- w sprawie określenia stawki opłat za pojemnik o określonej pojemności.
- w sprawie przejęcia obowiązku właścicieli nieruchomości wyposażenia nieruchomości w pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych.

Etap czwarty
Określenie rodzaju przetargu (odbiór, odbiór i zagospodarowanie). Opracowanie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wykonywanie usług polegających na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Opis przedmiotu zamówienia powinien zawierać w szczególności:
- wymogi związane z przekazaniem odebranych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych;
- rodzaje odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości;
- standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska;
- obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem;
- szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości;
- szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom zagospodarującym odpady komunalne.

Etap piąty
Wymagania dla systemu informatycznego obsługującego administrowanie gospodarką odpadami komunalnymi.

Etap szósty
Koncepcja działań promocyjno-informacyjnych w zakresie nowego systemu.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 45621

Data publikacji: 2012-02-27

Nazwa:
Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Ulica: ul. Bogusława IV 15

Numer domu: 15

Miejscowość: Stargard Szczeciński

Kod pocztowy: 73-110

Województwo / kraj: zachodniopomorskie

Numer telefonu: 91 573 35 36

Numer faxu: 91 573 35 36

Adres strony internetowej: www.zzo.stargard.pl

Regon: 32073773800000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie koncepcji systemu gospodarki odpadami na głównym obszarze działalności Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o. z uwzględnieniem możliwości realizacji przyszłej inwestycji pn. Budowa instalacji mechaniczno - biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu koncepcji systemu gospodarki odpadami na głównym obszarze działalności Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o. z uwzględnieniem możliwości realizacji przyszłej inwestycji pn. Budowa instalacji mechaniczno - biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy.
Przedmiotowa Koncepcja powinna uwzględniać aktualny stan prawny w tym wymogi wynikające z ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw ( Dz. U. 2011, nr 152, poz. 897 z późn. zm.), wykonana w trzech egzemplarzach w wersji papierowej i na płytach CD.

W ramach powyższego opracowanie wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi składającej się z sześciu części, a mianowicie:

Etap pierwszy
Opracowanie organizacji pracy w jednostce organizacyjnej (Spółka, jednostka budżetowa) zarządzającej systemem gospodarki odpadami w imieniu Miasta Stargard Szczeciński, określenie m. in. potrzeb kadrowych, lokalowych, sprzętowych dla zapewnienia sprawnej organizacji przetargów, kontroli świadczenia usług przez firmy odbierające odpady, prowadzenia monitoringu odpadów i związanej z tym statystki odpadowej, naliczanie opłat dla wytwórców odpadów i prowadzenie windykacji oraz prowadzenie edukacji ekologicznej, weryfikacji deklaracji wraz z propozycją schematu organizacyjnego systemu.

Etap drugi
W ramach nowej koncepcji gospodarki odpadami dla potrzeb ZZO Stargard:
- szczegółowe rozpoznanie rynku lokalnego przedsiębiorców odbierających odpady,
- określenie sposobu i zasad prowadzenia odbioru odpadów komunalnych oraz selektywnej zbiórki odpadów w zakresie przewidzianym w ustawie, w zależności od rodzaju nieruchomości i działalności gospodarczej,
- określanie zapotrzebowania na sieć stacjonarnych Punktów Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów (platform) oraz Gminnych Punktów Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych lub innych rozwiązań alternatywnych,
- określenie zasad ustalania częstotliwości i harmonogramu opróżniania pojemników, zapewniającej odpowiedni stan sanitarno-porządkowy, z uwzględnieniem odpadów odbieranych selektywnie.
- określenie zasad ustalania zapotrzebowania na pojemniki do zbierania odpadów wraz z określeniem niezbędnej ilości poszczególnych rodzajów pojemników,
- oszacowanie kosztów funkcjonowania systemu (odbierania, transportu, zbierania, odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych; selektywna zbiórka odpadów, tworzenia i utrzymania punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych; obsługi administracyjnej systemu; monitoringu systemu).
- przedstawienie metody i wyliczenie wysokości stawki opłaty za zagospodarowanie odpadów komunalnych na podstawie: liczby mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość, ilości zużytej wody z danej nieruchomości, powierzchni lokalu mieszkalnego,
oraz od gospodarstwa domowego wraz z propozycją wskazania najbardziej optymalnej metody.
- wyliczenie wysokości stawki opłaty za pojemnik o określonej pojemności.
- przedstawienie rozwiązań dotyczących odbierania odpadów od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne.
- skalkulowanie stawek podwyższonych w przypadku nieselektywnego przekazywania odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości (wysokość stawki opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi zbieranymi i odbieranymi w sposób selektywny).
- wyliczenie kosztów odbioru i transportu odpadów objętościowo (za 1m3), wagowo (za 1Mg) i od wielkości pojemnika.
- syntetyczny opis istniejącego systemu gospodarki odpadami komunalnymi w Stargardzie Szczecińskim.
- określenie szczegółowego harmonogramu działań koniecznych do podjęcia przez Miasto w celu dostosowania obecnie funkcjonującego systemu do nowych uwarunkowań prawnych.
- opracowanie modelu współpracy ZZO Stargard z gminami objętymi porozumieniem międzygminnym w zakresie wdrażania, ogłaszania przetargów i zarządzania nowym systemem w tych gminach.
- przedstawienie propozycji możliwości podziału obszaru miasta na sektory wywozowe z uwzględnieniem liczby mieszkańców w każdym sektorze, gęstości zaludnienia na danym terenie oraz obszar możliwy do obsługi przez jednego przedsiębiorcę, z określeniem głównych czynników, które powinny determinować wielkość sektora.
- określenie spodziewanej masy odpadów komunalnych, które trafią do systemu i średniej ilości odpadów komunalnych wytwarzanych przez osobę w ujęciu objętościowym i wagowym (na podstawie danych posiadanych przez Miasto Stargard Szczeciński, w szczególności wcześniej realizowanych opracowań, zamówionych przez Miasto i podmioty gospodarujące odpadami oraz danych wynikających ze sprawozdań składanych przez podmioty gospodarujące odpadami komunalnymi).
- propozycje rodzajów usług podstawowych i dodatkowych np. dostarczanie pojemników oraz ich mycie, odbiór gruzu od przedsiębiorców świadczonych przez Miasto Stargard Szczeciński w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów i określenie wytycznych do ustalenia wysokości cen za te usługi.

Etap trzeci
Opracowanie projektu regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Stargard Szczeciński oraz niezbędnych projektów uchwał do wdrożenia systemu z uwzględnieniem potrzeb ZZO Stargard Sp. z o.o. m. in.:
- w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Stargard Szczeciński.
- w sprawie stawek opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi za mieszkańca i pojemnik o określonej pojemności (ustalając stawki opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi należy wziąć pod uwagę: sposób wyliczenia opłaty - liczba mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość lub ilość zużytej wody z danej nieruchomości lub powierzchnia lokalu mieszkalnego; ilość wytwarzanych na terenie gminy odpadów komunalnych; koszty funkcjonowania systemu gospodarki odpadami komunalnymi; przypadki, w których właściciele nieruchomości wytwarzają odpady nieregularnie, w szczególności to, że na niektórych nieruchomościach tj. ogrody działkowe, hotele itp. odpady komunalne powstają sezonowo).
- w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi (należy wziąć pod uwagę warunki miejscowe).
- w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (obejmuję wzór deklaracji, objaśnienia dotyczące sposobu jej wypełniania oraz pouczenie, że deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego, ponadto powinna zawierać informację o terminach i miejscu składania deklaracji).
- w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (powinna zawierać w szczególności ilość odpadów komunalnych odbieranych od właściciela nieruchomości, częstotliwość odbierania odpadów komunalnych od właściciela nieruchomości i sposób świadczenia usług przez punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych).
- w sprawie rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów wraz z wysokością cen za te usługi.
- w sprawie wymagań, jakie winien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami i prowadzenia schronisk (powinna zawierać szczegółowe wymagania jakie powinien spełnić przedsiębiorca ubiegającego się o uzyskanie ww. zezwolenia, a także zakres ochrony przed bezdomnymi zwierzętami i prowadzenia schronisk).
- w sprawie wymagań, jakie winien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (powinna uwzględniać opis wyposażenia technicznego niezbędnego do realizacji zadania).
- w sprawie górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości pozbywających się zebranych odpadów komunalnych oraz nieczystości ciekłych w sposób zgodny z przepisami ustawy i przepisami odrębnymi (należy przyjąć stosowanie niższych stawek, jeżeli odpady komunalne są zbierane i odbierane w sposób selektywny, a także rozważyć zróżnicowanie stawki w zależności od gęstości zaludnienia na danym obszarze gminy oraz odległość od miejsca unieszkodliwiania odpadów komunalnych).
- w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne.
- w sprawie sposobu obliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne.
- w sprawie przejęcia od właścicieli nieruchomości niektórych obowiązków w zakresie pozbywania się nieczystości ciekłych oraz uprzątania chodników.
- w sprawie dokumentowania realizacji obowiązków (powinna zawierać wzory sprawozdań z realizacji nałożonych obowiązków w celu ujednolicenia dokumentacji sprawozdawczej).
- w sprawie określenia stawki opłat za pojemnik o określonej pojemności.
- w sprawie przejęcia obowiązku właścicieli nieruchomości wyposażenia nieruchomości w pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych.

Etap czwarty
Określenie rodzaju przetargu (odbiór, odbiór i zagospodarowanie). Opracowanie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wykonywanie usług polegających na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Opis przedmiotu zamówienia powinien zawierać w szczególności:
- wymogi związane z przekazaniem odebranych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych;
- rodzaje odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości;
- standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska;
- obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem;
- szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości;
- szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom zagospodarującym odpady komunalne.

Etap piąty
Wymagania dla systemu informatycznego obsługującego administrowanie gospodarką odpadami komunalnymi.

Etap szósty
Koncepcja działań promocyjno-informacyjnych w zakresie nowego systemu.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak

Określenie zamówień uzupełniających: do 50 procent

Czas: O

Okres trwania zamówienia w dniach: 60

Informacja na temat wadium:
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych).

Zaliczka: Nie

Uprawnienia: oświadczenie Wykonawcy - spełnia - nie spełnia

Wiedza i doświadczenie: oświadczenie Wykonawcy - spełnia - nie spełnia

Potencjał techniczny: oświadczenie Wykonawcy - spełnia - nie spełnia

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia: oświadczenie Wykonawcy - spełnia - nie spełnia

Sytuacja ekonomiczna: oświadczenie Wykonawcy - spełnia - nie spełnia

Oświadczenie nr 3: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 3: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 4: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 7: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokument potwierdzenia III.5: Tak

Inne dokumenty potwierdzające III.5:
Dokument potwierdzajacy, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie na wykonanie podobnej usługi dla miasta zamieszkałego przez co najmniej 50 000 mieszkańców, których przedmiotem było np. opracowanie systemu bądź planu gospodarki odpadami.
Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że ww. usługa została wykonana należycie.

inne_dokumenty:
Przed podpisaniem umowy na realizację niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca posiada opłacone ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na kwotę 70.000,00 PLN (siedemdziesiąt tysięcy złotych ) na cały okres realizacji umowy.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Nie

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.zzo.stargard.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o., 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Bogusława IV nr 15. Opłata za SIWZ pokrywa koszt wydruku i przekazania i wynosi 100 PLN.

Data składania wniosków, ofert: 12/03/2012

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o., 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Bogusława IV nr 15.

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
713130005 (Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego)

Podobne przetargi

78422 / 2014-03-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 713130005 (Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego)
Pełnienie nadzoru przyrodniczego na siedmiu obiektach dla zadania pn.: Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Iny i jej dopływów

27424 / 2009-02-13 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 713130005 (Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego)
Opracowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na dostosowaniu drogi krajowej nr 11 do parametrów drogi ekspresowej na odcinku Kołobrzeg - początek obwodnicy m. Szczecinek

177493 / 2014-08-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 713130005 (Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego)
Pełnienie nadzoru przyrodniczego dla zadań pn.: Dębce - Żabnica. Modernizacja wału przeciwpowodziowego nad rzeką Odrą w km 723+190 - 724+000 i Dębce - Łubnica. Modernizacja wału przeciwpowodziowego nad rzeką Odrą w km 724+400 - 726+231

95653 / 2014-05-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 713130005 (Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego)
Pełnienie nadzoru przyrodniczego dla zadań pn.: Dębce - Żabnica. Modernizacja wału przeciwpowodziowego nad rzeką Odrą w km 723+190 - 724+000 i Dębce - Łubnica. Modernizacja wału przeciwpowodziowego nad rzeką Odrą w km 724+400 - 726+231

305402 / 2013-07-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 713130005 (Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego)
Pełnienie nadzoru przyrodniczego w trakcie prowadzenia prac konserwacyjnych (II etap) związanych z utrzymaniem w należytym stanie technicznym koryt cieków naturalnych oraz kanałów stanowiących urządzenia melioracji wodnych podstawowych na terenie województwa zachodniopomorskiego

100512 / 2012-03-30 - Podmiot prawa publicznego

Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Stargard Szczeciński (zachodniopomorskie)
CPV: 713130005 (Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego)
Opracowanie koncepcji systemu gospodarki odpadami na głównym obszarze działalności Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o. z uwzględnieniem możliwości realizacji przyszłej inwestycji pn. Budowa instalacji mechaniczno - biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy.

265956 / 2009-08-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w SÅ‚awnie - SÅ‚awno (zachodniopomorskie)
CPV: 713130005 (Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego)
Opracowanie powiatowego programu usuwania azbestu oraz wyrobów zawierających azbest wraz z inwentaryzacją i programami gminnymi

120505 / 2013-06-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 713130005 (Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego)
Pełnienie nadzoru przyrodniczego w trakcie prowadzenia prac konserwacyjnych związanych z utrzymaniem w należytym stanie technicznym wałów przeciwpowodziowych, koryt cieków naturalnych oraz kanałów stanowiących urządzenia melioracji wodnych podstawowych na terenie województwa zachodniopomorskiego

54074 / 2009-03-09 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 713130005 (Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego)
Opracowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na dostosowaniu drogi krajowej nr 11 do parametrów drogi ekspresowej na odcinku Kołobrzeg - początek obwodnicy m. Szczecinek

97533 / 2012-04-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Koszalin - Koszalin (zachodniopomorskie)
CPV: 713130005 (Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego)
Opracowanie wniosku o dofinansowanie z Funduszu Spójności z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko wraz z kompletną dokumentacją dla przedsięwzięcia pn.: System gospodarki odpadami oraz budowa zakładu termicznego przekształcania odpadów dla miast i gmin Pomorza Środkowego- etap I nr POIiŚ 2.1-18.1 w celu uzyskania dofinansowania

104939 / 2014-05-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 713130005 (Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego)
Pełnienie nadzoru przyrodniczego w trakcie prowadzenia prac konserwacyjnych związanych z utrzymaniem w należytym stanie technicznym koryt cieków naturalnych oraz kanałów stanowiących urządzenia melioracji wodnych podstawowych na terenie województwa zachodniopomorskiego wraz ze sporządzeniem opracowania z przeprowadzonego nadzoru przyrodniczego

70454 / 2010-03-12 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 713130005 (Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego)
Wykonanie dodatkowego zamówienia do umowy Nr 34/Oś/2009 z dnia 04.05.2009 r. której przedmiotem jest opracowanie materiałów do raportu o oddziaływaniu na środowisko w zakresie oddziaływania na Europejską Sieć Obszarów Chronionych Natura 2000 dla przedsięwzięcia polegającego na budowie drogi krajowej nr 3 na parametrach drogi ekspresowej obejmującego odcinek Szczecin (węzeł Klucz) - Gorzów Wielkopolski (węzeł Gorzów Północ)

373430 / 2013-09-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 713130005 (Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego)
Pełnienie nadzoru przyrodniczego w trakcie prowadzenia prac konserwacyjnych (II etap), związanych z utrzymaniem w należytym stanie technicznym koryt cieków naturalnych oraz kanałów stanowiących urządzenia melioracji wodnych podstawowych na terenie województwa zachodniopomorskiego

27015 / 2012-02-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Koszalin - Koszalin (zachodniopomorskie)
CPV: 713130005 (Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego)
Opracowanie komplementarnych wniosków o dofinansowanie z Funduszu Spójności z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko wraz z kompletną dokumentacją dla przedsięwzięć pn.: System gospodarki odpadami oraz budowa zakładu termicznego przekształcania odpadów dla miast i gmin Pomorza Środkowego - etap I, nr POIiŚ 2.1-18.1 oraz System gospodarki odpadami oraz budowa zakładu termicznego przekształcania odpadów dla miast i gmin Pomorza Środkowego - etap II, nr POIiŚ 2.1-18.2.

50519 / 2013-04-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 713130005 (Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego)
opracowanie Programu ochrony powietrza dla stref województwa zachodniopomorskiego, tj. aglomeracji szczecińskiej, miasta Koszalin oraz strefy zachodniopomorskiej

236662 / 2013-06-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 713130005 (Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego)
Pełnienie nadzoru przyrodniczego dla zadań pn.: Odbudowa wału przeciwpowodziowego nad kanałem Królewskim w km 0+000-0+400, Odbudowa wałów przeciwpowodziowych nad rzeką Krępą - wał prawy w km 1+078-2+373 i w km 6+500-9+300 oraz wał lewy w km 0+000-2+382