Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

359060 / 2012-09-21 - Administracja rządowa centralna / Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy (Bydgoszcz)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2012-09-11 pod pozycją 342644. Zobacz ogłoszenie 342644 / 2012-09-11 - Administracja rzÄ…dowa centralna.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 359060

Data publikacji: 2012-09-21

Nazwa:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

Ulica: ul. Fordońska 6

Numer domu: 6

Miejscowość: Bydgoszcz

Kod pocztowy: 85-950

Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie

Numer telefonu: 52 3234500,3234580

Numer faxu: 52 3234504, 3234574

Adres strony internetowej: www.gddkia.gov.pl

Regon: 01751157500036

Typ ogłoszenia: ZP-403

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 342644

Data wydania biuletynu: 2012-09-11

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Tak

Rok ogłoszenia: 2012

Pozycja ogłoszenia: 342644

Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona mienia i osób na terenie placu budowy autostrady A-1 Toruń - Stryków, Odcinek I Czerniewice- Odolion od km 151+900 do km 163+300, Odcinek II Odolion - Brzezie od km 163+300 do km 186+366

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Ochrona mienia i osób na terenie placu budowy autostrady A-1 Toruń - Stryków, Odcinek I Czerniewice- Odolion od km 151+900 do km 163+300, Odcinek II Odolion - Brzezie od km 163+300 do km 186+366.

Kod trybu postepowania: WR

Czy zamówienie dotyczy programu UE: Nie

Nazwa wykonawcy: PLEBAN OCHRONA Sp. z o.o.

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Bernardyńska 14A

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-904

ID województwa: 6

Województwo / kraj: mazowieckie

Data udzielenie zamówienia: 12/09/2012

Liczba ofert: 1

Szacunkowa wartość zamówienia: 471891,20

Cena wybranej oferty: 579387,07

Cena minimalna: 579387,07

Cena maksymalna: 579387,07

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

zal_pprawna_hid: a;g;

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art.: art. 5 ust. 1a art. 67 ust. 1 pkt 3

Uzasadnienia wyboru trybu:
W dniu 06.09.2012r. odstąpiono od Kontraktu wg Subklauzuli 15.2 z Wykonawcą (Konsorcjum firm: SRB Civil Engineering Limited, Wilton Works, Naas Road, Clondalkin, Dublin 22, Irlandia- (Lider), PBG S.A., Wysogotowo k. Poznania, ul. Skórzewska 35, 62-081 Przeźmierowo- (Partner), APRIVIA S.A., Wysogotowo k. Poznania, ul. Skórzewska 35, 62-081 Przeźmierowo- (Partner), HYDROBUDOWA POLSKA S.A., Wysogotowo k. Poznania, ul. Skórzewska 35, 62-081 Przeźmierowo (Partner); John Sisk & Son Limited, Wilton Works, Naas Road, Clondalkin, Dublin 22, Irlandia- (Partner)) budowy Autostrady A-1 Toruń - Stryków. Odcinek I Czerniewice- Odolion od km 151+900 do km 163+300, Odcinek II Odolion - Brzezie od km 163+300 do km 186+366, w związku z powyższym niezbędne jest zapewnienie ochrony mienia Zamawiającego znajdującego się na terenie placu budowy.

I. Uzasadnienie zastosowania przesłanki wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki - na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki, gdy ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on wcześniej przewidzieć wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Możliwość skorzystania z trybu z wolnej ręki wymaga łącznego spełniania wskazanych warunków, przy czym należy podkreślić że ich interpretacji należy dokonywać z uwzględnieniem art. 31 Dyrektywy 2004/18/WE.
1. wystąpienie wyjątkowych okoliczności, których nie dało się wcześniej przewidzieć i które nie wynikają z przyczyn zależnych od Zamawiającego.
Na gruncie prawa cywilnego, w szczególności przepisów art. 357 k.c. (klauzula rebus sic stantibus) oraz art. 632 §2 k.c. (tzw. Mała klauzula rebus sic stantibus) okoliczności, których nie można było przewidzieć to takie zdarzenia, których strony, działając rozsądnie i profesjonalnie nie zakładały i nie planowały. Zdarzenia te mogą mieć charakter losowy, społeczno-gospodarczy czy prawno-polityczny.
Sytuacji której nie można było przewidzieć nie można utożsamiać ze zdarzeniami, których wystąpienie strony uznały za nieprawdopodobne lub wręcz niemożliwe, lecz z takimi które strony działając zgodnie z przyjętym miernikiem staranności w obrocie nie zakładały i nie planowały. Tak więc, przesłanka ta odnosi się do sytuacji, której wystąpienie w normalnym stanie rzeczy byłoby bardzo mało prawdopodobne.
Nie ulega wątpliwości że nieprzewidywalność okoliczności powinna być zawsze oceniana indywidualnie - w konkretnym stanie prawnym i faktycznym. O nieprzewidywalności określonych okoliczności można mówić w sytuacji, której wystąpienie w normalnym stanie rzeczy byłoby bardzo mało prawdopodobne.
Analiza stanu faktycznego, z którym mamy do czynienia wskazuje, że sytuacja sytuację w której znalazł się Zamawiający, należy uznać za spowodowaną wystąpieniem wyjątkowych (ponadstandardowych) okoliczności, których nie dało się wcześniej przewidzieć. Sam fakt przewidzenia w dokumentach kontraktowych możliwości odstąpienia od umowy z dotychczasowym wykonawcą nie stanowi argumentu za brakiem spełnienia ww. przesłanki. Wprowadzenie bowiem do kontraktu zapisów uprawniających Zamawiającego do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy oznacza nic innego jak podjęcie dostępnych kroków prawnych mających na celu ochronę interesu publicznego na wypadek wystąpienia niepożądanych skutków związanych z ewentualnym niedochowaniem terminu i innych warunków umowy i stanowi dbałość o realizację zasad określonych w ustawie o finansach publicznych. Należy podkreślić, iż odstąpienie od umowy z Wykonawcą inwestycji nastąpiło wyłącznie w związku z zaistnieniem sytuacji, która nie pozwalała na terminowe wykonanie umowy. Tak znaczące (ponadstandardowe) opóźnienie i inne okoliczności na kontrakcie nie było do przewidzenia przez Zamawiającego. Tak więc wprowadzona do umowy klauzula umożliwiająca Zamawiającemu odstąpienie od umowy nie powinna być w tych okolicznościach utożsamiana z przewidywalnością o której mowa w art. 67 ust 1 pkt 3).
Dodatkowo, fakt, iż doświadczony wykonawca nie wywiązuje się z realizacji przedmiotu umowy, podkreśla wyjątkowość zaistniałej sytuacji. Zaistniała sytuacja nie wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, i jest wynikiem nienależytego wykonywania umowy, wadliwej organizacji prac oraz błędów w zarządzaniu kontraktem, co doprowadziło do sytuacji w której mogłyby być naruszone interesy Skarbu Państwa. Na etapie zawierania umowy brak było podstaw do twierdzenia że konsorcjum SRB Civil Engineering Limited, PBG S.A., APRIVIA S.A., HYDROBUDOWA POLSKA S.A., John Sisk & Son Limited uchybi jej postanowieniom. Dopiero w toku realizacji inwestycji powstały okoliczności, które po osiągnięciu pewnego rozmiaru uprawniły Zamawiającego do wprowadzenia wykonawstwa zastępczego. Zamawiający podejmował liczne działania ukierunkowane na przeciwdziałanie zaistniałej sytuacji, wielokrotnie mobilizując Wykonawcę do sprawnego i terminowego wykonywani obowiązków, w tym żądając zaangażowania większej liczby zasobów sprzętowych i kadrowych. Działanie takie było oczywiste i zrozumiałe, gdyż odstąpienie od Kontraktu musiało być poprzedzone próbą jej realizacji w trybie planu naprawczego. Odstąpienie od Kontraktu nastąpiło po stwierdzeniu, na podstawie całokształtu zaistniałych okoliczności, dokumentacji i postępu prac, stanu budowy etc., że nie jest już możliwe, aby Wykonawca w sposób realny podjął działania, które pozwolą skutecznie ochronić mienie i interesy Skarbu Państwa. Wprowadzenie przez Zamawiającego wykonawstwa zastępczego było nieuchronnym i koniecznym następstwem nie wywiązywania się Wykonawcy z realizacji umowy. Tak więc sytuacja w której doświadczeni konsorcjanci, po zawarciu tak istotnej umowy, nie wywiązywali się z niej nie jest sytuacją normalną, lecz wyjątkową i nieprzewidywalną. Wybrani Wykonawcy zostali zweryfikowani w kontekście ich zdolności do zrealizowania zamówienia oraz ich sytuacji finansowej na etapie przetargu. Dodatkowo, złożyli wymagane ustawą Pzp oświadczenie, potwierdzające gotowość, możliwość i zdolność do wykonania zamówienia. Istniały więc faktyczne przesłanki aby uznać, iż Wykonawcy wykonają umowę prawidłowo i w terminie. Sytuacja, w której znalazł się Zamawiający nie zaistniała de facto wskutek jego własnej decyzji, lecz wskutek nierzetelnej realizacji umowy i była pochodną sytuacji za której powstanie odpowiada Wykonawca.
2. konieczność natychmiastowego wykonania zamówienia.
W doktrynie prawa zamówień publicznych podkreśla się, że z sytuacją, w której występuje konieczność natychmiastowego wykonania zamówienia mamy do czynienia wówczas, gdy zamawiający zmuszony jest udzielić zamówienia publicznego bez zbędnej zwłoki, a samo zamówienie winno być zrealizowane natychmiastowo.
Zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi interpretacji przesłanek pozwalających na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki i zapytania o cenę, natychmiastowa konieczność wykonania zamówienia oznacza konieczność jego realizacji szybciej niż pilnie, czyli właściwie z dnia na dzień. Dodatkowo, konieczność natychmiastowego wykonania zamówienia powinna być podyktowana koniecznością uniknięcia negatywnych konsekwencji zaniechania niezwłocznego podjęcia działań. Na potrzeby badania okoliczności powodujących natychmiastową konieczność wykonania zamówienia należy brać pod uwagę względy związane z interesem publicznym.
Oceniając zaistniały stan faktyczny, nie ulega wątpliwości, że zagrożenie związane z możliwością poniesienia strat materialnych w mieniu Zamawiającego, wynikające z nierealizowania przez Wykonawcę zapisów kontraktu w zakresie ochrony osób i mienia na placu budowy, w związku z odstąpieniem od Kontraktu, stanowi przesłankę konieczności natychmiastowego wykonania zamówienia. Zabezpieczenie placu budowy w tym wykonanych robót przed kradzieżą, rabunkiem, dewastacją ma na celu eliminację poważnych niekorzystnych konsekwencji i strat dla Skarbu Państwa. Zaniechanie udzielenia zamówienia i jego wykonywania w trybie natychmiastowym spowodowałoby narażenie przez Zamawiającego na straty w mieniu publicznym. Ponadto zadaniem służb ochrony jest natychmiastowe informowanie odpowiednich służb o wszelkich możliwych zagrożeniach. Dodatkowo przedmiotem ochrony objęte będą osoby, gdzie natychmiastowe zapewnienie bezpieczeństwa osobom upoważnionym przez Zamawiającego znajdującym się na terenie placu budowy jest wprost realizacją zasady prymatu interesu publicznego.
3. Brak możliwości dochowania terminów przewidzianych dla innych trybów.
Każdy z trybów przewidzianych w ustawie Pzp wiąże się z określonymi prawami i obowiązkami po stronie Zamawiającego oraz Wykonawców. Opierając się na danych historycznych i doświadczeniach Zamawiającego w zakresie przeciętnego czasu trwania procedury przetargowej w trybie przetargu nieograniczonego oraz przetargu ograniczonego, we wrześniu 2009 r. Zastępca Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad wydał zalecenia zgodnie z którymi średni czas trwania przetargu w tzw. pełnej procedurze dla trybu przetargu nieograniczonego nie powinien przekroczyć 6 miesięcy natomiast dla trybu przetargu ograniczonego nie powinien przekroczyć 8 miesięcy.
Oczywistym zatem jest, iż z uwagi na okoliczności konieczności natychmiastowego wykonania zamówienia świadczenia usług ochrony mienia i osób na terenie placu nie istnieje możliwość udzielenia przedmiotowego zamówienia w trybach podstawowych.
Brak jest również możliwości zachowania terminów określonych skróconego przetargu ograniczonego, o którym mowa w art. 49 ust 3 oraz 52 ust 4 ustawy Pzp., którego termin realizacji szacuje się na minimum 2-3 miesiące.
Konieczność realizacji usług ochrony szybciej niż pilnie, czyli właściwie z dnia na dzień stwarza niemożność zachowania terminów dla innych trybów niekonkurencyjnych np. takich jak negocjacje bez ogłoszenia.
Dlatego też pomimo potencjalnej możliwości uelastycznienia i przyspieszenia prowadzenia postępowania w innych niż wolna ręka trybach należy mieć na uwadze konieczność zachowania podstawowych zasad zamówień publicznych tj. zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. W takiej sytuacji istnieje ryzyko iż pomimo wszczęcia postępowania w innym niż wolna ręka trybie, Zamawiający dążąc do maksymalnego skrócenia czasu trwania procedury jednocześnie realizował by postępowanie z pogwałceniem w/w zasad i praw wykonawców.

II. Uzasadnienie zastosowania art. 5 ust. 1a pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zgodnie z art. 5 ust. 1a pkt 3 Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone w art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować poniesieniem straty w mieniu publicznym.
Mienie publiczne to własność i inne prawa majątkowe (art. 44 K.c.) przysługujące Skarbowi Państwa albo innym państwowym osobom prawnym (mienie państwowe), lub przysługujące innym niż działające w ramach osobowości Skarbu Państwa podmiotom sektora finansów publicznych zdefiniowanym w ustawie o finansach publicznych. Jest to więc, w pewnym uproszczeniu, mienie pozostające w dyspozycji zamawiających, o których mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp.
Ponieważ zarówno w ustawie Pzp, jak i w K.c. nie występuje legalna definicja straty, odwołanie się wyłącznie do cywilistycznego znaczenia tego pojęcia nadanego mu przez doktrynę byłoby ograniczeniem nie znajdującym uzasadnienia. Będzie to więc zarówno strata rozumiana jako uszczerbek w mieniu czy też uszczuplenie praw w sensie faktycznym (zniszczenie, zabór itp.), jak i w znaczeniu nadanym pojęciu strata w przepisach o rachunkowości, a więc w pewnym uproszczeniu zmniejszenie wartości.
Przesłanką do udzielenia zamówienia w trybie art. 5 ust. 1a pkt 3 jest zarówno zapobieganie takim stratom, które mogłyby wystąpić wskutek okoliczności zewnętrznych, niezależnych, a szybkie udzielenie zamówienia może to ograniczyć, jak i obawa wystąpienia strat, które mogłyby zostać spowodowane przeprowadzenia postępowania w innym trybie.
Z przesłankami tymi mamy do czynienia w przypadku niniejszego zamówienia, gdyż strata w mieniu publicznym będzie zagrożeniem wynikającym z braku ochrony odcinka autostrady będącej w budowie, na terenie którego znajdują się materiały budowlane będące własnością Skarbu Państwa o wielomilionowej wartości.

Podsumowanie
Przeprowadzona ocena stanu prawnego oraz faktycznego, tj. w szczególności:
a) okoliczności przeprowadzenia postępowania przetargowego zakończonego zawarciem umowy;
b) wskazanych w Ustawie Pzp przesłanek skorzystania z trybu z wolnej ręki;
c) ważnego interesu publicznego oraz ochrony przed poniesieniem strat w mieniu publicznym
- prowadzi do wniosku, iż wybór wykonawcy na usługę ochrony mienia i osób na terenie placu budowy autostrady A-1 Toruń - Stryków, Odcinek I Czerniewice- Odolion od km 151+900 do km 163+300, Odcinek II Odolion - Brzezie od km 163+300 do km 186+366 od km 186+348 do km 215+850, w trybie z wolnej ręki jest uzasadniony.

Kody CPV:
797100004 (Usługi ochroniarskie)

Podobne przetargi

408126 / 2014-12-12 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 797100004 (Usługi ochroniarskie)
Usługi związane ze stałym całodobowym monitoringiem wraz z konserwacją systemów ochrony budynku biurowego ANR przy ulicy Toruńskiej 10 w Łysomicach (87-148 Łysomice) a także ochroną obiektu wraz z przyległą infrastrukturą w dni wolne od pracy i święta w latach 2015-2016

4 / 2015-01-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Dróg Wojewódzkich - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 797100004 (Usługi ochroniarskie)
Usługi ochrony mienia i dozorowania oraz nadzoru przy użyciu alarmu obiektów znajdujących się w siedzibie RDW Inowrocław w 2015r.

263380 / 2009-08-03 - Inny: SamorzÄ…dowa Instytucja Kultury - Muzeum

Muzeum im. ks. dr. Władysława Łęgi w Grudziądzu - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 797100004 (Usługi ochroniarskie)
Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony i dozoru mienia, polegającej na bezpośredniej ochronie fizycznej w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (t. j. Dz. U. 2005 r., Nr 145, poz. 1221 ze zm.) Muzeum im ks. dr Władysława Łęgi w Grudziądzu.

82232 / 2015-04-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Rekreacji i Wypoczynku - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 797100004 (Usługi ochroniarskie)
Świadczenie usług ochrony mienia i osób dla Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Wypoczynku w Grudziądzu przy ul. Za Basenem 2.

181378 / 2015-07-17 - Inny: Jednostka badawcza

Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka - Janikowo (kujawsko-pomorskie)
CPV: 797100004 (Usługi ochroniarskie)
Ochrona osób i mienia na terenie Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej, gospodarstwa w Janikowie oraz Stacji Zasobów Genetycznych Drobiu Wodnego Dworzyska.

494838 / 2013-12-02 - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
CPV: 797100004 (Usługi ochroniarskie)
Ochrona i monitoring obiektów Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku

337810 / 2009-09-29 - Inny: samorzÄ…dowa instytucja kultury

Teatr Polski im. Hieronima Konieczki - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 797100004 (Usługi ochroniarskie)
Świadczenie dodatkowych usług ochrony mienia w czasie Festiwalu Prapremier Bydgoszcz 2009.

349569 / 2011-12-30 - Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Dom Pomocy Społecznej Nr 2 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 797100004 (Usługi ochroniarskie)
Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Grudziądzu przy ul. Nadgórnej30/32 z usługą odśnieżania, zamiatania i sprzątania.

284719 / 2011-10-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Ośrodek Sportu i Rekreacji - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
CPV: 797100004 (Usługi ochroniarskie)
Ochrona fizyczna stadionu miejskiego im. Inowrocławskich Olimpijczyków w Inowrocławiu przy ul. Wierzbińskiego 2

172466 / 2011-06-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Wąbrzeski - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 797100004 (Usługi ochroniarskie)
Usługa ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem systemu ochrony elektronicznej w budynków Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie zlokalizowanym w Wąbrzeźnie, przy ulicy Wolności 44

241589 / 2012-11-15 - Inny: Instytucja Kultury

Centrum Sztuki Współczesnej "Znaki Czasu" w Toruniu - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 797100004 (Usługi ochroniarskie)
Świadczenie usługi dozorowania i ochrony terenu, obiektów, mienia oraz osób znajdujących się na terenie i w obiektach Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu, usługi parkingowe oraz usługi utrzymania czystości parkingu podziemnego i odśnieżania ciągów komunikacyjnych.

261167 / 2010-09-22 - Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna

Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie - Minikowo (kujawsko-pomorskie)
CPV: 797100004 (Usługi ochroniarskie)
Usługa ochrony obiektów i mienia Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie, Oddział w Zarzeczewie

272415 / 2013-12-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Dróg Wojewódzkich - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 797100004 (Usługi ochroniarskie)
USŁUGI OCHRONY MIENIA I DOZOROWANIA ORAZ NADZORU PRZY UŻYCIU ALARMU OBIEKTÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W SIEDZIBIE RDW ŻOŁĘDOWO w 2014 roku

18080 / 2013-01-12 - Inny: miejska instytucja kultury

Toruńska Agenda Kulturalna - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 797100004 (Usługi ochroniarskie)
Usługa ochrony imprez masowych organizowanych w okresie od 06.01.2013 do 01.01.2014 przez Toruńską Agendę Kulturalną.

296314 / 2015-11-04 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 797100004 (Usługi ochroniarskie)
Ochrona budynków Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego przy ul. Grabowej 2 oraz Jagiellońskiej 11 w Bydgoszcz

526454 / 2013-12-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe we Włocławku - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
CPV: 797100004 (Usługi ochroniarskie)
Ochrona osób i mienia Starostwa Powiatowego we Włocławku, przez okres 24 miesięcy od daty obowiązywania umowy

16157 / 2011-01-13 - Inny: samorzÄ…dowa instytucja kultury

Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska w Toruniu - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 797100004 (Usługi ochroniarskie)
Świadczenie usługi ochrony obiektu, osób i mienia wraz z monitoringiem systemu ochrony elektronicznej oraz obsługą szatni w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej - Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu.

457 / 2013-01-02 - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 797100004 (Usługi ochroniarskie)
świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów szpitala i jego terenu wraz z konserwacją, naprawą i przeglądami technicznymi systemu monitorowania oraz dostawą wraz z montażem nowego szlabanu przy bramie głównej