Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

314810 / 2013-08-05 - Inny: kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach szkół publicznych / Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II (Lublin)

Przeprowadzenie ponadprogramowych zajęć specjalistycznych dla studentów kierunku prawo w ramach projektu najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. przeprowadzenie ponadprogramowych zajęć specjalistycznych dla studentów kierunku prawo polegająca na przeprowadzeniu zajęć, opracowaniu i utrwaleniu programu ponadprogramowych zajęć specjalistycznych, mających charakter praktyczny dla studentów IV i V roku kierunku prawo z podziałem na części:
Część 1 - Praktyczne aspekty postępowania karnego - IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA ILOŚĆ GODZIN
Praktyczne aspekty postępowania karnego procesowego - postępowanie przygotowawcze, jego znaczenie i formy 6
Postępowanie karne przed sądem pierwszej instancji z uwzględnieniem poszczególnych trybów w aspekcie praktycznym 6
Postępowanie odwoławcze - ze szczególnym uwzględnieniem realizacji poszczególnych czynności procesowych 6
Uzyskanie, ocena i procesowe wykorzystanie dowodów 6
Orzeczenie w postępowaniu karnym i jego praktyczne skutki 6

Część 2 - Prawo prywatne w aspekcie praktycznym, IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN
Pojęcie prawa prywatnego, jego źródła, zasady obowiązywania w czasie oraz podmioty prawa prywatnego - osoby fizyczne, prawne, inne jednostki organizacyjne 6
Prawo cywilne- stosunki cywilnoprawne, źródła, sposoby powstania, ustania zmiany treści, prawa podmiotowe - istota zakres i sposoby ochrony na podstawie spraw o ochronę dóbr osobistych 6
Zobowiązania- treść, powstanie, sposoby ochrony, umowy jako źródło zobowiązań - zasady sporządzania umów, odpowiedzialność kontraktowa i deliktowa - zasady, źródła, sposoby ochrony poszkodowanego, szkoda a krzywda - omówienie pojęć na podstawie wybranych akt spraw sądowych 6
Prawa rzeczowe i spadki jako przedmiot postępowania cywilnego 6
Prawo rodzinne - najważniejsze zasady i instytucje na podstawie podanych stanów faktycznych 6

Część 3- Prawa korporacyjne (notarialne, radcowskie, adwokackie, ustrój sądów powszechnych), IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN
Ogólne pojęcie prawa korporacyjnego i jego praktyczne znaczenie 6
Szczególne aspekty notariatu. Ważniejsze aspekty ustawy o notariacie 6
Szczególne aspekty zawodu radcy prawnego. Wybrane aspekty ustawy o radcach prawnych 6
Adwokatura i ważniejsze aspekty ustawy 6
Ważniejsze zagadnienia ustroju sadownictwa powszechnego w świetle ustaw 6

Część 4 - Praktyczne aspekty postępowania cywilnego , IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN
Pojęcie sprawy cywilnej i drogi sądowej z uwzględnieniem zasad postępowania cywilnego 6
Formalny aspekt czynności procesowych w postępowaniu cywilnym. Prawidłowa konstrukcja pozwu 6
Symulacja rozprawy i jej przebieg. Protokół elektroniczny 6
Postępowanie dowodowe i jego odmienności. Wydanie orzeczenia w postępowaniu cywilnym 6
Cechy i znaczenie postępowania egzekucyjnego 6

Część 5 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie karne Postępowanie karne z punktu widzenia oskarżyciela publicznego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN
Praktyczne aspekty postępowania przygotowawczego w postępowaniu karnym 5
Środki przymusu w postępowaniu karnym 5
Przebieg postępowania przygotowawczego i jego formy 5

Część 6 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie karne Postępowanie karne z punktu widzenia oskarżyciela publicznego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN
Obrót prawny z zagranicą w postępowaniu przygotowawczym - ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień wpływających na podjęcie w sprawie prawidłowej końcowej decyzji merytorycznej 5
Zagadnienia wpływu na podjęcie w sprawie karnej prawidłowej końcowej decyzji merytorycznej 5
Zakończenie postępowania przygotowawczego 5

Część 7 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie karne Postępowanie karne przed sądem I instancji z punktu widzenia sędziego Sądu Rejonowego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN
Praktyczne aspekty stosowania prawa karnego procesowego 6
Ogólne zasady postępowania karnego i praktyczne konsekwencje 6
Postępowanie przygotowawcze z kontrolną rolą sądu 6
Postępowanie karne przed sądem I instancji 6
Postępowanie odwoławcze w postępowaniu karnym 6

Część 8 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo karne Prawo karne materialne z punktu widzenia sędziego Sądu Okręgowego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN
Podstawy prawa karnego materialnego - struktura przestępstwa, zasady stosowania ustawy karnej 6
Jedność i wielość czynów karnych 6
Formy popełniania przestępstwa i wykroczenia 6
Warunki wyłączenia odpowiedzialności karnej 6
Praktyczne aspekty wymiaru kary - zagadnienia ogólne i szczególne na podstawie poszczególnych kazusów 6

Część 9 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo karne Postępowanie przed Sądem Najwyższym z punktu widzenia sędziego Sądu Najwyższego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN
Pozycja ustrojowa i rola Sądu Najwyższego 6
Postępowanie kasacyjne w sprawie cywilnej przed Sądem Najwyższym 6
Postępowanie kasacyjne w sprawach karnych przed Sądem Najwyższym 6
Postępowanie przed Sądem Najwyższym w przedmiocie stwierdzenia ważności wyborów i referendum oraz postępowania dyscyplinarne 6
Postępowanie apelacyjne i zażaleniowe przed Sądem Najwyższym a także tzw. postępowanie rehabilitacyjne oraz postępowanie w sprawie skarg na przewlekłość postępowania 6

Część 10 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo publiczne Prawo publiczne ustrojowe z punktu widzenia sędziego Sądu Administracyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN
Podstawy poprawnej legislacji i planowania legislacyjnego 6
Podstawy prawa publicznego ustrojowego 6
Kazusy z poszczególnych dziedzin prawa publicznego. Stosowanie reguł argumentacji i wykładni 6
Kontrola konstytucyjności prawa w aspekcie zasad poprawnej legislacji 6
Analiza orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego i sądów europejskich 6

Część 11 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo publiczne Prawo publiczne administracyjne z punktu widzenia sędziego Naczelnego Sądu Administracyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN
Postępowania przed organami administracji publicznej 6
Warunki wydania decyzji administracyjnej 6
Postępowanie przed sądami administracyjnymi - zasady 6
Przebieg i odmienności postępowań przed sądami administracyjnymi 6
Subsumpcja prawa materialnego administracyjnego w poszczególnych kazusach6

Część 12 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie cywilne Postępowanie cywilne ogólne z punktu widzenia sędziego Sądu Okręgowego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN
Rozróżnienie prawa prywatnego i publicznego. Pojęcie stosunku cywilnoprawnego. Wykładnia przepisów prawa 6
Aspekty podmiotowe prawa prywatnego 6
Zdarzenie prawne a czynność prawna 6
Wykładnia oświadczenia woli. Wady oświadczeń woli 6
Prekluzja a przedawnienie, pełnomocnictwo 6

Część 13 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie cywilne Odrębne postępowania cywilne z punktu widzenia sędziego Sądu Apelacyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN
Postępowania odrębne z zakresu prawa pracy 5
Odrębności postępowania z zakresu ubezpieczeń społecznych 5
Podstawy prawa materialnego - prawo pracy i ubezpieczeń społecznych 5

Część 14 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie cywilne Odrębne postępowania cywilne z punktu widzenia sędziego Sądu Apelacyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN
Szczególne aspekty prawa handlowego z uwzględnieniem procesu tworzenia spółek, zasad odpowiedzialności, rozstrzygania sporów ze stosunku spółki i zaskarżania uchwał 5
Podstawy prawa upadłościowego i naprawczego - ogłoszenie upadłości i czynności postępowania upadłościowego 5
Krajowy Rejestr Sądowy - procedura rejestracji, wybrane zagadnienia z zakresu ochrony własności przemysłowej i zwalczania nieuczciwej konkurencji - dochodzenie ochrony przed sądem 5

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 314810

Data publikacji: 2013-08-05

Nazwa: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II

Ulica: Al. Racławickie 14

Numer domu: 14

Miejscowość: Lublin

Kod pocztowy: 20-950

Województwo / kraj: lubelskie

Numer telefonu: (81) 445 41 59

Numer faxu: (81) 445 41 63

Regon: 00051406400000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego:
Inny: kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach szkół publicznych

Inny rodzaj zamawiającego:
kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach szkół publicznych

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie ponadprogramowych zajęć specjalistycznych dla studentów kierunku prawo w ramach projektu najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. przeprowadzenie ponadprogramowych zajęć specjalistycznych dla studentów kierunku prawo polegająca na przeprowadzeniu zajęć, opracowaniu i utrwaleniu programu ponadprogramowych zajęć specjalistycznych, mających charakter praktyczny dla studentów IV i V roku kierunku prawo z podziałem na części:
Część 1 - Praktyczne aspekty postępowania karnego - IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA ILOŚĆ GODZIN
Praktyczne aspekty postępowania karnego procesowego - postępowanie przygotowawcze, jego znaczenie i formy 6
Postępowanie karne przed sądem pierwszej instancji z uwzględnieniem poszczególnych trybów w aspekcie praktycznym 6
Postępowanie odwoławcze - ze szczególnym uwzględnieniem realizacji poszczególnych czynności procesowych 6
Uzyskanie, ocena i procesowe wykorzystanie dowodów 6
Orzeczenie w postępowaniu karnym i jego praktyczne skutki 6

Część 2 - Prawo prywatne w aspekcie praktycznym, IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN
Pojęcie prawa prywatnego, jego źródła, zasady obowiązywania w czasie oraz podmioty prawa prywatnego - osoby fizyczne, prawne, inne jednostki organizacyjne 6
Prawo cywilne- stosunki cywilnoprawne, źródła, sposoby powstania, ustania zmiany treści, prawa podmiotowe - istota zakres i sposoby ochrony na podstawie spraw o ochronę dóbr osobistych 6
Zobowiązania- treść, powstanie, sposoby ochrony, umowy jako źródło zobowiązań - zasady sporządzania umów, odpowiedzialność kontraktowa i deliktowa - zasady, źródła, sposoby ochrony poszkodowanego, szkoda a krzywda - omówienie pojęć na podstawie wybranych akt spraw sądowych 6
Prawa rzeczowe i spadki jako przedmiot postępowania cywilnego 6
Prawo rodzinne - najważniejsze zasady i instytucje na podstawie podanych stanów faktycznych 6

Część 3- Prawa korporacyjne (notarialne, radcowskie, adwokackie, ustrój sądów powszechnych), IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN
Ogólne pojęcie prawa korporacyjnego i jego praktyczne znaczenie 6
Szczególne aspekty notariatu. Ważniejsze aspekty ustawy o notariacie 6
Szczególne aspekty zawodu radcy prawnego. Wybrane aspekty ustawy o radcach prawnych 6
Adwokatura i ważniejsze aspekty ustawy 6
Ważniejsze zagadnienia ustroju sadownictwa powszechnego w świetle ustaw 6

Część 4 - Praktyczne aspekty postępowania cywilnego , IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN
Pojęcie sprawy cywilnej i drogi sądowej z uwzględnieniem zasad postępowania cywilnego 6
Formalny aspekt czynności procesowych w postępowaniu cywilnym. Prawidłowa konstrukcja pozwu 6
Symulacja rozprawy i jej przebieg. Protokół elektroniczny 6
Postępowanie dowodowe i jego odmienności. Wydanie orzeczenia w postępowaniu cywilnym 6
Cechy i znaczenie postępowania egzekucyjnego 6

Część 5 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie karne Postępowanie karne z punktu widzenia oskarżyciela publicznego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN
Praktyczne aspekty postępowania przygotowawczego w postępowaniu karnym 5
Środki przymusu w postępowaniu karnym 5
Przebieg postępowania przygotowawczego i jego formy 5

Część 6 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie karne Postępowanie karne z punktu widzenia oskarżyciela publicznego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN
Obrót prawny z zagranicą w postępowaniu przygotowawczym - ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień wpływających na podjęcie w sprawie prawidłowej końcowej decyzji merytorycznej 5
Zagadnienia wpływu na podjęcie w sprawie karnej prawidłowej końcowej decyzji merytorycznej 5
Zakończenie postępowania przygotowawczego 5

Część 7 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie karne Postępowanie karne przed sądem I instancji z punktu widzenia sędziego Sądu Rejonowego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN
Praktyczne aspekty stosowania prawa karnego procesowego 6
Ogólne zasady postępowania karnego i praktyczne konsekwencje 6
Postępowanie przygotowawcze z kontrolną rolą sądu 6
Postępowanie karne przed sądem I instancji 6
Postępowanie odwoławcze w postępowaniu karnym 6

Część 8 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo karne Prawo karne materialne z punktu widzenia sędziego Sądu Okręgowego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN
Podstawy prawa karnego materialnego - struktura przestępstwa, zasady stosowania ustawy karnej 6
Jedność i wielość czynów karnych 6
Formy popełniania przestępstwa i wykroczenia 6
Warunki wyłączenia odpowiedzialności karnej 6
Praktyczne aspekty wymiaru kary - zagadnienia ogólne i szczególne na podstawie poszczególnych kazusów 6

Część 9 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo karne Postępowanie przed Sądem Najwyższym z punktu widzenia sędziego Sądu Najwyższego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN
Pozycja ustrojowa i rola Sądu Najwyższego 6
Postępowanie kasacyjne w sprawie cywilnej przed Sądem Najwyższym 6
Postępowanie kasacyjne w sprawach karnych przed Sądem Najwyższym 6
Postępowanie przed Sądem Najwyższym w przedmiocie stwierdzenia ważności wyborów i referendum oraz postępowania dyscyplinarne 6
Postępowanie apelacyjne i zażaleniowe przed Sądem Najwyższym a także tzw. postępowanie rehabilitacyjne oraz postępowanie w sprawie skarg na przewlekłość postępowania 6

Część 10 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo publiczne Prawo publiczne ustrojowe z punktu widzenia sędziego Sądu Administracyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN
Podstawy poprawnej legislacji i planowania legislacyjnego 6
Podstawy prawa publicznego ustrojowego 6
Kazusy z poszczególnych dziedzin prawa publicznego. Stosowanie reguł argumentacji i wykładni 6
Kontrola konstytucyjności prawa w aspekcie zasad poprawnej legislacji 6
Analiza orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego i sądów europejskich 6

Część 11 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo publiczne Prawo publiczne administracyjne z punktu widzenia sędziego Naczelnego Sądu Administracyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN
Postępowania przed organami administracji publicznej 6
Warunki wydania decyzji administracyjnej 6
Postępowanie przed sądami administracyjnymi - zasady 6
Przebieg i odmienności postępowań przed sądami administracyjnymi 6
Subsumpcja prawa materialnego administracyjnego w poszczególnych kazusach6

Część 12 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie cywilne Postępowanie cywilne ogólne z punktu widzenia sędziego Sądu Okręgowego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN
Rozróżnienie prawa prywatnego i publicznego. Pojęcie stosunku cywilnoprawnego. Wykładnia przepisów prawa 6
Aspekty podmiotowe prawa prywatnego 6
Zdarzenie prawne a czynność prawna 6
Wykładnia oświadczenia woli. Wady oświadczeń woli 6
Prekluzja a przedawnienie, pełnomocnictwo 6

Część 13 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie cywilne Odrębne postępowania cywilne z punktu widzenia sędziego Sądu Apelacyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN
Postępowania odrębne z zakresu prawa pracy 5
Odrębności postępowania z zakresu ubezpieczeń społecznych 5
Podstawy prawa materialnego - prawo pracy i ubezpieczeń społecznych 5

Część 14 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie cywilne Odrębne postępowania cywilne z punktu widzenia sędziego Sądu Apelacyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób)
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN
Szczególne aspekty prawa handlowego z uwzględnieniem procesu tworzenia spółek, zasad odpowiedzialności, rozstrzygania sporów ze stosunku spółki i zaskarżania uchwał 5
Podstawy prawa upadłościowego i naprawczego - ogłoszenie upadłości i czynności postępowania upadłościowego 5
Krajowy Rejestr Sądowy - procedura rejestracji, wybrane zagadnienia z zakresu ochrony własności przemysłowej i zwalczania nieuczciwej konkurencji - dochodzenie ochrony przed sądem 5

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 14

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.

Wiedza i doświadczenie:
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ

Potencjał techniczny:
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Cześć Doświadczenie
1
- wykonuje wykonywał zawód prokuratora co najmniej 5 lat
- zajmuje - zajmował stanowisko funkcyjne w strukturach korporacyjnych związanych z wykonywanym zawodem prawniczym
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut)
- w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych
2
- wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut)
- w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w/w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych
3
- wykonuje-wykonywał zawód adwokata, radcy prawnego lub notariusza co najmniej 5 lat
- zajmuje-zajmował stanowisko funkcyjne w strukturach korporacyjnych związanych z wykonywanym zawodem prawniczym
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut)
- w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych
4
- wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut)
- w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych
5
- wykonuje-wykonywał zawód prokuratora co najmniej 5 lat
- zajmuje-zajmował stanowisko funkcyjne w strukturach korporacyjnych związanych z wykonywanym zawodem prawniczym
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut)
- w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 10 godzin dydaktycznych
6
- wykonuje-wykonywał zawód prokuratora co najmniej 5 lat
- zajmuje-zajmował stanowisko funkcyjne w strukturach korporacyjnych związanych z wykonywanym zawodem prawniczym
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut)
- w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 10 godzin dydaktycznych
7
- wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut)
- w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych
8
- wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut)
- w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych
9
- wykonuje- wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut)
- w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych
10
- wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut)
- w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych
11
- wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut)
- w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych
12
- wykonuje- wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut)
- w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych
13
- wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut)
- w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 10 godzin dydaktycznych
14
- wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut)
- w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w/w zagadnień tematycznych, stanowiących
minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 10 godzin dydaktycznych


Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami stanowiącego zał. nr 6.

Sytuacja ekonomiczna:
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.kul.lublin.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Katolicki Uniwersytet Lubelskie Jana Pawła II
Al. Racławickie 14
20-950 Lublin
Dział Zamówień Publicznych pokój C 224

Data składania wniosków, ofert: 12/08/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 09:00

Miejsce składania:
Katolicki Uniwersytet Lubelskie Jana Pawła II
Al. Racławickie 14
20-950 Lublin
Dział Zamówień Publicznych pokój C 224

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet Iv Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy Poddziałanie 4.1.1 wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Podobne przetargi

356292 / 2012-09-19 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
sprawowanie opieki i nadzoru merytorycznego nad przebiegiem stażu stażysty studenta Klaudii Cejner w zakładzie pracy w Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej - Zakładzie Fizyki Medycznej w Lublinie w ramach projektu _Kształcenie na Wydziale MFiI wobec wyzwań współczesnego rynku pracy_ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (znak sprawy WR/21-12/KMFI)

47068 / 2012-02-16 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami odbywajÄ…cymi praktyki w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS.

80717 / 2014-04-14 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki na Wydziale Humanistycznym UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka angielskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/105-2014/WH)

231204 / 2011-08-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół - Terespol (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych w ramach projektu systemowego Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów w szkołach w Gminie Terespol

196559 / 2014-09-15 - Uczelnia publiczna

Politechnika Lubelska - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
BZP/PN/174/2014 - Usługa szkoleniowa/edukacyjna - Przeprowadzenie zajęć dodatkowych - warsztatów w języku angielskim na 5 profilach na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn, I st. kształ., III rok studiów w 10 przedmiotach w ramach realizacji projektu Inżynier z gwarancją jakości - dostosowanie oferty Politechniki Lubelskiej do wymagań europejskiego rynku pracy

78904 / 2012-03-14 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami odbywajÄ…cymi praktyki w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS.

313100 / 2011-09-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Ulhówek - Ulhówek (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I - III w Szkole Podstawowej w Hubinku w Gminie Ulhówek.

184256 / 2009-06-09 - Uczelnia publiczna

Politechnika Lubelska - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
WR/2/2009 - Usługa szkoleniowa - doradztwo indywidualne dla studentów odbywających staże

414628 / 2009-12-02 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla studentów I roku

37610 / 2010-02-10 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych z przedmiotu Instalacje i oświetlenie elektryczne.

45693 / 2013-03-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Lubelski - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
ZAJĘCIA DYDAKTYCZNO-WYRÓWNAWCZE Z MATEMATYKI w ramach realizacji Projektu pn. Szkoły dobrych umiejętnościwspółfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

199993 / 2013-09-30 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Pedagogiki i Psychologii UMCS odbywającymi praktyki ciągłe w szkole dla słabowidzących w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/272-2013/WH)

130640 / 2012-04-24 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Historii UMCS (kierunek studiów: Historia z WOS) odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z historii w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS

80892 / 2012-03-15 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Filologii Polskiej UMCS (kierunek studiów: Filologia Polska SUM, grupa uzupełniająca specjalność nauczycielską) odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS

146771 / 2011-05-24 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi opiekuna praktyk pedagogicznych w związku z realizacją projektu pt. Praktyka i wiedza drogą do sukcesu

38247 / 2014-02-26 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Filologii Polskiej na Wydziale Humanistycznym UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka polskiego w szkole ponadgimnazjalnej w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/15-2014/WH)

14453 / 2013-01-28 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Germanistyki UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe śródroczne z j. niemieckiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/632-2012/WH)

246091 / 2013-11-20 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka angielskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/617-2013/WH)

349580 / 2011-10-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Międzyrzec Podlaski - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajęcia dodatkowe realizowane w ramach projektu Młodzi, aktywni, ciekawi świata

253757 / 2013-11-27 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka angielskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/624-2013/WH)

234671 / 2011-09-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Hrubieszów - Hrubieszów (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu Lepszy start - indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w Gminie Hrubieszów - Szkole Podstawowej w Ślipczu z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

48992 / 2013-02-05 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji opiekuna podczas trwania studenckich praktyk pedagogicznych dla studentów kierunku Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/02-2013/WA)

392412 / 2009-11-12 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć w ramach studiów niestacjonarnych II stopnia na kierunku Pedagogika specjalność pomoc społeczna i praca socjalna w projekcie - Uniwersytet otwarty na jutro

256749 / 2014-12-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Åšwidnik - Åšwidnik (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wykonanie usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów z placówek oświatowych, prowadzonych przez Gminę Miejską Świdnik w ramach projektu: UCZENIE SIĘ KLUCZEM DO SUKCESU