107825 / 2010-05-05 - Podmiot prawa publicznego / Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli (Toruń)
przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli
Opis zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas dwóch edycji kursu dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki.
2. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji
3. Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji) wg ustalonego harmonogramu.
4. Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym niniejszej specyfikacji.
5. Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy zajęć, przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników kursu, zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Od Wykonawcy wymagana jest dyspozycyjność, mobilność - możliwość prowadzenia zajęć na terenie całego województwa kujawsko-pomorskiego, a także możliwość prowadzenia zajęć w weekendy oraz gotowość do prowadzenia zajęć wg ustalonego harmonogramu. Zamawiający wskazuje i zabezpiecza miejsce oraz termin prowadzenia zajęć, a Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie we wskazanym miejscu i terminie.
Zamówienie składa się z części.
Częścią jest każdy moduł.
Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi:
Cele kursu
Cele ogólne :
-Zachęcenie uczestników szkolenia do refleksji nad swoim warsztatem zawodowym
-Zapoznanie uczestników ze współczesnymi światowymi tendencjami w kształceniu matematycznym dzieci
-Wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie rozwijania myślenia matematycznego dzieci
Przewidywane efekty szkolenia:
Podczas szkolenia uczestnik będzie miał możliwość wzbogacenia swojego warsztatu zawodowego w zakresie;
-Wykorzystania gier i zabaw matematycznych do rozwijania umiejętności matematycznych dzieci, a także do realizacji zadań ogólnych szkoły
-Rozwijanie myślenia twórczego dzieci
-Strategii rozwiązywania zadań tekstowych
-Rozwijania u dzieci sztuki rozwiązywania zadań tekstowych
-Realistycznego nauczania matematyki
-Strategii wykonywania obliczeń w pamięci
-Rozwijania u dzieci zaradności arytmetycznej
-Rozwijania u dzieci rozumienia systemu dziesiętnego
-Rozwijania wyobraźni przestrzennej dzieci
-Budowania u dzieci intuicji geometrycznej
-Konstruktywistycznego podejścia do rozwijania umiejętności matematycznych uczniów
Wymagania dotyczące opracowania scenariuszy zajęć:
1. zgodność treści zajęć z celami ogólnymi programu i celami szczegółowymi modułu,
2. dostosowanie struktury zajęć (zakres treści, ich logiczny układ, czas ich trwania) do celów programu,
3. celowość doboru metod i form pracy,
4. przydatność przewidywanych efektów szkolenia
5. zgodność treści szkolenia ze stanem aktualnej wiedzy teoretycznej i praktycznej na dany temat.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę na każdą z części wyodrębnionych w przedmiocie zamówienia. Postanowienia specyfikacji, zwłaszcza dotyczące oceny ofert i wymaganych dokumentów dotyczą każdej części.
Zamawiający zastrzega sobie, że ani całość, ani część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 107825
Data publikacji: 2010-05-05
Nazwa: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli
Ulica: Aleja Solidarności 3
Numer domu: 3
Miejscowość: Toruń
Kod pocztowy: 87-100
Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie
Numer telefonu: 56 62 277 47
Numer faxu: 56 62 231 81
Adres strony internetowej: www.kpcen-torun.edu.pl
Regon: 87123541500000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas dwóch edycji kursu dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki.
2. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji
3. Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji) wg ustalonego harmonogramu.
4. Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym niniejszej specyfikacji.
5. Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy zajęć, przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników kursu, zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Od Wykonawcy wymagana jest dyspozycyjność, mobilność - możliwość prowadzenia zajęć na terenie całego województwa kujawsko-pomorskiego, a także możliwość prowadzenia zajęć w weekendy oraz gotowość do prowadzenia zajęć wg ustalonego harmonogramu. Zamawiający wskazuje i zabezpiecza miejsce oraz termin prowadzenia zajęć, a Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie we wskazanym miejscu i terminie.
Zamówienie składa się z części.
Częścią jest każdy moduł.
Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi:
Cele kursu
Cele ogólne :
-Zachęcenie uczestników szkolenia do refleksji nad swoim warsztatem zawodowym
-Zapoznanie uczestników ze współczesnymi światowymi tendencjami w kształceniu matematycznym dzieci
-Wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie rozwijania myślenia matematycznego dzieci
Przewidywane efekty szkolenia:
Podczas szkolenia uczestnik będzie miał możliwość wzbogacenia swojego warsztatu zawodowego w zakresie;
-Wykorzystania gier i zabaw matematycznych do rozwijania umiejętności matematycznych dzieci, a także do realizacji zadań ogólnych szkoły
-Rozwijanie myślenia twórczego dzieci
-Strategii rozwiązywania zadań tekstowych
-Rozwijania u dzieci sztuki rozwiązywania zadań tekstowych
-Realistycznego nauczania matematyki
-Strategii wykonywania obliczeń w pamięci
-Rozwijania u dzieci zaradności arytmetycznej
-Rozwijania u dzieci rozumienia systemu dziesiętnego
-Rozwijania wyobraźni przestrzennej dzieci
-Budowania u dzieci intuicji geometrycznej
-Konstruktywistycznego podejścia do rozwijania umiejętności matematycznych uczniów
Wymagania dotyczące opracowania scenariuszy zajęć:
1. zgodność treści zajęć z celami ogólnymi programu i celami szczegółowymi modułu,
2. dostosowanie struktury zajęć (zakres treści, ich logiczny układ, czas ich trwania) do celów programu,
3. celowość doboru metod i form pracy,
4. przydatność przewidywanych efektów szkolenia
5. zgodność treści szkolenia ze stanem aktualnej wiedzy teoretycznej i praktycznej na dany temat.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę na każdą z części wyodrębnionych w przedmiocie zamówienia. Postanowienia specyfikacji, zwłaszcza dotyczące oceny ofert i wymaganych dokumentów dotyczą każdej części.
Zamawiający zastrzega sobie, że ani całość, ani część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 9
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 31/12/2010
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Zaliczka: Nie
Wiedza i doświadczenie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
posiadają:
-doświadczenie w zakresie edukacji dorosłych
-doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń w obszarze tematyki zgłaszanej w przetargu/projekcie i na dowód tego wykażą, że w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym czasie przeprowadzili 3 szkolenia lub uczestniczyli jako wykładowcy w 3 szkoleniach w zakresie edukacji osób dorosłych.
-wykształcenie wyższe matematyczne,
-ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadany tytuł naukowy
-doświadczenie w zakresie doskonalenia lub kształcenia nauczycieli nauczania wczesnoszkolnego,
-doświadczenie przy pracy w projektach edukacyjnych związanych z nauczaniem matematyki w edukacji wczesnoszkolnej
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają poniższe kwalifikacje zawodowe - warunki obowiązkowe:
-wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
-ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadają tytuł naukowy
oraz wykażą spełnienie przynajmniej trzech z poniższych warunków opcjonalnych:
-ukończone kursy edukatorskie.
-ukończone kursy i warsztaty doskonalące zgodne z tematyką kursu.
-opracowanie autorskich programów, materiałów dla nauczycieli oraz scenariuszy szkoleń dla nauczycieli lub podręczników szkolnych
-doświadczenie przy pracy w projektach edukacyjnych związanych z nauczaniem matematyki w edukacji wczesnoszkolnej
-ukończyli szkolenie z zakresu tematyki gender - w przypadku zamiaru prowadzenia szkolenia z tej tematyki jest to warunek konieczny.
Oświadczenie nr 3: Tak
Oświadczenie nr 6: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w wymienionych niżej okolicznościach:
a) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
- o charakterze niezależnym od stron,
- którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
- którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie.
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej.
b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
c) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
d) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy bądź terminy wynikające z harmonogramów płatności,
e) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia, terminu realizacji, a także innych wymienionych w umowie.
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 30
Nazwa kryterium 2: Przedstawiony scenariusz zajęć
Znaczenie kryterium 2: 35
Nazwa kryterium 3: Spełnianie kryteriów dodatkowych
Znaczenie kryterium 3: 35
Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.kpcen-torun.edu.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli
Ul. Al. Solidarności 3
87-100 Toruń
Data składania wniosków, ofert: 13/05/2010
Godzina składania wniosków, ofert: 15:00
Miejsce składania:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli
Ul. Al. Solidarności 3
87-100 Toruń
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI
Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie 9.4,Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty
Tytuł projektu: Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Numer części zamówienia: 1
Nazwa:
MODUŁ 1
Gry i zabawy matematyczne jako narzędzie realizacji zadań ogólnych szkoły.
Opis:
MODUŁ 1
Gry i zabawy matematyczne jako narzędzie realizacji zadań ogólnych szkoły.
Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Czas: D
Data zakończenia: 31/12/2010
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 30
Nazwa kryterium 2: Przedstawiony scenariusz zajęć
Znaczenie kryterium 2: 35
Nazwa kryterium 3: Spełnianie kryteriów dodatkowych
Znaczenie kryterium 3: 35
Numer części zamówienia: 2
Nazwa: MODUŁ 2 Rozwijane myślenia twórczego.
Opis:
Cele szczegółowe:
- zapoznanie uczestników z podstawowymi cechami myślenia twórczego:
płynnością, giętkością i oryginalnością myślenia
- zachęcanie uczestników do dyskusji na temat możliwości rozwijania myślenia twórczego dzieci w klasach 1-3 oraz korzyści z tego płynących dla procesu kształcenia
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie rozwijania myślenia twórczego dzieci
Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Czas: D
Data zakończenia: 31/12/2010
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 30
Nazwa kryterium 2: Przedstawiony scenariusz zajęć
Znaczenie kryterium 2: 35
Nazwa kryterium 3: Spełnianie kryteriów dodatkowych
Znaczenie kryterium 3: 35
Numer części zamówienia: 3
Nazwa:
MODUŁ 3
Zadania tekstowe w nauczaniu początkowym i metody ich rozwiązywania.
Opis:
Cele szczegółowe:
- zachęcanie uczestników do dyskusji na temat funkcji zadań tekstowych w nauczaniu matematyki
- zapoznanie uczestników z różnymi poziomami formalizmu przy rozwiązywaniu zadań tekstowych: rozwiązania enaktywne, ikoniczne i symboliczne
- zapoznanie uczestników z podstawowymi strategiami rozwiązywania zadań tekstowych
- zachęcanie uczestników do dyskusji na temat stereotypów dotyczących rozwiązywania zadań tekstowych
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie rozwijania u dzieci umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych
Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Czas: D
Data zakończenia: 31/12/2010
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 30
Nazwa kryterium 2: Przedstawiony scenariusz zajęć
Znaczenie kryterium 2: 35
Nazwa kryterium 3: Spełnianie kryteriów dodatkowych
Znaczenie kryterium 3: 35
Numer części zamówienia: 4
Nazwa: MODUŁ 4 Realistyczne nauczanie matematyki.
Opis:
Cele szczegółowe:
- zapoznanie uczestników z koncepcją realistycznego nauczania matematyki
- zachęcenie uczestników do refleksji nad własną koncepcją matematycznego kształcenia dzieci
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie wykorzystania w procesie matematycznego kształcenia sytuacji realistycznych oraz wiedzy nieformalnej dzieci
Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Czas: D
Data zakończenia: 31/12/2010
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 30
Nazwa kryterium 2: Przedstawiony scenariusz zajęć
Znaczenie kryterium 2: 35
Nazwa kryterium 3: Spełnianie kryteriów dodatkowych
Znaczenie kryterium 3: 35
Numer części zamówienia: 5
Nazwa:
MODUŁ 5
Rozwijanie umiejętności klasyfikowania. Pozorne ułatwienia metodyczne.
Opis:
Cele szczegółowe:
- zachęcenie uczestników do refleksji nad celowością wykorzystywania elementów teorii mnogości, grafów i innych pozornych ułatwień metodycznych w nauczaniu początkowym.
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie rozwijania umiejętności klasyfikowania
Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Czas: D
Data zakończenia: 31/12/2010
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 30
Nazwa kryterium 2: Przedstawiony scenariusz zajęć
Znaczenie kryterium 2: 35
Nazwa kryterium 3: Spełnianie kryteriów dodatkowych
Znaczenie kryterium 3: 35
Numer części zamówienia: 6
Nazwa: MODUŁ 6 Rozwijanie sprawności rachunkowej.
Opis:
Cele szczegółowe:
- zachęcenie uczestników do dyskusji na temat roli obliczeń w nauczaniu matematyki
- zapoznanie uczestników z różnymi strategiami dodawania i odejmowania w pamięci
- zachęcenie uczestników do dyskusji na temat stereotypów dotyczących wykonywania obliczeń przez dzieci
- zapoznanie uczestników z różnymi sposobami rozwijania u dzieci umiejętności mnożenia i dzielenia
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie stosowania gier i zabaw w procesie rozwijania u dzieci sprawności rachunkowej
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie obliczeń na kartce papieru
- zachęcenie uczestników do dyskusji na temat funkcji notatki matematycznej
Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Czas: D
Data zakończenia: 31/12/2010
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 30
Nazwa kryterium 2: Przedstawiony scenariusz zajęć
Znaczenie kryterium 2: 35
Nazwa kryterium 3: Spełnianie kryteriów dodatkowych
Znaczenie kryterium 3: 35
Numer części zamówienia: 7
Nazwa:
MODUŁ 7
System dziesiętny. Rozwijanie rozumienia systemu dziesiętnego.
Opis:
Cele szczegółowe:
- zachęcenie uczestników do refleksji nad znaczeniem dobrego rozumienia systemu dziesiętnego dla procesu uczenia się dziecka
- zapoznanie uczestników z pomocami, które pozwalają zrozumieć dziecku strukturę systemu dziesiętnego
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie wykorzystywania różnorodnych pomocy dydaktycznych w procesie budowania u dzieci zrozumienia systemu dziesiętnego
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie stosowania gier i zabaw w procesie budowania u dzieci zrozumienia systemu dziesiętnego
Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Czas: D
Data zakończenia: 31/12/2010
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 30
Nazwa kryterium 2: Przedstawiony scenariusz zajęć
Znaczenie kryterium 2: 35
Nazwa kryterium 3: Spełnianie kryteriów dodatkowych
Znaczenie kryterium 3: 35
Numer części zamówienia: 8
Nazwa:
MODUŁ 8
Eksperymenty w rozwijaniu umiejętności geometrycznych dzieci.
Opis:
Cele szczegółowe:
- zachęcanie uczestników do dyskusji na temat roli geometrii w nauczaniu matematyki w klasach 1-3
- zachęcanie uczestników do dyskusji na temat stereotypów dotyczących rozwijania umiejętności geometrycznych dzieci
- zapoznanie uczestników z różnymi realistycznymi kontekstami pozwalającymi na rozwijanie umiejętności geometrycznych dzieci
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie wykonywania z dziećmi eksperymentów geometrycznych
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie budowania intuicji i rozwijania umiejętności geometrycznych dzieci
Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Czas: D
Data zakończenia: 31/12/2010
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 30
Nazwa kryterium 2: Przedstawiony scenariusz zajęć
Znaczenie kryterium 2: 35
Nazwa kryterium 3: Spełnianie kryteriów dodatkowych
Znaczenie kryterium 3: 35
Numer części zamówienia: 9
Nazwa:
MODUŁ 9
Konstruktywizm w rozwijaniu umiejętności matematycznych dzieci.
Opis:
Cele szczegółowe:
- zachęcenie uczestników do refleksji nad stosowaną w praktyce filozofią edukacyjną
- zapoznanie uczestników z założeniami konstruktywistycznego podejścia do rozwijania umiejętności matematycznych dzieci
Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Czas: D
Data zakończenia: 31/12/2010
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 30
Nazwa kryterium 2: Przedstawiony scenariusz zajęć
Znaczenie kryterium 2: 35
Nazwa kryterium 3: Spełnianie kryteriów dodatkowych
Znaczenie kryterium 3: 35
Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Podobne przetargi
52108 / 2012-02-21 - Inny: Jednostka budżetowa
Centrum Kształcenia Ustawicznego - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Wybór nauczycieli do zarządzania kursami i prowadzenia zajęć w formie e-learningu na platformie Moodle w projekcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Wykształcenie Twoją szansą,
Priorytet IX, Działanie 9.3
280500 / 2011-09-08 - Inny: Jednostka budżetowa
Centrum Kształcenia Ustawicznego - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Wybór opiekunów grup w projekcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS Wykształcenie Twoją szansą, Priorytet IX, Działanie 9.3
275948 / 2011-09-06 - Inny: Jednostka budżetowa
Centrum Kształcenia Ustawicznego - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Wybór nauczycieli do sprawdzania prac kontrolnych i przeprowadzania egzaminów semestralnych w projekcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Wykształcenie Twoją szansą,
178767 / 2009-10-15 - Inny: Gospodarstwo pomocnicze urzędu miasta
Centrum Integracji Społecznej CISTOR - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
SZkolenie: Kurs fryzjerski
201741 / 2009-11-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy w Mogilnie - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
szkolenie indywidualne - kwalifikacja wstępna w zakresie kat. D prawa jazdy
218022 / 2011-07-27 - Inny: Stowarzyszenie
Stowarzyszenie Partnerstwo Społeczne - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Przeprowadzenie indywidualnych szkoleń zawodowych dla beneficjentów ostatecznych projektu Stokrotkowy Start - reintegracja prowadzona w CISTOR w Toruniu. Projekt jest współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny
337271 / 2010-11-25 - Inny: Stowarzyszenie
Stowarzyszenie Partnerstwo Społeczne - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Przeprowadzenia szkolenia na temat zakładania spółdzielni socjalnych w ramach projektu Centrum Ekonomii Społecznej.
283746 / 2009-08-19 - Inny: Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta
Centrum Integracji Społecznej CISTOR - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Szkolenie z edukacji zdrowotnet z zakresu I pomocy
258997 / 2010-09-21 - Inny: Stowarzyszenie
Stowarzyszenie Partnerstwo Społeczne - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Przeprowadzenie indywidualnych szkoleń zawodowych dla beneficjentów ostatecznych projektu Stokrotkowy Start - reintegracja prowadzona w CISTOR w Toruniu.
225434 / 2009-07-07 - Inny: Gospodarstwo Pomocnicze urzędu Miasta
Centrum Integracji Społecznej CISTOR - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Szkolenie z arteterapii
124714 / 2012-04-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Obrowo (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
OGÅOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na przeprowadzenie kompleksowej usÅ‚ugi reintegracji zawodowej i spoÅ‚ecznej zgodnie z ustawÄ… o zatrudnieniu socjalnym dla 25 osób w latach 2012-2013 w ramach Centrum Integracji SpoÅ‚ecznej
146854 / 2012-05-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Czernikowo (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Realizacja Indywidualnego Programu Zatrudnienia Socjalnego w Centrum Integracji Społecznej dla 10 osób zgodnie z ustawą o zatrudnieniu socjalnym oraz realizacja programu reintegracji społecznej w ramach Klubu Integracji Społecznej dla 16 osób nieaktywnych zaw., z orzeczonym stopniem niepełn. lub stwierdzoną chorobą w rodzinie.
28504 / 2015-02-09 - Inny: jednostka oświatowa
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 1 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Wspieranie nauczycieli w doskonaleniu kompetencji w roku szkolnym 2014/2015
163069 / 2009-09-24 - Inny: Gospodarstwo pomocnicze Urzędu Miasta
Centrum Integracji Społecznej CISTOR - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Szkolenie w formie treningu gospodarowania
224047 / 2009-11-27 - Inny: Gospodarstwo pomocnicze urzędu miasta
Centrum Integracji Społecznej CISTOR - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Szkolenie z zakresu Adobe Flash- Dynamiczne elementy stron WWW
386486 / 2014-11-25 - Inny: jednostka oświatowa
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 1 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Wspieranie nauczycieli w doskonaleniu kompetencji w roku szkolnym 2014/2015
201551 / 2009-11-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy w Mogilnie - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
szkolenie indywidualne - spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie 135, spawanie blach spoinami czołowymi w metodzie 135
239136 / 2011-08-10 - Inny: stowarzyszenie
Stowarzyszenie Partnerstwo Społeczne - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego dla beneficjentów ostatecznych projektu Stokrotkowy Start - reintegracja prowadzona w CISTOR w Toruniu w zakresie Prawa jazdy kat. B. Czas trwania 60 godzin. Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe i badanie lekarskie dla wszystkich uczestników szkolenia. Liczba uczestników 1 osoba.