17135 / 2011-01-14 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina DÄ…bie (DÄ…bie)
Usługi edukacyjne, dot. prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej, w latach 2010-2013 w Szkołach Podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dąbie, woj. lubuskie.
Opis zamówienia
1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (na każdą część osobno) - 13 części na:
- Zadania nr 1 - w Szkoła Podstawowej w Gronowie - 3 części nr 1, 2, 3,
- Zadania nr 2 - w Szkoła Podstawowej w Kosierzu - 3 części nr 4, 5, 6,
- Zadania nr 3 - w Szkoła Podstawowej w Połupinie - 3 części nr 7, 8, 9,
- Zadania nr 4 - w Szkoła Podstawowej w Szczawnie - 4 części nr 10, 11, 12, 13.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego, w latach 2010-2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dąbie, woj. lubuskie. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2.
Usługi będą realizowane w następujących szkołach i specjalnościach:
Zadanie nr 1. - Szkoła Podstawowa w Gronowie część nr:
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonych ryzykiem dysleksji - 96 godzin w ciągu 3 lat.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 96 godzin
w ciągu 3 lat.
3. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie -
96 godzin w ciągu 3 lat
Zadanie nr 2. - Szkoła Podstawowa w Kosierzu część nr:
4. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin w ciągu 3 lat.
5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin
w ciągu 3 lat.
6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie -
90 godzin w ciągu 3 lat
Zadanie nr 3. - Szkoła Podstawowa w Połupinie część nr:
7. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin w ciągu 3 lat.
8. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 180 godzin w ciągu 3 lat.
9. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin
w ciągu 3 lat.
Zadanie nr 4. - Szkoła Podstawowa w Szczawnie część nr:
10. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin w ciągu 3 lat.
11. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin
w ciągu 3 lat.
12. Gimnastyka korekcyjną dla dzieci z wadami postawy - 90 godzin w ciągu 3 lat.
13. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 90 godzin w ciągu 3 lat
Kompetencje pedagogów realizujących projekt systemowy
A. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonych ryzykiem dysleksji
- ukończone studia kierunkowe - nauczanie początkowe lub kształcenie zintegrowane
- staż pracy w nauczaniu zintegrowanym;
- umiejętność pracy z wykorzystaniem technologii informacyjnej i edukacji multimedialnej w praktyce szkolnej;
- umiejętność projektowania innowacji pedagogicznych;
- umiejętność planowania wynikowego;
- praktyka w pracy z dzieckiem z dysleksją rozwojową;
- umiejętność planowania i przeprowadzania zajęć socjoterapeutycznych;
- praktyka w pracy z dziećmi mającymi trudności w nauce czytania i pisania;
- ukończone kursy w zakresie terapii dziecka z trudnościami dysleksyjnymi;
- znajomość zagadnień z zakresu kinezjologii;
- dyspozycyjność, umiejętność dostosowania godzin pracy do zmiennych warunków;
- znajomość potrzeb rozwojowych uczniów z placówki.
B. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
- ukończone studia kierunkowe - nauczanie początkowe lub kształcenie zintegrowane
- umiejętność pracy z wykorzystaniem technologii informacyjnej i edukacji multimedialnej w praktyce szkolnej;
- umiejętność projektowania innowacji pedagogicznych;
- umiejętność planowania wynikowego;
- praktyka w pracy terapeutycznej z dzieckiem z dysleksją rozwojową ;
- praktyka w nauczaniu arytmetyki w nauczaniu zintegrowanym ;
- staż pracy w nauczaniu zintegrowanym ;
- dyspozycyjność, umiejętność dostosowania godzin pracy do zmiennych warunków;
- znajomość potrzeb rozwojowych uczniów z placówki.
C. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie
- ukończone studia kierunkowe - nauczanie początkowe lub kształcenie zintegrowane
- umiejętność pracy z wykorzystaniem technologii informacyjnej i edukacji multimedialnej w praktyce szkolnej;
- umiejętność projektowania innowacji pedagogicznych;
- umiejętność planowania wynikowego;
- praktyka w nauczaniu arytmetyki w nauczaniu zintegrowanym ;
- staż pracy w nauczaniu zintegrowanym;
- dyspozycyjność, umiejętność dostosowania godzin pracy do zmiennych warunków;
- znajomość potrzeb rozwojowych uczniów z placówki;
- ukończony kurs doskonalący w zakresie pracy z uczniem uzdolnionym matematycznie.
D. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy
- ukończone studia kierunkowe - nauczanie początkowe, przedszkolne lub kształcenie zintegrowane;
- ukończone studia podyplomowe logopedia z terapią pedagogiczną;
- umiejętność pracy z wykorzystaniem technologii informacyjnej i edukacji multimedialnej w praktyce szkolnej;
- umiejętność projektowania innowacji pedagogicznych ;
- umiejętność planowania wynikowego;
- praktyka w pracy z dzieckiem z dysleksją rozwojową ;
- staż pracy w nauczaniu zintegrowanym
- dyspozycyjność, umiejętność dostosowania godzin pracy do zmiennych warunków
- znajomość potrzeb rozwojowych uczniów z placówki
E. Gimnastyka korekcyjną dla dzieci z wadami postawy
- ukończone studia kierunkowe w zakresie wychowania fizycznego;
lub:
- ukończone studia podyplomowe w zakresie wychowania fizycznego;
- ukończony kurs z zakresu gimnastyki korekcyjnej
- umiejętność planowania pracy nauczyciela wf z uwzględnieniem zdrowotnych i rozwojowych potrzeb ucznia;
- praktyka w prowadzeniu zajęć z gimnastyki korekcyjnej
- dyspozycyjność, umiejętność dostosowania godzin pracy do zmiennych warunków;
- znajomość potrzeb rozwojowych i zdrowotnych uczniów z placówki
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67, ust 1,
pkt. 6 prawa zamówień publicznych, w przypadku zmian zasad projektu - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego, wprowadzonych przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki, mających bezpośredni wpływ na kwoty wynagrodzeń dla Wykonawców realizujących projekt.
6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: ----
7. Wymagania stawiane Wykonawcy:
7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
7.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
7.6 Inne:
1) Wykonawca jest zobowiązany do dokładnego rozpoznania tematu w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty.
2) Cena ofert powinna obejmować koszty wykonania całego zamówienia (wraz z kosztami dodatkowymi wszelkich prac przygotowawczych, porządkowych, kosztami uzgodnień, delegacji, organizacji, składki ponoszone przez Zamawiającego, itp.)
3) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia zajęć zgodnie z przepisami i zasadami bhp.
4) Wykonawca powinien, w ramach możliwości własnych i Zamawiającego, stosować środki dydaktyczne.
5) Ceny zaproponowane w ofercie na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ, będą wiążące i traktowane jako załącznik do umowy.
6) Ceny, zaproponowane w ofercie, nie mogą być zmienione przez okres obowiązywania umowy.
7) Cena musi być podana w ujęciu za godzinę zajęć oraz w ujęciu za całe zamówienie lub - jeśli jest to oferta częściowa - za każde zadanie, którego dotyczy oferta.
8) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
9) W ofercie należy rozpisać każde zadanie oddzielnie. Oferty na poszczególne zadania będą oceniane oddzielnie.
8. Wymagania organizacyjne: Wykonawca uzgadnia wcześniej wszelkie planowane działania związane
z realizacją przedmiotu umowy z Dyrektorem Szkoły Podstawowej, np. rozkład zajęć.
9. Wymagania dot. Gwarancji:----
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 17135
Data publikacji: 2011-01-14
Nazwa: Gmina Dąbie
Ulica: ul. Szeroka 4
Numer domu: 4
Miejscowość: Dąbie
Kod pocztowy: 66-615
Województwo / kraj: lubuskie
Numer telefonu: 068 3835148
Numer faxu: 068 3832148
Adres strony internetowej: www.dabie.pl
Regon: 00053938300000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne, dot. prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej, w latach 2010-2013 w Szkołach Podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dąbie, woj. lubuskie.
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (na każdą część osobno) - 13 części na:
- Zadania nr 1 - w Szkoła Podstawowej w Gronowie - 3 części nr 1, 2, 3,
- Zadania nr 2 - w Szkoła Podstawowej w Kosierzu - 3 części nr 4, 5, 6,
- Zadania nr 3 - w Szkoła Podstawowej w Połupinie - 3 części nr 7, 8, 9,
- Zadania nr 4 - w Szkoła Podstawowej w Szczawnie - 4 części nr 10, 11, 12, 13.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego, w latach 2010-2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dąbie, woj. lubuskie. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2.
Usługi będą realizowane w następujących szkołach i specjalnościach:
Zadanie nr 1. - Szkoła Podstawowa w Gronowie część nr:
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonych ryzykiem dysleksji - 96 godzin w ciągu 3 lat.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 96 godzin
w ciągu 3 lat.
3. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie -
96 godzin w ciągu 3 lat
Zadanie nr 2. - Szkoła Podstawowa w Kosierzu część nr:
4. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin w ciągu 3 lat.
5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin
w ciągu 3 lat.
6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie -
90 godzin w ciągu 3 lat
Zadanie nr 3. - Szkoła Podstawowa w Połupinie część nr:
7. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin w ciągu 3 lat.
8. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 180 godzin w ciągu 3 lat.
9. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin
w ciągu 3 lat.
Zadanie nr 4. - Szkoła Podstawowa w Szczawnie część nr:
10. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin w ciągu 3 lat.
11. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin
w ciągu 3 lat.
12. Gimnastyka korekcyjną dla dzieci z wadami postawy - 90 godzin w ciągu 3 lat.
13. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 90 godzin w ciągu 3 lat
Kompetencje pedagogów realizujących projekt systemowy
A. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonych ryzykiem dysleksji
- ukończone studia kierunkowe - nauczanie początkowe lub kształcenie zintegrowane
- staż pracy w nauczaniu zintegrowanym;
- umiejętność pracy z wykorzystaniem technologii informacyjnej i edukacji multimedialnej w praktyce szkolnej;
- umiejętność projektowania innowacji pedagogicznych;
- umiejętność planowania wynikowego;
- praktyka w pracy z dzieckiem z dysleksją rozwojową;
- umiejętność planowania i przeprowadzania zajęć socjoterapeutycznych;
- praktyka w pracy z dziećmi mającymi trudności w nauce czytania i pisania;
- ukończone kursy w zakresie terapii dziecka z trudnościami dysleksyjnymi;
- znajomość zagadnień z zakresu kinezjologii;
- dyspozycyjność, umiejętność dostosowania godzin pracy do zmiennych warunków;
- znajomość potrzeb rozwojowych uczniów z placówki.
B. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
- ukończone studia kierunkowe - nauczanie początkowe lub kształcenie zintegrowane
- umiejętność pracy z wykorzystaniem technologii informacyjnej i edukacji multimedialnej w praktyce szkolnej;
- umiejętność projektowania innowacji pedagogicznych;
- umiejętność planowania wynikowego;
- praktyka w pracy terapeutycznej z dzieckiem z dysleksją rozwojową ;
- praktyka w nauczaniu arytmetyki w nauczaniu zintegrowanym ;
- staż pracy w nauczaniu zintegrowanym ;
- dyspozycyjność, umiejętność dostosowania godzin pracy do zmiennych warunków;
- znajomość potrzeb rozwojowych uczniów z placówki.
C. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie
- ukończone studia kierunkowe - nauczanie początkowe lub kształcenie zintegrowane
- umiejętność pracy z wykorzystaniem technologii informacyjnej i edukacji multimedialnej w praktyce szkolnej;
- umiejętność projektowania innowacji pedagogicznych;
- umiejętność planowania wynikowego;
- praktyka w nauczaniu arytmetyki w nauczaniu zintegrowanym ;
- staż pracy w nauczaniu zintegrowanym;
- dyspozycyjność, umiejętność dostosowania godzin pracy do zmiennych warunków;
- znajomość potrzeb rozwojowych uczniów z placówki;
- ukończony kurs doskonalący w zakresie pracy z uczniem uzdolnionym matematycznie.
D. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy
- ukończone studia kierunkowe - nauczanie początkowe, przedszkolne lub kształcenie zintegrowane;
- ukończone studia podyplomowe logopedia z terapią pedagogiczną;
- umiejętność pracy z wykorzystaniem technologii informacyjnej i edukacji multimedialnej w praktyce szkolnej;
- umiejętność projektowania innowacji pedagogicznych ;
- umiejętność planowania wynikowego;
- praktyka w pracy z dzieckiem z dysleksją rozwojową ;
- staż pracy w nauczaniu zintegrowanym
- dyspozycyjność, umiejętność dostosowania godzin pracy do zmiennych warunków
- znajomość potrzeb rozwojowych uczniów z placówki
E. Gimnastyka korekcyjną dla dzieci z wadami postawy
- ukończone studia kierunkowe w zakresie wychowania fizycznego;
lub:
- ukończone studia podyplomowe w zakresie wychowania fizycznego;
- ukończony kurs z zakresu gimnastyki korekcyjnej
- umiejętność planowania pracy nauczyciela wf z uwzględnieniem zdrowotnych i rozwojowych potrzeb ucznia;
- praktyka w prowadzeniu zajęć z gimnastyki korekcyjnej
- dyspozycyjność, umiejętność dostosowania godzin pracy do zmiennych warunków;
- znajomość potrzeb rozwojowych i zdrowotnych uczniów z placówki
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67, ust 1,
pkt. 6 prawa zamówień publicznych, w przypadku zmian zasad projektu - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego, wprowadzonych przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki, mających bezpośredni wpływ na kwoty wynagrodzeń dla Wykonawców realizujących projekt.
6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: ----
7. Wymagania stawiane Wykonawcy:
7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
7.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
7.6 Inne:
1) Wykonawca jest zobowiązany do dokładnego rozpoznania tematu w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty.
2) Cena ofert powinna obejmować koszty wykonania całego zamówienia (wraz z kosztami dodatkowymi wszelkich prac przygotowawczych, porządkowych, kosztami uzgodnień, delegacji, organizacji, składki ponoszone przez Zamawiającego, itp.)
3) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia zajęć zgodnie z przepisami i zasadami bhp.
4) Wykonawca powinien, w ramach możliwości własnych i Zamawiającego, stosować środki dydaktyczne.
5) Ceny zaproponowane w ofercie na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ, będą wiążące i traktowane jako załącznik do umowy.
6) Ceny, zaproponowane w ofercie, nie mogą być zmienione przez okres obowiązywania umowy.
7) Cena musi być podana w ujęciu za godzinę zajęć oraz w ujęciu za całe zamówienie lub - jeśli jest to oferta częściowa - za każde zadanie, którego dotyczy oferta.
8) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
9) W ofercie należy rozpisać każde zadanie oddzielnie. Oferty na poszczególne zadania będą oceniane oddzielnie.
8. Wymagania organizacyjne: Wykonawca uzgadnia wcześniej wszelkie planowane działania związane
z realizacją przedmiotu umowy z Dyrektorem Szkoły Podstawowej, np. rozkład zajęć.
9. Wymagania dot. Gwarancji:----
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 13
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak
Określenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67, ust 1, pkt. 6 prawa zamówień publicznych, w przypadku zmian zasad projektu - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego, wprowadzonych przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki, mających bezpośredni wpływ na kwoty wynagrodzeń dla Wykonawców realizujących projekt.
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena wg Oświadczenia.
Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena wg Oświadczenia.
Potencjał techniczny:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena wg Oświadczenia.
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena wg Oświadczenia.
Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena wg Oświadczenia.
Oświadczenie nr 7: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
inne_dokumenty:
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Nie
Kod kryterium cenowe: A
Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.dabie.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Gmina Dąbie, Ulica Szeroka 4, 66-615 Dąbie, w pokoju nr 4 w godzinach urzędowania: od wtorku do piątku od 7.30 do 15.30, w poniedziałki od 8.00 do 16.00,
Data składania wniosków, ofert: 24/01/2011
Godzina składania wniosków, ofert: 10:00
Miejsce składania:
w siedzibie zamawiającego:
ulica Szeroka 4 66-615 Dąbie, pokój nr 2 (Sekretariat) w budynku Urzędu Gminy Dąbie.
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2.
Czy unieważnienie postępowania: Tak
Kody CPV: 800000005
Podobne przetargi
239280 / 2012-07-06 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Witnica - Witnica (lubuskie)
CPV: 800000005 ()
NA USÅUGI EDUKACYJNE:obejmujÄ…ce przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoÅ‚y podstawowej w kontekÅ›cie wdrażania nowej podstawy ksztaÅ‚cenia ogólnego w latach 2010-2013 w szkoÅ‚ach prowadzonych przez GminÄ™ Witnica.
263211 / 2012-12-12 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina DÄ…bie - DÄ…bie (lubuskie)
CPV: 800000005 ()
Usługi edukacyjne, dot. prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej, w latach 2010-2013 w Szkołach Podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dąbie, woj. lubuskie.
370686 / 2010-11-16 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Gminy Zwierzyn - Zwierzyn (lubuskie)
CPV: 800000005 ()
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2010-2011 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Zwierzyn.
359226 / 2010-11-05 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Gminy Zwierzyn - Zwierzyn (lubuskie)
CPV: 800000005 ()
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2010-2011 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Zwierzyn.
25368 / 2011-02-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina DÄ…bie - DÄ…bie (lubuskie)
CPV: 800000005 ()
Usługi edukacyjne, dot. prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej, w latach 2010-2013 w Szkołach Podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dąbie, woj. lubuskie.