Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

454424 / 2013-11-07 - / Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego (Łódź)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2013-10-31 pod pozycją 444640. Zobacz ogłoszenie 444640 / 2013-10-31 - Inny: jednostka samorzÄ…du terytorialnego.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 454424

Data publikacji: 2013-11-07

Nazwa:
Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego

Ulica: ul. Kopcińskiego 29

Numer domu: 29

Miejscowość: Łódź

Kod pocztowy: 90-142

Województwo / kraj: łódzkie

Numer telefonu: 042 6783378

Numer faxu: 042 6780798

Regon: 47139038700000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 444640

Data wydania biuletynu: 2013-10-31

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: III.3)

Przed wprowadzeniem zmainy:
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla część I Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 5 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy spełniają następujące warunki: a)dwie osoby, z których każda posiada: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela; co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie budowania narzędzi pomiaru dydaktycznego z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (w tym wykorzystania tablicy interaktywnej), analizy wyników pomiaru dydaktycznego po III kl. szkoły podstawowej, sprawdzianu egzaminów zewnętrznych i ich wykorzystywaniu w doskonaleniu pracy dydaktycznej, formułowania celów szczegółowych, analizy nowej podstawy programowej, konstruowania i modyfikacji narzędzi sprawdzających osiągnięcia uczniów. b)jedna osoba, która posiada: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela; co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie budowania narzędzi pomiaru dydaktycznego z przedmiotów humanistycznych, analizy wyników sprawdzianu/egzaminów zewnętrznych i ich wykorzystywaniu w doskonaleniu pracy dydaktycznej c)jedna osoba, która posiada: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej; co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie diagnozowania możliwości i potrzeb rozwojowych oraz gotowości szkolnej, dostosowywania metod i form pracy edukacyjnej do potrzeb indywidualnych uczniów d)jedna osoba, która posiada: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologii; kwalifikacje coacha trenera tutora edukatora co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących szkolnej strategii wspierania rozwoju uczniów motywowania aktywizowania metod i technik pracy z uczniami indywidualnych strategii uczenia się dostosowywania metod i form pracy do potrzeb rozwojowych uczniów udzielania uczniom i rodzicom informacji o postępach i trudnościach w nauce Uwaga!!! Ta sama osoba może zostać wskazana jako ekspert tylko w jednej dziedzinie. Dla część II Ocenianie kształtujące Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 6 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy spełniają następujące warunki: a)trzy osoby, z których każda posiada: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela doradcy metodycznego konsultanta doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 30 godzin zajęć (w ostatnich 5 latach) z nauczycielami dotyczących istoty oceniania kształtującego i metod stosowanych w tym ocenianiu, stosowania różnych sposobów sprawdzania poziomu ukształtowania umiejętności uczniów - w tym metod ewaluacyjnych, udzielanie informacji zwrotnej; co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie budowania narzędzi pomiaru dydaktycznego z uwzględnieniem specyfiki przedmiotów szkolnych; organizowanie procesu kształcenia z wykorzystaniem oceniania kształtującego, wprowadzaniu rodziców w zasady oceniania kształtującego. b)trzy osoby, z których każda posiada: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej doradcy metodycznego; co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie pomiaru dydaktycznego w edukacji wczesnoszkolnej co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami dotyczących stosowania różnych sposobów sprawdzania poziomu ukształtowania umiejętności uczniów I etapu edukacyjnego - w tym metod ewaluacyjnych, formułowania celów, analizowaniu wyników oceniania i ich wykorzystania w dalszej pracy, sposobów sprawdzania, czy cel został osiągnięty, technik zadawania pytań - pytania kluczowe. Uwaga!!! Ta sama osoba może zostać wskazana jako ekspert tylko w jednej dziedzinie. Dla część III Techniki uczenia i metody motywujące do nauki Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 13 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy spełniają następujące warunki: a)trzy osoby, z których każda posiada: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu doradcy metodycznego ds. wychowania przedszkolnego; co najmniej 7 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami dotyczących czynników warunkujących dobór sposobów motywowania dzieci do nauki/budowania poczucia własnej wartości, aktywizowania metod pracy z dziećmi, rozbudzania ciekawości poznawczej, teorii inteligencji wielorakich H.Gardnera, specyfiki rozwoju psychofizycznego dzieci w wieku szkolnym, roli oceniania kształtującego w motywowaniu uczniów do nauki. b)trzy osoby, z których każda posiada: wykształcenie wyższe magisterskie; co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z osobami dorosłymi w obszarze obsługi tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem jako narzędzia aktywizującego do nauki, tworzenie interaktywnych pomocy dydaktycznych, korzystanie z platformy edukacyjnej. c)siedem osób, z których każda posiada: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologii; doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 20 godzin zajęć w ostatnich 3 latach z dorosłymi nauczycielami dotyczących czynników warunkujących dobór sposobów motywowania uczniów do nauki, w tym wykorzystaniu dramy technik szybkiego uczenia się i zapamiętywania oraz motywujące do nauki budowania poczucia własnej wartości aktywizowania metod pracy z dziećmi, uczniami technik nauczania-uczenia się sprzyjających budowaniu poczucia odpowiedzialności za własny rozwój stylów uczenia się treningu interpersonalnego, technik szybkiego czytania, metod rozwijających kreatywność, sztuki zadawania pytań i formułowania poleceń, indywidualnej pracy z uczniem. Uwaga!!! Ta sama osoba może zostać wskazana jako ekspert tylko w jednej dziedzinie. Dla część IV: Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj posiada: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych; doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 15 godzin zajęć w ostatnich 3 latach z dorosłymi nauczycielami dotyczących analizy i interpretacji EWD, wykorzystania kalkulatora EWD, EWD i jej przydatności w doskonaleniu pracy szkoły. Dla część V Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 3 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj posiada: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; co najmniej 10 lat doświadczenia w pracy na stanowisku nauczyciela, doświadczenie w opracowaniu (samodzielnie lub we współpracy) jednej innowacji jednego programu kształcenia co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami dotyczących analizy oferty edukacyjnej szkoły w kontekście wdrażania podstawy programowej, opracowywania innowacji programów własnych, doboru i modyfikacji programów dostępnych na rynku edukacyjnym, sposobów prezentowania analizy wyników w nauce osiąganych przez uczniów, tworzenia procedur i narzędzi planowania i analizy oferty edukacyjnej, plan rozwoju szkoły dostosowany do możliwości i potrzeb uczniów, rozwijania postaw prospołecznych, innowacyjnych metod pracy z uczniem, wykorzystanie platformy edukacyjnej. Dla część VI Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 5 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy spełniają następujące warunki: a)dwie osoby, z których każda posiada: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologii lub policjant kwalifikacje coacha trenera tutora edukatora doradcy metodycznego konsultanta co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących podstaw planowania i realizacji działań wychowawczych, przeciwdziałania agresji rówieśniczej, agresji rodziców wobec dzieci, podstaw prawnych interwencji wychowawczych, niedostosowania społecznego, nadpobudliwości ruchowej, praca z zespołem klasowym, w którym funkcjonuje dziecko z zaburzeniami zachowania b)jedna osoba, która posiada: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologii; co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole, pracy szkolnych zespołów ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej, komunikacji z rodzicami i uczniami, sposobów rozpoznawania potrzeb ucznia, sposobów wykorzystania metod Gordona w praktyce, systemu współpracy w zespole, skutecznych metod wspierających prace wychowawczą, dokumentowania pracy wychowawczej, sposoby reagowania nauczycieli i uczniów na agresję rówieśniczą wśród uczniów. c)jedna osoba, która posiada: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologii; co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących polityki bezpieczeństwa w szkole/placówce oświatowej, pierwszej pomocy d)jedna osoba, która posiada: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologii; co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących monitorowania i ewaluacji działań w zakresie bezpieczeństwa, cyberprzemocy, zagrożeń w Internecie Uwaga!!! Ta sama osoba może zostać wskazana jako ekspert tylko w jednej dziedzinie. Dla część VII Budowa koncepcji pracy szkoły. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 8 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj posiada: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologicznych; kwalifikacje coacha trenera tutora edukatora doradcy metodycznego konsultanta - co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących umiejętności społecznych, diagnozowania potrzeb, zespołowego podejmowania decyzji, spójności działań podmiotów odpowiedzialnych za budowanie koncepcji pracy szkoły, metod i technik zespołowego wypracowania pomysłu na szkołę, kreowania wizerunku szkoły w środowisku lokalnym, zasad i obszarów współpracy ze środowiskiem jako element koncepcji, dostosowania koncepcji do zmian w edukacji, koncepcja pracy a inne dokumenty szkolne, czym jest koncepcja, jak ją opracowywać, co powinna zaigrać, narzędzia do badania potrzeb. Dla część VIII: Praca z uczniem młodszym Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj posiada: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologicznych; kwalifikacje coacha trenera tutora edukatora doradcy metodycznego/konsultanta ; - co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących specyfiki rozwoju i zachowań dzieci młodszych; praktycznych zajęć z zakresu zabaw i ćwiczeń m.in. ruchowych, plastycznych (np. z wykorzystaniem nietypowych materiałów) i rozwijających kreatywność, metod twórczego myślenia, sposobów reagowania na sytuacje trudne. Dla część IX: Praca z uczniem zdolnym Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj posiada: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych/psychologicznych; kwalifikacje coacha/trenera/tutora/edukatora co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi/nauczycielami dotyczących sposobów rozpoznawania zdolności uczniów, metod pracy kształtujących u ucznia świadomość jego mocnych i słabych stron oraz odpowiedzialność za własny rozwój, budowania szkolnej oferty dla ucznia zdolnego, szkolnej procedury wspierania rozwoju ucznia zdolnego, metod pracy z uczniem zdolnym (w tym roli tutoringu, mentoringu, coachingu i dramy we wspomaganiu ucznia zdolnego), kształtowania umiejętności radzenia sobie z emocjami, z porażką i sukcesem; narzędzia diagnozy ucznia zdolnego, TIK jako narzędzie indywidualizacji procesu kształcenia, efektywne metody, TIK, jako narzędzie pracy z uczniem zdolnym. Dla część X Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 3 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy spełniają następujące warunki: a)dwie osoby, z których każda posiada: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologii; co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami dotyczących zasad pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, zespołowego planowania pracy, zakresu i sposobów dostosowania wymagań i metod pracy do możliwości ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, opracowywania IPET, indywidualizacja procesu kształcenia. b)jedna osoba, która posiada: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologii; co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w szkole poradni psychologiczno-pedagogicznej/innej placówce oświatowej Uwaga!!! Ta sama osoba może zostać wskazana jako ekspert tylko w jednej dziedzinie. Dla część XI Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 16 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy spełniają następujące warunki: a)cztery osoby, z których każda posiada: wykształcenie wyższe magisterskie; co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z osobami dorosłymi w obszarze obsługi tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, reagowanie na problemy w obsłudze. b)cztery osoby, z których każda posiada: wykształcenie wyższe magisterskie; co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy w szkole/przedszkolu z wykorzystaniem narzędzia e-dziennik c)cztery osoby, z których każda posiada: wykształcenie wyższe magisterskie; co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z osobami dorosłymi w obszarze tworzenia stron internetowych, pracy w sieci wewnętrznej, wykorzystania Internetu w pracy szkoły, przygotowanie materiałów na stronę. d)cztery osoby, z których każda posiada: wykształcenie wyższe magisterskie; co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z osobami dorosłymi w obszarze opracowywania prezentacji multimedialnych oraz przygotowania pomocy dydaktycznych z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych (w tym interaktywnych), wykorzystanie platformy edukacyjnej, wykorzystanie EXEL, praca w chmurze, korzystanie z e-podręczników. Uwaga!!! Ta sama osoba może zostać wskazana jako ekspert tylko w jednej dziedzinie Dla część XII Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj posiada: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologicznych; kwalifikacje coacha trenera tutora edukatora doradcy metodycznego konsultanta co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących kreowania wizerunku szkoły w środowisku, promocji szkoły oraz osiągnięć uczniów i nauczycieli, integracji szkoły z rodzicami i instytucjami środowiska lokalnego, zasad efektywnej współpracy i partnerstwa, systemowości działań w zakresie współpracy, wzbogacania oferty sprzyjającej rozwojowi uczniów i szkoły jako organizacji, organizacji procesów edukacyjnych z wykorzystaniem zasobów środowiska, komunikacji interpersonalnej, negocjacji. Dla część XIII: Rodzice są partnerami szkoły. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 3 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj posiada: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologicznych; kwalifikacje coacha trenera tutora edukatora doradcy metodycznego konsultanta co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących rozpoznawania postaw rodzica wobec szkoły (geneza postaw, strategie postępowania wobec rodziców); asertywności, negocjacji, sposobów motywowania rodziców do współpracy, prezentowania oferty instytucji działających na rzecz dziecka i rodziny, przekazywania rodzicom informacji o porażkach, prawidłowych relacji rodzice-szkoła, rodzice-nauczyciele, sposobów aktywizowania rodziców i angażowania w życie szkoły, interwencji kryzysowych - przygotowywanie oficjalnych pism do sądu, uzyskiwanie pomocy prawnej, komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie z emocjami w sytuacjach prowokacyjnych, konstruowania narzędzi ewaluacji współpracy szkoły z rodzicami. Dla część XIV: Nauczyciel 45+ Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 12 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy spełniają następujące warunki: a)trzy osoby, z których każda posiada: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologii; kwalifikacje coacha trenera tutora edukatora doradcy metodycznego konsultanta co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących rozwoju osobistego i zawodowego, profilaktyki wypalenia zawodowego i chorób zawodowych b)trzy osoby, z których każda posiada: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologii; kwalifikacje coacha trenera tutora edukatora doradcy metodycznego konsultanta co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących zarządzania emocjami, autoprezentacji, poczucia własnej wartości, treningu asertywności, radzenia sobie w sytuacjach trudnych zgodnie z uregulowaniami prawnymi, zapobieganie prowokacjom i reagowanie na prowokacje, zarządzanie czasem. c)trzy osoby, z których każda posiada: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologii; kwalifikacje coacha trenera tutora edukatora doradcy metodycznego konsultanta; co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi/nauczycielami dotyczących wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnej, prawne aspekty wykorzystania materiałów edukacyjnych z Internetu, opracowywaniu materiałów dydaktycznych. d)trzy osoby, z których każda posiada: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologii; co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi/nauczycielami dotyczących pracy głosem, jak mówić, żeby być słuchanym, efektywna autoprezentacja, radzenie sobie z emocjami, trening relaksacyjny, sposoby utrzymywania i wzmacniania kondycji psychofizycznej. Uwaga!!! Ta sama osoba może zostać wskazana jako ekspert tylko w jednej dziedzinie. Dla część XV Szkoła promuje wartość edukacji. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj posiada: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych/społecznych/psychologicznych; co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy w szkole placówce oświatowej uczelni pedagogicznej co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi/nauczycielami dotyczących efektywnej komunikacji w szkole podstaw i zasad organizacji pracy zespołów nauczycielskich, skutecznej współpracy w planowaniu i realizacji procesów edukacyjnych w szkole we współpracy nauczycieli, jednolitości oddziaływań wychowawczych i dydaktycznych Dla część XVI Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 7 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj posiada: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk pedagogicznych społecznych psychologicznych; kwalifikacje coacha trenera tutora edukatora doradcy metodycznego konsultanta co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących budowania zespołu, celów i zasad pracy zespołowej, planowania i organizacji pracy zespołowej, kompetencji interpersonalnych, współdziałania w zespole oraz między zespołami, ról w zespole, wspólnego rozwiązywania problemów, zarządzania emocjami, spójności działań zespołu nauczycielskiego uczących danym oddziale, konstruktywnej krytyki i informacji zwrotnej, skutecznej współpracy i integracji, dokumentowania pracy zespołów, efektywnych sposobów dzielenia się doświadczeniem, komunikacji w sytuacji trudnej. Uwaga!!! W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część ta sama osoba może zostać wskazana jako ekspert tylko jeden raz Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2, nr 4 oraz nr 5 do SIWZ

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

Po wprowadzeniu zmiany:
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla część I Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 5 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy spełniają następujące warunki:
a)dwie osoby, z których każda posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie ;
- co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela;
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie budowania narzędzi pomiaru dydaktycznego z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, analizy wyników pomiaru dydaktycznego po III kl. szkoły podstawowej, sprawdzianu lub egzaminów zewnętrznych i ich wykorzystywaniu w doskonaleniu pracy dydaktycznej, formułowania celów szczegółowych, analizy nowej podstawy programowej, konstruowania i modyfikacji narzędzi sprawdzających osiągnięcia uczniów.
b)jedna osoba, która posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela;
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie budowania narzędzi pomiaru dydaktycznego z przedmiotów humanistycznych, analizy wyników sprawdzianu lub egzaminów zewnętrznych i ich wykorzystywaniu w doskonaleniu pracy dydaktycznej
c)jedna osoba, która posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej;
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie diagnozowania możliwości i potrzeb rozwojowych oraz gotowości szkolnej, dostosowywania metod i form pracy edukacyjnej do potrzeb indywidualnych uczniów
d)jedna osoba, która posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących szkolnej strategii wspierania rozwoju uczniów lub motywowania lub aktywizowania lub metod i technik pracy z uczniami lub indywidualnych strategii uczenia się lub dostosowywania metod i form pracy do potrzeb rozwojowych uczniów lub udzielania uczniom i rodzicom informacji o postępach i trudnościach w nauce
Dla część II Ocenianie kształtujące
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 6 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy spełniają następujące warunki:
a)trzy osoby, z których każda posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela lub doradcy metodycznego lub konsultanta
- doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 30 godzin zajęć (w ostatnich 5 latach) z nauczycielami dotyczących istoty oceniania kształtującego i metod stosowanych w tym ocenianiu, stosowania różnych sposobów sprawdzania poziomu ukształtowania umiejętności uczniów - w tym metod ewaluacyjnych, udzielanie informacji zwrotnej;
- co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie budowania narzędzi pomiaru dydaktycznego z uwzględnieniem specyfiki przedmiotów szkolnych; organizowanie procesu kształcenia z wykorzystaniem oceniania kształtującego, wprowadzaniu rodziców w zasady oceniania kształtującego.
b)trzy osoby, z których każda posiada:
- wykształcenie wyższe;
- co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub doradcy metodycznego;
- co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie pomiaru dydaktycznego w edukacji wczesnoszkolnej
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami dotyczących stosowania różnych sposobów sprawdzania poziomu ukształtowania umiejętności uczniów I etapu edukacyjnego - w tym metod ewaluacyjnych, formułowania celów, analizowaniu wyników oceniania i ich wykorzystania w dalszej pracy, sposobów sprawdzania, czy cel został osiągnięty, technik zadawania pytań -pytania kluczowe.
Dla część III Techniki uczenia i metody motywujące do nauki
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 13 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy spełniają następujące warunki:
a)trzy osoby, z których każda posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu lub doradcy metodycznego ds. wychowania przedszkolnego;
- co najmniej 7 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami dotyczących czynników warunkujących dobór sposobów motywowania dzieci do nauki lub budowania poczucia własnej wartości, aktywizowania lub metod pracy z dziećmi, rozbudzania ciekawości poznawczej, teorii inteligencji wielorakich H.Gardnera, specyfiki rozwoju psychofizycznego dzieci w wieku szkolnym, roli oceniania kształtującego w motywowaniu uczniów do nauki.
b)trzy osoby, z których każda posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z osobami dorosłymi w obszarze obsługi tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem jako narzędzia aktywizującego do nauki, tworzenie interaktywnych pomocy dydaktycznych, korzystanie z platformy edukacyjnej.
c)siedem osób, z których każda posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 20 godzin zajęć w ostatnich 3 latach z dorosłymi lub nauczycielami dotyczących czynników warunkujących dobór sposobów motywowania uczniów do nauki, w tym wykorzystaniu dramy lub technik szybkiego uczenia się i zapamiętywania oraz motywujące do nauki lub budowania poczucia własnej wartości lub aktywizowania lub metod pracy z dziećmi, uczniami lub technik nauczania-uczenia się sprzyjających budowaniu poczucia odpowiedzialności za własny rozwój lub stylów uczenia się lub treningu interpersonalnego, technik szybkiego czytania, metod rozwijających kreatywność, sztuki zadawania pytań i formułowania poleceń, indywidualnej pracy z uczniem.
Dla część IV: Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 15 godzin zajęć w ostatnich 3 latach z dorosłymi/nauczycielami dotyczących analizy i interpretacji EWD, wykorzystania kalkulatora EWD, EWD i jej przydatności w doskonaleniu pracy szkoły.
Dla część V Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 3 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- co najmniej 10 lat doświadczenia w pracy na stanowisku nauczyciela,
- doświadczenie w opracowaniu (samodzielnie lub we współpracy) jednej innowacji lub jednego programu kształcenia
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami dotyczących analizy oferty edukacyjnej szkoły w kontekście wdrażania podstawy programowej, opracowywania innowacji lub programów własnych, doboru i modyfikacji programów dostępnych na rynku edukacyjnym, sposobów prezentowania analizy wyników w nauce osiąganych przez uczniów, tworzenia procedur i narzędzi planowania i analizy oferty edukacyjnej, plan rozwoju szkoły dostosowany do możliwości i potrzeb uczniów, rozwijania postaw prospołecznych, innowacyjnych metod pracy z uczniem, wykorzystanie platformy edukacyjnej.
Dla część VI Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 5 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy spełniają następujące warunki:
a)dwie osoby, z których każda posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego lub konsultanta lub policjanta;
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących podstaw planowania i realizacji działań wychowawczych, przeciwdziałania agresji rówieśniczej, agresji rodziców wobec dzieci, podstaw prawnych interwencji wychowawczych, niedostosowania społecznego, nadpobudliwości ruchowej, praca z zespołem klasowym, w którym funkcjonuje dziecko z zaburzeniami zachowania
b)jedna osoba, która posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi/nauczycielami dotyczących pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole, pracy szkolnych zespołów ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej, komunikacji z rodzicami i uczniami, sposobów rozpoznawania potrzeb ucznia, sposobów wykorzystania metod Gordona w praktyce, systemu współpracy w zespole, skutecznych metod wspierających prace wychowawczą, dokumentowania pracy wychowawczej, sposoby reagowania nauczycieli i uczniów na agresję rówieśniczą wśród uczniów.
c)jedna osoba, która posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi/nauczycielami dotyczących polityki bezpieczeństwa w szkole lub placówce oświatowej, pierwszej pomocy
d)jedna osoba, która posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi/nauczycielami dotyczących monitorowania i ewaluacji działań w zakresie bezpieczeństwa, cyberprzemocy, zagrożeń w Internecie
Dla część VII Budowa koncepcji pracy szkoły
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 8 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie
- kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego lub konsultanta
- co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi/nauczycielami dotyczących umiejętności społecznych, diagnozowania potrzeb, zespołowego podejmowania decyzji, spójności działań podmiotów odpowiedzialnych za budowanie koncepcji pracy szkoły, metod i technik zespołowego wypracowania pomysłu na szkołę, kreowania wizerunku szkoły w środowisku lokalnym, zasad i obszarów współpracy ze środowiskiem jako element koncepcji, dostosowania koncepcji do zmian w edukacji, koncepcja pracy a inne dokumenty szkolne, czym jest koncepcja, jak ją opracowywać, co powinna zawierać, narzędzia do badania potrzeb.
Dla część VIII: Praca z uczniem młodszym
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego lub konsultanta ;
- co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi/nauczycielami dotyczących specyfiki rozwoju i zachowań dzieci młodszych; praktycznych zajęć z zakresu zabaw i ćwiczeń m.in. ruchowych, plastycznych (np. z wykorzystaniem nietypowych materiałów) i rozwijających kreatywność, metod twórczego myślenia, sposobów reagowania na sytuacje trudne.
Dla część IX: Praca z uczniem zdolnym
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi/nauczycielami dotyczących sposobów rozpoznawania zdolności uczniów, metod pracy kształtujących u ucznia świadomość jego mocnych i słabych stron oraz odpowiedzialność za własny rozwój, budowania szkolnej oferty dla ucznia zdolnego, szkolnej procedury wspierania rozwoju ucznia zdolnego, metod pracy z uczniem zdolnym (w tym roli tutoringu, mentoringu, coachingu i dramy we wspomaganiu ucznia zdolnego), kształtowania umiejętności radzenia sobie z emocjami, z porażką i sukcesem; narzędzia diagnozy ucznia zdolnego, TIK jako narzędzie indywidualizacji procesu kształcenia, efektywne metody, TIK, jako narzędzie pracy z uczniem zdolnym.
Dla część X Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 3 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy spełniają następujące warunki:
a)dwie osoby, z których każda posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami dotyczących zasad pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, zespołowego planowania pracy, zakresu i sposobów dostosowania wymagań i metod pracy do możliwości ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, opracowywania IPET, indywidualizacja procesu kształcenia.
b)jedna osoba, która posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w szkole lub poradni psychologiczno-pedagogicznej lub innej placówce oświatowej
Dla część XI Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 16 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy spełniają następujące warunki:
a)cztery osoby, z których każda posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z osobami dorosłymi w obszarze obsługi tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, reagowanie na problemy w obsłudze.
b)cztery osoby, z których każda posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy w szkole lub przedszkolu z wykorzystaniem narzędzia e-dziennik
c)cztery osoby, z których każda posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z osobami dorosłymi w obszarze tworzenia stron internetowych, pracy w sieci wewnętrznej, wykorzystania Internetu w pracy szkoły, przygotowanie materiałów na stronę.
d)cztery osoby, z których każda posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z osobami dorosłymi w obszarze opracowywania prezentacji multimedialnych oraz przygotowania pomocy dydaktycznych z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych (w tym interaktywnych), wykorzystanie platformy edukacyjnej, wykorzystanie EXEL, praca w chmurze, korzystanie z e-podręczników.
Dla część XII Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego lub konsultanta
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi/nauczycielami dotyczących kreowania wizerunku szkoły w środowisku, promocji szkoły oraz osiągnięć uczniów i nauczycieli, integracji szkoły z rodzicami i instytucjami środowiska lokalnego, zasad efektywnej współpracy i partnerstwa, systemowości działań w zakresie współpracy, wzbogacania oferty sprzyjającej rozwojowi uczniów i szkoły jako organizacji, organizacji procesów edukacyjnych z wykorzystaniem zasobów środowiska, komunikacji interpersonalnej, negocjacji.
Dla część XIII: Rodzice są partnerami szkoły
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 3 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego lub konsultanta
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących rozpoznawania postaw rodzica wobec szkoły (geneza postaw, strategie postępowania wobec rodziców); asertywności, negocjacji, sposobów motywowania rodziców do współpracy, prezentowania oferty instytucji działających na rzecz dziecka i rodziny, przekazywania rodzicom informacji o porażkach, prawidłowych relacji rodzice-szkoła, rodzice-nauczyciele, sposobów aktywizowania rodziców i angażowania w życie szkoły, interwencji kryzysowych - przygotowywanie oficjalnych pism do sądu, uzyskiwanie pomocy prawnej, komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie z emocjami w sytuacjach prowokacyjnych, konstruowania narzędzi ewaluacji współpracy szkoły z rodzicami.
Dla część XIV: Nauczyciel 45+
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 12 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy spełniają następujące warunki:
a)trzy osoby, z których każda posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego lub konsultanta
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących rozwoju osobistego i zawodowego, profilaktyki wypalenia zawodowego i chorób zawodowych
b)trzy osoby, z których każda posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego lub konsultanta
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących zarządzania emocjami, autoprezentacji, poczucia własnej wartości, treningu asertywności, radzenia sobie w sytuacjach trudnych zgodnie z uregulowaniami prawnymi, zapobieganie prowokacjom i reagowanie na prowokacje, zarządzanie czasem.
c)trzy osoby, z których każda posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego lub konsultanta;
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnej, prawne aspekty wykorzystania materiałów edukacyjnych z Internetu, opracowywaniu materiałów dydaktycznych.
d)trzy osoby, z których każda posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących pracy głosem, jak mówić, żeby być słuchanym, efektywna autoprezentacja, radzenie sobie z emocjami, trening relaksacyjny, sposoby utrzymywania i wzmacniania kondycji psychofizycznej.
Dla część XV Szkoła promuje wartość edukacji
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy w szkole lub placówce oświatowej lub uczelni pedagogicznej
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących efektywnej komunikacji w szkole podstaw i zasad organizacji pracy zespołów nauczycielskich, skutecznej współpracy w planowaniu i realizacji procesów edukacyjnych w szkole we współpracy nauczycieli, jednolitości oddziaływań wychowawczych i dydaktycznych
Dla część XVI Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 7 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego lub konsultanta
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi nauczycielami dotyczących budowania zespołu, celów i zasad pracy zespołowej, planowania i organizacji pracy zespołowej, kompetencji interpersonalnych, współdziałania w zespole oraz między zespołami, ról w zespole, wspólnego rozwiązywania problemów, zarządzania emocjami, spójności działań zespołu nauczycielskiego uczących danym oddziale, konstruktywnej krytyki i informacji zwrotnej, skutecznej współpracy i integracji, dokumentowania pracy zespołów, efektywnych sposobów dzielenia się doświadczeniem, komunikacji w sytuacji trudnej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

Miejsce składania: IV.4.4)

Przed wprowadzeniem zmainy:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013
godzina 12:00, miejsce: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ul.
Kopcińskiego 29 90 -142 Łódź sekretariat pokój nr 209.

Po wprowadzeniu zmiany:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2013
godzina 12:00, miejsce: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ul.
Kopcińskiego 29 90 -142 Łódź sekretariat pokój nr 209.

Podobne przetargi