Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

363076 / 2013-09-06 - / Gmina Suchożebry (Suchożebry)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2013-09-05 pod pozycją 359242. Zobacz ogłoszenie 359242 / 2013-09-05 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 363076

Data publikacji: 2013-09-06

Nazwa: Gmina Suchożebry

Ulica: ul. Aleksandry Ogińskiej 11

Numer domu: 11

Miejscowość: Suchożebry

Kod pocztowy: 08-125

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 0-25 63 145 15

Numer faxu: 0-25 63 145 15

Regon: 71158260600000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 359242

Data wydania biuletynu: 2013-09-05

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: II.1.4)

Przed wprowadzeniem zmainy:
3.1. Przedmiotem postępowania jest usługa pn: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci ze szkół podstawowych z terenu Gminy Suchożebry w ramach projektu POKL.09.01.02-14-068/13 pt. Dajmy dzieciom szansę.
Zamówienie dotyczy prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć logopedycznych, zajęć psychoedukacyjnych, zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych oraz zajęć gimnastyki korekcyjnej. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, odbywać się będą cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły (przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu).
Zajęcia prowadzone będą dla uczniów klas I - III w następujących szkołach:
1. Szkole Podstawowej w Krynicy, Krynica 33,
2. Szkole Podstawowej w Krześlinie, Krześlin 67,
3. Szkole Podstawowej w Suchożebrach, Suchożebry ul. Siedlecka 6/8,

Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
Część Nr I
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Krynicy.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy.
Część Nr II
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Krześlinie.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie.
Część Nr III
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Suchożebrach.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 3 grup dzieci, łącznie 90 godz. zajęć, z czego 33 godz. będą realizowane w 2013r., a 57 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach.
Część Nr IV
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Krynicy.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 3 grup dzieci, łącznie 90 godz. zajęć, z czego 33 godz. będą realizowane w 2013r., a 57 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy.
Część Nr V
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Krześlinie.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie.
Część Nr VI
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Suchożebrach.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach.
Część Nr VII
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Krynicy.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy.
Część Nr VIII
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Krześlinie.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie.
Część Nr IX
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Suchożebrach.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach.
Część Nr X
Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych w Szkole Podstawowej w Krynicy.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy.
Część Nr XI
Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych w Szkole Podstawowej w Krześlinie.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie.
Część Nr XII
Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Krynicy.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy.
Część Nr XIII
Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Krześlinie.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie.
Część Nr XIV
Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Suchożebrach.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach.
Część Nr XV
Prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci w Szkole Podstawowej w Suchożebrach.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach.

3.2.Wszystkie zadania będą realizowane sukcesywnie w terminie 7 dni od podpisania umowy do dnia 26 czerwca 2014 r. Dokładne godziny zajęć zostaną uzgodnione z Wykonawcą bezpośrednio przed realizacją przedmiotu zamówienia.

Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać następujące kwalifikacje:

Część Nr I - III, VII - IX, XII - XIV
Kwalifikacje określone dla nauczycieli klas I-III szkół podstawowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394)

Część Nr IV - VI
Kwalifikacje określone dla nauczyciela logopedy w szkole podstawowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394)

Część Nr X - XI
Kwalifikacje określone dla nauczyciela psychologa w szkole podstawowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394)


Część Nr XV
Kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkole podstawowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) oraz ukończoną, co najmniej jedną formę doskonalącą dającą kwalifikacje do gimnastyki korekcyjnej lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394)

3.3.Wykonawca zobowiązuje się do
a) świadczenie usługi objętej niniejszym zamówieniem;
b) Przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy dokumentów nauczycieli prowadzących zajęcia potwierdzających posiadanie kwalifikacji uprawniających do prowadzenia zajęć.
c) Niezwłocznego rozpoczęcia realizacji zajęć zgodnie z ramowym harmonogram zajęć w ramach projektu
d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć.
e) Wykonawca po zakończeniu realizacji zadania skompletuje dokumentację i przekaże ją kierownikowi projektu
f) Wykonywania niniejszej umowy rzetelnie i solidnie, przy zachowaniu należytej staranności i dochowaniu wszelkich przyjętych standardów i obowiązujących przepisów, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa uczestników projektu stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Wykonanie przedmiotu umowy w taki sposób uprawnia Wykonawcę do roszczenia o zapłatę wynagrodzenia, a Zamawiającego zobowiązuje do zapłaty wynagrodzenia w wysokości, terminie i w sposób określony w umowie.
3.4.Nauczyciel prowadzący zajęcia jest zobowiązany do:

a) Opracowania i realizacja programów nauczania dla zajęć oraz szczegółowych harmonogramów zajęć. Programy nauczania oraz harmonogram muszą uzyskać akceptację Zamawiającego.
b) Prowadzenia dzienników zajęć i list obecności na zajęciach zgodnie z zasadami określonymi przez Zamawiającego,
c) prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy,
d) Dostarczenia dzienników zajęć i list obecności do kierownika projektu po zakończeniu zajęć.
e) Sporządzenie w okresach rozliczeniowych (zgodnie z harmonogramem sporządzanych wniosków o płatność) sprawozdania w formie elektronicznej i papierowej,
f) Poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego
g) Zachowania zasady poufności przetwarzania danych osobowych osób uczestniczących w zajęciach

3.5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na ustalonych umową warunkach oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r.

3.6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość CZĘŚCI.

3.7. W przypadku wystąpienia sprzeczności w dokumentach tworzących SIWZ, wiążącą decyzję w tych sprawach podejmuje Zamawiający.

Po wprowadzeniu zmiany:
3.1. Przedmiotem postępowania jest usługa pn: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci ze szkół podstawowych z terenu Gminy Suchożebry w ramach projektu POKL.09.01.02-14-068/13 pt. Dajmy dzieciom szansę.
Zamówienie dotyczy prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć logopedycznych, zajęć psychoedukacyjnych, zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych oraz zajęć gimnastyki korekcyjnej. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, odbywać się będą cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły (przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu).
Zajęcia prowadzone będą dla uczniów klas I - III w następujących szkołach:
1. Szkole Podstawowej w Krynicy, Krynica 33,
2. Szkole Podstawowej w Krześlinie, Krześlin 67,
3. Szkole Podstawowej w Suchożebrach, Suchożebry ul. Siedlecka 6/8,

Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
Część Nr I
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Krynicy.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy.
Część Nr II
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Krześlinie.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie.
Część Nr III
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Suchożebrach.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 3 grup dzieci, łącznie 90 godz. zajęć, z czego 33 godz. będą realizowane w 2013r., a 57 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach.
Część Nr IV
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Krynicy.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 3 grup dzieci, łącznie 90 godz. zajęć, z czego 33 godz. będą realizowane w 2013r., a 57 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy.
Część Nr V
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Krześlinie.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie.
Część Nr VI
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Suchożebrach.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach.
Część Nr VII
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Krynicy.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy.
Część Nr VIII
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Krześlinie.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie.
Część Nr IX
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Suchożebrach.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach.
Część Nr X
Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych w Szkole Podstawowej w Krynicy.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy.
Część Nr XI
Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych w Szkole Podstawowej w Krześlinie.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie.
Część Nr XII
Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Krynicy.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy.
Część Nr XIII
Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Krześlinie.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie.
Część Nr XIV
Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Suchożebrach.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach.
Część Nr XV
Prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci w Szkole Podstawowej w Suchożebrach.
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach.

3.2.Wszystkie zadania będą realizowane sukcesywnie w terminie 7 dni od podpisania umowy do dnia 26 czerwca 2014 r. Dokładne godziny zajęć zostaną uzgodnione z Wykonawcą bezpośrednio przed realizacją przedmiotu zamówienia.

Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać następujące kwalifikacje:
Część Nr I - III: Kwalifikacje określone dla nauczycieli klas I-III szkół podstawowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) oraz kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394)
Część VII - IX, XII - XIV
Kwalifikacje określone dla nauczycieli klas I-III szkół podstawowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394)

Część Nr IV - VI
Kwalifikacje określone dla nauczyciela logopedy w szkole podstawowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394)

Część Nr X - XI
Kwalifikacje określone dla nauczyciela psychologa w szkole podstawowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394)


Część Nr XV
Kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkole podstawowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) oraz ukończoną, co najmniej jedną formę doskonalącą dającą kwalifikacje do gimnastyki korekcyjnej lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394)

3.3.Wykonawca zobowiązuje się do
a) świadczenie usługi objętej niniejszym zamówieniem;
b) Przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy dokumentów nauczycieli prowadzących zajęcia potwierdzających posiadanie kwalifikacji uprawniających do prowadzenia zajęć.
c) Niezwłocznego rozpoczęcia realizacji zajęć zgodnie z ramowym harmonogram zajęć w ramach projektu
d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć.
e) Wykonawca po zakończeniu realizacji zadania skompletuje dokumentację i przekaże ją kierownikowi projektu
f) Wykonywania niniejszej umowy rzetelnie i solidnie, przy zachowaniu należytej staranności i dochowaniu wszelkich przyjętych standardów i obowiązujących przepisów, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa uczestników projektu stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Wykonanie przedmiotu umowy w taki sposób uprawnia Wykonawcę do roszczenia o zapłatę wynagrodzenia, a Zamawiającego zobowiązuje do zapłaty wynagrodzenia w wysokości, terminie i w sposób określony w umowie.
3.4.Nauczyciel prowadzący zajęcia jest zobowiązany do:

a) Opracowania i realizacja programów nauczania dla zajęć oraz szczegółowych harmonogramów zajęć. Programy nauczania oraz harmonogram muszą uzyskać akceptację Zamawiającego.
b) Prowadzenia dzienników zajęć i list obecności na zajęciach zgodnie z zasadami określonymi przez Zamawiającego,
c) prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy,
d) Dostarczenia dzienników zajęć i list obecności do kierownika projektu po zakończeniu zajęć.
e) Sporządzenie w okresach rozliczeniowych (zgodnie z harmonogramem sporządzanych wniosków o płatność) sprawozdania w formie elektronicznej i papierowej,
f) Poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego
g) Zachowania zasady poufności przetwarzania danych osobowych osób uczestniczących w zajęciach

3.5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na ustalonych umową warunkach oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r.

3.6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość CZĘŚCI.

3.7. W przypadku wystąpienia sprzeczności w dokumentach tworzących SIWZ, wiążącą decyzję w tych sprawach podejmuje Zamawiający.

Podobne przetargi