Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

259743 / 2014-12-16 - / Powiat Kraśnicki (Kraśnik)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2014-12-04 pod pozycją 251609. Zobacz ogłoszenie 251609 / 2014-12-04 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 259743

Data publikacji: 2014-12-16

Nazwa: Powiat Kraśnicki

Ulica: al. Niepodległości 20

Numer domu: 20

Miejscowość: Kraśnik

Kod pocztowy: 23-210

Województwo / kraj: lubelskie

Numer telefonu: 081 8255889

Numer faxu: 081 8255052

Regon: 43102940600000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 251609

Data wydania biuletynu: 2014-12-04

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: II.1.4)

Przed wprowadzeniem zmainy:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi - przeprowadzenie cyklu szkoleń (warsztatów, szkoleniowych rad pedagogicznych, konsultacji indywidualnych i grupowych) przez ekspertów zewnętrznych wspomagających proces doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie kraśnickim - realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego. 2 Doskonalenie polega w szczególności na przeprowadzeniu następujących form szkoleniowych: warsztatów i szkoleniowych rad pedagogicznych (w tym konsultacji grupowych) dla 781 nauczycieli i dyrektorów/wicedyrektorów szkół/przedszkoli -rekrutowanych przez Zamawiającego, we wskazanym przez niego miejscu, tj. w szkołach/przedszkolach na terenie powiatu kraśnickiego. 3 Przedmiotem zamówienia objętych będzie 51 następujących szkół i przedszkoli

Po wprowadzeniu zmiany:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi - przeprowadzenie cyklu szkoleń (warsztatów, szkoleniowych rad pedagogicznych, konsultacji indywidualnych i grupowych) przez ekspertów zewnętrznych wspomagających proces doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie kraśnickim - realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego. 2 Doskonalenie polega w szczególności na przeprowadzeniu następujących form szkoleniowych: warsztatów i szkoleniowych rad pedagogicznych (w tym konsultacji grupowych) dla maksymalnie 781 nauczycieli i dyrektorów/wicedyrektorów szkół/przedszkoli - rekrutowanych przez Zamawiającego, we wskazanym przez niego miejscu, tj. w szkołach/przedszkolach na terenie powiatu kraśnickiego.3 Przedmiotem zamówienia objętych będzie 51 następujących szkół i przedszkoli

Miejsce składania: III.3.4)

Przed wprowadzeniem zmainy:
Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował dla potrzeb niniejszego zamówienia co najmniej jedną osobą do każdej części zamówienia (jeden ekspert może być przypisany do nie więcej niż 3 części zamówienia) posiadającą : 1. Studia wyższe II stopnia, przygotowanie pedagogiczne lub psychologiczne. 2. Doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych: min 160 godz. różnych form pracy edukatorskiej prowadzonej z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i prowadzonych dla nauczycieli (np. kursy, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, konsultacje, instruktarz), doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych (160 godzin), kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów np.: warsztaty strategiczne, tworzenie procedur, wspólne rozwiązywanie problemów. 3. Kwalifikacje trenerskie/edukatorskie potwierdzone zaświadczeniami lub jest pracownikiem wyższej uczelni (wymagany co najmniej 2 letni staż pracy). 4. Udział w projektach związanych z wdrażaniem zmian w systemie edukacji, przygotowanie do pracy moderatora (np.: TERM, ukończone kursy i studia przygotowujące do pracy trenera, moderatora, coacha, certyfikat trenerski). 5. Znajomość tematyki edukacyjnej. 6. Dodatkowe wymagania dotyczące ekspertów do poszczególnych części zamówienia: Część I: 1) kompetencje w zakresie technik szybkiego zapamiętywania uczenia się, aktywizujących metod pracy - kserokopia dokumentu potwierdzającego kompetencje przy podpisywaniu umowy, 2) kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy. Część II: 1) kompetencje w zakresie organizacji procesów edukacyjnych ( I i II etap edukacyjny, szkoły ponadgimnazjalne), 2) kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera. Część III: 1) udokumentowane doświadczenie w praktycznym stosowaniu metod motywujących, 2) udokumentowane doświadczenie w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych w szkole/przedszkolu, 3) kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera. Część IV: 1) ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, 2) udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, 3) udokumentowane doświadczenie we wspomaganiu rozwoju dziecka, w tym motywowanie uczniów, znajomość metod i technik aktywizujących w nauczaniu, Część V: 1) ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, 2) udokumentowane doświadczenie w stosowaniu technik skutecznego uczenia się, 3) udokumentowane doświadczenie we wspomaganiu rozwoju dziecka, w tym motywowanie uczniów, znajomość metod i technik aktywizujących w nauczaniu, 4) kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera. Część VI: 1) ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, 2) udokumentowane doświadczenie w stosowaniu technik skutecznego uczenia się, 3) udokumentowane doświadczenie we wspomaganiu rozwoju dziecka, w tym motywowanie uczniów, znajomość metod i technik aktywizujących w nauczaniu, 4) udokumentowane doświadczenie w zakresie współpracy z rodzicami (warsztaty umiejętności wychowawczych, warsztaty rozwiązywania konfliktów), 5) kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera. Część VII : 1) ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, 2) kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera. Część VIII: 1) kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera, 2) kwalifikacje w zakresie informatyki z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczeniem w prowadzeniu doskonalenia dla nauczycieli - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, 3) udokumentowane kwalifikacje w zakresie prawa oświatowego. Część IX: specjalista/trener w zakresie oceniania kształtującego i jego stosowania w praktyce (ukończenie kursów oceniania kształtującego potwierdzone certyfikatami oraz doświadczenie w nauczania w szkole z wykorzystaniem oceniania kształtującego). Cześć X: specjalista w zakresie prawa oświatowego z doświadczeniem w planowaniu i prowadzeniu ewaluacji wewnętrznej oraz tworzeniu dokumentacji szkoły. Część XI: specjalista w zakresie edukacji przedszkolnej ze znajomością organizacji procesów edukacyjnych, pracy z zespołami nauczycieli. Część XII: 1) specjalista w zakresie edukacji przedszkolnej ze znajomością organizacji procesów edukacyjnych, 2) udokumentowane doświadczenie w pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu i szkole podstawowej, Część XIII: osoba ze znajomością prawa oświatowego, technik konstruowania narzędzi do zbierania informacji oraz z doświadczeniem w tworzeniu dokumentacji szkoły, w tym koncepcji pracy szkoły, a także sposobów jej monitorowania i procedur modyfikowania. Część XIV: 1) kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera, 2) udokumentowane kwalifikacje w zakresie prawa oświatowego z doświadczeniem w planowaniu i prowadzeniu ewaluacji wewnętrznej oraz tworzeniu dokumentacji szkoły. Część XV: 1) ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, 2) kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera. 3) udokumentowane kompetencje w zakresie konstruowania indywidualnych programów terapeutyczno-edukacyjnych. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz nr 6 do SIWZ

Po wprowadzeniu zmiany:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował dla potrzeb niniejszego zamówienia co najmniej jedną osobą do każdej części zamówienia (jeden ekspert może być przypisany do nie więcej niż 3 części zamówienia) posiadającą : 1. Studia wyższe II stopnia, przygotowanie pedagogiczne lub psychologiczne. 2. Doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych: min 160 godz. różnych form pracy edukatorskiej prowadzonej z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i prowadzonych dla nauczycieli (np. kursy, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, konsultacje, instruktarz), doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych (160 godzin), kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów np.: warsztaty strategiczne, tworzenie procedur, wspólne rozwiązywanie problemów. 3. Kwalifikacje trenerskie/edukatorskie potwierdzone zaświadczeniami lub jest pracownikiem wyższej uczelni (wymagany co najmniej 2 letni staż pracy). 4. Udział w projektach związanych z wdrażaniem zmian w systemie edukacji, przygotowanie do pracy moderatora (np.: TERM, ukończone kursy i studia przygotowujące do pracy trenera, moderatora, coacha, certyfikat trenerski). 5. Znajomość tematyki edukacyjnej.6. Dodatkowe wymagania dotyczące ekspertów do poszczególnych części zamówienia:
Część I:
1) doświadczenie w zakresie technik szybkiego zapamiętywania uczenia się, aktywizujących metod,
2) doświadczenie w zakresie komunikacji interpersonalnej.
Część II:
1) doświadczenie w zakresie organizacji procesów edukacyjnych ( I i II etap edukacyjny, szkoły ponadgimnazjalne),
2) doświadczenie w zakresie komunikacji interpersonalnej.
Część III:
1) doświadczenie w praktycznym stosowaniu metod motywujących,
2) doświadczenie w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych w szkole/przedszkolu,
3) doświadczenie w zakresie komunikacji interpersonalnej.
Część IV:
1) doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego,
2) doświadczenie we wspomaganiu rozwoju dziecka, w tym motywowanie uczniów, znajomość metod i technik aktywizujących w nauczaniu,
Część V:
1) doświadczenie w stosowaniu technik skutecznego uczenia się,
2) doświadczenie we wspomaganiu rozwoju dziecka, w tym motywowanie uczniów, znajomość metod i technik aktywizujących w nauczaniu,
3) doświadczenie w zakresie komunikacji interpersonalnej.
Część VI:
1) doświadczenie w stosowaniu technik skutecznego uczenia się,
2) doświadczenie we wspomaganiu rozwoju dziecka, w tym motywowanie uczniów, znajomość metod i technik aktywizujących w nauczaniu,
3) doświadczenie w zakresie współpracy z rodzicami (warsztaty umiejętności wychowawczych, warsztaty rozwiązywania konfliktów),
4) doświadczenie w zakresie komunikacji interpersonalnej.
Część VII :
1) doświadczenie w zakresie komunikacji interpersonalnej.
Część VIII:
1) doświadczenie w zakresie komunikacji interpersonalnej,
2) doświadczenie w zakresie prowadzenia kursów/szkoleń z informatyki dla nauczycieli,
3) doświadczenie w zakresie prawa oświatowego.
Część IX:
specjalista/trener w zakresie oceniania kształtującego i jego stosowania w praktyce oraz doświadczenie w stosowaniu oceniania kształtującego szkole.
Cześć X:
specjalista w zakresie prawa oświatowego z doświadczeniem w planowaniu i prowadzeniu ewaluacji wewnętrznej oraz tworzeniu dokumentacji szkoły.
Część XI:
specjalista w zakresie edukacji przedszkolnej ze znajomością organizacji procesów edukacyjnych, pracy z zespołami nauczycieli.
Część XII:
1) specjalista w zakresie edukacji przedszkolnej ze znajomością organizacji procesów edukacyjnych,
2) doświadczenie w pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu i szkole podstawowej,
Część XIII:
osoba ze znajomością prawa oświatowego, technik konstruowania narzędzi do zbierania informacji oraz z doświadczeniem w tworzeniu dokumentacji szkoły, w tym koncepcji pracy szkoły, a także sposobów jej monitorowania i procedur modyfikowania.
Część XIV:
1) doświadczenie w zakresie komunikacji interpersonalnej,
2) doświadczenie w zakresie prawa oświatowego z doświadczeniem w planowaniu i prowadzeniu ewaluacji wewnętrznej oraz tworzeniu dokumentacji szkoły.
Część XV:
1) doświadczenie w zakresie komunikacji interpersonalnej.
2) doświadczenie w zakresie konstruowania indywidualnych programów terapeutyczno-edukacyjnych.
Zamawiający na potwierdzenie dodatkowych wymagań dotyczących ekspertów uzna przeprowadzenie co najmniej 1 formy szkoleniowej do każdego wymagania określonego dla danej części. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz nr 6 do SIWZ

Miejsce składania: IV.4.4)

Przed wprowadzeniem zmainy:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kraśniku, Al. Niepodległości 20, 23-210 Kraśnik, pok. 101, Sekretariat

Po wprowadzeniu zmiany:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kraśniku, Al. Niepodległości 20, 23-210 Kraśnik, pok. 101, Sekretariat

Podobne przetargi