Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

348477 / 2010-12-06 - Podmiot prawa publicznego / Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli (Toruń)

Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas dwóch edycji kursu Technologia informacyjno- komunikacyjno w nauczaniu, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas dwóch edycji kursu Technologia informacyjno- komunikacyjna w nauczaniu.
Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji
Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym, ilość godzin zgodna zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji, wg ustalonego harmonogramu.
Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym w specyfikacji.
Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy zajęć, przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników kursu, zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć.
Od Wykonawcy wymagana jest dyspozycyjność, mobilność - możliwość prowadzenia zajęć na terenie całego województwa kujawsko-pomorskiego, a także możliwość prowadzenia zajęć w weekendy oraz gotowość do prowadzenia zajęć wg ustalonego harmonogramu. Zamawiający wskazuje i zabezpiecza miejsce oraz termin prowadzenia zajęć, a Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie we wskazanym miejscu i terminie.
Zamówienie składa się z dwóch części a każda z części zawiera w sobie moduły:
Część 1 - Moduł I, Moduł II, Moduł III
Część 2 - Moduł IV, Moduł V, Moduł VI, Moduł VII
Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi:
Cele kursu
cel ogólny :
- podniesienie poziomu wiedzy oraz umiejętności informatycznych i medialnych nauczycieli wszystkich typów szkół od strony warsztatowej w posługiwaniu się technologiami informatycznymi i ich wykorzystaniu w procesie dydaktycznym.
przewidywane efekty szkolenia:
- Nabycie umiejętności w przygotowaniu prezentacji. multimedialnych i ich wykorzystanie w tworzeniu materiałów edukacyjnych,
- Potrafi stosować zasady typografii, tworzyć multimedialne dokumenty hipertekstowe, zna podstawy korzystania z aplikacji pakietu Office w zakresie statystycznej analizy wyników swojej pracy i pracy szkoły,
- Pozna uwarunkowania i wpływ nowoczesnych technik multimedialnych na efektywność nauczania,
- Potrafi pozyskać z portali edukacyjnych i innych źródeł materiałów edukacyjnych zapisanych w postaci elektronicznej i tworzenie z nich scenariuszy zajęć,
- Potrafi edytować i montować pliki audio i wideo a następnie przygotować prezentację multimedialną z ich wykorzystaniem,
- Nabycie umiejętności sprawnego i bezstresowego poruczania się po portalach edukacyjnych, pobierania i przetwarzania materiałów edukacyjnych.
Część 1
MODUŁ 1
Wiadomości ogólne
Cele szczegółowe
Uczestnik:
- zna problematykę i zasadę Gender-zasadę równości szans oraz potrafi ją stosować w praktyce,
- zna wybrane zagadnienia i pojęcia dotyczące problematyki ochrony własności intelektualnej,
MODUŁ 2
Procesory i przetwarzanie tekstu
Cele szczegółowe
Uczestnik:
- zna podstawowe zasad typografii layoutu i potrafi je zastosować w tworzonych materiałach,
- potrafi pracować z dużymi dokumentami tekstowymi i umie tworzyć dokumenty multimedialne,
- stosuje funkcje automatycznej korekty i nawigacji tworzonych opracowań,
- zna i wykorzystuje różne formaty dokumentów, potrafi je archiwizować,
- potrafi zarządzać grafiką i hiperłączami w dokumencie,
MODUŁ 3
Arkusz kalkulacyjny i bazy danych w praktyce szkolnej
Cele szczegółowe
Uczestnik:
- potrafi wykorzystać arkuszem kalkulacyjnym w pracy dydaktycznej,
- zna formuły i funkcje logiczne, statystyczne i tekstowe przydatne w tworzeniu materiałów dydaktycznych,
- umie zastosować zaawansowane formatowanie danych,
- potrafi zaimportować dane i zastosować filtrowanie rekordów ,
- umie przeprowadzić analiza danych i wykorzystać narzędzia specjalne,
- potrafi dobrać typ wykresu w zależności od typu danych,
- potrafi wykorzystać arkusz na lekcjach w przedmiotach ścisłych, przyrodniczych i matematyce,
- umie dokonać analizy statystycznej klasy i szkoły,
Część 2
MODUŁ 4
Grafika menedżerska i prezentacyjna
Cele szczegółowe
Uczestnik:
- potrafi stworzyć profesjonalną prezentacje multimedialną,
- zna zasady animacji niestandardowej,
- potrafi dodać i zmontować podkład muzyczny i nagrać własną narrację,
- potrafi umieścić film i dźwięk w prezentacji oraz narracja z wykorzystaniem syntezatora mowy,
- umie powiązać prezentację z innymi aplikacjami,
MODUŁ 5
Edytory graficzne
Cele szczegółowe
Uczestnik:
- zna pojęcia dotyczące modelu barw,
- zna formaty graficzne i ich wpływ na jakość obrazu,
- potrafi wykorzystać komercyjne i freewarowe oprogramowanie graficzne,
- rozumie różnice pomiędzy tworzeniem obrazów wektorowych i rastrowych,
- potrafi zastosować fotoedycję, retusz i korekcję cyfrowych plików graficznych,
- umie zastosować narzędzia tworzenia grafiki rastrowej i wektorowej,
- potrafi stworzyć proste animacje graficzne,
MODUŁ 6
Edycja audio i wideo
Cele szczegółowe
Uczestnik:
- zna formaty i własności formatów plików audio i wideo,
- rozróżnia pojęcie formatu i konteneru plików wideo,
- potrafi przeprowadzić edycję plików dźwiękowych, dokonać korekcji, konwersji,
- potrafi wykorzystać niekomercyjne aplikacje zapisu plików na CD/DVD,
- zna i umie zastosować ripping i konwersję do formatu audio,
- potrafi pobierać film z Internetu, portali edukacyjnych,
- zna narzędzia konwersji formatów,
- potrafi przygotować materiał dydaktycznym na potrzeby zajęć edukacyjnych,
- zna portale edukacyjne i potrafi z nich skorzystać,
MODUŁ 7
Przygotowanie stron www
Cele szczegółowe
Uczestnik:
- umie wykorzystać niekomercyjne oprogramowanie wspierające tworzenie stron WWW,
- potrafi stworzyć prostą stronę internetową za pomocą poznanych narzędzi,
- zna zasady tworzenia stron oraz edytory i walidatory znaczników HTML,
- rozumie podstawowe pojęcia Kaskadowych Arkuszy Stylów CSS i zna ich rolę w tworzeniu,
- zna i potrafi zastosować darmowe narzędzia wsparcia webmastera,

a. Wykaz przedmiotów i obowiązująca liczba godzin
Część 1
Lp Blok tematyczny Wykł. Ćwicz. Razem
I Wiadomości ogólne - 3h (3w)
Gender-zasada równości szans 1,5 1,5
Ochrona własności intelektualnej. Licencje. 1,5 1,5
Razem 3 3
II Procesory i przetwarzanie tekstu 7h (7c)
Podstawy zasad typografii. Praca z dużymi dokumentami tekstowymi . Dokumenty multimedialne. Hipertekst. Automatyzacja prac. Formaty dokumentów. Zarządzanie grafiką i hiperłączami w dokumencie. 5 5
Udoskonalenie dokumentów przed ich rozpowszechnianiem. Kompresja plików 2 2
Razem 7 7
III Arkusz kalkulacyjny i bazy danych w praktyce szkolnej 7h (7c)
Praca z arkuszem kalkulacyjnym. Funkcje i formuły. Zaawansowane formatowanie danych. Import danych, zaawansowane filtrowanie, analiza danych, scenariusze, narzędzia specjalne. Wykresy.
Wykorzystanie arkusza na lekcjach w przedmiotach ścisłych i przyrodniczych i matematyce. Przygotowanie scenariuszy zajęć z wykorzystaniem arkusza, Analiza statystyczna klasy i szkoły. 7 7
Razem 7 7

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 348477

Data publikacji: 2010-12-06

Nazwa: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli

Ulica: Aleja Solidarności 3

Numer domu: 3

Miejscowość: Toruń

Kod pocztowy: 87-100

Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie

Numer telefonu: 56 62 277 47

Numer faxu: 56 62 231 81

Adres strony internetowej: www.kpcen-torun.edu.pl

Regon: 87123541500000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas dwóch edycji kursu Technologia informacyjno- komunikacyjno w nauczaniu, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas dwóch edycji kursu Technologia informacyjno- komunikacyjna w nauczaniu.
Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji
Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym, ilość godzin zgodna zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji, wg ustalonego harmonogramu.
Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym w specyfikacji.
Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy zajęć, przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników kursu, zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć.
Od Wykonawcy wymagana jest dyspozycyjność, mobilność - możliwość prowadzenia zajęć na terenie całego województwa kujawsko-pomorskiego, a także możliwość prowadzenia zajęć w weekendy oraz gotowość do prowadzenia zajęć wg ustalonego harmonogramu. Zamawiający wskazuje i zabezpiecza miejsce oraz termin prowadzenia zajęć, a Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie we wskazanym miejscu i terminie.
Zamówienie składa się z dwóch części a każda z części zawiera w sobie moduły:
Część 1 - Moduł I, Moduł II, Moduł III
Część 2 - Moduł IV, Moduł V, Moduł VI, Moduł VII
Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi:
Cele kursu
cel ogólny :
- podniesienie poziomu wiedzy oraz umiejętności informatycznych i medialnych nauczycieli wszystkich typów szkół od strony warsztatowej w posługiwaniu się technologiami informatycznymi i ich wykorzystaniu w procesie dydaktycznym.
przewidywane efekty szkolenia:
- Nabycie umiejętności w przygotowaniu prezentacji. multimedialnych i ich wykorzystanie w tworzeniu materiałów edukacyjnych,
- Potrafi stosować zasady typografii, tworzyć multimedialne dokumenty hipertekstowe, zna podstawy korzystania z aplikacji pakietu Office w zakresie statystycznej analizy wyników swojej pracy i pracy szkoły,
- Pozna uwarunkowania i wpływ nowoczesnych technik multimedialnych na efektywność nauczania,
- Potrafi pozyskać z portali edukacyjnych i innych źródeł materiałów edukacyjnych zapisanych w postaci elektronicznej i tworzenie z nich scenariuszy zajęć,
- Potrafi edytować i montować pliki audio i wideo a następnie przygotować prezentację multimedialną z ich wykorzystaniem,
- Nabycie umiejętności sprawnego i bezstresowego poruczania się po portalach edukacyjnych, pobierania i przetwarzania materiałów edukacyjnych.
Część 1
MODUŁ 1
Wiadomości ogólne
Cele szczegółowe
Uczestnik:
- zna problematykę i zasadę Gender-zasadę równości szans oraz potrafi ją stosować w praktyce,
- zna wybrane zagadnienia i pojęcia dotyczące problematyki ochrony własności intelektualnej,
MODUŁ 2
Procesory i przetwarzanie tekstu
Cele szczegółowe
Uczestnik:
- zna podstawowe zasad typografii layoutu i potrafi je zastosować w tworzonych materiałach,
- potrafi pracować z dużymi dokumentami tekstowymi i umie tworzyć dokumenty multimedialne,
- stosuje funkcje automatycznej korekty i nawigacji tworzonych opracowań,
- zna i wykorzystuje różne formaty dokumentów, potrafi je archiwizować,
- potrafi zarządzać grafiką i hiperłączami w dokumencie,
MODUŁ 3
Arkusz kalkulacyjny i bazy danych w praktyce szkolnej
Cele szczegółowe
Uczestnik:
- potrafi wykorzystać arkuszem kalkulacyjnym w pracy dydaktycznej,
- zna formuły i funkcje logiczne, statystyczne i tekstowe przydatne w tworzeniu materiałów dydaktycznych,
- umie zastosować zaawansowane formatowanie danych,
- potrafi zaimportować dane i zastosować filtrowanie rekordów ,
- umie przeprowadzić analiza danych i wykorzystać narzędzia specjalne,
- potrafi dobrać typ wykresu w zależności od typu danych,
- potrafi wykorzystać arkusz na lekcjach w przedmiotach ścisłych, przyrodniczych i matematyce,
- umie dokonać analizy statystycznej klasy i szkoły,
Część 2
MODUŁ 4
Grafika menedżerska i prezentacyjna
Cele szczegółowe
Uczestnik:
- potrafi stworzyć profesjonalną prezentacje multimedialną,
- zna zasady animacji niestandardowej,
- potrafi dodać i zmontować podkład muzyczny i nagrać własną narrację,
- potrafi umieścić film i dźwięk w prezentacji oraz narracja z wykorzystaniem syntezatora mowy,
- umie powiązać prezentację z innymi aplikacjami,
MODUŁ 5
Edytory graficzne
Cele szczegółowe
Uczestnik:
- zna pojęcia dotyczące modelu barw,
- zna formaty graficzne i ich wpływ na jakość obrazu,
- potrafi wykorzystać komercyjne i freewarowe oprogramowanie graficzne,
- rozumie różnice pomiędzy tworzeniem obrazów wektorowych i rastrowych,
- potrafi zastosować fotoedycję, retusz i korekcję cyfrowych plików graficznych,
- umie zastosować narzędzia tworzenia grafiki rastrowej i wektorowej,
- potrafi stworzyć proste animacje graficzne,
MODUŁ 6
Edycja audio i wideo
Cele szczegółowe
Uczestnik:
- zna formaty i własności formatów plików audio i wideo,
- rozróżnia pojęcie formatu i konteneru plików wideo,
- potrafi przeprowadzić edycję plików dźwiękowych, dokonać korekcji, konwersji,
- potrafi wykorzystać niekomercyjne aplikacje zapisu plików na CD/DVD,
- zna i umie zastosować ripping i konwersję do formatu audio,
- potrafi pobierać film z Internetu, portali edukacyjnych,
- zna narzędzia konwersji formatów,
- potrafi przygotować materiał dydaktycznym na potrzeby zajęć edukacyjnych,
- zna portale edukacyjne i potrafi z nich skorzystać,
MODUŁ 7
Przygotowanie stron www
Cele szczegółowe
Uczestnik:
- umie wykorzystać niekomercyjne oprogramowanie wspierające tworzenie stron WWW,
- potrafi stworzyć prostą stronę internetową za pomocą poznanych narzędzi,
- zna zasady tworzenia stron oraz edytory i walidatory znaczników HTML,
- rozumie podstawowe pojęcia Kaskadowych Arkuszy Stylów CSS i zna ich rolę w tworzeniu,
- zna i potrafi zastosować darmowe narzędzia wsparcia webmastera,

a. Wykaz przedmiotów i obowiązująca liczba godzin
Część 1
Lp Blok tematyczny Wykł. Ćwicz. Razem
I Wiadomości ogólne - 3h (3w)
Gender-zasada równości szans 1,5 1,5
Ochrona własności intelektualnej. Licencje. 1,5 1,5
Razem 3 3
II Procesory i przetwarzanie tekstu 7h (7c)
Podstawy zasad typografii. Praca z dużymi dokumentami tekstowymi . Dokumenty multimedialne. Hipertekst. Automatyzacja prac. Formaty dokumentów. Zarządzanie grafiką i hiperłączami w dokumencie. 5 5
Udoskonalenie dokumentów przed ich rozpowszechnianiem. Kompresja plików 2 2
Razem 7 7
III Arkusz kalkulacyjny i bazy danych w praktyce szkolnej 7h (7c)
Praca z arkuszem kalkulacyjnym. Funkcje i formuły. Zaawansowane formatowanie danych. Import danych, zaawansowane filtrowanie, analiza danych, scenariusze, narzędzia specjalne. Wykresy.
Wykorzystanie arkusza na lekcjach w przedmiotach ścisłych i przyrodniczych i matematyce. Przygotowanie scenariuszy zajęć z wykorzystaniem arkusza, Analiza statystyczna klasy i szkoły. 7 7
Razem 7 7

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 2

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/11/2011

Zaliczka: Nie

Wiedza i doświadczenie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj:
a) posiadają:
-doświadczenie w zakresie edukacji dorosłych,
-doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń w obszarze tematyki zgłaszanej w przetargu/projekcie i na dowód tego wykażą, że w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym czasie przeprowadzili 3 szkolenia lub uczestniczyli jako wykładowcy w 3 szkoleniach w zakresie edukacji osób dorosłych.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają poniższe kwalifikacje zawodowe - warunki obowiązkowe:
-wykształcenie wyższe
-ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadanie tytułu naukowego.
oraz wykażą spełnienie przynajmniej trzech z poniższych warunków opcjonalnych:
-ukończone Kursy Edukatorskie,
-ukończone kursy i warsztaty doskonalące w obszarze tematyki zgłaszanej w przetargu, projekcie,
-opracowanie autorskich programów, materiałów dla uczestników i scenariuszy szkoleń,
-umiejętność obsługi kamery, urządzeń audio,wideo, administrowania pracownią komputerową
-ukończone szkolenie z zakresu tematyki gender,
-doświadczenie w zakresie obsługi pakietu OFFICE na poziomie egzaminu ECDL - posiadanie certyfikatu potwierdzającego umiejętności,
-doświadczenie w pracy na zdalnych platformach edukacyjnych,
-dysponują odpowiednim potencjałem technicznym,
-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

Oświadczenie nr 3: Tak

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w wymienionych niżej okolicznościach:
a) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
- o charakterze niezależnym od stron,
- którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
- którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie.
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej.
b)Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
c) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
d)Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy bądź terminy wynikające z harmonogramów płatności,
e)Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia, terminu realizacji, a także innych wymienionych w umowie.

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 30

Nazwa kryterium 2: Przedtwiony scenariusz

Znaczenie kryterium 2: 35

Nazwa kryterium 3: Spełnianie kryteriów dodatkowych

Znaczenie kryterium 3: 35

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.kpcen-torun.edu.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Al. Solidarności 3, 87-100 Toruń

Data składania wniosków, ofert: 10/12/2010

Godzina składania wniosków, ofert: 15:00

Miejsce składania:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Al. Solidarności 3, 87-100 Toruń

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt współfinansowany z funduszy UE w ramach POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, Tytuł projektu: Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa: Moduł I, Moduł I, Moduł III

Opis:
MODUŁ 1
Wiadomości ogólne

Cele szczegółowe
Uczestnik:
- zna problematykę i zasadę Gender-zasadę równości szans oraz potrafi ją stosować w praktyce,
- zna wybrane zagadnienia i pojęcia dotyczące problematyki ochrony własności intelektualnej,

MODUŁ 2
Procesory i przetwarzanie tekstu

Cele szczegółowe
Uczestnik:
- zna podstawowe zasad typografii layoutu i potrafi je zastosować w tworzonych materiałach,
- potrafi pracować z dużymi dokumentami tekstowymi i umie tworzyć dokumenty multimedialne,
- stosuje funkcje automatycznej korekty i nawigacji tworzonych opracowań,
- zna i wykorzystuje różne formaty dokumentów, potrafi je archiwizować,
- potrafi zarządzać grafiką i hiperłączami w dokumencie,




MODUŁ 3
Arkusz kalkulacyjny i bazy danych w praktyce szkolnej

Cele szczegółowe
Uczestnik:
- potrafi wykorzystać arkuszem kalkulacyjnym w pracy dydaktycznej,
- zna formuły i funkcje logiczne, statystyczne i tekstowe przydatne w tworzeniu materiałów dydaktycznych,
- umie zastosować zaawansowane formatowanie danych,
- potrafi zaimportować dane i zastosować filtrowanie rekordów ,
- umie przeprowadzić analiza danych i wykorzystać narzędzia specjalne,
- potrafi dobrać typ wykresu w zależności od typu danych,
- potrafi wykorzystać arkusz na lekcjach w przedmiotach ścisłych, przyrodniczych i matematyce,
- umie dokonać analizy statystycznej klasy i szkoły,

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Czas: D

Data zakończenia: 30/11/2011

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 30

Nazwa kryterium 2: Przedstawiony scenariusz

Znaczenie kryterium 2: 35

Nazwa kryterium 3: Spełnianie kryteriów dodatkowych

Znaczenie kryterium 3: 35

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Podobne przetargi

38241 / 2011-02-02 - Podmiot prawa publicznego

Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Przygotowanie autorskich scenariuszy i przeprowadzenie zajęć podczas kursu zakresu oligofrenopedagogiki.

107819 / 2010-05-04 - Podmiot prawa publicznego

Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie kursu dla nauczycieli - Zastosowanie Systemów Interaktywnych Multimediów - Wykorzystanie tablic interaktywnych w edukacji, metody i aplikacje w zastosowaniu Systemów Interaktywnych Multimediów, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli

62956 / 2010-03-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Centrum Integracji Społecznej CISTOR - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Usługa przeprowadzenia szkolenia na temat prowadzenia i promocji działalności w sektorze ekonomii społecznej w ramach projektu Centrum Ekonomii Społecznej realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej CISTOR w Toruniu.

130313 / 2010-05-20 - Podmiot prawa publicznego

Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
postępowanie prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej z min. ośmioma max. czternastoma Wykonawcami wyłonionymi w niniejszym przetargu na przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu Szkoła dla rodziców i wychowawców, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli

275676 / 2011-09-06 - Inny: Jednostka budżetowa

Centrum Kształcenia Ustawicznego - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Wybór nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacyjnych w projekcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykształcenie Twoją szansą,

109580 / 2012-04-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubiczu - Lubicz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Przeprowadzenie kompleksowej usługi reintegracji zawodowej i społecznej zgodnie z ustawą o zatrudnieniu socjalnym dla 63 osób w latach 2012-2013 w ramach Klubu Integracji Społecznej dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubiczu w związku z realizacją projektu: Aktywni i zintegrowani w gminie Lubicz, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

16115 / 2012-01-17 - Inny: szkoła ponadgimnazjalna

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie - Lubicz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Usługa edukacyjna - wybór nauczyciela do prowadzenia zajęć w ramach projektu Szkoła przyszła do Ciebie

13631 / 2012-01-13 - Inny: szkoła ponadgimnazjalna

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie - Lubicz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Usługa edukacyjna - wybór nauczycieli do prowadzenia zajęć w ramach projektu Szkoła przyszła do Ciebie

42721 / 2010-02-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Centrum Integracji Społecznej CISTOR - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Usługa szkoleniowa - przeprowadzenia szkolenia na temat prowadzenia i promocji działalności w sektorze ekonomii społecznej.

27863 / 2011-01-25 - Podmiot prawa publicznego

Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas dwóch edycji kursu Technologia informacyjno- komunikacyjno w nauczaniu, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli - 2011 r.