Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

26580 / 2013-01-18 - Administracja rzÄ…dowa centralna / Biuro Rzecznika Praw Pacjenta (Warszawa)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie z dnia pod pozycją . Zobacz ogłoszenie / - .

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 26580

Data publikacji: 2013-01-18

Nazwa: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta

Ulica: ul. Młynarska 46

Numer domu: 46

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 01-171

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 22 532 82 16

Numer faxu: 22 833 08 86

Regon: 01744521700000

Typ ogłoszenia: ZP-403

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Nie

Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi pocztowe

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
usługi pocztowe świadczone w roku 2013, w tym powszechne usługi pocztowe świadczone przez operatora publicznego

Kod trybu postepowania: WR

Czy zamówienie dotyczy programu UE: Nie

Nazwa wykonawcy: Poczta Polska S.A.

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Stawki 2

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 00-940

ID województwa: 6

Województwo / kraj: mazowieckie

Data udzielenie zamówienia: 21/12/2012

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 88000,00

Cena wybranej oferty: 88000,00

Cena minimalna: 88000,00

Cena maksymalna: 88000,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

zal_pprawna_hid: a;c;d;

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art.:
art. 5 ust. 1a
art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a
art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b

Uzasadnienia wyboru trybu:
Obecnie Biuro ma zawartą umowę z publicznym operatorem pocztowym Poczta Polska S.A. na świadczenie usług pocztowych polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek listowych o wadze do 50 gram i powyżej 50 gram w rozumieniu ustawy Pp. W oparciu o realizację umowy w 2012 roku szacunkowa ilość przesyłek nie przekraczających swą wagą 50 gram stanowi ok. 96 proc. ilości przesyłek ekspediowanych przez Urząd, pozostałe 4 proc. to przesyłki w wyższych kategoriach wagowych. Przesyłki o wadze powyżej 50 g stanowią niewielką część zamówienia. Do tych usług nie miałyby zastosowania przepisy ustawy Pzp - na podstawie art. 4 pkt 8.
Prawo zamówień publicznych -art. 32 ust. 1 ustawy Pzp- nakazuje zamawiającemu ustalić -oszacować wartość zamówienia z należytą starannością. Kodeks cywilny określa w art. 355, iż należyta staranność to staranność ogólnie wymagana w stosunkach danego rodzaju. W przedmiotowym zamówieniu za należytą staranność należy uznać skalkulowanie wartości zamówienia na poziomie cennika operatora publicznego, to jest dwu i półkrotnie niższego niż mogą zaoferować operatorzy niepubliczni. Do powyższego zachowania zobowiązuje zamawiającego treść art. 44 uofp, która nakazuje wydawać środki publiczne w sposób celowy i oszczędny oraz w sposób umożliwiający terminową realizację zadań. Dlatego też Poczta Polska S.A. na gruncie obecnie obowiązujących przepisów prawa jest jedynym i wyłącznym wykonawcą mogącym świadczyć usługi pocztowe w zakresie przesyłek do 50 gram. Tym samym skoro można taniej uzyskać usługę przesyłki pocztowej przy jednoczesnej gwarancji jakości tej usługi, regulowanej prawem pocztowym dla usług operatora publicznego oraz uzyskując prawem przewidziane skutki doręczenia oraz mocy dokumentu urzędowego przesyłek to zamiar zwarcia umowy z wolnej ręki z operatorem publicznym, którym jest Poczta Polska S.A jest słuszny. Powyższe uzasadnienie znajduje potwierdzenie w Wyroku KIO z 20 kwietnia 2012 roku Sygn. akt: KIO 685
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia z wolnej ręki na świadczenie powszechnych usług pocztowych, gdyż należy wskazać na bezprzedmiotowość organizowania przetargu w trybie konkurencyjnym w sytuacji, gdy na usługi zastrzeżone dla Poczty Polskiej S.A. jako operatora publicznego, inni operatorzy pocztowi mogą oferować ceny - zgodnie z art. 47 ust. 2 ustawy Pp - nie niższe niż dwu i półkrotność cennika obowiązującego operatora publicznego. Zamawiający w sytuacji wykluczenia czy odrzucenia oferty operatora publicznego, zobowiązany byłby do unieważnienia postępowania zwłaszcza w kontekście przepisu art. 44 uofp. Zgodnie z zapisami art. 5 ust 1 a ustawy Pzp w przypadku zamówień, których przedmiotem są usługi o charakterze niepriorytetowym, Zamawiający ma możliwość przeprowadzenia zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone w art. 67 ust. 1 ustawy Pzp, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków czy też uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Udzielenie zamówienia na świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia za cenę dwu i półkrotnie wyższą od ceny oferowanej przez Pocztę Polską S.A. byłoby naruszeniem ww. zasad. Zgodnie z rozp. w sprawie wykazu usługi pocztowe CPV - 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, należy zaliczyć do kategorii nr 27 - inne usługi ujęte w wykazie usług o charakterze niepriorytetowym (załącznik nr 2 do rozp. w sprawie wykazu).
Jedynym podmiotem, który ze względu na rozwiązania techniczne może świadczyć usługi pocztowe jest operator publiczny Poczta Polska S.A. Z przyczynami technicznymi mamy do czynienia, gdy świadczący usługi ma monopol naturalny na dany typ usługi. Sytuacja taka występuje w dziedzinie usług pocztowych, w których wykonawca ma pozycję monopolisty. Zgodnie z art. 47 ust. 1 ustawy Pp, z którego wynika prawo wyłączne operatora publicznego - Poczty Polskiej S.A. na świadczenie usług pocztowych zastrzeżonych. Poczta Polska S.A. posiada monopol naturalny na świadczenie usług zastrzeżonych usług pocztowych dla przesyłek o masie do 50 g. Usługi pocztowe zastrzeżone dla operatora publicznego, jakim jest Poczta Polska S.A. mogą być świadczone również przez innych operatorów pocztowych, z tym jednak zastrzeżeniem, że opłaty za takie usługi stosowane przez niepublicznych operatorów pocztowych nie mogą być niższe niż 2,5-krotność opłaty, jaką pobiera operator publiczny za przesyłkę listową najniższego przedziału wagowego najszybszej kategorii. W art. 67 ust. 1 lit. b Pzp ustawodawca posługuje się pojęciem praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów, co oznacza, że tylko jeden wykonawca - monopolista może świadczyć tego rodzaju szczególne usługi.
Z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów, tj. zgodnie z art. 47 ust. 1 ustawy Pp - Operatorowi publicznemu przysługuje wyłączność, z zastrzeżeniem ust. 2, świadczenia usług pocztowych, zwanych dalej usługami zastrzeżonymi, polegających na: przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu w obrocie krajowym: przesyłek z korespondencją, przesyłek reklamowych, przesyłek innych niż wymienione, nadanych w sposób uniemożliwiający sprawdzenie zawartości o masie nieprzekraczającej granicy wagowej, o której mowa w ust. 4; przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu w obrocie zagranicznym przesyłek o masie nieprzekraczającej granicy wagowej, o której mowa w ust. 4; przyjmowaniu i doręczaniu w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek z korespondencją, o ile w procesie przyjmowania lub doręczania stają się one przesyłkami o masie nieprzekraczającej granicy wagowej, o której mowa w ust. 4. Zgodnie z art. 41 ust. 4 cyt. ustawy Pp granica wagowa usług zastrzeżonych wynosi 50 g.
Monopol Poczty Polskiej S.A. ma także charakter natury prawnej. Skoro w art. 3 uokik, ustawodawca wyłącza prawne mechanizmy ochronne konkurencji, dopuszcza przez to praktyki monopolistyczne i tworzy stan faktyczny i prawny, w którym podmiot staje się prawnym monopolistą. Treść przepisu ustawy Pp - art. 47 ust. 1 i 2, konstytuują prawną pozycję monopolisty Poczty Polskiej S.A. Wykładnia językowa i celowościowa tych przepisów pozwala na sformułowanie tezy, iż zastrzeżenie występujące w art. 47 ust. 2 ustawy miało na celu zagwarantowanie operatorowi publicznemu pozycji monopolisty na rynku usług pocztowych dotyczących przesyłek do 50 g. Przywołane przepisy prowadzą do sytuacji uniemożliwiającej innym podmiotom świadczenia usług pocztowych dotyczących przesyłek do 50 g w cenach niższych od 2,5 krotności opłaty za przyjęcie, przemieszczenie i doręczenie przesyłki listowej stanowiącej przesyłkę najniższego przedziału wagowego najszybszej kategorii określonej w cenniku powszechnych usług pocztowych operatora publicznego, o którym mowa w art. 51 ust. 4 ustawy Pp obowiązującego w danym czasie odpowiednio w obrocie krajowym i zagranicznym. Ustalenie opłaty za przesyłkę do 50 g faktycznie ogranicza, a w zasadzie wręcz uniemożliwia rywalizację innym przedsiębiorcom na rynku usług pocztowych. Ograniczenie prowadzące de facto do wyłączenia konkurencyjności następuje w drodze regulacji ustawowej, co oznacza że mamy do czynienia z monopolem o charakterze prawnym.
Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 1 lit.a oraz art.67 ust. lit.b ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę: a. z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, b. z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Zgodnie z art. 46 ust. 2 Pp Poczta Polska S.A. posiada status operatora publicznego, mającego obowiązek świadczenia powszechnych usług w sposób ciągły i na warunkach określonych przepisami Pp oraz rozp. w sprawie warunków wydanego na podstawie delegacji Pp, zawartej w art. 46 ust. 3 Minister właściwy do spraw łączności określi, w drodze rozporządzenia, warunki wykonywania powszechnych usług pocztowych przez operatora publicznego dotyczące: minimalnych wymagań w zakresie jakości powszechnych usług pocztowych: wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym, wyrażonego jako procentowy udział przesyłek doręczonych w określonych terminach, liczonych od dnia nadania do dnia doręczenia, w ogólnej liczbie nadanych przesyłek, liczby i sposobu rozmieszczenia placówek operatora, procentowego udziału nadawczych skrzynek pocztowych spełniających wymagania, o których mowa w art. 56 pkt. 3; wymagań w zakresie przyjmowania i doręczania przesyłek i przekazów pocztowych, w tym: warunków przyjmowania przesyłek oraz przekazów pocztowych, sposobu postępowania z przesyłkami uszkodzonymi, nieopłaconymi lub opłaconymi w kwocie niższej niż należna, dokumentowania wykonania usługi doręczenia przesyłek rejestrowanych lub przekazów pocztowych, terminów odbioru przesyłek lub przekazów pocztowych z placówki operatora, wymagań w zakresie opakowania i wymiaru przesyłek; terminów, po upływie których wymagania określone w pkt 1 lit. a i c zostaną osiągnięte; sposobu świadczenia powszechnych usług pocztowych, biorąc pod uwagę ochronę interesów podmiotów korzystających z powszechnych usług pocztowych i sposób wykonywania tych usług, kierując się wymaganiami Europejskiego Komitetu Normalizacji, a w przypadku braku tych wymagań - innych międzynarodowych organizacji normalizacyjnych, których Rzeczpospolita Polska jest członkiem. Prawa i obowiązki operatora publicznego określone w ww. przepisach oraz w ustawie o komercjalizacji państwowego przedsiębiorstwa użyteczności publicznej Poczta Polska z dnia 5 września 2008 r. dają wyłączność Poczcie Polskiej S.A. do świadczenia zastrzeżonych usług pocztowych w sposób regulowany prawem, w tym również w zakresie ustalania i kontroli cennika powszechnych usług pocztowych art. 51 Pp. Z pełnienia funkcji operatora publicznego przez Pocztę Polską S.A. wynika również fakt, iż przesyłki pocztowe oraz przekazy pocztowe mają moc dokumentu urzędowego, co reguluje art. 45 Pp. Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego wydane przez placówkę operatora publicznego ma moc dokumentu urzędowego. Z kolei moc dokumentu urzędowego wynika chociażby z treści art. 244 § 1 kpc, zgodnie z którym dokumenty urzędowe, sporządzane w przepisanej formie przez powołane do tego organy władzy publicznej i inne organy państwowe w zakresie ich działania, stanowią dowód tego, co zostało w nich urzędowo zaświadczone. Natomiast z art. 81 § 1 kc wynika, że jeżeli ustawa uzależnia ważność albo określone skutki czynności prawnej od urzędowego poświadczenia daty, poświadczenie takie jest skuteczne także względem osób nie uczestniczących w dokonaniu tej czynności prawnej - data pewna a z § 2 wynika, że czynność prawna ma datę pewną także w wypadku w razie stwierdzenia dokonania czynności w jakimkolwiek dokumencie urzędowym - od daty dokumentu urzędowego. Analogiczne jak powyżej opisane skutki dokumentu urzędowego wynikają z art. 76 § 1 kpa, zgodnie z którym dokumenty urzędowe sporządzone w przepisanej formie przez powołane do tego organy państwowe w zakresie ich działania stanowią dowód tego, co zostało w nich urzędowo stwierdzone. Takiej mocy - dokumentu urzędowego potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej (nadanie listu poleconego, nadanie listu poleconego za potwierdzeniem odbioru) lub przekazu pocztowego, przez operatora nie mającego statusu operatora publicznego, nie posiada. Innymi wyróżniającymi operatora publicznego od innych operatorów, regulacjami prawnymi w zakresie skutków nadania pisma w placówce pocztowej przewidziane są w szczególności: art. 57 § 5 pkt 2 kpa termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem pismo zostało: nadane w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego, art. 165 §2 kpc oddanie pisma procesowego w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z wniesieniem go do sądu czy art. 198 b ust. 2 zdanie drugie ustawy Pzp złożenie skargi w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z jego wniesieniem. W związku z powyższym tylko usługi pocztowe operatora publicznego, jakim jest według prawa pocztowego tylko i wyłącznie Polska Poczta S.A., z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę, co sprowadza się, jak wyżej wskazano, do organizacji usług sposobu świadczenia usług, wymagań w zakresie przyjmowania i doręczania przesyłek i przekazów pocztowych, minimalnych wymagań w zakresie jakości usług, terminów regulowanych ww. rozp. w sprawie warunków, skutków potwierdzenia przyjęcia przesyłki oraz przekazu pocztowego moc dokumentu urzędowego, skutków nadania w placówce pocztowej moc doręczenia, obowiązku stosowania cenników usług pocztowych kontrolowanych przez prezesa UKE.
Należy stwierdzić, iż Poczta Polska S.A. ma unikatowe uprawnienia, których nie ma żaden inny podmiot na rynku mogący świadczyć usługi, które są konieczne do funkcjonowania Zamawiającego. Na okoliczność, że wyłączności nie znosi art. 47 ust. 2 Pp należy przywołać art. 67 ust. 3 ustawy Pzp, który wskazuje na zwolnienie z obowiązku powiadamiania Prezesa UZP o wszczęciu postępowania w trybie z wolnej ręki oraz przekazywania ogłoszeń o zamówieniach dotyczących m.in. usług pocztowych. Jak wskazuje przytoczony artykuł, ustawa Pzp zezwala na wolną rękę w obrębie usług zastrzeżonych.
Ponadto, przywołując powyższy artykuł, należy - zgodnie z zasadami wykładni przepisów prawa - przyjmując założenie racjonalności ustawodawcy, który w ustawie Pzp przewidział, iż zamówienia, których przedmiotem są zastrzeżone usługi pocztowe, są udzielane w trybie zamówienia z wolnej ręki, nie można przyjąć, iż w innych przepisach ten sam ustawodawca przyjął, iż powyższe zamówienia mają być udzielane w trybach konkurencyjnych. Operatorzy niepubliczni mogą świadczyć usługi zastrzeżone dla operatora publicznego (art. 47 ust. 2 prawa pocztowego), ale na innych warunkach niż operator publiczny, zarówno co do wymogów świadczenia usługi oraz cennika. Tym samym nie można stwierdzić, że na tych samych warunkach świadczone są usługi zastrzeżone przez więcej niż jednego operatora. Reasumując - fakt, że usługi zastrzeżone dla Poczty Polskiej S.A. mogą wykonywać inni operatorzy na warunkach określonych w art. 47 ust. 2 Pp nie powoduje, że Poczta Polska S.A. nie zachowuje prawa wyłączności do usług zastrzeżonych na warunkach właściwych tylko dla niej jako operatora publicznego. Co w efekcie daje prawo zamawiającemu do korzystania, w przypadku zamówienia usług zastrzeżonych, z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a i b ustawy Pzp, to jest do zamówienia z wolnej ręki.
Jak wynika z przytoczonych przepisów wymienionych ustaw, obecnie na rynku jest tylko jeden dostawca uprawniony do świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesyłek zastrzeżonych do 50 g, którym jest Poczta Polska S.A. W myśl art. 46 ust. 2 ww. ustawy Pp Poczta Polska S.A. pełni funkcję operatora publicznego, mającego obowiązek świadczenia powszechnych usług w sposób ciągły tzn. musi prowadzić swoją działalność niezależnie od jej rentowności i na warunkach określonych przepisami Pp oraz rozp. w sprawie warunków wydanego na podstawie delegacji Prawa pocztowego zawartej w art. 46 ust. 3 ustawy Pp.
Na podstawie tych przepisów Poczta Polska S.A. jako operator publiczny jest zobowiązana m.in. do zachowania określonych terminów doręczeń przesyłek oraz zobowiązana jest do posiadania na terenie kraju co najmniej 8.240 placówek, co daje gwarancję, w odróżnieniu od innych operatorów, dostarczania przesyłek na terenie całego kraju, jak i możliwość odbioru nie doręczonych przesyłek w siedzibie operatora.
Zamawiający jest organem administracji publicznej, zobowiązanym do stosowania przepisów kodeksu postępowania administracyjnego. Jednocześnie jest stroną w postępowaniach cywilnych, toczących się zgodnie z procedurą określoną w kodeksie postępowania cywilnego. Inni operatorzy pocztowi nie są w stanie świadczyć usług o takim charakterze, jaki jest konieczny do wykonywania zadań nałożonych na Zamawiającego. Wynika to z konkretnych uregulowań zawartych w kodeksie postępowania cywilnego, postępowania administracyjnego i ordynacji podatkowej.
Poczta Polska S.A. jest jedynym wykonawcą, który może wykonywać usługi pocztowe opisane w art. 47 ust. 1 prawa pocztowego, ponieważ z mocy tejże ustawy Poczcie Polskiej S.A. jest przypisana funkcja operatora publicznego, którego działalność regulują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.

Kody CPV:
641100000 (Usługi pocztowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
641120004 (Usługi pocztowe dotyczące listów)

Podobne przetargi

517190 / 2013-12-12 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy Wieliszew - Wieliszew (mazowieckie)
CPV: 641100000 (Usługi pocztowe)
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Gminy Wieliszew

141301 / 2012-06-28 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Generalna Dyrekcja Ochrony Åšrodowiska - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 641100000 (Usługi pocztowe)
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze do 50 gram dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Warszawie

173546 / 2011-06-27 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Urząd Skarbowy Warszawa Targówek - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 641100000 (Usługi pocztowe)
Usługi pocztowe dla Urzędu Skarbowego Warszawa Targówek przy ulicy Dąbroszczaków 14 w Warszawie

205675 / 2012-09-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 641100000 (Usługi pocztowe)
powszechne usługi pocztowe o wadze do 50 gram dla Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

354870 / 2015-12-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy - Ostrołęka (mazowieckie)
CPV: 641100000 (Usługi pocztowe)
Przedmiotem umowy jest zamówienie uzupełniające polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych do Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce.

27976 / 2012-01-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 641100000 (Usługi pocztowe)
Świadczenie usług pocztowych pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim w roku 2012

143632 / 2009-05-12 - Inny: Kancelaria Sejmu

Kancelaria Sejmu RP - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 641100000 (Usługi pocztowe)
powszechne i niepowszechne usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym opłacane przy użyciu maszyny do frankowania

269123 / 2013-12-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto i Gmina Serock - Serock (mazowieckie)
CPV: 641100000 (Usługi pocztowe)
Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy w Serocku w 2014r.

26380 / 2009-02-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Wołomiński - Wołomin (mazowieckie)
CPV: 641100000 (Usługi pocztowe)
świadczenie usług pocztowych z podziałem na zadania: Zadanie 1: przy użyciu maszyn do frankowania dotyczących przesyłek o wadze powyżej 50g w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie, ul. Prądzyńskiego 3, Zadanie 2: opłaty skredytowanej dotyczących przesyłek o wadze powyżej 50g w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie filia w Radzyminie.

2594 / 2014-01-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Konstancin-Jeziorna, UrzÄ…d Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
CPV: 641100000 (Usługi pocztowe)
Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna - zamówienie uzupełniające

73965 / 2015-05-21 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Mazowiecki Urząd Wojewódzki - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 641100000 (Usługi pocztowe)
Świadczenie na rzecz Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym

407876 / 2010-12-14 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

UrzÄ…d Skarbowy w Sierpcu - Sierpc (mazowieckie)
CPV: 641100000 (Usługi pocztowe)
Świadczenie usług pocztowych w okresie od 02.01.2011r. do 31.12.2013 r.

177246 / 2015-07-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 641100000 (Usługi pocztowe)
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo Pocztowe (tj. jedn. Dz. U. z 2012 r., poz. 1529) oraz usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego.

309882 / 2015-11-17 - Inny: Państwowa Jednostka Organizacja

Prokuratoria Generalna Skarbu Państwa Główny Urząd Prokuratorii Generalnej Skarbu Państwa - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 641100000 (Usługi pocztowe)
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Prokuratorii Generalnej Skarbu Państwa w 2016 roku, których nadanie jest wymagane wyłącznie w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - nr postępowania P-3/2015

265561 / 2008-10-14 - Administracja rzÄ…dowa centralna

UrzÄ…d Komunikacji Elektronicznej - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 641100000 (Usługi pocztowe)
Świadczenie powszechnych usług pocztowych na potrzeby Urzędu Komunikacji Elektronicznej

3554 / 2014-01-03 - Inny: instytut badawczy

Instytut Techniki Budowlanej - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 641100000 (Usługi pocztowe)
Świadczenie rejestrowanych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnie ich zwrotów, na lata 2014-2015 dla Instytutu Techniki Budowlanej w Warszawie.

87862 / 2010-03-26 - Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

UrzÄ…d Kontroli Skarbowej w Warszawie - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 641100000 (Usługi pocztowe)
Realizacja powszechnych usług pocztowych, w rozumieniu ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe (Dz.U. Nr 130, poz.1188, z późń. zm.) - polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek listowych (rejestrowanych, ekonomicznych i priorytetowych) - na rzecz Urzędu Kontroli Skarbowej w Warszawie, przez okres 3 lat (od dnia 04 maja 2010r. do dnia 03 maja 2013r.)