Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

189207 / 2014-09-04 - Administracja samorządowa / Gminny Zespół Oświatowy (Łuków)

Zakup usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) doradztwa zawodowego w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia.

Opis zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu pn.Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
1.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
a)Indywidualne doradztwo zawodowe w ilości 1850 h, którego zakres przedmiotowy obejmuje: opracowanie Indywidualnego Planu Edukacyjnego, w którym wytyczone zostaną ścieżki poszukiwania rozwoju edukacyjnego i zawodowego, przeprowadzenie diagnozy oczekiwań uczestnika projektu, określenie predyspozycji osobowościowych uczestnika, ocenę postawy w stosunku do przyszłości, określenie możliwości kontynuacji edukacji, pomoc w dokonaniu samooceny (mocne i słabe strony) obejmującej dalsze wykształcenie, zainteresowania, zaplanowanie indywidualnej ścieżki edukacyjnej. Budowanie obrazu własnej osoby : pogłębienie refleksji uczestników nad sobą, poszerzenie świadomości na temat obrazu własnej osoby, analiza różnorodnych postaw zawodowych i przeanalizowanie własnej postawy, określenie umiejętności i zdolności, uczestnikom swoich umiejętności praktycznych. Planowanie działań i wyznaczanie celów, Samoocena i plan działania, Wyznaczanie celów, wygenerowanie pomysłów, które można przełożyć na konkretne działanie, aby osiągnąć wyznaczony cel, określenie kierunków działań aktywizujących uczestników zajęć i podjęcie kroków do ich realizacji
b)uzgadnianie z kierownikiem projektu wszelkich zmian w realizacji planu zajęć wynikających z zaistniałych ważnych powodów;
c)systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia;
d)terminowe przekazywanie dokumentacji projektowej do Biura Projektu;
e)udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia;
f)informowanie o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, kierownika projektu, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru.
g)systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej;
h)gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych właściwych dla danego poziomu kształcenia;
i)prowadzenie zajęć przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej;
j)koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę i placówkę;
k)współpraca z innymi nauczycielami w tworzeniu i zapewnieniu ciągłości działań w zakresie doradztwa edukacyjno-zawodowego.
Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego w zakresie 5 spotkań po 2h każde dla 96 uczniów
Utworzenie Szkolnego Ośrodka Kariery (dalej SZOK) w ramach którego będą prowadzone ww. indywidualne spotkania dla 96 uczniów w ramach programu rozwojowego szkoły.
Opracowanie i doposażenie SZOK w konspekty i scenariusze zajęć z zakresu orientacji i poradnictwa edukacyjno - zawodowego.
Wykorzystanie w ramach indywidualnego doradztwa zawodowego min. 2 programów, takich jak np. testy kariery,spacery po zawodach
Wypracowanie procedur oraz standardów zgodnych z prawodawstwem krajowym dotyczącym funkcjonowania SZOK oraz wydruk wypracowanych procedur i standardów.
2. Gimnazjum w Gołąbkach - 960 godzin. Prowadzenie karty doradztwa edukacyjno-zawodowego.
Po przeprowadzeniu zajęć indywidualnych stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu dla każdej osoby (min.12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12)
Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex ante, ex post prowadzonego doradztwa oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej)
W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy wraz ze scenariuszami zajęć, a także karty pracy.
Stworzenie programu SZOK oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w zakresie doradztwa zawodowego.
Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły i być przekazana w terminie nie późniejszym niż III.2015r).
Gimnazjum w Krynce - 890 godzin. Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego w zakresie 5 spotkań po 2h każde dla 89 uczniów
Utworzenie Szkolnego Ośrodka Kariery (dalej SZOK) w ramach którego będą prowadzone ww. indywidualne spotkania dla 89 uczniów w ramach programu rozwojowego szkoły.
Opracowanie i doposażenie SZOK w konspekty i scenariusze zajęć z zakresu orientacji i poradnictwa edukacyjno - zawodowego.
Wykorzystanie w ramach indywidualnego doradztwa zawodowego min. 2 programów, takich jak np. testy kariery, spacery po zawodach
Wypracowanie procedur oraz standardów zgodnych z prawodawstwem krajowym dotyczącym funkcjonowania SZOK oraz wydruk wypracowanych procedur i standardów.
Prowadzenie karty doradztwa edukacyjno-zawodowego
Po przeprowadzeniu zajęć indywidualnych stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu dla każdej osoby (12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12)
Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex ante, ex post prowadzonego doradztwa oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej)
W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy wraz ze scenariuszami zajęć, a także karty pracy.
Stworzenie programu SZOK oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w zakresie doradztwa zawodowego.
Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły i być przekazana w terminie nie późniejszym niż III.2015 r).

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 189207

Data publikacji: 2014-09-04

Nazwa: Gminny Zespół Oświatowy

Ulica: ul. Świderska 12

Numer domu: 12

Miejscowość: Łuków

Kod pocztowy: 21-400

Województwo / kraj: lubelskie

Numer telefonu: 25 798 24 40

Numer faxu: 25 798 24 40

Regon: 71038228800000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) doradztwa zawodowego w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu pn.Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
1.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
a)Indywidualne doradztwo zawodowe w ilości 1850 h, którego zakres przedmiotowy obejmuje: opracowanie Indywidualnego Planu Edukacyjnego, w którym wytyczone zostaną ścieżki poszukiwania rozwoju edukacyjnego i zawodowego, przeprowadzenie diagnozy oczekiwań uczestnika projektu, określenie predyspozycji osobowościowych uczestnika, ocenę postawy w stosunku do przyszłości, określenie możliwości kontynuacji edukacji, pomoc w dokonaniu samooceny (mocne i słabe strony) obejmującej dalsze wykształcenie, zainteresowania, zaplanowanie indywidualnej ścieżki edukacyjnej. Budowanie obrazu własnej osoby : pogłębienie refleksji uczestników nad sobą, poszerzenie świadomości na temat obrazu własnej osoby, analiza różnorodnych postaw zawodowych i przeanalizowanie własnej postawy, określenie umiejętności i zdolności, uczestnikom swoich umiejętności praktycznych. Planowanie działań i wyznaczanie celów, Samoocena i plan działania, Wyznaczanie celów, wygenerowanie pomysłów, które można przełożyć na konkretne działanie, aby osiągnąć wyznaczony cel, określenie kierunków działań aktywizujących uczestników zajęć i podjęcie kroków do ich realizacji
b)uzgadnianie z kierownikiem projektu wszelkich zmian w realizacji planu zajęć wynikających z zaistniałych ważnych powodów;
c)systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia;
d)terminowe przekazywanie dokumentacji projektowej do Biura Projektu;
e)udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia;
f)informowanie o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, kierownika projektu, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru.
g)systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej;
h)gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych właściwych dla danego poziomu kształcenia;
i)prowadzenie zajęć przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej;
j)koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę i placówkę;
k)współpraca z innymi nauczycielami w tworzeniu i zapewnieniu ciągłości działań w zakresie doradztwa edukacyjno-zawodowego.
Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego w zakresie 5 spotkań po 2h każde dla 96 uczniów
Utworzenie Szkolnego Ośrodka Kariery (dalej SZOK) w ramach którego będą prowadzone ww. indywidualne spotkania dla 96 uczniów w ramach programu rozwojowego szkoły.
Opracowanie i doposażenie SZOK w konspekty i scenariusze zajęć z zakresu orientacji i poradnictwa edukacyjno - zawodowego.
Wykorzystanie w ramach indywidualnego doradztwa zawodowego min. 2 programów, takich jak np. testy kariery,spacery po zawodach
Wypracowanie procedur oraz standardów zgodnych z prawodawstwem krajowym dotyczącym funkcjonowania SZOK oraz wydruk wypracowanych procedur i standardów.
2. Gimnazjum w Gołąbkach - 960 godzin. Prowadzenie karty doradztwa edukacyjno-zawodowego.
Po przeprowadzeniu zajęć indywidualnych stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu dla każdej osoby (min.12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12)
Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex ante, ex post prowadzonego doradztwa oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej)
W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy wraz ze scenariuszami zajęć, a także karty pracy.
Stworzenie programu SZOK oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w zakresie doradztwa zawodowego.
Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły i być przekazana w terminie nie późniejszym niż III.2015r).
Gimnazjum w Krynce - 890 godzin. Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego w zakresie 5 spotkań po 2h każde dla 89 uczniów
Utworzenie Szkolnego Ośrodka Kariery (dalej SZOK) w ramach którego będą prowadzone ww. indywidualne spotkania dla 89 uczniów w ramach programu rozwojowego szkoły.
Opracowanie i doposażenie SZOK w konspekty i scenariusze zajęć z zakresu orientacji i poradnictwa edukacyjno - zawodowego.
Wykorzystanie w ramach indywidualnego doradztwa zawodowego min. 2 programów, takich jak np. testy kariery, spacery po zawodach
Wypracowanie procedur oraz standardów zgodnych z prawodawstwem krajowym dotyczącym funkcjonowania SZOK oraz wydruk wypracowanych procedur i standardów.
Prowadzenie karty doradztwa edukacyjno-zawodowego
Po przeprowadzeniu zajęć indywidualnych stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu dla każdej osoby (12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12)
Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex ante, ex post prowadzonego doradztwa oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej)
W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy wraz ze scenariuszami zajęć, a także karty pracy.
Stworzenie programu SZOK oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w zakresie doradztwa zawodowego.
Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły i być przekazana w terminie nie późniejszym niż III.2015 r).

Kody CPV: 853123308

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 31/03/2015

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

Wiedza i doświadczenie:
ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7. SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

Potencjał techniczny:
ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) oraz w oparciu o informacje zawarte w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7. SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument) i w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.6., tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.3. ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają nw. wymagania w zakresie posiadania niezbędnych kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia:
- wykształcenie wyższe oraz ukończone studia w zakresie doradztwa zawodowego lub licencję doradcy zawodowego oraz
- co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy jako doradca zawodowy
W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.3. ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

Sytuacja ekonomiczna:
ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7 SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) Zamawiający dopuszcza zmianę osoby wskazanej w ofercie w Załączniku -Wykaz osób, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na osobę spełniającą wymagania określone w SIWZ jedynie w formie pisemnej, w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego;
2) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy;
3) Dopuszcza się aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.gzolukow.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Gminny Zespół Oświatowy w Łukowie
21-400 Łuków, Świderska 12

Data składania wniosków, ofert: 12/09/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 12:00

Miejsce składania:
Gminny Zespół Oświatowy w Łukowie
21-400 Łuków, Świderska 12
sekretariat

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Zadanie jest realizowane w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Podobne przetargi