245559 / 2013-11-19 - Administracja samorządowa / Gmina Wólka (Lublin)
usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych i specjalistycznych dla dzieci 3-4 letnich w Filiach Przedszkola Samorządowego w Turce w Sobianowicach, Pliszczynie i Łuszczowie w ramach projektów pt.: Stokrotka w Sobianowicach - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-124/12, Filia Przedszkola w Pliszczynie - Pliszka - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-023/13 i Przedszkole w Łuszczowie - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-022/13 realizowanych przez Gminę Wólka Zespół Publicznych Jednostek Oświatowych w Turce w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, P O K L 2007-2013
Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych i specjalistycznych dla dzieci 3-4 letnich w Filiach Przedszkola Samorządowego w Turce w Sobianowicach, Pliszczynie i Łuszczowie w ramach projektów pt.: Stokrotka w Sobianowicach - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-124/12, Filia Przedszkola w Pliszczynie- Pliszka - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-023/13 i Przedszkole w Łuszczowie - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-022/13 realizowanych przez Gminę Wólka / Zespół Publicznych Jednostek Oświatowych w Turce w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych i specjalistycznych dla dzieci w wieku 3 - 4 lat w Filiach Przedszkola Samorządowego w Turce, w Sobianowicach, Pliszczynie i Łuszczowie. , Wykonawca stworzy program zajęć edukacyjnych obejmujący tematykę następujących zajęć dodatkowych i specjalistycznych:
A.GIMNASTYKA KOREKCYJNA
Realizacja usługi edukacyjnej obejmuje następujące działania:
1) opracowanie programów zajęć
2) prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym z Koordynatorem,
3)przeprowadzenie wstępnej diagnozy wad postawy u dzieci, w tym kwalifikacja dzieci do zajęć korekcyjnych, oraz przekazanie pisemnej informacji rodzicom dzieci z przeprowadzonej diagnozy wraz z instruktarzem,
4)prowadzenie zająć zapobiegających wadom postawy oraz kształtujących nawyk prawidłowej postawy ciała u dzieci,
5)prowadzenie obserwacji rozwoju dzieci,
6)racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów,
7)przekazywanie rodzicom na bieżąco informacji o postępach dzieci,
8)systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć
z wpisem liczby godzin zajęć i tematyką prowadzonych zajęć, list obecności dzieci, oraz ustalanie frekwencji dzieci na zajęciach,
9) prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przedkładanie ich Koordynatorowi,
10) sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym
12) zajęcia powinny odbywać się w odpowiednio przygotowanej sali
13)czynności porządkowe po zajęciach.
B.ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE
Realizacja usługi edukacyjnej :
1)opracowanie programów zajęć dodatkowych zapewniających uczniowi zindywidualizowaną pomoc,
w zależności od zdiagnozowanych potrzeb
2)prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora ,
3) racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów
dydaktycznych,
4) przygotowanie, przeprowadzenie i opracowanie testów sprawdzających / diagnostycznych
przygotowywanie opinii o postępach dzieci i przedkładanie jej wychowawcom i Koordynatorowi
6) systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach,
7) prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przedkładanie ich Koordynatorowi wraz z protokołem odbioru usług fakturą w terminach ustalonych przez Koordynatora Projektu,
8)sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć na zakończenie
zajęć w każdym roku szkolnym i przekazanie Koordynatorowi,
9)kształtowanie prawidłowej mowy poprzez korygowanie zaburzeń w zakresie strony fonetycznej,
leksykalnej, gramatycznej,
10) stymulowanie opóźnionego rozwoju mowy,
11) doskonalenie wymowy już ukształtowanej,
12) wdrażanie do praktycznego wykorzystania nawyków poprawnej wymowy przyswojonej w toku ćwiczeń,
13) wdrażanie dzieci do obcowania z literaturą i sztuką oraz twórczej aktywności słownej,
14) ćwiczenia przygotowujące artykulatory do wywoływania zaburzonych głosek.
d. Ćwiczenia oddechowe.
e. Ćwiczenia narządów artykulacyjnych: języka, warg, podniebienia miękkiego, żuchwy.
f. Ćwiczenia emisyjno- głosowe.
15)ćwiczenia właściwe z zakresu korekcji wad wymowy.
f. Wywołanie głoski w izolacji.
g. Utrwalenie głoski korygowanej na materiale językowym w logotomach, wyrazach (nagłos, śródgłos, wygłos), zdaniach.
h. Ćwiczenia utrwalające wywołaną głoskę w wierszykach, piosenkach wyliczankach, powiedzeniach.
i. Automatyzacja popr. wymowy w mowie spontanicznej, opow. ilustracji, historyjek obrazkowych,
rozmowy kierowane.
j. Ćwiczenia utrwalające z wykorzystaniem komputera.
16)Ćwiczenia wspomagające terapię logopedyczną.
h. Ćwiczenia ortofoniczne
i. Ćwiczenia stymulujące rozwój słuchu fonemowego.
j. Ćwiczenia i zabawy z muzyką-logorytmika.
k. Ćwiczenia stymulujące ogólny rozwój dziecka (rozwijanie słownictwa czynnego i biernego, koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej, pamięci, myślenia, orientacji przestrzennej).
l. Kształtowanie twórczej aktywności słownej dziecka poprzez tworzenie swobodnych tekstów,
rymowanek.
m. Wyrabianie u dzieci umiejętności posługiwania się poprawną polszczyzną, wskazywanie różnic
pomiędzy gwarą a językiem literackim.
n. czynności porządkowe po zajęciach
C.ZAJĘCIA TANECZNE
Realizacja usługi edukacyjnej :
1)przeprowadzenie zajęć
2)opracowanie programów zajęć,
3)prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora ,
4)racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów
5)systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach,
6)prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przekładanie ich Koordynatorowi
7)sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym i przekazanie Koordynatorowi,
8)Zajęcia będą nastawione na:
Nabywanie umiejętności wykonywania podstawowych kroków i figur podczas układów tanecznych;
Naukę układów tanecznych tradycyjnych oraz nowoczesnych
Wyrabianie u dzieci poczucia rytmu, koordynacji ruchowej, muzykalności, estetyki;
Rozwijanie u dzieci ich indywidualnych zdolności fizycznych oraz tanecznych.
9)czynności porządkowe po zajęciach
D. ZAJĘCIA TEATRALNO- TANECZNE
Realizacja usługi edukacyjnej:
1)zajęcia teatralne dla dzieci:4 spektakle teatralne w każdej grupie w ciągu roku
szkolnego (oglądanie przedstawień w wykonaniu profesjonalnych aktorów, bezpośredni kontakt z twórcami)
2)realizowanie tematów wielotygodniowych związanych z teatrem z wykorzystaniem rekwizytów
teatralnych
3) przygotowanie i prezentowanie przez dzieci inscenizacji dla rodziców i kolegów.
4) prowadzenie zajęć teatralnych zgodnie z opracowanym programem, projektem i harmonogramem
projektu,
5)dokumentowanie zajęć teatralnych w dzienniku zajęć, listach obecności;
6) prowadzenie dokumentacji zajęć,
7)współpraca przy ewaluacji projektu;
8)ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie;
9)dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem
aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu;
10)rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy
11)czynności porządkowe po zajęciach
E. RYTMIKA
Realizacja usługi edukacyjnej:
1)przeprowadzenie zajęć
2)opracowanie programów zajęć,
3)prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora ,
4)racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów
5)systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach,
6)prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przekładanie ich Koordynatorowi
7)sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym i przekazanie Koordynatorowi,
8)Zajęcia będą nastawione na:
zabawy rytmiczno -ruchowe,
gry,
piosenki przy akompaniamencie instrumentu muzycznego, wykonawcy oraz instrumentów muzycznych zakupionych w ramach projektu,
udział dzieci w koncertach muzycznych realizowanych w ramach zajęć (3 razy w roku szkolnym),
udział dzieci w pokazach tańca (3 razy w roku szkolnym),
przygotowywanie dzieci do uroczystości przedszkolnych, np. Jasełka, Dzień Babci, itp.
nauka tańców regionalnych, nowoczesnych,
zapoznanie z nazwą, budową i sposobem gry na instrumentach muzycznych
zorganizowanie przedszkolnego festiwalu muzycznego
uwrażliwienie na różne elementy muzyki: dynamiczne, artykulacyjne, ćwiczenia reagowania na temat, odzwierciedlenie ruchem wartości rytmicznych, metrum muzycznego, i prostych tematów rytmicznych,
9)czynności porządkowe po zajęciach.
F. ZAJĘCIA PLASTYCZNE
Realizacja usługi edukacyjnej:
1)przeprowadzenie zajęć
2)opracowanie programów zajęć,
3)prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora ,
4)racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów
5)systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach,
6)prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przekładanie ich Koordynatorowi
7)sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym i przekazanie Koordynatorowi,
8)Zajęcia będą nastawione na:
rysowanie i malowanie na różnych formatach papieru, na kartonie i płótnie za pomocą różnych technik: rysowanie kredką ołówkową, świecową, pastelową, kredą, mazakiem, świecą, węglem, patykiem i tuszem; malowanie farbą akwarelową, plakatową. Komponowanie całej płaszczyzny, próby stosowania zasad stosowania proporcji i aranżowania perspektywy,
rysowanie i malowanie inspirowane muzyką, literaturą, własnymi przeżyciami, z zastosowaniem różnych form i technik,
malowanie różnymi narzędziami: pędzlem, patykiem, gąbką, pęczkiem waty, palcami,
malowanie inspirowane wyobraźnią, wykorzystywanie zdolności do tworzenia analogii prostej personalnej, fantastycznej, symbolicznej
eksperymentowanie z linią. Obserwowanie linii różnych grubości i uzyskanych różnym sposobem, tworzenie konturu,
eksperymentowanie z barwną plamą. Obserwowanie efektów mieszania kolorów i powstawania barw pochodnych i różnego stopnia nasycenia. Tworzenie waloru barwy poprzez dodanie bieli lub czerni (odcienie jednego koloru), tworzenie pracy z wykorzystaniem tylko jednej barwy w kilku odcieniach,
tworzenie kompozycji rytmicznych, symetrycznych w różnych układach, tworzenie kompozycji
tematycznych, dekoracyjnych, ornamentów z elementów geometrycznych i tworzywa przyrodniczego,
lepienie z różnych mas plastycznych (glina, plastelina, masa solna, trocinowa, papierowa) rzeźby płaskiej i płaskorzeźby oraz całości skomponowanej z elementów,
wycinanie z papieru, kartonu, tkaniny różnych wycinanek tematycznych, dekoracyjnych i abstrakcyjnych,
wydzieranie z papieru różnych kształtów i form tematycznych i dekoracyjnych
9)czynności porządkowe po zajęciach.
G.JĘZYK ANGIELSKI
Realizacja usługi edukacyjnej:
1)przeprowadzenie zajęć
2) Opracowanie programu zajęć z j. angielskiego dla grupy wiekowej od 3 lat do 4 lat dostosowanego do potrzeb rozwojowych dzieci, opierającego się na pedagogice zabawy, wykorzystującego aktualne metody nauczania języków obcych
3)prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora ,
4)racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów
5)systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach,
6)prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przekładanie ich Koordynatorowi
7)sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym i przekazanie Koordynatorowi,
8)Zajęcia będą nastawione na:
Dostarczenie materiałów i pomocy potrzebnych do przeprowadzenia zajęć i służących rozwojowi dzieci w ujęciu holistycznym: rozwój motoryki małej, rozwój ruchowy, rozwój mowy, rozwój społeczny
Dostarczenie pomocy wizualnych (plakaty, maty, zabawki) oraz ułatwiających osłuchiwanie się dzieci z językiem angielskim
Przeprowadzenie dwóch spotkań z rodzicami uczestników zajęć i demonstracja zabaw z wykorzystaniem j. angielskiego do wykorzystania w domu z dzieckiem
Zaopatrzenie dzieci w materiały do odsłuchiwania w domu oraz do utrwalania na zajęciach
9)czynności porządkowe po zajęciach.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na następujące części:
Część Nr: 1 Nazwa: Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach
Wymiar zajęć: 5 godzin zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 420 godzin zegarowych.
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Część Nr: 2 Nazwa: Zajęcia z rytmiki - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach
Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny zegarowych.
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Część Nr: 3 Nazwa: Zajęcia z języka angielskiego - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach
Wymiar zajęć: 1 godziny lekcyjnej (45 minut tygodniowo), łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny lekcyjne,
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Część Nr: 4 Nazwa: Zajęcia teatralno-taneczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach
Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny zegarowych.
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Część Nr: 5 Nazwa: Zajęcia plastyczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach
Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny zegarowych.
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Część Nr: 6 Nazwa: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie
Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo ( 2 grupy po 30 minut), łącznie do 30.06.2015 - 72 godziny zegarowych.
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Część Nr: 7 Nazwa: Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie
Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo x 15 dzieci, czyli 7,5 godziny tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 600 godzin zegarowych,
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Część Nr: 8 Nazwa: Zajęcia z języka angielskiego - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie
Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo łącznie ( 2 razy w tyg. po 15 minut) do 30.06.2015 - 38 godzin lekcyjnych,
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Część Nr: 9 Nazwa: Zajęcia taneczne - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie
Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 76 godziny zegarowych.
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Część Nr: 10 Nazwa: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie
Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo ( 3 grupy po 20 minut), łącznie do 30.06.2015 - 72 godziny zegarowych.
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Część Nr: 11 Nazwa: Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie
Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo x 15 dzieci, czyli 7,5 godziny tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 600 godzin zegarowych,
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Część Nr: 12 Nazwa: Zajęcia z języka angielskiego - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie
Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo ( 2 razy w tyg. po 15 minut) łącznie do 30.06.2015 - 38 godzin lekcyjnych,
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
2. Zajęcia powinny się odbywać dni pracy Filii Przedszkola, w dni robocze: poniedziałek - piątek (z wyłączeniem wakacji (tylko sierpień) oraz dni wolnych od zajęć przedszkolnych),
3. Miejsce prowadzenia zajęć: Filia Przedszkola Samorządowego w Turce: Stokrotka w Sobianowicach - Sobianowice 32a, 20-258 Lublin; Pliszka w Pliszczynie - Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Lublin i Przedszkole w Łuszczowie - Łuszczów Drugi 102, 20-258 Lublin
4. Zakres obowiązków Wykonawcy dotyczący wszystkich części zamówienia:
-realizacja przedmiotu umowy zgodnie z zapisami SIWZ oraz złożoną ofertą,
-opracowanie harmonogramu realizacji zajęć dodatkowych oraz uzgodnienie harmonogramu z dyrektorami, w których realizowany jest projekt,
-opracowanie programów i tematyki zajęć dostosowanych do potrzeb i możliwości dzieci 3-4letnich,
-systematycznego prowadzenia dokumentacji związanej z prowadzeniem danego rodzaju zajęć (tj. dziennika zajęć, listy obecności),
-opracowywanie i prowadzenie kart obserwacji dzieci i innej wymaganej dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, bieżącej kontroli postępów dydaktycznych,
-przygotowywanie i sporządzanie wymaganych sprawozdań z postępu w realizacji przedmiotu zamówienia,
-opracowywanie i bieżące prowadzenie kart ewidencji czasu pracy wskazujących liczbę przepracowanych godzin,
-wykorzystywania w realizacji zajęć aktywizujących metody nauczania motywujących dzieci do czynnego udziału w zajęciach, informowanie o wynikach i osiągnięciach dzieci dyrektorów,
-ścisłej współpracy z Zamawiającym,
-sprawowanie opieki nad dziećmi podczas prowadzonych zajęć,
-oznakowanie dokumentacji, prowadzenie działań informacyjno - promocyjnych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 245559
Data publikacji: 2013-11-19
Nazwa: Gmina Wólka
Ulica: Jakubowice Murowane 8
Numer domu: 8
Miejscowość: Lublin
Kod pocztowy: 20-258
Województwo / kraj: lubelskie
Numer telefonu: 081 7464844, 7510060
Numer faxu: 081 7465001
Adres strony internetowej: www.wolka.pl
Regon: 00055155600000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych i specjalistycznych dla dzieci 3-4 letnich w Filiach Przedszkola Samorządowego w Turce w Sobianowicach, Pliszczynie i Łuszczowie w ramach projektów pt.: Stokrotka w Sobianowicach - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-124/12, Filia Przedszkola w Pliszczynie - Pliszka - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-023/13 i Przedszkole w Łuszczowie - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-022/13 realizowanych przez Gminę Wólka Zespół Publicznych Jednostek Oświatowych w Turce w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, P O K L 2007-2013
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych i specjalistycznych dla dzieci 3-4 letnich w Filiach Przedszkola Samorządowego w Turce w Sobianowicach, Pliszczynie i Łuszczowie w ramach projektów pt.: Stokrotka w Sobianowicach - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-124/12, Filia Przedszkola w Pliszczynie- Pliszka - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-023/13 i Przedszkole w Łuszczowie - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-022/13 realizowanych przez Gminę Wólka / Zespół Publicznych Jednostek Oświatowych w Turce w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych i specjalistycznych dla dzieci w wieku 3 - 4 lat w Filiach Przedszkola Samorządowego w Turce, w Sobianowicach, Pliszczynie i Łuszczowie. , Wykonawca stworzy program zajęć edukacyjnych obejmujący tematykę następujących zajęć dodatkowych i specjalistycznych:
A.GIMNASTYKA KOREKCYJNA
Realizacja usługi edukacyjnej obejmuje następujące działania:
1) opracowanie programów zajęć
2) prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym z Koordynatorem,
3)przeprowadzenie wstępnej diagnozy wad postawy u dzieci, w tym kwalifikacja dzieci do zajęć korekcyjnych, oraz przekazanie pisemnej informacji rodzicom dzieci z przeprowadzonej diagnozy wraz z instruktarzem,
4)prowadzenie zająć zapobiegających wadom postawy oraz kształtujących nawyk prawidłowej postawy ciała u dzieci,
5)prowadzenie obserwacji rozwoju dzieci,
6)racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów,
7)przekazywanie rodzicom na bieżąco informacji o postępach dzieci,
8)systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć
z wpisem liczby godzin zajęć i tematyką prowadzonych zajęć, list obecności dzieci, oraz ustalanie frekwencji dzieci na zajęciach,
9) prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przedkładanie ich Koordynatorowi,
10) sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym
12) zajęcia powinny odbywać się w odpowiednio przygotowanej sali
13)czynności porządkowe po zajęciach.
B.ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE
Realizacja usługi edukacyjnej :
1)opracowanie programów zajęć dodatkowych zapewniających uczniowi zindywidualizowaną pomoc,
w zależności od zdiagnozowanych potrzeb
2)prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora ,
3) racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów
dydaktycznych,
4) przygotowanie, przeprowadzenie i opracowanie testów sprawdzających / diagnostycznych
przygotowywanie opinii o postępach dzieci i przedkładanie jej wychowawcom i Koordynatorowi
6) systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach,
7) prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przedkładanie ich Koordynatorowi wraz z protokołem odbioru usług fakturą w terminach ustalonych przez Koordynatora Projektu,
8)sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć na zakończenie
zajęć w każdym roku szkolnym i przekazanie Koordynatorowi,
9)kształtowanie prawidłowej mowy poprzez korygowanie zaburzeń w zakresie strony fonetycznej,
leksykalnej, gramatycznej,
10) stymulowanie opóźnionego rozwoju mowy,
11) doskonalenie wymowy już ukształtowanej,
12) wdrażanie do praktycznego wykorzystania nawyków poprawnej wymowy przyswojonej w toku ćwiczeń,
13) wdrażanie dzieci do obcowania z literaturą i sztuką oraz twórczej aktywności słownej,
14) ćwiczenia przygotowujące artykulatory do wywoływania zaburzonych głosek.
d. Ćwiczenia oddechowe.
e. Ćwiczenia narządów artykulacyjnych: języka, warg, podniebienia miękkiego, żuchwy.
f. Ćwiczenia emisyjno- głosowe.
15)ćwiczenia właściwe z zakresu korekcji wad wymowy.
f. Wywołanie głoski w izolacji.
g. Utrwalenie głoski korygowanej na materiale językowym w logotomach, wyrazach (nagłos, śródgłos, wygłos), zdaniach.
h. Ćwiczenia utrwalające wywołaną głoskę w wierszykach, piosenkach wyliczankach, powiedzeniach.
i. Automatyzacja popr. wymowy w mowie spontanicznej, opow. ilustracji, historyjek obrazkowych,
rozmowy kierowane.
j. Ćwiczenia utrwalające z wykorzystaniem komputera.
16)Ćwiczenia wspomagające terapię logopedyczną.
h. Ćwiczenia ortofoniczne
i. Ćwiczenia stymulujące rozwój słuchu fonemowego.
j. Ćwiczenia i zabawy z muzyką-logorytmika.
k. Ćwiczenia stymulujące ogólny rozwój dziecka (rozwijanie słownictwa czynnego i biernego, koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej, pamięci, myślenia, orientacji przestrzennej).
l. Kształtowanie twórczej aktywności słownej dziecka poprzez tworzenie swobodnych tekstów,
rymowanek.
m. Wyrabianie u dzieci umiejętności posługiwania się poprawną polszczyzną, wskazywanie różnic
pomiędzy gwarą a językiem literackim.
n. czynności porządkowe po zajęciach
C.ZAJĘCIA TANECZNE
Realizacja usługi edukacyjnej :
1)przeprowadzenie zajęć
2)opracowanie programów zajęć,
3)prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora ,
4)racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów
5)systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach,
6)prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przekładanie ich Koordynatorowi
7)sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym i przekazanie Koordynatorowi,
8)Zajęcia będą nastawione na:
Nabywanie umiejętności wykonywania podstawowych kroków i figur podczas układów tanecznych;
Naukę układów tanecznych tradycyjnych oraz nowoczesnych
Wyrabianie u dzieci poczucia rytmu, koordynacji ruchowej, muzykalności, estetyki;
Rozwijanie u dzieci ich indywidualnych zdolności fizycznych oraz tanecznych.
9)czynności porządkowe po zajęciach
D. ZAJĘCIA TEATRALNO- TANECZNE
Realizacja usługi edukacyjnej:
1)zajęcia teatralne dla dzieci:4 spektakle teatralne w każdej grupie w ciągu roku
szkolnego (oglądanie przedstawień w wykonaniu profesjonalnych aktorów, bezpośredni kontakt z twórcami)
2)realizowanie tematów wielotygodniowych związanych z teatrem z wykorzystaniem rekwizytów
teatralnych
3) przygotowanie i prezentowanie przez dzieci inscenizacji dla rodziców i kolegów.
4) prowadzenie zajęć teatralnych zgodnie z opracowanym programem, projektem i harmonogramem
projektu,
5)dokumentowanie zajęć teatralnych w dzienniku zajęć, listach obecności;
6) prowadzenie dokumentacji zajęć,
7)współpraca przy ewaluacji projektu;
8)ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie;
9)dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem
aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu;
10)rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy
11)czynności porządkowe po zajęciach
E. RYTMIKA
Realizacja usługi edukacyjnej:
1)przeprowadzenie zajęć
2)opracowanie programów zajęć,
3)prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora ,
4)racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów
5)systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach,
6)prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przekładanie ich Koordynatorowi
7)sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym i przekazanie Koordynatorowi,
8)Zajęcia będą nastawione na:
zabawy rytmiczno -ruchowe,
gry,
piosenki przy akompaniamencie instrumentu muzycznego, wykonawcy oraz instrumentów muzycznych zakupionych w ramach projektu,
udział dzieci w koncertach muzycznych realizowanych w ramach zajęć (3 razy w roku szkolnym),
udział dzieci w pokazach tańca (3 razy w roku szkolnym),
przygotowywanie dzieci do uroczystości przedszkolnych, np. Jasełka, Dzień Babci, itp.
nauka tańców regionalnych, nowoczesnych,
zapoznanie z nazwą, budową i sposobem gry na instrumentach muzycznych
zorganizowanie przedszkolnego festiwalu muzycznego
uwrażliwienie na różne elementy muzyki: dynamiczne, artykulacyjne, ćwiczenia reagowania na temat, odzwierciedlenie ruchem wartości rytmicznych, metrum muzycznego, i prostych tematów rytmicznych,
9)czynności porządkowe po zajęciach.
F. ZAJĘCIA PLASTYCZNE
Realizacja usługi edukacyjnej:
1)przeprowadzenie zajęć
2)opracowanie programów zajęć,
3)prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora ,
4)racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów
5)systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach,
6)prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przekładanie ich Koordynatorowi
7)sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym i przekazanie Koordynatorowi,
8)Zajęcia będą nastawione na:
rysowanie i malowanie na różnych formatach papieru, na kartonie i płótnie za pomocą różnych technik: rysowanie kredką ołówkową, świecową, pastelową, kredą, mazakiem, świecą, węglem, patykiem i tuszem; malowanie farbą akwarelową, plakatową. Komponowanie całej płaszczyzny, próby stosowania zasad stosowania proporcji i aranżowania perspektywy,
rysowanie i malowanie inspirowane muzyką, literaturą, własnymi przeżyciami, z zastosowaniem różnych form i technik,
malowanie różnymi narzędziami: pędzlem, patykiem, gąbką, pęczkiem waty, palcami,
malowanie inspirowane wyobraźnią, wykorzystywanie zdolności do tworzenia analogii prostej personalnej, fantastycznej, symbolicznej
eksperymentowanie z linią. Obserwowanie linii różnych grubości i uzyskanych różnym sposobem, tworzenie konturu,
eksperymentowanie z barwną plamą. Obserwowanie efektów mieszania kolorów i powstawania barw pochodnych i różnego stopnia nasycenia. Tworzenie waloru barwy poprzez dodanie bieli lub czerni (odcienie jednego koloru), tworzenie pracy z wykorzystaniem tylko jednej barwy w kilku odcieniach,
tworzenie kompozycji rytmicznych, symetrycznych w różnych układach, tworzenie kompozycji
tematycznych, dekoracyjnych, ornamentów z elementów geometrycznych i tworzywa przyrodniczego,
lepienie z różnych mas plastycznych (glina, plastelina, masa solna, trocinowa, papierowa) rzeźby płaskiej i płaskorzeźby oraz całości skomponowanej z elementów,
wycinanie z papieru, kartonu, tkaniny różnych wycinanek tematycznych, dekoracyjnych i abstrakcyjnych,
wydzieranie z papieru różnych kształtów i form tematycznych i dekoracyjnych
9)czynności porządkowe po zajęciach.
G.JĘZYK ANGIELSKI
Realizacja usługi edukacyjnej:
1)przeprowadzenie zajęć
2) Opracowanie programu zajęć z j. angielskiego dla grupy wiekowej od 3 lat do 4 lat dostosowanego do potrzeb rozwojowych dzieci, opierającego się na pedagogice zabawy, wykorzystującego aktualne metody nauczania języków obcych
3)prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora ,
4)racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów
5)systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach,
6)prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przekładanie ich Koordynatorowi
7)sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym i przekazanie Koordynatorowi,
8)Zajęcia będą nastawione na:
Dostarczenie materiałów i pomocy potrzebnych do przeprowadzenia zajęć i służących rozwojowi dzieci w ujęciu holistycznym: rozwój motoryki małej, rozwój ruchowy, rozwój mowy, rozwój społeczny
Dostarczenie pomocy wizualnych (plakaty, maty, zabawki) oraz ułatwiających osłuchiwanie się dzieci z językiem angielskim
Przeprowadzenie dwóch spotkań z rodzicami uczestników zajęć i demonstracja zabaw z wykorzystaniem j. angielskiego do wykorzystania w domu z dzieckiem
Zaopatrzenie dzieci w materiały do odsłuchiwania w domu oraz do utrwalania na zajęciach
9)czynności porządkowe po zajęciach.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na następujące części:
Część Nr: 1 Nazwa: Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach
Wymiar zajęć: 5 godzin zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 420 godzin zegarowych.
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Część Nr: 2 Nazwa: Zajęcia z rytmiki - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach
Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny zegarowych.
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Część Nr: 3 Nazwa: Zajęcia z języka angielskiego - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach
Wymiar zajęć: 1 godziny lekcyjnej (45 minut tygodniowo), łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny lekcyjne,
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Część Nr: 4 Nazwa: Zajęcia teatralno-taneczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach
Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny zegarowych.
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Część Nr: 5 Nazwa: Zajęcia plastyczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach
Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny zegarowych.
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Część Nr: 6 Nazwa: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie
Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo ( 2 grupy po 30 minut), łącznie do 30.06.2015 - 72 godziny zegarowych.
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Część Nr: 7 Nazwa: Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie
Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo x 15 dzieci, czyli 7,5 godziny tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 600 godzin zegarowych,
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Część Nr: 8 Nazwa: Zajęcia z języka angielskiego - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie
Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo łącznie ( 2 razy w tyg. po 15 minut) do 30.06.2015 - 38 godzin lekcyjnych,
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Część Nr: 9 Nazwa: Zajęcia taneczne - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie
Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 76 godziny zegarowych.
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Część Nr: 10 Nazwa: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie
Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo ( 3 grupy po 20 minut), łącznie do 30.06.2015 - 72 godziny zegarowych.
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Część Nr: 11 Nazwa: Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie
Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo x 15 dzieci, czyli 7,5 godziny tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 600 godzin zegarowych,
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Część Nr: 12 Nazwa: Zajęcia z języka angielskiego - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie
Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo ( 2 razy w tyg. po 15 minut) łącznie do 30.06.2015 - 38 godzin lekcyjnych,
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
2. Zajęcia powinny się odbywać dni pracy Filii Przedszkola, w dni robocze: poniedziałek - piątek (z wyłączeniem wakacji (tylko sierpień) oraz dni wolnych od zajęć przedszkolnych),
3. Miejsce prowadzenia zajęć: Filia Przedszkola Samorządowego w Turce: Stokrotka w Sobianowicach - Sobianowice 32a, 20-258 Lublin; Pliszka w Pliszczynie - Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Lublin i Przedszkole w Łuszczowie - Łuszczów Drugi 102, 20-258 Lublin
4. Zakres obowiązków Wykonawcy dotyczący wszystkich części zamówienia:
-realizacja przedmiotu umowy zgodnie z zapisami SIWZ oraz złożoną ofertą,
-opracowanie harmonogramu realizacji zajęć dodatkowych oraz uzgodnienie harmonogramu z dyrektorami, w których realizowany jest projekt,
-opracowanie programów i tematyki zajęć dostosowanych do potrzeb i możliwości dzieci 3-4letnich,
-systematycznego prowadzenia dokumentacji związanej z prowadzeniem danego rodzaju zajęć (tj. dziennika zajęć, listy obecności),
-opracowywanie i prowadzenie kart obserwacji dzieci i innej wymaganej dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, bieżącej kontroli postępów dydaktycznych,
-przygotowywanie i sporządzanie wymaganych sprawozdań z postępu w realizacji przedmiotu zamówienia,
-opracowywanie i bieżące prowadzenie kart ewidencji czasu pracy wskazujących liczbę przepracowanych godzin,
-wykorzystywania w realizacji zajęć aktywizujących metody nauczania motywujących dzieci do czynnego udziału w zajęciach, informowanie o wynikach i osiągnięciach dzieci dyrektorów,
-ścisłej współpracy z Zamawiającym,
-sprawowanie opieki nad dziećmi podczas prowadzonych zajęć,
-oznakowanie dokumentacji, prowadzenie działań informacyjno - promocyjnych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 12
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak
Określenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP do 50% wartości zamówienia podstawowego odnośnie każdej części. Zamówienia uzupełniające będą polegać na zwiększeniu ilości zajęć z zakresu objętego niniejszym zamówieniem.
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Zaliczka: Nie
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Uprawnienia:
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
Wiedza i doświadczenie:
Dla części nr: 1, 7, 11 Wykonawca spełni ten warunek jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w sposób należyty minimum jedną usługę w ramach jednego kontraktu, zamówienia lub umowy polega-jącą na przeprowadzeniu/prowadzeniu zajęć logopedycznych dla dzieci oraz przeprowadził minimum 50 godzin zegarowych w/w zajęć.
Dla części nr: 2 Wykonawca spełni ten warunek jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w sposób należyty minimum jedną usługę w ramach jednego kontraktu, zamówienia lub umowy polegającą na przeprowadzeniu/prowadzeniu zajęć z rytmiki dla dzieci oraz przeprowadził minimum 30 godzin zegarowych w/w zajęć.
Dla części nr: 4,9 Wykonawca spełni ten warunek jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w sposób należyty minimum jedną usługę w ramach jednego kontraktu, zamówienia lub umowy polegającą na przeprowadzeniu/prowadzeniu zajęć tanecznych dla dzieci oraz przeprowadził minimum 30 godzin zegarowych w/w zajęć.
.
Dla części nr: 3,8,12 Wykonawca spełni ten warunek jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w sposób należyty minimum jedną usługę w ramach jednego kontraktu, zamówienia lub umowy polega-jącą na przeprowadzeniu/prowadzeniu zajęć z języka angielskiego dla dzieci oraz przeprowa-dził minimum 30 godzin lekcyjnych w/w zajęć
Dla części nr: 5 Wykonawca spełni ten warunek jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w sposób należyty minimum jedną usługę w ramach jednego kontraktu, zamówienia lub umowy polegającą na przeprowadzeniu/prowadzeniu zajęć plastycznych dla dzieci oraz przeprowadził minimum 30 godzin zegarowych w/w zajęć
Dla części nr: 6,10 Wykonawca spełni ten warunek jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okre-sie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w sposób należyty minimum jedną usługę w ramach jednego kontraktu, zamówienia lub umowy polegającą na przeprowadzeniu/prowadzeniu zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci oraz przeprowadził minimum 30 godzin zegarowych w/w zajęć.
Potencjał techniczny:
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
a) minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć w przedszkolach w grupach dla dzieci 3-4 letnich, w zakresie odpowiednim dla wskazanej części zamówienia,
b) następujące wykształcenie: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w przedszkolach - dla części: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 zamówienia;
- wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu logopedii - dla części 1, 7, 11 zamówienia;
-wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do prowadzenia zajęć z rytmiki - dla części 2 zamówienia;
-wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do prowadzenia zajęć z języka angielskiego - dla części 3, 8, 12 zamówienia,
-wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do prowadzenia zajęć teatralno-tanecznych - dla części 4, 9 zamówienia,
-wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do prowadzenia zajęć plastycznych - dla części 5 zamówienia,
-wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej - dla części 6, 10 zamówienia,
Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
Oświadczenie nr 4: Tak
Oświadczenie nr 5: Tak
oswiadczenie_potwierdzenia_opis_5:
Wykazu minimum jednej wykonanej usługi (w ramach jednego zamówienia, kontraktu, umowy) , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług (minimum jednej usługi) w ramach jednego zamówienia, umowy, kontraktu , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z po-daniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3
Wyjaśnienie:
Dla części 1,7,11 wymagane jest podanie minimum jednej usługi edukacyjnej wykonanej lub wykonywanej należycie w zakresie prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci w ramach której zostało przeprowadzonych minimum 50 godzin zegarowych zajęć logopedycznych dla dzieci.
Dla części 2 wymagane jest podanie minimum jednej usługi edukacyjnej wykonanej lub wykonywanej należycie w zakresie prowadzenia zajęć z rytmiki dla dzieci w ramach której zostało przeprowadzonych minimum 30 godzin zegarowych zajęć z rytmiki dla dzieci.
Dla części 3,8,12 wymagane jest podanie minimum jednej usługi edukacyjnej wyko-nanej lub wykonywanej należycie w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego dla dzieci w ramach której zostało przeprowadzonych minimum 30 godzin lekcyj-nych zajęć z języka angielskiego dla dzieci.
Dla części 4,9 wymagane jest podanie minimum jednej usługi edukacyjnej wykonanej lub wykonywanej należycie w zakresie prowadzenia zajęć tanecznych dla dzieci w ramach której zostało przeprowadzonych minimum 30 godzin zegarowych zajęć tanecznych dla dzieci.
Dla części 5 wymagane jest podanie minimum jednej usługi edukacyjnej wykonanej lub wykonywanej należycie w zakresie prowadzenia zajęć plastycznych dla dzieci w ramach której zostało przeprowadzonych minimum 30 godzin zegarowych zajęć plastycznych dla dzieci.
Dla części 6,10 wymagane jest podanie minimum jednej usługi edukacyjnej wykonanej lub wykonywanej należycie w zakresie prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci w ramach której zostało przeprowadzonych minimum 30 godzin zegarowych zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci.
Oświadczenie nr 9: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Dokumenty grupy kapitałowej: Tak
Kod trybu postepowania: PN
Kod kryterium cenowe: A
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.wolka.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urzędzie Gminy Wólka, Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin 62
Data składania wniosków, ofert: 27/11/2013
Godzina składania wniosków, ofert: 10:00
Miejsce składania:
Urzędzie Gminy Wólka, Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin 62, pokój nr 19 -sekretariat, w terminie do dnia 27.11.2013 , do godziny 10:00. Godziny pracy Zamawiającego 7:30 - 15:30.
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych i specjalistycznych dla dzieci 3-4 letnich w Filiach Przedszkola Samorządowego w Turce w Sobianowicach, Pliszczynie i Łuszczowie w ramach projektów pt.: Stokrotka w Sobianowicach - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-124/12, Filia Przedszkola w Pliszczynie - Pliszka - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-023/13 i Przedszkole w Łuszczowie - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-022/13 realizowanych przez Gminę Wólka / Zespół Publicznych Jednostek Oświatowych w Turce w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej
Czy unieważnienie postępowania: Tak
Numer części zamówienia: 1
Nazwa:
Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach
Opis:
Część Nr: 1 Nazwa: Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach
Wymiar zajęć: 5 godzin zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 420 godzin zegarowych.
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 2
Nazwa:
Zajęcia z rytmiki - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach
Opis:
Nazwa: Zajęcia z rytmiki - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach
Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny zegarowych.
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 3
Nazwa:
Zajęcia z języka angielskiego - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach
Opis:
3 Nazwa: Zajęcia z języka angielskiego - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach
Wymiar zajęć: 1 godziny lekcyjnej (45 minut tygodniowo), łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny lekcyjne,
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 4
Nazwa:
Zajęcia teatralno-taneczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach
Opis:
Nazwa: Zajęcia teatralno-taneczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach
Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny zegarowych.
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 5
Nazwa:
Zajęcia plastyczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach
Opis:
Nazwa: Zajęcia plastyczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach
Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny zegarowych.
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 6
Nazwa:
Nazwa: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie
Opis:
Część Nr: 6 Nazwa: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie
Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo ( 2 grupy po 30 minut), łącznie do 30.06.2015 - 72 godziny zegarowych.
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 7
Nazwa:
Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie
Opis:
Część Nr: 7 Nazwa: Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie
Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo x 15 dzieci, czyli 7,5 godziny tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 600 godzin zegarowych,
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 8
Nazwa:
Zajęcia z języka angielskiego - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie
Opis:
Część Nr: 8 Nazwa: Zajęcia z języka angielskiego - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie
Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo łącznie ( 2 razy w tyg. po 15 minut) do 30.06.2015 - 38 godzin lekcyjnych,
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 9
Nazwa:
Zajęcia taneczne - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie
Opis:
Część Nr: 9 Nazwa: Zajęcia taneczne - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie
Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 76 godziny zegarowych.
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 10
Nazwa:
Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie
Opis:
Część Nr: 10 Nazwa: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie
Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo ( 3 grupy po 20 minut), łącznie do 30.06.2015 - 72 godziny zegarowych.
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 11
Nazwa:
Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie
Opis:
Część Nr: 11 Nazwa: Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie
Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo x 15 dzieci, czyli 7,5 godziny tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 600 godzin zegarowych,
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Numer części zamówienia: 12
Nazwa:
Zajęcia z języka angielskiego - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie
Opis:
Część Nr: 12 Nazwa: Zajęcia z języka angielskiego - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie
Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo ( 2 razy w tyg. po 15 minut) łącznie do 30.06.2015 - 38 godzin lekcyjnych,
Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: A
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Podobne przetargi
340486 / 2013-08-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół i Przedszkola w Tarnawatce - Tarnawatka (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w Zespole Szkół i Przedszkola w Tarnawatce w roku szkolnym 2013-2014 w ramach projektu pt. (WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MÅODZIEÅ»Y Z GMINY TARNAWATKA)
114340 / 2012-04-12 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki UMCS (kierunek studiów: Filologia Angielska - język angielski z WOK I stopień) odbywającymi praktyki ogólnopedagogiczne ciągłe w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS.
230471 / 2013-11-01 - Uczelnia publiczna
Politechnika Lubelska - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
BZP/PN/182/2013 - Usługa szkoleniowa/edukacyjna - Przeprowadzenie zajęć fakultatywnych (Kurs udzielania pomocy medycznej oraz Szkolenie z kompatybilności elektromagnetycznej urządzeń elektrycznych) na kierunku Elektrotechnika w Wydziale Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej w terminie XI 2013 - II 2014 w ramach projektu Kwalifikacje dla rynku pracy - Politechnika Lubelska przyjazna dla pracodawcy
276343 / 2010-10-06 - Uczelnia publiczna
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym roku akademickiego 2010/2011 dla studentów PWSZ w Chełmie
27286 / 2012-01-28 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami odbywajÄ…cymi praktyki w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS.
80737 / 2014-04-14 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki na Wydziale Humanistycznym UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka angielskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/110-2014/WH)
479154 / 2012-11-29 - Inny: Pomoc społeczna
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i realizacja -Warsztatów kulinarnych z elementami dekoracji stołu- w projekcie systemowym -Człowiek inwestycją społeczeństwo- współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Aktywności Lokalnej w zakresie aktywizacji środowiska lokalnego, podniesienia kompetencji społecznych i przeciwdziałania marginalizacji osób niepełnosprawnych z obszaru działania Filii Nr 3 MOPR w Lublinie przy ul. Mieszka 4 na 2012 rok -Usprawniamy codzienność-
78613 / 2012-04-05 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i
gospodarki opartej na wiedzy
190225 / 2013-09-18 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Filologii Romańskiej UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka francuskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/398-2013/WH)
297900 / 2014-09-08 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS (Instytut Filologii Polskiej) odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka polskiego w Szkole Podstawowej w wymiarze 60 godzin w okresie 3 tygodni w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/225-2014/WH)
325384 / 2011-10-07 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Krasnystaw - Krasnystaw (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie
zajęć pozalekcyjnych dla dzieci ze szkół podstawowych i
gimnazjów należących do Gminy Krasnystaw w ramach
projektu pt. Uwierz we własne możliwości -
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu
Społecznego i budżetu państwa
498278 / 2013-12-03 - Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ SPECJALISTYCZNYCH DLA STUDENTÓW KIERUNKU PRAWO w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL
121108 / 2012-04-17 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki UMCS (kierunek studiów: Filologia Angielska SUM) odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS
3521 / 2014-01-08 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Zakładu Lingwistyki Stosowanej UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z I języka w SP w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/591-2013/WH)
30021 / 2010-02-12 - Uczelnia publiczna
Politechnika Lubelska - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
WR/23/2009 - Usługa edukacyjna w ramach realizacji projektu Nowoczesna edukacja - rozwój potencjału dydaktycznego Politechniki Lubelskiej - studia podyplomowe Zarządzanie energią
229937 / 2014-11-03 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS odbywającymi praktyki śródroczne z języka polskiego w szkole podstawowej w wymiarze 2 godzin na 1 grupę studentów (6 grup po 2 godziny) w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/273-2014/WH)
203631 / 2012-09-21 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
sprawowanie opieki i nadzoru merytorycznego nad przebiegiem stażu stażysty studenta Tomasza Madeja w zakładzie pracy w PZL Świdnik S.A. w Świdniku w ramach projektu _Kształcenie na Wydziale MFiI wobec wyzwań współczesnego rynku pracy_ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (znak sprawy WR/19-12/KMFI)
4901 / 2010-01-08 - Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
SÄ…d Rejonowy w Lublinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi szkoleniowe i edukacyjne na rzecz uczestników zajęć organizowanych przez Ośrodki Kuratorskie Sądu Rejonowego w Lublinie.