Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

256889 / 2010-09-20 - / Gmina i Miasto Mirosławiec (Mirosławiec)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2010-09-13 pod pozycją 250215. Zobacz ogłoszenie 250215 / 2010-09-13 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 256889

Data publikacji: 2010-09-20

Nazwa: Gmina i Miasto Mirosławiec

Ulica: ul. Wolności 37

Numer domu: 37

Miejscowość: Mirosławiec

Kod pocztowy: 78-650

Województwo / kraj: zachodniopomorskie

Numer telefonu: 067 2595042

Numer faxu: 067 2595042

Regon: 57079150800000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 250215

Data wydania biuletynu: 2010-09-13

Ogłoszenie dotyczy: 3

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: II.1)

Przed wprowadzeniem zmainy:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu. Część nr II zadania - Remont dachu na budynku Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu

Po wprowadzeniu zmiany:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu. Część nr II zadania - Remont dachu na budynku Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu - zamówienie dodatkowe

Miejsce składania: Załącznik1

Przed wprowadzeniem zmainy:
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt, 6 który brzmi: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego. Uzasadnienie faktyczne: - zamówienie uzupełniające było przewidziane w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego,- zakres zamówienia uzupełniającego będzie wykonywał ten sam Wykonawca, który wykonywał zamówienie podstawowe, - wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 77.446,84 zł i nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego,- zamówienie będzie udzielone w okresie nie przekraczającym 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

Po wprowadzeniu zmiany:
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt. 5 który brzmi: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nie przekraczającym łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielnie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Uzasadnienie faktyczne: W trakcie realizacji umowy nr ZP 341 - 03 - 2/10 z dnia: 15 lipca 2010 roku na przedmiotowe zadanie zaszła konieczność realizacji zamówień dodatkowych w myśl art. 67 ust 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), który dopuszcza udzielenie zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nie przekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Do takich robót należą: - roboty związane z wykonaniem dachu, tj. między innymi: wykonanie nowego pokrycia dachu kalenic i naroży wraz z ułożeniem taśmy podgąsiorowej, wykonanie nowego pokrycia z blachy cynk - tytan, iglic z blachy cynk - tytan wraz z ułożeniem kul. W/w robót budowlanych nie można było wcześniej przewidzieć, ponieważ nie były one ujęte w projekcie technicznym i przedmiarach robót, a co za tym idzie nie zostały przez Wykonawcę robót wycenione i przedstawione w ofercie wykonania złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający nie mógł przewidzieć przedmiotowych robót. Wykonanie zamówień dodatkowych proponuje się udzielić na podstawie art. 67 ust.1 pkt 5 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), ponieważ roboty nie były możliwe wcześniej do przewidzenia, a z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Wykonanie powyższych zamówień dodatkowych będzie korzystne dla Zamawiającego ponieważ: zadanie zostanie wykonane dla potrzeb publicznych, zakres robót będzie wykonany w tej samej technologii, co zamówienie podstawowe, na tym samym placu budowy będzie ten sam Wykonawca, co nie spowoduje wzrostu kosztów budowy związanych z wejściem na budowę innego Wykonawcy, zakres zamówień dodatkowych został wyceniony na podstawie składników cenotwórczych przedstawionych w umowie podstawowej

Podobne przetargi