Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

523608 / 2013-12-17 - / Biuro Obsługi Szkół w Wydminach (Wydminy)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2013-12-16 pod pozycją 522006. Zobacz ogłoszenie 522006 / 2013-12-16 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 523608

Data publikacji: 2013-12-17

Nazwa: Biuro Obsługi Szkół w Wydminach

Ulica: ul. Grunwaldzka 74

Numer domu: 74

Miejscowość: Wydminy

Kod pocztowy: 11-510

Województwo / kraj: warmińsko-mazurskie

Numer telefonu: 87 4210117

Numer faxu: 87 4210117

Regon: 51143401300000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 522006

Data wydania biuletynu: 2013-12-16

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: Zał. 1

Przed wprowadzeniem zmainy:
Część 18 - Zajęcia z doradztwa zawodowego - gimnazjum w Gawlikach Wielkich.
Przygotowanie programu zajęć i przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego.
Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia zajęć indywidualnych dla każdego ucznia klasy III Gimnazjum. W każdym roku szkolnym po 2 h na ucznia. Przewiduje się ok.
80 h zajęć indywidualnych w dwóch latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015.
Wykonawca zobowiązany będzie również do przeprowadzenia 30 h zajęć grupowych,
w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. (po 15 h w 2013/2014 i 2014/2015).
Zajęcia grupowe w jednym roku szkolnym realizowane będą w średnim wymiarze
1 h x 15 tyg. x 3 grupy. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca
w soboty.
Zajęcia z doradztwa zawodowego będą przeprowadzane indywidualnie i grupowo. Główne cele to zdiagnozowanie mocnych stron ucznia i zaplanowanie jego możliwości edukacyjnych
i zawodowych. Przygotowanie uczniów do aktywnego poruszania się na rynku pracy, wsparcie gimnazjalistów w odkrywaniu ich potencjału i możliwości. Pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej, świadczenie usług w zakresie informacji i poradnictwa zawodowego związanych z planowaniem kariery zawodowej; udzielanie porad indywidualnych i grupowych związanych z podejmowaniem decyzji zawodowych w zakresie wyboru zawodu, kierunku kształcenia lub szkolenia zawodowego oraz miejsca pracy,
z zachowaniem zasady równości szans płci, niestereotypizowanie zawodów, bez dzielenia ich na męskie i żeńskie; przekazywanie wiedzy o możliwościach zdobycia kwalifikacji zawodowych.
Wykonawca zobowiązany jest do: prowadzenia kart doradztwa, opracowania każdemu uczestnikowi projektu diagnozy preferencji edukacyjnych i zawodowych (Indywidualny Plan Rozwoju) oraz organizacji spotkań i prezentacji z przedstawicielami szkół ponadgimnazjalnych.

Po wprowadzeniu zmiany:
Część 18 - Zajęcia z doradztwa zawodowego - gimnazjum w Gawlikach Wielkich.
Przygotowanie programu zajęć i przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego.
Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia zajęć indywidualnych dla każdego ucznia klasy III Gimnazjum. W każdym roku szkolnym po 2 h na ucznia. Przewiduje się ok.
80 h zajęć indywidualnych w dwóch latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015.
Wykonawca zobowiązany będzie również do przeprowadzenia 30 h zajęć grupowych,
w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. (po 15 h w 2013/2014 i 2014/2015).
Zajęcia grupowe w jednym roku szkolnym realizowane będą w średnim wymiarze
1 h x 15 tyg. x 1 grupa. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca
w soboty.
Zajęcia z doradztwa zawodowego będą przeprowadzane indywidualnie i grupowo. Główne cele to zdiagnozowanie mocnych stron ucznia i zaplanowanie jego możliwości edukacyjnych
i zawodowych. Przygotowanie uczniów do aktywnego poruszania się na rynku pracy, wsparcie gimnazjalistów w odkrywaniu ich potencjału i możliwości. Pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej, świadczenie usług w zakresie informacji i poradnictwa zawodowego związanych z planowaniem kariery zawodowej; udzielanie porad indywidualnych i grupowych związanych z podejmowaniem decyzji zawodowych w zakresie wyboru zawodu, kierunku kształcenia lub szkolenia zawodowego oraz miejsca pracy,
z zachowaniem zasady równości szans płci, niestereotypizowanie zawodów, bez dzielenia ich na męskie i żeńskie; przekazywanie wiedzy o możliwościach zdobycia kwalifikacji zawodowych.
Wykonawca zobowiązany jest do: prowadzenia kart doradztwa, opracowania każdemu uczestnikowi projektu diagnozy preferencji edukacyjnych i zawodowych (Indywidualny Plan Rozwoju) oraz organizacji spotkań i prezentacji z przedstawicielami szkół ponadgimnazjalnych.

Miejsce składania: Zał. 1

Przed wprowadzeniem zmainy:
Część 19 - Zajęcia wyrównawcze z przedsiębiorczości - gimnazjum w Gawlikach Wielkich.
Przygotowanie programu zajęć i przeprowadzenie zajęć z przedsiębiorczości. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia 30 h zajęć dla 1 grupy uczniów z klas I-III, w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. (po 45 h w 2013/2014 i 2014/2015). Zajęcia w jednym roku szkolnym realizowane będą w średnim wymiarze 1 h x 15 tyg. x 1 grupa. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty.
Celem prowadzonych zajęć z przedsiębiorczości będzie ukształtowanie postaw przedsiębiorczości, kreatywności, asertywności i mobilności na rynku pracy, umiejętności pracy w zespole i skutecznego komunikowania się, poznanie podstaw małej przedsiębiorczości, poznanie mechanizmów funkcjonowania gospodarki rynkowej. W trakcie zajęć uczniowie przygotują mini plany symulujące zakładanie własnego biznesu.

Po wprowadzeniu zmiany:
Część 19 - Zajęcia wyrównawcze z przedsiębiorczości - gimnazjum w Gawlikach Wielkich.
Przygotowanie programu zajęć i przeprowadzenie zajęć z przedsiębiorczości. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia 30 h zajęć dla 1 grupy uczniów z klas I-III, w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. (po 15 h w 2013/2014 i 2014/2015). Zajęcia w jednym roku szkolnym realizowane będą w średnim wymiarze 1 h x 15 tyg. x 1 grupa. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty.
Celem prowadzonych zajęć z przedsiębiorczości będzie ukształtowanie postaw przedsiębiorczości, kreatywności, asertywności i mobilności na rynku pracy, umiejętności pracy w zespole i skutecznego komunikowania się, poznanie podstaw małej przedsiębiorczości, poznanie mechanizmów funkcjonowania gospodarki rynkowej. W trakcie zajęć uczniowie przygotują mini plany symulujące zakładanie własnego biznesu.

Podobne przetargi