Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

368490 / 2014-11-06 - / Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o. (Warszawa)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2014-10-28 pod pozycją 227315. Zobacz ogłoszenie 227315 / 2014-10-28 - Inny: Osoba prawna Å›wiadczÄ… ca usÅ‚ugi o charakterze powszechnym.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 368490

Data publikacji: 2014-11-06

Nazwa:
Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.

Ulica: ul. Ludwika Kondratowicza 8

Numer domu: 8

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 03-242

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 22 32 53 53

Numer faxu: 22 326 58 34

Regon: 14198346000000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 227315

Data wydania biuletynu: 2014-10-28

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: II.1.4

Przed wprowadzeniem zmainy:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytów indywidualnych w jednostkach będących partnerami projektu E zdrowie dla Mazowsza. Mazowiecki Szpital Bródnowski Sp. z o.o. w Warszawie pełni funkcję lidera projektu E zdrowie dla Mazowsza realizowanego w ramach Priorytetu II Przyśpieszenie e Rozwoju Mazowsza dla działania 2.1 Przeciwdziałanie wykluczeniu informacyjnemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Celem projektu E zdrowie dla Mazowsza jest dostosowanie podmiotów leczniczych dla których Samorząd Województwa Mazowieckiego jest podmiotem tworzącym bądź właścicielem do wymogów ustawy z dnia 28 kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia (Dz. U. Nr 113, poz. 657 i Nr 174, poz. 1039). Rozbudowa ma na celu bezpieczne i zgodne z prawem wytwarzanie, przechowywanie, przekazywanie dokumentów medycznych pomiędzy jednostkami oraz integrację z tworzoną na szczeblu krajowym Elektroniczną Platformą Gromadzenia Informacji o Zdarzeniach Medycznych P1. Drugim celem projektu jest stworzenie Centrum Analiz Statystyczno-Ekonomicznych, co wiąże się z zakupem i wdrożeniem odpowiedniego programu zarządczego, umożliwiającego tworzenie opracowań statystycznych na potrzeby nadzoru merytorycznego sprawowanego przez Samorząd Województwa nad jednostkami, dla których jest organem tworzącym lub właścicielem. Na chwilę obecną nadzór ten sprawowany jest poprzez analizę danych przekazywanych przez jednostki w formie papierowej i obejmuje większy zakres danych niż raporty dla Ministerstwa Zdrowia, GUS i NFZ. Pakiet zarządczy umożliwi Samorządowi sprawniejszy nadzór na jednostkami zależnymi, co w konsekwencji przełoży się na korzyści w sferze planowania strategicznego rozwoju służby zdrowia na terenie województwa mazowieckiego, wpłynie pozytywnie na gospodarkę finansową, ostatecznie przyczyni się do poprawy jakości usług medycznych. Cele szczegółowe: 1 Dostosowanie systemów informatycznych w szpitalach do obsługi elektronicznej dokumentacji medycznej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 28 kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia (Dz. U. Nr 113, poz. 657 i Nr 174, poz. 1039). 2 Wzrost liczby mieszkańców wykorzystujących Internet do komunikacji z lekarzem uzyskania informacji na temat opieki zdrowotnej. 3 Poprawa bezpieczeństwa danych znajdujących się w obszarze opieki zdrowotnej. 4 Wdrożenie nowoczesnych technologii ICT dla personelu medycznego wykorzystującego technologie informatyczne w codziennej pracy. 5 Monitorowanie przez samorząd województwa dostępności do świadczeń medycznych w podległych szpitalach oraz innych danych istotnych dla utrzymania istniejącej infrastruktury medycznej i poziomu świadczonych usług medycznych. 6 Wzrost liczby osób korzystających z usług on line w zakresie informacji na temat opieki zdrowotnej. Cele projektu zostaną osiągnięte poprzez: 1 zakup sprzętu komputerowego, który uzupełni lub zastąpi przestarzały sprzęt w jednostkach, 2 wyposażenie jednostek w łącza internetowe zapewniające pełną wymianę danych medycznych między jednostkami służby zdrowia, 3 uzupełnienie i wyposażenie jednostek w niezbędne systemy informatyczne umożliwiające dokumentowanie zdarzeń medycznych zgodnie z Ustawą z dnia 28 kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia, 4 prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej zgodnie ze standardem HL 7 CDA, oraz jej wymianę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28 marca 2013 r. w sprawie wymagań dla Systemu Informacji Medycznej (Dz.U. 2013 r. poz. 463), 5 stworzenie regionalnego archiwum elektronicznej dokumentacji medycznej, która zapewni efektywne wykorzystanie powyższych zadań, 6 zakup i wdrożenie odpowiedniego programu zarządczego umożliwiającego tworzenie opracowań statystycznych na potrzeby nadzoru merytorycznego sprawowanego przez Samorząd Województwa nad jednostkami, dla których jest organem tworzącym lub właścicielem. Wykaz podmiotów biorących udział w realizacji Projektu W celu zapewnienia kompleksowego systemu e zdrowie działającego na terenie Województwa, w projekcie udział wezmą 23 mazowieckie jednostki nadzorowane przez samorząd województwa - jednostki ochrony zdrowia, działające w formie samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej, jak też działające w formie spółek prawa handlowego, dla których podmiotem tworzącym właścicielem jest Samorząd Województwa Mazowieckiego: 1.Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie, 2.Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr J. Psarskiego w Ostrołęce, 3.Wojewódzki Szpital Zespolony w Płocku, 4.Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Radomiu, 5.Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o., 6. Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o., 7. Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, 8. Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. Jana Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warszawie, 9. SPZOZ Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie, 10. Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. dr E. Wilczkowskiego w Gostyninie, 11. Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. dr Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie, 12. Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej im. dr Barbary Borzym w Radomiu, 13. Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie, 14. Mazowieckie Centrum Psychiatrii Drewnica Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 15. Szpital Mazowiecki w Garwolinie Sp. z o.o., 16. Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Rudce, 17. Mazowieckie Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy w Otwocku, 18. Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością, 19. Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego Meditrans SPZOZ w Warszawie, 20. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku, 21. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Meditrans Ostrołęka Stacja Pogotowia Ratunkowego I Transportu Sanitarnego w Ostrołęce, 22. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej RM-Meditrans Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Siedlcach, 23.Mazowieckie Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o. Lokalizacja projektu: Projekt realizowany będzie w 12 miastach województwa mazowieckiego: Warszawie, Siedlcach Radomiu Ciechanowie Płocku Ostrołęce, Otwocku, Garwolinie Gostyninie Konstancinie - Jeziornie Pruszkowie Ząbkach. Ponadto projekt realizowany będzie także na terenie gminy Łomianki w Dziekanowie Leśnym oraz w gminie Mrozy w miejscowości Rudka. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 23 audytów indywidualnych w jednostkach biorących udział w projekcie E zdrowie dla Mazowsza. Wynikiem realizacji zamówienia będą: - analiza procesów biznesowych, - audyt infrastruktury sieciowej, - przygotowanie Programów Funkcjonalno - Użytkowych pod kątem elektronizacji procesu dokumentowania zdarzeń medycznych. Wyniki audytu mają umożliwić identyfikację stanowisk pracy zaangażowanych w proces tworzenia, analizy oraz archiwizacji informacji medycznej składającej się na dokumentację medyczną, a przez to objętych procesem komputeryzacji i informatyzacji w ramach projektu E zdrowie dla Mazowsza. Ponadto analiza procesów pozwala na określenie ról oraz uprawnień dla użytkowników oprogramowania służącego do rejestrowania, analizy oraz archiwizacji informacji medycznej mającej znaczenie w kontekście elektronicznej dokumentacji medycznej. Audyt indywidualny ma również wskazać zakres czynności, które muszą być podjęte przez jednostki biorące udział w projekcie w celu dostosowania posiadanej infrastruktury sieciowej (część aktywna i pasywna) do stanu umożliwiającego wdrożenie oprogramowania służącego do elektronicznego ewidencjonowania zdarzeń medycznych, a w konsekwencji do generowania i archiwizacji elektronicznych dokumentów medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.

Po wprowadzeniu zmiany:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytów indywidualnych w jednostkach będących partnerami projektu E zdrowie dla Mazowsza. Mazowiecki Szpital Bródnowski Sp. z o.o. w Warszawie pełni funkcję lidera projektu E zdrowie dla Mazowsza realizowanego w ramach Priorytetu II Przyśpieszenie e Rozwoju Mazowsza dla działania 2.1 Przeciwdziałanie wykluczeniu informacyjnemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Celem projektu E-zdrowie dla Mazowsza jest dostosowanie podmiotów leczniczych dla których Samorząd Województwa Mazowieckiego jest podmiotem tworzącym bądź właścicielem do wymogów ustawy z dnia 28 kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia (Dz. U. Nr 113, poz. 657 i Nr 174, poz. 1039). Rozbudowa ma na celu bezpieczne i zgodne z prawem wytwarzanie, przechowywanie, przekazywanie dokumentów medycznych pomiędzy jednostkami oraz integrację z tworzoną na szczeblu krajowym Elektroniczną Platformą Gromadzenia Informacji O Zdarzeniach Medycznych (P1). Drugim celem projektu jest stworzenie Centrum Analiz Statystyczno-Ekonomicznych, co wiąże się z zakupem i wdrożeniem odpowiedniego programu zarządczego, umożliwiającego tworzenie opracowań statystycznych na potrzeby nadzoru merytorycznego sprawowanego przez Samorząd Województwa nad jednostkami, dla których jest organem tworzącym lub właścicielem. Na chwilę obecną nadzór ten sprawowany jest poprzez analizę danych przekazywanych przez jednostki w formie papierowej i obejmuje większy zakres danych niż raporty dla Ministerstwa Zdrowia, GUS i NFZ. Pakiet zarządczy umożliwi Samorządowi sprawniejszy nadzór na jednostkami zależnymi, co w konsekwencji przełoży się na korzyści w sferze planowania strategicznego rozwoju służby zdrowia na terenie województwa mazowieckiego, wpłynie pozytywnie na gospodarkę finansową, ostatecznie przyczyni się do poprawy jakości usług medycznych. Cele szczegółowe: 1 Dostosowanie systemów informatycznych w szpitalach do obsługi elektronicznej dokumentacji medycznej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 28 kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia (Dz. U. Nr 113, poz. 657 i Nr 174, poz. 1039). 2 Wzrost liczby mieszkańców wykorzystujących Internet do komunikacji z lekarzem uzyskania informacji na temat opieki zdrowotnej. 3 Poprawa bezpieczeństwa danych znajdujących się w obszarze opieki zdrowotnej. 4 Wdrożenie nowoczesnych technologii ICT dla personelu medycznego wykorzystującego technologie informatyczne w codziennej pracy. 5 Monitorowanie przez samorząd województwa dostępności do świadczeń medycznych w podległych szpitalach oraz innych danych istotnych dla utrzymania istniejącej infrastruktury medycznej i poziomu świadczonych usług medycznych. 6 Wzrost liczby osób korzystających z usług on line w zakresie informacji na temat opieki zdrowotnej. Cele projektu zostaną osiągnięte poprzez: 1 zakup sprzętu komputerowego, który uzupełni lub zastąpi przestarzały sprzęt w jednostkach, 2 wyposażenie jednostek w łącza internetowe zapewniające pełną wymianę danych medycznych między jednostkami służby zdrowia, 3 uzupełnienie i wyposażenie jednostek w niezbędne systemy informatyczne umożliwiające dokumentowanie zdarzeń medycznych zgodnie z Ustawą z dnia 28 kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia, 4 prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej zgodnie ze standardem HL 7 CDA, oraz jej wymianę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28 marca 2013 r. w sprawie wymagań dla Systemu Informacji Medycznej (Dz.U. 2013 r. poz. 463), 5 stworzenie regionalnego archiwum elektronicznej dokumentacji medycznej, która zapewni efektywne wykorzystanie powyższych zadań, 6 zakup i wdrożenie odpowiedniego programu zarządczego umożliwiającego tworzenie opracowań statystycznych na potrzeby nadzoru merytorycznego sprawowanego przez Samorząd Województwa nad jednostkami, dla których jest organem tworzącym lub właścicielem. Wykaz podmiotów biorących udział w realizacji Projektu: W celu zapewnienia kompleksowego systemu e zdrowie działającego na terenie Województwa, w projekcie udział wezmą 23 mazowieckie jednostki nadzorowane przez samorząd województwa - jednostki ochrony zdrowia, działające w formie samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej, jak też działające w formie spółek prawa handlowego, dla których podmiotem tworzącym właścicielem jest Samorząd Województwa Mazowieckiego: 1. Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie, 2. Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr J. Psarskiego w Ostrołęce, 3. Wojewódzki Szpital Zespolony w Płocku, 4. Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Radomiu, 5. Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o., 6. Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o., 7. Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, 8. Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. Jana Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warszawie, 9. SPZOZ Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie, 10. Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. dr E. Wilczkowskiego w Gostyninie, 11. Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. dr Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie, 12. Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej im. dr Barbary Borzym w Radomiu, 13. Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie, 14. Mazowieckie Centrum Psychiatrii Drewnica Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 15. Szpital Mazowiecki w Garwolinie Sp. z o.o., 16. Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Rudce, 17. Mazowieckie Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy w Otwocku, 18. Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością, 19. Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego Meditrans SPZOZ w Warszawie, 20. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku, 21. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Meditrans Ostrołęka Stacja Pogotowia Ratunkowego I Transportu Sanitarnego w Ostrołęce, 22. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej RM-Meditrans Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Siedlcach, 23.Mazowieckie Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o. Lokalizacja projektu: Projekt realizowany będzie w 12 miastach województwa mazowieckiego: Warszawie, Siedlcach Radomiu Ciechanowie Płocku Ostrołęce, Otwocku, Garwolinie Gostyninie Konstancinie - Jeziornie Pruszkowie Ząbkach. Ponadto projekt realizowany będzie także na terenie gminy Łomianki w Dziekanowie Leśnym oraz w gminie Mrozy w miejscowości Rudka. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 23 audytów indywidualnych w jednostkach biorących udział w projekcie E-zdrowie dla Mazowsza. Wynikiem realizacji zamówienia będą: analiza procesów biznesowych, audyt infrastruktury sieciowej, przygotowanie Programów Funkcjonalno - Użytkowych pod kątem elektronizacji procesu dokumentowania zdarzeń medycznych. Wyniki audytu mają umożliwić identyfikację stanowisk pracy zaangażowanych w proces tworzenia, analizy oraz archiwizacji informacji medycznej składającej się na dokumentację medyczną, a przez to objętych procesem komputeryzacji i informatyzacji w ramach projektu E zdrowie dla Mazowsza. Ponadto analiza procesów pozwala na określenie ról oraz uprawnień dla użytkowników oprogramowania służącego do rejestrowania, analizy oraz archiwizacji informacji medycznej mającej znaczenie w kontekście elektronicznej dokumentacji medycznej. Audyt indywidualny ma również wskazać zakres czynności, które muszą być podjęte przez jednostki biorące udział w projekcie w celu dostosowania posiadanej infrastruktury sieciowej część aktywna i pasywna do stanu umożliwiającego wdrożenie oprogramowania służącego do elektronicznego ewidencjonowania zdarzeń medycznych, a w konsekwencji do generowania i archiwizacji elektronicznych dokumentów medycznych. Wyniki audytu w zakresie opracowań dotyczących Programów Funkcjonalno - Użytkowych mają służyć do przygotowania opisu przedmiotu zamówienia w postępowaniu na wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją i rozbudową sieci.

Miejsce składania: III.3.1

Przed wprowadzeniem zmainy:
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania: uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Po wprowadzeniu zmiany: Brak wymagań.

Miejsce składania: III.3.2

Przed wprowadzeniem zmainy:
Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: 1) jedną usługę, polegającą na przeprowadzeniu audytu obejmującego swoim zakresem co najmniej modelowanie procesów biznesowych i audyt infrastruktury technicznej jak i organizacji pracy pod kątem wdrożenia narzędzia informatycznego dla co najmniej 5 jednostek organizacyjnych poddanych audytowaniu w ramach tej usługi (przez jednostki organizacyjne rozumie się również takie jednostki jak np. oddziały, departamenty lub inne wewnętrzne jednostki organizacyjne danego podmiotu), 2) jedną usługę polegająca na przeprowadzeniu audytu infrastruktury teleinformatycznej, dla co najmniej 5 jednostek organizacyjnych poddanych audytowaniu w ramach tej usługi (przez jednostki organizacyjne rozumie się również takie jednostki jak np. oddziały, departamenty lub inne wewnętrzne jednostki organizacyjne danego podmiotu), 3) jedną usługę polegającą na opracowaniu programu funkcjonalno - użytkowego w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129) w zakresie infrastruktury teleinformatycznej obejmującej co najmniej dostosowanie pomieszczeń technicznych typu serwerownie, budowę i/lub rozbudowę okablowania strukturalnego, budowę i/lub rozbudowę sieci bezprzewodowej.

Po wprowadzeniu zmiany:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: 1) jedną usługę, polegającą na przeprowadzeniu audytu obejmującego swoim zakresem co najmniej modelowanie procesów biznesowych i audyt infrastruktury technicznej jak i organizacji pracy pod kątem wdrożenia narzędzia informatycznego dla co najmniej 5 jednostek organizacyjnych poddanych audytowaniu w ramach tej usługi (przez jednostki organizacyjne rozumie się również takie jednostki jak np. oddziały, departamenty lub inne wewnętrzne jednostki organizacyjne danego podmiotu), 2) jedną usługę polegająca na przeprowadzeniu audytu infrastruktury teleinformatycznej, dla co najmniej 5 jednostek organizacyjnych poddanych audytowaniu w ramach tej usługi (przez jednostki organizacyjne rozumie się również takie jednostki jak np. oddziały, departamenty lub inne wewnętrzne jednostki organizacyjne danego podmiotu), 3) jedną usługę polegającą na opracowaniu programu funkcjonalno - użytkowego w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129) w zakresie infrastruktury teleinformatycznej obejmującej co najmniej dostosowanie pomieszczeń technicznych typu serwerownie, budowę i/lub rozbudowę okablowania strukturalnego, budowę i/lub rozbudowę sieci bezprzewodowej.

Miejsce składania: III.3.3

Przed wprowadzeniem zmainy:
Potencjał techniczny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania: uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Po wprowadzeniu zmiany: Brak wymagań

Miejsce składania: III.3.4

Przed wprowadzeniem zmainy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje n/w zespołem osób, których skład i doświadczenie zawodowe poszczególnych ekspertów spełnia co najmniej poniższe wymagania: 1) co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika projektu posiadającą: a) wykształcenie wyższe, b) co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia funkcji kierownika projektu, c) doświadczenie w realizacji i prowadzeniu projektów dotyczących: audytu obejmującego modelowanie procesów biznesowych, audytu infrastruktury technicznej audytu organizacji pracy pod kątem wdrożenia narzędzia informatycznego dla co najmniej 5 niezależnych jednostek organizacyjnych (przez jednostki organizacyjne rozumie się również oddziały, departamenty lub inne wewnętrzne jednostki organizacyjne danego podmiotu) d) posiada certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu zarządzania projektami zgodnie z metodyką zarządzania projektami Prince2 na poziomie Foundation lub równoważnym wystawionym przez organizację certyfikującą uprawnioną do certyfikacji w zakresie właściwym dla tej metodologii lub ukończył studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami, 2) co najmniej dwoma osobami, które będą pełniły funkcję analityka posiadającymi: a) wykształcenie wyższe, b) co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w realizacji projektów obejmujących modelowanie procesów biznesowych dla jednostek z sektora ochrony zdrowia 3) co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję eksperta z zakresu zarządzania usługami informatycznymi, posiadającą: a) wykształcenie wyższe, b) certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu zarządzania usługami IT zgodnie z metodyką ITIL na poziomie Foundation lub równoważnym wystawionym przez organizację certyfikującą uprawnioną do certyfikacji w zakresie właściwym dla tej metodologii..

Po wprowadzeniu zmiany:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje n/w zespołem osób, których skład i doświadczenie zawodowe poszczególnych ekspertów spełnia co najmniej poniższe wymagania: 1) co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika projektu posiadającą: a) wykształcenie wyższe, b) co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia funkcji kierownika projektu, c) doświadczenie w realizacji i prowadzeniu projektów dotyczących: audytu obejmującego modelowanie procesów biznesowych, audytu infrastruktury sieciowej audytu organizacji pracy pod kątem wdrożenia narzędzia informatycznego dla co najmniej 5 niezależnych jednostek organizacyjnych (przez jednostki organizacyjne rozumie się również oddziały, departamenty lub inne wewnętrzne jednostki organizacyjne danego podmiotu) d) posiada certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu zarządzania projektami zgodnie z metodyką zarządzania projektami Prince2 na poziomie Foundation lub równoważnym wystawionym przez organizację certyfikującą uprawnioną do certyfikacji w zakresie właściwym dla tej metodologii lub ukończył studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami, 2) co najmniej dwoma osobami, które będą pełniły funkcję analityka posiadającymi: a) wykształcenie wyższe, b) co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w realizacji projektów obejmujących modelowanie procesów biznesowych dla jednostek z sektora ochrony zdrowia 3) co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję eksperta z zakresu zarządzania usługami informatycznymi, posiadającą: a) wykształcenie wyższe, b) certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu zarządzania usługami IT zgodnie z metodyką ITIL na poziomie Foundation lub równoważnym wystawionym przez organizację certyfikującą uprawnioną do certyfikacji w zakresie właściwym dla tej metodologii.

Miejsce składania: III.3.5

Przed wprowadzeniem zmainy:
Sytuacja ekonomiczna i finansowa. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania: sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Po wprowadzeniu zmiany: Brak wymagań

Miejsce składania: III.4.1

Przed wprowadzeniem zmainy:
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

Po wprowadzeniu zmiany:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

Podobne przetargi