107742 / 2012-04-05 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Miasta Radomia (Radom)
Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2012-03-28 pod pozycją 70955. Zobacz ogłoszenie 70955 / 2012-03-28 - Administracja samorzÄ…dowa.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 107742
Data publikacji: 2012-04-05
Nazwa: Gmina Miasta Radomia
Ulica: ul. Jana Kilińskiego 30
Numer domu: 30
Miejscowość: Radom
Kod pocztowy: 26-600
Województwo / kraj: mazowieckie
Numer telefonu: 0-48 36 20 283, 36 20 284
Numer faxu: 0-48 36 20 282, 3620532
Regon: 67022345100000
Typ ogłoszenia: ZP-403
Numer biuletynu: 1
Numer pozycji: 70955
Data wydania biuletynu: 2012-03-28
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Tak
Rok ogłoszenia: 2012
Pozycja ogłoszenia: 70955
Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z matematyki w ramach zadania zajęcia wyrównawcze z matematyki w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Publicznym Gimnazjum nr 5 w Radomiu
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z matematyki w ramach zadania zajęcia wyrównawcze z matematyki w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Publicznym Gimnazjum nr 5 w Radomiu.
Zakres zamówienia - poniżej 200.000 EUR
Kody CPV: 801000009
Kod trybu postepowania: WR
Czy zamówienie dotyczy programu UE: Tak
nazwa programu UE:
Zamówienie jest realizowane z dofinansowania oraz wkładu własnego w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013, (Nr umowy: UDA-POKL.09.01.02-14-022/11-00 z dnia 29.12.2011r.), współfinansowanego z EFS w ramach IX Priorytetu POKL Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2.
Nazwa wykonawcy: Izabela Szpak
Adres pocztowy wykonawcy: ul. Piwnika1/9
Miejscowość: Radom
Kod pocztowy: 26-600
ID województwa: 6
Województwo / kraj: mazowieckie
Data udzielenie zamówienia: 04/04/2012
Liczba ofert: 1
Liczba odrzuconych ofert: 0
Szacunkowa wartość zamówienia: 25200,00
Cena wybranej oferty: 25200,00
Cena minimalna: 25200,00
Cena maksymalna: 25200,00
Kod waluty: 1
Waluta (PLN): PLN
zal_pprawna_hid: a;
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art.: art. 5 ust. 1a
Uzasadnienia wyboru trybu:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z matematyki w ramach zadania zajęcia wyrównawcze z matematyki w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 tj. usługa edukacyjna będąca usługą o charakterze niepriorytetowym zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28.01.2010r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12 poz. 68 z 2010r.).
Projekt Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 skierowany jest do uczniów 18 radomskich szkół gimnazjalnych. Celem projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych uczniów szkół gimnazjalnych mających utrudniony dostęp do edukacji poprzez zorganizowanie dla nich zajęć dydaktyczno -wyrównawczych, a także zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych poprzez przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów chcących poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności, co pozwoli im rozwinąć kompetencje kluczowe i kontynuować edukację zgodnie z predyspozycjami.
Ze względu na grupę docelową - uczniowie Publicznego Gimnazjum nr 5 w Radomiu, Zamawiający zwrócił się z zaproszeniem do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, do nauczyciela pracującego w tej szkole. Przy takim rodzaju zajęć wskazane jest, aby zajęcia prowadzone były przez nauczyciela z danej szkoły. Nauczyciel taki zna ucznia, jego potrzeby (poziom wiedzy, charakter, problemy) i środowisko szkoły, ponieważ celem zajęć jest m.in. uzupełnienie poziomu wiedzy do wymagań programowych. W związku z tym plan przeprowadzonych zajęć powinien uwzględniać potrzeby uczniów. Ponadto uczniowie są bardziej otwarci i aktywni na zajęciach, jeśli pracują z nauczycielem, którego znają - szybciej potrafią zaufać i poprosić o pomoc (prowadzący zajęcia nie tracą czasu na zapoznanie z grupą i środowiskiem szkoły, dzięki czemu mogą od razu przystąpić do realizacji zadań, co przekłada się na oszczędne dokonywanie wydatków).
Ponadto, zaangażowanie osób całkowicie niezwiązanych ze szkołą, w której będzie realizowane wsparcie, generować może dodatkowe koszty dla szkół biorących udział w projekcie związane z zabezpieczeniem i nadzorem sprzętu niezbędnego do realizacji zadań (pracownik, który wyda i przyjmie sprzęt po zajęciach odbywających się w szkołach po lekcjach w godzinach popołudniowych).
Zaangażowanie osób całkowicie niezwiązanych ze szkołą, w której będzie realizowane wsparcie, nie gwarantuje prawidłowego zrealizowania działań, stanowi zagrożenie dla realizacji założonych rezultatów projektu i osiągnięcia celu głównego, a zatem naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Biorąc powyższe pod uwagę zachodzą okoliczności w art. 5 ust. 1a pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) będące podstawą do udzielenia zamówienia w trybie z wolnej reki.