Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

364850 / 2013-09-09 - Administracja samorządowa / Gmina Jadów (Jadów)

Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczestników i uczestniczek projektu Więcej wiem - więcej mogę

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczestników i uczestniczek projektu Więcej wiem - więcej mogę ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Wyżej opisane zamówienie zostanie udzielone w częściach:1. GDW - M1- zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów i uczennic ze stwierdzoną dysharmonią rozwojową- gimnazjum, klasa I-III -
1 grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 2. DW - M9 - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów i uczennic ze stwierdzoną dysharmonią rozwojową - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 3. UDW - M17 - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów i uczennic ze stwierdzoną dysharmonią rozwojową - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 4. MDW - M26 - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów i uczennic ze stwierdzoną dysharmonią rozwojową - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 5. SDW - M30 - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów i uczennic ze stwierdzoną dysharmonią rozwojową - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 6. GDW - P2 - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów i uczennic ze stwierdzoną dysharmonią rozwojową - gimnazjum, klasa I-III - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 7. JDW - P10 - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów i uczennic ze stwierdzoną dysharmonią rozwojową - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 8. UDW - P18 - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów i uczennic ze stwierdzoną dysharmonią rozwojową - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 9. MDW - P26 - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów i uczennic ze stwierdzoną dysharmonią rozwojową - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 10. SDW - P31 - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów i uczennic ze stwierdzoną dysharmonią rozwojową - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 11. GICT - 3 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia informatyczne - gimnazjum, klasa I-III - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 12. JICT - 11 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia informatyczne - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 13. JICT - 12 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia informatyczne - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 14. UICT - 19 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia informatyczne - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 15. MICT - 28 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia informatyczne - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 16. GZM - 5 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia z matematyki dla uczniów i uczennic zdolnych - gimnazjum, klasa I-III - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 17. JZM - 14 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia z matematyki dla uczniów i uczennic zdolnych - szkoła podstawowa, klasa IV-VI -1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 18. JZM - 15 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia z matematyki dla uczniów i uczennic zdolnych - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 19. UZM - 21 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia z matematyki dla uczniów i uczennic zdolnych - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 20. UZM - 22 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia z matematyki dla uczniów i uczennic zdolnych - szkoła podstawowa, klasa IV-VI -1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 21. UMP-23 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia matematyczno-przyrodnicze - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 22. GJO - 4 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia z języka angielskiego - gimnazjum, klasa I-III - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 23. JJO - 3 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia z języka angielskiego - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 24. UJO - 20 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia z języka angielskiego - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h,
25. MJO - 29 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia z języka angielskiego - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h,
26. SJO - 32 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia z języka angielskiego - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h,
27. GKSO - 6 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia z kompetencji społeczno-obywatelskich - gimnazjum, klasa I-III - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 28. JKSO - 16 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia z kompetencji społeczno-obywatelskich - szkoła podstawowa, klasa IV-VI -1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 29. UKSO - 24 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia z kompetencji społeczno-obywatelskich - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 30. GEK - 7 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia ze świadomości i ekspresji kulturalnej - gimnazjum, klasa I-III - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 31. UEK - 25 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia ze świadomości i ekspresji kulturalnej - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 3h = 90h, 32. GEZ - poradnictwo i doradztwo edukacyjno-zawodowe 90 uczniów z gimnazjum, klasa II-III - 30tyg. x 8h = 240h.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 364850

Data publikacji: 2013-09-09

Nazwa: Gmina Jadów

Ulica: ul. Jana Pawła II 17

Numer domu: 17

Miejscowość: Jadów

Kod pocztowy: 05-280

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 025 6754044

Numer faxu: 025 6754384

Adres strony internetowej: www.bip.jadow.az.pl

Regon: 00053642700000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczestników i uczestniczek projektu Więcej wiem - więcej mogę

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczestników i uczestniczek projektu Więcej wiem - więcej mogę ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Wyżej opisane zamówienie zostanie udzielone w częściach:1. GDW - M1- zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów i uczennic ze stwierdzoną dysharmonią rozwojową- gimnazjum, klasa I-III -
1 grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 2. DW - M9 - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów i uczennic ze stwierdzoną dysharmonią rozwojową - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 3. UDW - M17 - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów i uczennic ze stwierdzoną dysharmonią rozwojową - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 4. MDW - M26 - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów i uczennic ze stwierdzoną dysharmonią rozwojową - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 5. SDW - M30 - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów i uczennic ze stwierdzoną dysharmonią rozwojową - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 6. GDW - P2 - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów i uczennic ze stwierdzoną dysharmonią rozwojową - gimnazjum, klasa I-III - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 7. JDW - P10 - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów i uczennic ze stwierdzoną dysharmonią rozwojową - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 8. UDW - P18 - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów i uczennic ze stwierdzoną dysharmonią rozwojową - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 9. MDW - P26 - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów i uczennic ze stwierdzoną dysharmonią rozwojową - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 10. SDW - P31 - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów i uczennic ze stwierdzoną dysharmonią rozwojową - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 11. GICT - 3 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia informatyczne - gimnazjum, klasa I-III - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 12. JICT - 11 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia informatyczne - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 13. JICT - 12 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia informatyczne - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 14. UICT - 19 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia informatyczne - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 15. MICT - 28 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia informatyczne - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 16. GZM - 5 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia z matematyki dla uczniów i uczennic zdolnych - gimnazjum, klasa I-III - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 17. JZM - 14 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia z matematyki dla uczniów i uczennic zdolnych - szkoła podstawowa, klasa IV-VI -1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 18. JZM - 15 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia z matematyki dla uczniów i uczennic zdolnych - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 19. UZM - 21 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia z matematyki dla uczniów i uczennic zdolnych - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 20. UZM - 22 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia z matematyki dla uczniów i uczennic zdolnych - szkoła podstawowa, klasa IV-VI -1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 21. UMP-23 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia matematyczno-przyrodnicze - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 22. GJO - 4 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia z języka angielskiego - gimnazjum, klasa I-III - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 23. JJO - 3 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia z języka angielskiego - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 24. UJO - 20 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia z języka angielskiego - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h,
25. MJO - 29 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia z języka angielskiego - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h,
26. SJO - 32 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia z języka angielskiego - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h,
27. GKSO - 6 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia z kompetencji społeczno-obywatelskich - gimnazjum, klasa I-III - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 28. JKSO - 16 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia z kompetencji społeczno-obywatelskich - szkoła podstawowa, klasa IV-VI -1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 29. UKSO - 24 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia z kompetencji społeczno-obywatelskich - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 30. GEK - 7 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia ze świadomości i ekspresji kulturalnej - gimnazjum, klasa I-III - 1grupa x 30tyg. x 2h = 60h, 31. UEK - 25 - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia ze świadomości i ekspresji kulturalnej - szkoła podstawowa, klasa IV-VI - 1grupa x 30tyg. x 3h = 90h, 32. GEZ - poradnictwo i doradztwo edukacyjno-zawodowe 90 uczniów z gimnazjum, klasa II-III - 30tyg. x 8h = 240h.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 32

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 15/07/2014

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy

Wiedza i doświadczenie:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy

Potencjał techniczny:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy. Ponadto Wykonawca przedmiotu zamówienia powinien wykazać się osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone, tj. Prowadzący zajęcia w ramach części: GDW - M1 - 1 osoba - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu matematyki z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu matematyki lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: JDW - M9 -1 osoba - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu matematyki z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu matematyki lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: UDW - M17- 1osoba - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu matematyki z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu matematyki lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: MDW - M26- 1osoba - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu matematyki z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu matematyki lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: SDW - M30- 1osoba - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu matematyki z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu matematyki lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: GDW - P2 -1osoba - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu filologii polskiej z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu filologii polskiej lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: JDW - P10 - 1osoba - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu filologii polskiej z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu filologii polskiej lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: UDW - P18 - 1osoba - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu filologii polskiej z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu filologii polskiej lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: MDW - P26 - 1osoba - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu filologii polskiej z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu filologii polskiej lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: SDW - P31 - 1osoba - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu filologii polskiej z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu filologii polskiej lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: GICT - 3- 1 osoba - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu informatyki z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu informatyki lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: JICT - 11 - 1osoba - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu informatyki z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu informatyki lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: JICT - 12 - 1osoba - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu informatyki z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu informatyki lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: UICT - 19 -1osoba - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu informatyki z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu informatyki lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: MICT - 28 - 1osoba - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu informatyki z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu informatyki lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: GZM - 5 - 1osoba - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu matematyki z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu matematyki lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: JZM - 14 - 1osoba - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu matematyki z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu matematyki lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: JZM - 15 - 1osoba - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu matematyki z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu matematyki lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: UZM - 21 - 1osoba - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu matematyki z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu matematyki lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: UZM - 22 - 1osoba - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu matematyki z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu matematyki lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: UMP-23 - 1osoba - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu matematyki lub biologii, chemii, fizyki, geografii z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu matematyki lub biologii, chemii, fizyki, geografii lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: GJO - 4 - 1osoba - wykształcenie wyższe z zakresu filologii angielskiej z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu filologii angielskiej lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: JJO - 3 - 1 osoba - wykształcenie wyższe z zakresu filologii angielskiej z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu filologii angielskiej lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: UJO - 20 - 1osoba - wykształcenie wyższe z zakresu filologii angielskiej z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu filologii angielskiej lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: MJO - 29 - 1osoba - wykształcenie wyższe z zakresu filologii angielskiej z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu filologii angielskiej lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: SJO - 32 - 1osoba - wykształcenie wyższe z zakresu filologii angielskiej z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu filologii angielskiej lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: GKSO - 6 - 1osoba - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu historii lub wiedzy o społeczeństwie lub nauk politycznych z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu historii lub wiedzy o społeczeństwie lub nauk politycznych lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: JKSO - 16 - 1osoba - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu historii lub wiedzy o społeczeństwie lub nauk politycznych z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu historii lub wiedzy o społeczeństwie lub nauk politycznych lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat
Prowadzący zajęcia w ramach części: UKSO - 24 - 1 osoba - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu historii lub wiedzy o społeczeństwie lub nauk politycznych z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu historii lub wiedzy o społeczeństwie lub nauk politycznych lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat
Prowadzący zajęcia w ramach części: GEK - 7 - 1osoba - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu filologii polskiej lub historii lub kulturoznawstwa z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu filologii polskiej lub historii lub kulturoznawstwa lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: UEK - 25 - 1osoba - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu filologii polskiej lub historii lub kulturoznawstwa z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu filologii polskiej lub historii lub kulturoznawstwa lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć i doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą tj. co najmniej 6 letni staż pracy w szkole w ciągu ostatnich 10lat.
Prowadzący zajęcia w ramach części: GEZ - 1 wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu doradztwa zawodowego z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego lub inne formy doskonalące, dające kwalifikacje do prowadzenia wymienionych zajęć.

Sytuacja ekonomiczna:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

inne_dokumenty: Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w postanowieniach umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach:
- w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na wniosek Wykonawcy może przedłużyć termin realizacji zamówienia.
- w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
- w uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza zmianę osób na stanowiskach prowadzących zajęcia pod warunkiem, że osoby te będą posiadały kwalifikacje nie niższe niż wymienione w rozdz. V, ust. 1 pkt. 1.3 SIWZ.
Zmiany dotyczące wydłużenia terminu realizacji zamówienia (wykonania umowy), będą możliwe jedynie w przypadku gdy Zamawiający uzyska zgodę Instytucji Wdrażającej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 na wydłużenie terminu realizacji projektu. Zmiana terminu realizacji zamówienia nie będzie miała wypływu na wysokość wynagrodzenia.

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.jadow.az.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów, pokój nr 18.

Data składania wniosków, ofert: 17/09/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Urząd Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów, pokój nr 18.

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Podobne przetargi

82331 / 2011-03-14 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4 - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolenie grupowe z obsługi ACL organizowanie dla pracowników IA wykonujących zadania w zakresie funduszy strukturalnych

387686 / 2011-11-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkoleń ECDL ADVANCED (AM-4) oraz przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników Projektu 9.2 POKL Specjaliści na światowym poziomie - certyfikat ECDL dla uczniów Technikum Mechatronicznego nr 1 w Warszawie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

312654 / 2012-08-23 - Inny: Stowarzyszenie

Krajowe Stowarzyszenie Inicjatyw - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych

235794 / 2009-07-13 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu obsługi komputera oraz konsultacji indywidualnych w łącznym wymiarze 42 godzin, w ramach realizacji projektu Centrum Aktywności Społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego .

22594 / 2012-01-24 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy Borowie - Borowie (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zatrudnienie nauczycieli prowadzących zajęcia w ramach projektu-Nauka w Gminie Borowie drogą do sukcesu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

37071 / 2015-03-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w PÅ‚ocku - PÅ‚ock (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie w ramach projektu Moja wiedza - mój sukces zawodowy

421442 / 2013-10-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Jadów - Jadów (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczestników i uczestniczek projektu ,,Więcej wiem - więcej mogę,,

172382 / 2014-05-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Powiecie Warszawskim Zachodnim - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów pt.: Kierunek - dorosłość z pomysłem - oraz grupowych warsztatów w zakresie doradztwa zawodowego i grupowych warsztatów z psychologiem dla wychowanków rodzin zastępczych w ramach realizacji projektu systemowego pt.: Aktywność szansą na lepsze jutro

84093 / 2012-04-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Dzielnica Ursus m.st. Warszawy - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - PO KL - Priorytet IX - działanie 9.1, poddziałanie 9.1.2 Część I Zatrudnienie nauczycieli do prowadzenia w Gimnazjum Nr 130 - ul. Orłów Piastowskich 47, 02-496 Warszawa Część II Zatrudnienie nauczycieli do prowadzenia w Gimnazjum Nr 132 - ul. Dzieci Warszawy 42, 02-496 Warszawa Część III Zatrudnienie nauczycieli do prowadzenia w Gimnazjum Nr 133 - ul. Warszawska 63, 02-495

283019 / 2008-10-23 - Inny: instytucja kultury

Narodowe Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
dot. przygotowania scenariusza oraz przeprowadzenia warsztatów dla młodzieży w ramach projektu Porozmawiajmy - Europejskie debaty o wartościach w ramach ERDM

47869 / 2010-03-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Żłobków m.st. Warszawy - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie warsztatów dla rodziców/opiekunów w ramach Projektu pod nazwą Warszawskie żłobki wspierają rodzinę w wychowaniu. Zdrowe dziecko = zdrowa rodzina = zdrowe społeczeństwo ze środków Mechanizmu Finansowego EOG (PL 0392)

451494 / 2012-11-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - Siedlce (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PRZYGOTOWANIE, ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW PODNOSZĄCYCH KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI O CHARAKTERZE ZAWODOWYM DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: STAWIAM NA SIEBIE!, WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIENIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ, REALIZOWEANEGO PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W SIEDLCACH.

36219 / 2012-02-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Agrotechnicznych w Janowie - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zatrudnienie nauczyciela w ramach projektu pn. Stawiamy na kompetencje szkolenie pn. Przygotowanie do egzaminu zawodowego w zawodzie: technik architektury krajobrazu oraz kierowanie dydaktycznymi wycieczkami w tym zawodzie

58703 / 2011-02-20 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Ośrodek Rozwoju Edukacji - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji członka sądu konkursowego w konkursie na opracowanie programu nauczania etyki.

204413 / 2013-10-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Pokolenia Kolumbów w Płocku - Płock (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zatrudnienie kadry do przeprowadzenia zajęć dydaktycznych i praktyk zawodowych w Centrum Kształcenia Ustawicznego w Płocku w ramach projektu Nowy zawód-Nowa praca

184165 / 2009-10-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Powiecie Warszawskim Zachodnim - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kurs fryzjerski dla osób uczestniczących w projekcie systemowym pt.: Aktywność szansą na lepsze jutro

423560 / 2012-10-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Miasta i Gminy Skaryszew - Skaryszew (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I -III szkoły podstawowej w Makowcu.

143602 / 2011-06-05 - Inny: szkoła publiczna

Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica - Pruszków (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie dodatkowych zajęć wyrównawczo - dydaktycznych z języka angielskiego dla uczniów Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej z Zespołu Szkół Nr 1 im. S. Staszica w Pruszkowie w ramach realizacji projektu - Mobilni zawodowo i gotowi na nowe wyzwania - współfinansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL.

243173 / 2011-09-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Dzielnica Ursus m.st. Warszawy - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Część I Zatrudnienie Kierownika ds. merytorycznych dla projektu w Szkole Podstawowej nr 2 - ul. Orłów Piastowskich 47, Część II Zatrudnienie Kierownika ds. merytorycznych dla projektu w Szkole Podstawowej nr 4 - ul. Walerego Sławka 9, Część III Zatrudnienie Kierownika ds. merytorycznych dla projektu w Szkole Podstawowej nr 11 - ul. Mariana Keniga 20, Część IV Zatrudnienie Kierownika ds. merytorycznych dla projektu w szkole nr 14

313620 / 2013-08-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Powiecie Warszawskim Zachodnim - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów pt. Kierunek - dorosłość z pomysłem oraz grupowych warsztatów w zakresie doradztwa zawodowego i grupowych warsztatów z psychologiem dla wychowanków rodzin zastępczych w ramach realizacji projektu systemowego pt.: Aktywność szansą na lepsze jutro

133683 / 2015-09-09 - Inny: jednostka samorzÄ…du terytorialnego

Międzypowiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Radomiu z siedzibą w Iłży - Iłża (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie warsztatów i konsultacji grupowych dla uczestników lokalnej sieci współpracy i samokształcenia - pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły Dyrektor a wypalenie zawodowe

74292 / 2016-04-01 - Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Narodowe Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych dla programów Kadra Kultury i Platforma Kultury

277019 / 2011-10-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na usługę przeprowadzenia zajęć z zakresu logopedii w ramach projektu Z problemem do poradni - zajęcia dla uczniów/uczennic korzystających z poradni psychologiczno-pedagogicznych w Radomiu w latach 2010-2012

3196 / 2014-01-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Gzy - Gzy (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć w ramach projektu DZIŚ MYŚLĘ O JUTRZE