Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

437356 / 2013-10-28 - / Powiat Trzebnicki (Trzebnica)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2013-10-23 pod pozycją 431876. Zobacz ogłoszenie 431876 / 2013-10-23 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 437356

Data publikacji: 2013-10-28

Nazwa: Powiat Trzebnicki

Ulica: ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6

Numer domu: 6

Miejscowość: Trzebnica

Kod pocztowy: 55-100

Województwo / kraj: dolnośląskie

Numer telefonu: 071 3120901 w. 32

Regon: 93193478500000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 431876

Data wydania biuletynu: 2013-10-23

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: IV.4.4)

Przed wprowadzeniem zmainy:
31.10.2013 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy przy ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6 55-100 Trzebnica, sekretariat na pierwszym piętrze

Po wprowadzeniu zmiany:
05.11.2013 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy przy ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6 55-100 Trzebnica, sekretariat na pierwszym piętrze

Miejsce składania: Cz.nr:1

Przed wprowadzeniem zmainy:
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SORE I obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach: 1) Gimnazjum w Pęgowie (w roku szkolnym 2013/2014) 2) Szkoła Podstawowa w Osolinie im. Jana Brzechwy (w roku szkolnym 2014/2015) 3) Gimnazjum w Obornikach Śląskich im. Polskich Laureatów Nagrody Nobla (w roku szkolnym 2013/2014) 4) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Obornikach Śląskich im. ppor. Józefa Krysińskiego (w roku szkolnym 2013/2014) 5) Szkoła Podstawowa Nr 3 w Obornikach Śląskich im. Jana Pawła II (w roku szkolnym 2014/2015) 6) Publiczne Przedszkole w Obornikach Śląskich (w roku szkolnym 2014/2015) 7) Publiczne Przedszkole w Pęgowie (w roku szkolnym 2014/2015) 8) Szkoła Podstawowa w Pęgowie im. Adama Mickiewicza (w roku szkolnym 2013/2014) 5. Szkolny organizator rozwoju edukacji (dalej SORE) jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz 7-8 szkół/przedszkoli z terenu powiatu trzebnickiego w ramach realizowanego projektu. a) Szacunkowa ilość godzin dla każdego SORE: 40 godzin lekcyjnych miesięcznie x 21 miesięcy (od 01.11.2013 r. do 31.07.2015 r.). b) Kalkulacja miesięczna godzin: średnio 2 godziny lekcyjne w placówce oświatowej tygodniowo x 2 placówki oświatowe w tygodniu = 4 godziny lekcyjne w 2 placówkach tygodniowo + średnio 6 godzin lekcyjnych tygodniowo na dokumentację SORE, tj. średnio 10 godzin lekcyjnych tygodniowo x 4 tygodnie = średnio 40 godzin lekcyjnych pracy SORE w miesiącu. c) Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektora i nauczycieli danej placówki oświatowej w przygotowaniu i realizacji rocznego planu wspomagania (RPW) zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę/przedszkole oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu ORE System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół). SORE wspiera szkołę/przedszkole i dyrektora, towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania. Po uruchomieniu projektu SORE nawiązuje kontakt ze szkołą/przedszkolem, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. Swoje działania realizuje bezpośrednio w placówce oświatowej, którą wspiera. Obowiązki swoje realizuje z zachowaniem zasad określonych w Poradniku dla beneficjenta (wyd. dotyczące konkursu nr 1/POKL/3.5/2012). d) Obowiązki SORE: 1) pomaganie dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły/przedszkola, 2) pomaganie w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną, 3) wsparcie szkoły w przygotowaniu rocznego planu wspomagania ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły i zbudowanego na podstawie jednej z ofert doskonalenia (przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego), 4) wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą), 5) wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba), 6) organizowanie zaplanowanych form wspomagania - we współpracy ze szkołą, 7) organizowanie systemu wsparcia dla pracowników szkoły we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. organizacja i prowadzenie konsultacji), 8) monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności, 9) dokumentowanie podejmowanych działań (zgodnie z wymogami określonymi przez Ośrodek Rozwoju Edukacji oraz Zamawiającego - Powiat Trzebnicki), 10) przygotowanie i przeprowadzenie wśród pracowników szkoły ankiet z przebiegu wspomagania, 11) przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, 12) przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły oraz radzie pedagogicznej, 13) udział w podsumowaniu podjętych działań - współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły w kolejnym roku szkolnym, 14) ścisła współpraca z Koordynatorem projektu oraz członkami Zespołu projektowego, 15) współpraca z Powiatowym Ośrodkiem Doradztwa Metodyczno-Programowego w Trzebnicy, 16) oznaczanie wszystkich dokumentów związanych z projektem logotypami POKL, UE, Europejskiego Funduszu Społecznego i Powiatu Trzebnickiego (herb), 17) sporządzanie miesięcznej karty czasu pracy. e) Do wynagrodzenia za miesiąc wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca winien wliczyć koszty dojazdów do placówek (delegacje), które będzie zobowiązany wykazać w kartach pracy za dany miesiąc. f) W przypadku realizacji zadań przez Wykonawcę w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia Zamawiający wymaga, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia a łączne zaangażowanie w realizację zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia nie przekraczało 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania)

Po wprowadzeniu zmiany:
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SORE I obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach: 1. Gimnazjum w Pęgowie (w roku szkolnym 2013/2014)
2. Szkoła Podstawowa w Osolinie im. Jana Brzechwy (w roku szkolnym 2014/2015)
3. Szkoła Podstawowa Nr 2 w Obornikach Śląskich im. ppor. Józefa Krysińskiego (w roku szkolnym 2013/2014)
4. Szkoła Podstawowa Nr 3 w Obornikach Śląskich im. Jana Pawła II (w roku szkolnym 2014/2015)
5. Publiczne Przedszkole w Obornikach Śląskich (w roku szkolnym 2014/2015)
6. Publiczne Przedszkole w Pęgowie (w roku szkolnym 2014/2015)
7. Szkoła Podstawowa w Pęgowie im. Adama Mickiewicza (w roku szkolnym 2013/2014)
8. Szkoła Podstawowa w Żmigrodzie im. Bolesława Chrobrego (w roku szkolnym 2013/2014
5. Szkolny organizator rozwoju edukacji (dalej SORE) jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz 7-8 szkół/przedszkoli z terenu powiatu trzebnickiego w ramach realizowanego projektu. a) Szacunkowa ilość godzin dla każdego SORE: 40 godzin lekcyjnych miesięcznie x 21 miesięcy (od 01.11.2013 r. do 31.07.2015 r.). b) Kalkulacja miesięczna godzin: średnio 2 godziny lekcyjne w placówce oświatowej tygodniowo x 2 placówki oświatowe w tygodniu = 4 godziny lekcyjne w 2 placówkach tygodniowo + średnio 6 godzin lekcyjnych tygodniowo na dokumentację SORE, tj. średnio 10 godzin lekcyjnych tygodniowo x 4 tygodnie = średnio 40 godzin lekcyjnych pracy SORE w miesiącu. c) Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektora i nauczycieli danej placówki oświatowej w przygotowaniu i realizacji rocznego planu wspomagania (RPW) zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę/przedszkole oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu ORE System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół). SORE wspiera szkołę/przedszkole i dyrektora, towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania. Po uruchomieniu projektu SORE nawiązuje kontakt ze szkołą/przedszkolem, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. Swoje działania realizuje bezpośrednio w placówce oświatowej, którą wspiera. Obowiązki swoje realizuje z zachowaniem zasad określonych w Poradniku dla beneficjenta (wyd. dotyczące konkursu nr 1/POKL/3.5/2012). d) Obowiązki SORE: 1) pomaganie dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły/przedszkola, 2) pomaganie w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną, 3) wsparcie szkoły w przygotowaniu rocznego planu wspomagania ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły i zbudowanego na podstawie jednej z ofert doskonalenia (przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego), 4) wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą), 5) wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba), 6) organizowanie zaplanowanych form wspomagania - we współpracy ze szkołą, 7) organizowanie systemu wsparcia dla pracowników szkoły we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. organizacja i prowadzenie konsultacji), 8) monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności, 9) dokumentowanie podejmowanych działań (zgodnie z wymogami określonymi przez Ośrodek Rozwoju Edukacji oraz Zamawiającego - Powiat Trzebnicki), 10) przygotowanie i przeprowadzenie wśród pracowników szkoły ankiet z przebiegu wspomagania, 11) przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, 12) przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły oraz radzie pedagogicznej, 13) udział w podsumowaniu podjętych działań - współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły w kolejnym roku szkolnym, 14) ścisła współpraca z Koordynatorem projektu oraz członkami Zespołu projektowego, 15) współpraca z Powiatowym Ośrodkiem Doradztwa Metodyczno-Programowego w Trzebnicy, 16) oznaczanie wszystkich dokumentów związanych z projektem logotypami POKL, UE, Europejskiego Funduszu Społecznego i Powiatu Trzebnickiego (herb), 17) sporządzanie miesięcznej karty czasu pracy. e) Do wynagrodzenia za miesiąc wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca winien wliczyć koszty dojazdów do placówek (delegacje), które będzie zobowiązany wykazać w kartach pracy za dany miesiąc. f) W przypadku realizacji zadań przez Wykonawcę w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia Zamawiający wymaga, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia a łączne zaangażowanie w realizację zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia nie przekraczało 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania)

Miejsce składania: Cz.nr 3

Przed wprowadzeniem zmainy:
SORE III obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach: 1) Szkoła Podstawowa w Żmigrodzie im. Bolesława Chrobrego (w roku szkolnym 2013/2014) 2) Gimnazjum w Czeszowie im. ks. Wawrzyńca Bochenka (w roku szkolnym 2014/2015) 3) Szkoła Podstawowa w Psarach im. Jana Pawła II (w roku szkolnym 2013/2014) 4) Technikum w Żmigrodzie (w roku szkolnym 2013/2014) 5) Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Żmigrodzie (w roku szkolnym 2014/2015) 6) Szkoła Podstawowa w Korzeńsku im. Polskich Olimpijczyków (w roku szkolnym 2014/2015) 7) Szkoła Podstawowa w Szewcach (w roku szkolnym 2014/2015) 8) Gimnazjum w Szewcach (w roku szkolnym 2013/2014). 5. Szkolny organizator rozwoju edukacji (dalej SORE) jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz 7-8 szkół/przedszkoli z terenu powiatu trzebnickiego w ramach realizowanego projektu. a) Szacunkowa ilość godzin dla każdego SORE: 40 godzin lekcyjnych miesięcznie x 21 miesięcy (od 01.11.2013 r. do 31.07.2015 r.). b) Kalkulacja miesięczna godzin: średnio 2 godziny lekcyjne w placówce oświatowej tygodniowo x 2 placówki oświatowe w tygodniu = 4 godziny lekcyjne w 2 placówkach tygodniowo + średnio 6 godzin lekcyjnych tygodniowo na dokumentację SORE, tj. średnio 10 godzin lekcyjnych tygodniowo x 4 tygodnie = średnio 40 godzin lekcyjnych pracy SORE w miesiącu. c) Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektora i nauczycieli danej placówki oświatowej w przygotowaniu i realizacji rocznego planu wspomagania (RPW) zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę/przedszkole oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu ORE System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół). SORE wspiera szkołę/przedszkole i dyrektora, towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania. Po uruchomieniu projektu SORE nawiązuje kontakt ze szkołą/przedszkolem, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. Swoje działania realizuje bezpośrednio w placówce oświatowej, którą wspiera. Obowiązki swoje realizuje z zachowaniem zasad określonych w Poradniku dla beneficjenta (wyd. dotyczące konkursu nr 1/POKL/3.5/2012). d) Obowiązki SORE: 1) pomaganie dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły/przedszkola, 2) pomaganie w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną, 3) wsparcie szkoły w przygotowaniu rocznego planu wspomagania ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły i zbudowanego na podstawie jednej z ofert doskonalenia (przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego), 4) wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą), 5) wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba), 6) organizowanie zaplanowanych form wspomagania - we współpracy ze szkołą, 7) organizowanie systemu wsparcia dla pracowników szkoły we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. organizacja i prowadzenie konsultacji), 8) monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności, 9) dokumentowanie podejmowanych działań (zgodnie z wymogami określonymi przez Ośrodek Rozwoju Edukacji oraz Zamawiającego - Powiat Trzebnicki), 10) przygotowanie i przeprowadzenie wśród pracowników szkoły ankiet z przebiegu wspomagania, 11) przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, 12) przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły oraz radzie pedagogicznej, 13) udział w podsumowaniu podjętych działań - współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły w kolejnym roku szkolnym, 14) ścisła współpraca z Koordynatorem projektu oraz członkami Zespołu projektowego, 15) współpraca z Powiatowym Ośrodkiem Doradztwa Metodyczno-Programowego w Trzebnicy, 16) oznaczanie wszystkich dokumentów związanych z projektem logotypami POKL, UE, Europejskiego Funduszu Społecznego i Powiatu Trzebnickiego (herb), 17) sporządzanie miesięcznej karty czasu pracy. e) Do wynagrodzenia za miesiąc wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca winien wliczyć koszty dojazdów do placówek (delegacje), które będzie zobowiązany wykazać w kartach pracy za dany miesiąc. f) W przypadku realizacji zadań przez Wykonawcę w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia Zamawiający wymaga, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia a łączne zaangażowanie w realizację zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia nie przekraczało 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania)

Po wprowadzeniu zmiany:
SORE III obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach: 1. Gimnazjum w Czeszowie im. ks. Wawrzyńca Bochenka (w roku szkolnym 2014/2015)
2. Szkoła Podstawowa w Psarach im. Jana Pawła II (w roku szkolnym 2013/2014)
3. Technikum w Żmigrodzie (w roku szkolnym 2013/2014)
4. Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Żmigrodzie (w roku szkolnym 2014/2015)
5. Szkoła Podstawowa w Korzeńsku im. Polskich Olimpijczyków (w roku szkolnym 2014/2015)
6. Szkoła Podstawowa w Szewcach (w roku szkolnym 2014/2015)
7. Gimnazjum w Szewcach (w roku szkolnym 2013/2014).
8. Gimnazjum w Obornikach Śląskich im. Polskich Laureatów Nagrody Nobla (w roku szkolnym 2013/2014)
. 5. Szkolny organizator rozwoju edukacji (dalej SORE) jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz 7-8 szkół/przedszkoli z terenu powiatu trzebnickiego w ramach realizowanego projektu. a) Szacunkowa ilość godzin dla każdego SORE: 40 godzin lekcyjnych miesięcznie x 21 miesięcy (od 01.11.2013 r. do 31.07.2015 r.). b) Kalkulacja miesięczna godzin: średnio 2 godziny lekcyjne w placówce oświatowej tygodniowo x 2 placówki oświatowe w tygodniu = 4 godziny lekcyjne w 2 placówkach tygodniowo + średnio 6 godzin lekcyjnych tygodniowo na dokumentację SORE, tj. średnio 10 godzin lekcyjnych tygodniowo x 4 tygodnie = średnio 40 godzin lekcyjnych pracy SORE w miesiącu. c) Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektora i nauczycieli danej placówki oświatowej w przygotowaniu i realizacji rocznego planu wspomagania (RPW) zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę/przedszkole oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu ORE System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół). SORE wspiera szkołę/przedszkole i dyrektora, towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania. Po uruchomieniu projektu SORE nawiązuje kontakt ze szkołą/przedszkolem, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. Swoje działania realizuje bezpośrednio w placówce oświatowej, którą wspiera. Obowiązki swoje realizuje z zachowaniem zasad określonych w Poradniku dla beneficjenta (wyd. dotyczące konkursu nr 1/POKL/3.5/2012). d) Obowiązki SORE: 1) pomaganie dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły/przedszkola, 2) pomaganie w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną, 3) wsparcie szkoły w przygotowaniu rocznego planu wspomagania ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły i zbudowanego na podstawie jednej z ofert doskonalenia (przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego), 4) wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą), 5) wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba), 6) organizowanie zaplanowanych form wspomagania - we współpracy ze szkołą, 7) organizowanie systemu wsparcia dla pracowników szkoły we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. organizacja i prowadzenie konsultacji), 8) monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności, 9) dokumentowanie podejmowanych działań (zgodnie z wymogami określonymi przez Ośrodek Rozwoju Edukacji oraz Zamawiającego - Powiat Trzebnicki), 10) przygotowanie i przeprowadzenie wśród pracowników szkoły ankiet z przebiegu wspomagania, 11) przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, 12) przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły oraz radzie pedagogicznej, 13) udział w podsumowaniu podjętych działań - współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły w kolejnym roku szkolnym, 14) ścisła współpraca z Koordynatorem projektu oraz członkami Zespołu projektowego, 15) współpraca z Powiatowym Ośrodkiem Doradztwa Metodyczno-Programowego w Trzebnicy, 16) oznaczanie wszystkich dokumentów związanych z projektem logotypami POKL, UE, Europejskiego Funduszu Społecznego i Powiatu Trzebnickiego (herb), 17) sporządzanie miesięcznej karty czasu pracy. e) Do wynagrodzenia za miesiąc wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca winien wliczyć koszty dojazdów do placówek (delegacje), które będzie zobowiązany wykazać w kartach pracy za dany miesiąc. f) W przypadku realizacji zadań przez Wykonawcę w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia Zamawiający wymaga, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia a łączne zaangażowanie w realizację zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia nie przekraczało 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania)

Miejsce składania: IV.3)

dodac:
13) Zmiany ilości oraz/lub rodzaju placówek objętych wykonaniem usługi przez poszczególnych SORE.

Podobne przetargi