Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

233016 / 2014-07-11 - Podmiot prawa publicznego / Przedszkole Miejskie " Niezapominajka" w Orzyszu (Orzysz)

Przeprowadzenie zajęć dodatkowych i zajęć korekcyjno - kompensacyjnych w Przedszkolu Miejskim Niezapominajka w Orzyszu

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie zajęć dodatkowych i zajęć korekcyjno - kompensacyjnych w Przedszkolu Miejskim Niezapominajka w Orzyszu, w ramach projektu Wyrównajmy szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
Cel projektu - Wyrównanie szans edukacyjnych 58 dzieci w wieku 3-5 lat z terenu Gminy Orzysz w okresie 06.2014-06.2015 poprzez wygenerowanie dodatkowych 12 miejsc przedszkolnych i organizację zajęć edukacyjno - wychowawczych.
Grupa docelowa:
-12 dzieci, w wieku 3-5lat, z nowego naboru do nowoutworzonych miejsc przedszkolnych,
- 46 dzieci, w wieku 3-5lat objętych opieką przedszkolną - uczestnicy zajęć dodatkowych
Zajęcia obejmują:
Zajęcia dodatkowe - język angielski: 252 godzin zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 2 godziny zajęć tygodniowo dla 1 grupy, trzy grupy, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa.
Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej:
- rozwijanie sprawności mówienia tzw. gimnastyka buzi i języka,
- poprawa koncentracji dzięki konieczności uważnego słuchania,
- zabawy ze słowami rozbudowujące słownictwo,
- ćwiczenie pamięci,
- stymulacja rozwoju werbalnego i komunikacji niewerbalnej,
- uwrażliwianie na język obcy i ojczysty, rozwijanie inteligencji językowej,
- stymulacja rozwoju społecznego dzieci.
Zajęcia dodatkowe - tańce: 126 godzin zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 1 godzina zajęć tygodniowo dla 1 grupy, trzy grupy, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa.
Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej:
- budowanie świadomości własnego ciała u dzieci,
- doskonalenie koordynacji wzrokowo - ruchowej,
- kształtowanie nawyków i ich utrwalanie w obszarze postawy,
- kształtowanie koncentracji uwagi, orientacji w przestrzeni, lateralizacji, percepcji przestrzennej.
Zajęcia dodatkowe - gimnastyka korekcyjna: 252 godzin zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 2 godziny zajęć tygodniowo dla 1 grupy, trzy grupy, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa.
Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej:
- korekcja wad postawy poprzez stosowanie dobrze dobranych ćwiczeń rozciągających poszczególne partie mięśniowe odpowiadające za daną wadę postawy (oddechowe, mięśni grzbietu, pośladków, brzucha, korygujące ustawiania miednicy, czynne prostowanie i rozciąganie kręgosłupa),
- profilaktyka wad postawy poprzez kształcenie nawyków i wpływ na postawę ciała ale też korekcja już występujących deficytów.
Zajęcia dodatkowe - ogólnorozwojowe: 252 godzin zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 2 godziny zajęć tygodniowo dla 1 grupy, trzy grupy, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa.
Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej:
- rozwijanie i usprawnianie w dziecku cechy psychomotoryczne takich jak, orientacja w przestrzeni, orientacja w schemacie własnego ciała, zręczność, refleks, spostrzegawczość, oraz koordynacja ruchowa,
- rozwijanie i usprawnianie kondycji fizycznej dziecka, wpływ na ogólny rozwój dzieci,
- wzmacnianie organizmu oraz kształtowanie prawidłowej postawy dziecka,
- usprawnianie procesu lateralizacji,
- usprawnianie motoryki - także małej,
- wsparcie rozwoju procesów emocjonalnych i zachowań społecznych oraz rozwoju mowy dzieci.
Zajęcia dodatkowe - psychologiczne: 504 godziny zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 2 razy w tygodniu po 6 godzin zajęć, grupy 3-4 osobowe, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa.
Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej:
- rozpoznawanie możliwości psychofizycznych i potrzeb edukacyjnych dzieci w tym niepełnosprawnych,
- prowadzenie obserwacji w zakresie całościowo rozumianego funkcjonowania dzieci z deficytami rozwojowymi,
- konstruowanie opinii psychologicznych, na temat zaobserwowanego funkcjonowania dziecka wraz ze wskazaniem działań korekcyjno - kompensacyjnych,
- prowadzenie działań diagnostycznych, dotyczących możliwości psychofizycznych dzieci objętych projektem,
-współpraca z wychowawcami, rodzicami i personelem przedszkola
w zakresie minimalizowania zaburzeń zachowania czy rozwoju przedszkolaków,
- diagnozowanie środowiska w którym funkcjonują dzieci (rodzinne, przedszkolne, rówieśnicze), rozpoznawanie potencjalnych możliwości dzieci oraz indywidualnych potrzeb i umożliwianie ich zaspokojenia,
- rozpoznawanie przyczyn problemów opiekuńczo - wychowawczych - diagnoza deficytów w sferze społecznej, rozwojowej, wychowawczej,
- organizowanie różnych form pomocy psychologiczno - pedagogicznej poprzez wskazanie działań wychowawczych, kompensacyjnych, instytucji zewnętrznych wspierających rodzinę i dziecko,
- podejmowanie działań profilaktyczno- zapobiegawczych,
- integracja sensoryczna w zakresie małej motoryki, koncentracji uwagi, motywacji.
Zajęcia dodatkowe - pedagogiczne: 504 godziny zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 2 razy w tygodniu po 6 godzin zajęć, grupy 3-4 osobowe, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa.
Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej:
- diagnoza w zakresie rozwoju motorycznego dzieci,
- ćwiczenia w zakresie rozwoju grafomotorycznego dzieci,
- ćwiczenia z zakresu zdiagnozowanych przez psychologa deficytów koncentracji uwagi,
- wspieranie rozwoju społeczno-emocjonalnego,
- ćwiczenia wyrównujące deficyty w zakresie zaburzeń rozwoju funkcji wzrokowo - ruchowych (uwagi, spostrzegania, pamięci wzrokowej, wyobraźni przestrzennej, motoryki, integracji percepcyjno - motorycznej oraz lateralizacji),
- ćwiczenia z zakresu percepcji (wzrok, słuch, dotyk) i lateralizacji.
Zajęcia dodatkowe - logopedyczne: 1005 godzin zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 4 razy w tygodniu po 6 godzin zajęć, grupy 3-4 osobowe, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa.
Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej:
- diagnozowanie stanu motoryki narządów mowy i stanu artykulacji dzieci,
- prowadzenie ćwiczeń logopedycznych z dziećmi, u których stwierdzono zaburzenia komunikacji językowej,
-usprawnianie funkcji warunkujących prawidłowy przebieg nauki mowy
i mówienia,
- stymulowanie procesu nabywania kompetencji językowych,
- usuwanie zakłóceń i zaburzeń komunikacji językowej,
- pomoc w przezwyciężaniu trudności związanych z mówieniem
i rozumieniem mowy,
- prowadzenie ćwiczeń kształtujących prawidłową mowę.
Wszystkie zajęcia muszą być realizowane na zasadzie zintegrowanych działań nauczycieli przedszkola i specjalistów zatrudnionych do realizacji zajęć dodatkowych.
Zadania leżące w zakresie usług świadczonych przez poszczególne osoby muszą być realizowane zgodnie z aktualnym wnioskiem o dofinansowanie realizacji projektu Wyrównajmy szanse.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
Wykonawca samodzielnie stworzy i przedstawi Zamawiającemu przed rozpoczęciem świadczenia usługi, programy i koncepcję przeprowadzenia zajęć.
Zamawiający zastrzega że w programie Wykonawcy muszą znaleźć się pomoce dydaktyczne właściwe dla realizacji przedmiotu zamówienia, które dostarczy Wykonawca, przy czym Zamawiający inwencji Wykonawcy pozostawia kwestię ich autorstwa (pochodzenia) a doświadczeniu zawodowemu ich rodzaj.
Wykonawca będzie prowadził dziennik zajęć, gdzie będzie wykazywał dzieci uczestniczące na zajęciach, tematy zajęć oraz frekwencję.
Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wstępnej diagnozy oraz przygotowania w formie pisemnej opinii na początku, w połowie i na końcu realizacji programu dla każdego dziecka uczęszczającego na zajęcia (w zakresie każdych z 7 zajęć).
Psycholog, pedagog i logopeda będą prowadzili indywidualne karty pracy dla każdego dziecka.
Wykonawca zagwarantuje bezpieczeństwo dzieci i mienia podczas wykonywania zajęć.
Harmonogramy zajęć zostaną uzgodnione z osobami prowadzącymi zajęcia w ciągu 7 dni roboczych od podpisania umowy. Może zaistnieć konieczność zmiany godzin w okresach miesięcznych.
Wykonawca musi zadeklarować gotowość świadczenia usługi bezpośrednio w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego.
Wykonawca zagwarantuje ciągłość świadczenia usługi. W przypadku czasowej, przemijającej niemożności świadczenia usług przez osoby wskazane w wykazie osób Wykonawca zagwarantuje zastępcze ich wykonanie przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje, kompetencje i umiejętności, po akceptacji przez Zamawiającego.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 233016

Data publikacji: 2014-07-11

Nazwa: Przedszkole Miejskie " Niezapominajka" w Orzyszu

Ulica: ul. 22 Lipca 4

Numer domu: 4

Miejscowość: Orzysz

Kod pocztowy: 12-250

Województwo / kraj: warmińsko-mazurskie

Numer telefonu: 87 423 71 14

Numer faxu: 87 423 71 14

Adres strony internetowej: www.orzysz.pl

Regon: 00101128200000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych i zajęć korekcyjno - kompensacyjnych w Przedszkolu Miejskim Niezapominajka w Orzyszu

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie zajęć dodatkowych i zajęć korekcyjno - kompensacyjnych w Przedszkolu Miejskim Niezapominajka w Orzyszu, w ramach projektu Wyrównajmy szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
Cel projektu - Wyrównanie szans edukacyjnych 58 dzieci w wieku 3-5 lat z terenu Gminy Orzysz w okresie 06.2014-06.2015 poprzez wygenerowanie dodatkowych 12 miejsc przedszkolnych i organizację zajęć edukacyjno - wychowawczych.
Grupa docelowa:
-12 dzieci, w wieku 3-5lat, z nowego naboru do nowoutworzonych miejsc przedszkolnych,
- 46 dzieci, w wieku 3-5lat objętych opieką przedszkolną - uczestnicy zajęć dodatkowych
Zajęcia obejmują:
Zajęcia dodatkowe - język angielski: 252 godzin zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 2 godziny zajęć tygodniowo dla 1 grupy, trzy grupy, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa.
Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej:
- rozwijanie sprawności mówienia tzw. gimnastyka buzi i języka,
- poprawa koncentracji dzięki konieczności uważnego słuchania,
- zabawy ze słowami rozbudowujące słownictwo,
- ćwiczenie pamięci,
- stymulacja rozwoju werbalnego i komunikacji niewerbalnej,
- uwrażliwianie na język obcy i ojczysty, rozwijanie inteligencji językowej,
- stymulacja rozwoju społecznego dzieci.
Zajęcia dodatkowe - tańce: 126 godzin zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 1 godzina zajęć tygodniowo dla 1 grupy, trzy grupy, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa.
Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej:
- budowanie świadomości własnego ciała u dzieci,
- doskonalenie koordynacji wzrokowo - ruchowej,
- kształtowanie nawyków i ich utrwalanie w obszarze postawy,
- kształtowanie koncentracji uwagi, orientacji w przestrzeni, lateralizacji, percepcji przestrzennej.
Zajęcia dodatkowe - gimnastyka korekcyjna: 252 godzin zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 2 godziny zajęć tygodniowo dla 1 grupy, trzy grupy, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa.
Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej:
- korekcja wad postawy poprzez stosowanie dobrze dobranych ćwiczeń rozciągających poszczególne partie mięśniowe odpowiadające za daną wadę postawy (oddechowe, mięśni grzbietu, pośladków, brzucha, korygujące ustawiania miednicy, czynne prostowanie i rozciąganie kręgosłupa),
- profilaktyka wad postawy poprzez kształcenie nawyków i wpływ na postawę ciała ale też korekcja już występujących deficytów.
Zajęcia dodatkowe - ogólnorozwojowe: 252 godzin zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 2 godziny zajęć tygodniowo dla 1 grupy, trzy grupy, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa.
Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej:
- rozwijanie i usprawnianie w dziecku cechy psychomotoryczne takich jak, orientacja w przestrzeni, orientacja w schemacie własnego ciała, zręczność, refleks, spostrzegawczość, oraz koordynacja ruchowa,
- rozwijanie i usprawnianie kondycji fizycznej dziecka, wpływ na ogólny rozwój dzieci,
- wzmacnianie organizmu oraz kształtowanie prawidłowej postawy dziecka,
- usprawnianie procesu lateralizacji,
- usprawnianie motoryki - także małej,
- wsparcie rozwoju procesów emocjonalnych i zachowań społecznych oraz rozwoju mowy dzieci.
Zajęcia dodatkowe - psychologiczne: 504 godziny zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 2 razy w tygodniu po 6 godzin zajęć, grupy 3-4 osobowe, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa.
Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej:
- rozpoznawanie możliwości psychofizycznych i potrzeb edukacyjnych dzieci w tym niepełnosprawnych,
- prowadzenie obserwacji w zakresie całościowo rozumianego funkcjonowania dzieci z deficytami rozwojowymi,
- konstruowanie opinii psychologicznych, na temat zaobserwowanego funkcjonowania dziecka wraz ze wskazaniem działań korekcyjno - kompensacyjnych,
- prowadzenie działań diagnostycznych, dotyczących możliwości psychofizycznych dzieci objętych projektem,
-współpraca z wychowawcami, rodzicami i personelem przedszkola
w zakresie minimalizowania zaburzeń zachowania czy rozwoju przedszkolaków,
- diagnozowanie środowiska w którym funkcjonują dzieci (rodzinne, przedszkolne, rówieśnicze), rozpoznawanie potencjalnych możliwości dzieci oraz indywidualnych potrzeb i umożliwianie ich zaspokojenia,
- rozpoznawanie przyczyn problemów opiekuńczo - wychowawczych - diagnoza deficytów w sferze społecznej, rozwojowej, wychowawczej,
- organizowanie różnych form pomocy psychologiczno - pedagogicznej poprzez wskazanie działań wychowawczych, kompensacyjnych, instytucji zewnętrznych wspierających rodzinę i dziecko,
- podejmowanie działań profilaktyczno- zapobiegawczych,
- integracja sensoryczna w zakresie małej motoryki, koncentracji uwagi, motywacji.
Zajęcia dodatkowe - pedagogiczne: 504 godziny zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 2 razy w tygodniu po 6 godzin zajęć, grupy 3-4 osobowe, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa.
Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej:
- diagnoza w zakresie rozwoju motorycznego dzieci,
- ćwiczenia w zakresie rozwoju grafomotorycznego dzieci,
- ćwiczenia z zakresu zdiagnozowanych przez psychologa deficytów koncentracji uwagi,
- wspieranie rozwoju społeczno-emocjonalnego,
- ćwiczenia wyrównujące deficyty w zakresie zaburzeń rozwoju funkcji wzrokowo - ruchowych (uwagi, spostrzegania, pamięci wzrokowej, wyobraźni przestrzennej, motoryki, integracji percepcyjno - motorycznej oraz lateralizacji),
- ćwiczenia z zakresu percepcji (wzrok, słuch, dotyk) i lateralizacji.
Zajęcia dodatkowe - logopedyczne: 1005 godzin zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 4 razy w tygodniu po 6 godzin zajęć, grupy 3-4 osobowe, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa.
Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej:
- diagnozowanie stanu motoryki narządów mowy i stanu artykulacji dzieci,
- prowadzenie ćwiczeń logopedycznych z dziećmi, u których stwierdzono zaburzenia komunikacji językowej,
-usprawnianie funkcji warunkujących prawidłowy przebieg nauki mowy
i mówienia,
- stymulowanie procesu nabywania kompetencji językowych,
- usuwanie zakłóceń i zaburzeń komunikacji językowej,
- pomoc w przezwyciężaniu trudności związanych z mówieniem
i rozumieniem mowy,
- prowadzenie ćwiczeń kształtujących prawidłową mowę.
Wszystkie zajęcia muszą być realizowane na zasadzie zintegrowanych działań nauczycieli przedszkola i specjalistów zatrudnionych do realizacji zajęć dodatkowych.
Zadania leżące w zakresie usług świadczonych przez poszczególne osoby muszą być realizowane zgodnie z aktualnym wnioskiem o dofinansowanie realizacji projektu Wyrównajmy szanse.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
Wykonawca samodzielnie stworzy i przedstawi Zamawiającemu przed rozpoczęciem świadczenia usługi, programy i koncepcję przeprowadzenia zajęć.
Zamawiający zastrzega że w programie Wykonawcy muszą znaleźć się pomoce dydaktyczne właściwe dla realizacji przedmiotu zamówienia, które dostarczy Wykonawca, przy czym Zamawiający inwencji Wykonawcy pozostawia kwestię ich autorstwa (pochodzenia) a doświadczeniu zawodowemu ich rodzaj.
Wykonawca będzie prowadził dziennik zajęć, gdzie będzie wykazywał dzieci uczestniczące na zajęciach, tematy zajęć oraz frekwencję.
Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wstępnej diagnozy oraz przygotowania w formie pisemnej opinii na początku, w połowie i na końcu realizacji programu dla każdego dziecka uczęszczającego na zajęcia (w zakresie każdych z 7 zajęć).
Psycholog, pedagog i logopeda będą prowadzili indywidualne karty pracy dla każdego dziecka.
Wykonawca zagwarantuje bezpieczeństwo dzieci i mienia podczas wykonywania zajęć.
Harmonogramy zajęć zostaną uzgodnione z osobami prowadzącymi zajęcia w ciągu 7 dni roboczych od podpisania umowy. Może zaistnieć konieczność zmiany godzin w okresach miesięcznych.
Wykonawca musi zadeklarować gotowość świadczenia usługi bezpośrednio w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego.
Wykonawca zagwarantuje ciągłość świadczenia usługi. W przypadku czasowej, przemijającej niemożności świadczenia usług przez osoby wskazane w wykazie osób Wykonawca zagwarantuje zastępcze ich wykonanie przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje, kompetencje i umiejętności, po akceptacji przez Zamawiającego.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Zaliczka: Nie

Oświadczenie nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 3: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 4: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.przedszkole.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Przedszkole Miejskie Niezapominajka w Orzyszu
ul. 22 Lipca 4
12-250 Orzysz

Data składania wniosków, ofert: 18/07/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Przedszkole Miejskie Niezapominajka w Orzyszu
ul. 22 Lipca 4
12-250 Orzysz

On: O

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Uprawnienia:
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.

Wiedza i doświadczenie:
Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 2 do SIWZ); (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 PZP, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku).
Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu poprzez wykazanie posiadania doświadczenia przy realizacji co najmniej 724 godzin zegarowych zajęć o charakterze edukacyjnym w okresie ostatnich trzech lat od złożenia oferty lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena powyższego warunku nastąpi poprzez weryfikację oświadczenia będącego załącznikiem do SWIZ (załącznik nr 3) oraz poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 PZP, oceniany będzie ich łączne posiadanie wiedzy i doświadczenia). W każdej chwili realizacji umowy, na żądanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do bezzwłocznego przedstawienia dokumentów potwierdzających prawdziwość oświadczenia spełniania warunków w zakresie doświadczenia.

Potencjał techniczny:
Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 2 do SIWZ); (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 PZP., oceniany będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku).

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu poprzez wykazanie dysponowania zespołem składającym się z osób posiadających kompetencje, kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do prowadzenia zajęć dodatkowych (załącznik nr 4 do SIWZ). Będą to co najmniej:
- jedna osoba posiadająca kwalifikacje i wykształcenie do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w przedszkolu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2013r, poz. 1207, z póź. zm.), wykształcenie wyższe, przygotowanie pedagogiczne, posiadająca świadectwo znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym lub biegłym, i potwierdza to dokument o którym mowa w załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2013r, poz. 1207, z póź. zm.);
- jedna osoba posiadająca kwalifikacje i wykształcenie do prowadzenia zajęć dodatkowych w przedszkolu - tańce, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2013r, poz. 1207, z póź. zm.), wykształcenie wyższe, przygotowanie pedagogiczne, uprawnienia do nauki tańca zgodne z przepisami obowiązującymi w tym zakresie;
- jedna osoba posiadająca kwalifikacje i wykształcenie do prowadzenia zajęć dodatkowych w przedszkolu - gimnastyka korekcyjna, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2013r, poz. 1207, z póź. zm.), wykształcenie wyższe, przygotowanie pedagogiczne, uprawnienia do nauki gimnastyki zgodne z przepisami obowiązującymi w tym zakresie;
- jedna osoba posiadająca kwalifikacje i wykształcenie do prowadzenia zajęć dodatkowych w przedszkolu - zajęcia ogólnorozwojowe, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2013r, poz. 1207, z póź. zm.), wykształcenie wyższe, przygotowanie pedagogiczne, uprawnienia do prowadzenia zajęć ogólnorozwojowych zgodne z przepisami obowiązującymi w tym zakresie;
- jedna osoba posiadająca kwalifikacje i wykształcenie do prowadzenia zajęć dodatkowych w przedszkolu - psychologiczne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2013r, poz. 1207, z póź. zm.), wykształcenie wyższe psychologiczne, co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi;
- jedna osoba posiadająca kwalifikacje i wykształcenie do prowadzenia zajęć dodatkowych w przedszkolu - pedagogiczne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2013r, poz. 1207, z póź. zm.), wykształcenie wyższe pedagogiczne, co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe;
- jedna osoba posiadająca kwalifikacje i wykształcenie do prowadzenia zajęć dodatkowych w przedszkolu - logopedyczne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2013r, poz. 1207, z póź. zm.), wykształcenie wyższe pedagogiczne, specjalizacja z zakresu logopedii, co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe;
Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu poprzez:
a) złożenie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
b) złożenie oświadczenia stwierdzającego, iż osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia,
c) podanie informacji o podstawie dysponowania osobami ujętymi w wykazie.
Powyższy warunek musi być spełniony dla każdej z części zamówienia z osobna (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 PZP, oceniany będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku).
- W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP, poprzez złożenie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 PZP (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz dokumentów wymiennych w ust. 7 pkt. 2, 5-6 SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w trybie art. 23 PZP. w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
- Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne, dołączone do oferty zobowiązanie tych podmiotów lub inny dokument dotyczący oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Z treści zobowiązania lub innego dokumentu na wynikać kwestia regulacji sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
- Wykonawca jest zobowiązany do wykazania spełnienia powyższych warunków nie później
niż na dzień składania ofert. Tylko w zakresie wykazu osób Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia załącznika nr 8 do SIWZ najpóźniej do dnia podpisania umowy.
- Wykonawca, który nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będzie wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801100008 (Usługi szkolnictwa przedszkolnego)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Podobne przetargi

38121 / 2015-03-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Nidzicki - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług szkoleniowych świadczonych przez ekspertów zewnętrznych dla sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu nr POKL.03.05.00-00-063/13, pt. Kompleksowe wspomaganie szkół i nauczycieli w powiecie nidzickim realizowanym w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

160112 / 2013-04-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Biskupiec - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie warsztatów, kursów, szkoleń dla osób korzystających z pomocy społecznej realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu w ramach projektu systemowego pn. Nadzieja na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

11929 / 2014-01-20 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja szkolenia z zakresu zastosowania statystyki i STATISTICA w opracowywaniu wyników badań przyrodniczych w ramach projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-095/10-02.

494600 / 2012-12-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Grodziczno - Grodziczno (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, rozwijających uzdolnienia i specjalistycznych dla uczestników projektu Indywidualizacja nauczania szansą dla dzieci współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji ora

263549 / 2013-12-05 - Inny: Zespół Szkół

Zespół Szkół im. C.K.Norwida - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów skierowanych do osób będących Uczestnikami projektu pn. COOL - ciekawi, otwarci, odważni licealiści

127601 / 2012-06-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Górowie Iławeckim - Górowo Iławeckie (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów w ramach projektu systemowego: Aktywna integracja społeczna skutecznym sposobem rozwiązywania problemów społecznych w gminie Górowo Iławeckie

234786 / 2008-10-20 - Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć w zakresie treningu integracyjno - psychologicznego, warsztatów psychologicznych i indywidualnego poradnictwa psychologicznego, stanowiących element realizacji projektu realizowanego w Centum Edukacji i Pracy Młodzieży w Elblągu.

298244 / 2010-09-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wykonanie usługi - Organizacja 5 - dniowej wizyty studyjnej dla 59 uczestników projektu pod nazwą: Grono Menadżerów - sieć współpracy i wymiany informacji między naukowcami a przedsiębiorcami w województwie warmińsko-mazurskim.

263032 / 2010-08-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubawie - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie dla Beneficjentów Ostatecznych projektu systemowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubawie pn.: Aktywność Twoją szansą na lepsze jutro - USŁUG EDUKACYJNYCH I SZKOLENIOWYCH - (II)

336707 / 2010-11-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Iławie - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolenie dla osób bezrobotnych: Opiekunka osób starszych z elementami masażu leczniczego i z językiem niemieckim - grupa 10 osób

196232 / 2011-07-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kursów zawodowych dla uczestników projektu Nowy Horyzont współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

79807 / 2012-04-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Lidzbark Warmiński - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć cyrkowych w ramach projektu Akademia przedszkolaków w Gminie Lidzbark Warmiński

204293 / 2012-09-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran - Jeziorany (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usługi edukacyjnej w zakresie prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu Liceum tuż przed NAMI! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

106605 / 2014-05-19 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Kuratorium Oświaty w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
przeprowadzenie form dokształcania i doskonalenia zawodowego dla nauczycieli województwa warmińsko-mazurskiego w ramach zadań edukacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty

40028 / 2014-02-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski w Olecku - Olecko (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych dla uczniów z trudnościami w nauce i uczniów zdolnych oraz doradztwa edukacyjno-zawodowego w ramach projektu pod nazwą Kraina Dziecięcego Sukcesu - program rozwojowy dla uczniów wiejskich placówek oświatowych z Gminy Olecko współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

407756 / 2011-12-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu - Pisz (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne na przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Dziś zajęcia, jutro lepsze życie realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

174697 / 2014-08-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Lubawa - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
USŁUGI EDUKACYJNE I SZKOLENIOWE W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO w zakresie KURSÓW ZAWODOWYCH dla uczestników projektu PN. AKTYWNA RODZINA realizowanego w 2014r.

271145 / 2011-10-15 - Inny: samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna

Szkoła Policealna im. Hanny Chrzanowskiej - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
USŁUGI EDUKACYJNE NA PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW KIERUNKU RATOWNIK MEDYCZNY W RAMACH PROJEKTU: GIŻYCKI MEDYK Z NOWYMI KWALIFIKACJAMI DLA MASAŻYSTY I RATOWNIKA MEDYCZNEGO

175867 / 2009-10-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Iławie - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolenia dla osób bezrobotnych: 1. Kierowca wózków jezdniowych - grupa 12 osób, 2. Nowoczesny sprzedawca - grupa 10 osób, 3. Kadry i płace - grupa 15 osób, 4. Pracownik ochrony osób i mienia z licencją I stopnia - grupa 10 osób

83841 / 2014-04-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Biskupiec - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie warsztatów, kursów, szkoleń dla osób korzystających z pomocy społecznej realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu w ramach projektu systemowego pn. Nadzieja na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

304286 / 2015-11-10 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Kuratorium Oświaty w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie form dokształcania i doskonalenia zawodowego dla nauczycieli województwa warmińsko-mazurskiego w ramach zadań edukacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty

313022 / 2011-09-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Kurzętnik - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych - nauczanie w klasach I-III szkół podstawowych w gminie Kurzętnik w roku 2011/2012 i w roku 2012/2013.

236724 / 2008-10-22 - Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie podstawowego kursu komputerowego, stanowiącego element projektu realizowanego w Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży w Olsztynie