20209 / 2011-01-17 - Administracja samorządowa / Urząd Gminy Inowrocław (Inowrocław)
Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2011-01-05 pod pozycją 7175. Zobacz ogłoszenie 7175 / 2011-01-05 - Administracja samorzÄ…dowa.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 20209
Data publikacji: 2011-01-17
Nazwa: Urząd Gminy Inowrocław
Ulica: ul. Królowej Jadwigi 43
Numer domu: 43
Miejscowość: Inowrocław
Kod pocztowy: 88-100
Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie
Numer telefonu: 052 3570251
Numer faxu: 052 3540490
Adres strony internetowej: www.inowroclaw.ug.gov.pl
Regon: 00053969600000
Typ ogłoszenia: ZP-403
Numer biuletynu: 1
Numer pozycji: 7175
Data wydania biuletynu: 2011-01-05
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Tak
Rok ogłoszenia: 2011
Pozycja ogłoszenia: 7175
Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego w Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Sławęcinku, Gmina Inowrocław w ramach projektu Zostań Omnibusem - zdobywaj wiedzę poprzez dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, pozalekcyjne i edukacyjne dla dziewcząt i chłopców ze szkół o kształceniu ogólnym.
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Gmina Inowrocław z siedzibą przy ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław działając w imieniu Zamawiającego - Powiatu Inowrocławskiego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa nadanego w drodze uchwały Zarządu Powiatu Inowrocławskiego Nr 3/2010 z dnia 16 grudnia 2010 r., prowadzi postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia pn. przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego w Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Sławęcinku, Gmina Inowrocław w ramach projektu Zostań Omnibusem - zdobywaj wiedzę poprzez dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, pozalekcyjne i edukacyjne dla dziewcząt i chłopców ze szkół o kształceniu ogólnym. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego w Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Sławęcinku, w ilości 30 godzin. 1 grupa w grupach do 15 osób, zgodnie z otrzymanym harmonogramem zajęć według przyjętego programu nauczania. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2. Zajęcia będą prowadzone zgodnie z założeniami projektu.
Kody CPV: 801010015
Kod trybu postepowania: WR
Czy zamówienie dotyczy programu UE: Tak
nazwa programu UE:
Zostań Omnibusem - zdobywaj wiedzę poprzez dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, pozalekcyjne i edukacyjne dla dziewcząt i chłopców ze szkół o kształceniu ogólnym. Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2.
Nazwa wykonawcy: Magdalena Czerniak
Adres pocztowy wykonawcy: ul. Kilińskiego 6/15
Miejscowość: Inowrocław
Kod pocztowy: 88-100
ID województwa: 1
Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie
Data udzielenie zamówienia: 11/01/2011
Liczba ofert: 1
Liczba odrzuconych ofert: 0
Szacunkowa wartość zamówienia: 1500,00
Cena wybranej oferty: 1500,00
Cena minimalna: 1500,00
Cena maksymalna: 1500,00
Kod waluty: 1
Waluta (PLN): PLN
zal_pprawna_hid: a;
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art.: art. 5 ust. 1a
Uzasadnienia wyboru trybu:
Uzasadnienie prawne: W przypadku zamówień, o których mowa w ust. 1, zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przedmiotem są usługi niepriorytetowe określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym Dz.U. 2010 nr 12 poz. 68. Zgodnie z art. 5 ust 1 i 1a ustawy Prawo zamówień publicznych: Do postępowań o udzielenie zamówień, których przedmiotem są usługi o charakterze niepriorytetowym określone w przepisach wydanych na podstawie art. 2a Pzp, nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących terminów składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub terminów składania ofert, obowiązku żądania wadium, obowiązku żądania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy oraz przesłanek wyboru trybu negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego oraz licytacji elektronicznej. W przypadku zamówień, o których mowa w ust. 1, zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. W przypadku przedmiotowego postępowania zastosowanie trybu negocjacyjnego jest celowe z uwagi na uniemożliwienie terminowej realizacji zadań w ramach projektu Zostań Omnibusem- zdobywaj wiedzę poprzez dodatkowe zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze, pozalekcyjne i edukacyjne dla dziewcząt i chłopców ze szkół o kształceniu ogólnym. Harmonogram projektu zakłada realizację poszczególnych zadań w ściśle określonych terminach oraz zakończenie zadania do czerwca 2011 roku. Zastosowanie procedury otwartej na wyłonienie wykonawców zajęć wydłuży procedurę wyboru wykonawców z uwagi na terminy w niej określone oraz na możliwość składania odwołań co może doprowadzić nawet do unieważnienia i powtórzenia całej procedury. Zastosowanie procedury otwartej w przeciwieństwie do procedury z wolnej ręki ze względu na dużą ilość postępowań związanych z wyłonieniem wszystkich wykonawców zajęć uniemożliwi rozpoczęcie projektu w jednakowym czasie a w konsekwencji wpłynie na prawidłową jego realizację. Data rozpoczęcia realizacji projektu jest istotna z uwagi na obowiązek beneficjenta osiągnięcia wskaźników realizacji projektu. Zastosowanie procedury otwartej uniemożliwi osiągnięcie zakładanych w projekcie wskaźników realizacji projektu. Zastosowanie trybu negocjacyjnego jest uzasadnione także z uwagi na osiągnięcie zakładanego celu projektu, którym jest również wyrównywanie szans edukacyjnych, zmniejszenie dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych chłopców i dziewcząt z terenów wiejskich i miejskich w szkołach objętych projektem. Dla osiągnięcia tego celu zasadnym jest aby zajęcia z danych przedmiotów prowadzili nauczyciele, którzy na codzień prowadzą je z dziećmi w danej szkole ponieważ najlepiej znają ich potrzeby edukacyjne.