Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

25583 / 2012-01-31 - Administracja samorządowa / Gmina Miasto Rzeszowa (Rzeszów)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2011-11-25 pod pozycją 309239. Zobacz ogłoszenie 309239 / 2011-11-25 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 25583

Data publikacji: 2012-01-31

Nazwa: Gmina Miasto Rzeszowa

Ulica: Rynek 1

Numer domu: 1

Miejscowość: Rzeszów

Kod pocztowy: 35-064

Województwo / kraj: podkarpackie

Numer telefonu: 017 8754636

Numer faxu: 017 8754634

Adres strony internetowej: www.rzeszow.um.gov.pl

Typ ogłoszenia: ZP-403

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 309239

Data wydania biuletynu: 2011-11-25

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Tak

Rok ogłoszenia: 2011

Pozycja ogłoszenia: 309239

Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostarczenie 36 zestawów materiałów i pomocy dydaktycznych do
zajęć logopedycznych w ramach projektu Szczęśliwe przedszkolaki- program
wyrównywania szans w rzeszowskich przedszkolach.

Rodzaj zamówienia: D

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem
zamówienia jest: Sprzedaż i dostarczenie 36 zestawów materiałów i pomocy dydaktycznych
do zajęć logopedycznych w ramach projektu Szczęśliwe przedszkolaki- program
wyrównywania szans w rzeszowskich przedszkolach. Szczegółowy opis zakresu zamówienia:
Wykonawca jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu 36 zestawów
materiałów i pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych dotyczących realizowanego
przez Gminę Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa projektu nr WND-POKL.09.01.01-
18-096/09 Szczęśliwe przedszkolaki - program wyrównywania szans w rzeszowskich
przedszkolach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego
Funduszu Społecznego. Materiały i pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych będące
przedmiotem zamówienia zostaną oznakowane zgodnie z aktualnymi Wytycznymi
dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia
4 lutego 2009 r. Wykonawca zobowiązuje się do wypełnienia wszystkich zaleceń zawartych
w ww. dokumencie, dotyczącym zastosowania i przestrzegania zasad promocji i informacji
projektów realizowanych ze środków funduszy strukturalnych UE. Oferowany sprzęt
powinien posiadać certyfikat CE, a także certyfikat z rodziny norm ISO 9001 dla producenta
sprzętu na proces produkcji lub równoważny certyfikat. W skład jednego zestawu materiałów
i pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych wchodzą następujące elementy: 1. Rodak
H., Nawrocka D., Od obrazka do słowa. Gry rozwijające mowę dziecka, Wydawnictwa
Szkolne i Pedagogiczne, 2008 - zestaw do rozwijania mowy dziecka, zawierający bogaty
materiał obrazkowy z grami językowymi, kombinacjami ćwiczeń językowych i etykietami z
podpisami do poszczególnych obrazków (627 obrazków wraz z etykietami w języku polskim)
oraz poradnik - całość zapakowana w pudełku. 2. Chrzanowska A., Zabawy i ćwiczenia
logopedyczne. F, W. Poradnik dla logopedów, nauczycieli i rodziców, Wydawnictwo
Akademickie, 2005 3. Chrzanowska A., Szoplik K., Zabawy i ćwiczenia logopedyczne. K, G,
T, D. Poradnik dla logopedów, nauczycieli i rodziców, Wydawnictwo Akademickie, 2004 4.
Chrzanowska A., Szoplik K., Zabawy i ćwiczenia logopedyczne. L, R. Poradnik dla
logopedów, nauczycieli i rodziców, Wydawnictwo Akademickie, 2003 5. Szoplik K., Zabawy
i ćwiczenia logopedyczne. P, B. Poradnik dla logopedów, nauczycieli i rodziców,
Wydawnictwo Akademickie, 2005 6. Chrzanowska A., Zabawy i ćwiczenia logopedyczne. S,
Z, C, DZ. Poradnik dla logopedów, nauczycieli i rodziców, Wydawnictwo Akademickie,
2002 7. Chrzanowska A., Szoplik K., Zabawy i ćwiczenia logopedyczne. SZ, Ż, CZ, DŻ.
Poradnik dla logopedów, nauczycieli i rodziców, Wydawnictwo Akademickie, 2002 8.
Chrzanowska A., Szoplik K., Zabawy i ćwiczenia logopedyczne. Ś, Ź, Ć, DŹ. Poradnik dla
logopedów, nauczycieli i rodziców, Wydawnictwo Akademickie, 2002 9. Chrzanowska A.,
Szoplik K., Zabawy i ćwiczenia logopedyczne. S-SZ, Z-Ż, C-CZ, DZ-DŻ. Poradnik dla
logopedów, nauczycieli i rodziców, Wydawnictwo Akademickie, 2006 10. 6-elementowe
historyjki obrazkowe - materiały edukacyjne dla dzieci najmłodszych. Każda historyjka
składa się z 6 obrazków, które należy ułożyć w odpowiedniej kolejności i włożyć do
plastikowych kieszonek. 11. Drabina 1 - gra logopedyczna - ma na celu rozwój mowy dziecka
w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wyróżniania głosek
opozycyjnych, poszerzenia słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Utrwalenie:
1- opozycje głosek przedniojezykowo-zębowych s, z, c, dz i przedniojęzykowo-dziąsłowych
sz, z, cz, dż. 2- opozycje głosek przedniojęzykowo-zębowych s, z, c, dz i
środkowojęzykowych ś, ź, ć, dź. 3- opozycje głosek przedniojęzykowo-dziąsłowych sz, z, cz,
dź i środkowojęzykowych ś, ź, ć, dź. 4- opozycje głosek zwartoszczelinowych c, cz, ć, dz, dż,
dź i szczelinowych s, sz, ś, z, ż, ź. 12. Drabina 2 - gra logopedyczna - ma na celu rozwój
mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego
wyróżniania głosek opozycyjnych, poszerzenia słownika czynnego oraz rozwoju percepcji
słuchowej. Utrwalenie - opozycje głosek: p-b, t-k, k-g, f-w, s-z, c-dz, cz-dż, sz-ż, ś-ź. 13.
Domino logopedyczne obrazkowo-wyrazowe. Szereg SZ-CZ, Ż-DŻ - uczy poprawnej
wymowy, ćwiczy spostrzegawczość wzrokową, doskonali analizę i syntezę słuchową
wyrazów. Domino logopedyczne obrazkowo-wyrazowe - wspomaga poprawną artykulację
głosek. Wykaz słów w dominie SZ-CZ: szynka, szabla, gruszka, klawisz, maszyna, szopa,
koszyk, daszek, szkoła, kalosze, koszula, kasza, kieszeń, kapelusz, miecz, pajęczyna, klucz,
pocztówka, pieczątka, liczydła, czapka, teczka, beczka, maczuga, patyczek, poręcz, poczta,
trębacz. Wykaz słów w dominie Ż/RZ - DŻ/DRZ: jeże, grzyb, żądło, rzeka, żuk, orzech,
drzewo, rzodkiewki, żaba, pożar, róża, żagiel, plaża, wieża, żyrafa, dżudoka, dżem,
dżentelmen, zjeżdżalnia, dżudo, dżokej, dżojstik, dżin, dżungla, dżokejka. 14. Cieszyńska J.,
Kocham mówić. Historyjki obrazkowe z tekstami - plansze uczą budować zdania poprawne
gramatycznie, pomagają nawiązać kontakt z osobami mającymi trudności w wypowiadaniu
się. Ilustracje mogą służyć też do ćwiczeń myślenia przyczynowo-skutkowego. Zestaw
zawiera 75 kart (15 kart z ilustracjami + 60 z tekstami). 15. Michalak-Widera I., Węsierska
K., Świat dźwięków. Zestaw do ćwiczenia percepcji słuchowej i rozwijania koncentracji - to
propozycja ćwiczeń rozwijających uwagę i pamięć słuchową. Zestaw składa się z płyty z
nagraniami różnych odgłosów oraz odpowiadających im ilustracji. W zestawie zarejestrowane
zostały dźwięki w dwudziestu kategoriach tematycznych (m.in. odgłosy pojazdów, codzienne
czynności, żywioły natury, przyroda itp.). Ćwiczenia polegają na zapamiętywaniu
pojedynczych dźwięków, kojarzeniu ich z obrazkami oraz sekwencyjnym zapamiętywaniu
trzech dźwięków i ich rozpoznawaniu. Świat dźwięków to pomoc logopedyczna i
pedagogiczna, która stymuluje sprawność analizatora słuchowego. Celem ćwiczeń jest
uwrażliwianie dźwiękowe, rozwijanie uwagi słuchowej, trening pamięci słuchowej, odbiór,
identyfikowanie i różnicowanie dźwięków. Zestaw zawiera: płytę CD z nagraniami 60
dźwięków w różnych konfiguracjach, z uwzględnieniem stopniowania trudności; 20
dwustronnie foliowanych kart z 60 ilustracjami obiektów generujących nagrane dźwięki;
instrukcję dla prowadzącego z zestawieniem kolejności nagrań. 16. Faściszewska M., Cienie
logopedyczne. Ćwiczenia utrwalające wymowę głosek szumiących - zestaw 90 kolorowych
obrazków, ich prawdziwych i fałszywych cieni oraz 36 kart pracy. Materiał przeznaczony jest
do ćwiczeń w utrwalaniu prawidłowej wymowy głosek szumiących: sz, ż, cz, dż w nagłosie,
śródgłosie i wygłosie wyrazów oraz w grupach spółgłoskowych. Usprawnia technikę czytania
i rozumienia czytanego tekstu, wzbogaca słownictwo dziecka i rozwija również percepcję
wzrokową. Pomoc oparta jest głównie na materiale obrazkowym, mogą więc z niej korzystać
wszystkie dzieci, również nieznające liter. Proponowane zadania są uniwersalne. 17.
Krzysztoszek G., Piszczek M., Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej
wymowy głosek ś, ź, ć, dź - część 1, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2010 18.
Krzysztoszek G., Piszczek M., Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej
wymowy głosek s, z, c, dz - część 2, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2008 19.
Krzysztoszek G., Piszczek M., Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej
wymowy głosek sz, ż, cz, dż - część 3, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2007 20.
Krzysztoszek G., Piszczek M., Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej
wymowy głosek dentalizowanych - część 4, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2010 21.
Krzysztoszek G., Piszczek M., Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej
wymowy głosek l, r - część 5, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2010 22. Krzysztoszek
G., Piszczek M., Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek k,
ki, g, gi - część 6, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2010 23. Krzysztoszek G., Piszczek
M., Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek f, fi, w, wi, ł,
ch (h) - część 7, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2010 24. Krzysztoszek G., Piszczek
M., Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek p, pi, b, bi -
część 8, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2009 25. Krzysztoszek G., Piszczek M.,
Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek t, d, m, mi, n, ni (ń)
- część 9, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2009 26. Sawicka B., Dźwięczna czy
bezdźwięczna. Materiały obrazkowo-wyrazowe do utrwalania poprawnej wymowy i
różnicowania głosek oraz usprawniające technikę czytania i pisania. Część 1 - wyrazy.
Materiał obrazkowo-wyrazowy (układanki, malowanki) umożliwia utrwalenie poprawnej
wymowy spółgłosek dźwięcznych oraz różnicowanie w mowie i w piśmie spółgłosek
będących w opozycji dźwięczna - bezdźwięczna z uwzględnieniem pozycji głoski w wyrazie
(nagłos, śródgłos). Ćwiczone głoski to: w-f, z-s, ż(rz)-sz, ź(zi)-ś(si), dz-c, dż-cz, dź(dzi)-ć(ci),
b¬-p, d-t, g-k. Ćwiczenia mają na celu rozwijanie percepcji słuchowej - usprawnianie słuchu
fonemowego, analizy i syntezy słuchowej, podnoszenie sprawności grafomotorycznej,
eliminowanie błędów w pisaniu wynikających z wady wymowy, usprawnianie techniki
czytania i pisania, usprawnianie funkcji analizatora wzrokowego, ćwiczenia koncentracji
uwagi. Publikacja składa się z 34 plansz z kolorowymi rozsypankami obrazkowowyrazowymi
oraz z zestawami obrazków i wyrazów do utrwalania i różnicowania głosek
poszczególnych opozycji oraz z aneksu z wykropkowanymi obrazkami, rozsypanymi literami
i ciągami liter do utworzenia podpisu oraz obrazkami do kolorowania, wyrazami z lukami
sylabowymi i literowymi do uzupełnienia. 27. Sawicka B., Dźwięczna czy bezdźwięczna.
Materiały obrazkowo-wyrazowe do utrwalania poprawnej wymowy i różnicowania głosek
oraz usprawniające technikę czytania i pisania. Część 2 - zdania. Materiał przeznaczony jest
do ćwiczeń utrwalających poprawną wymowę i różnicowanie spółgłosek będących w
opozycji dźwięczna - bezdźwięczna w zdaniach, a także do usprawniania techniki czytania i
pisania. Ćwiczone głoski to: w-f, z-s, ż(rz)-sz, ź(zi)-ś(si), dz-c, dż-cz, dź(dzi)-ć(ci), b¬-p, d-t,
g-k. Ćwiczenia mają na celu kształtowanie poprawnej wymowy, eliminowanie błędów
wynikających z wady wymowy, popełnianych w czytaniu i pisaniu, rozwijanie funkcji
percepcyjno-motorycznych i doskonalenie umiejętności układania zdań. Materiały zawierają
33 plansze z kolorowymi obrazkami (każdy obrazek do pocięcia na 4 części)
przedstawiającymi różne sytuacje oraz ze zdaniami stanowiącymi podpisy do tych obrazków i
aneks z konturami kolorowych obrazków do kolorowania przez dzieci młodsze, rozsypanymi
wyrazami z lukami literowymi do uzupełnienia i ułożenia oraz liniaturą do zapisania zdań. 28.
Skorek E. M., 100 tekstów do ćwiczeń logopedycznych, Harmonia 2009 29. Maćkowiak A.,
Zagadki logopedyczne. Szereg syczący i szumiący, Harmonia 2010 30. Maćkowiak A.,
Zagadki logopedyczne z głoską R, Harmonia 2010 31. Logopedyczna gra planszowa Kto
prędzej? i Dwie wieże głoski: t-d, k-g, sz, ż(rz), cz, dż, s, z, c, dz - gry logopedyczne mające
na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie
poprawnej wymowy głosek, poszerzania słownika czynnego oraz rozwoju percepcji
słuchowej. Gra uczy wymowy poprzez zabawę, ćwiczy spostrzeganie, pamięć wzrokową i
słuchową, koncentrację uwagi oraz myślenie (klasyfikowanie przedmiotów). Kto prędzej? -
gra przeznaczona jest do ćwiczeń artykulacji głosek sz, ż, cz, dż i s, z, c, dz oraz ich
prawidłowego różnicowania artykulacyjnego i słuchowego. Gra składa się z 44 obrazków z
głoskami sz, ż, cz, dż i 44 obrazków z głoskami s, z, c, dz. Dwie wieże - gra przeznaczona jest
do ćwiczeń artykulacji oraz różnicowania głosek k-g i t-d. 32. Memo szumki - zestaw 72
kartoników (36 par) z obrazkami, których atrybuty zawierają w swej nazwie słowo z
głoskami: sz, ż, cz, dż. 33. Memo rerki - zestaw 72 kartoników (36 par) z obrazkami, których
atrybuty zawierają w swej nazwie słowo z głoską r. 34. Płusajska-Otto A., Ładnie mówię
głoskę R. Gry słowno - obrazkowe wspomagające prawidłową wymowę głoski R - pomoc
logopedyczna, której podstawowym celem jest utrwalanie poprawnej artykulacji głoski r.
Ćwiczy artykulację tej głoski w różnych pozycjach wokalicznych i sąsiedztwie fonetycznym.
Ładnie mówię głoskę R - to trzy zestawy odpowiednio dobranych obrazków (razem 70 sztuk).
35. Płusajska-Otto A., Ładnie mówię głoski K G H. Gry słowno - obrazkowe wspomagające
prawidłową wymowę głosek K G H - pomoc logopedyczna przygotowana z myślą o
dzieciach, w mowie których nie pojawiły się jeszcze trudniejsze głoski ( S Z C DZ SZ Ż CZ
DŻ oraz R). Może ona być wykorzystywana na etapie utrwalania poprawnej artykulacji
głosek K G H w wyrazach i zdaniach. Pomoc składa się z 70 obrazków (zdjęć) podzielonych
na trzy zestawy oraz instrukcję z propozycjami gier. Głoski K G H występują w nazwach
przedmiotów, mając różną pozycję wokaliczną i sąsiedztwo fonetyczne. 36. Płusajska-Otto
A., Ładnie mówię głoski S Z C DZ. Gry słowno - obrazkowe wspomagające prawidłową
wymowę głosek S Z C DZ - pomoc logopedyczna ćwiczy wymowę głosek S Z C DZ na
początku, w środku i na końcu wyrazu w różnym sąsiedztwie fonetycznym. Gra to 70
obrazków podzielonych na trzy zestawy i pozwala skoncentrować się na utrwalaniu szeregu
syczącego. 37. Płusajska-Otto A., Ładnie mówię głoski SZ Ż CZ DŻ. Gry słowno -
obrazkowe wspomagające prawidłową wymowę głosek SZ Ż CZ DŻ - pomoc logopedyczna
przeznaczona do utrwalania poprawnej artykulacji głosek szeregu szumiącego. Należy je
wykorzystywać po wywołaniu trudnych dla dziecka głosek w izolacji oraz utrwaleniu ich
poprawnej artykulacji w sylabach. Gra ćwiczy artykulację głosek SZ Ż CZ DŻ w różnych
pozycjach wokalicznych i sąsiedztwie fonetycznym. To zbiór 70 obrazków (zdjęć)
podzielonych na trzy zestawy. 38. Płusajska-Otto A., Ładnie mówię głoski Ś Ź Ć DŹ. Gry
słowno - obrazkowe wspomagające prawidłową wymowę głosek Ś Ź Ć DŹ - pomoc
logopedyczna wykorzystywana na etapie utrwalania poprawnej artykulacji głosek: Ś, Ź, Ć,
DŹ w wyrazach i zdaniach Ćwiczone głoski w proponowanych nazwach przedmiotów,
zajmują różne pozycje wokaliczne i mają różne sąsiedztwo fonetyczne. Gra pozwala
skoncentrować się na utrwalaniu szeregu ciszącego. Jest to zbiór 70 obrazków podzielonych
na trzy zestawy. 39. Rocławski B., Słuch fonemowy i fonetyczny. Teoria i praktyka,
Glottispol 2010 - zbiór zabaw i rysunków do badania i kształtowania słuchu fonetycznego. 40.
Graban J., Sprawka R., Trening słuchu. Ćwiczenia rozwijające percepcję słuchową u dzieci
(książka i 2 gry i CD) - pozycja jest zbiorem ponad 200 zabaw kształtujących percepcję
słuchową w zakresie wszystkich jej funkcji, pogrupowanych tematycznie, uwzględniających
stopniowanie trudności. Ćwiczenia przeznaczone są dla dzieci w wieku od 4 do 10 lat.
Książka zawiera rebusy, ilustracje, opisy zabaw, gry potrzebne do ich przeprowadzenia oraz
materiał dźwiękowy. 41. Zestaw Kontrolny PUS - łączy w sobie naukę, zabawę i
samokontrolę. W sposób aktywny, skutecznie umożliwia zdobycie, poszerzenie i utrwalenie
wiedzy. W zamykanym pudełku z plastiku, zwanym Zestawem Kontrolnym, znajduje się 12
ponumerowanych klocków. Przeznaczony jest dla dzieci od 4 do 12 lat. 42. Chromiak M.,
Wędrówki Mrówki Kiki. Najbliższe otoczenie przedszkolaka. Środowisko przyrodnicze
(PUS) - książeczka przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym. Umożliwia poznanie
najbliższego otoczenia, świata przyrody i zagadnień z nim związanych. Dzieci kształtują
umiejętność odróżniania, ćwiczą pamięć i koncentrację uwagi, poznają naturalne środowiska
przyrodnicze. 43. Pyrgies D., Kruk z Kruklanki. Doskonalenie słuchu fonemowego, czytania i
pisania (PUS) - zawiera materiał ćwiczeniowy przeznaczony dla dzieci, które z różnych
przyczyn nie opanowały jeszcze umiejętności poprawnego pod względem artykulacyjnym
wysławiania się oraz mają problemy w komunikacji z otoczeniem oraz trudności w czytaniu i
pisaniu. Pomoc logopedyczna ćwiczy prawidłową wymowę r. 44. Szura K., Chyża Żmija
Syk-Syk. Doskonalenie słuchu fonemowego oraz czytania i pisania (PUS) - zawiera materiał
ćwiczeniowy przeznaczony dla dzieci, które z różnych przyczyn nie opanowały jeszcze
umiejętności poprawnego pod względem artykulacyjnym wysławiania się oraz mają problemy
w komunikacji z otoczeniem oraz trudności w czytaniu i pisaniu. Pomoc logopedyczna
ćwiczy m. in. rozróżnianie głosek: b-p, w-f, g-k, rozpoznawanie liter: s, c, z, ż, cz, sz, rz, dź,
tworzenie sylab z literami: sz, s, c, cz. 45. Szura K., Chrząszcz z Żyrzyna. Doskonalenie
słuchu fonemowego oraz czytania i pisania (PUS) - zawiera materiał ćwiczeniowy
przeznaczony dla dzieci, które z różnych przyczyn nie opanowały jeszcze umiejętności
poprawnego pod względem artykulacyjnym wysławiania się oraz mają problemy w
komunikacji z otoczeniem oraz trudności w czytaniu i pisaniu. Pomoc logopedyczna ćwiczy
prawidłową wymowę. 46. Pyrgies D., Dla Przedszkolaków 1. Zabawy i ćwiczenia
ogólnorozwojowe dla najmłodszych (PUS) - pomoc umożliwia przyjazne doskonalenie
sprawności umysłowych. Rozwija spostrzegawczość, uwagę, pamięć, umiejętność analizy i
syntezy wzrokowej oraz słuchowej, uczy porównywania, klasyfikowania i uogólniania. Jest
okazją do spontanicznego ćwiczenia logicznego myślenia. Przeznaczona dla dzieci powyżej 3
lat. Dzieci utrwalają nazwy przedmiotów codziennego użytku, części ubrania, ulubionych
zabawek, mebli, a także poznają sposób korzystania z nich. Uczą się rozpoznawania barw,
pogłębiają i utrwalają wiadomości przyrodnicze związane z rozpoznawaniem i nazywaniem
owoców, warzyw i zwierząt. 47. Pyrgies D., Dla Przedszkolaków 2. Zabawy i ćwiczenia
ogólnorozwojowe dla najmłodszych (PUS) - pomoc umożliwia przyjazne doskonalenie
sprawności umysłowych. Rozwija spostrzegawczość, uwagę, pamięć, umiejętność analizy i
syntezy wzrokowej oraz słuchowej, uczy porównywania, klasyfikowania i uogólniania. Jest
okazją do spontanicznego ćwiczenia logicznego myślenia. Przeznaczona dla dzieci powyżej 3
lat. Dzieci utrwalają nazwy przedmiotów codziennego użytku, części ubrania, ulubionych
zabawek, mebli, a także poznają sposób korzystania z nich. Uczą się rozpoznawania barw,
pogłębiają i utrwalają wiadomości przyrodnicze związane z rozpoznawaniem i nazywaniem
owoców, warzyw i zwierząt. 48. 4-ELEMENTOWE HISTORYJKI OBRAZKOWE, Wydawnictwo Harmonia. Są to materiały edukacyjne dla dzieci najmłodszych. Każda historyjka składa się z 4 obrazków, które dziecko ma ułożyć w odpowiedniej kolejności i włożyć do plastykowych kieszonek. Układanie obrazków każde dziecko będzie postrzegało jako dobrą zabawę. Rozbudzona ciekawość i chęć poznania dalszej części historyjki będą motywowały do wykonania zadania. Największą zachętą będzie jednak końcowy efekt - duża ilustracja, która powstanie po odwróceniu poprawnie ułożonych obrazków. Historyjki przede wszystkim uczą myślenia przyczynowo-skutkowego. Aby ułożyć obrazki w poprawnej kolejności dziecko musi uruchomić procesy myślowe: porównywanie, analizowanie, wnioskowanie. Musi dostrzec szczegóły występujące na poszczególnych obrazkach, porównać je, określić, czy są takie same, różne, czy podobne. Uczy się więc spostrzegawczości. Odpowiadając na pytania dorosłych lub samodzielnie opowiadając o tym, co przedstawia dany obrazek lub co wydarzyło się w całej historyjce, rozwija mowę, wzbogaca słownictwo. Wyobrażając sobie przedstawioną sytuację lub wymyślając własną wersję wydarzeń opartą na jednym obrazku, rozwija wyobraźnię. Dodatkowo dzięki historyjkom dziecko pozna wybrane procesy mające miejsce w przyrodzie (np. rozmnażanie ptaków lub kotów) i nauczy się zachowania w wyjątkowych sytuacjach (np. dokarmiania zwierząt leśnych zimą). Pozna również niektóre zawody (np. krawcowej) i dowie się, jak powstają wybrane przedmioty (np. wełniany sweterek, sukienka). Format A4; oprawa: teczka; zeszyt: A5, 8 stron; plansze: 21 kolorowych kart; dodatki: plastikowe kieszonki). Data wydania: 2009 r. lub równoważne. 49. Co to? Kto to? Ćwiczenia i
zabawy z dźwiękiem - materiał dźwiękowo-obrazkowy składający się z pojedynczych
dźwięków, historyjek dźwiękowych i obrazków do układania. Pozycja rozwija pamięć
słuchową, wrażliwość słuchową i wzrokową oraz wyobraźnię. Wzbogaca mowę czynną i
bierną. Pomoc składa się z płyty CD z nagraniami m. in. odgłosów zwierząt domowych,
odgłosów w domu, odgłosów zwierząt z ZOO i 37 obrazków uzupełniających ćwiczenia i
zabawy. 50. Opowiem Ci mamo - zabawka dydaktyczna składająca się z 40 obrazków
zawartych w pudełku, tworzących 10 serii tematycznych, z których każda składa się z 4
obrazków. Zabawa uczy rozumienia następstw czasowych i logicznego myślenia oraz
doskonali umiejętność wypowiadania się i układania opowiadań. Ponadto rozwija
spostrzegawczość i wyobraźnię oraz analizę wzrokową. 51. Sawicka B., Warczak-Wyczyńska
D., Będę mówić, czytać i pisać poprawnie. Materiały obrazkowo-literowe dla dzieci w wieku
przedszkolnym i wczesnoszkolnym - materiały pomagające w kształtowaniu poprawnej
wymowy, stymulujące rozwój języka dziecka i ułatwiające naukę czytania i pisania. Materiały
do ćwiczeń podzielono na pięć zestawów, gdzie głoski dobrano według różnych opozycji (np.
głoska dźwięczna - bezdźwięczna). Do ćwiczeń w rozróżnianiu każdej z nich opracowano po
dwie obustronne plansze, które zawierają kolorowe obrazki, kontury z brakującymi
elementami, ślady konturów, etykietki z nazwami oraz podpisy z luką literową, litery i
kolorowe paski. W książce podano również propozycje ćwiczeń, w których można
wykorzystać plansze. Są to ćwiczenia słuchowe, usprawniające analizator wzrokowy,
rozwijające orientację przestrzenną, podnoszące sprawność grafomotoryczną rąk,
ortofoniczne i stymulujące rozwój języka oraz usprawniające technikę czytania i pisania. 52.
Loteryjka obrazkowa - gra logopedyczna - pomoc mająca na celu rozwój mowy dziecka w
wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnej wymowy głosek szeregu
szumiącego sz-ż-cz-dż, poszerzenie słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej.
Dodatkowo kształtuje spostrzeganie, pamięć wzrokową i słuchową, koncentrację oraz
myślenie. 53. Gry logopedyczne Czterolistna koniczynka i Ślimak - gra planszowa Ślimak
ćwiczy artykulację głosek ś, ź, ć, dź oraz słuchowe różnicowanie głosek dźwięcznych
bezdźwięcznych. Gra planszowa Czterolistna koniczynka ćwiczy poprawną artykulację
głosek sz, ż, cz, dż oraz ich słuchowego różnicowania. Gra składa się z 72 obrazków z
głoskami sz, ż, cz, dż. 54. Szłapa K., Cmokaj, dmuchaj, parskaj, chuchaj. Ćwiczenia
oddechowe i artykulacyjne dla najmłodszych, Wyd. Harmonia, 2009 - książka zawiera zestaw
zabaw kształtujących prawidłowy tor oddechowy, pogłębiających oddech, usprawniających
mięśnie języka, warg i pierścienia zwierającego gardło. Do pozycji dołączono planszę do gry.
55. Dmuchnij piłkę - labirynt logopedyczny - pomoc przeznaczona do ćwiczeń oddechowych,
umożliwia naukę kontrolowania oddechu i ćwiczy mięśnie twarzy. Zawartość: obramowana
plansza drewniana o wymiarze 30 x 40 cm, 24 elementy drewniane przymocowane trwale do
planszy, 3 piłeczki: plastikowa, metalowa oraz drewniana, 100 słomek. 56. Lubner -
Piskorska A., Unilogo 1. Zestaw uniwersalnych pomocy do wykorzystania przez logopedów,
terapeutów i nauczycieli (teczka i książka) - na pozycję składa się teczka i książka.
Przewodnik zawiera ponad 60 propozycji wykorzystania materiałów z teczki. Zaletą
proponowanych materiałów są nieograniczone możliwości wykorzystania. Zabawy
proponowane w książce można przekształcać, dostosowując je do potrzeb dziecka. Teczka
zawiera karty z ilustracjami do powielenia (ok. 300 rysunków), które można wykorzystać w
dowolny sposób. Materiały są podzielone na: podstawowy zestaw obrazków, historyjkę
obrazkową, labirynty, układanki, grę planszową i wycinanki. Rysunki zgrupowane są w
trzech działach tematycznych: piraci, ogród i cukiernia. 57. Stemple (zachętki) x 5 kompletów
- stemple przedstawiające miny buźki cyfry bajki wzory chłopiece wzory dziewczęce -
stosowane jako system oceniania postępów dzieci, w zestawie nie mniej niż 6 sztuk. 58.
Chusteczki higieniczne x 20 pudełek - jednorazowe chusteczki higieniczne, 2 lub 3-
warstwowe, pakowane po 100 sztuk w kartonowym pudełku. 59. Wiatraczek x 10 sztuk -
pomoc przeznaczona do ćwiczeń oddechowych i logopedycznych stymulujących prawidłowy
rozwój aparatu mowy. Pakowane pojedynczo lub w zestawie. Wygodna rączka, kolorowe
płatki wiatraka, funkcjonalny system umożliwiający płynność ruchów wiatraka. 60. Piórka x
20 kompletów - naturalne piórka w dowolnym kolorze przeznaczone do ćwiczeń
oddechowych. Nadają się do ćwiczenia kontroli oddechu, wydłużania fazy wydechowej,
ustalenia prawidłowego toru oddechowego. Przy ich pomocy można regulować siłę oddechu.
Nie mniej niż 8 gram w opakowaniu, czyli ok. 50 sztuk . 61. Słomki x 20 kompletów - słomki
plastikowe, kolorowe, długość 22 cm, pakowane po 50 sztuk. 62. Zeszyt x 20 sztuk - A5 32
kartek, kratka. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Szczegółowy zakres
obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy. Zamawiający nie przewiduje możliwości
udzielenia wykonawcy zamówień uzupełniających.

Kod trybu postepowania: PN

Czy zamówienie dotyczy programu UE: Tak

nazwa programu UE:
Zadanie realizowane będzie w ramach projektu nr: WNDPOKL.
09.01.01-18-096/09 Szczęśliwe przedszkolaki - program wyrównywania szans w
rzeszowskich przedszkolach, realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1,
Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego
przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Nazwa wykonawcy: WIKR, P. Kryst, R. Witon Sp.j.

Adres pocztowy wykonawcy: Ul. Kleczewska 80

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 01-826

ID województwa: 6

Województwo / kraj: mazowieckie

Nazwa:
Sprzedaż i dostarczenie 36 zestawów materiałów i pomocy dydaktycznych do
zajęć logopedycznych w ramach projektu Szczęśliwe przedszkolaki- program
wyrównywania szans w rzeszowskich przedszkolach.

Nr częsci: 1

Data udzielenie zamówienia: 10/01/2012

Liczba ofert: 3

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 79337,00

Cena wybranej oferty: 65209,32

Cena minimalna: 65209,32

Cena maksymalna: 87773,76

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Kody CPV:
391621006 (Pomoce dydaktyczne)

Podobne przetargi

480880 / 2013-11-24 - Inny: Szkoła publiczna

Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego - Dębica (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów szkół zawodowych w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie w partnerstwie z Powiatem Dębickim, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013

271415 / 2012-12-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Zaklików - Zaklików (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Doposażenie bazy dydaktycznej na potrzeby realizacji projektu pn.: Owocna edukacja w szkołach podstawowych w Zaklikowie Realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w okresie 01.09.2012-31.01.2013 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszaniu różnic w jakości usług edukacyjnych.

253895 / 2012-11-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół - Ropczyce (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocy dydaktycznych do klasopracowni Zespołu Szkół im. ks. dra Jana Zwierza w Ropczycach

8552 / 2012-01-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Przemyśl - Przemyśl (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia, sprzętu elektronicznego oraz materiałów biurowych w ramach Projektu pn. Indywidualizacja procesów nauczania w szkołach podstawowych Gminy Przemyśl realizowana w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Prior. IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Dział. 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddział. 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

531760 / 2013-12-20 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Rzeszowski - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Opracowanie materiałów dydaktycznych do przedmiotu: Chemiczna obróbka metali i półprzewodników, w ramach projektu pt. UR - nowoczesność i przyszłość regionu

29958 / 2012-02-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Głogowa Małopolskiego - Głogów Małopolski (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocydydaktycznych oraz sprzetu multimedialnego dla uczniów klas I-III szkół podstawowych na potrzebyprojektu; Wyrównywanie szans dukacyjnych uczniów z terenu Gminy Głogów Małopolski.

432872 / 2011-12-20 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy Nozdrzec - Nozdrzec (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocy edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego - p.t. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Nozdrzec. Nr projektu WND-POKL.09.01.02-18-023/10-00

493754 / 2013-12-02 - Inny: Placówka oświatowa

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - Jarosław (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni tkacko - krawieckiej dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Jana Pawła II w Jarosławiu

236600 / 2011-08-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Przedszkoli w Nisku - Nisko (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do przeprowadzenia zajęc w ramach projektu - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Nisko - dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 6 w Nisku

31397 / 2012-02-07 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy Dubiecko - Dubiecko (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu systemowego - Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I - III w Gminie Dubiecko. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

56672 / 2011-03-29 - Inny: jednostka budżetowa

Zespół Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle - Jasło (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa wyposażenia dydaktycznego pracowni fizyko-chemicznej, matematyki, geografii, biologii, historii, przysposobienia obronnego i językowej

17246 / 2012-01-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Horyniec-Zdrój - Horyniec-Zdrój (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Horyniec-Zdrój

395764 / 2013-09-30 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Rzeszowski - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Opracowanie materiałów dydaktycznych do przedmiotu: Krystalografia/Procesy dyfuzji, w ramach projektu pt. UR - nowoczesność i przyszłość regionu

505476 / 2012-12-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Chorkówce - Chorkówka (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 tablic interaktywnych na potrzeby realizacji projektu pn. Podniesienie jakości indywidualizacji pracy z uczniem poprzez doposażenie szkół podstawowych Gminy Chorkówka w ramach Priorytetu IX Działanie nr 9.1 Poddziałanie nr 9.1.2.

137740 / 2010-05-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Stalowowolski - Stalowa Wola (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Doposażenie bazy dydaktyczno-naukowej Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli

256411 / 2013-11-28 - Inny: Jednostka oświatowa - szkoła ponadgimnazjalna

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jarosławiu - Jarosław (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa książek, filmów do pracowni doradztwa zawodowego dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jarosławiu, projekt: Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków EFS, Priorytet IX, Działanie 9.2.

136984 / 2014-04-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Lubenia - Lubenia (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Organizacja placów zabaw i doposażenie szkół podstawowych gminy Lubenia poprzez realizację projektu POKL -Przygotowanie oddziałów przedszkolnych Gminy Lubenia do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku szkolnym

4043 / 2012-01-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Raniżów - Raniżów (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego dla uczniów klas I-III szkół podstawowych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w Gminie Raniżów

443480 / 2012-11-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Leżajsk - Leżajsk (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Nauka może być ciekawa - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Miasta Leżajsk - doposażenie bazy dydaktycznej.

379160 / 2012-10-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Prezydent Miasta Tarnobrzega - Tarnobrzeg (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa gier i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. Zwiększenie szans edukacyjnych uczniów klas I-III szkół podstawowych w mieście Tarnobrzeg w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

200813 / 2012-09-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Prezydent Miasta Tarnobrzega - Tarnobrzeg (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Zakup pomocy dydaktycznych i innego sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych dla Szkoły Podstawowej nr 10 w Tarnobrzegu w ramach programu Cyfrowa Szkoła

260826 / 2011-08-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Brzozów - Brzozów (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocy edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego - Indywidualizacja nauczania w klasach I - III w Gminie Brzozów Nr projektu WND-POLK.09.01.02-18-012/10