220475 / 2012-10-16 - Inny: powiatowa jednostka / Zespół Szkół Technicznych (Ciechanów)
Realizacja usług edukacyjnych w ramach projektu - Mój zawód moja przyszłość
Opis zamówienia
Realizacja zajęć edukacyjnych i szkoleń w ramach projektu Mój zawód - moja przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego -Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2- Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Zakres przedmiotu zamówienia:
1)Zajęcia rozwijające z fizyki dla uczniów zdolnych dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 60h-grupę, zakończone egzaminem wewnętrznym. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, przejawiających zainteresowanie i predyspozycje w zakresie wymienionych przedmiotów, wychodzące materiałem poza ramy programu szkolnego, zgodnie z zainteresowaniami uczniów.
2)Zajęcia rozwijające z matematyki dla uczniów zdolnych dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 60h-grupę, łącznie 120 godzin, zakończone egzaminem wewnętrznym. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, przejawiających zainteresowanie i predyspozycje w zakresie wymienionych przedmiotów, wychodzące materiałem poza ramy programu szkolnego, zgodnie z zainteresowaniami uczniów.
3)Zajęcia rozwijające z chemii dla uczniów zdolnych dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 60h-grupę, zakończone egzaminem wewnętrznym. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, przejawiających zainteresowanie i predyspozycje w zakresie wymienionych przedmiotów, wychodzące materiałem poza ramy programu szkolnego, zgodnie z zainteresowaniami uczniów.
4)Zajęcia edukacyjne ABC Biznesu dla uczniów zdolnych w celu przygotowania ich do założenia własnej działalności gospodarczej, dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 60h-grupę, zakończone egzaminem wewnętrznym. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, przejawiających zainteresowanie i predyspozycje w zakresie wymienionych przedmiotów, wychodzące materiałem poza ramy programu szkolnego, zgodnie z zainteresowaniami uczniów.
5)Szkolenia dla uczniów z zakresu języka angielskiego (2 grupy) i języka niemieckiego (2 grupy) łącznie dla 4 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 120h-grupę, łącznie 480 h, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 15h-osobę, zakończone egzaminem TELC* (The European Language Certificates) na odpowiednim poziomie.
W ramach komponentu elearningowego szkolenia Wykonawca będzie dodatkowo zobowiązany do przygotowania i udostępnienia na platformie elearningowej on-line testów służących pomiarowi wiedzy słuchaczy (o długości ok. 30 minut). Testy te wykonywane będą min. 2- krotnie i służyć będą pomiarowi przyrostu wiedzy.
6)Zajęcia dla uczniów z zakresu technik informatycznych dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 120h-grupę, łącznie 240 h, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 5h-osobę, zakończone egzaminem ECDL* - Start z 4 wybranych modułów dla wszystkich uczestników.
7)Zajęcia wyrównujące z matematyki dla 4 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr., łącznie 120 h. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu.
8)Zajęcia wyrównujące z języka polskiego dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr., łącznie 60 h. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu.
9)Zajęcia wyrównujące z chemii dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu.
10)Zajęcia wyrównujące z fizyki dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu.
11)Zajęcia wyrównujące z języka angielskiego dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu.
12)Zajęcia wyrównujące z języka niemieckiego dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu.
13)Wsparcie psychologiczne dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 20h-gr., łącznie40h. Zajęcia poświęcone będą technikom koncentracji na zadaniu.
14)Indywidualne doradztwo zawodowe dla 20 uczniów, po 3h-osobę, łącznie 60h. Dzięki zajęciom uczniowie nauczą się rozpoznawać swoje słabe i mocne strony, a także dla każdego sporządzony zostanie Indywidualny Plan Działania.
15)Zajęcia przygotowujące do egzaminów zawodowych dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej dla 5 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 20h-gr., łącznie 100h.. Nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
16)Zajęcia przygotowujące do egzaminów zawodowych dla uczniów Technikum dla 4 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 20h-gr., łącznie 80h. Nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
17)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.: Budownictwo energooszczędne dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 20h-gr., łącznie 40h. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
18)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.: Geodezja dla technika budownictwa dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr., łącznie 60h. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
19)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Nowoczesne metody projektowania z zastosowaniem AutoCad dla 4 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr., łącznie 120h. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
20)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.: Komputerowe wspomaganie w technice dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 20h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
21)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Budownictwo
w Polsce dawniej i dziś dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr., łącznie 60h. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
22)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Biotechnologia
w ochronie środowiska dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 60h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
23)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.: Chemia środowiska dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego
24)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Człowiek
a środowisko dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
25)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.:Regionalna ochrona środowiska dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-grupa. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
26)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Międzynarodowe zarządzanie środowiskiem dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-grupa. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
27)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Inżynieria ochrony środowiska dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
28)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.: Klimatologia dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
29)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Prognoza oddziaływania planów zagospodarowania przestrzennego na środowisko dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 20h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
30)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Źródło informacji w gospodarce nieruchomościami dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
31)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.: Ekonomiczne i środowiskowe aspekty odralniania i odlesiania gruntów dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
32)Realizacja praktyk zawodowych w przedsiębiorstwach dla uczniów klas technikum Zespołu Szkół Technicznych w Ciechanowie, których celem jest przygotowanie uczniów klas technikum Zespołu Szkół Technicznych w Ciechanowie do zawodu przez wzbogacenie procesu dydaktycznego, realizowanego w trakcie nauki w technikum, o wiedzę i doświadczenie zdobyte w miejscu odbywania praktyk w zawodzie:
1)technik budownictwa - 3 grupy x 20 h x 3 - 4 uczniów
2)technik mechanik - 2 grupy x 20 h x 3 - 4 uczniów
3)technik geodeta - 2 grupy x 20 h x 3 - 4 uczniów
4)technik ochrony środowiska - 1 grupa x 20 h x 3 uczniów
5)technik drogownictwa - 1 grupa x 20 h x 3 - 4 uczniów
33)Szkolenie dla nauczycieli w zakresie Podstaw obsługi komputera dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr., łącznie 60 godzin.. Zajęcia umożliwiają podniesienie kwalifikacji w zakresie obsługi sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem biurowo edukacyjnym.
34)Szkolenie dla nauczycieli w zakresie Dydaktyki pracy z multimediami dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-grupa., łącznie 60 godzin. Zajęcia umożliwiają podniesienie kwalifikacji w zakresie pracy na platformie e-lerningowej, nauczania na odległość. Wykorzystanie multimediów w procesie edukacyjnym i dydaktycznym.
35)Szkolenie dla zarządzających oraz personelu projektu z zakresu równości szans płci dla 1 grupy 4-osobowej w wymiarze 20 godz.-grupę
Zamawiający udostępnia sale szkoleniowe - nieodpłatnie.
Kadra dydaktyczna winna spełniać poniższe wymagania:
1)Dla zajęć rozwijających z fizyki - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister fizyki lub podyplomowe z fizyki,) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających dla młodzieży w wieku 16-20 lat
2)Dla zajęć rozwijających z matematyki- posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister matematyki lub podyplomowe
z matematyki) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających dla młodzieży w wieku 16-20 lat
3)Dla zajęć rozwijających z chemii - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister chemii lub podyplomowe z chemii)
4)uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających dla młodzieży w wieku 16-20 lat.
5)Dla zajęć edukacyjnych ABC Biznesu -posiadanie wykształcenia wyższego lub podyplomowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć z przedsiębiorczości dla młodzieży w wieku 16-20 lat
6)Dla zajęć z zakresu jęz. angielskiego - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister filologii angielskiej, certyfikat CAE) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć językowych zakończonych egzaminem TELC dla młodzieży w wieku 16-20 lat
7)Dla zajęć z zakresu technik informatycznych - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego lub studia podyplomowe uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć komputerowych zakończonych egzaminem ECDL dla młodzieży w wieku 16-20 lat
8)Dla zajęć wyrównujących z matematyki - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister matematyki lub podyplomowe z matematyki) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównujących dla młodzieży w wieku 16-20 lat
9)Dla zajęć wyrównujących z języka polskiego - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister filologii polskiej) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 5-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównujących dla młodzieży w wieku 16-20 lat
10)Dla zajęć wyrównujących z chemii - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister chemii lub podyplomowe z chemii) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 5-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównujących dla młodzieży w wieku 16-20 lat
11)Dla zajęć wyrównujących z fizyki - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister fizyki lub podyplomowe z fizyki) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 5-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównujących dla młodzieży w wieku 16-20 lat
12)Dla zajęć wyrównujących jęz. angielskiej - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister filologii angielskiej, certyfikat CAE) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 5-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć językowych zakończonych egzaminem TELC dla młodzieży w wieku 16-20 lat
13)Dla zajęć wyrównujących z jęz. niemieckiego - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister filologii germańskiej, certyfikat CAE) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć językowych zakończonych egzaminem TELC dla młodzieży w wieku 16-20 lat
14)Dla zajęć - wsparcie psychologiczne - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister pedagogiki lub psychologii i kursy kwalifikacyjne) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 5-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównawczych dla młodzieży w wieku 16-20 lat
15)Indywidualne doradztwo zawodowe - posiadanie wykształcenia wyższego lub podyplomowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie
w prowadzeniu zajęć doradztwa zawodowego dla młodzieży w wieku 16-20 lat
16)Dla zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć przygotowujących do egzaminu zawodowego dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej, młodzieży w wieku 16-20 lat
17)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć przygotowujących do egzaminu zawodowego dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
18)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Budownictwo energooszczędne) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
19)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Geodezja dla technika budownictwa) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
20)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Nowoczesne metody projektowania z zastosowaniem AutoCad) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
21)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Komputerowe wspomaganie w technice) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
22)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Budownictwo w Polsce dawniej i dziś) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
23)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Biotechnologia w ochronie środowiska) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
24)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Chemia środowiska) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
25)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Człowiek a środowiska)- posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
26)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Regionalna ochrona środowiska) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
27)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Międzynarodowe zarządzaniem środowiska) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
28)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Inżynieria ochrony środowiska) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
29)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum - (Klimatologia))- posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
30)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum - (Prognoza oddziaływania planów zagospodarowania przestrzennego na środowisko) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
31)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (źródło informacji w gospodarce nieruchomościami - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
32)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum(Ekonomiczne i środowiskowe aspekty odrealniania i odlesiania gruntów) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
33)Dla realizacji praktyk zawodowych - Realizacja praktyk zawodowych u pracodawców w uzgodnieniu z zamawiającym.
34)Dla zajęć w zakresie szkolenia dla nauczycieli w zakresie Podstaw obsługi komputera- posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego lub podyplomowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleniowych dla nauczycieli
35)Dla zajęć w zakresie szkolenia dla zarządzających oraz personelu projektu z zakresu równości szans płci- posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego lub podyplomowego uprawniającego do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć edukacyjnych.
36)Dla zajęć w zakresie szkolenia dla zarządzających oraz personelu projektu z zakresu równości szans płci- posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego lub podyplomowego uprawniającego do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć edukacyjnych, posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego
z przygotowaniem pedagogicznym, ukończenie kursu z zakresu równości szans płci w projektach PKOL, oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleniowych z zakresu równości szans płci.
Wykonawca udokumentuje wykazem nauczycieli posiadających kwalifikacje do prowadzenia zajęć z podaniem wykształcenia kierunkowego, stopnia awansu zawodowego i stażu pracy pedagogicznej właściwego dla świadczonej usługi Wskazane osoby muszą posiadać kwalifikacje zgodnie z ustawą z dnia 26.01.1982 r. Karta nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. nr 97 poz. 674 ze zm.) i rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji.
Uwaga!
W związku z koniecznością dopasowania się do rozkładu zajęć w poszczególnych szkołach nauczyciele winni posiadać pełną dyspozycyjność w trakcie dni roboczych w miejscu realizacji zamówienia.
W przypadku egzaminu ECDL oraz TELC, za egzamin równoważny uznaje się egzamin spełniający łącznie następujące kryteria minimalne:
a)egzamin można przeprowadzić w dowodnym terminie w trakcie roku,
b)egzamin można przeprowadzić w miejscu w którym prowadzone jest szkolenie,
c)egzamin mogą zdawać uczniowie bez dolnej granicy wieku,
d)certyfikat egzaminu honorowany jest co najmniej w większości krajów UE
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 220475
Data publikacji: 2012-10-16
Nazwa: Zespół Szkół Technicznych
Ulica: ul. Kopernika 7
Numer domu: 7
Miejscowość: Ciechanów
Kod pocztowy: 06-400
Województwo / kraj: mazowieckie
Numer telefonu: 23 672 53 75
Numer faxu: 23 672 53 75
Adres strony internetowej: www.zst-ciechanow.pl
Regon: 00018086400000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Inny: powiatowa jednostka
Inny rodzaj zamawiającego: powiatowa jednostka
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja usług edukacyjnych w ramach projektu - Mój zawód moja przyszłość
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Realizacja zajęć edukacyjnych i szkoleń w ramach projektu Mój zawód - moja przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego -Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2- Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Zakres przedmiotu zamówienia:
1)Zajęcia rozwijające z fizyki dla uczniów zdolnych dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 60h-grupę, zakończone egzaminem wewnętrznym. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, przejawiających zainteresowanie i predyspozycje w zakresie wymienionych przedmiotów, wychodzące materiałem poza ramy programu szkolnego, zgodnie z zainteresowaniami uczniów.
2)Zajęcia rozwijające z matematyki dla uczniów zdolnych dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 60h-grupę, łącznie 120 godzin, zakończone egzaminem wewnętrznym. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, przejawiających zainteresowanie i predyspozycje w zakresie wymienionych przedmiotów, wychodzące materiałem poza ramy programu szkolnego, zgodnie z zainteresowaniami uczniów.
3)Zajęcia rozwijające z chemii dla uczniów zdolnych dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 60h-grupę, zakończone egzaminem wewnętrznym. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, przejawiających zainteresowanie i predyspozycje w zakresie wymienionych przedmiotów, wychodzące materiałem poza ramy programu szkolnego, zgodnie z zainteresowaniami uczniów.
4)Zajęcia edukacyjne ABC Biznesu dla uczniów zdolnych w celu przygotowania ich do założenia własnej działalności gospodarczej, dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 60h-grupę, zakończone egzaminem wewnętrznym. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, przejawiających zainteresowanie i predyspozycje w zakresie wymienionych przedmiotów, wychodzące materiałem poza ramy programu szkolnego, zgodnie z zainteresowaniami uczniów.
5)Szkolenia dla uczniów z zakresu języka angielskiego (2 grupy) i języka niemieckiego (2 grupy) łącznie dla 4 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 120h-grupę, łącznie 480 h, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 15h-osobę, zakończone egzaminem TELC* (The European Language Certificates) na odpowiednim poziomie.
W ramach komponentu elearningowego szkolenia Wykonawca będzie dodatkowo zobowiązany do przygotowania i udostępnienia na platformie elearningowej on-line testów służących pomiarowi wiedzy słuchaczy (o długości ok. 30 minut). Testy te wykonywane będą min. 2- krotnie i służyć będą pomiarowi przyrostu wiedzy.
6)Zajęcia dla uczniów z zakresu technik informatycznych dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 120h-grupę, łącznie 240 h, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 5h-osobę, zakończone egzaminem ECDL* - Start z 4 wybranych modułów dla wszystkich uczestników.
7)Zajęcia wyrównujące z matematyki dla 4 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr., łącznie 120 h. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu.
8)Zajęcia wyrównujące z języka polskiego dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr., łącznie 60 h. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu.
9)Zajęcia wyrównujące z chemii dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu.
10)Zajęcia wyrównujące z fizyki dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu.
11)Zajęcia wyrównujące z języka angielskiego dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu.
12)Zajęcia wyrównujące z języka niemieckiego dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu.
13)Wsparcie psychologiczne dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 20h-gr., łącznie40h. Zajęcia poświęcone będą technikom koncentracji na zadaniu.
14)Indywidualne doradztwo zawodowe dla 20 uczniów, po 3h-osobę, łącznie 60h. Dzięki zajęciom uczniowie nauczą się rozpoznawać swoje słabe i mocne strony, a także dla każdego sporządzony zostanie Indywidualny Plan Działania.
15)Zajęcia przygotowujące do egzaminów zawodowych dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej dla 5 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 20h-gr., łącznie 100h.. Nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
16)Zajęcia przygotowujące do egzaminów zawodowych dla uczniów Technikum dla 4 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 20h-gr., łącznie 80h. Nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
17)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.: Budownictwo energooszczędne dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 20h-gr., łącznie 40h. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
18)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.: Geodezja dla technika budownictwa dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr., łącznie 60h. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
19)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Nowoczesne metody projektowania z zastosowaniem AutoCad dla 4 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr., łącznie 120h. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
20)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.: Komputerowe wspomaganie w technice dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 20h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
21)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Budownictwo
w Polsce dawniej i dziś dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr., łącznie 60h. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
22)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Biotechnologia
w ochronie środowiska dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 60h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
23)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.: Chemia środowiska dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego
24)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Człowiek
a środowisko dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
25)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.:Regionalna ochrona środowiska dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-grupa. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
26)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Międzynarodowe zarządzanie środowiskiem dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-grupa. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
27)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Inżynieria ochrony środowiska dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
28)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.: Klimatologia dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
29)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Prognoza oddziaływania planów zagospodarowania przestrzennego na środowisko dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 20h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
30)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Źródło informacji w gospodarce nieruchomościami dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
31)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.: Ekonomiczne i środowiskowe aspekty odralniania i odlesiania gruntów dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego.
32)Realizacja praktyk zawodowych w przedsiębiorstwach dla uczniów klas technikum Zespołu Szkół Technicznych w Ciechanowie, których celem jest przygotowanie uczniów klas technikum Zespołu Szkół Technicznych w Ciechanowie do zawodu przez wzbogacenie procesu dydaktycznego, realizowanego w trakcie nauki w technikum, o wiedzę i doświadczenie zdobyte w miejscu odbywania praktyk w zawodzie:
1)technik budownictwa - 3 grupy x 20 h x 3 - 4 uczniów
2)technik mechanik - 2 grupy x 20 h x 3 - 4 uczniów
3)technik geodeta - 2 grupy x 20 h x 3 - 4 uczniów
4)technik ochrony środowiska - 1 grupa x 20 h x 3 uczniów
5)technik drogownictwa - 1 grupa x 20 h x 3 - 4 uczniów
33)Szkolenie dla nauczycieli w zakresie Podstaw obsługi komputera dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr., łącznie 60 godzin.. Zajęcia umożliwiają podniesienie kwalifikacji w zakresie obsługi sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem biurowo edukacyjnym.
34)Szkolenie dla nauczycieli w zakresie Dydaktyki pracy z multimediami dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-grupa., łącznie 60 godzin. Zajęcia umożliwiają podniesienie kwalifikacji w zakresie pracy na platformie e-lerningowej, nauczania na odległość. Wykorzystanie multimediów w procesie edukacyjnym i dydaktycznym.
35)Szkolenie dla zarządzających oraz personelu projektu z zakresu równości szans płci dla 1 grupy 4-osobowej w wymiarze 20 godz.-grupę
Zamawiający udostępnia sale szkoleniowe - nieodpłatnie.
Kadra dydaktyczna winna spełniać poniższe wymagania:
1)Dla zajęć rozwijających z fizyki - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister fizyki lub podyplomowe z fizyki,) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających dla młodzieży w wieku 16-20 lat
2)Dla zajęć rozwijających z matematyki- posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister matematyki lub podyplomowe
z matematyki) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających dla młodzieży w wieku 16-20 lat
3)Dla zajęć rozwijających z chemii - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister chemii lub podyplomowe z chemii)
4)uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających dla młodzieży w wieku 16-20 lat.
5)Dla zajęć edukacyjnych ABC Biznesu -posiadanie wykształcenia wyższego lub podyplomowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć z przedsiębiorczości dla młodzieży w wieku 16-20 lat
6)Dla zajęć z zakresu jęz. angielskiego - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister filologii angielskiej, certyfikat CAE) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć językowych zakończonych egzaminem TELC dla młodzieży w wieku 16-20 lat
7)Dla zajęć z zakresu technik informatycznych - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego lub studia podyplomowe uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć komputerowych zakończonych egzaminem ECDL dla młodzieży w wieku 16-20 lat
8)Dla zajęć wyrównujących z matematyki - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister matematyki lub podyplomowe z matematyki) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównujących dla młodzieży w wieku 16-20 lat
9)Dla zajęć wyrównujących z języka polskiego - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister filologii polskiej) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 5-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównujących dla młodzieży w wieku 16-20 lat
10)Dla zajęć wyrównujących z chemii - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister chemii lub podyplomowe z chemii) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 5-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównujących dla młodzieży w wieku 16-20 lat
11)Dla zajęć wyrównujących z fizyki - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister fizyki lub podyplomowe z fizyki) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 5-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównujących dla młodzieży w wieku 16-20 lat
12)Dla zajęć wyrównujących jęz. angielskiej - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister filologii angielskiej, certyfikat CAE) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 5-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć językowych zakończonych egzaminem TELC dla młodzieży w wieku 16-20 lat
13)Dla zajęć wyrównujących z jęz. niemieckiego - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister filologii germańskiej, certyfikat CAE) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć językowych zakończonych egzaminem TELC dla młodzieży w wieku 16-20 lat
14)Dla zajęć - wsparcie psychologiczne - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister pedagogiki lub psychologii i kursy kwalifikacyjne) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 5-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównawczych dla młodzieży w wieku 16-20 lat
15)Indywidualne doradztwo zawodowe - posiadanie wykształcenia wyższego lub podyplomowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie
w prowadzeniu zajęć doradztwa zawodowego dla młodzieży w wieku 16-20 lat
16)Dla zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć przygotowujących do egzaminu zawodowego dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej, młodzieży w wieku 16-20 lat
17)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć przygotowujących do egzaminu zawodowego dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
18)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Budownictwo energooszczędne) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
19)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Geodezja dla technika budownictwa) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
20)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Nowoczesne metody projektowania z zastosowaniem AutoCad) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
21)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Komputerowe wspomaganie w technice) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
22)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Budownictwo w Polsce dawniej i dziś) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
23)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Biotechnologia w ochronie środowiska) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
24)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Chemia środowiska) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
25)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Człowiek a środowiska)- posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
26)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Regionalna ochrona środowiska) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
27)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Międzynarodowe zarządzaniem środowiska) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
28)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Inżynieria ochrony środowiska) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
29)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum - (Klimatologia))- posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
30)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum - (Prognoza oddziaływania planów zagospodarowania przestrzennego na środowisko) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
31)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (źródło informacji w gospodarce nieruchomościami - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
32)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum(Ekonomiczne i środowiskowe aspekty odrealniania i odlesiania gruntów) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat
33)Dla realizacji praktyk zawodowych - Realizacja praktyk zawodowych u pracodawców w uzgodnieniu z zamawiającym.
34)Dla zajęć w zakresie szkolenia dla nauczycieli w zakresie Podstaw obsługi komputera- posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego lub podyplomowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleniowych dla nauczycieli
35)Dla zajęć w zakresie szkolenia dla zarządzających oraz personelu projektu z zakresu równości szans płci- posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego lub podyplomowego uprawniającego do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć edukacyjnych.
36)Dla zajęć w zakresie szkolenia dla zarządzających oraz personelu projektu z zakresu równości szans płci- posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego lub podyplomowego uprawniającego do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć edukacyjnych, posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego
z przygotowaniem pedagogicznym, ukończenie kursu z zakresu równości szans płci w projektach PKOL, oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleniowych z zakresu równości szans płci.
Wykonawca udokumentuje wykazem nauczycieli posiadających kwalifikacje do prowadzenia zajęć z podaniem wykształcenia kierunkowego, stopnia awansu zawodowego i stażu pracy pedagogicznej właściwego dla świadczonej usługi Wskazane osoby muszą posiadać kwalifikacje zgodnie z ustawą z dnia 26.01.1982 r. Karta nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. nr 97 poz. 674 ze zm.) i rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji.
Uwaga!
W związku z koniecznością dopasowania się do rozkładu zajęć w poszczególnych szkołach nauczyciele winni posiadać pełną dyspozycyjność w trakcie dni roboczych w miejscu realizacji zamówienia.
W przypadku egzaminu ECDL oraz TELC, za egzamin równoważny uznaje się egzamin spełniający łącznie następujące kryteria minimalne:
a)egzamin można przeprowadzić w dowodnym terminie w trakcie roku,
b)egzamin można przeprowadzić w miejscu w którym prowadzone jest szkolenie,
c)egzamin mogą zdawać uczniowie bez dolnej granicy wieku,
d)certyfikat egzaminu honorowany jest co najmniej w większości krajów UE
Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełnienia warunku określonego w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia
Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
1) co najmniej 4 grupowe kursy zajęć z języka angielskiego/niemieckiego zakończone egzaminem TELC dla słuchaczy w wieku szkolnym 16-20 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów
2) co najmniej 2 grupowe kursy z zakresu równości szans płci dla szkół finansowane z Europejskiego Funduszu społecznego w których wzięło udział co najmniej 30 uczestników
3) co najmniej 4 grupowe kursy z zakresu nowoczesnych metod projektowania AUTOCAD dla słuchaczy w wieku szkolnym 16-20 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów
4) co najmniej 4 grupowe kursy zajęć rozwijających dla słuchaczy w wieku szkolnym 16-20 z języka polskiego/matematyki/j. angielskiego/j. niemieckiego w których wzięło udział co najmniej 8 słuchaczy w każdym z kursów
5) co najmniej 4 grupowe kursy zajęć wyrównawczych dla słuchaczy w wieku szkolnym 16-20 z j. polskiego/matematyki/j. angielskiego/j. niemieckiego, w których wzięło udział co najmniej 8 słuchaczy w każdym z kursów
6) co najmniej 2 grupowe kursy zajęć zawodowych dla słuchaczy w wieku szkolnym 16-20 z budownictwa energooszczędnego/geodezji w których wzięło udział co najmniej 8 słuchaczy w każdym z kursów
7) co najmniej 2 grupowe kursy zajęć komputerowych zakończony egzaminem ECDL dla słuchaczy w wieku szkolnym 16-20 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów
8) co najmniej 2 grupowe kursy dla osób dorosłych w zakresie obsługi komputera; pracują lub pracowali w szkole dla dorosłych prowadząc zajęcia komputerowe
Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełnienia warunku określonego
w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia.
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełnienia warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia.
Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełnienia warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia.
Oświadczenie nr 3: Tak
Oświadczenie nr 6: Tak
Oświadczenie nr 7: Tak
Oświadczenie nr 10: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian umowy na warunkach określonych poniżej:
1) zmiana może dotyczyć harmonogramu zajęć jedynie w sytuacji zmiany
planu pracy szkoły, której nie dało się przewidzieć na etapie przeprowadzania
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany zakresu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron,
3) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie terminu wykonania przedmiotu umowy możliwe to będzie w przypadku uzyskania zgody od Projektodawcy (Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Projektów Unijnych) na przesunięcie terminu realizacji projektu
4) przewiduje się możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć wcześniej.
Kod kryterium cenowe: A
Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.zst-ciechanow.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia: jak w pkt. I.1
Data składania wniosków, ofert: 24/10/2012
Godzina składania wniosków, ofert: 10:00
Miejsce składania:
Zespół Szkół Technicznych im. Stanisława Płoskiego, ul. Kopernika 7, 06-400 Ciechanów, sekretariat ZST- pok. nr 21
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego realizowanego w Zespole Szkół Technicznych im. Stanisława Płoskiego w Ciechanowie
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
805331000 (Usługi szkolenia komputerowego)
Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
805800003 (Oferowanie kursów językowych)
Podobne przetargi
36445 / 2012-02-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół Agrotechnicznych w Janowie - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zatrudnienie wykonawcy do zadania pn. Założenie kolekcji botanicznej,
w ramach projektu Stawiamy na kompetencje
318914 / 2013-08-07 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sochaczewie - Sochaczew (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie szkoleń zawodowych i zajęć ze specjalistami dla uczestników projektu systemowego Nowe umiejętności - Nowa jakość życia
491732 / 2012-12-05 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Gminy Siedlce - Siedlce (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej
im. Adama Mickiewicza w Żelkowie - Kolonii
5017 / 2015-01-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Miasto Stołeczne Warszawa - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu języka angielskiego (60 godzin) dla jednej grupy (maksymalnie 10 osób) uczestników projektu pn. Wracam do pracy z certyfikatem współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego przez m.st. Warszawa
20234 / 2012-01-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół Nr 1 im. Kazimierza Wielkiego - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja zajęć dodatkowych z matematyki dla uczniów w ramach
projektu Przyjazna i atrakcyjna szkoła gwarancją dobrego wykształcenia
42052 / 2014-02-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół Nr 3 - Wyszków (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja staży zagranicznych w ramach programu sektorowego Leonardo da Vinci: Uczenie się przez całe życie, tytuł projektu Zagraniczny staż w Wielkiej Brytanii kluczem do europejskiej mobilności.
198729 / 2012-09-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Suchożebry - Suchożebry (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne i rozwijających zdolności uczniów w ramach projektu Doświadczam, przeżywam, poznaję
324561 / 2011-12-08 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Gminy w Promnie - Promna (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć edukacyjnych w szkołach podstawowych Gminy Promna w ramach projektu systemowego POKL 9.1.2 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Promna pt. Dajmy szansę dzieciom
135260 / 2012-04-26 - Inny: Państwowa Instytucja Kultury
Narodowe Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych dla pracowników NCK
26570 / 2011-02-22 - Administracja rzÄ…dowa centralna
Ośrodek Rozwoju Edukacji - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji członka sądu konkursowego w konkursie na opracowanie programu nauczania przedmiotów artystycznych
370408 / 2013-09-12 - Administracja samorzÄ…dowa
Wójt Gminy Mińsk Mazowiecki - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
USÅUGI EDUKACYJNE OBEJMUJÄ„CE PROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W RAMACH PROJEKTU - SZKOÅA BLIÅ»EJ DZIECKA W GMINIE MIŃSK MAZOWIECKI
48954 / 2013-02-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Miasta Płocka - Płock (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w miejskich przedszkolach z oddziałami integracyjnymi w ramach projektu Wesołe przedszkole w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej
222317 / 2013-10-23 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Miasta Zielonka - Zielonka (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Korczaka w Zielonce
174411 / 2012-08-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Åomianki - Åomianki (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn.: Edukacja kluczem do przyszÅ‚oÅ›ci - wzbogacenie oferty edukacyjnej szkół z Gminy Åomianki
- 65 części postępowania.
81940 / 2013-02-27 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Gminy Brudzeń Duży - Brudzeń Duży (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych - przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu - Przedszkole marzeń - wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci z gminy Brudzeń DUży
307408 / 2011-09-27 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina i Miasto Żuromin - Żuromin (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie
zajęć rozwijających w ramach projektu Wiem więcej - mogę więcej realizowanego w ramach POKL 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
w Zespole Szkół nr 1 w Żurominie oraz w Samorządowej Szkole Podstawowej w Będzyminie