Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

131527 / 2012-06-15 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Miejska IÅ‚awa (IÅ‚awa)

Prowadzenie zajęć pozaszkolnych o charakterze sportowym dla dzieci i młodzieży iławskiej z grup podwyższonego ryzyka w zakresie piłki nożnej. Postępowanie znak OO.271.18.2012

Opis zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Miejskiego Programu Profilaktyki Uzależnień w zakresie prowadzenia zajęć pozaszkolnych o charakterze sportowym dla dzieci i młodzieży iławskiej z grup podwyższonego ryzyka w zakresie piłki nożnej, który obejmuje:
1) Część 1 grupa wiekowa 7-10 lat (rocznik: 2002 - 2005), które obejmuje:
a) Stworzenie dzieciom w wieku 7-10 lat (rocznik: 2002 - 2005) dodatkowych możliwości aktywnego spędzania czasu wolnego, rozwoju zainteresowań, a przede wszystkim nauki uniwersalnych umiejętności społecznych i przeciwdziałanie sięganiu po środki psychoaktywne, prowadzenie zajęć musi mieć charakter zajęć systematycznych,
b) Zajęcia muszą być zorganizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ubezpieczone, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów bezpieczeństwa i higieny, mają mieć charakter ogólnodostępny, wskazany udział dzieci z grup podwyższonego ryzyka (z rodzin niewydolnych wychowawczo, z problemem uzależnień, ubogich, zagrożonych wykluczeniem społecznym, uczestniczących w zajęciach w świetlicach środowiskowych, wychowawczych i szkolnych),
c) Zajęcia powinny zawierać: (wg rekomendacji PARPA):
- zasady, normy postępowania zapisane w formie regulaminu zajęć (m.in. zakaz używek, przeklinania, zasady fair play itp.). Zaleca się, aby uczestnicy zajęć, po zapoznaniu się z zasadami, podpisali kontrakt zobowiązanie do ich przestrzegania (mogą również wprowadzić swoje reguły niezależnie od narzuconego regulaminu);
- trening umiejętności życiowych, np.: dbania o higienę osobistą, wygrywania i przegrywania, radzenia sobie z emocjami, odpowiedniego żywienia, odpoczynku i relaksu, niełamania zasad gry, konsekwencji decyzji i zachowań, poszanowania przeciwnika;
- udział rodziców (np. w formie klubu kibica albo udziału w zawodach razem z dziećmi bądź osobnych); uczestnicy biorą udział w zajęciach za zgodą rodziców - jest to okazja do spotkania informacyjnego i do współpracy, angażowania rodziców w zajęcia; możliwość podejmowania i realizowania własnych pomysłów (np. organizacji zawodów, treningów w innym niż tradycyjne miejscu).
d) Szczególnie w odniesieniu do dzieci z rodzin z problemem alkoholowym, których udział w tego typu zajęciach jest wskazany, powinno się zwrócić szczególną uwagę na ich bezpieczeństwo psychiczne, np.: ochrona prywatności i zapewnienie dyskrecji, uwzględnianie systemu wartości uczniów i stopnia ich wrażliwości, respektowanie podmiotowości i indywidualności uczniów, obok elementów rywalizacji wprowadzać jak najwięcej elementów współpracy, zaangażowania całego zespołu, z docenieniem każdego członka tego zespołu, interweniować w sytuacjach, gdy grupa z jakiegoś powodu któregoś z nich odrzuca (i wspierać w szczególny sposób), unikanie sytuacji i komunikatów, które mogą nieść treści szkodliwe dla młodego człowieka (nie chodzi tu tylko o pomniejszanie poczucia wartości, lecz również o utwierdzanie w roli, w jakiej dziecko funkcjonuje w swoim środowisku, rodzinie, np. bohatera, dziecka niewidzialnego, kozła ofiarnego bądź maskotki).
e) Wykonawca zapewnia także odpowiednie wyposażenie w sprzęt sportowy oraz miejsce prowadzenia zajęć.
f) 110 godzin w tym tygodniowo 4 godziny pracy przez okres 5 m-cy (czerwiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad)
g) Przedmiot zamówienia będzie realizowany na obiektach sportowych na terenie miasta Iławy
2) Część 2 grupa wiekowa 11-13 lat (rocznik: 2001 - 2003)), które obejmuje:
a) Stworzenie dzieciom w wieku 11-13 lat (rocznik: 2001 - 2003) dodatkowych możliwości aktywnego spędzania czasu wolnego, rozwoju zainteresowań, a przede wszystkim nauki uniwersalnych umiejętności społecznych i przeciwdziałanie sięganiu po środki psychoaktywne, prowadzenie zajęć musi mieć charakter zajęć systematycznych, zajęcia muszą być zorganizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ubezpieczone, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów bezpieczeństwa i higieny, mają mieć charakter ogólnodostępny, wskazany udział dzieci z grup podwyższonego ryzyka (z rodzin niewydolnych wychowawczo, z problemem uzależnień, ubogich, zagrożonych wykluczeniem społecznym, uczestniczących w zajęciach w świetlicach środowiskowych, wychowawczych i szkolnych),
b) Zajęcia powinny zawierać: (wg rekomendacji PARPA):
- zasady, normy postępowania zapisane w formie regulaminu zajęć (m.in. zakaz używek, przeklinania, zasady fair play itp.). Zaleca się, aby uczestnicy zajęć, po zapoznaniu się z zasadami, podpisali kontrakt zobowiązanie do ich przestrzegania (mogą również wprowadzić swoje reguły niezależnie od narzuconego regulaminu);
- trening umiejętności życiowych, np.: dbania o higienę osobistą, wygrywania i przegrywania, radzenia sobie z emocjami, odpowiedniego żywienia, odpoczynku i relaksu, niełamania zasad gry, konsekwencji decyzji i zachowań, poszanowania przeciwnika
- udział rodziców (np. w formie klubu kibica albo udziału w zawodach razem z dziećmi bądź osobnych); uczestnicy biorą udział w zajęciach za zgodą rodziców - jest to okazja do spotkania informacyjnego i do współpracy, angażowania rodziców w zajęcia; możliwość podejmowania i realizowania własnych pomysłów (np. organizacji zawodów, treningów w innym niż tradycyjne miejscu).
c) Szczególnie w odniesieniu do dzieci z rodzin z problemem alkoholowym, których udział w tego typu zajęciach jest wskazany, powinno się zwrócić szczególną uwagę na ich bezpieczeństwo psychiczne, np.: ochrona prywatności i zapewnienie dyskrecji, uwzględnianie systemu wartości uczniów i stopnia ich wrażliwości, respektowanie podmiotowości i indywidualności uczniów, obok elementów rywalizacji wprowadzać jak najwięcej elementów współpracy, zaangażowania całego zespołu, z docenieniem każdego członka tego zespołu, interweniować w sytuacjach, gdy grupa z jakiegoś powodu któregoś z nich odrzuca (i wspierać w szczególny sposób), unikanie sytuacji i komunikatów, które mogą nieść treści szkodliwe dla młodego człowieka (nie chodzi tu tylko o pomniejszanie poczucia wartości, lecz również o utwierdzanie w roli, w jakiej dziecko funkcjonuje w swoim środowisku, rodzinie, np. bohatera, dziecka niewidzialnego, kozła ofiarnego bądź maskotki).
d) Wykonawca zapewnia także odpowiednie wyposażenie w sprzęt sportowy oraz miejsce prowadzenia zajęć.
e) 110 godzin w tym tygodniowo 4 godziny pracy przez okres 5 m-cy (czerwiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad)
h) Przedmiot zamówienia będzie realizowany na obiektach sportowych terenie miasta Iławy.
3) Część 3 grupa wiekowa 14-16 lat (rocznik: 1996 - 1998), które obejmuje:
a) Stworzenie młodzieży w wieku 14-16 lat (rocznik: 1996 - 1998) dodatkowych możliwości aktywnego spędzania czasu wolnego, rozwoju zainteresowań, a przede wszystkim nauki uniwersalnych umiejętności społecznych i przeciwdziałanie sięganiu po środki psychoaktywne, prowadzenie zajęć musi mieć charakter zajęć systematycznych, zajęcia muszą być zorganizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ubezpieczone, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów bezpieczeństwa i higieny, mają mieć charakter ogólnodostępny, wskazany udział młodzieży z grup podwyższonego ryzyka (z rodzin niewydolnych wychowawczo, z problemem uzależnień, ubogich, zagrożonych wykluczeniem społecznym, uczestniczących w zajęciach w świetlicach środowiskowych, wychowawczych i szkolnych)
b) Zajęcia powinny zawierać: (wg rekomendacji PARPA):
- zasady, normy postępowania zapisane w formie regulaminu zajęć (m.in. zakaz używek, przeklinania, zasady fair play itp.). Zaleca się, aby uczestnicy zajęć, po zapoznaniu się z zasadami, podpisali kontrakt zobowiązanie do ich przestrzegania (mogą również wprowadzić swoje reguły niezależnie od narzuconego regulaminu);
- trening umiejętności życiowych, np.: dbania o higienę osobistą, wygrywania i przegrywania, radzenia sobie z emocjami, odpowiedniego żywienia, odpoczynku i relaksu, niełamania zasad gry, konsekwencji decyzji i zachowań, poszanowania przeciwnika;
- udział rodziców (np. w formie klubu kibica albo udziału w zawodach razem z dziećmi bądź osobnych); uczestnicy biorą udział w zajęciach za zgodą rodziców - jest to okazja do spotkania informacyjnego i do współpracy, angażowania rodziców w zajęcia; możliwość podejmowania i realizowania własnych pomysłów (np. organizacji zawodów, treningów w innym niż tradycyjne miejscu).
c) Szczególnie w odniesieniu do młodzieży z rodzin z problemem alkoholowym, których udział w tego typu zajęciach jest wskazany, powinno się zwrócić szczególną uwagę na ich bezpieczeństwo psychiczne, np.: ochrona prywatności i zapewnienie dyskrecji, uwzględnianie systemu wartości uczniów i stopnia ich wrażliwości, respektowanie podmiotowości i indywidualności uczniów, obok elementów rywalizacji wprowadzać jak najwięcej elementów współpracy, zaangażowania całego zespołu, z docenieniem każdego członka tego zespołu, interweniować w sytuacjach, gdy grupa z jakiegoś powodu któregoś z nich odrzuca (i wspierać w szczególny sposób), unikanie sytuacji i komunikatów, które mogą nieść treści szkodliwe dla młodego człowieka (nie chodzi tu tylko o pomniejszanie poczucia wartości, lecz również o utwierdzanie w roli, w jakiej dziecko funkcjonuje w swoim środowisku, rodzinie, np. bohatera, dziecka niewidzialnego, kozła ofiarnego bądź maskotki).
d) Wykonawca zapewnia także odpowiednie wyposażenie w sprzęt sportowy oraz miejsce prowadzenia zajęć.
e) 110 godzin w tym tygodniowo 4 godziny pracy przez okres 5 m-cy (czerwiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad)
f) Przedmiot zamówienia będzie realizowany na obiektach sportowych na terenie miasta Iławy
4) Część 4 grupa wiekowa 17-19 lat (rocznik: 1993 - 1995), które obejmuje:
a) Stworzenie młodzieży w wieku 17-19 lat (rocznik: 1993 - 1995) dodatkowych możliwości aktywnego spędzania czasu wolnego, rozwoju zainteresowań, a przede wszystkim nauki uniwersalnych umiejętności społecznych i przeciwdziałanie sięganiu po środki psychoaktywne, prowadzenie zajęć musi mieć charakter zajęć systematycznych, zajęcia muszą być zorganizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ubezpieczone, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów bezpieczeństwa i higieny, mają mieć charakter ogólnodostępny, wskazany udział młodzieży z grup podwyższonego ryzyka (z rodzin niewydolnych wychowawczo, z problemem uzależnień, ubogich, zagrożonych wykluczeniem społecznym, uczestniczących w zajęciach w świetlicach środowiskowych, wychowawczych i szkolnych),
b) Zajęcia powinny zawierać: (wg rekomendacji PARPA):
- zasady, normy postępowania zapisane w formie regulaminu zajęć (m.in. zakaz używek, przeklinania, zasady fair play itp.). Zaleca się, aby uczestnicy zajęć, po zapoznaniu się z zasadami, podpisali kontrakt zobowiązanie do ich przestrzegania (mogą również wprowadzić swoje reguły niezależnie od narzuconego regulaminu);
- trening umiejętności życiowych, np.: dbania o higienę osobistą, wygrywania i przegrywania, radzenia sobie z emocjami, odpowiedniego żywienia, odpoczynku i relaksu, niełamania zasad gry, konsekwencji decyzji i zachowań, poszanowania przeciwnika;
- udział rodziców (np. w formie klubu kibica albo udziału w zawodach razem z dziećmi bądź osobnych); uczestnicy biorą udział w zajęciach za zgodą rodziców - jest to okazja do spotkania informacyjnego i do współpracy, angażowania rodziców w zajęcia; możliwość podejmowania i realizowania własnych pomysłów (np. organizacji zawodów, treningów w innym niż tradycyjne miejscu).
c) Szczególnie w odniesieniu do młodzieży z rodzin z problemem alkoholowym, których udział w tego typu zajęciach jest wskazany, powinno się zwrócić szczególną uwagę na ich bezpieczeństwo psychiczne, np.: ochrona prywatności i zapewnienie dyskrecji, uwzględnianie systemu wartości uczniów i stopnia ich wrażliwości, respektowanie podmiotowości i indywidualności uczniów, obok elementów rywalizacji wprowadzać jak najwięcej elementów współpracy, zaangażowania całego zespołu, z docenieniem każdego członka tego zespołu, interweniować w sytuacjach, gdy grupa z jakiegoś powodu któregoś z nich odrzuca (i wspierać w szczególny sposób), unikanie sytuacji i komunikatów, które mogą nieść treści szkodliwe dla młodego człowieka (nie chodzi tu tylko o pomniejszanie poczucia wartości, lecz również o utwierdzanie w roli, w jakiej dziecko funkcjonuje w swoim środowisku, rodzinie, np. bohatera, dziecka niewidzialnego, kozła ofiarnego bądź maskotki).
d) Wykonawca zapewnia także odpowiednie wyposażenie w sprzęt sportowy oraz miejsce prowadzenia zajęć.
e) 110 godzin w tym tygodniowo 4 godziny pracy przez okres 5 m-cy (czerwiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad)
f) Przedmiot zamówienia będzie realizowany na obiektach sportowych na terenie miasta Iławy
2. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych działań, zajęć z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu dzieci i młodzież podczas zajęć dla każdego części oddzielnie. (Część 1-4)
3. Wykonawca jest zobowiązany do składnia Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej dla każdego części oddzielnie.
4. Przez godzinę zamawiający rozumie 1 godz.= 60 min.
5. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolnie wybraną jego część lub części.
6. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 85322000-2, 80340000-9,92600000-7
7. W formularzu ofertowym stanowiącym wzór nr 1 do SIWZ wykonawca wypełnia tylko te pozycje, na które składa ofertę.
8. W pozycjach formularza ofertowego, na które wykonawca nie składa oferty wpisuje nie dotyczy.
9. Zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców..

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 131527

Data publikacji: 2012-06-15

Nazwa: Gmina Miejska Iława

Ulica: ul. Niepodległości 13

Numer domu: 13

Miejscowość: Iława

Kod pocztowy: 14-200

Województwo / kraj: warmińsko-mazurskie

Numer telefonu: (089) 6490159, 6490101

Numer faxu: (089) 649 26 31

Adres strony internetowej: www.bip.umilawa.pl

Regon: 00052437000000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć pozaszkolnych o charakterze sportowym dla dzieci i młodzieży iławskiej z grup podwyższonego ryzyka w zakresie piłki nożnej. Postępowanie znak OO.271.18.2012

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Miejskiego Programu Profilaktyki Uzależnień w zakresie prowadzenia zajęć pozaszkolnych o charakterze sportowym dla dzieci i młodzieży iławskiej z grup podwyższonego ryzyka w zakresie piłki nożnej, który obejmuje:
1) Część 1 grupa wiekowa 7-10 lat (rocznik: 2002 - 2005), które obejmuje:
a) Stworzenie dzieciom w wieku 7-10 lat (rocznik: 2002 - 2005) dodatkowych możliwości aktywnego spędzania czasu wolnego, rozwoju zainteresowań, a przede wszystkim nauki uniwersalnych umiejętności społecznych i przeciwdziałanie sięganiu po środki psychoaktywne, prowadzenie zajęć musi mieć charakter zajęć systematycznych,
b) Zajęcia muszą być zorganizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ubezpieczone, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów bezpieczeństwa i higieny, mają mieć charakter ogólnodostępny, wskazany udział dzieci z grup podwyższonego ryzyka (z rodzin niewydolnych wychowawczo, z problemem uzależnień, ubogich, zagrożonych wykluczeniem społecznym, uczestniczących w zajęciach w świetlicach środowiskowych, wychowawczych i szkolnych),
c) Zajęcia powinny zawierać: (wg rekomendacji PARPA):
- zasady, normy postępowania zapisane w formie regulaminu zajęć (m.in. zakaz używek, przeklinania, zasady fair play itp.). Zaleca się, aby uczestnicy zajęć, po zapoznaniu się z zasadami, podpisali kontrakt zobowiązanie do ich przestrzegania (mogą również wprowadzić swoje reguły niezależnie od narzuconego regulaminu);
- trening umiejętności życiowych, np.: dbania o higienę osobistą, wygrywania i przegrywania, radzenia sobie z emocjami, odpowiedniego żywienia, odpoczynku i relaksu, niełamania zasad gry, konsekwencji decyzji i zachowań, poszanowania przeciwnika;
- udział rodziców (np. w formie klubu kibica albo udziału w zawodach razem z dziećmi bądź osobnych); uczestnicy biorą udział w zajęciach za zgodą rodziców - jest to okazja do spotkania informacyjnego i do współpracy, angażowania rodziców w zajęcia; możliwość podejmowania i realizowania własnych pomysłów (np. organizacji zawodów, treningów w innym niż tradycyjne miejscu).
d) Szczególnie w odniesieniu do dzieci z rodzin z problemem alkoholowym, których udział w tego typu zajęciach jest wskazany, powinno się zwrócić szczególną uwagę na ich bezpieczeństwo psychiczne, np.: ochrona prywatności i zapewnienie dyskrecji, uwzględnianie systemu wartości uczniów i stopnia ich wrażliwości, respektowanie podmiotowości i indywidualności uczniów, obok elementów rywalizacji wprowadzać jak najwięcej elementów współpracy, zaangażowania całego zespołu, z docenieniem każdego członka tego zespołu, interweniować w sytuacjach, gdy grupa z jakiegoś powodu któregoś z nich odrzuca (i wspierać w szczególny sposób), unikanie sytuacji i komunikatów, które mogą nieść treści szkodliwe dla młodego człowieka (nie chodzi tu tylko o pomniejszanie poczucia wartości, lecz również o utwierdzanie w roli, w jakiej dziecko funkcjonuje w swoim środowisku, rodzinie, np. bohatera, dziecka niewidzialnego, kozła ofiarnego bądź maskotki).
e) Wykonawca zapewnia także odpowiednie wyposażenie w sprzęt sportowy oraz miejsce prowadzenia zajęć.
f) 110 godzin w tym tygodniowo 4 godziny pracy przez okres 5 m-cy (czerwiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad)
g) Przedmiot zamówienia będzie realizowany na obiektach sportowych na terenie miasta Iławy
2) Część 2 grupa wiekowa 11-13 lat (rocznik: 2001 - 2003)), które obejmuje:
a) Stworzenie dzieciom w wieku 11-13 lat (rocznik: 2001 - 2003) dodatkowych możliwości aktywnego spędzania czasu wolnego, rozwoju zainteresowań, a przede wszystkim nauki uniwersalnych umiejętności społecznych i przeciwdziałanie sięganiu po środki psychoaktywne, prowadzenie zajęć musi mieć charakter zajęć systematycznych, zajęcia muszą być zorganizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ubezpieczone, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów bezpieczeństwa i higieny, mają mieć charakter ogólnodostępny, wskazany udział dzieci z grup podwyższonego ryzyka (z rodzin niewydolnych wychowawczo, z problemem uzależnień, ubogich, zagrożonych wykluczeniem społecznym, uczestniczących w zajęciach w świetlicach środowiskowych, wychowawczych i szkolnych),
b) Zajęcia powinny zawierać: (wg rekomendacji PARPA):
- zasady, normy postępowania zapisane w formie regulaminu zajęć (m.in. zakaz używek, przeklinania, zasady fair play itp.). Zaleca się, aby uczestnicy zajęć, po zapoznaniu się z zasadami, podpisali kontrakt zobowiązanie do ich przestrzegania (mogą również wprowadzić swoje reguły niezależnie od narzuconego regulaminu);
- trening umiejętności życiowych, np.: dbania o higienę osobistą, wygrywania i przegrywania, radzenia sobie z emocjami, odpowiedniego żywienia, odpoczynku i relaksu, niełamania zasad gry, konsekwencji decyzji i zachowań, poszanowania przeciwnika
- udział rodziców (np. w formie klubu kibica albo udziału w zawodach razem z dziećmi bądź osobnych); uczestnicy biorą udział w zajęciach za zgodą rodziców - jest to okazja do spotkania informacyjnego i do współpracy, angażowania rodziców w zajęcia; możliwość podejmowania i realizowania własnych pomysłów (np. organizacji zawodów, treningów w innym niż tradycyjne miejscu).
c) Szczególnie w odniesieniu do dzieci z rodzin z problemem alkoholowym, których udział w tego typu zajęciach jest wskazany, powinno się zwrócić szczególną uwagę na ich bezpieczeństwo psychiczne, np.: ochrona prywatności i zapewnienie dyskrecji, uwzględnianie systemu wartości uczniów i stopnia ich wrażliwości, respektowanie podmiotowości i indywidualności uczniów, obok elementów rywalizacji wprowadzać jak najwięcej elementów współpracy, zaangażowania całego zespołu, z docenieniem każdego członka tego zespołu, interweniować w sytuacjach, gdy grupa z jakiegoś powodu któregoś z nich odrzuca (i wspierać w szczególny sposób), unikanie sytuacji i komunikatów, które mogą nieść treści szkodliwe dla młodego człowieka (nie chodzi tu tylko o pomniejszanie poczucia wartości, lecz również o utwierdzanie w roli, w jakiej dziecko funkcjonuje w swoim środowisku, rodzinie, np. bohatera, dziecka niewidzialnego, kozła ofiarnego bądź maskotki).
d) Wykonawca zapewnia także odpowiednie wyposażenie w sprzęt sportowy oraz miejsce prowadzenia zajęć.
e) 110 godzin w tym tygodniowo 4 godziny pracy przez okres 5 m-cy (czerwiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad)
h) Przedmiot zamówienia będzie realizowany na obiektach sportowych terenie miasta Iławy.
3) Część 3 grupa wiekowa 14-16 lat (rocznik: 1996 - 1998), które obejmuje:
a) Stworzenie młodzieży w wieku 14-16 lat (rocznik: 1996 - 1998) dodatkowych możliwości aktywnego spędzania czasu wolnego, rozwoju zainteresowań, a przede wszystkim nauki uniwersalnych umiejętności społecznych i przeciwdziałanie sięganiu po środki psychoaktywne, prowadzenie zajęć musi mieć charakter zajęć systematycznych, zajęcia muszą być zorganizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ubezpieczone, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów bezpieczeństwa i higieny, mają mieć charakter ogólnodostępny, wskazany udział młodzieży z grup podwyższonego ryzyka (z rodzin niewydolnych wychowawczo, z problemem uzależnień, ubogich, zagrożonych wykluczeniem społecznym, uczestniczących w zajęciach w świetlicach środowiskowych, wychowawczych i szkolnych)
b) Zajęcia powinny zawierać: (wg rekomendacji PARPA):
- zasady, normy postępowania zapisane w formie regulaminu zajęć (m.in. zakaz używek, przeklinania, zasady fair play itp.). Zaleca się, aby uczestnicy zajęć, po zapoznaniu się z zasadami, podpisali kontrakt zobowiązanie do ich przestrzegania (mogą również wprowadzić swoje reguły niezależnie od narzuconego regulaminu);
- trening umiejętności życiowych, np.: dbania o higienę osobistą, wygrywania i przegrywania, radzenia sobie z emocjami, odpowiedniego żywienia, odpoczynku i relaksu, niełamania zasad gry, konsekwencji decyzji i zachowań, poszanowania przeciwnika;
- udział rodziców (np. w formie klubu kibica albo udziału w zawodach razem z dziećmi bądź osobnych); uczestnicy biorą udział w zajęciach za zgodą rodziców - jest to okazja do spotkania informacyjnego i do współpracy, angażowania rodziców w zajęcia; możliwość podejmowania i realizowania własnych pomysłów (np. organizacji zawodów, treningów w innym niż tradycyjne miejscu).
c) Szczególnie w odniesieniu do młodzieży z rodzin z problemem alkoholowym, których udział w tego typu zajęciach jest wskazany, powinno się zwrócić szczególną uwagę na ich bezpieczeństwo psychiczne, np.: ochrona prywatności i zapewnienie dyskrecji, uwzględnianie systemu wartości uczniów i stopnia ich wrażliwości, respektowanie podmiotowości i indywidualności uczniów, obok elementów rywalizacji wprowadzać jak najwięcej elementów współpracy, zaangażowania całego zespołu, z docenieniem każdego członka tego zespołu, interweniować w sytuacjach, gdy grupa z jakiegoś powodu któregoś z nich odrzuca (i wspierać w szczególny sposób), unikanie sytuacji i komunikatów, które mogą nieść treści szkodliwe dla młodego człowieka (nie chodzi tu tylko o pomniejszanie poczucia wartości, lecz również o utwierdzanie w roli, w jakiej dziecko funkcjonuje w swoim środowisku, rodzinie, np. bohatera, dziecka niewidzialnego, kozła ofiarnego bądź maskotki).
d) Wykonawca zapewnia także odpowiednie wyposażenie w sprzęt sportowy oraz miejsce prowadzenia zajęć.
e) 110 godzin w tym tygodniowo 4 godziny pracy przez okres 5 m-cy (czerwiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad)
f) Przedmiot zamówienia będzie realizowany na obiektach sportowych na terenie miasta Iławy
4) Część 4 grupa wiekowa 17-19 lat (rocznik: 1993 - 1995), które obejmuje:
a) Stworzenie młodzieży w wieku 17-19 lat (rocznik: 1993 - 1995) dodatkowych możliwości aktywnego spędzania czasu wolnego, rozwoju zainteresowań, a przede wszystkim nauki uniwersalnych umiejętności społecznych i przeciwdziałanie sięganiu po środki psychoaktywne, prowadzenie zajęć musi mieć charakter zajęć systematycznych, zajęcia muszą być zorganizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ubezpieczone, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów bezpieczeństwa i higieny, mają mieć charakter ogólnodostępny, wskazany udział młodzieży z grup podwyższonego ryzyka (z rodzin niewydolnych wychowawczo, z problemem uzależnień, ubogich, zagrożonych wykluczeniem społecznym, uczestniczących w zajęciach w świetlicach środowiskowych, wychowawczych i szkolnych),
b) Zajęcia powinny zawierać: (wg rekomendacji PARPA):
- zasady, normy postępowania zapisane w formie regulaminu zajęć (m.in. zakaz używek, przeklinania, zasady fair play itp.). Zaleca się, aby uczestnicy zajęć, po zapoznaniu się z zasadami, podpisali kontrakt zobowiązanie do ich przestrzegania (mogą również wprowadzić swoje reguły niezależnie od narzuconego regulaminu);
- trening umiejętności życiowych, np.: dbania o higienę osobistą, wygrywania i przegrywania, radzenia sobie z emocjami, odpowiedniego żywienia, odpoczynku i relaksu, niełamania zasad gry, konsekwencji decyzji i zachowań, poszanowania przeciwnika;
- udział rodziców (np. w formie klubu kibica albo udziału w zawodach razem z dziećmi bądź osobnych); uczestnicy biorą udział w zajęciach za zgodą rodziców - jest to okazja do spotkania informacyjnego i do współpracy, angażowania rodziców w zajęcia; możliwość podejmowania i realizowania własnych pomysłów (np. organizacji zawodów, treningów w innym niż tradycyjne miejscu).
c) Szczególnie w odniesieniu do młodzieży z rodzin z problemem alkoholowym, których udział w tego typu zajęciach jest wskazany, powinno się zwrócić szczególną uwagę na ich bezpieczeństwo psychiczne, np.: ochrona prywatności i zapewnienie dyskrecji, uwzględnianie systemu wartości uczniów i stopnia ich wrażliwości, respektowanie podmiotowości i indywidualności uczniów, obok elementów rywalizacji wprowadzać jak najwięcej elementów współpracy, zaangażowania całego zespołu, z docenieniem każdego członka tego zespołu, interweniować w sytuacjach, gdy grupa z jakiegoś powodu któregoś z nich odrzuca (i wspierać w szczególny sposób), unikanie sytuacji i komunikatów, które mogą nieść treści szkodliwe dla młodego człowieka (nie chodzi tu tylko o pomniejszanie poczucia wartości, lecz również o utwierdzanie w roli, w jakiej dziecko funkcjonuje w swoim środowisku, rodzinie, np. bohatera, dziecka niewidzialnego, kozła ofiarnego bądź maskotki).
d) Wykonawca zapewnia także odpowiednie wyposażenie w sprzęt sportowy oraz miejsce prowadzenia zajęć.
e) 110 godzin w tym tygodniowo 4 godziny pracy przez okres 5 m-cy (czerwiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad)
f) Przedmiot zamówienia będzie realizowany na obiektach sportowych na terenie miasta Iławy
2. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych działań, zajęć z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu dzieci i młodzież podczas zajęć dla każdego części oddzielnie. (Część 1-4)
3. Wykonawca jest zobowiązany do składnia Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej dla każdego części oddzielnie.
4. Przez godzinę zamawiający rozumie 1 godz.= 60 min.
5. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolnie wybraną jego część lub części.
6. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 85322000-2, 80340000-9,92600000-7
7. W formularzu ofertowym stanowiącym wzór nr 1 do SIWZ wykonawca wypełnia tylko te pozycje, na które składa ofertę.
8. W pozycjach formularza ofertowego, na które wykonawca nie składa oferty wpisuje nie dotyczy.
9. Zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców..

Kody CPV:
853220002 (Program działań na rzecz gmin)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
926000007 (Usługi sportowe)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 4

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/11/2012

Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp nie żąda wniesienia wadium

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2). Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Wiedza i doświadczenie:
W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt.2) SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Potencjał techniczny:
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania do dyspozycji potencjału technicznego zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że dysponuje potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt.2) SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca wykazał, co najmniej następujące osoby:
a) min. jedną osobą dla każdej części oddzielenie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które posiadają minimum:
- Wykształcenie wyższe lub średnie;
- Ukończone szkolenia lub kursy w zakresie: min. Instruktora Piłki Nożnej;
- Ukończone szkolenie w zakresie profilaktyki zachowań ryzykownych
- Min. 2 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć sportowych z młodzieżą z grup podwyższonego ryzyka w zakresie piłki nożnej
oraz złoży oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 3 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 pkt.5). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że co najmniej jeden z nich lub albo wszyscy łącznie spełniają w/w warunek

Sytuacja ekonomiczna:
W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia dla uznania, że wykonawca spełnia warunek Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt 2) SIWZ, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt 2) SIWZ

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
1) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1),
2) Części zamówienia powierzone podwykonawcom- wg wzoru 4 - wykonawca składa to oświadczenie, jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców.
3) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona,
4) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia ( § VII ust. 1 pkt. 4) SIWZ) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby klub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów ich wystawienia, o których mowa w sekcji III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia ( §VII ust.1 pkt. 4) SIWZ)

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w §8 wzoru umowy, którego treść brzmi:
§ 8. Zmiana umowy
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie,
w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.
2) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zawieszenia realizacji przedmiotu zamówienia przez zamawiającego,
3) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
4) zamiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy.
5) zmiany terminu na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji przedmiotu umowy.
6) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia określonego w §4 ust.1 niniejszej umowy. Koszty związane ze wzrostem stawki VAT pokrywa wykonawca.
7) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
3. W przypadkach wystąpienia okoliczności określonych w ust.2 strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym, że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.umilawa.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.212

Data składania wniosków, ofert: 25/06/2012

Godzina składania wniosków, ofert: 10:30

Miejsce składania:
Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.212

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiać w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena potwierdzenia czy Wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału, zawartych w ust. 2 nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w §VII ust. 1 SIWZ. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że Wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnienia warunki udziału w postępowaniu, polegając na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go nim stosunków, a nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi na czas realizacji części zamówienia, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp. Wyżej wymienione pisemne zobowiązania innych podmiotów należy do oferty załączyć w oryginale.
2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa: grupa wiekowa 7-10 lat (rocznik: 2002 - 2005),

Opis:
1. Część 1 grupa wiekowa 7-10 lat (rocznik: 2002 - 2005), które obejmuje:
a) Stworzenie dzieciom w wieku 7-10 lat (rocznik: 2002 - 2005) dodatkowych możliwości aktywnego spędzania czasu wolnego, rozwoju zainteresowań, a przede wszystkim nauki uniwersalnych umiejętności społecznych i przeciwdziałanie sięganiu po środki psychoaktywne, prowadzenie zajęć musi mieć charakter zajęć systematycznych,
b) Zajęcia muszą być zorganizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ubezpieczone, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów bezpieczeństwa i higieny, mają mieć charakter ogólnodostępny, wskazany udział dzieci z grup podwyższonego ryzyka (z rodzin niewydolnych wychowawczo, z problemem uzależnień, ubogich, zagrożonych wykluczeniem społecznym, uczestniczących w zajęciach w świetlicach środowiskowych, wychowawczych i szkolnych),
c) Zajęcia powinny zawierać: (wg rekomendacji PARPA):
- zasady, normy postępowania zapisane w formie regulaminu zajęć (m.in. zakaz używek, przeklinania, zasady fair play itp.). Zaleca się, aby uczestnicy zajęć, po zapoznaniu się z zasadami, podpisali kontrakt zobowiązanie do ich przestrzegania (mogą również wprowadzić swoje reguły niezależnie od narzuconego regulaminu);
- trening umiejętności życiowych, np.: dbania o higienę osobistą, wygrywania i przegrywania, radzenia sobie z emocjami, odpowiedniego żywienia, odpoczynku i relaksu, niełamania zasad gry, konsekwencji decyzji i zachowań, poszanowania przeciwnika;
- udział rodziców (np. w formie klubu kibica albo udziału w zawodach razem z dziećmi bądź osobnych); uczestnicy biorą udział w zajęciach za zgodą rodziców - jest to okazja do spotkania informacyjnego i do współpracy, angażowania rodziców w zajęcia; możliwość podejmowania i realizowania własnych pomysłów (np. organizacji zawodów, treningów w innym niż tradycyjne miejscu).
d) Szczególnie w odniesieniu do dzieci z rodzin z problemem alkoholowym, których udział w tego typu zajęciach jest wskazany, powinno się zwrócić szczególną uwagę na ich bezpieczeństwo psychiczne, np.: ochrona prywatności i zapewnienie dyskrecji, uwzględnianie systemu wartości uczniów i stopnia ich wrażliwości, respektowanie podmiotowości i indywidualności uczniów, obok elementów rywalizacji wprowadzać jak najwięcej elementów współpracy, zaangażowania całego zespołu, z docenieniem każdego członka tego zespołu, interweniować w sytuacjach, gdy grupa z jakiegoś powodu któregoś z nich odrzuca (i wspierać w szczególny sposób), unikanie sytuacji i komunikatów, które mogą nieść treści szkodliwe dla młodego człowieka (nie chodzi tu tylko o pomniejszanie poczucia wartości, lecz również o utwierdzanie w roli, w jakiej dziecko funkcjonuje w swoim środowisku, rodzinie, np. bohatera, dziecka niewidzialnego, kozła ofiarnego bądź maskotki).
e) Wykonawca zapewnia także odpowiednie wyposażenie w sprzęt sportowy oraz miejsce prowadzenia zajęć.
f) 110 godzin w tym tygodniowo 4 godziny pracy przez okres 5 m-cy (czerwiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad)
g) Przedmiot zamówienia będzie realizowany na obiektach sportowych na terenie miasta Iławy
2. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych działań, zajęć z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu dzieci i młodzież podczas zajęć dla każdego części oddzielnie. (Część 1-4)
3. Wykonawca jest zobowiązany do składnia Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej dla każdego części oddzielnie.
4. Przez godzinę zamawiający rozumie 1 godz.= 60 min.
5. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolnie wybraną jego część lub części.
6. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 85322000-2, 80340000-9,92600000-7

Kody CPV:
853220002 (Program działań na rzecz gmin)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
926000007 (Usługi sportowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/11/2012

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 2

Nazwa: grupa wiekowa 11-13 lat (rocznik: 2001 - 2003)

Opis:
1. Część 2 grupa wiekowa 11-13 lat (rocznik: 2001 - 2003)), które obejmuje:
a) Stworzenie dzieciom w wieku 11-13 lat (rocznik: 2001 - 2003) dodatkowych możliwości aktywnego spędzania czasu wolnego, rozwoju zainteresowań, a przede wszystkim nauki uniwersalnych umiejętności społecznych i przeciwdziałanie sięganiu po środki psychoaktywne, prowadzenie zajęć musi mieć charakter zajęć systematycznych, zajęcia muszą być zorganizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ubezpieczone, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów bezpieczeństwa i higieny, mają mieć charakter ogólnodostępny, wskazany udział dzieci z grup podwyższonego ryzyka (z rodzin niewydolnych wychowawczo, z problemem uzależnień, ubogich, zagrożonych wykluczeniem społecznym, uczestniczących w zajęciach w świetlicach środowiskowych, wychowawczych i szkolnych),
b) Zajęcia powinny zawierać: (wg rekomendacji PARPA):
- zasady, normy postępowania zapisane w formie regulaminu zajęć (m.in. zakaz używek, przeklinania, zasady fair play itp.). Zaleca się, aby uczestnicy zajęć, po zapoznaniu się z zasadami, podpisali kontrakt zobowiązanie do ich przestrzegania (mogą również wprowadzić swoje reguły niezależnie od narzuconego regulaminu);
- trening umiejętności życiowych, np.: dbania o higienę osobistą, wygrywania i przegrywania, radzenia sobie z emocjami, odpowiedniego żywienia, odpoczynku i relaksu, niełamania zasad gry, konsekwencji decyzji i zachowań, poszanowania przeciwnika;
- udział rodziców (np. w formie klubu kibica albo udziału w zawodach razem z dziećmi bądź osobnych); uczestnicy biorą udział w zajęciach za zgodą rodziców - jest to okazja do spotkania informacyjnego i do współpracy, angażowania rodziców w zajęcia; możliwość podejmowania i realizowania własnych pomysłów (np. organizacji zawodów, treningów w innym niż tradycyjne miejscu).
c) Szczególnie w odniesieniu do dzieci z rodzin z problemem alkoholowym, których udział w tego typu zajęciach jest wskazany, powinno się zwrócić szczególną uwagę na ich bezpieczeństwo psychiczne, np.: ochrona prywatności i zapewnienie dyskrecji, uwzględnianie systemu wartości uczniów i stopnia ich wrażliwości, respektowanie podmiotowości i indywidualności uczniów, obok elementów rywalizacji wprowadzać jak najwięcej elementów współpracy, zaangażowania całego zespołu, z docenieniem każdego członka tego zespołu, interweniować w sytuacjach, gdy grupa z jakiegoś powodu któregoś z nich odrzuca (i wspierać w szczególny sposób), unikanie sytuacji i komunikatów, które mogą nieść treści szkodliwe dla młodego człowieka (nie chodzi tu tylko o pomniejszanie poczucia wartości, lecz również o utwierdzanie w roli, w jakiej dziecko funkcjonuje w swoim środowisku, rodzinie, np. bohatera, dziecka niewidzialnego, kozła ofiarnego bądź maskotki).
d) Wykonawca zapewnia także odpowiednie wyposażenie w sprzęt sportowy oraz miejsce prowadzenia zajęć.
e) 110 godzin w tym tygodniowo 4 godziny pracy przez okres 5 m-cy (czerwiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad)
h) Przedmiot zamówienia będzie realizowany na obiektach sportowych terenie miasta Iławy.
2. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych działań, zajęć z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu dzieci i młodzież podczas zajęć dla każdego części oddzielnie. (Część 1-4)
3. Wykonawca jest zobowiązany do składnia Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej dla każdego części oddzielnie.
4. Przez godzinę zamawiający rozumie 1 godz.= 60 min.
5. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolnie wybraną jego część lub części.
6. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 85322000-2, 80340000-9,92600000-7

Kody CPV:
853220002 (Program działań na rzecz gmin)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
926000007 (Usługi sportowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/11/2012

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 3

Nazwa: grupa wiekowa 14-16 lat (rocznik: 1996 - 1998)

Opis:
1. Część 3 grupa wiekowa 14-16 lat (rocznik: 1996 - 1998), które obejmuje:
a) Stworzenie młodzieży w wieku 14-16 lat (rocznik: 1996 - 1998) dodatkowych możliwości aktywnego spędzania czasu wolnego, rozwoju zainteresowań, a przede wszystkim nauki uniwersalnych umiejętności społecznych i przeciwdziałanie sięganiu po środki psychoaktywne, prowadzenie zajęć musi mieć charakter zajęć systematycznych, zajęcia muszą być zorganizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ubezpieczone, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów bezpieczeństwa i higieny, mają mieć charakter ogólnodostępny, wskazany udział młodzieży z grup podwyższonego ryzyka (z rodzin niewydolnych wychowawczo, z problemem uzależnień, ubogich, zagrożonych wykluczeniem społecznym, uczestniczących w zajęciach w świetlicach środowiskowych, wychowawczych i szkolnych)
b) Zajęcia powinny zawierać: (wg rekomendacji PARPA):
- zasady, normy postępowania zapisane w formie regulaminu zajęć (m.in. zakaz używek, przeklinania, zasady fair play itp.). Zaleca się, aby uczestnicy zajęć, po zapoznaniu się z zasadami, podpisali kontrakt zobowiązanie do ich przestrzegania (mogą również wprowadzić swoje reguły niezależnie od narzuconego regulaminu);
- trening umiejętności życiowych, np.: dbania o higienę osobistą, wygrywania i przegrywania, radzenia sobie z emocjami, odpowiedniego żywienia, odpoczynku i relaksu, niełamania zasad gry, konsekwencji decyzji i zachowań, poszanowania przeciwnika;
- udział rodziców (np. w formie klubu kibica albo udziału w zawodach razem z dziećmi bądź osobnych); uczestnicy biorą udział w zajęciach za zgodą rodziców - jest to okazja do spotkania informacyjnego i do współpracy, angażowania rodziców w zajęcia; możliwość podejmowania i realizowania własnych pomysłów (np. organizacji zawodów, treningów w innym niż tradycyjne miejscu).
c) Szczególnie w odniesieniu do młodzieży z rodzin z problemem alkoholowym, których udział w tego typu zajęciach jest wskazany, powinno się zwrócić szczególną uwagę na ich bezpieczeństwo psychiczne, np.: ochrona prywatności i zapewnienie dyskrecji, uwzględnianie systemu wartości uczniów i stopnia ich wrażliwości, respektowanie podmiotowości i indywidualności uczniów, obok elementów rywalizacji wprowadzać jak najwięcej elementów współpracy, zaangażowania całego zespołu, z docenieniem każdego członka tego zespołu, interweniować w sytuacjach, gdy grupa z jakiegoś powodu któregoś z nich odrzuca (i wspierać w szczególny sposób), unikanie sytuacji i komunikatów, które mogą nieść treści szkodliwe dla młodego człowieka (nie chodzi tu tylko o pomniejszanie poczucia wartości, lecz również o utwierdzanie w roli, w jakiej dziecko funkcjonuje w swoim środowisku, rodzinie, np. bohatera, dziecka niewidzialnego, kozła ofiarnego bądź maskotki).
d) Wykonawca zapewnia także odpowiednie wyposażenie w sprzęt sportowy oraz miejsce prowadzenia zajęć.
e) 110 godzin w tym tygodniowo 4 godziny pracy przez okres 5 m-cy (czerwiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad)
f) Przedmiot zamówienia będzie realizowany na obiektach sportowych na terenie miasta Iławy
2. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych działań, zajęć z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu dzieci i młodzież podczas zajęć dla każdego części oddzielnie. (Część 1-4)
3. Wykonawca jest zobowiązany do składnia Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej dla każdego części oddzielnie.
4. Przez godzinę zamawiający rozumie 1 godz.= 60 min.
5. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolnie wybraną jego część lub części.
6. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 85322000-2, 80340000-9,92600000-7

Kody CPV:
853220002 (Program działań na rzecz gmin)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
926000007 (Usługi sportowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/11/2012

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 4

Nazwa: grupa wiekowa 17-19 lat (rocznik: 1993 - 1995)

Opis:
1. Część 4 grupa wiekowa 17-19 lat (rocznik: 1993 - 1995), które obejmuje:
a) Stworzenie młodzieży w wieku 17-19 lat (rocznik: 1993 - 1995) dodatkowych możliwości aktywnego spędzania czasu wolnego, rozwoju zainteresowań, a przede wszystkim nauki uniwersalnych umiejętności społecznych i przeciwdziałanie sięganiu po środki psychoaktywne, prowadzenie zajęć musi mieć charakter zajęć systematycznych, zajęcia muszą być zorganizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ubezpieczone, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów bezpieczeństwa i higieny, mają mieć charakter ogólnodostępny, wskazany udział młodzieży z grup podwyższonego ryzyka (z rodzin niewydolnych wychowawczo, z problemem uzależnień, ubogich, zagrożonych wykluczeniem społecznym, uczestniczących w zajęciach w świetlicach środowiskowych, wychowawczych i szkolnych),
b) Zajęcia powinny zawierać: (wg rekomendacji PARPA):
- zasady, normy postępowania zapisane w formie regulaminu zajęć (m.in. zakaz używek, przeklinania, zasady fair play itp.). Zaleca się, aby uczestnicy zajęć, po zapoznaniu się z zasadami, podpisali kontrakt zobowiązanie do ich przestrzegania (mogą również wprowadzić swoje reguły niezależnie od narzuconego regulaminu);
- trening umiejętności życiowych, np.: dbania o higienę osobistą, wygrywania i przegrywania, radzenia sobie z emocjami, odpowiedniego żywienia, odpoczynku i relaksu, niełamania zasad gry, konsekwencji decyzji i zachowań, poszanowania przeciwnika;
- udział rodziców (np. w formie klubu kibica albo udziału w zawodach razem z dziećmi bądź osobnych); uczestnicy biorą udział w zajęciach za zgodą rodziców - jest to okazja do spotkania informacyjnego i do współpracy, angażowania rodziców w zajęcia; możliwość podejmowania i realizowania własnych pomysłów (np. organizacji zawodów, treningów w innym niż tradycyjne miejscu).
c) Szczególnie w odniesieniu do młodzieży z rodzin z problemem alkoholowym, których udział w tego typu zajęciach jest wskazany, powinno się zwrócić szczególną uwagę na ich bezpieczeństwo psychiczne, np.: ochrona prywatności i zapewnienie dyskrecji, uwzględnianie systemu wartości uczniów i stopnia ich wrażliwości, respektowanie podmiotowości i indywidualności uczniów, obok elementów rywalizacji wprowadzać jak najwięcej elementów współpracy, zaangażowania całego zespołu, z docenieniem każdego członka tego zespołu, interweniować w sytuacjach, gdy grupa z jakiegoś powodu któregoś z nich odrzuca (i wspierać w szczególny sposób), unikanie sytuacji i komunikatów, które mogą nieść treści szkodliwe dla młodego człowieka (nie chodzi tu tylko o pomniejszanie poczucia wartości, lecz również o utwierdzanie w roli, w jakiej dziecko funkcjonuje w swoim środowisku, rodzinie, np. bohatera, dziecka niewidzialnego, kozła ofiarnego bądź maskotki).
d) Wykonawca zapewnia także odpowiednie wyposażenie w sprzęt sportowy oraz miejsce prowadzenia zajęć.
e) 110 godzin w tym tygodniowo 4 godziny pracy przez okres 5 m-cy (czerwiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad)
f) Przedmiot zamówienia będzie realizowany na obiektach sportowych na terenie miasta Iławy


2. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych działań, zajęć z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu dzieci i młodzież podczas zajęć dla każdego części oddzielnie. (Część 1-4)
3. Wykonawca jest zobowiązany do składnia Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej dla każdego części oddzielnie.
4. Przez godzinę zamawiający rozumie 1 godz.= 60 min.
5. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolnie wybraną jego część lub części.
6. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 85322000-2, 80340000-9,92600000-7

Kody CPV:
853220002 (Program działań na rzecz gmin)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
926000007 (Usługi sportowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/11/2012

Kod kryterium cenowe: A

Podobne przetargi

25555 / 2012-01-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Iława - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 853220002 (Program działań na rzecz gmin)
Działania profilaktyczno-wychowawcze w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie - zajęcia sportowe. Postępowanie znak OO.271.1.2012

103625 / 2012-05-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Iława - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 853220002 (Program działań na rzecz gmin)
Animator i doradca NGO w zakresie działań aktywizujących społeczność lokalną oraz organizacje pozarządowe w działaniach w obszarze profilaktyki zachowań ryzykownych i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu. Postępowanie znak: OO.271.13.2012.

180937 / 2015-12-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Iława - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 853220002 (Program działań na rzecz gmin)
Działania profilaktyczno-wychowawcze w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie - Wydziale Urzędu Miasta w Iławie. Postępowanie znak ZP.271.50.2015

1755 / 2012-01-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Iława - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 853220002 (Program działań na rzecz gmin)
Działania profilaktyczno-wychowawcze w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie. Postępowanie znak OO.3410-44/11.

327465 / 2011-12-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Iława - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 853220002 (Program działań na rzecz gmin)
Działania profilaktyczno-wychowawcze w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie. Postępowanie znak OO.3410-44/11

100217 / 2013-06-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Iława - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 853220002 (Program działań na rzecz gmin)
Prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji, terapii zaburzeń dziecięcych, problemem przemocy, oraz prowadzenie zajęć pozaszkolnych o charakterze sportowym dla dzieci i młodzieży iławskiej z grup podwyższonego ryzyka w zakresie piłki nożnej w OPPUiPR w Iławie. Postępowanie znak ZP.271.14.2013.

515 / 2014-01-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Iława - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 853220002 (Program działań na rzecz gmin)
Działania profilaktyczno-wychowawcze w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie. Postępowanie znak ZP.271.37.2013.

74281 / 2013-05-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Iława - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 853220002 (Program działań na rzecz gmin)
Prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji, terapii zaburzeń dziecięcych, problemem przemocy, oraz prowadzenie zajęć pozaszkolnych o charakterze sportowym dla dzieci i młodzieży iławskiej z grup podwyższonego ryzyka w zakresie piłki nożnej w OPPUiPR w Iławie. Postępowanie znak ZP.271.14.2013

513844 / 2012-12-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Iława - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 853220002 (Program działań na rzecz gmin)
Działania profilaktyczno-wychowawcze w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie. Postępowanie znak: OO.271.40.2012

149263 / 2012-07-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Iława - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 853220002 (Program działań na rzecz gmin)
Prowadzenie zajęć pozaszkolnych o charakterze sportowym dla dzieci i młodzieży iławskiej z grup podwyższonego ryzyka w zakresie piłki nożnej. Postępowanie znak OO.271.18.2012.

60473 / 2013-04-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Iława - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 853220002 (Program działań na rzecz gmin)
Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych, profilaktyczno - wychowawczych i psychoedukacyjnych z dziećmi i młodzieżą w OPPUiPR w Iławie. Postępowanie znak ZP.271.8.2013.

265469 / 2013-12-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Iława - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 853220002 (Program działań na rzecz gmin)
Działania profilaktyczno-wychowawcze w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie. Postępowanie znak ZP.271.37.2013

86925 / 2012-04-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Iława - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 853220002 (Program działań na rzecz gmin)
Animator i doradca NGO w zakresie działań aktywizujących społeczność lokalną oraz organizacje pozarządowe w działaniach w obszarze profilaktyki zachowań ryzykownych i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu. Postępowanie znak: OO.271.13.2012

45947 / 2013-03-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Iława - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 853220002 (Program działań na rzecz gmin)
Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych, profilaktyczno - wychowawczych i psychoedukacyjnych z dziećmi i młodzieżą w OPPUiPR w Iławie. Postępowanie znak ZP.271.8.2013

30648 / 2013-01-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Iława - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 853220002 (Program działań na rzecz gmin)
Działania profilaktyczno-wychowawcze w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie. Postępowanie znak: OO.271.40.2012.

40891 / 2012-02-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Iława - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 853220002 (Program działań na rzecz gmin)
Działania profilaktyczno-wychowawcze w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie - zajęcia sportowe. Postępowanie znak OO.271.1.2012.

8549 / 2016-01-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Iława - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 853220002 (Program działań na rzecz gmin)
Działania profilaktyczno-wychowawcze w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie - Wydziale Urzędu Miasta w Iławie. Postępowanie znak ZP.271.50.2015.