Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

25777 / 2012-01-31 - Administracja samorządowa / Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie (Rzeszów)

Zakup pomocy dydaktycznych do pracowni fizycznej w ramach projektu Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno-metodyczne w ramach POKL09.04.00-18-133/08

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup następujących pomocy dydaktycznych do pracowni fizycznej:
1)Zestaw do ćwiczeń uczniowskich z elektrostatyki - 2 zestawy Rura rezonansowa umożliwiająca wiele wariantów badań akustycznych fal stojących: z zamkniętymi obydwoma końcami i wypełniona różnymi gazami, z otwartymi obydwoma końcami lub otwartym jednym końcem. Możliwa zmiana długości rury za pomocą tłoka. Rura powinna być wykonana z przeźroczystego pleksiglasu zakończona zatyczkami posiadającymi końcówki do wprowadzenia gazów. Jedna z zatyczek wyposażona powinna być wyposażona w głośnik. Długość minimum: 100 cm, średnica: 7 cm. W skład kompletu wchodzą: rura rezonansowa, podstawa trójnóg 2 szt., próbnik mikrofonowy. Komplet pozwalający na realizację szeregu doświadczeń z zakresu elektrostatyki obejmujących m.in.: elektryzowanie przewodników i izolatorów, siłę elektrostatyczną, prawo Coulomba, elektryzowanie ciał przez dotyk i przez indukcję, pole elektrostatyczne, linie pola, kondensator, polaryzację dielektryków. W skład wyrobu wchodzą: elektroskop, elektrofor, pręt szklany, pręt metalowy, pręt ebonitowy, wahadło elektryczne, statyw izolacyjny, podstawa obrotowa do lasek (prętów), butelka lejdejska, rozbrajacz, folia aluminiowa, neonówka.
Całość dostarczana w pudełku z wydzielonymi przegrodami o wymiarach nie mniejszych: 310x370x100 mm
2)Komplet do nauki o prądzie elektrycznym - 2 komplety Części kompletu powinny umożliwiać tworzenie układów, za pomocą których możemy wywołać i wielokrotnie powtarzać zjawiska fizyczne z dziedziny magnetyzmu i elektryczności. Instrukcja powinna obejmować opis co najmniej 50 ćwiczeń z następujących tematów: magnesy i pole magnetyczne, opór elektryczny, indukcja elektromagnetyczna, elektroliza. Komplet powinien być w opakowaniu o wymiarach nie mniejszych niż: 480x300x80 450x300x100.
3)Komplet do doświadczeń z ciepła - wersja rozbudowana - 2 komplety
Komplet umożliwiający przeprowadzenie szeregu doświadczeń z zakresu nauki o cieple, obejmujących takie zagadnienia jak: rozszerzalność cieplna ciał stałych, cieczy i gazów, miana stanu skupienia ciała, pomiary temperatury, rozchodzenie się ciepła, kalorymetria, przemiana energii, konwersji energii cieplnej światła na energię elektryczną i mechaniczna, właściwości i zastosowań bimetali.
W składa kompletu powinny wchodzić minimum następujące pomoce dydaktyczne: dylatoskop, kalorymetr, przyrząd do liniowego przewodzenia ciepła, przewodniki ciepła, termoskop, odwadniacz, pierścień Gravesanda, przyrząd do konwekcji ciepła, aktynometr, bateria słoneczna, radiometr Croocke a, czujnik bimetaliczny, szkło i sprzęt laboratoryjny. Wymiary co najmniej: 730x390x130mm.
4)Zestaw demonstracyjny do doświadczeń mechaniki do tablicy szkolnej - 1 zestaw
Zestaw do doświadczeń uczniowskich z mechaniki powinien zawierać pomoce dydaktyczne, składające się z elementów, które montuje się ze sobą i w ten sposób powstaną układy doświadczalne. Zestaw powinien umożliwiać wykonanie minimum 25 opisanych w instrukcji ćwiczeń. Ćwiczenia powinny być z różnymi rodzajami ruchów z równoczesnym zapisem tych ruchów przez chronograf. W skład zestawu wchodzą: podstawa- 1 szt., uchwyt do podstawy - 2 szt., sprężyna - 2 szt., uchwyt z haczykiem - 4 szt., pręt - 6 szt., łącznik krzyżowy - 4 szt., przymiar - 2 szt., belka z otworami i uchwytem blokującym - 1 szt., wskazówka - 1szt., pręt krótki o zmiennej średnicy - 2 szt., klocek - 1 szt., obciążniki do klocka - 2 szt., figury płaskie - 2 szt., bryła drewniana z drutem - 1 szt., obciążniki na pręcie - 1 szt., obciążniki z podstawą - 1 szt., wózek - 1 szt., rynienka - 1 szt., blok z haczykiem - 2 szt., naczynie do prawa Archimedesa - 1 szt., klocek do naczynia - 3 szt., naczynie z odpływem - 1 szt., klocek - 3 szt., bryła niekształtna - 1 szt., kulka z haczykiem - 3 szt., siłomierz - 3 szt., pion - 1 szt., haczyk - 6 szt., szalka - 2 szt., chronograf - 1 szt., kółko do rynienki - 1 szt., szpulka - 1 szt.
Do zestawu powinna być dołączona instrukcja zawierająca propozycje ćwiczeń z rysunkami poglądowymi wyjaśniającymi sposób zestawienia układów doświadczalnych. Waga co najmniej 6 kg. Pomoce powinny zostać umieszczone w walizce o wymiarach nie mniejszych: 500x400x100mm
5)Komplet do doświadczeń z magnetyzmu - 2 komplety Komplet ma mieć zastosowanie jako pomoc dydaktyczna w nauczaniu fizyki w szkole podstawowej, gimnazjum oraz w szkołach ponadgimnazjalnych. Komplet powinien umożliwić przeprowadzenie m.in. następujących doświadczeń: własności magnesów; właściwości biegunów; magnetyzm trwały i nie trwały; linie sił pól magnetycznych; pole magnetyczne; metale w polu magnetycznym. Komplet powinien składać się minimum z następujących części: dwa magnesy sztabkowe, dwa magnesy podkowiaste, dwie długie igły magnetyczne, dwie podstawki z kolcami do długich igieł magnetycznych, dziesięć małych igieł magnetycznych, dziesięć podstawek z kolcami do małych igieł magnetycznych, jeden pierścień żelazny, jedno pudełko do przechowywania opiłek, jedno pudełko z dziurkowaną pokrywą do rozsiewania opiłek, jedna płytka mosiężna, jedna igła z osią poziomą w widełkowej oprawie.
6)Komplet do elektromagnetyzmu - 2 komplety, Komplet powinien umożliwić wykonywanie następujących doświadczeń z zakresu pola magnetycznego i elektromagnetycznego: obserwacja pola magnetycznego magnesów trwałych; wzajemne oddziaływanie magnesów; metale w polu magnetycznym; obserwacja pola magnetycznego wokół przewodników, w których płynie prąd stały; wyznaczanie kierunku i zwrotu siły elektrodynamicznej działającej na przewodnik z prądem w polu magnetycznym; wyznaczanie kierunku i zwrotu sił elektrodynamicznych działających na dwa przewodniki z prądem; zachowanie się cewki z prądem w polu magnetycznym; wzbudzanie prądu w obwodach z cewką za pomocą pola magnetycznego. Konstrukcja elementów kompletu powinna umożliwić przeprowadzenie doświadczeń na projektoskopie.
7)Termodynamika i ciepło zestaw doświadczalny- 2 zestawy Zestaw powinien pozwalać na wprowadzenie podstawowych pojęć z zakresu termodynamiki i doświadczeń związanych z ciepłem. Powinien zapewnić podstawy do zrozumienia ilościowej oceny zagadnień i problemów termodynamiki. W skład zestawy powinny wchodzić co najmniej następujące elementy: termometr, cyfrowy miernik oraz termopara, zlewki, kolba filtracyjna, cylinder miarowy, naczynie wirówki, smar silikonowy, rurka silikonowa, u-rurka, kalorymetr z aparatem do badania prawa Joulea i przewody łączące, termiczny płaszcz izolacyjny, zestaw gumowych korków oraz bloczków parafinowych, cylindry ze stali nierdzewnej oraz aluminium do liniowej rozszerzalności cieplnej, pręty w kształcie litery U wykonane z aluminium, mosiądzu, stali nierdzewnej o różnych średnicach, cylindry do badania ciepła właściwego, palnik z trójnogiem i siatki druciane, komparator 1/100 mm ze wspornikiem, naczynie do badania przejścia stanu gazowego w ciekły, manganian(VII) potasu, łącznik bimetaliczny ze stykami elektrycznymi, uniwersalna podstawa ogólnego zastosowania, wielofunkcyjne pręty i zaciski. Komplet ma umożliwić badanie następujących prawa i zasady: promieniowanie cieplne, wrzenie i skraplanie, kalorymetr i prawo Joulea, prawo Daltona (prawo ciśnień cząstkowych), temperatura równowagi mieszaniny cieczy, parowanie dwóch różnych cieczy, rozszerzalność lodu, stała czasowa termometru i stałe punkty termometru, równanie Fouriera i prawo Fouriera, wrażliwość na ciepło oraz prawo Lockea, rozszerzalność liniowa ciał stałych, higrometr suchy i mokry, wilgotność względna, psychrometria i wilgotność, prawo ogrzewania i chłodzenia Newtona, przemiana fazowa, zasada działania naczynia pulsującego, roztwory nasycone i przesycone, zjawiska różnych roztworów w różnej temperaturze, ciepło właściwe, pobudzenie cieplne, przewodnictwo i rozszerzalność, termostat i termopara, zjawisko Peltiera-SeebeckaLista doświadczeń opisanych w instrukcji obsługi: wrażliwość na działanie ciepła oraz równowaga cieplna, pomiar współczynnika rozszerzalności objętościowej wody, punkty stałe termometru, pomiar temperatury za pomocą termopary typu T, rozszerzalność liniowa ciał stałych, współczynnik rozszerzalności żelaza i mosiądzu, przykłady użycia termostatu, pomiary temperatury wrzenia alkoholu, wrzenie przy ciśnieniu wyższym i niższym od ciśnienia atmosferycznego, pomiar ciepła parowania wody, wykres krzepnięcia parafiny, roztwory nasycone i przesycone, higrometr mokry i suchy, rozszerzalność powietrza przy stałym ciśnieniu i objętości, konwekcja cieplna płynów, przewodność cieplna żelaza, mosiądzu, aluminium i miedzi, przewodnictwo cieplne wody, absorpcja promieniowania cieplnego, izolacja cieplna, konstrukcja prostego naczynia Dewara, inne wielkości związane z ogrzewaniem cieczy, właściwa pojemność cieplna cieczy i ciał stałych, temperatura równowagi mieszaniny cieczy, pojemność cieplna kalorymetru, przemiana energii mechanicznej w energię cieplną, zjawisko Joulea, rozszerzalność lodu, ciepło przemiany fazowej topnienia lodu, ciepło przemiany fazowej parowania wody, parowanie dwóch różnych cieczy, podwyższenie temperatury wrzenia. Waga: co najmniej 6 kg, opakowanie z trwałego materiału o rozmiarach nie mniejszych: 72x49x15 cm
8)Zestaw do ćwiczeń z optyki geometrycznej- 2 zestawy Komplet powinien składać się z elementów optycznych i montażowych oraz ławy optycznej. Powinien umożliwiać wykonanie wielu eksperymentów z optyki takich jak: rozchodzenie światła, otrzymywanie obrazu obserwowanego przez soczewkę, obraz otrzymany na ekranie: ogniskowa i środek optyczny, zaćmienia Słońca i Księżyca, cień, półcień otrzymywanie prostej wiązki światła, załamanie światła w wodzie, rozszczepienie światła białego za pomocą pryzmatu, reflektor, aparat fotograficzny. W jego skład powinny wchodzić co najmniej następujące elementy: ława optyczna min. 115 cm, suwak uchwytu i projektor, prowadnica i uchwyt przysłon, zestaw siedmiu przysłon, rzutnik z żarówką 12V i zapasowa żarówką, transformator 12V, 2,5 A, pojedyncze i poczwórne mocowanie żarówki, pryzmat równoboczny, dwukolorowy ekran metalowy, zestaw kolorowych filtrów, lampa halogenowa +zapasowa, fotometr Jollyego, uchwyty do soczewek i luster 4x, zestawy soczewek wypukłych i wklęsłych
9)Maszyna elektrostatyczna - 2 szt. Maszyna do otrzymywania wysokiego napięcia umożliwia m.in. przeprowadzanie następujących doświadczeń: iskra i jej własności; fizjologiczne działanie iskry; działanie ciepłe iskry ; jonizacyjne działanie płomienia; rozmieszczanie ładunków na powierzchni przewodnika; działanie ostrzy; linie sił pola elektrycznego; efekty świetlne w ciemności; doświadczenie z rurką próżniową.
Wymiary minimalne ok. - 400 x 240 x 430 mm Ciężar maks.- 5 kg
10)Generator van de Graffa - 1 szt. Przyrząd jest uproszczonym działającym modelem generatorów elektrostatycznych Van de Graffa, ma służyć w technice do wytwarzania niezwykle wysokich napięć rzędu kilku MV. Za pomocą przyrządu można wykonać szereg doświadczeń: rozmieszczanie ładunków na powierzchni przewodnika; linie sił pola elektrycznego; działanie cieplne iskry; efekty świetlne wyładowań.
W skład wyrobu powinien wchodzi konduktor stożkowy. Parametry: zasilanie - 24 V, 50 Hz, pobór mocy max - 20 W, wymiary minimalne - 500 x 300 x 245 mm, ciężar maksymalny - 7 kg
11)Inductor Ruhmkorffa - 1 szt. Pomoc dydaktyczna ma służyć do otrzymywania bardzo wysokich jednokierunkowych napięć elektrycznych. Stosuje się ją do: demonstrowania iskry elektrycznej, wyładowań w rurkach próżniowych, prądów Tesli, fal elektromagnetycznych, zasilania rur Roentgena, rezonansu elektrycznego itp. doświadczeń. Parametry: napięcie zasilania (stałe) - 6-8 V, pobór prądu - 0,15-1,5 A, wymiary minimalne - 400 x 210 x 200 mm, ciężar maksymalny - 4 kg
12)Tor powietrzny - komplet - 1 komplet Komplet przeznaczony do badania ruchu jednostajnego, jednostajnie przyśpieszonego, II Prawa Newtona, zderzeń sprężystych i niesprężystych, z wykorzystaniem elektronicznych czujników ruchu i licznika z możliwością podłączenia do komputera PC. W skład kompletu wchodzą: tor powietrzny z podstawowym zestawem akcesoriów, dmuchawa elektryczna, dwie foto-bramki do montażu na torze, licznik elektroniczny.
13)Zestaw optyczny do tablicy magnetycznej - 1 zestaw. Zestaw powinien zawierać zbiór elementów służących praktycznemu zapoznaniu się z bazowymi prawami z zakresu optyki geometrycznej. Zestaw powinien zawierać minimum następujące elementy: soczewki, pryzmat, bryły cieniowe, zwierciadła, dysk optyczny, filtry. Wszystkie elementy powinny być przezroczyste (wykonane z pleksiglasu) i posiadać folię magnetyczną, dzięki której mogą być mocowane na tablicy metalowej. Do zestawu powinna być dołączona instrukcja zawierająca opis 25 doświadczeń.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 25777

Data publikacji: 2012-01-31

Nazwa:
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie

Ulica: ul. Niedzielskiego 2

Numer domu: 2

Miejscowość: Rzeszów

Kod pocztowy: 35-036

Województwo / kraj: podkarpackie

Numer telefonu: 17 8534097

Numer faxu: 17 8534682

Adres strony internetowej: www.pcen.pl

Regon: 69070548200000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pomocy dydaktycznych do pracowni fizycznej w ramach projektu Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno-metodyczne w ramach POKL09.04.00-18-133/08

Rodzaj zamówienia: D

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup następujących pomocy dydaktycznych do pracowni fizycznej:
1)Zestaw do ćwiczeń uczniowskich z elektrostatyki - 2 zestawy Rura rezonansowa umożliwiająca wiele wariantów badań akustycznych fal stojących: z zamkniętymi obydwoma końcami i wypełniona różnymi gazami, z otwartymi obydwoma końcami lub otwartym jednym końcem. Możliwa zmiana długości rury za pomocą tłoka. Rura powinna być wykonana z przeźroczystego pleksiglasu zakończona zatyczkami posiadającymi końcówki do wprowadzenia gazów. Jedna z zatyczek wyposażona powinna być wyposażona w głośnik. Długość minimum: 100 cm, średnica: 7 cm. W skład kompletu wchodzą: rura rezonansowa, podstawa trójnóg 2 szt., próbnik mikrofonowy. Komplet pozwalający na realizację szeregu doświadczeń z zakresu elektrostatyki obejmujących m.in.: elektryzowanie przewodników i izolatorów, siłę elektrostatyczną, prawo Coulomba, elektryzowanie ciał przez dotyk i przez indukcję, pole elektrostatyczne, linie pola, kondensator, polaryzację dielektryków. W skład wyrobu wchodzą: elektroskop, elektrofor, pręt szklany, pręt metalowy, pręt ebonitowy, wahadło elektryczne, statyw izolacyjny, podstawa obrotowa do lasek (prętów), butelka lejdejska, rozbrajacz, folia aluminiowa, neonówka.
Całość dostarczana w pudełku z wydzielonymi przegrodami o wymiarach nie mniejszych: 310x370x100 mm
2)Komplet do nauki o prądzie elektrycznym - 2 komplety Części kompletu powinny umożliwiać tworzenie układów, za pomocą których możemy wywołać i wielokrotnie powtarzać zjawiska fizyczne z dziedziny magnetyzmu i elektryczności. Instrukcja powinna obejmować opis co najmniej 50 ćwiczeń z następujących tematów: magnesy i pole magnetyczne, opór elektryczny, indukcja elektromagnetyczna, elektroliza. Komplet powinien być w opakowaniu o wymiarach nie mniejszych niż: 480x300x80 450x300x100.
3)Komplet do doświadczeń z ciepła - wersja rozbudowana - 2 komplety
Komplet umożliwiający przeprowadzenie szeregu doświadczeń z zakresu nauki o cieple, obejmujących takie zagadnienia jak: rozszerzalność cieplna ciał stałych, cieczy i gazów, miana stanu skupienia ciała, pomiary temperatury, rozchodzenie się ciepła, kalorymetria, przemiana energii, konwersji energii cieplnej światła na energię elektryczną i mechaniczna, właściwości i zastosowań bimetali.
W składa kompletu powinny wchodzić minimum następujące pomoce dydaktyczne: dylatoskop, kalorymetr, przyrząd do liniowego przewodzenia ciepła, przewodniki ciepła, termoskop, odwadniacz, pierścień Gravesanda, przyrząd do konwekcji ciepła, aktynometr, bateria słoneczna, radiometr Croocke a, czujnik bimetaliczny, szkło i sprzęt laboratoryjny. Wymiary co najmniej: 730x390x130mm.
4)Zestaw demonstracyjny do doświadczeń mechaniki do tablicy szkolnej - 1 zestaw
Zestaw do doświadczeń uczniowskich z mechaniki powinien zawierać pomoce dydaktyczne, składające się z elementów, które montuje się ze sobą i w ten sposób powstaną układy doświadczalne. Zestaw powinien umożliwiać wykonanie minimum 25 opisanych w instrukcji ćwiczeń. Ćwiczenia powinny być z różnymi rodzajami ruchów z równoczesnym zapisem tych ruchów przez chronograf. W skład zestawu wchodzą: podstawa- 1 szt., uchwyt do podstawy - 2 szt., sprężyna - 2 szt., uchwyt z haczykiem - 4 szt., pręt - 6 szt., łącznik krzyżowy - 4 szt., przymiar - 2 szt., belka z otworami i uchwytem blokującym - 1 szt., wskazówka - 1szt., pręt krótki o zmiennej średnicy - 2 szt., klocek - 1 szt., obciążniki do klocka - 2 szt., figury płaskie - 2 szt., bryła drewniana z drutem - 1 szt., obciążniki na pręcie - 1 szt., obciążniki z podstawą - 1 szt., wózek - 1 szt., rynienka - 1 szt., blok z haczykiem - 2 szt., naczynie do prawa Archimedesa - 1 szt., klocek do naczynia - 3 szt., naczynie z odpływem - 1 szt., klocek - 3 szt., bryła niekształtna - 1 szt., kulka z haczykiem - 3 szt., siłomierz - 3 szt., pion - 1 szt., haczyk - 6 szt., szalka - 2 szt., chronograf - 1 szt., kółko do rynienki - 1 szt., szpulka - 1 szt.
Do zestawu powinna być dołączona instrukcja zawierająca propozycje ćwiczeń z rysunkami poglądowymi wyjaśniającymi sposób zestawienia układów doświadczalnych. Waga co najmniej 6 kg. Pomoce powinny zostać umieszczone w walizce o wymiarach nie mniejszych: 500x400x100mm
5)Komplet do doświadczeń z magnetyzmu - 2 komplety Komplet ma mieć zastosowanie jako pomoc dydaktyczna w nauczaniu fizyki w szkole podstawowej, gimnazjum oraz w szkołach ponadgimnazjalnych. Komplet powinien umożliwić przeprowadzenie m.in. następujących doświadczeń: własności magnesów; właściwości biegunów; magnetyzm trwały i nie trwały; linie sił pól magnetycznych; pole magnetyczne; metale w polu magnetycznym. Komplet powinien składać się minimum z następujących części: dwa magnesy sztabkowe, dwa magnesy podkowiaste, dwie długie igły magnetyczne, dwie podstawki z kolcami do długich igieł magnetycznych, dziesięć małych igieł magnetycznych, dziesięć podstawek z kolcami do małych igieł magnetycznych, jeden pierścień żelazny, jedno pudełko do przechowywania opiłek, jedno pudełko z dziurkowaną pokrywą do rozsiewania opiłek, jedna płytka mosiężna, jedna igła z osią poziomą w widełkowej oprawie.
6)Komplet do elektromagnetyzmu - 2 komplety, Komplet powinien umożliwić wykonywanie następujących doświadczeń z zakresu pola magnetycznego i elektromagnetycznego: obserwacja pola magnetycznego magnesów trwałych; wzajemne oddziaływanie magnesów; metale w polu magnetycznym; obserwacja pola magnetycznego wokół przewodników, w których płynie prąd stały; wyznaczanie kierunku i zwrotu siły elektrodynamicznej działającej na przewodnik z prądem w polu magnetycznym; wyznaczanie kierunku i zwrotu sił elektrodynamicznych działających na dwa przewodniki z prądem; zachowanie się cewki z prądem w polu magnetycznym; wzbudzanie prądu w obwodach z cewką za pomocą pola magnetycznego. Konstrukcja elementów kompletu powinna umożliwić przeprowadzenie doświadczeń na projektoskopie.
7)Termodynamika i ciepło zestaw doświadczalny- 2 zestawy Zestaw powinien pozwalać na wprowadzenie podstawowych pojęć z zakresu termodynamiki i doświadczeń związanych z ciepłem. Powinien zapewnić podstawy do zrozumienia ilościowej oceny zagadnień i problemów termodynamiki. W skład zestawy powinny wchodzić co najmniej następujące elementy: termometr, cyfrowy miernik oraz termopara, zlewki, kolba filtracyjna, cylinder miarowy, naczynie wirówki, smar silikonowy, rurka silikonowa, u-rurka, kalorymetr z aparatem do badania prawa Joulea i przewody łączące, termiczny płaszcz izolacyjny, zestaw gumowych korków oraz bloczków parafinowych, cylindry ze stali nierdzewnej oraz aluminium do liniowej rozszerzalności cieplnej, pręty w kształcie litery U wykonane z aluminium, mosiądzu, stali nierdzewnej o różnych średnicach, cylindry do badania ciepła właściwego, palnik z trójnogiem i siatki druciane, komparator 1/100 mm ze wspornikiem, naczynie do badania przejścia stanu gazowego w ciekły, manganian(VII) potasu, łącznik bimetaliczny ze stykami elektrycznymi, uniwersalna podstawa ogólnego zastosowania, wielofunkcyjne pręty i zaciski. Komplet ma umożliwić badanie następujących prawa i zasady: promieniowanie cieplne, wrzenie i skraplanie, kalorymetr i prawo Joulea, prawo Daltona (prawo ciśnień cząstkowych), temperatura równowagi mieszaniny cieczy, parowanie dwóch różnych cieczy, rozszerzalność lodu, stała czasowa termometru i stałe punkty termometru, równanie Fouriera i prawo Fouriera, wrażliwość na ciepło oraz prawo Lockea, rozszerzalność liniowa ciał stałych, higrometr suchy i mokry, wilgotność względna, psychrometria i wilgotność, prawo ogrzewania i chłodzenia Newtona, przemiana fazowa, zasada działania naczynia pulsującego, roztwory nasycone i przesycone, zjawiska różnych roztworów w różnej temperaturze, ciepło właściwe, pobudzenie cieplne, przewodnictwo i rozszerzalność, termostat i termopara, zjawisko Peltiera-SeebeckaLista doświadczeń opisanych w instrukcji obsługi: wrażliwość na działanie ciepła oraz równowaga cieplna, pomiar współczynnika rozszerzalności objętościowej wody, punkty stałe termometru, pomiar temperatury za pomocą termopary typu T, rozszerzalność liniowa ciał stałych, współczynnik rozszerzalności żelaza i mosiądzu, przykłady użycia termostatu, pomiary temperatury wrzenia alkoholu, wrzenie przy ciśnieniu wyższym i niższym od ciśnienia atmosferycznego, pomiar ciepła parowania wody, wykres krzepnięcia parafiny, roztwory nasycone i przesycone, higrometr mokry i suchy, rozszerzalność powietrza przy stałym ciśnieniu i objętości, konwekcja cieplna płynów, przewodność cieplna żelaza, mosiądzu, aluminium i miedzi, przewodnictwo cieplne wody, absorpcja promieniowania cieplnego, izolacja cieplna, konstrukcja prostego naczynia Dewara, inne wielkości związane z ogrzewaniem cieczy, właściwa pojemność cieplna cieczy i ciał stałych, temperatura równowagi mieszaniny cieczy, pojemność cieplna kalorymetru, przemiana energii mechanicznej w energię cieplną, zjawisko Joulea, rozszerzalność lodu, ciepło przemiany fazowej topnienia lodu, ciepło przemiany fazowej parowania wody, parowanie dwóch różnych cieczy, podwyższenie temperatury wrzenia. Waga: co najmniej 6 kg, opakowanie z trwałego materiału o rozmiarach nie mniejszych: 72x49x15 cm
8)Zestaw do ćwiczeń z optyki geometrycznej- 2 zestawy Komplet powinien składać się z elementów optycznych i montażowych oraz ławy optycznej. Powinien umożliwiać wykonanie wielu eksperymentów z optyki takich jak: rozchodzenie światła, otrzymywanie obrazu obserwowanego przez soczewkę, obraz otrzymany na ekranie: ogniskowa i środek optyczny, zaćmienia Słońca i Księżyca, cień, półcień otrzymywanie prostej wiązki światła, załamanie światła w wodzie, rozszczepienie światła białego za pomocą pryzmatu, reflektor, aparat fotograficzny. W jego skład powinny wchodzić co najmniej następujące elementy: ława optyczna min. 115 cm, suwak uchwytu i projektor, prowadnica i uchwyt przysłon, zestaw siedmiu przysłon, rzutnik z żarówką 12V i zapasowa żarówką, transformator 12V, 2,5 A, pojedyncze i poczwórne mocowanie żarówki, pryzmat równoboczny, dwukolorowy ekran metalowy, zestaw kolorowych filtrów, lampa halogenowa +zapasowa, fotometr Jollyego, uchwyty do soczewek i luster 4x, zestawy soczewek wypukłych i wklęsłych
9)Maszyna elektrostatyczna - 2 szt. Maszyna do otrzymywania wysokiego napięcia umożliwia m.in. przeprowadzanie następujących doświadczeń: iskra i jej własności; fizjologiczne działanie iskry; działanie ciepłe iskry ; jonizacyjne działanie płomienia; rozmieszczanie ładunków na powierzchni przewodnika; działanie ostrzy; linie sił pola elektrycznego; efekty świetlne w ciemności; doświadczenie z rurką próżniową.
Wymiary minimalne ok. - 400 x 240 x 430 mm Ciężar maks.- 5 kg
10)Generator van de Graffa - 1 szt. Przyrząd jest uproszczonym działającym modelem generatorów elektrostatycznych Van de Graffa, ma służyć w technice do wytwarzania niezwykle wysokich napięć rzędu kilku MV. Za pomocą przyrządu można wykonać szereg doświadczeń: rozmieszczanie ładunków na powierzchni przewodnika; linie sił pola elektrycznego; działanie cieplne iskry; efekty świetlne wyładowań.
W skład wyrobu powinien wchodzi konduktor stożkowy. Parametry: zasilanie - 24 V, 50 Hz, pobór mocy max - 20 W, wymiary minimalne - 500 x 300 x 245 mm, ciężar maksymalny - 7 kg
11)Inductor Ruhmkorffa - 1 szt. Pomoc dydaktyczna ma służyć do otrzymywania bardzo wysokich jednokierunkowych napięć elektrycznych. Stosuje się ją do: demonstrowania iskry elektrycznej, wyładowań w rurkach próżniowych, prądów Tesli, fal elektromagnetycznych, zasilania rur Roentgena, rezonansu elektrycznego itp. doświadczeń. Parametry: napięcie zasilania (stałe) - 6-8 V, pobór prądu - 0,15-1,5 A, wymiary minimalne - 400 x 210 x 200 mm, ciężar maksymalny - 4 kg
12)Tor powietrzny - komplet - 1 komplet Komplet przeznaczony do badania ruchu jednostajnego, jednostajnie przyśpieszonego, II Prawa Newtona, zderzeń sprężystych i niesprężystych, z wykorzystaniem elektronicznych czujników ruchu i licznika z możliwością podłączenia do komputera PC. W skład kompletu wchodzą: tor powietrzny z podstawowym zestawem akcesoriów, dmuchawa elektryczna, dwie foto-bramki do montażu na torze, licznik elektroniczny.
13)Zestaw optyczny do tablicy magnetycznej - 1 zestaw. Zestaw powinien zawierać zbiór elementów służących praktycznemu zapoznaniu się z bazowymi prawami z zakresu optyki geometrycznej. Zestaw powinien zawierać minimum następujące elementy: soczewki, pryzmat, bryły cieniowe, zwierciadła, dysk optyczny, filtry. Wszystkie elementy powinny być przezroczyste (wykonane z pleksiglasu) i posiadać folię magnetyczną, dzięki której mogą być mocowane na tablicy metalowej. Do zestawu powinna być dołączona instrukcja zawierająca opis 25 doświadczeń.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: O

Okres trwania zamówienia w dniach: 14

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 7: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
1.Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2.Pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii).
Postanowienia w przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców winno być dołączone do oferty.
3.Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych), ewentualnie przedłożyć umowę spółki lub Uchwałę Wspólników, określające zakres uprawnień do reprezentowania spółki przez wspólników (art. 865 KC).
4.Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5.Oferta winna być sporządzona wg następujących zasad:
a)formularz oferty i dokumenty o których mowa w Rozdziale IV pkt.I ppkt. 1, Rozdziale IV pkt. III ppkt. 1-2 Wykonawcy występujący wspólnie składają jako jeden łączny, podpisany przez pełnomocnika,
b)załączniki, o których mowa w Rozdziale IV pkt. II ppkt. 1-2 winny być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie.
Postanowienia w przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę polegającego na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych:
1.Wykonawca, który będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależenie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
2.Kopie dokumentów dotyczących podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez ten podmiot.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, których dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
1)zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzemieniu.Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z zawarta umową.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Biuro Projektu EduKom 38-120 Czudec ul. Rzeszowska 82

Data składania wniosków, ofert: 08/02/2012

Godzina składania wniosków, ofert: 14:00

Miejsce składania:
Siedzibie Zamawiającego tj. Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, sekretariat.

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz projekt systemowy Podkarpackie szkolenie informatyczno-metodyczne w ramach POKL09.04.00-18-133/08

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Kody CPV:
391621006 (Pomoce dydaktyczne)

Podobne przetargi

256626 / 2014-07-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku - Polańczyk (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Modernizacja i doposażenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Solina w ramach projektu Przedszkole w szkole

335982 / 2011-10-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Ropczyce - Ropczyce (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Zakup i dostawę pomocy i materiałów dydaktycznych w ramach realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Ropczyce realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

235231 / 2012-11-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Sędziszów Małopolski - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Sędziszowie Małopolskim w ramach pilotażowego rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych Cyfrowa Szkoła.

11730 / 2012-01-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Przecław - Przecław (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji projektu systemowego współfinansowanego ze środków UE w ramach POKL w zakresie indywidualizacji nauczania uczniów klas I-III, w szkołach podstawowych na terenie Gminy Przecław pn. Wielkie jutro należy do małych dzisiaj

532644 / 2013-12-23 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Rzeszowski - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Opracowanie materiałów dydaktycznych do przedmiotu: Metody fizyczne badań materiałów, w ramach projektu pt. UR - nowoczesność i przyszłość regionu

240174 / 2011-08-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Rymanów - Rymanów (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III SP w Gminie Rymanów

317458 / 2013-08-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Lubaczowski - Lubaczów (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Wyposażenie pracowni technicznej do obróbki ręcznej w Zespole Szkół w Oleszycach w ramach projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców

395698 / 2013-09-30 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Rzeszowski - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Opracowanie połowy materiałów dydaktycznych do przedmiotu: Podstawy nauki o materiałach, w ramach projektu pt. UR - nowoczesność i przyszłość regionu

220619 / 2011-08-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto i Gmina Kańczuga - Kańczuga (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Adaptacja pomieszczeń budynku Miejsko Gminnego Przedszkola w Kańczudze na Żłobek - Wyposażenie żłobka, plac zabaw

177132 / 2013-05-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Chmielniku - Chmielnik (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocy dydaktycznych i oprogramowania edukacyjnego, laptopów, tablic interaktywnych, drukarek laserowych, tabletów, podręczników szkolnych, artykułów różnych niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych, i materiałów biurowych, w celu prawidłowej realizacji projektu realizowanego przez Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół w Chmielniku projektu rozwojowego nr identyfikacyjny KSI: WND POKL.09.01.02-18-147 12

489128 / 2013-11-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Niżański - Nisko (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowań oraz projektorów multimedialnych na potrzeby wyposażenia pracowni doradztwa zawodowego dla szkół w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

473362 / 2012-11-27 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy Czermin - Czermin (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych

492418 / 2012-12-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Prezydent Miasta Tarnobrzega - Tarnobrzeg (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa gier i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. Zwiększenie szans edukacyjnych uczniów klas I-III szkół podstawowych w mieście Tarnobrzeg w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

33466 / 2012-02-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejsko-Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Narolu - Narol (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
ZP.271.3.2012 DOSTAWA MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH W RAMACH PROJEKTU INDYWIDUALNE NAUCZANIE SZANSĄ NA ROZWÓJ DZIECI W KLASACH I-III W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE NAROL

310948 / 2014-09-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Zagórz - Zagórz (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Czaszynie, Łukowem, Porażu, Tarnawie Dolnej i Zahutyniu oraz Gimnazjum w Tarnawie Dolnej realizowany w ramach projektu pn. Poprawa jakości systemu oświaty w Gminie Zagórz poprzez modernizację i doposażenie placówek oświatowych

508398 / 2012-12-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Adamówka - Adamówka (podkarpackie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Gmina Adamówka. /Rozwijamy się bawiąc i ucząc/ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w Gminie Adamówka