Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

156228 / 2013-04-19 - Administracja samorządowa / Gminny Zespół Oświatowy (Kaźmierz)

Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu indywidualizacji procesu nauczania na terenie Gminy Kaźmierz..

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego czterech pakietów pomocy dydaktycznych: Pakiet I - Szkoła Podstawowa w Kaźmierzu 1.Multimedialny program do diagnozy i terapii logopedycznej - WERSJA ROZSZERZONA - szt. 1 12 programów do diagnozy i terapii logopedycznej: Szereg ciszący, Szereg syczący, Szereg szumiący, Różnicowanie szeregów, Głoska r i l, Mowa bezdźwięczna, Echokorektor, Sfonem. Aplikacja logopedy. Program będzie współpracowała z komputerem o minimalnej konfiguracji: MS Windows XP/Vista/Windows 7 Internet Explorer 6.0 lub wyższy procesor klasy Pentium IV 2,4 GHz oraz 512 MB RAM karta dźwiękowa z wejściem liniowym z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami (w laptopach - karta dźwiękowa PCMCIA z wejściem liniowym) karta graficzna minimalna rozdzielczość 800x600 mikrofon dołączony do zestawu Logopedia port USB mysz lub inne urządzenie wskazujące napęd DVD-ROM 2. Komputerowy program terapeutyczny do pracy z dziećmi mającymi trudności w czytaniu i pisaniu - szt. 1 Eduterapeutyczna wersja w zakresie dysleksji jest intranetową aplikacją przeznaczoną do pracowni komputerowej i instalowana na 10 komputerach. Program składa się z aplikacji nauczyciela, programu do diagnozy oraz programu terapeutycznego. Terapia obejmuje: ćwiczenia polegające na uzupełnianiu wyrazów poprzez dopisywanie liter i sylab, ćwiczenia polegające na oddzielaniu słów od siebie, ćwiczenia polegające na budowaniu zdań, ćwiczenia z pamięci i ze słuchu oraz ćwiczenia grafomotoryczne. W tej wersji Aplikacja nauczyciela jest instalowana i uruchamiana na jednym komputerze terapeuty (nauczyciela) - tak zwanym serwerze aplikacji. Aplikacje ucznia (moduły z ćwiczeniami) są instalowane i uruchamiane na komputerach uczniowskich. Uczniowie mają swój login i hasło. Program będzie współpracowała z komputerem o minimalnej konfiguracji: MS Windows XP/Vista/Windows 7 Internet Explorer 6.0 lub wyższy procesor klasy Pentium IV 2,4 GHz oraz 512 MB RAM karta dźwiękowa z wejściem liniowym z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami (w laptopach - karta dźwiękowa PCMCIA z wejściem liniowym) karta graficzna minimalna rozdzielczość 800x600 port USB mysz lub inne urządzenie wskazujące napęd DVD-ROM 3. Multimedialny program logopedyczny do nauki rozróżniania dźwięków - szt. 1 Multimedialny program zawierający logopedyczne gry i zabawy dla dzieci. Przeznaczony głownie do nauki rozróżniania dźwięków, co stanowi podstawę dla rozwoju mowy. Bez tej, jakże ważnej zdolności, rozwój mowy może być mocno utrudniony, dlatego istotne jest, aby w terapii logopedycznej poświęcić miejsce także temu zagadnieniu. 4. Logopedia - zestaw ramek z przesuwnymi guzikami oraz zestaw książeczek tematycznych - szt. 1 W skład zestawu wchodzą: 3 plastikowe ramki o wym. 22 x 27,2 cm, z 10 przesuwnymi okrągłymi guzikami o śr. 1,8 cm w kolorach: czerwony, zielony, pomarańczowy, żółty, niebieski, czerwony z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, pomarańczowy z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, niebieski z białym kółeczkiem. Ramka wyposażona jest w specjalne szyny z rowkami, w które wsuwa się guziki zaznaczając właściwą odpowiedź. 6 książeczek tematycznych o następujących tytułach: 1) Trudne głoski SZ, CZ,Ż 2) Głoski, litery, sylaby, wyrazy (x 2) 3) Trudne głoski S, SZ, Z, Ż (x 2) 5. Dmuchana loteryjka logopedyczna z piłeczką - szt. 1 Dziecko dmucha w piłeczkę, przesuwając ją z jednego do drugiego otworu, w których zamieszczone są różne obrazki. W skład zestawu wchodzi plastikowa ramka o wymiarach 20x20 cm, piłeczka o średnicy 3,5 cm, 4 dwustronne plansze zwierząt oraz 36 okrągłych kółeczek do zakrywania obrazków. 6. Dmuchana loteryjka logopedyczna z kołem fortuny - szt. 1 Dziecko dmucha w śmigiełko, a za pomocą kolorowych kółeczek zaznacza miejsce w którym koło winno się zatrzymać. W skład zestawu wchodzi plastikowa podstawka wraz z dwustronną kolorową podkładką ze zwierzętami oraz zestaw kółeczek. 7. Labirynt logopedyczny - szt. 1 Gra doskonaląca kontrolę oddechu i ćwicząca mięśnie w obrębie jamy ustnej. Uatrakcyjnia proces usprawniania aparatu oddechowego, artykulacyjnego i fonacyjnego. Pozwala na kontrolowanie oddechu, wydłużanie fazy oddechowej, umożliwia ustalenie prawidłowego toru oddechowego. Zestaw składa się z: Tablicy o wym.: 40 x 30 cm, białe tło, 24 kolorowych elementów trwale przyklejonych tła tablicy, 32 kolorowych słomek Kulki drewnianej (śr. 2 cm) Kulki metalowej (śr. 1 cm) Pakiet II - Szkoła Podstawowa w Bytyniu 1.Multimedialny program do diagnozy i terapii logopedycznej - WERSJA PODSTAWOWA - szt. 1 5 programów do diagnozy i terapii logopedycznej: Szereg ciszący Szereg syczący Szereg szumiący Różnicowanie szeregów Głoska r Aplikacja logopedy Program będzie współpracowała z komputerem o minimalnej konfiguracji: MS Windows XP/Vista/Windows 7 Internet Explorer 6.0 lub wyższy procesor klasy Pentium IV 2,4 GHz oraz 512 MB RAM karta dźwiękowa z wejściem liniowym z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami (w laptopach - karta dźwiękowa PCMCIA z wejściem liniowym) karta graficzna minimalna rozdzielczość 800x600 port USB mysz lub inne urządzenie wskazujące napęd DVD-ROM 2. Logopedia - zestaw ramek z przesuwnymi guzikami oraz zestaw książeczek tematycznych - szt. 1 W skład zestawu wchodzą: 3 plastikowe ramki o wym. 22 x 27,2 cm, z 10 przesuwnymi okrągłymi guzikami o śr. 1,8 cm w kolorach: czerwony, zielony, pomarańczowy, żółty, niebieski, czerwony z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, pomarańczowy z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, niebieski z białym kółeczkiem. Ramka wyposażona jest w specjalne szyny z rowkami, w które wsuwa się guziki zaznaczając właściwą odpowiedź. 6 książeczek tematycznych o następujących tytułach: 1) Trudne głoski SZ, CZ, Ż (x2) 2) Głoski, litery, sylaby, wyrazy (x 2) 3) Trudne głoski S, SZ, Z, Ż (x 2) 3. Dmuchana loteryjka logopedyczna z piłeczką - szt. 1 Dziecko dmucha w piłeczkę, przesuwając ją z jednego do drugiego otworu, w których zamieszczone są różne obrazki. W skład zestawu wchodzi plastikowa ramka o wymiarach 20x20 cm, piłeczka o średnicy 3,5 cm, 4 dwustronne plansze zwierząt oraz 36 okrągłych kółeczek do zakrywania obrazków. 4. Dmuchana loteryjka logopedyczna z kołem fortuny - szt. 1 Dziecko dmucha w śmigiełko, a za pomocą kolorowych kółeczek zaznacza miejsce w którym koło winno się zatrzymać. W skład zestawu wchodzi plastikowa podstawka wraz z dwustronną kolorową podkładką ze zwierzętami oraz zestaw kółeczek. Pakiet III - Szkoła Podstawowa w Gaju Wielkim 1. Multimedialny program logopedyczny do nauki rozróżniania dźwięków - szt. 1 Multimedialny program zawierający logopedyczne gry i zabawy dla dzieci. Przeznaczony głownie do nauki rozróżniania dźwięków, co stanowi podstawę dla rozwoju mowy. Bez tej, jakże ważnej zdolności, rozwój mowy może być mocno utrudniony, dlatego istotne jest, aby w terapii logopedycznej poświęcić miejsce także temu zagadnieniu. 2. Logopedia - zestaw ramek z przesuwnymi guzikami oraz zestaw książeczek tematycznych - szt. 1 W skład zestawu wchodzą: 3 plastikowe ramki o wym. 22 x 27,2 cm, z 10 przesuwnymi okrągłymi guzikami o śr. 1,8 cm w kolorach: czerwony, zielony, pomarańczowy, żółty, niebieski, czerwony z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, pomarańczowy z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, niebieski z białym kółeczkiem. Ramka wyposażona jest w specjalne szyny z rowkami, w które wsuwa się guziki zaznaczając właściwą odpowiedź. 6 książeczek tematycznych o następujących tytułach: 1) Trudne głoski SZ, CZ, Ż (x 2) 2) Głoski, litery, sylaby, wyrazy (x 2) 3) Trudne głoski S, SZ, Z, Ż (x 2) 3. Dmuchana loteryjka logopedyczna z piłeczką - szt. 1 Dziecko dmucha w piłeczkę, przesuwając ją z jednego do drugiego otworu, w których zamieszczone są różne obrazki. W skład zestawu wchodzi plastikowa ramka o wymiarach 20x20 cm, piłeczka o średnicy 3,5 cm, 4 dwustronne plansze zwierząt oraz 36 okrągłych kółeczek do zakrywania obrazków. 4. Dmuchana loteryjka logopedyczna z kołem fortuny - szt. 1 Dziecko dmucha w śmigiełko, a za pomocą kolorowych kółeczek zaznacza miejsce w którym koło winno się zatrzymać. W skład zestawu wchodzi plastikowa podstawka wraz z dwustronną kolorową podkładką ze zwierzętami oraz zestaw kółeczek. Pakiet IV - Szkoła Podstawowa w Sokolnikach Wielkich 1. Multimedialny program logopedyczny do nauki rozróżniania dźwięków - szt. 1 Multimedialny program zawierający logopedyczne gry i zabawy dla dzieci. Przeznaczony głownie do nauki rozróżniania dźwięków, co stanowi podstawę dla rozwoju mowy. Bez tej, jakże ważnej zdolności, rozwój mowy może być mocno utrudniony, dlatego istotne jest, aby w terapii logopedycznej poświęcić miejsce także temu zagadnieniu. 2. Logopedia - zestaw ramek z przesuwnymi guzikami oraz zestaw książeczek tematycznych - szt. 1 W skład zestawu wchodzą: 3 plastikowe ramki o wym. 22 x 27,2 cm, z 10 przesuwnymi okrągłymi guzikami o śr. 1,8 cm w kolorach: czerwony, zielony, pomarańczowy, żółty, niebieski, czerwony z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, pomarańczowy z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, niebieski z białym kółeczkiem. Ramka wyposażona jest w specjalne szyny z rowkami, w które wsuwa się guziki zaznaczając właściwą odpowiedź. 6 książeczek tematycznych o następujących tytułach: 1) Trudne głoski SZ, CZ, Ż (x 2) 2) Głoski, litery, sylaby, wyrazy (x 2) 3) Trudne głoski S, SZ, Z, Ż (x 2) 3. Dmuchana loteryjka logopedyczna z piłeczką - szt. 1 Dziecko dmucha w piłeczkę, przesuwając ją z jednego do drugiego otworu, w których zamieszczone są różne obrazki. W skład zestawu wchodzi plastikowa ramka o wymiarach 20x20 cm, piłeczka o średnicy 3,5 cm, 4 dwustronne plansze zwierząt oraz 36 okrągłych kółeczek do zakrywania obrazków. 4. Dmuchana loteryjka logopedyczna z kołem fortuny - szt. 1 Dziecko dmucha w śmigiełko, a za pomocą kolorowych kółeczek zaznacza miejsce w którym koło winno się zatrzymać. W skład zestawu wchodzi plastikowa podstawka wraz z dwustronną kolorową podkładką ze zwierzętami oraz zestaw kółeczek..
Wykonawca do oferty musi załączyć szczegółowy kosztorys proponowanych pomocy dydaktycznych wraz z cenami jednostkowymi.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 156228

Data publikacji: 2013-04-19

Nazwa: Gminny Zespół Oświatowy

Ulica: ul. Szamotulska 20

Numer domu: 20

Miejscowość: Kaźmierz

Kod pocztowy: 64-530

Województwo / kraj: wielkopolskie

Numer telefonu: 0-61 29 18 065

Numer faxu: 0-61 29 16 320

Adres strony internetowej: www.kazmierz.pl

Regon: 63083220100000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu indywidualizacji procesu nauczania na terenie Gminy Kaźmierz..

Rodzaj zamówienia: D

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego czterech pakietów pomocy dydaktycznych: Pakiet I - Szkoła Podstawowa w Kaźmierzu 1.Multimedialny program do diagnozy i terapii logopedycznej - WERSJA ROZSZERZONA - szt. 1 12 programów do diagnozy i terapii logopedycznej: Szereg ciszący, Szereg syczący, Szereg szumiący, Różnicowanie szeregów, Głoska r i l, Mowa bezdźwięczna, Echokorektor, Sfonem. Aplikacja logopedy. Program będzie współpracowała z komputerem o minimalnej konfiguracji: MS Windows XP/Vista/Windows 7 Internet Explorer 6.0 lub wyższy procesor klasy Pentium IV 2,4 GHz oraz 512 MB RAM karta dźwiękowa z wejściem liniowym z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami (w laptopach - karta dźwiękowa PCMCIA z wejściem liniowym) karta graficzna minimalna rozdzielczość 800x600 mikrofon dołączony do zestawu Logopedia port USB mysz lub inne urządzenie wskazujące napęd DVD-ROM 2. Komputerowy program terapeutyczny do pracy z dziećmi mającymi trudności w czytaniu i pisaniu - szt. 1 Eduterapeutyczna wersja w zakresie dysleksji jest intranetową aplikacją przeznaczoną do pracowni komputerowej i instalowana na 10 komputerach. Program składa się z aplikacji nauczyciela, programu do diagnozy oraz programu terapeutycznego. Terapia obejmuje: ćwiczenia polegające na uzupełnianiu wyrazów poprzez dopisywanie liter i sylab, ćwiczenia polegające na oddzielaniu słów od siebie, ćwiczenia polegające na budowaniu zdań, ćwiczenia z pamięci i ze słuchu oraz ćwiczenia grafomotoryczne. W tej wersji Aplikacja nauczyciela jest instalowana i uruchamiana na jednym komputerze terapeuty (nauczyciela) - tak zwanym serwerze aplikacji. Aplikacje ucznia (moduły z ćwiczeniami) są instalowane i uruchamiane na komputerach uczniowskich. Uczniowie mają swój login i hasło. Program będzie współpracowała z komputerem o minimalnej konfiguracji: MS Windows XP/Vista/Windows 7 Internet Explorer 6.0 lub wyższy procesor klasy Pentium IV 2,4 GHz oraz 512 MB RAM karta dźwiękowa z wejściem liniowym z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami (w laptopach - karta dźwiękowa PCMCIA z wejściem liniowym) karta graficzna minimalna rozdzielczość 800x600 port USB mysz lub inne urządzenie wskazujące napęd DVD-ROM 3. Multimedialny program logopedyczny do nauki rozróżniania dźwięków - szt. 1 Multimedialny program zawierający logopedyczne gry i zabawy dla dzieci. Przeznaczony głownie do nauki rozróżniania dźwięków, co stanowi podstawę dla rozwoju mowy. Bez tej, jakże ważnej zdolności, rozwój mowy może być mocno utrudniony, dlatego istotne jest, aby w terapii logopedycznej poświęcić miejsce także temu zagadnieniu. 4. Logopedia - zestaw ramek z przesuwnymi guzikami oraz zestaw książeczek tematycznych - szt. 1 W skład zestawu wchodzą: 3 plastikowe ramki o wym. 22 x 27,2 cm, z 10 przesuwnymi okrągłymi guzikami o śr. 1,8 cm w kolorach: czerwony, zielony, pomarańczowy, żółty, niebieski, czerwony z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, pomarańczowy z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, niebieski z białym kółeczkiem. Ramka wyposażona jest w specjalne szyny z rowkami, w które wsuwa się guziki zaznaczając właściwą odpowiedź. 6 książeczek tematycznych o następujących tytułach: 1) Trudne głoski SZ, CZ,Ż 2) Głoski, litery, sylaby, wyrazy (x 2) 3) Trudne głoski S, SZ, Z, Ż (x 2) 5. Dmuchana loteryjka logopedyczna z piłeczką - szt. 1 Dziecko dmucha w piłeczkę, przesuwając ją z jednego do drugiego otworu, w których zamieszczone są różne obrazki. W skład zestawu wchodzi plastikowa ramka o wymiarach 20x20 cm, piłeczka o średnicy 3,5 cm, 4 dwustronne plansze zwierząt oraz 36 okrągłych kółeczek do zakrywania obrazków. 6. Dmuchana loteryjka logopedyczna z kołem fortuny - szt. 1 Dziecko dmucha w śmigiełko, a za pomocą kolorowych kółeczek zaznacza miejsce w którym koło winno się zatrzymać. W skład zestawu wchodzi plastikowa podstawka wraz z dwustronną kolorową podkładką ze zwierzętami oraz zestaw kółeczek. 7. Labirynt logopedyczny - szt. 1 Gra doskonaląca kontrolę oddechu i ćwicząca mięśnie w obrębie jamy ustnej. Uatrakcyjnia proces usprawniania aparatu oddechowego, artykulacyjnego i fonacyjnego. Pozwala na kontrolowanie oddechu, wydłużanie fazy oddechowej, umożliwia ustalenie prawidłowego toru oddechowego. Zestaw składa się z: Tablicy o wym.: 40 x 30 cm, białe tło, 24 kolorowych elementów trwale przyklejonych tła tablicy, 32 kolorowych słomek Kulki drewnianej (śr. 2 cm) Kulki metalowej (śr. 1 cm) Pakiet II - Szkoła Podstawowa w Bytyniu 1.Multimedialny program do diagnozy i terapii logopedycznej - WERSJA PODSTAWOWA - szt. 1 5 programów do diagnozy i terapii logopedycznej: Szereg ciszący Szereg syczący Szereg szumiący Różnicowanie szeregów Głoska r Aplikacja logopedy Program będzie współpracowała z komputerem o minimalnej konfiguracji: MS Windows XP/Vista/Windows 7 Internet Explorer 6.0 lub wyższy procesor klasy Pentium IV 2,4 GHz oraz 512 MB RAM karta dźwiękowa z wejściem liniowym z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami (w laptopach - karta dźwiękowa PCMCIA z wejściem liniowym) karta graficzna minimalna rozdzielczość 800x600 port USB mysz lub inne urządzenie wskazujące napęd DVD-ROM 2. Logopedia - zestaw ramek z przesuwnymi guzikami oraz zestaw książeczek tematycznych - szt. 1 W skład zestawu wchodzą: 3 plastikowe ramki o wym. 22 x 27,2 cm, z 10 przesuwnymi okrągłymi guzikami o śr. 1,8 cm w kolorach: czerwony, zielony, pomarańczowy, żółty, niebieski, czerwony z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, pomarańczowy z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, niebieski z białym kółeczkiem. Ramka wyposażona jest w specjalne szyny z rowkami, w które wsuwa się guziki zaznaczając właściwą odpowiedź. 6 książeczek tematycznych o następujących tytułach: 1) Trudne głoski SZ, CZ, Ż (x2) 2) Głoski, litery, sylaby, wyrazy (x 2) 3) Trudne głoski S, SZ, Z, Ż (x 2) 3. Dmuchana loteryjka logopedyczna z piłeczką - szt. 1 Dziecko dmucha w piłeczkę, przesuwając ją z jednego do drugiego otworu, w których zamieszczone są różne obrazki. W skład zestawu wchodzi plastikowa ramka o wymiarach 20x20 cm, piłeczka o średnicy 3,5 cm, 4 dwustronne plansze zwierząt oraz 36 okrągłych kółeczek do zakrywania obrazków. 4. Dmuchana loteryjka logopedyczna z kołem fortuny - szt. 1 Dziecko dmucha w śmigiełko, a za pomocą kolorowych kółeczek zaznacza miejsce w którym koło winno się zatrzymać. W skład zestawu wchodzi plastikowa podstawka wraz z dwustronną kolorową podkładką ze zwierzętami oraz zestaw kółeczek. Pakiet III - Szkoła Podstawowa w Gaju Wielkim 1. Multimedialny program logopedyczny do nauki rozróżniania dźwięków - szt. 1 Multimedialny program zawierający logopedyczne gry i zabawy dla dzieci. Przeznaczony głownie do nauki rozróżniania dźwięków, co stanowi podstawę dla rozwoju mowy. Bez tej, jakże ważnej zdolności, rozwój mowy może być mocno utrudniony, dlatego istotne jest, aby w terapii logopedycznej poświęcić miejsce także temu zagadnieniu. 2. Logopedia - zestaw ramek z przesuwnymi guzikami oraz zestaw książeczek tematycznych - szt. 1 W skład zestawu wchodzą: 3 plastikowe ramki o wym. 22 x 27,2 cm, z 10 przesuwnymi okrągłymi guzikami o śr. 1,8 cm w kolorach: czerwony, zielony, pomarańczowy, żółty, niebieski, czerwony z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, pomarańczowy z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, niebieski z białym kółeczkiem. Ramka wyposażona jest w specjalne szyny z rowkami, w które wsuwa się guziki zaznaczając właściwą odpowiedź. 6 książeczek tematycznych o następujących tytułach: 1) Trudne głoski SZ, CZ, Ż (x 2) 2) Głoski, litery, sylaby, wyrazy (x 2) 3) Trudne głoski S, SZ, Z, Ż (x 2) 3. Dmuchana loteryjka logopedyczna z piłeczką - szt. 1 Dziecko dmucha w piłeczkę, przesuwając ją z jednego do drugiego otworu, w których zamieszczone są różne obrazki. W skład zestawu wchodzi plastikowa ramka o wymiarach 20x20 cm, piłeczka o średnicy 3,5 cm, 4 dwustronne plansze zwierząt oraz 36 okrągłych kółeczek do zakrywania obrazków. 4. Dmuchana loteryjka logopedyczna z kołem fortuny - szt. 1 Dziecko dmucha w śmigiełko, a za pomocą kolorowych kółeczek zaznacza miejsce w którym koło winno się zatrzymać. W skład zestawu wchodzi plastikowa podstawka wraz z dwustronną kolorową podkładką ze zwierzętami oraz zestaw kółeczek. Pakiet IV - Szkoła Podstawowa w Sokolnikach Wielkich 1. Multimedialny program logopedyczny do nauki rozróżniania dźwięków - szt. 1 Multimedialny program zawierający logopedyczne gry i zabawy dla dzieci. Przeznaczony głownie do nauki rozróżniania dźwięków, co stanowi podstawę dla rozwoju mowy. Bez tej, jakże ważnej zdolności, rozwój mowy może być mocno utrudniony, dlatego istotne jest, aby w terapii logopedycznej poświęcić miejsce także temu zagadnieniu. 2. Logopedia - zestaw ramek z przesuwnymi guzikami oraz zestaw książeczek tematycznych - szt. 1 W skład zestawu wchodzą: 3 plastikowe ramki o wym. 22 x 27,2 cm, z 10 przesuwnymi okrągłymi guzikami o śr. 1,8 cm w kolorach: czerwony, zielony, pomarańczowy, żółty, niebieski, czerwony z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, pomarańczowy z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, niebieski z białym kółeczkiem. Ramka wyposażona jest w specjalne szyny z rowkami, w które wsuwa się guziki zaznaczając właściwą odpowiedź. 6 książeczek tematycznych o następujących tytułach: 1) Trudne głoski SZ, CZ, Ż (x 2) 2) Głoski, litery, sylaby, wyrazy (x 2) 3) Trudne głoski S, SZ, Z, Ż (x 2) 3. Dmuchana loteryjka logopedyczna z piłeczką - szt. 1 Dziecko dmucha w piłeczkę, przesuwając ją z jednego do drugiego otworu, w których zamieszczone są różne obrazki. W skład zestawu wchodzi plastikowa ramka o wymiarach 20x20 cm, piłeczka o średnicy 3,5 cm, 4 dwustronne plansze zwierząt oraz 36 okrągłych kółeczek do zakrywania obrazków. 4. Dmuchana loteryjka logopedyczna z kołem fortuny - szt. 1 Dziecko dmucha w śmigiełko, a za pomocą kolorowych kółeczek zaznacza miejsce w którym koło winno się zatrzymać. W skład zestawu wchodzi plastikowa podstawka wraz z dwustronną kolorową podkładką ze zwierzętami oraz zestaw kółeczek..
Wykonawca do oferty musi załączyć szczegółowy kosztorys proponowanych pomocy dydaktycznych wraz z cenami jednostkowymi.

Kody CPV:
391621006 (Pomoce dydaktyczne)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: O

Okres trwania zamówienia w dniach: 14

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

Wiedza i doświadczenie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

Potencjał techniczny:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

Sytuacja ekonomiczna:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
Wykonawca do oferty musi załączyć szczegółowy kosztorys proponowanych pomocy dydaktycznych wraz z cenami jednostkowymi.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.kazmierz.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Gminny Zespół Oświatowy
64-530 Kaźmierz
ul. Szamotulska 20

Data składania wniosków, ofert: 29/04/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 11:00

Miejsce składania:
Gminny Zespół Oświatowy
64-530 Kaźmierz
ul. Szamotulska 20
pok. nr 1

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt finansowany w ramach projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Podobne przetargi

377110 / 2012-10-02 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy - Kazimierz Biskupi (wielkopolskie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Zakup i dostawa materiałów i pomocy dydaktycznych oraz sprzętu specjalistycznego niezbędnego do realizacji zaplanowanych zajęć w ramach projektu Równe szanse w edukacji uczniów klas I-III, realizowanych w ramach projektu Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

534606 / 2013-12-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Jaraczewie - Jaraczewo (wielkopolskie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego dla Gminnego Zespołu Ekonomiczno- Administracyjnego Szkół w Jaraczewie w ramach projektu POKL.09.01.02-30-098/12 Kurs na Jaraczewo - wyrównywanie szans uczniów i uczennic

407908 / 2012-10-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Ostrów Wielkopolski - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Słaborowicach w Gminie Ostrów Wielkopolski, w ramach projektu Podajmy sobie ręce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

287872 / 2014-08-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Wierzbinek - Sadlno (wielkopolskie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
PRZYGOTOWANIE ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH DO ŚWIADCZENIA WYSOKIEJ JAKOŚCI USŁUG EDUKACYJNYCH W GMINIE WIERZBINEK

126562 / 2012-04-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Łobżenica - Łobżenica (wielkopolskie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocy dydaktyczno - szkoleniowych i sprzętu oraz świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu systemowego : Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów ze wsi i małych miasteczek poprzez zindywidualizowany system nauczania wraz z doposażeniem bazy dydaktyczno - edukacyjnej w Gminie Łobżenica dla których organem prowadzącym jest Gmina Łobżenica - Gminny Ośrodek Obsługi Szkół

478408 / 2012-11-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Gminy Pniewy - Pniewy (wielkopolskie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa materiałów dydaktycznych dla szkół podstawowych Gminy Pniewy w ramach projektu systemowego pn.: Pokonujemy trudności! Stawiamy na zdolności! nr: POKL.09.01.02-30-220-12 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

269998 / 2011-09-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Zakład Obsługi Placówek Oświatowych - Ostrzeszów (wielkopolskie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu multimedialnego w ramach Projektu: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Tytuł projektu - Ty też potrafisz

38431 / 2014-02-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Wilczyn - Wilczyn (wielkopolskie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Zakup materiałów dydaktycznych w ramach projektu Twórcza szkoła dla twórczego ucznia.

222462 / 2014-07-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Kościelec - Kościelec (wielkopolskie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Kościelec w ramach realizacji projektu systemowego Raźnym krokiem idę do szkoły

502648 / 2012-12-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina i Miasto Odolanów - Odolanów (wielkopolskie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu oraz pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy i Miasta Odolanów

261483 / 2011-10-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Åšlesin - Åšlesin (wielkopolskie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocy dydaktycznych Projektu systemowego Wiedza - Nowe Możliwości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

285001 / 2011-10-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Czempiń - Czempiń (wielkopolskie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych -zakup pomocy dydaktycznych I Etap

365027 / 2008-12-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Miasta i Gminy Margonin - Margonin (wielkopolskie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Zakup pomocy dydaktycznych na realizację zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej w Radwankach w ramach projektu: Przez naukę i zabawę w lepszą przyszłość - zajęcia dla dzieci i młodzieży z terenu powiatu Chodzieskiego

103556 / 2013-03-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych, dla których Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski jest organem prowadzącym w ramach realizacji projektu systemowego pn. Od dziś pracuję na swój sukces Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

53174 / 2012-02-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Obsługi Szkół - Piaski (wielkopolskie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa materiałów dydaktycznych i pomocy edukacyjnych do realizacji projektu Szkoły podstawowe i gimnazjalne w gminie Piaski kuźnią wielkopolskich kadr - programy rozwojowe nr KSI POKL.09.01.02-30-243/11, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej, realizowanym przez Gminę Piaski - Zespół Obsługi Szkół

11388 / 2013-01-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych, dla których Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski jest organem prowadzącym w ramach realizacji projektu systemowego pn. Od dziś pracuję na swój sukces Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

61950 / 2012-02-29 - Uczelnia publiczna

Szkoła Podstawowa w Gorzykowie - Witkowo (wielkopolskie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Gorzykowie w ramach zadania pn.: Dodatkowe zajęcia dla dzieci z klas I-III szkół podstawowych z Gminy Witkowo

404136 / 2011-11-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Dominowo - Dominowo (wielkopolskie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Zakup pomocy w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania szkół podstawowych kl. I - III

291467 / 2011-11-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Wykonanie dostawy na Materiały dydaktyczne w ramach projektu pn : Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów kl. I - III szkół podstawowych w Gminie Nowy Tomyśl, nr POKL.09.01.02-30-051/11, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

421564 / 2011-12-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Zakład Obsługi Placówek Oświatowych - Ostrzeszów (wielkopolskie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa pomocy dydaktycznych na realizację Programu POKL Rriorytet IX. Działanie 9.1 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I-III szkół podstawowych.

277089 / 2011-10-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Zbąszyń - Zbąszyń (wielkopolskie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Doposażenie bazy dydaktycznej szkół podstawowych w ramach projektu pn. Na dobry początek w drodze ku dorosłości realizowanego przez Gminę Zbąszyń i współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I- III szkół podstawowych

61479 / 2011-02-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Złotów - Złotów (wielkopolskie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Doposażenie bazy dydaktycznej w Szkołach biorących udział w projekcie systemowym numer POKL.09.01.02.-30-352/10 pod nazwą Sprężyna sukcesu

231155 / 2012-10-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Zespół Oświatowy - Łuków (lubelskie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Aleksandrowie oraz Zespołów Szkół w: Dąbiu, Gołąbkach i Zalesiu w ramach programu rządowego Cyfrowa Szkoła

136658 / 2012-04-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Brzeziny - Brzeziny (wielkopolskie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek dla szkół podstawowych w ramach projektu systemowego Sukces najmłodszych - Projekt indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Brzeziny

127480 / 2012-04-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Pobiedziska - Pobiedziska (wielkopolskie)
CPV: 391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Zakup pomocy dydaktycznych, naukowych i szkoleniowych do szkół podstawowych Gminy Pobiedziska biorących udział w projekcie Sukces dzieci naszą radością - rozwijanie i wspieranie rozwoju dzieci w edukacji wczesnoszkolnej