Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

536158 / 2013-12-26 - Administracja samorzÄ…dowa / Starostwo Powiatowe (Olecko)

Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania 18 szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2013/2014 w ramach projektu pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór ekspertów do realizacji form doskonalenia (wykładów, warsztatów, konsultacji grupowych) wynikających z Rocznych Planów Wspomagania szkół i przedszkoli w ramach projektu pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim. Projekt dotyczy wspomagania 35 placówek oświatowych funkcjonujących na terenie Powiatu Oleckiego, wychowujących dzieci i kształcących uczniów i młodzież w szkołach i placówkach młodzieżowych, w tym: 14 szkół podstawowych, 10 gimnazjów, 1 zasadniczej szkoły zawodowej, 2 techników, 2 liceów ogólnokształcących i 6 przedszkoli, w których pracuje co najmniej 5 nauczycieli. Ponadto wsparciem zostanie objętych minimum 480 nauczycieli(lek) pracujących w szkołach, w których realizowany jest projekt oraz 32 dyrektorów szkół-przedszkoli). W ramach Rocznych Planów Wspomagania w każdej szkole realizowane będą oferty doskonalenia opracowane w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. Warsztaty i szkolenia dla nauczycieli prowadzone będą zasadniczo w modułach po 4-godziny szkoleniowe (1h = 45 min.), natomiast konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli prowadzone będą jednorazowo w wymiarze 2 godzin (1h = 60 min.). Łączna ilość godzin usługi szkoleniowej w postaci szkoleń, warsztatów i konsultacji na jedną szkołę/przedszkole wynosi 24 godziny (z wyjątkiem części 19, w której ilość godzin wynosi 28 godzin). Zamawiający poprzez poniższe pojęcia rozumie: 1) Konsultacje indywidualne: Indywidualne spotkania nauczycieli z ekspertem zewnętrznym, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole/przedszkolu; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą przedyskutować z ekspertem zewnętrznym swoje wątpliwości, omówić problemy, przedstawić nowe rozwiązania związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego Rocznego Planu Wspomagania (RPW). 2) Konsultacje grupowe: Spotkania grupowe nauczycieli z ekspertem, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą podzielić się swoimi wątpliwościami, wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami, poszukiwać wspólnie nowych rozwiązań, omówić bieżące problemy związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW; konsultacje grupowe prowadzi ekspert. 3) Warsztat: aktywna metoda szkoleniowa, angażująca uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników. Szkolenie: wykład mający na celu zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie tematyki objętej wspomaganiem. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 16 części

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 536158

Data publikacji: 2013-12-26

Nazwa: Starostwo Powiatowe

Ulica: ul. Kolejowa 32

Numer domu: 32

Miejscowość: Olecko

Kod pocztowy: 19-400

Województwo / kraj: warmińsko-mazurskie

Numer telefonu: 087 5202147, 5202475

Adres strony internetowej: www.spolecko.bip.doc.pl

Regon: 79067556500000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania 18 szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2013/2014 w ramach projektu pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór ekspertów do realizacji form doskonalenia (wykładów, warsztatów, konsultacji grupowych) wynikających z Rocznych Planów Wspomagania szkół i przedszkoli w ramach projektu pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim. Projekt dotyczy wspomagania 35 placówek oświatowych funkcjonujących na terenie Powiatu Oleckiego, wychowujących dzieci i kształcących uczniów i młodzież w szkołach i placówkach młodzieżowych, w tym: 14 szkół podstawowych, 10 gimnazjów, 1 zasadniczej szkoły zawodowej, 2 techników, 2 liceów ogólnokształcących i 6 przedszkoli, w których pracuje co najmniej 5 nauczycieli. Ponadto wsparciem zostanie objętych minimum 480 nauczycieli(lek) pracujących w szkołach, w których realizowany jest projekt oraz 32 dyrektorów szkół-przedszkoli). W ramach Rocznych Planów Wspomagania w każdej szkole realizowane będą oferty doskonalenia opracowane w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. Warsztaty i szkolenia dla nauczycieli prowadzone będą zasadniczo w modułach po 4-godziny szkoleniowe (1h = 45 min.), natomiast konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli prowadzone będą jednorazowo w wymiarze 2 godzin (1h = 60 min.). Łączna ilość godzin usługi szkoleniowej w postaci szkoleń, warsztatów i konsultacji na jedną szkołę/przedszkole wynosi 24 godziny (z wyjątkiem części 19, w której ilość godzin wynosi 28 godzin). Zamawiający poprzez poniższe pojęcia rozumie: 1) Konsultacje indywidualne: Indywidualne spotkania nauczycieli z ekspertem zewnętrznym, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole/przedszkolu; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą przedyskutować z ekspertem zewnętrznym swoje wątpliwości, omówić problemy, przedstawić nowe rozwiązania związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego Rocznego Planu Wspomagania (RPW). 2) Konsultacje grupowe: Spotkania grupowe nauczycieli z ekspertem, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą podzielić się swoimi wątpliwościami, wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami, poszukiwać wspólnie nowych rozwiązań, omówić bieżące problemy związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW; konsultacje grupowe prowadzi ekspert. 3) Warsztat: aktywna metoda szkoleniowa, angażująca uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników. Szkolenie: wykład mający na celu zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie tematyki objętej wspomaganiem. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 16 części

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 16

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 16/06/2014

Zaliczka: Nie

Uprawnienia: Oświadczenie wykonawcy.

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej pięć usług polegających na przeprowadzeniu szkoleń, warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych lub indywidualnych dla nauczycieli.

Potencjał techniczny: Oświadczenie wykonawcy.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami, z których każda spełni łącznie następujące warunki: wykształcenie: studia wyższe II stopnia; doświadczenie w edukacji: ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia, przygotowanie do pracy moderatora (np. TERM, ukończone kursy i studia przygotowujące do pracy trenera, lub edukatora, lub tutora, lub coacha, lub moderatora, lub lidera przedsięwzięć edukacyjnych, lub certyfikat trenerski, lub pełnienie funkcji doradcy metodycznego, lub nauczyciela konsultanta); doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych: prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo).
Ponadto Zamawiający doprecyzowuje wymagania w zakresie doświadczenia osób w edukacji oraz doświadczenia w pracy z grupą osób dorosłych w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia oraz określa minimalną liczbę osób zdolnych do wykonania zamówienia w danej części: Dla części 1: PRACA Z UCZNIEM O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH kandydat na eksperta musi posiadać:co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) w zakresie pracy indywidualnej i zespołowej z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych: w tym diagnozy dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych, z zakresu planowania pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych; budowania narzędzi do pracy z dzieckiem; z zakresu motywowania do pracy dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych; metod i form współpracy z rodzicami w/w dzieci oraz doświadczenie w opracowywaniu programów indywidualnych (m.in. IPET); Dla części 2, 4, 9 i 16: TECHNIKI UCZENIA SIĘ I METODY MOTYWUJĄCE DO NAUKI kandydat
na eksperta musi posiadać: co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) dotyczących czynników warunkujących dobór sposobów motywowania dzieci do nauki lub budowania poczucia własnej wartości, aktywizowania lub metod pracy z dziećmi, rozbudzania ciekawości poznawczej, teorii inteligencji wielorakich, specyfiki rozwoju psychofizycznego dzieci w wieku szkolnym, sposobów motywowania uczniów do nauki, w tym wykorzystaniu technik szybkiego uczenia się i zapamiętywania oraz motywujące do nauki lub budowania poczucia własnej wartości lub aktywizowania lub metod pracy z dziećmi, metod rozwijających kreatywność, sztuki zadawania pytań i formułowania poleceń, indywidualnej pracy z uczniem, wykorzystanie niekonwencjonalnych metod pracy; Dla części 3: OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE kandydat na eksperta musi posiadać: co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) w zakresie pracy indywidualnej i zespołowej polegające na wdrożeniu w szkole oceniania kształtującego, a także znajomość tematyki, a także doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) dotyczących sposobów motywowania uczniów do nauki, indywidualnej pracy z uczniem; Dla części 5: JAK POMÓC UCZNIOWI OSIĄGNĄĆ SUKCES EDUKACYJNY? kandydat na eksperta musi posiadać: co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) w zakresie pracy indywidualnej i zespołowej polegające na usprawnieniu pracy wychowawczej szkół, wykorzystania wiedzy technicznej w pracy nauczyciela wynikającej z postępu technicznego (nowoczesna pracowania interaktywna, trendy w nowoczesnej edukacji, programy specjalistyczne bazy danych, np. Insert GT, Mol, dziennik elektroniczny, tablica multimedialna, w module IV wykształcenie tyflopedagoga i co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych; Dla części 6: JAK POMÓC (UCZNIOWI) DZIECKU OSIĄGNĄĆ SUKCES EDUKACYJNY wymagania dotyczące eksperta/ów: realizacja modułu I-III przez psychologa specjalizującego się w diagnozie dziecka przedszkolnego, z uwzględnieniem diagnozy gotowości szkolnej oraz we wspieraniu dziecka zdolnego/trudnego, realizacja modułu IV przez plastyka lub terapeutę zajęciowego, realizacja modułu V przez muzyka; Dla części 7: WSPIERANIE PRACY WYCHOWAWCÓW (KLAS) - BEZPIECZNE PRZEDSZKOLE (BEZPIECZNA SZKOŁA) wymagania dotyczące eksperta/ów: realizacja modułu I-II przez psychologa specjalistę z zakresu psychologii rozwojowej oraz pracy z dzieckiem trudnym wychowawczo, a także ze znajomością integracji sensorycznej, realizacja modułu III-V przez psychologa specjalistę z zakresu psychologii rozwojowej oraz pracy z dzieckiem trudnym wychowawczo, realizacja modułu VI przez trenera specjalistę w zakresie komunikacji interpersonalnej; Dla części 8: WSPIERANIE PRACY WYCHOWAWCÓW (KLAS) - BEZPIECZNE PRZEDSZKOLE (BEZPIECZNA SZKOŁA) wymagania dotyczące eksperta: trener/pedagog z zakresu motywacji i komunikacji, ze znajomością programu Żywej Edukacji; Dla części 10: JAK POMÓC UCZNIOWI OSIĄGNĄĆ SUKCES EDUKACYJNY? wymagania dotyczące eksperta/ów: realizacja modułu I-III przez psychologa trenera asertywności, realizacja modułu IV i V przez psychologa/trenera z doświadczeniem w zakresie stosowania skutecznych technik i narzędzi służących skupieniu uwagi ucznia, realizacja modułu VI-IX przez trenera z zakresu technik uczenia się i zapamiętywania; Dla części 11: WSPIERANIE PRACY WYCHOWAWCÓW KLAS - BEZPIECZNA SZKOŁA wymagania dotyczące eksperta/ów: realizacja zadania przez trenera umiejętności psychospołecznych lub pedagoga lub socjoterapeutę. Ekspert powinien mieć ukończony kurs TSR (Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach); Dla części 12: TECHNIKI UCZENIA SIĘ I METODY MOTYWUJĄCE UCZNIÓW DO NAUKI wymagania dotyczące eksperta/ów: realizacja modułu I i II przez trenera/specjalistę w zakresie technik uczenia się i zapamiętywania, realizacja modułu III przez terapeutę specjalizującego się w pracy dydaktycznej z zespołem klasowym,
w którym uczą się dzieci z dysfunkcjami, realizacja modułu IV przez specjalistę w zakresie metod aktywizujących; Dla części 13: PRACA Z UCZNIEM O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH wymagania dotyczące eksperta/ów: realizacja modułu I i II przez terapeutę specjalizującego się w pracy z dziećmi z zespołem Aspergera w klasie na zajęciach dydaktycznych, realizacja modułu III przez psychologa specjalizującego się w zakresie pracy terapeutycznej z uczniami sprawiającymi trudności wychowawcze, w tym z dziećmi z zespołem FAS, realizacja modułu IV i V przez specjalistę w zakresie metod pracy z uczniami z dysleksją rozwojową w zespole klasowym, nie w zakresie terapii indywidualnej; Dla części 14: WSPIERANIE PRACY WYCHOWAWCÓW KLAS - BEZPIECZNA SZKOŁA wymagania dotyczące eksperta/ów: realizacja modułu I-III przez ratownika medycznego, który zorganizuje przećwiczenie najważniejszych działań; przygotuje materiał (do powielenia w szkole) dotyczący procedur postępowania w wypadku utraty przytomności, urazu, krwotoku, realizacja modułu IV-V przez policjanta/specjalistę do spraw walki z przestępczością narkotykową, realizacja modułu VI-VII przez prawnika specjalizującego się w zakresie postępowania z nieletnimi, realizacja modułu VIII przez psychologa specjalizującego się w pracy terapeutycznej z dziećmi z nadpobudliwością, zespołem Aspergera, przejawiającymi różne formy agresji; Dla części 15: POSTAWY UCZNIOWSKIE - JAK JE KSZTAŁTOWAĆ? wymagania dotyczące eksperta/ów: realizacja zadania przez trenera umiejętności psychospołecznych lub pedagoga lub socjoterapeutę. Ekspert powinien mieć ukończony kurs TSR (Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach).

Sytuacja ekonomiczna: Oświadczenie wykonawcy.

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 5: Tak

oswiadczenie_potwierdzenia_opis_5:
przeprowadzeniu szkoleń, warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych lub indywidualnych dla nauczycieli

Oświadczenie nr 9: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

inne_dokumenty:
Wykaz doświadczenia osób, które będą pełnić funkcje ekspertów w celu dokonania oceny w kryterium - doświadczenie osób które będą pełnić funkcje ekspertów.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej; 4) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego; 5) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 6) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2:
Doświadczenie osób, które będą pełnić funkcje ekspertów

Znaczenie kryterium 2: 50

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.spolecko.bip.doc.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Olecku 19-400 Olecko, ul. Kolejowa 32

Data składania wniosków, ofert: 08/01/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 13:30

Miejsce składania:
Starostwo Powiatowe w Olecku 19-400 Olecko, ul. Kolejowa 32 - kancelaria

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Podobne przetargi

204185 / 2012-09-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran - Jeziorany (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usługi edukacyjnej w zakresie prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu Podstawówka na START współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

160112 / 2013-04-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Biskupiec - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie warsztatów, kursów, szkoleń dla osób korzystających z pomocy społecznej realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu w ramach projektu systemowego pn. Nadzieja na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

75241 / 2013-05-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PRZEPROWADZENIE I ORGANIZACJA ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. Aktywny start - szansą na lepsze jutro

214465 / 2014-10-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe - Przasnysz (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie przez ekspertów zewnętrznych/ konsultantów/metodyków/trenerów konsultacji indywidualnych, konsultacji grupowych i warsztatów w roku szkolnym2014/2015w ramach realizacji projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie przasnyskim realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty,Działanie 3.5.Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.

487000 / 2013-11-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe - Żyrardów (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PRZEPROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH W ZS NR 3 W WISKITKACH NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU P.N. WYKWALIFIKOWANY HOTELARZ - ATRAKCYJNY PRACOWNIK W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.

382806 / 2014-11-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
kompleksowa organizacja oraz przeprowadzenie szkolenia Partnerstwo publiczno-prywatne dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

262197 / 2011-10-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Lidzbark Warmiński - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć logopedycznych w ramach projektu Akademia przedszkolaków w Gminie Lidzbark Warmiński

10919 / 2015-01-27 - Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
usługa przeprowadzenia treningu umiejętności społecznych w związku z realizacją projektu Równi na rynku pracy wdrażanego w ramach Gwarancji dla młodzieży - Operacji wspieranej w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych. Zajęcia realizowane są dla beneficjentów projektu w wieku od 18-25 lat (młodzież zagrożona wykluczeniem społecznym pochodząca z terenów wiejskich).

188610 / 2015-07-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe - Olecko (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkoleń doskonalących dla lekarzy i pielęgniarek, pracowników pomocy społecznej, kadry zarządzającej różnego sektora dla uczestników projektu Program dla zdrowia, pogody ducha i długich lat życia mieszkańców powiatu oleckiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL 13: Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanym z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz z budżetu państwa

437210 / 2013-10-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Płośnica - Płośnica (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usługi edukacyjnej w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Przyszłość w Twoich rękach -czIII

229553 / 2010-08-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Iławie - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolenia dla osób bezrobotnych:1. Operator maszyn sterowanych numerycznie(CNC)- grupa 10 osób; 2. Aplikacje biurowe- grupa 15 osób; 3. Spawanie w osłonie CO2 MAG-135- grupa 10 osób

188112 / 2011-07-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kursów zawodowych dla uczestników projektu Nowy Horyzont współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

120707 / 2009-07-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Iławie - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolenia dla osób bezrobotnych: 1. Kierowca wózków jezdniowych - grupa 10 osób 2. Nowoczesny sprzedawca - grupa 10 osób