Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

28431 / 2012-02-02 - Administracja samorzÄ…dowa / UrzÄ…d Miasta i Gminy GÄ…bin (GÄ…bin)

Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół z terenu Miasta i Gminy Gąbin - zajęcia dodatkowe

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Miasta i Gminy Gąbin w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół z terenu Miasta i Gminy Gąbin współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zajęcia z uczestnikami projektu prowadzone będą na terenie placówki po zakończeniu obowiązkowych zajęć lekcyjnych według harmonogramu opracowanego przez osoby świadczące usługi po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. symbol CPV: 80.00.00.00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia.
Pojęcie godzina należy rozumieć jako godzinę zegarową ( 60 minut) w przypadku zajęć specjalistycznych wymienionych w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie organizacji pomocy psychologiczno -pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. 10.228.1487 z późn. Zm. ) bądź jako godzina lekcyjna (45 minut) w przypadku zajęć dydaktyczno-wyrównawczych wymienionych w ww. Rozporządzeniu oraz zajęć pozostałych, które nie zostały wskazane w powyższym akcie prawnym.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:I. Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Gąbinie CZĘŚĆ Nr 1-I: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 1-II: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 1-III: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 1-IV: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 1-V: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 1-VI: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012
CZĘŚĆ Nr 1-VII: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 2-I. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 2-II Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 2-III Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 2-IV Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 2-V. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 150 godzin - 5 grup, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 4. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. 60 godzin - 2 grupy, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 5-I. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematyczno-przyrodniczo 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 5-II. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematyczno-przyrodniczo 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 5-III. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematyczno-przyrodniczo 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 6-I. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - język angielski 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 6-II. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - język angielski 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 30 godzin realizacja w roku szkolnym 2012/2013 CZĘŚĆ Nr 8-I. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 8-II. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 8-III. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy
30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 8-IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 8-V. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 II. Szkoła Podstawowa w Czermnie im. Władysława Stanisława Reymonta CZĘŚĆ Nr 9 . Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:45-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 10. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:45-14:30 semestr II 2011/2012
CZĘŚĆ Nr 11. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:45 -14:30 semestr II 2011/2012 30 godzin - realizacja w roku szkolnym 2012/2013 CZĘŚĆ Nr 12. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:45-14:30 semestr II 2011/2012 III. Szkoła Podstawowa w Borkach im. Kornela Makuszyńskiego CZĘŚĆ Nr 13. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych dysleksją 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 13:00-13:45 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 14. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 13:00-13:45 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 15. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 60 godzin - 2 grupy, godz. zajęć 13:00-14:00 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 16. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 14:00-14:45 semestr II 2011/2012 Szkoła Podstawowa w Nowym Grabiu im Marszałka Józefa Piłsudskiego CZĘŚĆ Nr 17. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych dysleksją. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 13:25-15:00 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 18. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 13:25-15:00 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 19. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 13:25-15:25 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 20. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie
30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 13:25-15:00 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 21. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 13:25-15:00 semestr II 2011/2012 V. Szkoła Podstawowa w Nowym Kamieniu im. Marii Kownackiej CZĘŚĆ Nr 22. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 13:00-13:45 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 23. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 13:00-14:00 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 24. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. 30 godzin realizacja w roku szkolnym 2012/2013 CZĘŚĆ Nr 25. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie 30 godzin realizacja w roku szkolnym 2012/2013 CZĘŚĆ Nr 26. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych dysleksją 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 13:00-13:45 semestr II 2011/2012 VI Szkoła Podstawowa im. Obrońców Dobrzykowa z 1939 r. - Dobrzyków CZĘŚĆ Nr 27. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych dysleksją 60 godzin - 2 grupy, godz. zajęć 11:50-13:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 28. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 11:50-13:30 semestr II 2011/2012 30 godzin realizacja w roku szkolnym 2012/2013
CZĘŚĆ Nr 29. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:45-14:45 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 30. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 11:50-13:30 semestr II 2011/2012 30 godzin realizacja w roku szkolnym 2012/2013 CZĘŚĆ Nr 31. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:45-14:45 semestr II 2011/2012 30 godzin realizacja w roku szkolnym 2012/2013
Miejscem realizacji zamówienia są siedziby szkół podstawowych.Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych zostanie sporządzony po wyłonieniu Wykonawcy/ców w porozumieniu z dyrektorem/ami poszczególnych szkół.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1-I do 31

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 28431

Data publikacji: 2012-02-02

Nazwa: Urząd Miasta i Gminy Gąbin

Ulica: ul. Stary Rynek 16

Numer domu: 16

Miejscowość: Gąbin

Kod pocztowy: 09-530

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 024 2674164

Numer faxu: 024 2674164

Adres strony internetowej: www.gabin.pl

Regon: 00052843900000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół z terenu Miasta i Gminy Gąbin - zajęcia dodatkowe

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Miasta i Gminy Gąbin w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół z terenu Miasta i Gminy Gąbin współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zajęcia z uczestnikami projektu prowadzone będą na terenie placówki po zakończeniu obowiązkowych zajęć lekcyjnych według harmonogramu opracowanego przez osoby świadczące usługi po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. symbol CPV: 80.00.00.00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia.
Pojęcie godzina należy rozumieć jako godzinę zegarową ( 60 minut) w przypadku zajęć specjalistycznych wymienionych w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie organizacji pomocy psychologiczno -pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. 10.228.1487 z późn. Zm. ) bądź jako godzina lekcyjna (45 minut) w przypadku zajęć dydaktyczno-wyrównawczych wymienionych w ww. Rozporządzeniu oraz zajęć pozostałych, które nie zostały wskazane w powyższym akcie prawnym.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:I. Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Gąbinie CZĘŚĆ Nr 1-I: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 1-II: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 1-III: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 1-IV: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 1-V: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 1-VI: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012
CZĘŚĆ Nr 1-VII: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 2-I. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 2-II Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 2-III Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 2-IV Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 2-V. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 150 godzin - 5 grup, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 4. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. 60 godzin - 2 grupy, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 5-I. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematyczno-przyrodniczo 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 5-II. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematyczno-przyrodniczo 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 5-III. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematyczno-przyrodniczo 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 6-I. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - język angielski 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 6-II. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - język angielski 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 30 godzin realizacja w roku szkolnym 2012/2013 CZĘŚĆ Nr 8-I. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 8-II. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 8-III. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy
30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 8-IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 8-V. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:30-14:30 semestr II 2011/2012 II. Szkoła Podstawowa w Czermnie im. Władysława Stanisława Reymonta CZĘŚĆ Nr 9 . Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:45-14:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 10. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:45-14:30 semestr II 2011/2012
CZĘŚĆ Nr 11. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:45 -14:30 semestr II 2011/2012 30 godzin - realizacja w roku szkolnym 2012/2013 CZĘŚĆ Nr 12. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:45-14:30 semestr II 2011/2012 III. Szkoła Podstawowa w Borkach im. Kornela Makuszyńskiego CZĘŚĆ Nr 13. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych dysleksją 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 13:00-13:45 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 14. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 13:00-13:45 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 15. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 60 godzin - 2 grupy, godz. zajęć 13:00-14:00 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 16. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 14:00-14:45 semestr II 2011/2012 Szkoła Podstawowa w Nowym Grabiu im Marszałka Józefa Piłsudskiego CZĘŚĆ Nr 17. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych dysleksją. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 13:25-15:00 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 18. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 13:25-15:00 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 19. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 13:25-15:25 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 20. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie
30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 13:25-15:00 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 21. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 13:25-15:00 semestr II 2011/2012 V. Szkoła Podstawowa w Nowym Kamieniu im. Marii Kownackiej CZĘŚĆ Nr 22. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 13:00-13:45 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 23. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 13:00-14:00 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 24. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. 30 godzin realizacja w roku szkolnym 2012/2013 CZĘŚĆ Nr 25. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie 30 godzin realizacja w roku szkolnym 2012/2013 CZĘŚĆ Nr 26. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych dysleksją 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 13:00-13:45 semestr II 2011/2012 VI Szkoła Podstawowa im. Obrońców Dobrzykowa z 1939 r. - Dobrzyków CZĘŚĆ Nr 27. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych dysleksją 60 godzin - 2 grupy, godz. zajęć 11:50-13:30 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 28. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 11:50-13:30 semestr II 2011/2012 30 godzin realizacja w roku szkolnym 2012/2013
CZĘŚĆ Nr 29. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:45-14:45 semestr II 2011/2012 CZĘŚĆ Nr 30. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 11:50-13:30 semestr II 2011/2012 30 godzin realizacja w roku szkolnym 2012/2013 CZĘŚĆ Nr 31. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 30 godzin - 1 grupa, godz. zajęć 12:45-14:45 semestr II 2011/2012 30 godzin realizacja w roku szkolnym 2012/2013
Miejscem realizacji zamówienia są siedziby szkół podstawowych.Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych zostanie sporządzony po wyłonieniu Wykonawcy/ców w porozumieniu z dyrektorem/ami poszczególnych szkół.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1-I do 31

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 31

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/12/2012

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni posiadać wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do nauczania wyżej wymienionych rodzajów zajęć na poziomie szkoły podstawowej określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczyciela oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończenonego zakładu kształcenia nauczycieli( Dz.U. z dn. 27.03.2009r. Nr 50, poz. 400 z późn. Zm.): dla części postępowania - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji - kwalifikacje w zakresie pedagogiki wczesnoszkolnej, dla części postępowania zajęcia logopedyczne - kwalifikacje w zakresie logopedii, dla części postępowania zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych- studia w zakresie pedagogiki wczesnoszkolnej, dla części postępowania zajęcia rozwijające zdolności językowe- kwalifikacje do nauczania języka angielskiego, dla części postępowania zajęcia z gimnastyki korekcyjnej- kwalifikacje do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej, dla części postępowania zajęcia rozwijające zdolności matematyczno-przyrodnicze- kwalifikacje w zakresie pedagogiki wczesnoszkolnej , dla części postępowania dla dzieci z zaburzaniami zdolności komunikacji społecznej - kwalifikacje w zakresie pedagogiki specjalnej, psychologii,terapii pedagogicznej dla części postępowania zajęcia rozwijające zdolności artystyczne-kwalifikacje w zakresie plastyki, muzyki, sztuki.Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń .Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków (wg formuły -spełnia, nie spełnia)

Wiedza i doświadczenie:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien wykazać, że ma min. jednoroczne doświadczenie w pracy na stanowiskach do w/w zajęć w szkole podstawowej. Wykonawca załączy do oferty dokument potwierdzający wykonanie usługi prowadzenia zajęć lekcyjnych w szkole podstawowej jako nauczyciel do w/w zajęć oraz dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna jednoroczne doświadczenie jeżeli Wykonawca wykaże się pracą na stanowisku do w/w zajęć w szkole podstawowej przez rok szkolny tj od 01 września do 26 czerwca. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń .Z treści załączonych dokumentów
i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków (wg formuły -spełnia, nie spełnia)

Potencjał techniczny:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien wykazać, że dysponuje osobą/osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. posiadają wykształcenie wyższe uprawniające do nauczania w/w zajęć w szkole podstawowej oraz minimum stopień nadania awansu zawodowego nauczyciel kontraktowy. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, który powinien zawierać szczegółowe informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia.Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków (wg formuły -spełnia, nie spełnia)

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien wykazać, że ma min. jednoroczne doświadczenie w pracy na stanowiskach do w/w zajęć w szkole podstawowej. Wykonawca załączy do oferty dokument potwierdzający wykonanie usługi prowadzenia zajęć lekcyjnych w szkole podstawowej jako nauczyciel do w/w zajęć oraz dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna jednoroczne doświadczenie jeżeli Wykonawca wykaże się pracą na stanowisku do w/w zajęć w szkole podstawowej przez rok szkolny tj od 01 września do 26 czerwca. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń .Z treści załączonych dokumentów
i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków (wg formuły -spełnia, nie spełnia)

Sytuacja ekonomiczna: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.

Oświadczenie nr 3: Tak

Oświadczenie nr 7: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 3: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 4: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 7: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza: aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem ,że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i że zamawiający nie straci dofinansowania , jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, ze względu na dofinansowane zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie, zmiany harmonogramu realizacji zadania.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.gabin.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.gabin.pl

Data składania wniosków, ofert: 13/02/2012

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Urząd Miasta i Gminy Gąbin ul. Stary Rynek 16 ,09-530 Gąbin sekretariat

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół z ternu Miasta i Gminy Gąbin

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Podobne przetargi

353858 / 2010-11-02 - Inny: Instytucja Kultury

Narodowe Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkolenia z zakresu prawa autorskiego dla instytucji kultury oraz opracowanie materiałów dydaktycznych dla uczestników szkoleń

248314 / 2015-09-22 - Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Narodowe Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
świadczenie usług edukacyjnych dla programów Kadra Kultury, Dom Kultury+ i Platforma Kultury

450202 / 2012-11-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Olszewo-Borki - Olszewo-Borki (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
INDYWIDUALIZACJA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z GMINY OLSZEWO-BORKI KLUCZEM DO SUKCESU

250428 / 2013-06-28 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne i szkoleniowe w zakresie przeprowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach szkoleń dla nauczycieli uczących języka polskiego lub w języku polskim, organizowanych przez ORPEG PCN w kraju (stacjonarnych i on-line) lub poza granicami Polski oraz na redakcję i skład materiałów dydaktycznych z uwzględnieniem materiałów publikowanych on - line na rok 2013.

113982 / 2011-05-15 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Opracowanie programów nauczania i materiałów do prowadzenia lekcji i konsultacji on-line dla uzupełniającego programu nauczania, szkoła podstawowa kl. I-III (ramowy program nauczania), szkoła podstawowa kl. IV-VI (ramowy program nauczania), dla gimnazjum kl. I-III (ramowy program nauczania), dla liceum kl. I-III (ramowy program nauczania) na potrzeby projektu Otwarta szkoła - system wsparcia uczniów migrujących.

528394 / 2013-12-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Zespół Oświaty w Nieporęcie - Nieporęt (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usługi edukacyjnej na potrzeby realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania klas I-III szkół podstawowych w Gminie Nieporęt

418162 / 2014-12-23 - Inny: Oświata, Edukacja

Ośrodek Rozwoju Edukacji - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wykonanie szczegółowego opracowania koncepcji (opisu) zasobów edukacyjnych dotyczących języków obcych na I, II i III etapie edukacyjnym, a następnie wykonania na tej podstawie zasobów edukacyjnych dotyczących języków obcych na I, II i III etapie edukacyjnym

125626 / 2014-04-11 - Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Narodowe Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
świadczenie usług edukacyjnych w ramach szkoleń programów Kadra Kultury i Kurs na Kulturę realizowanych w 2014 r.

235608 / 2011-08-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina i Miasto Żuromin - Żuromin (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja szkoleń w ramach projektu Wiem więcej - mogę więcej realizowanego w Zespole Szkół Nr 1 w Żurominie, w Samorządowej Szkole Podstawowej w Chamsku i w Samorządowej Szkole Podstawowej w Będzyminie

493724 / 2013-12-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Obsługi Finansowej Oświaty w Starych Babicach - Stare Babice (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług przez zatrudnionych nauczycieli i doradców zawodowych prowadzących zajęcia w ramach projektu Nowoczesna i przyjazna szkoła w Gminie Stare Babice, UDA-POKL.09.01.02-14-127/13

194548 / 2009-06-17 - Uczelnia publiczna

Politechnika Warszawska, Szkoła Nauk Technicznych i Społecznych - Płock (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja dwóch zajęć wyjazdowych do PKN Orlen w celu odbycia zajęć praktycznych w warunkach przemysłowych związane z kształceniem w zakresie sterowania i automatyzacji w tym ze szczególnym uwzględnieniem kształcenia w przedmiocie Rozproszone systemy sterowania procesami ciągłymi (DCS) prowadzonym na II sem. studiów stacjonarnych II st. na kierunku Technologia Chemiczna, specjalność Informatyzacja Technologii Chemicznej w Instytucie Chemii WBMiP SzNTiS w Płocku

57728 / 2015-03-16 - Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Narodowe Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
świadczenie usług edukacyjnych w ramach szkoleń programów Kadra Kultury realizowanych w 2015 r.