Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

390712 / 2009-11-10 - Administracja samorzÄ…dowa / Prezydent Miasta Zawiercie (Zawiercie)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie z dnia pod pozycją . Zobacz ogłoszenie / - .

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 390712

Data publikacji: 2009-11-10

Nazwa: Prezydent Miasta Zawiercie

Ulica: ul. Leśna 2

Numer domu: 2

Miejscowość: Zawiercie

Kod pocztowy: 42-400

Województwo / kraj: śląskie

Numer telefonu: 032 6722684

Numer faxu: 032 6721513

Adres strony internetowej: www.um.zawiercie.pl

Regon: 00051596800000

Typ ogłoszenia: ZP-403

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Nie

Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja programu rozwojowego - zajęć pozalekcyjnych w zakresie: koło języka niemieckiego - w ramach projektu Edukacja dla rozwoju realizowanego w zakresie działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty (Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych) Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla uczniów Zespołu Szkół Gimnazjum i Szkoła Podstawowa nr 13 w Zawierciu.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Realizacja programu rozwojowego - zajęć pozalekcyjnych w zakresie: koło języka niemieckiego - w ramach projektu Edukacja dla rozwoju realizowanego w zakresie działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty (Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych) Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla uczniów nr 13 w Zawierciu.
Zamawiający wymaga, aby na zajęciach realizowane były następujące treści programowe:

1. Länder in Europa - kraje europejskie (2 godziny):
a) Poznanie nazw krajów europejskich.
b) Poznanie krajów niemieckojęzycznych.
c) Nazwy krajów niemieckojęzycznych.
d) Formy pozdrowień typowe dla krajów w Europie.
e) Nazwy krajów niemieckojęzycznych i ich stolic.
2. Landeskunde- geografia regionalna obszaru niemieckojęzycznego (6 godzin):
a) Poszerzenie wiadomości o krajach obszaru niemieckojęzycznego- wyszukiwanie informacji w internecie.
b) Poznawanie obyczajów typowych dla poszczególnych państw.
c) Poznanie najważniejszych zabytków krajów niemieckojęzycznych.
d) Wykonanie i przedstawienie prezentacji multimedialnej.
e) Przygotowanie prac na gazetkę ścienną.
3. Advent und Weihnachten in den deutschsprachigen Ländern - Adwent i Boże Narodzenie w krajach niemieckojęzycznych. (6 godzin):
a) Poznanie zwyczajów związanych z Adwentem i Świętami Bożego Narodzenia w krajach niemieckojęzycznych.
b) Poszerzenie wiadomości kulturoznawczych na temat krajów niemieckojęzycznych.
c) Gromadzenie słownictwa związanego ze Świętami Bożego Narodzenia.
d) Umiejętność zaśpiewania kolędy w języku niemieckim.
e) Umiejętność złożenia życzeń świątecznych w języku niemieckim.
f) Wykonanie kart świątecznych.
4. Er treibt nicht gern Sport- on nie uprawia sportu (2 godziny):
a) Przedstawianie innych osób.
b) Opowiadanie o wyglądzie, cechach charakteru, zainteresowaniach i upodobaniach innych osób.
c) Przymiotniki określające cechy charakteru.
d) Określenia zainteresowań.
e) Zaimek osobowy: er, sie, es.
f) Czasownik w 3. os. l. poj.
g) Czasownik sein w 3. os. l. poj.
h) Przeczenie nicht.
i) Korzystanie z notatki pomocnej w mówieniu.
5. Essen Sie gern Hamburger? - Czy jada pan hamburgery? (2 godziny):
a) Opowiadanie, jakie są i co robią inne osoby.
b) Uzyskiwanie informacji od osoby dorosłej (miejsce zamieszkania, wiek, kraj pochodzenia i zainteresowania).
c) Cechy charakteru.
d) Bezokolicznik .
e) Czasownik w 3. os. l. mn.
f) Czasownik sein w 3. os. l. mn.
g) Forma grzecznościowa Sie.
h) Wyszukiwanie w tekstach informacji za pomocą interncjonalizmów.
6. Wie viel Uhr ist es? - Która jest godzina? (2 godziny):
a) Podawanie i zrozumienie czasu zegarowego.
b) Pytanie o czas.
c) Nazywanie pór dnia.
d) Opowiadanie, co robi uczeń o określonej porze.
e) Czas zegarowy (oficjalny i nieoficjalny).
f) Pytanie o czas.
g) Czynności w poszczególnych porach dnia.
h) Szyk przestawny w zdaniach rozpoczynających się od określeń czasowych.
i) Samodzielne formułowanie reguł gramatycznych.
7. Um wie viel Uhr stehst du auf?- O której godzinie wstajesz? (2 godziny):
a) Określenie ram czasowych czynności.
b) Dowiadywanie się, co i o jakiej porze robią inne osoby.
c) Opowiadanie o przebiegu dnia.
d) Czynności w poszczególnych porach dnia.
e) Odmiana czasowników rozdzielnie złożonych.
f) Tworzenie notatki pomocnej w mówieniu.
8. Am Freitag habe ich frei - W piątek mam czas wolny. (2 godziny):
a) Nazywanie dni tygodnia.
b) Opowiadanie o zajęciach w ciągu tygodnia.
c) Dowiadywanie się o zajęcia koleżanki lub kolegi.
d) Określanie czasu trwania danej czynności.
9. Wohin gehen wir heute?- Dokąd dziś pójdziemy? (2 godziny):
a) Nazywanie obiektów w mieście.
b) Opowiadanie, co chciałby robić i dokąd pójść.
c) Dowiadywanie się, dokąd chcą pójść inne osoby.
d) Pytanie wohin?
e) Przyimek in i auf z biernikiem.
f) Odmiana czasownika möchte.
g) Miejsce czasownika möchte w zdaniu.
10. Ich komme gern mit- Chętnie pójdę z tobą. (2 godziny):
a) Proponowanie wspólnego wyjścia.
b) Reagowanie na propozycję wspólnego wyjścia.
c) Nazwy imprez kulturalnych.
d) Reakcje na propozycję.
11. Wer ist das? - Kto to jest? (2 godziny):
a) Wskazanie ludzi i zwierząt.
b) Opisywanie wyglądu i charakteru osób i zwierząt.
c) Nazwy zwierząt.
d) Określenia osób: kobieta, mężczyzna, dziecko, dziewczyna, chłopiec.
e) Przymiotniki określające cechy zewnętrzne i wewnętrzne osób i zwierząt.
f) Rodzajnik określony i nieokreślony w mianowniku.
g) Samodzielne formułowanie reguł gramatycznych.
12. Das ist meine Familie- Oto moja rodzina. (2 godziny):
a) Nazywanie członków rodziny.
b) Określanie przynależności.
c) Liczenie w zakresie 20-100.
d) Pytanie o imię, wiek, miejsce zamieszkania, wygląd i hobby członków rodziny innych osób.
e) Udzielanie informacji o wybranej osobie ze swojej rodziny.
f) Nazwy członków rodziny.
g) Liczebniki od 20 do 100.
h) Określenie przynależ-ności z przyimkiem von.
i) Zaimek dzierżawczy mein, dein.
13. Ich habe keine Geschwister.- Nie mam rodzeństwa. (2 godziny):
a) Pytanie o rodzeństwo innych osób (imię, wiek, wygląd zewnętrzny, charakter, upodobania, posiadane zwierzęta).
b) Opowiadanie o swoim rodzeństwie lub kuzynach.
c) Określenia kolorów.
d) Przeczenie kein.
e) Czasownik haben i dopełnienie w bierniku.
f) Rodzajnik nieokreślony i przeczenie kein w bierniku.
14. Liest du gern Bücher?- Czy chętnie czytasz książki? (2 godziny):
a) Opowiadanie o zainteresowaniach innych osób.
b) Opowiadanie o własnych zainteresowaniach.
c) Opowiadanie o zainteresowaniach osób z własnej rodziny.
d) Określenia zainteresowań.
e) Odmiana czasowników nieregularnych, np. essen, sprechen, lesen, fahren, schlafen, laufen.
f) Zwrot: Ich gern.
15. Meine Familie ist super!- Moja rodzina jest super! (2 godziny):
a) Wyrażanie opinii na temat innych osób.
b) Pytanie o opinię na temat innych osób.
c) Opowiadanie o swojej rodzinie (wielkość, imiona, stopień pokrewieństwa, wiek, wygląd, charakter).
d) Zwroty określające pochwałę, dezaprobatę i neutralność.
e) Czasownik mögen.
f) Dopełnienie w bierniku po czasownikach besuchen, mögen, fotografieren, finden.
g) Rodzajnik określony i zaimek dzierżawczy w bierniku.
16. Ostern- Wielkanoc. (4 godziny):
a) Znajomość symboli kojarzących się ze Świętami Wielkanocnymi.
b) Umiejętność korzystania ze słownika internetowego.
c) Wyszukiwanie potrzebnych informacji w Internecie.
d) Redagowanie życzeń świątecznych.
e) Wysłanie kartki świątecznej pocztą elektroniczną ze strony niemieckojęzycznej.
f) Sporządzenie wystawy kart świątecznych wykonanych przez uczniów.
17. Mein Lieblingsfach ist Mathe. - Moim ulubionym przedmiotem jest matematyka. (2 godziny):
a) Nazywanie przedmiotów szkolnych.
b) Powiedzenie, które przedmioty uczeń lubi, a których nie.
c) Powiedzenie, jakie uczeń ma oceny.
d) Przedstawienie planu lekcji.
e) Wiedza, jakie oceny szkolne obowiązują w krajach niemieckojęzycznych.
f) Nazwy przedmiotów.
g) Nazwy ocen w Polsce i krajach niemieckojęzycznych.
h) Korzystanie z informacji podanych w innych źródłach.
18. Unser Lehrer ist gerecht. - Nasz nauczyciel jest sprawiedliwy. (2 godziny):
a) Wymienienie cech nauczycieli.
b) Uzasadnienie, dlaczego uczeń niektóre przedmioty lubi, a innych nie.
c) Kierowanie prośby do osoby dorosłej.
d) Przymiotniki określające cechy charakteru.
e) Tryb rozkazujący: forma grzecznościowa.
f) Samodzielne formułowanie reguł gramatycznych.
g) Wyszukiwanie w tekście potrzebnych informacji.
h) Stawianie hipotez na podstawie obrazka.
19. Sie mögen ihre Schulfreunde. - Oni lubią swoich szkolnych kolegów. (2 godziny):
a) Określanie cech i upodobań innych osób.
b) Pytanie dorosłych osób o ich upodobania .
c) Określenia cech charakteru.
d) Określenia upodobań.
e) Zaimek dzierżawczy dla 3. os. l. mnogiej.
f) Odmiana zaimka dzierżawczego.
g) Zaimek dzierżawczy dla formy grzecznościowej.
h) Samodzielne formułowanie reguł gramatycznych.
20. Deutsche essen international- Reginalne potrawy Niemiec . (2 godziny):
a) Nazwy potraw i napojów.
b) Określanie przynależności z przyimkiem von oraz poprzez dopełniacz imion własnych.
c) Wyszukiwanie w tekście autentycznym potrzebnych informacji.
d) Poznanie nazw tradycyjnych potraw typowych dla kuchni niemieckiej.
21. Was isst man zum Frühstück? - Co zjemy na śniadanie? (2 godziny):
a) Nazywanie artykułów spożywczych.
b) Opowiadanie, co uczeń jada na śniadanie.
c) Dowiadywanie się, co jedzą inne osoby.
d) Nazwy artykułów spożywczych.
e) Zaimek nieosobowy man.
f) Czasownik z zaimkiem nieosobowym man.
22. Salatteller. - Talerz z sałatkami. (2 godziny):
a) Opowiadanie o ulubionych i nielubianych potrawach.
b) Pytanie o ulubione potrawy.
c) Pisanie prostego przepisu kulinarnego.
d) Nazwy owoców i warzyw.
e) Czasowniki typowe dla przepisów kulinarnych.
f) Rzeczowniki złożone.
g) Korzystanie z tablicy leksykalnej.
23. Für mich eine Tüte Chips. - Dla mnie chipsy poproszę. (1 godzina):
a) Nazywanie miary, wagi i opakowań produktów.
b) Sporządzanie prostej listy zakupów.
c) Nazwy produktów spożywczych.
d) Określenia wagi, miary.
e) Nazwy opakowań.
f) Odmiana zaimków osobowych w bierniku.
24.Űbung macht den Meister - Praktyka czyni mistrza (2 godziny):
a) Podsumowanie pracy uczniów.
b) Odgrywanie scenek sytuacyjnych z wykorzystaniem poznanego słownictwa.

Liczba godzin:
- w 2009 roku - do końca 2009 roku - 18,
- w 2010 roku - do 31 maja 2010 roku - 39.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia: 801100005

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
803100000 (Usługi edukacji młodzieży)

Szacunkowa wartość zamówienia: 309760.00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Kod trybu postepowania: WR

Czy zamówienie dotyczy programu UE: Tak

nazwa programu UE:
Projekt Edukacja dla rozwoju realizowany w ramach działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty (Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych) Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Data udzielenie zamówienia: 15/10/2009

Liczba ofert: 1

Nazwa wykonawcy: Justyna Zadęcka

Adres pocztowy wykonawcy: ul.Wyzwolenia 82

Miejscowość: Poręba

Kod pocztowy: 42-480

ID województwa: 11

Województwo / kraj: śląskie

Cena wybranej oferty: 3135

Cena minimalna: 3135

Cena maksymalna: 3135

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Podobne przetargi

98445 / 2013-06-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Mikołów - Mikołów (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie kompleksowej usługi wyjazdów edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - etap II.

336266 / 2014-10-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Mikołów - Mikołów (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Uniwersytet Młodych Odkrywców - część 50

418602 / 2013-10-15 - Uczelnia publiczna

Politechnika Śląska - Gliwice (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć dedykowanych w ramach kierunku zamawianego pt.: Inżynieria Materiałowa - Ciekawe studia, pewna przyszłość, z tematyki: Kształtowanie właściwości materiałów inżynierskich. Oznaczenie sprawy: OZ/U/82/BL/13

77395 / 2010-04-07 - Uczelnia publiczna

Politechnika Częstochowska - Częstochowa (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wykonanie zajęć szkoleniowych realizowanych w ramach projektu Nie tylko mechanik - szkolenie z zakresu diagnostyki samochodowej - realizacja Zadania nr 2 - Organizacja i realizacja zajęć szkoleniowych

225615 / 2012-10-23 - Inny: Gminna jednostka budżetowa

Gliwicki Ośrodek Metodyczny - Gliwice (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic klas I-III szkół podstawowych prowadzonych przez miasto Gliwice w ramach projektu pt. STAWIAM NA NAUKĘ!, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2.

125799 / 2014-06-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Mikołów - Mikołów (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II

392128 / 2009-11-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Prezydent Miasta Zawiercie - Zawiercie (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja programu rozwojowego - zajęć pozalekcyjnych w zakresie: koło sportowe - koszykówka - w ramach projektu Edukacja dla rozwoju realizowanego w zakresie działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty (Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych) Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla uczniów Gimnazjum nr 2 w Zawierciu.

389484 / 2009-11-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Prezydent Miasta Zawiercie - Zawiercie (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja programu rozwojowego - zajęć pozalekcyjnych w zakresie: koło chemiczne - w ramach projektu Edukacja dla rozwoju realizowanego w zakresie działania 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty (Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dotępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych) Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla uczniów Gimnazjum nr 3 w Zawierciu.

478170 / 2013-11-21 - Uczelnia publiczna

Politechnika Częstochowska - Częstochowa (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkolenia z ochrony środowiska naturalnego i rozwiązań proekologicznych w procesie produkcji w ramach projektu Odbierz klucz do sukcesu - kierunki zamawiane na Wydziale Inżynierii Mechanicznej i Informatyki

208915 / 2014-10-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Mikołów - Mikołów (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Milion w rozumie - Część 2 i 5

435730 / 2012-11-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Godów - Godów (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Łaziskach - Szkoła Podstawowa w ramach projektu Uczę się i rozwijam.

107174 / 2016-04-28 - Inny: szkoła publiczna

Zespół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im.T. Kościuszki - Rybnik (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Rybnik: Organizacja staży zagranicznych w ramach projektu Praktyka z Mechanikiem otwiera drzwi do twojej kariery w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (POWER) Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego

182395 / 2009-10-20 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych - Katowice (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wykonanie zadania 45: zajęcia wyrównawcze z matematyki i fizyki dla studentów kierunków mat-przyrodniczych - zamówienie uzupełniające do zamówienia o numerze ogłoszenia 71900-2009

279775 / 2011-10-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Racibórz - Racibórz (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wykonanie usługi edukacyjnej polegającej na przeprowadzeniu dodatkowych zajęć dotyczących indywidualizacji nauczania uczniów w klasach I - III w Szkole Podstawowej nr 7 w ramach projektu pt. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów w klasach I-III Szkół Podstawowych