330460 / 2013-08-14 - Inny: kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach szkół publicznych / Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II (Lublin)
przeprowadzenie ponadprogramowych zajęć specjalistycznych dla studentów kierunku prawo w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL
Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. przeprowadzenie ponadprogramowych zajęć specjalistycznych dla studentów kierunku prawo polegająca na przeprowadzeniu zajęć, opracowaniu i utrwaleniu programu ponadprogramowych zajęć specjalistycznych, mających charakter praktyczny dla studentów IV i V roku kierunku prawo z podziałem na części:
Część 1 - Praktyczne aspekty postępowania karnego - IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA ILOŚĆ GODZIN Praktyczne aspekty postępowania karnego procesowego - postępowanie przygotowawcze, jego znaczenie i formy 6 Postępowanie karne przed sądem pierwszej instancji z uwzględnieniem poszczególnych trybów w aspekcie praktycznym 6 Postępowanie odwoławcze - ze szczególnym uwzględnieniem realizacji poszczególnych czynności procesowych 6 Uzyskanie, ocena i procesowe wykorzystanie dowodów 6 Orzeczenie w postępowaniu karnym i jego praktyczne skutki 6
Część 2 - Prawo prywatne w aspekcie praktycznym, IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Pojęcie prawa prywatnego, jego źródła, zasady obowiązywania w czasie oraz podmioty prawa prywatnego - osoby fizyczne, prawne, inne jednostki organizacyjne 6 Prawo cywilne- stosunki cywilnoprawne, źródła, sposoby powstania, ustania zmiany treści, prawa podmiotowe - istota zakres i sposoby ochrony na podstawie spraw o ochronę dóbr osobistych 6 Zobowiązania- treść, powstanie, sposoby ochrony, umowy jako źródło zobowiązań - zasady sporządzania umów, odpowiedzialność kontraktowa i deliktowa - zasady, źródła, sposoby ochrony poszkodowanego, szkoda a krzywda - omówienie pojęć na podstawie wybranych akt spraw sądowych 6 Prawa rzeczowe i spadki jako przedmiot postępowania cywilnego 6 Prawo rodzinne - najważniejsze zasady i instytucje na podstawie podanych stanów faktycznych 6
Część 3- Prawa korporacyjne (notarialne, radcowskie, adwokackie, ustrój sądów powszechnych), IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Ogólne pojęcie prawa korporacyjnego i jego praktyczne znaczenie 6 Szczególne aspekty notariatu. Ważniejsze aspekty ustawy o notariacie 6 Szczególne aspekty zawodu radcy prawnego. Wybrane aspekty ustawy o radcach prawnych 6 Adwokatura i ważniejsze aspekty ustawy 6 Ważniejsze zagadnienia ustroju sadownictwa powszechnego w świetle ustaw 6
Część 4 - Praktyczne aspekty postępowania cywilnego , IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Pojęcie sprawy cywilnej i drogi sądowej z uwzględnieniem zasad postępowania cywilnego 6 Formalny aspekt czynności procesowych w postępowaniu cywilnym. Prawidłowa konstrukcja pozwu 6 Symulacja rozprawy i jej przebieg. Protokół elektroniczny 6 Postępowanie dowodowe i jego odmienności. Wydanie orzeczenia w postępowaniu cywilnym 6 Cechy i znaczenie postępowania egzekucyjnego 6
Część 5 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie karne Postępowanie karne z punktu widzenia oskarżyciela publicznego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Praktyczne aspekty postępowania przygotowawczego w postępowaniu karnym 5 Środki przymusu w postępowaniu karnym 5 Przebieg postępowania przygotowawczego i jego formy 5
Część 6 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie karne Postępowanie karne z punktu widzenia oskarżyciela publicznego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Obrót prawny z zagranicą w postępowaniu przygotowawczym - ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień wpływających na podjęcie w sprawie prawidłowej końcowej decyzji merytorycznej 5 Zagadnienia wpływu na podjęcie w sprawie karnej prawidłowej końcowej decyzji merytorycznej 5 Zakończenie postępowania przygotowawczego 5
Część 7 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie karne Postępowanie karne przed sądem I instancji z punktu widzenia sędziego Sądu Rejonowego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Praktyczne aspekty stosowania prawa karnego procesowego 6 Ogólne zasady postępowania karnego i praktyczne konsekwencje 6 Postępowanie przygotowawcze z kontrolną rolą sądu 6 Postępowanie karne przed sądem I instancji 6 Postępowanie odwoławcze w postępowaniu karnym 6
Część 8 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo karne Prawo karne materialne z punktu widzenia sędziego Sądu Okręgowego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Podstawy prawa karnego materialnego - struktura przestępstwa, zasady stosowania ustawy karnej 6 Jedność i wielość czynów karnych 6 Formy popełniania przestępstwa i wykroczenia 6 Warunki wyłączenia odpowiedzialności karnej 6 Praktyczne aspekty wymiaru kary - zagadnienia ogólne i szczególne na podstawie poszczególnych kazusów 6
Część 9 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo karne Postępowanie przed Sądem Najwyższym z punktu widzenia sędziego Sądu Najwyższego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Pozycja ustrojowa i rola Sądu Najwyższego 6 Postępowanie kasacyjne w sprawie cywilnej przed Sądem Najwyższym 6 Postępowanie kasacyjne w sprawach karnych przed Sądem Najwyższym 6 Postępowanie przed Sądem Najwyższym w przedmiocie stwierdzenia ważności wyborów i referendum oraz postępowania dyscyplinarne 6 Postępowanie apelacyjne i zażaleniowe przed Sądem Najwyższym a także tzw. postępowanie rehabilitacyjne oraz postępowanie w sprawie skarg na przewlekłość postępowania 6
Część 10 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo publiczne Prawo publiczne ustrojowe z punktu widzenia sędziego Sądu Administracyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Podstawy poprawnej legislacji i planowania legislacyjnego 6 Podstawy prawa publicznego ustrojowego 6 Kazusy z poszczególnych dziedzin prawa publicznego. Stosowanie reguł argumentacji i wykładni 6 Kontrola konstytucyjności prawa w aspekcie zasad poprawnej legislacji 6 Analiza orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego i sądów europejskich 6
Część 11 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo publiczne Prawo publiczne administracyjne z punktu widzenia sędziego Naczelnego Sądu Administracyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Postępowania przed organami administracji publicznej 6 Warunki wydania decyzji administracyjnej 6 Postępowanie przed sądami administracyjnymi - zasady 6 Przebieg i odmienności postępowań przed sądami administracyjnymi 6 Subsumpcja prawa materialnego administracyjnego w poszczególnych kazusach 6
Część 12 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie cywilne Postępowanie cywilne ogólne z punktu widzenia sędziego Sądu Okręgowego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Rozróżnienie prawa prywatnego i publicznego. Pojęcie stosunku cywilnoprawnego. Wykładnia przepisów prawa 6 Aspekty podmiotowe prawa prywatnego 6 Zdarzenie prawne a czynność prawna 6 Wykładnia oświadczenia woli. Wady oświadczeń woli 6 Prekluzja a przedawnienie, pełnomocnictwo 6
Część 13 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie cywilne Odrębne postępowania cywilne z punktu widzenia sędziego Sądu Apelacyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Postępowania odrębne z zakresu prawa pracy 5 Odrębności postępowania z zakresu ubezpieczeń społecznych 5 Podstawy prawa materialnego - prawo pracy i ubezpieczeń społecznych 5
Część 14 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie cywilne Odrębne postępowania cywilne z punktu widzenia sędziego Sądu Apelacyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Szczególne aspekty prawa handlowego z uwzględnieniem procesu tworzenia spółek, zasad odpowiedzialności, rozstrzygania sporów ze stosunku spółki i zaskarżania uchwał 5 Podstawy prawa upadłościowego i naprawczego - ogłoszenie upadłości i czynności postępowania upadłościowego 5 Krajowy Rejestr Sądowy - procedura rejestracji, wybrane zagadnienia z zakresu ochrony własności przemysłowej i zwalczania nieuczciwej konkurencji - dochodzenie ochrony przed sądem 5.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 330460
Data publikacji: 2013-08-14
Nazwa: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Ulica: Al. Racławickie 14
Numer domu: 14
Miejscowość: Lublin
Kod pocztowy: 20-950
Województwo / kraj: lubelskie
Numer telefonu: (81) 445 41 59
Numer faxu: (81) 445 41 63
Regon: 00051406400000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego:
Inny: kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach szkół publicznych
Inny rodzaj zamawiającego:
kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach szkół publicznych
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przeprowadzenie ponadprogramowych zajęć specjalistycznych dla studentów kierunku prawo w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. przeprowadzenie ponadprogramowych zajęć specjalistycznych dla studentów kierunku prawo polegająca na przeprowadzeniu zajęć, opracowaniu i utrwaleniu programu ponadprogramowych zajęć specjalistycznych, mających charakter praktyczny dla studentów IV i V roku kierunku prawo z podziałem na części:
Część 1 - Praktyczne aspekty postępowania karnego - IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA ILOŚĆ GODZIN Praktyczne aspekty postępowania karnego procesowego - postępowanie przygotowawcze, jego znaczenie i formy 6 Postępowanie karne przed sądem pierwszej instancji z uwzględnieniem poszczególnych trybów w aspekcie praktycznym 6 Postępowanie odwoławcze - ze szczególnym uwzględnieniem realizacji poszczególnych czynności procesowych 6 Uzyskanie, ocena i procesowe wykorzystanie dowodów 6 Orzeczenie w postępowaniu karnym i jego praktyczne skutki 6
Część 2 - Prawo prywatne w aspekcie praktycznym, IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Pojęcie prawa prywatnego, jego źródła, zasady obowiązywania w czasie oraz podmioty prawa prywatnego - osoby fizyczne, prawne, inne jednostki organizacyjne 6 Prawo cywilne- stosunki cywilnoprawne, źródła, sposoby powstania, ustania zmiany treści, prawa podmiotowe - istota zakres i sposoby ochrony na podstawie spraw o ochronę dóbr osobistych 6 Zobowiązania- treść, powstanie, sposoby ochrony, umowy jako źródło zobowiązań - zasady sporządzania umów, odpowiedzialność kontraktowa i deliktowa - zasady, źródła, sposoby ochrony poszkodowanego, szkoda a krzywda - omówienie pojęć na podstawie wybranych akt spraw sądowych 6 Prawa rzeczowe i spadki jako przedmiot postępowania cywilnego 6 Prawo rodzinne - najważniejsze zasady i instytucje na podstawie podanych stanów faktycznych 6
Część 3- Prawa korporacyjne (notarialne, radcowskie, adwokackie, ustrój sądów powszechnych), IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Ogólne pojęcie prawa korporacyjnego i jego praktyczne znaczenie 6 Szczególne aspekty notariatu. Ważniejsze aspekty ustawy o notariacie 6 Szczególne aspekty zawodu radcy prawnego. Wybrane aspekty ustawy o radcach prawnych 6 Adwokatura i ważniejsze aspekty ustawy 6 Ważniejsze zagadnienia ustroju sadownictwa powszechnego w świetle ustaw 6
Część 4 - Praktyczne aspekty postępowania cywilnego , IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Pojęcie sprawy cywilnej i drogi sądowej z uwzględnieniem zasad postępowania cywilnego 6 Formalny aspekt czynności procesowych w postępowaniu cywilnym. Prawidłowa konstrukcja pozwu 6 Symulacja rozprawy i jej przebieg. Protokół elektroniczny 6 Postępowanie dowodowe i jego odmienności. Wydanie orzeczenia w postępowaniu cywilnym 6 Cechy i znaczenie postępowania egzekucyjnego 6
Część 5 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie karne Postępowanie karne z punktu widzenia oskarżyciela publicznego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Praktyczne aspekty postępowania przygotowawczego w postępowaniu karnym 5 Środki przymusu w postępowaniu karnym 5 Przebieg postępowania przygotowawczego i jego formy 5
Część 6 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie karne Postępowanie karne z punktu widzenia oskarżyciela publicznego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Obrót prawny z zagranicą w postępowaniu przygotowawczym - ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień wpływających na podjęcie w sprawie prawidłowej końcowej decyzji merytorycznej 5 Zagadnienia wpływu na podjęcie w sprawie karnej prawidłowej końcowej decyzji merytorycznej 5 Zakończenie postępowania przygotowawczego 5
Część 7 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie karne Postępowanie karne przed sądem I instancji z punktu widzenia sędziego Sądu Rejonowego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Praktyczne aspekty stosowania prawa karnego procesowego 6 Ogólne zasady postępowania karnego i praktyczne konsekwencje 6 Postępowanie przygotowawcze z kontrolną rolą sądu 6 Postępowanie karne przed sądem I instancji 6 Postępowanie odwoławcze w postępowaniu karnym 6
Część 8 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo karne Prawo karne materialne z punktu widzenia sędziego Sądu Okręgowego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Podstawy prawa karnego materialnego - struktura przestępstwa, zasady stosowania ustawy karnej 6 Jedność i wielość czynów karnych 6 Formy popełniania przestępstwa i wykroczenia 6 Warunki wyłączenia odpowiedzialności karnej 6 Praktyczne aspekty wymiaru kary - zagadnienia ogólne i szczególne na podstawie poszczególnych kazusów 6
Część 9 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo karne Postępowanie przed Sądem Najwyższym z punktu widzenia sędziego Sądu Najwyższego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Pozycja ustrojowa i rola Sądu Najwyższego 6 Postępowanie kasacyjne w sprawie cywilnej przed Sądem Najwyższym 6 Postępowanie kasacyjne w sprawach karnych przed Sądem Najwyższym 6 Postępowanie przed Sądem Najwyższym w przedmiocie stwierdzenia ważności wyborów i referendum oraz postępowania dyscyplinarne 6 Postępowanie apelacyjne i zażaleniowe przed Sądem Najwyższym a także tzw. postępowanie rehabilitacyjne oraz postępowanie w sprawie skarg na przewlekłość postępowania 6
Część 10 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo publiczne Prawo publiczne ustrojowe z punktu widzenia sędziego Sądu Administracyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Podstawy poprawnej legislacji i planowania legislacyjnego 6 Podstawy prawa publicznego ustrojowego 6 Kazusy z poszczególnych dziedzin prawa publicznego. Stosowanie reguł argumentacji i wykładni 6 Kontrola konstytucyjności prawa w aspekcie zasad poprawnej legislacji 6 Analiza orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego i sądów europejskich 6
Część 11 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo publiczne Prawo publiczne administracyjne z punktu widzenia sędziego Naczelnego Sądu Administracyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Postępowania przed organami administracji publicznej 6 Warunki wydania decyzji administracyjnej 6 Postępowanie przed sądami administracyjnymi - zasady 6 Przebieg i odmienności postępowań przed sądami administracyjnymi 6 Subsumpcja prawa materialnego administracyjnego w poszczególnych kazusach 6
Część 12 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie cywilne Postępowanie cywilne ogólne z punktu widzenia sędziego Sądu Okręgowego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Rozróżnienie prawa prywatnego i publicznego. Pojęcie stosunku cywilnoprawnego. Wykładnia przepisów prawa 6 Aspekty podmiotowe prawa prywatnego 6 Zdarzenie prawne a czynność prawna 6 Wykładnia oświadczenia woli. Wady oświadczeń woli 6 Prekluzja a przedawnienie, pełnomocnictwo 6
Część 13 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie cywilne Odrębne postępowania cywilne z punktu widzenia sędziego Sądu Apelacyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Postępowania odrębne z zakresu prawa pracy 5 Odrębności postępowania z zakresu ubezpieczeń społecznych 5 Podstawy prawa materialnego - prawo pracy i ubezpieczeń społecznych 5
Część 14 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie cywilne Odrębne postępowania cywilne z punktu widzenia sędziego Sądu Apelacyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Szczególne aspekty prawa handlowego z uwzględnieniem procesu tworzenia spółek, zasad odpowiedzialności, rozstrzygania sporów ze stosunku spółki i zaskarżania uchwał 5 Podstawy prawa upadłościowego i naprawczego - ogłoszenie upadłości i czynności postępowania upadłościowego 5 Krajowy Rejestr Sądowy - procedura rejestracji, wybrane zagadnienia z zakresu ochrony własności przemysłowej i zwalczania nieuczciwej konkurencji - dochodzenie ochrony przed sądem 5.
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 14
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2014
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.
Wiedza i doświadczenie:
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.
Potencjał techniczny:
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Cześć Doświadczenie 1 - wykonuje wykonywał zawód prokuratora co najmniej 5 lat - zajmuje - zajmował stanowisko funkcyjne w strukturach korporacyjnych związanych z wykonywanym zawodem prawniczym - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 2 - wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w/w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 3 - wykonuje-wykonywał zawód adwokata, radcy prawnego lub notariusza co najmniej 5 lat - zajmuje-zajmował stanowisko funkcyjne w strukturach korporacyjnych związanych z wykonywanym zawodem prawniczym - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 4 - wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 5 - wykonuje-wykonywał zawód prokuratora co najmniej 5 lat - zajmuje-zajmował stanowisko funkcyjne w strukturach korporacyjnych związanych z wykonywanym zawodem prawniczym - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 10 godzin dydaktycznych 6 - wykonuje-wykonywał zawód prokuratora co najmniej 5 lat - zajmuje-zajmował stanowisko funkcyjne w strukturach korporacyjnych związanych z wykonywanym zawodem prawniczym - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 10 godzin dydaktycznych 7 - wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 8 - wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 9 - wykonuje- wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 10 - wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 11 - wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 12 - wykonuje- wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 13 - wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 10 godzin dydaktycznych 14 - wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w/w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 10 godzin dydaktycznych Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami stanowiącego zał. nr 6.
Sytuacja ekonomiczna:
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.
Oświadczenie nr 9: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak
Dokumenty grupy kapitałowej: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Kod kryterium cenowe: A
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.kul.lublin.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Katolicki Uniwersytet Lubelskie Jana Pawła II Al. Racławickie 14 20-950 Lublin Dział Zamówień Publicznych pokój C 224.
Data składania wniosków, ofert: 21/08/2013
Godzina składania wniosków, ofert: 09:00
Miejsce składania:
Katolicki Uniwersytet Lubelskie Jana Pawła II Al. Racławickie 14 20-950 Lublin Dział Zamówień Publicznych pokój C 224.
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Projekt Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet Iv Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy Poddziałanie 4.1.1 wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Podobne przetargi
56301 / 2013-04-15 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Filologii Polskiej UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z j. polskiego w GIM w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/106-2013/WH)
242845 / 2010-09-07 - Administracja samorzÄ…dowa
Burmistrz Miasta Kraśnika - Kraśnik (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wybór personelu na stanowiska pedagoga-doradcy zawodowego i psychologa w ramach projektu Dobry start
267960 / 2011-08-31 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Gminy Dorohusk - Dorohusk (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych dla szkół podstawowych na terenie Gminy Dorohusk
27928 / 2012-01-30 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami odbywajÄ…cymi praktyki w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS.
135628 / 2013-04-08 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami studiów licencjackich Instytutu Filologii Słowiańskiej UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z j. polskiego w SP w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/92-2013/WH)
285978 / 2011-09-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Michów - Michów (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas
I-III Szkół Podstawowych w Gminie Michów
13805 / 2013-01-25 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Filologii Polskiej UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z j. polskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS
67397 / 2014-03-31 - Uczelnia publiczna
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie szkoleń teoretycznych, modułowych w Organizacji Szkolenia Personelu Technicznego Part 147 z przedmiotu: Wiadomości podstawowe z zakresu elektryki
62117 / 2013-04-24 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe śródroczne z j. polskiego w LO w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/190-2013/WH)
3487 / 2014-01-08 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS odbywającymi praktyki śródroczne z j. polskiego w GIM w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/639-2013/WH)
87893 / 2014-04-23 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Pedagogiki i Psychologii UMCS (Pedagogika wczesnoszkolna SUM) odbywającymi praktyki ciągłe w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/141-2014/WH)
265983 / 2012-12-14 - Uczelnia publiczna
Politechnika Lubelska - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
BZP/PN/73/2012 - Opracowanie podręczników dla II stopnia studiów na kierunku Informatyka na Wydziale Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej
126923 / 2015-08-26 - Inny: powiatowa samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób pełniących
funkcję rodzin zastępczych i ich otoczenia oraz wychowanków pieczy
zastępczej w ramach projektu systemowego pn: START
współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet
VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i
upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i
upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy
rodzinie
981 / 2013-01-02 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z j. angielskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS
409368 / 2013-10-08 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Podedwórze - Podedwórze (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Gminne Centrum Sportu i Wychowania Fizycznego
- Prowadzenie międzyszkolnej sekcji piłki nożnej
761 / 2013-01-02 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z j. angielskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS
34962 / 2010-02-08 - Uczelnia publiczna
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie kursu programowanie obrabiarek numerycznych dla studentów specjalności projektowanie mechatroniczne, na kierunku Mechanika i budowa maszyn, w związku z realizacją projektu pod tytułem: Myśl strategicznie! Ucz się praktycznie! Programu rozwoju PWSZ w Chełmie.
77349 / 2014-04-09 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki na Wydziale Humanistycznym UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z wiedzy o kulturze (WOK) w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/85-2014/WH)
120680 / 2012-04-17 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki UMCS (kierunek studiów: Filologia Angielska SUM) odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS
240453 / 2011-09-08 - Administracja samorzÄ…dowa
Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajecia dodatkowe w ramach programu Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Tomaszowie Lubelskim.
29990 / 2015-02-10 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Biłgoraj - Biłgoraj (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Ponowione postępowanie na świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w Biłgoraj nr POKL. 09.01.02-06-342/13 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitału Ludzkiego, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2.
210443 / 2012-10-03 - Uczelnia publiczna
Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej - Biała Podlaska (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z przedmiotu Zarządzanie procesowe w ramach projektu pt.: Przejdźmy do praktyki! - pilotażowa ścieżka przygotowania studentów Zarządzania do wejścia na rynek pracy
245957 / 2013-11-20 - Uczelnia publiczna
Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie - Dęblin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wykonanie usługi przeprowadzenia zajęć dydaktycznych ze studentami cywilnymi WSOSP w specjalności pilotaż na symulatorze lotu ELITE CESNA-172RG - numer Zp/pn/95/2013