Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

194022 / 2014-06-09 - Administracja samorządowa / Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego (Kielce)

WYKONANIE BADANIA EWALUACYJNEGO
Ocena ex-ante instrumentów finansowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

Opis zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Ocena ex-ante instrumentów finansowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
2.Celem badania jest ocena zasadności i zakresu zastosowania instrumentów finansowych
w RPOWŚ 2014-2020. Badanie powinno stanowić podstawę do określenia w jakiej skali i w jakim zakresie występuje zawodność mechanizmów rynkowych lub nieoptymalny poziom inwestycji, a także wykazać szacunkowy poziom i zakres zapotrzebowania na inwestycje publiczne, w tym typy instrumentów finansowych, które mają uzyskać wsparcie w ramach RPOWŚ 2014-2020.
3.Zakres badania
1) Zakres przedmiotowy
Zakres przedmiotowy badania musi spełniać wymogi art. 37 ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r., który to przepis pozwala wyodrębnić siedem kluczowych elementów, które muszą być zawarte w ocenie ex ante, tj.:
a)Analizę zawodności mechanizmów rynkowych, nieoptymalnego poziomu inwestycji i potrzeb inwestycyjnych w obszarach polityki i celów tematycznych lub priorytetów inwestycyjnych, uzasadniających zastosowanie odpowiednich instrumentów finansowych w ramach RPOWŚ 2014-2020 (przyczyniających się osiągnięcia celów szczegółowych określonych w ramach właściwej osi priorytetowej RPOWŚ 2014-2020). Analiza ta musi być oparta na dostępnych dobrych praktykach w zakresie metodyki;
b)Ocenę wartości dodanej projektowanych w ramach RPOWŚ 2014-2020 instrumentów finansowych, spójności z innymi formami interwencji publicznej na tym samym rynku, ewentualnych konsekwencji wynikających ze stosowania pomocy państwa, proporcjonalności planowanej interwencji i środków minimalizowania zakłóceń rynku;
c)Oszacowanie dodatkowych zasobów publicznych i prywatnych, które mogą zostać potencjalnie zgromadzone w ramach instrumentu finansowego aż do poziomu ostatecznego odbiorcy (oczekiwany efekt dźwigni), w tym - w stosownych przypadkach - ocenę zapotrzebowania na preferencyjne wynagrodzenie i jego poziom, by przyciągnąć odpowiadające wsparciu z funduszy środki pochodzące od inwestorów prywatnych lub opis mechanizmów, które będą stosowane, by określić zapotrzebowanie na takie preferencyjne wynagrodzenie i jego zakres, takie jak konkurencyjny lub odpowiednio niezależny proces oceny;
d)Ocenę doświadczeń zdobytych podczas stosowania podobnych instrumentów i ocen ex ante przeprowadzonych w okresie programowania 2007-2013 (tabela z danymi na końcu SOPZ), a także wskazanie w jaki sposób te doświadczenia powinny wpływać na zastosowanie instrumentów finansowych w perspektywie 2014-2020 w ramach RPOWŚ 2014-2020;
e)Proponowaną strategię inwestycyjną, w tym analizę opcji wdrożeniowych
w znaczeniu wynikającym z art. 38 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r., produktów finansowych, które mają zostać zaoferowane, docelowych ostatecznych odbiorców oraz -
w stosownych przypadkach - zakładane łączenie ze wsparciem dotacyjnym;
f)Wyszczególnienie spodziewanych rezultatów i sposobu w jaki dany instrument finansowy ma przyczyniać się do wniesienia wkładu w osiąganie konkretnych celów ustanowionych w ramach właściwej osi priorytetowej RPOWŚ 2014-2020, w tym wskaźniki dla takiego wkładu;
g)Opracowanie mechanizmu pozwalającego na przegląd i uaktualnienie, w miarę potrzeb, oceny ex ante podczas wdrażania instrumentów finansowych w ramach RPOWŚ 2014-2020, gdy instytucja zarządzająca uzna, że ocena ex ante może już nie odzwierciedlać we właściwy sposób warunków rynkowych istniejących w czasie wdrażania.

2) Zakres podmiotowy:
- Samorząd Województwa Świętokrzyskiego - Instytucja Zarządzająca RPOWŚ 2007-2013
- sektor mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw województwa świętokrzyskiego
- Wojewódzki Urząd Pracy
- sektor bankowy, w tym bankowość spółdzielcza na terenie województwa świętokrzyskiego
- fundusze pożyczkowe i poręczeniowe funkcjonujące w województwie świętokrzyskim, które korzystały ze wsparcia RPOWŚ 2007-2013
3) Zakres czasowy:
Badanie obejmuje analizy odnoszące się do lat 2007-2013 oraz projekcję na lata 2014-2020.
4) Zakres terytorialny:
Województwo świętokrzyskie

4.Efektem finalnym badania będzie raport końcowy formułujący wnioski i rekomendacje odpowiadające na zadane pytania ewaluacyjne. Zestawienie wniosków i rekomendacji powinno być przedstawione w formie tabelarycznej wg wzoru wskazanego w załączniku nr 1 do SIWZ.
5.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport końcowy w wersji elektronicznej (CD ROM) oraz w wersji papierowej w pięciu egzemplarzach. Dokument ten nie powinien zawierać więcej niż 100 stron + aneksy. Raport powinien mieć następującą strukturę:

1)Streszczenie raportu - nie więcej niż 5 stron A4 (w wersji polskiej i angielskiej).
2)Spis treści.
3)Wprowadzenie- opis głównych założeń badania.
4)Opis metodologii badania, w tym metodę szacowania luki finansowej
5)Opis wyników ewaluacji - analiza i interpretacja
6)Wnioski i rekomendacje.
7)Aneksy zawierające zestawienie wykorzystanych narzędzi badawczych, dodatkowe zestawienia wyników i analiz danych oraz źródła informacji wykorzystanych w badaniu.
6.Wykonawca zobowiązany jest ponadto do przedstawienia 4-stronicowej broszury w języku polskim, napisanej w przystępnym, zrozumiałym języku. Broszura powinna zawierać opis badania i najważniejsze wyniki i rekomendacje płynące z raportu. Stanowić ma ona zachętę do lektury całego dokumentu. Taką broszurę Wykonawca przygotuje w wersji papierowej w 40 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej w formie umożliwiającej jej publikację bez dodatkowych korekt. Zarówno raport końcowy, jak i broszura powinny być odpowiednio oznakowane, zgodnie z zasadami określonymi w dokumencie Narodowa Strategia Spójności. Księga identyfikacji wizualnej. Właściwe formy graficzne dostępne są na stronie internetowej
http://www.rpo-swietokrzyskie.pl/s,87,Logotyp_znak_NSS_ksiega_znakow_etc.html
7.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załączniku nr 1 do SIWZ.
8.Miejscem dostarczenia wykonanego przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego w Kielcach: Departament Polityki Regionalnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego, ul. Sienkiewicza 63 Kielce.

9.Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ.
10.Cenę oferty wykonawca oblicza w Dodatku nr 1 do SIWZ -Formularz ofertowy, uwzględniając wszystkie koszty, w tym również przeniesienie autorskich praw majątkowych do przygotowanego opracowania w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2006 r. Nr 90, poz.631 ze zmianami) na polach eksploatacji wskazanych we wzorze umowy (dodatek nr 5 do SIWZ).
11.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż Wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie.
12.Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
13.Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
14.Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 5 do SIWZ - wzór umowy.
15.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
16.Zamawiający nie przewiduje:zawarcia umowy ramowej,udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy,aukcji elektronicznej,zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 194022

Data publikacji: 2014-06-09

Nazwa:
Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego

Ulica: al. IX Wieków Kielc 3

Numer domu: 3

Miejscowość: Kielce

Kod pocztowy: 25-516

Województwo / kraj: świętokrzyskie

Numer telefonu: 41 3421901, 3421677, 3421576

Numer faxu: 41 3445265, 3445723

Adres strony internetowej: www.sejmik.kielce.pl

Regon: 29101900500000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE BADANIA EWALUACYJNEGO
Ocena ex-ante instrumentów finansowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

Rodzaj zamówienia: U

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: O

Okres trwania zamówienia w dniach: 98

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia: nie dotyczy

Wiedza i doświadczenie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, i w powyższym zakresie wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie minimum dwie usługi polegające na przeprowadzeniu badania ewaluacyjnego1 o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda

Przez badanie ewaluacyjne w niniejszym dokumencie Zamawiający rozumie badanie dotyczące oceny interwencji publicznej, jej założeń, procesu realizacji i efektów pod względem wybranych kryteriów ewaluacyjnych, np. kryterium skuteczności, trwałości, efektywności, trafności a także użyteczności podjętych działań. Efektem badania ewaluacyjnego jest zestaw rekomendacji służący usprawnieniu, rozwojowi lub zrozumieniu ocenianej interwencji.
Do badań ewaluacyjnych Zamawiający nie zalicza ewaluacji: pojedynczych projektów, ewaluacji programów nauczania, strategii rozwoju, strategii przedsiębiorstw, studiów wykonalności, programów badań, audytów, ocen oddziaływania na środowisko, planów zagospodarowania przestrzennego, badań marketingowych oraz opracowania tylko narzędzi badawczych do ewaluacji. Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie wykazu głównych usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane - według wzoru stanowiącego dodatek nr 3A do SIWZ, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Uwaga!
1)Zgodnie z §1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, w wykazie głównych usług wykonawca jest zobowiązany wskazać jedynie zamówienia potwierdzające spełnianie warunków określonych w rozdziale V pkt. 1 A.1). SIWZ i załączenia dowodów należytego wykonania w stosunku do tych zamówień.
2)Zgodnie z §1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r., w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, dowodami, o których mowa w pkt. 2 są: poświadczenia albo oświadczenia wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń.
3)Wykonawca, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów (art. 26 ust. 2b) zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia ) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dowody dotyczące tych podmiotów składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez te podmioty.
Uwaga!
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone
w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.

Potencjał techniczny:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim
potencjałem technicznym zapewniającym prawidłową realizację zamówienia.Zamawiający
oceni spełnianie powyższego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonego
wraz z ofertą oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do
SIWZ-oryginał.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. do wykonania zamówienia zapewnią Zespół badawczy o wiedzy i doświadczeniu adekwatnym do podejmowanych zadań, płynności realizacji badania oraz harmonogramu, składający się z Członków Zespołu Badawczego o następujących kwalifikacjach:

a) Kierownik Zespołu - musi posiadać doświadczenie w kierowaniu co najmniej trzema wykonanymi należycie badaniami ewaluacyjnymi (w tym doświadczenie w kierowaniu co najmniej jednym badaniem o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto), z których co najmniej jedno dotyczyło programów operacyjnych
b) Co najmniej dwóch Członków Zespołu Badawczego - (każdy z osobna) musi posiadać wiedzę merytoryczną z zakresu doboru i stosowania metod i technik ewaluacyjnych oraz doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej dwóch badań ewaluacyjnych,
z których przynajmniej jedno badanie ewaluacyjne dotyczyło programów operacyjnych
c)Co najmniej jeden z Członków Zespołu Badawczego musi posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu badania ewaluacyjnego albo analizy/ ekspertyzy, przygotowaniu opracowania poświęconego/ej w całości instrumentom finansowym/ inżynierii finansowej, których/ej wartość wynosiła nie mniej niż 20 000,00 zł brutto (przez wartość brutto usługi należy rozumieć wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie usługi, a nie wynagrodzenie eksperta)
d)Co najmniej jeden z Członków Zespołu Badawczego musi posiadać doświadczenie w pracy naukowej lub zawodowej w zakresie instrumentów finansowych/ inżynierii finansowej i który jest autorem lub współautorem badania/analizy z zakresu luki finansowej wraz
z opracowaniem metodologii jej szacowania.
Uwaga! Jeden z Członków Zespołu Badawczego może spełniać jednocześnie kryteria określone w pkt c) i d). Osoba wskazana do spełnienia warunków z pkt. a) nie może być wskazana do spełnienia warunków, o których mowa w pkt. b),c),d).

Zgodnie z art. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE, Euratom) nr 966/2012 z dnia 25 października 2012 r. w sprawie zasad finansowych mających zastosowanie do budżetu ogólnego Unii oraz uchylające go rozporządzenie Rady (WE, Euratom) nr 1605/2002 instrumenty finansowe mogą przybierać formę inwestycji kapitałowych lub quasi-kapitałowych, pożyczek lub gwarancji lub innych instrumentów opartych na podziale ryzyka, a w stosownych przypadkach mogą być łączone z dotacjami.
Pojęcie instrumentów inżynierii finansowej stosuje się w odniesieniu do lat 2007-2013 - zgodnie z Art. 43 ust.1 Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 r. ustanawiającym szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz Rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Do instrumentów inżynierii finansowej, zgodnie z art. 44 Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. oraz Notą wyjaśniającą w zakresie instrumentów inżynierii finansowej zgodnie z art. 44 Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006, COCOF 10-0014/04 zaliczane są m.in. fundusze kapitału podwyższonego ryzyka (venture capital funds), fundusze gwarancyjne i fundusze pożyczkowe oraz fundusze na rzecz rozwoju obszarów miejskich, czyli fundusze inwestujące w partnerstwa publiczno-prywatne i inne projekty ujęte w zintegrowanym planie na rzecz trwałego rozwoju obszarów miejskich.
Zamawiający przytaczając powyższe definicje wymaga doświadczenia w zakresie oceny ww instrumentów niezależnie od źródeł ich finansowania.
Programy operacyjne - dokumenty, o których mowa w art. 37 rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności i uchylającego rozporządzenie (WE) nr 1260/1999, realizujące cele zawarte w narodowej strategii spójności i strategiach rozwoju, o których mowa w art. 9 pkt 3; programami operacyjnymi są krajowe programy operacyjne i regionalne programy operacyjne. Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich wykształcenia, doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnianie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, określonego wyżej, wg wzoru określonego w dodatku nr 3B do SIWZ - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Uwaga!
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone
w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.

Sytuacja ekonomiczna:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp-wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ - oryginał.

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
1.Wypełniony Formularz ofertowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ.
2.Do oferty należy dołączyć SZCZEGÓŁOWY OPIS SPOSOBU REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, który będzie stanowić podstawę oceny ofert w oparciu o kryterium II wyboru oferty, zawierający w szczególności następujące elementy:
a)opis koncepcji badania - koncepcja badania powinna zostać poparta teorią badawczą (badań ewaluacyjnych lub społeczno-ekonomicznych) lub koncepcją naukową (dotyczącą przedmiotu badania wraz z odniesieniem/ami do naukowych publikacji tematycznych),
b)opis proponowanych metod badawczych - w opisie musi się znaleźć prezentacja metod i narzędzi badawczych odpowiadających minimalnym wymaganiom określonym w rozdziale Metodologia badania wskazanych w SOPZ,
c)pytania/ problemy badawcze - muszą odpowiadać zakresowi badania oraz zostać przyporządkowane do metod badawczych,
d)opis potencjalnych obszarów ryzyka w procesie realizacji badania i zaproponowanie instrumentów jego minimalizacji,
e)opis sposobu prezentacji danych wynikających ze zrealizowanego badania, które zostaną przedstawione w końcowym raporcie ewaluacyjnym (w tym przykłady form graficznych, które zostaną zastosowane w raporcie),
f)harmonogram realizacji badania uwzględniający podział zadań pomiędzy członków zespołu badawczego.
Uwaga!
Niezłożenie wraz z ofertą dokumentu, o którym mowa wyżej lub złożenie dokumentu niezawierającego elementów, o których mowa w pkt. 2 lit. a-f skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.
Dokument SZCZEGÓŁOWY OPIS SPOSOBU REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA nie będzie podlegał uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
3.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie-pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).
4.Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).
5.W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W celu umożliwienia oceny, czy Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dokument, z którego wynikać będzie zobowiązanie podmiotu trzeciego, powinien jednoznacznie wyrażać wolę udzielenia Wykonawcy odpowiednich zasobów oraz wskazywać:
a.zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b.sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c.charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d.zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
1.Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, dopuszczalna jest
w przypadku zaistnienia następujących warunków:
1)w sytuacji, gdy jej dokonanie jest spowodowane:
a)zmianą stanu prawnego regulującego właściwość wykonania dzieła oraz zmianą wytycznych i dokumentów programowych regulujących zasady realizacji RPOWŚ na lata 2014-2020, zmianą RPOWŚ 2014-2020 poprzez przyjęcie uchwałą Zarządu Województwa Świętokrzyskiego nowej wersji programu - w takich przypadkach strony mogą dokonać niezwłocznie zmiany umowy w zakresie wymaganym zmienionymi przepisami;
b)działaniem siły wyższej, przez które to działanie należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron Umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których strony Umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy. Zmianie może ulec termin wykonania przedmiotu umowy.
2)Zmiana istotnych postanowień umowy w odniesieniu do terminu realizacji przedmiotu umowy określonego w § 2 ust. 1 umowy oraz terminów określonych w pkt X Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia dopuszczalna jest w przypadku określonym w § 3 ust. 6 umowy.
2.Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 40

Nazwa kryterium 2: sposób realizacji przedmiotu zamówienia

Znaczenie kryterium 2: 60

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
siedziba
Zamawiającego al. IX Wieków Kielc 3; 25-516 Kielce, pokój nr 347 III piętro budynek C-2.

Data składania wniosków, ofert: 20/06/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 12:00

Miejsce składania:
siedziba Zamawiającego al. IX Wieków Kielc 3; 25-516 Kielce, pokój
nr 147 I piętro budynek C-2. Kancelaria ogólna.

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Zamówienie będzie realizowane w ramach Działania 7.2 Osi priorytetowej 7 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
731100006 (Usługi badawcze)

Podobne przetargi

222785 / 2011-08-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego - Kielce (świętokrzyskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
USŁUGA PRZEPROWADZENIA BADANIA POD NAZWĄ SEKTORY KREATYWNE I INNOWACYJNE W WOJEWÓDZTWIE ŚWIĘTOKRZYSKIM. STAN I PERSPEKTYWY ROZWOJU TWARDEJ I MIĘKKIEJ INFRASTRUKTURY KREATYWNOŚCI

245170 / 2012-07-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Świętokrzyskie Biuro Rozwoju Regionalnego - Kielce (świętokrzyskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Badanie jakości i wpływu projektów realizowanych w ramach Działania 8.2 na upowszechnienie transferu wiedzy i przedsiębiorczości akademickiej w województwie świętokrzyskim dla Świętokrzyskiego Biura Rozwoju Regionalnego - Biura Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

269190 / 2012-07-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Świętokrzyskie Biuro Rozwoju Regionalnego - Kielce (świętokrzyskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
WYKONANIE BADANIA EWALUACYJNEGO PN. OCENA EFEKTYWNOŚCI DZIAŁALNOŚCI LOKALNYCH GRUP DZIAŁANIA (LGD) ORAZ REALIZACJI LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU (LSR) W RAMACH PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2007-2013 W WOJEWÓDZTWIE ŚWIĘTOKRZYSKIM

350522 / 2009-10-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego - Kielce (świętokrzyskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Badanie ewaluacyjne pn.: Analiza zdolności absorbcyjnych Województwa Świętokrzyskiego pod kątem identyfikacji barier występujących podczas wdrażania RPOWŚ na lata 2007-2013

9244 / 2014-01-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego - Kielce (świętokrzyskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
WYKONANIE BADANIA EWALUACYJNEGO Ocena możliwości wykorzystania środków UE z zakresu energetyki odnawialnej i efektywności energetycznej dostępnych dla podmiotów z województwa świętokrzyskiego w ramach programów operacyjnych 2014-2020.

336552 / 2009-09-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Świętokrzyskie Biuro Rozwoju Regionalnego - Kielce (świętokrzyskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wykonanie badania ewaluacyjnego pn Ocena systemu zarządzania i wdrażania projektów realizowanych w trybie systemowym - województwo świętokrzyskie

41953 / 2015-03-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego - Kielce (świętokrzyskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wykonanie badania ewaluacyjnego: Ocena działań informacyjno-promocyjnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013

194836 / 2011-07-12 - Inny: spółka prawa handlowego, spółka z o.o.

Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii sp. z o.o. - Kielce (świętokrzyskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie badania dotyczącego oceny możliwości rozwoju energetyki wiatrowej oraz okreslenia obszarów pod przyszłe inwestycje z zakresu energetyki wiatrowej w województwie świętokrzyskim realizowanego w ramach projektu: Świętokrzysko- Podkarpacki Klaster Energetyczny

7372 / 2015-01-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego - Kielce (świętokrzyskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wykonanie badania-ekspertyzy pn.: Analiza potencjału kulturowego województwa świętokrzyskiego z uwzględnieniem społeczno-gospodarczych uwarunkowań

286302 / 2009-08-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego - Kielce (świętokrzyskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Badanie ewaluacyjne pn.: Analiza zdolności absorpcyjnych Województwa Świętokrzyskiego pod kątem identyfikacji barier występujących podczas wdrażania RPOWŚ na lata 2007-2013.

90892 / 2014-03-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego - Kielce (świętokrzyskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
WYKONANIE W DWÓCH WERSJACH JĘZYKOWYCH (POLSKIEJ I ANGIELSKIEJ) ANALIZY ODDZIAŁYWANIA ZEBRANEJ BAZY DANYCH NA REALIZACJĘ PROJEKTU RE-TURN ORAZ OPRACOWANIE I PUBLIKACJA RAPORTU KOŃCOWEGO Z REALIZACJI PROJEKTU RE-TURN W WOJEWÓDZTWIE ŚWIĘTOKRZYSKIM.

43135 / 2011-02-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego - Kielce (świętokrzyskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wykonania 3 rodzaju badań (analiz) związanych z realizacją projektu Rozwój systemu kluczowych obszarów funkcjonowania i kompetencji kadr Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego realizowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej

169375 / 2011-06-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego - Kielce (świętokrzyskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Kompleksowa usługa opracowania systemu monitorowania i ewaluacji Strategii Rozwoju Województwa Świętokrzyskiego, wraz z doradztwem i warsztatami w zakresie monitorowania i ewaluacji Strategii oraz badaniami pilotażowymi poprzez system monitoringu i ewaluacji Strategii

112099 / 2015-07-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego - Kielce (świętokrzyskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wykonanie badania ewaluacyjnego: Ewaluacja wpływu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 na stan środowiska naturalnego województwa świętokrzyskiego

326702 / 2012-09-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Świętokrzyskie Biuro Rozwoju Regionalnego - Kielce (świętokrzyskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Badanie jakości i wpływu projektów realizowanych w ramach Działania 8.2 na upowszechnienie transferu wiedzy i przedsiębiorczości akademickiej w województwie świętokrzyskim dla Świętokrzyskiego Biura Rozwoju Regionalnego - Biura Programu Operacyjnego kapitał Ludzki.

193254 / 2010-07-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego - Kielce (świętokrzyskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wykonanie badania ewaluacyjnego projektów systemowych Ośrodków Pomocy Społecznej i Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie realizowanych w ramach działania 7.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

343370 / 2011-10-19 - Inny: spółka z o.o.

Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii sp. z o.o. - Kielce (świętokrzyskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Przetargu nieograniczonego na przeprowadzenie badania dotyczącego oceny możliwości rozwoju energetyki wiatrowej oraz określenia obszarów pod przyszłe inwestycje z zakresu energetyki wiatrowej w województwie świętokrzyskim realizowanego w ramach Projektu pod nazwą: Świętokrzysko- Podkarpacki Klaster Energetyczny