332844 / 2013-08-19 - Administracja samorządowa / Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych (Kędzierzyn-Koźle)
Delimitacja granic Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego (KKSOF). Opracowanie Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle do roku minimum 2020 - II POSTĘPOWANIE
Opis zamówienia
ETAP I.
Delimitacja granic KKSOF - dofinansowywanej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 w ramach projektu Zintegrowane podejście terytorialne szansą rozwoju Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego
Obszar badawczy winien obejmować swoim zasięgiem następujące JST - gminy: Kędzierzyn-Koźle, Reńska Wieś, Cisek, Bierawa, Pawłowiczki, Polska Cerekiew, Ujazd, Leśnica, Strzelce Opolskie, Zawadzkie, Jemielnica oraz powiaty: kędzierzyńsko-kozielski i strzelecki.
W celu realizacji tego zadania Wykonawca:
1) Przeprowadzi analizy, badania i diagnozy w celu delimitacji obszaru funkcjonalnego, wariantów jego zasięgu oraz wskazania wzajemnych powiązań funkcjonalnych między jednostkami administracyjnymi (jst) oraz innymi aktorami rozwoju obszaru wewnątrz jego granic i poza nimi, przy zachowaniu m.in. modelu: nauka-biznes-administracja, a także wskazania potencjału obszaru w oparciu, o który może nastąpić jego rozwój;
2) Przygotuje analizy na potrzeby aktualizacji lokalnych dokumentów planistycznych i strategicznych
w celu dostosowania ich do obowiązujących aktów prawa, w tym m.in. KPZK 2030, wytycznych UE
w zakresie polityki spójności, zasad rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność oraz zintegrowanych inwestycji terytorialnych wraz modelem wspólnego programowania wielopoziomowego JST i planowania przestrzennego,
3) Przeprowadzeni konsultacje społeczne.
Ponadto zamówienie obejmuje:
4) Opracowanie wstępnego harmonogramu prac i działań, który zostanie załączony do oferty a uściślony będzie ostatecznie na etapie zawarcia umowy i stanowił będzie jej załącznik.
5) Przygotowanie prezentacji multimedialnej w formacie .ppt (lub innym umożliwiającym zamieszczenie materiału na stronie internetowej) podsumowującej prowadzone prace badawcze związanie z: delimitacją obszaru, wskazaniem rozwiązań wariantowych oraz możliwych kierunkach rozwoju w oparciu o posiadany potencjał
6) Przedstawienie wyników badań podczas spotkania z udziałem Radnych Rady Miasta, Gmin, Powiatów biorących udział w badaniu.
7) Prezentacja (niezależnie od pkt. 6) wyników prowadzonych prac na dwóch otwartych konferencjach organizowanych w ramach projektu.
8) Współpraca z wybranym w postępowaniu przetargowym wykonawcą odpowiedzialnym za prowadzenie kampanii promocyjnej projektu. Współpraca będzie polegała na przekazywaniu materiałów, które posłużą do przygotowania artykułów prasowych Wykonawca przygotuje poglądowy harmonogram prowadzonych prac, który stanowić będzie załącznik do umowy
ETAP II.
Opracowanie Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle - płatne w całości ze środków Gminy Kędzierzyn-Koźle, realizowane poza projektem Zintegrowane podejście terytorialne szansą Rozwoju Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego Obszar badawczy winien obejmować swoim zasięgiem gminę Kędzierzyn-Koźle,
W celu realizacji tego zadania Wykonawca:
1) Przedstawi zakładany harmonogram prac obejmujący niżej prowadzone działania a kończący się opracowaniem dokumentu Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle i gotowością Wykonawcy do zaprezentowania wyniku prowadzonych prac podczas posiedzeń komisji problemowych oraz sesji Rady Miasta Kędzierzyn-Koźle w miesiącu czerwcu 2014 roku. (Harmonogram zostanie ostatecznie uzgodniony na etapie zawarcia umowy i stanowił będzie jej załącznik).
2) Dokona diagnozy sytuacji obecnej w sferze społecznej, gospodarczej, przestrzennej, która uzupełniona zostanie o analizę SWOT.
Diagnoza zostanie przeprowadzona na obszarze badawczym stanowiącym teren gminy Kędzierzyn-Koźle, na podstawie przeprowadzonych przez Wykonawcę:
- badań ankietowych wśród mieszkańców miasta (próba reprezentatywna minimum 500 osób),
- spotkań warsztatowych (zakładana ilość spotkań minimum 5) w grupach, w skład których wejdą przedstawiciele środowisk nauki, gospodarki, kultury, sportu, organizacji pozarządowych oraz pracownicy wskazanych Wydziałów Urzędu Miasta oraz gminnych jednostek administracyjnych,
- badań statystycznych, które wykorzystywane będą do przedstawienia dynamiki zmian (na podstawie danych pochodzących z lat 2007-2012)
Wykonawca we własnym zakresie pozyska dane niezbędne do przygotowania dokumentu.
3) Wystąpi do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska oraz do Wojewódzkiego Inspektoratu Sanitarnego z zapytaniem o obowiązek opracowania lub odstąpienia od opracowania Strategicznej Oceny Oddziaływania na Środowisko dla projektu przygotowywanego dokumentu. W przypadku pozytywnej opinii któregokolwiek z w/w podmiotów Wykonawca uzgodni zakres i stopień uszczegółowienia prognozy oddziaływania na środowisko. W następnej kolejności opracuje sam bądź przy udziale podmiotów trzecich Prognozę oddziaływania na środowisko projektu dokumentu, która podda pod konsultacje społeczne oraz przedstawi do zaopiniowania właściwym organom wojewódzkich dyrekcji ochrony środowiska oraz inspekcji sanitarnej. Zawartość prognozy oddziaływania na środowisko sporządzanej dla planów miejscowych określa Rozporządzenie Ministra Środowiska z dn. 14.11.2002 w sprawie szczegółowych warunków, jakim powinna odpowiadać prognoza oddziaływania na środowisko dotycząca projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, (Dz. U. Nr 197, poz. 1667)
4) Przeprowadzi proces konsultacji społecznych programu oddziaływania na środowisko oraz projektu Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wyniki prowadzonych konsultacji i uwagi wniesione podczas komisji problemowych Rady Miasta zostaną zamieszczone w odpowiednich dokumentach.
5) Przygotuje projekt dokumentu Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle, który powinien zawierać takie elementy jak:
-opis metodologii prowadzonych badań diagnostycznych,
-wyniki prowadzonych badań diagnostycznych wraz z analizą SWOT,
-nakreślenie wizji i misji,
-opracowanie celów strategicznych i operacyjnych,
-uwzględnienie zagadnień związanych z Kędzierzyńsko-Kozielski Subregionalnym Obszarem Funkcjonalnym oraz Lokalnym Programem Rewitalizacji
-system wdrażania strategii wraz ze wskazaniem źródeł finansowania,
-harmonogram monitorowania realizacji strategii, ewaluacja wraz z opracowaniem listy wskaźników temu służących,
-wyniki konsultacji społecznych projektu dokumentu,
-podsumowanie strategicznej oceny oddziaływania dokumentu na środowisko (o ile przygotowanie tego dokumentu będzie wymagane).
6) Przedstawi dokument na posiedzeniach komisji problemowych i sesji Rady Miasta.
7) Wykonawca przygotuje prezentację multimedialną w formacie .ppt (lub innym umożliwiającym zamieszczenie prezentacji na stronie internetowej) podsumowującą powstały dokument, w tym: diagnozy, cele, założenia Strategii Rozwoju Miasta a także raport z konsultacji społecznej celem zaprezentowania wyników szerszej grupie odbiorców. Prezentacja powinna zawierać poza częścią opisową elementy graficzne, tabele, wykresy itp.
8) Przeprowadzenie konsultacji społecznych opracowywanego dokumentu a także (jeżeli taka będzie decyzja Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska lub Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego) wykonanie samodzielnie lub zlecenie na własny koszt opracowania projektu dokumentu prognozy oddziaływania na środowisko.
UWAGI OGÓLNE
1. Zamawiający zastrzega, że prace dot. ETAPU I i ETAPU II powinny być prowadzone jednocześnie, niezależnie od siebie, wg przygotowanych harmonogramów działań.
2. Wykonawca wyraża zgodę na wykorzystanie wyników prowadzonych przez niego badań. Informacje zawarte w przygotowanym raporcie mogą zostać wykorzystane przez inne podmioty, odpowiedzialne za opracowanie dokumentów planistycznych, strategicznych dla KKSOF jak również przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego i GUS.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 332844
Data publikacji: 2013-08-19
Nazwa:
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
Ulica: ul. Piramowicza 32
Numer domu: 32
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
Kod pocztowy: 47-200
Województwo / kraj: opolskie
Numer telefonu: 77 40 34 451
Numer faxu: 77 40 34 451
Adres strony internetowej: www.kedzierzynkozle.pl
Regon: 00052450700000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Delimitacja granic Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego (KKSOF). Opracowanie Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle do roku minimum 2020 - II POSTĘPOWANIE
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
ETAP I.
Delimitacja granic KKSOF - dofinansowywanej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 w ramach projektu Zintegrowane podejście terytorialne szansą rozwoju Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego
Obszar badawczy winien obejmować swoim zasięgiem następujące JST - gminy: Kędzierzyn-Koźle, Reńska Wieś, Cisek, Bierawa, Pawłowiczki, Polska Cerekiew, Ujazd, Leśnica, Strzelce Opolskie, Zawadzkie, Jemielnica oraz powiaty: kędzierzyńsko-kozielski i strzelecki.
W celu realizacji tego zadania Wykonawca:
1) Przeprowadzi analizy, badania i diagnozy w celu delimitacji obszaru funkcjonalnego, wariantów jego zasięgu oraz wskazania wzajemnych powiązań funkcjonalnych między jednostkami administracyjnymi (jst) oraz innymi aktorami rozwoju obszaru wewnątrz jego granic i poza nimi, przy zachowaniu m.in. modelu: nauka-biznes-administracja, a także wskazania potencjału obszaru w oparciu, o który może nastąpić jego rozwój;
2) Przygotuje analizy na potrzeby aktualizacji lokalnych dokumentów planistycznych i strategicznych
w celu dostosowania ich do obowiązujących aktów prawa, w tym m.in. KPZK 2030, wytycznych UE
w zakresie polityki spójności, zasad rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność oraz zintegrowanych inwestycji terytorialnych wraz modelem wspólnego programowania wielopoziomowego JST i planowania przestrzennego,
3) Przeprowadzeni konsultacje społeczne.
Ponadto zamówienie obejmuje:
4) Opracowanie wstępnego harmonogramu prac i działań, który zostanie załączony do oferty a uściślony będzie ostatecznie na etapie zawarcia umowy i stanowił będzie jej załącznik.
5) Przygotowanie prezentacji multimedialnej w formacie .ppt (lub innym umożliwiającym zamieszczenie materiału na stronie internetowej) podsumowującej prowadzone prace badawcze związanie z: delimitacją obszaru, wskazaniem rozwiązań wariantowych oraz możliwych kierunkach rozwoju w oparciu o posiadany potencjał
6) Przedstawienie wyników badań podczas spotkania z udziałem Radnych Rady Miasta, Gmin, Powiatów biorących udział w badaniu.
7) Prezentacja (niezależnie od pkt. 6) wyników prowadzonych prac na dwóch otwartych konferencjach organizowanych w ramach projektu.
8) Współpraca z wybranym w postępowaniu przetargowym wykonawcą odpowiedzialnym za prowadzenie kampanii promocyjnej projektu. Współpraca będzie polegała na przekazywaniu materiałów, które posłużą do przygotowania artykułów prasowych Wykonawca przygotuje poglądowy harmonogram prowadzonych prac, który stanowić będzie załącznik do umowy
ETAP II.
Opracowanie Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle - płatne w całości ze środków Gminy Kędzierzyn-Koźle, realizowane poza projektem Zintegrowane podejście terytorialne szansą Rozwoju Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego Obszar badawczy winien obejmować swoim zasięgiem gminę Kędzierzyn-Koźle,
W celu realizacji tego zadania Wykonawca:
1) Przedstawi zakładany harmonogram prac obejmujący niżej prowadzone działania a kończący się opracowaniem dokumentu Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle i gotowością Wykonawcy do zaprezentowania wyniku prowadzonych prac podczas posiedzeń komisji problemowych oraz sesji Rady Miasta Kędzierzyn-Koźle w miesiącu czerwcu 2014 roku. (Harmonogram zostanie ostatecznie uzgodniony na etapie zawarcia umowy i stanowił będzie jej załącznik).
2) Dokona diagnozy sytuacji obecnej w sferze społecznej, gospodarczej, przestrzennej, która uzupełniona zostanie o analizę SWOT.
Diagnoza zostanie przeprowadzona na obszarze badawczym stanowiącym teren gminy Kędzierzyn-Koźle, na podstawie przeprowadzonych przez Wykonawcę:
- badań ankietowych wśród mieszkańców miasta (próba reprezentatywna minimum 500 osób),
- spotkań warsztatowych (zakładana ilość spotkań minimum 5) w grupach, w skład których wejdą przedstawiciele środowisk nauki, gospodarki, kultury, sportu, organizacji pozarządowych oraz pracownicy wskazanych Wydziałów Urzędu Miasta oraz gminnych jednostek administracyjnych,
- badań statystycznych, które wykorzystywane będą do przedstawienia dynamiki zmian (na podstawie danych pochodzących z lat 2007-2012)
Wykonawca we własnym zakresie pozyska dane niezbędne do przygotowania dokumentu.
3) Wystąpi do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska oraz do Wojewódzkiego Inspektoratu Sanitarnego z zapytaniem o obowiązek opracowania lub odstąpienia od opracowania Strategicznej Oceny Oddziaływania na Środowisko dla projektu przygotowywanego dokumentu. W przypadku pozytywnej opinii któregokolwiek z w/w podmiotów Wykonawca uzgodni zakres i stopień uszczegółowienia prognozy oddziaływania na środowisko. W następnej kolejności opracuje sam bądź przy udziale podmiotów trzecich Prognozę oddziaływania na środowisko projektu dokumentu, która podda pod konsultacje społeczne oraz przedstawi do zaopiniowania właściwym organom wojewódzkich dyrekcji ochrony środowiska oraz inspekcji sanitarnej. Zawartość prognozy oddziaływania na środowisko sporządzanej dla planów miejscowych określa Rozporządzenie Ministra Środowiska z dn. 14.11.2002 w sprawie szczegółowych warunków, jakim powinna odpowiadać prognoza oddziaływania na środowisko dotycząca projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, (Dz. U. Nr 197, poz. 1667)
4) Przeprowadzi proces konsultacji społecznych programu oddziaływania na środowisko oraz projektu Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wyniki prowadzonych konsultacji i uwagi wniesione podczas komisji problemowych Rady Miasta zostaną zamieszczone w odpowiednich dokumentach.
5) Przygotuje projekt dokumentu Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle, który powinien zawierać takie elementy jak:
-opis metodologii prowadzonych badań diagnostycznych,
-wyniki prowadzonych badań diagnostycznych wraz z analizą SWOT,
-nakreślenie wizji i misji,
-opracowanie celów strategicznych i operacyjnych,
-uwzględnienie zagadnień związanych z Kędzierzyńsko-Kozielski Subregionalnym Obszarem Funkcjonalnym oraz Lokalnym Programem Rewitalizacji
-system wdrażania strategii wraz ze wskazaniem źródeł finansowania,
-harmonogram monitorowania realizacji strategii, ewaluacja wraz z opracowaniem listy wskaźników temu służących,
-wyniki konsultacji społecznych projektu dokumentu,
-podsumowanie strategicznej oceny oddziaływania dokumentu na środowisko (o ile przygotowanie tego dokumentu będzie wymagane).
6) Przedstawi dokument na posiedzeniach komisji problemowych i sesji Rady Miasta.
7) Wykonawca przygotuje prezentację multimedialną w formacie .ppt (lub innym umożliwiającym zamieszczenie prezentacji na stronie internetowej) podsumowującą powstały dokument, w tym: diagnozy, cele, założenia Strategii Rozwoju Miasta a także raport z konsultacji społecznej celem zaprezentowania wyników szerszej grupie odbiorców. Prezentacja powinna zawierać poza częścią opisową elementy graficzne, tabele, wykresy itp.
8) Przeprowadzenie konsultacji społecznych opracowywanego dokumentu a także (jeżeli taka będzie decyzja Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska lub Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego) wykonanie samodzielnie lub zlecenie na własny koszt opracowania projektu dokumentu prognozy oddziaływania na środowisko.
UWAGI OGÓLNE
1. Zamawiający zastrzega, że prace dot. ETAPU I i ETAPU II powinny być prowadzone jednocześnie, niezależnie od siebie, wg przygotowanych harmonogramów działań.
2. Wykonawca wyraża zgodę na wykorzystanie wyników prowadzonych przez niego badań. Informacje zawarte w przygotowanym raporcie mogą zostać wykorzystane przez inne podmioty, odpowiedzialne za opracowanie dokumentów planistycznych, strategicznych dla KKSOF jak również przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego i GUS.
Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2014
Zaliczka: Nie
Wiedza i doświadczenie:
Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług (w zakresie usług i dostaw w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) o charakterze jak niżej:
a) wykonanie, co najmniej jednej analizy, ekspertyzy lub opracowania obejmującego tematykę związaną z delimitacją miejskiego obszaru funkcjonalnego na zlecenie MRR lub JST bądź też przeprowadzenie, co najmniej jednego badania związanego z delimitacją mof, które przedstawione zostało na konferencji o ogólnopolskim wymiarze albo opublikowane w zeszytach (publikacjach) naukowych.
b) wykonanie, co najmniej jednego opracowania Strategii Rozwoju (np.: gminy, powiatu, miasta, województwa, etc) o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł brutto, którego przedmiotem było m.in. wykonanie badań diagnostycznych wraz z opracowanie strategii rozwoju dla obszaru zamieszkiwanego przez minimum 50.000 osób
W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu.
Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego przez SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia.
Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Dysponowanie, co najmniej minimum czterema (4) osobami łącznie, zdolnymi do wykonania zamówienia i skierowanymi do realizacji tego zamówienia, w tym:
a) Koordynator - osoba z wykształceniem wyższym, która przynajmniej jeden raz samodzielnie lub jako członek zespołu, wykonała/uczestniczyła w diagnozowaniu sytuacji społeczno-gospodarczej, przestrzennej oraz merytorycznym opracowaniu dokumentu programowego wykorzystanego w polityce spójności dla obszaru zamieszkałego przez nie mniej niż 50 tys. mieszkańców,
b) Ekspert - osoba posiadająca tytuł naukowy bądź stopień naukowy w dziedzinie nauk ekonomicznych lub socjologii (zgodnie z Rozporządzeniem MNSW z 8.08.2011 r. w sprawie obszarów wiedzy, dziedzin nauki i sztuki oraz dyscyplin naukowych i artystycznych - Dz. U. Nr 179, poz. 1065), która samodzielnie lub w zespole autorskim wykonała co najmniej jedno badanie społeczno-gospodarcze lub przestrzenne dla obszaru zamieszkałego przez nie mniej niż 50 tys. mieszkańców wraz z przygotowaniem ekspertyzy/opracowania w zakresie rozwoju regionalnego, miejskiej polityki terytorialnej w odniesieniu do przyszłej perspektywy programowej 2014-2020, która o ile nie była wykonywana na zlecenie MRR, Ministerstwa Gospodarki, Ministerstwa Administracji i cyfryzacji lub jst została wydana w zeszytach (publikacjach) naukowych lub zaprezentowana na konferencji naukowej o ogólnopolskim wymiarze bądź zmiażdżysz
c) Członkowie Zespołu - dwie osoby z wykształceniem wyższym ekonomicznym, które przynajmniej 2 razy przygotowywały opracowania/ analizy dotyczących dokumentów planistycznych
Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej wymienionych funkcji.
W przypadku ofert wspólnych, zasoby ludzkie wykonawców występujących wspólnie podlegają sumowaniu.
Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.
inne_dokumenty:
Oświadczenie (druk nr 20) potwierdzające prawo do podpisywania wniosku o dopuszczenie do postępowania lub oferty, a tym samym posiadające prawo zaciągania zobowiązań lub składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy
Wykonawca zagraniczny składa oświadczenie jak wyżej.
W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy nie prowadzący działalności, a występujący wspólnie składają wymagane oświadczenie.
W przypadku osoby udostępniającej swoje zasoby zgodnie z art. 26 ust. 2b i biorącej udział w realizacji części zamówienia składa także niniejszy dokument.;
Oświadczenie Wykonawcy (druk nr 2) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
W przypadku ofert wspólnych, oświadczenie w imieniu wykonawców występujących wspólnie, składa upełnomocniony lider lub wszyscy wykonawcy składają oświadczenie wspólne.;
Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska i z załączonymi harmonogramami wstępnymi.;
Istotne postanowienia umowy zaakceptowane wraz z kartą gwarancyjną (podpisany pod słowem =akceptuję=) przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie miejsc wykropkowanych i oznaczonych znakiem dwóch gwiazdek.;
Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem.;
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian umowy jak niżej:
Termin wykonania usług objętych umową może ulec zmianie w następujących przypadkach, skutkujących niemożnością dotrzymania tego terminu:
a) z uwagi na znaczący udział podmiotów trzecich w prowadzonych badaniach i ich terminów realizacji oraz problemów niezależnych od Wykonawcy,
Metody badawcze, doboru próby lub zmiennych statystycznych, mogą ulec zmianie, zgodnie z zaproponowaną przez Wykonawcę metodologią i pozytywnie zaopiniowaną przez Zamawiającego, bez zmiany wartości umowy
Kod kryterium cenowe: A
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32, pok. 417, III p 47-200 Kędzierzyn-Koźle
Data składania wniosków, ofert: 29/08/2013
Godzina składania wniosków, ofert: 10:00
Miejsce składania:
Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32 pok. 417, III p 47-200 Kędzierzyn-Koźle
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Zintegrowane podejście terytorialne szansą rozwoju Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013
Wnioskodawca: Gmina Kędzierzyn-Koźle Nr umowy: DPT/BDG-II/POPT/85/13
Czy unieważnienie postępowania: Tak
Kody CPV:
730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
907110004 (Ocena oddziaływań na środowisko innych niż powodowanych przez branżę budowlaną)
Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
907121002 (Planowanie rozwoju środowiska miejskiego)
Kod CPV czwartej częsci zamówienia:
732200000 (Usługi doradcze w zakresie rozwoju)
Informacja na temat wadium: nie wymagane
Oświadczenie nr 4: Tak
Oświadczenie nr 9: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 3: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 4: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak
Dokumenty grupy kapitałowej: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
Podobne przetargi
105186 / 2014-03-27 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CPV: 730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)
Opracowanie Strategii Rozwoju Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego do roku minimum 2020. Opracowanie Programu (Strategii) Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (ZIT). Przeprowadzenie konsultacji społecznych.
60482 / 2014-02-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CPV: 730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)
Opracowanie Strategii Rozwoju Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego do roku minimum 2020. Opracowanie Programu (Strategii) Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (ZIT). Przeprowadzenie konsultacji społecznych.
148929 / 2013-07-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CPV: 730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)
Delimitacja granic kędzierzyńsko-kozielskiego subregionalnego obszaru funkcjonalnego (KKSOF). Opracowanie strategii rozwoju miasta Kedzierzyn-Koźle do roku min. 2020
374378 / 2013-09-16 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CPV: 730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)
Delimitacja granic Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego (KKSOF). Opracowanie Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle do roku minimum 2020 - II POSTĘPOWANIE