Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

20055 / 2015-02-13 - Podmiot prawa publicznego / Instytut Badań Edukacyjnych (Warszawa)

Wykonanie analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości w zintegrowanym systemie kwalifikacji. Znak sprawy: IBE/2/M/2015

Opis zamówienia

Celem zamówienia jest przygotowanie analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizacji celów nadawania kwalifikacji, z wykorzystaniem elementów analizy spójności, analizy ryzyka, studiów przypadków procesów nadawania kwalifikacji oraz analizy rozwiązań wykorzystywanych w normach ISO 9001.
Wykonawca przygotuje analizę o charakterze jakościowym, posiłkując się dostępnymi danymi, informacjami uzyskanymi od osób biorących udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu procesów nadawania kwalifikacji w Polsce oraz wiedzą ekspercką. Zamawiający nie przewiduje konieczności wykorzystywania doświadczeń zagranicznych w zakresie zapewniania jakości kwalifikacji. Opracowanie zawierać będzie następujące, niekoniecznie rozłączne elementy:
1.1. Analizę systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem spójności logicznej jego elementów i ich relacji lub powiązań.
1.2. Analizę ryzyka systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizowania celów nadawania kwalifikacji.
1.3. Analizę mocnych stron systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji oraz szans związanych z jego wdrożeniem.
1.4. Analizę instytucjonalną zawierającą jakościową analizę ról pełnionych przez poszczególne typy podmiotów (instytucja certyfikująca, instytucja walidująca, instytucja zewnętrznego zapewniania jakości) odpowiedzialnych za zapewnianie jakości procesu nadawania kwalifikacji z perspektywy nadawania jednej kwalifikacji

Celem zamówienia jest przygotowanie analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizacji celów nadawania kwalifikacji, z wykorzystaniem elementów analizy spójności, analizy ryzyka, studiów przypadków procesów nadawania kwalifikacji oraz analizy rozwiązań wykorzystywanych w normach ISO 9001.
Wykonawca przygotuje analizę o charakterze jakościowym, posiłkując się dostępnymi danymi, informacjami uzyskanymi od osób biorących udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu procesów nadawania kwalifikacji w Polsce oraz wiedzą ekspercką. Zamawiający nie przewiduje konieczności wykorzystywania doświadczeń zagranicznych w zakresie zapewniania jakości kwalifikacji. Opracowanie zawierać będzie następujące, niekoniecznie rozłączne elementy:
1.1. Analizę systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem spójności logicznej jego elementów i ich relacji lub powiązań.
1.2. Analizę ryzyka systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizowania celów nadawania kwalifikacji.
1.3. Analizę mocnych stron systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji oraz szans związanych z jego wdrożeniem.
1.4. Analizę instytucjonalną zawierającą jakościową analizę ról pełnionych przez poszczególne typy podmiotów (instytucja certyfikująca, instytucja walidująca, instytucja zewnętrznego zapewniania jakości) odpowiedzialnych za zapewnianie jakości procesu nadawania kwalifikacji z perspektywy nadawania jednej kwalifikacji
1.5. Analizę możliwości wykorzystania przez instytucje odpowiedzialne za jakość kwalifikacji rozwiązań zawartych w normie ISO 9001.
1.6. Zestaw rekomendacji zawierających propozycje rozwiązań służących udoskonaleniu systemu zapewniania jakości w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem jego adaptacyjności, spójności i realizacji celów nadawania kwalifikacji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do niniejszego SIWZ.

1.5. Analizę możliwości wykorzystania przez instytucje odpowiedzialne za jakość kwalifikacji rozwiązań zawartych w normie ISO 9001.
1.6. Zestaw rekomendacji zawierających propozycje rozwiązań służących udoskonaleniu systemu zapewniania jakości w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem jego adaptacyjności, spójności i realizacji celów nadawania kwalifikacji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do niniejszego SIWZ.
Celem zamówienia jest przygotowanie analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizacji celów nadawania kwalifikacji, z wykorzystaniem elementów analizy spójności, analizy ryzyka, studiów przypadków procesów nadawania kwalifikacji oraz analizy rozwiązań wykorzystywanych w normach ISO 9001.
Wykonawca przygotuje analizę o charakterze jakościowym, posiłkując się dostępnymi danymi, informacjami uzyskanymi od osób biorących udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu procesów nadawania kwalifikacji w Polsce oraz wiedzą ekspercką. Zamawiający nie przewiduje konieczności wykorzystywania doświadczeń zagranicznych w zakresie zapewniania jakości kwalifikacji. Opracowanie zawierać będzie następujące, niekoniecznie rozłączne elementy:
1.1. Analizę systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem spójności logicznej jego elementów i ich relacji lub powiązań.
1.2. Analizę ryzyka systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizowania celów nadawania kwalifikacji.
1.3. Analizę mocnych stron systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji oraz szans związanych z jego wdrożeniem.
1.4. Analizę instytucjonalną zawierającą jakościową analizę ról pełnionych przez poszczególne typy podmiotów (instytucja certyfikująca, instytucja walidująca, instytucja zewnętrznego zapewniania jakości) odpowiedzialnych za zapewnianie jakości procesu nadawania kwalifikacji z perspektywy nadawania jednej kwalifikacji
1.5. Analizę możliwości wykorzystania przez instytucje odpowiedzialne za jakość kwalifikacji rozwiązań zawartych w normie ISO 9001.
1.6. Zestaw rekomendacji zawierających propozycje rozwiązań służących udoskonaleniu systemu zapewniania jakości w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem jego adaptacyjności, spójności i realizacji celów nadawania kwalifikacji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do niniejszego SIWZ.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 20055

Data publikacji: 2015-02-13

Nazwa: Instytut Badań Edukacyjnych

Ulica: ul. Górczewska 8

Numer domu: 8

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 01-180

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 22 241 71 00

Numer faxu: 22 241 71 11

Adres strony internetowej: www.ibe.edu.pl

Regon: 00017823500000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości w zintegrowanym systemie kwalifikacji. Znak sprawy: IBE/2/M/2015

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Celem zamówienia jest przygotowanie analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizacji celów nadawania kwalifikacji, z wykorzystaniem elementów analizy spójności, analizy ryzyka, studiów przypadków procesów nadawania kwalifikacji oraz analizy rozwiązań wykorzystywanych w normach ISO 9001.
Wykonawca przygotuje analizę o charakterze jakościowym, posiłkując się dostępnymi danymi, informacjami uzyskanymi od osób biorących udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu procesów nadawania kwalifikacji w Polsce oraz wiedzą ekspercką. Zamawiający nie przewiduje konieczności wykorzystywania doświadczeń zagranicznych w zakresie zapewniania jakości kwalifikacji. Opracowanie zawierać będzie następujące, niekoniecznie rozłączne elementy:
1.1. Analizę systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem spójności logicznej jego elementów i ich relacji lub powiązań.
1.2. Analizę ryzyka systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizowania celów nadawania kwalifikacji.
1.3. Analizę mocnych stron systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji oraz szans związanych z jego wdrożeniem.
1.4. Analizę instytucjonalną zawierającą jakościową analizę ról pełnionych przez poszczególne typy podmiotów (instytucja certyfikująca, instytucja walidująca, instytucja zewnętrznego zapewniania jakości) odpowiedzialnych za zapewnianie jakości procesu nadawania kwalifikacji z perspektywy nadawania jednej kwalifikacji

Celem zamówienia jest przygotowanie analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizacji celów nadawania kwalifikacji, z wykorzystaniem elementów analizy spójności, analizy ryzyka, studiów przypadków procesów nadawania kwalifikacji oraz analizy rozwiązań wykorzystywanych w normach ISO 9001.
Wykonawca przygotuje analizę o charakterze jakościowym, posiłkując się dostępnymi danymi, informacjami uzyskanymi od osób biorących udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu procesów nadawania kwalifikacji w Polsce oraz wiedzą ekspercką. Zamawiający nie przewiduje konieczności wykorzystywania doświadczeń zagranicznych w zakresie zapewniania jakości kwalifikacji. Opracowanie zawierać będzie następujące, niekoniecznie rozłączne elementy:
1.1. Analizę systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem spójności logicznej jego elementów i ich relacji lub powiązań.
1.2. Analizę ryzyka systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizowania celów nadawania kwalifikacji.
1.3. Analizę mocnych stron systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji oraz szans związanych z jego wdrożeniem.
1.4. Analizę instytucjonalną zawierającą jakościową analizę ról pełnionych przez poszczególne typy podmiotów (instytucja certyfikująca, instytucja walidująca, instytucja zewnętrznego zapewniania jakości) odpowiedzialnych za zapewnianie jakości procesu nadawania kwalifikacji z perspektywy nadawania jednej kwalifikacji
1.5. Analizę możliwości wykorzystania przez instytucje odpowiedzialne za jakość kwalifikacji rozwiązań zawartych w normie ISO 9001.
1.6. Zestaw rekomendacji zawierających propozycje rozwiązań służących udoskonaleniu systemu zapewniania jakości w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem jego adaptacyjności, spójności i realizacji celów nadawania kwalifikacji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do niniejszego SIWZ.

1.5. Analizę możliwości wykorzystania przez instytucje odpowiedzialne za jakość kwalifikacji rozwiązań zawartych w normie ISO 9001.
1.6. Zestaw rekomendacji zawierających propozycje rozwiązań służących udoskonaleniu systemu zapewniania jakości w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem jego adaptacyjności, spójności i realizacji celów nadawania kwalifikacji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do niniejszego SIWZ.
Celem zamówienia jest przygotowanie analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizacji celów nadawania kwalifikacji, z wykorzystaniem elementów analizy spójności, analizy ryzyka, studiów przypadków procesów nadawania kwalifikacji oraz analizy rozwiązań wykorzystywanych w normach ISO 9001.
Wykonawca przygotuje analizę o charakterze jakościowym, posiłkując się dostępnymi danymi, informacjami uzyskanymi od osób biorących udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu procesów nadawania kwalifikacji w Polsce oraz wiedzą ekspercką. Zamawiający nie przewiduje konieczności wykorzystywania doświadczeń zagranicznych w zakresie zapewniania jakości kwalifikacji. Opracowanie zawierać będzie następujące, niekoniecznie rozłączne elementy:
1.1. Analizę systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem spójności logicznej jego elementów i ich relacji lub powiązań.
1.2. Analizę ryzyka systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizowania celów nadawania kwalifikacji.
1.3. Analizę mocnych stron systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji oraz szans związanych z jego wdrożeniem.
1.4. Analizę instytucjonalną zawierającą jakościową analizę ról pełnionych przez poszczególne typy podmiotów (instytucja certyfikująca, instytucja walidująca, instytucja zewnętrznego zapewniania jakości) odpowiedzialnych za zapewnianie jakości procesu nadawania kwalifikacji z perspektywy nadawania jednej kwalifikacji
1.5. Analizę możliwości wykorzystania przez instytucje odpowiedzialne za jakość kwalifikacji rozwiązań zawartych w normie ISO 9001.
1.6. Zestaw rekomendacji zawierających propozycje rozwiązań służących udoskonaleniu systemu zapewniania jakości w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem jego adaptacyjności, spójności i realizacji celów nadawania kwalifikacji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do niniejszego SIWZ.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Tak

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 18/06/2015

Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 18 1500 1012 1210 1000 1077 0000 z dopiskiem - Analiza możliwości wdrożenia systemu zapewnienia jakości w zsk -.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi być złożone w oryginale i musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
tj. Kierownika merytorycznego zespołu oraz dodatkowo co najmniej trzema osobami zdolnymi do wykonania usługi (zespołem eksperckim):

A. Wykonawca zapewni zespół ekspercko-badawczy, w którego skład wejdą osoby posiadające łącznie następujące kompetencje:
a) Wiedzę na temat systemów edukacji zawodowej bądź wyższej, popartą udziałem w roli eksperta w dwóch badaniach lub przygotowaniem dwóch analiz o wskazanej tematyce w przeciągu ostatnich 5 lat.
b) Wiedzę i doświadczenie w zakresie tworzenia i wdrażania systemów zapewniania jakości, w tym przede wszystkim zapewniania jakości edukacji, poparte uczestnictwem w trzech projektach wdrożenia systemu zapewniania jakości w instytucji edukacyjnej/szkolącej w charakterze eksperta lub kierownika projektu w przeciągu ostatnich 5 lat.
c) Doświadczenie w realizowaniu badań metodą studiów przypadku, poparte realizacją minimum dwóch badań w formie studiów przypadków w obszarze edukacji w roli badacza lub kierownika projektu w przeciągu ostatnich 5 lat.
d) Doświadczenie w przygotowaniu analiz ryzyka i analiz SWOT, poparte udziałem w przygotowaniu minimum dwóch analiz ryzyka/SWOT o wartości minimum 100 tys. zł zrealizowanych w ostatnich 5 latach.
e) Wiedzę i doświadczenie związane z normą ISO 9001, udokumentowane certyfikatem audytora zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 i doświadczeniem we wdrażaniu systemu zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 w dwóch instytucjach w przeciągu ostatnich 5 lat.
f) Wiedzę i doświadczenie związane z normą ISO 9001, udokumentowane certyfikatem audytora zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 i doświadczeniem we audytowaniu systemu zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 w dwóch instytucjach w przeciągu ostatnich 5 lat.

B. Wykonawca wskaże kierownika merytorycznego zespołu, który będzie odpowiedzialny za kontakt z wykonawcą i koordynację prac nad projektem oraz ekspertów odpowiedzialnych za poszczególne elementy analizy.
Kierownik merytoryczny zespołu powinien posiadać doświadczenie z zakresu kierowania projektami badawczo-analitycznymi, poparte realizacją pod jego kierownictwem 4 projektów badawczo-analitycznych lub doradczych, o wartości nie mniejszej niż 200 000 złotych każdy w ostatnich 5 latach. Dodatkowo powinien spełniać minimum 1 z poniższych warunków.
a. autor lub współautor min. 2 recenzowanych publikacji o tematyce ewaluacji.
b. autor lub współautor min. 2 recenzowanych publikacji na temat zapewniania jakości w oświacie, szkolnictwie wyższym, projektach szkoleniowych lub związanych z tematyką edukacji.
c. certyfikat auditora ds. zapewnia jakości normy ISO 9001 lub inny certyfikat z zakresu zapewniania jakości.
d. ukończone studia podyplomowe z zakresu ewaluacji.

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT;
2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy ZAMAWIAJĄCYM a inną niż WYKONAWCA stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest Zamówienie w szczególności dotyczącej przesunięcia okresu realizacji projektu.
3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości.

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 30

Nazwa kryterium 2:
Propozycja koncepcji analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji

Znaczenie kryterium 2: 30

Nazwa kryterium 3: Przykłady systemów nadawania kwalifikacji

Znaczenie kryterium 3: 30

Nazwa kryterium 4: Plan i harmonogram realizacji zamówienia

Znaczenie kryterium 4: 10

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Instytut Badań Edukacyjnych
ul. Górczewska 8
01-180 Warszawa
fax: 022 241 71 11
e-mail: zamówienia@ibe.edu.pl

Data składania wniosków, ofert: 02/03/2015

Godzina składania wniosków, ofert: 12:00

Miejsce składania:
Instytut Badań Edukacyjnych
ul. Górczewska 8
01-180 Warszawa

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
1. W ofercie, poza wyceną swych usług, Wykonawca zawrze:
a) Wstępną koncepcję analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji zamówienia. Koncepcja analizy uwzględni:
- wszystkie elementy analizy określone w pkt. 2 OPZ >Zakres przedmiotowy zamówienia< z wyłączeniem podpunktu 6 >zestaw rekomendacji< wraz z krótkimi opisami oraz źródłami informacji;
- wstępną operacjonalizację pytań sformułowanych w pkt. 1 OPZ >Informacje wstępne dotyczące zamówienia<;
- metodykę prowadzenia analizy;
b) propozycję 10 przykładów systemów/procesów nadawania kwalifikacji funkcjonujących w Polsce wraz z ich krótkim opisem, oraz uzasadnieniem dokonanego wyboru oraz przedstawi metody i źródła pozyskiwania danych na ich temat, zgodnie z wymaganiami określonymi w punkcie 3 >Wymagania wobec oferenta i sposób realizacji zamówienia<. Przykłady powinny być podzielone na dwie konfiguracje procesu nadawania kwalifikacji, w których:
- proces walidacji i certyfikacji odbywa się wyłącznie w instytucji certyfikującej,
- proces certyfikacji odbywa się w instytucji certyfikującej a proces walidacji odbywa się w instytucji walidującej lub proces certyfikacji jest prowadzony w instytucji certyfikującej a proces walidacji jest podzielony między instytucję certyfikująca i walidującą,
Przykłady powinny też uwzględniać różny status organizacji biorących udział w procesie nadawania kwalifikacji (w tym podział na prywatne, publiczne etc.) oraz różne branże.
c) Plan i harmonogram prac nad przygotowaniem analizy zgodnie z wymaganiami określonymi w punkcie 3 OPZ >Wymagania wobec oferenta i sposób realizacji zamówienia<. Harmonogram analizy uwzględni co najmniej termin przekazania Zamawiającemu koncepcji analizy zgodnie z wymaganiami (punkt 3 OPZ) oraz pierwszej wersji analizy (punkt 3 OPZ, a także czas na wprowadzenie uwag Zamawiającego do struktury analizy oraz do samej analizy).

Brak jakiegokolwiek elementu opisanego w pkt a - c z zastrzeżeniem art. 87 upzp może skutkować uznaniem oferty za niezgodną z treścią SIWZ i powodować odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 upzp.

2. Badanie jest realizowane w ramach projektu systemowego >Budowa krajowego systemu kwalifikacji - pilotażowe wdrożenie krajowego systemu kwalifikacji oraz kampania informacyjna dotycząca jego funkcjonowania (projekt KRK-pilotaż)< współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III: Wysoka jakość systemu oświaty.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
793150005 (Usługi badań społecznych)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
923122106 (Usługi świadczone przez autorów)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
794000008 (Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne)

Podobne przetargi

198280 / 2014-06-11 - Inny: Państwowa jednostaka budżetowa

Krajowe Centrum ds. AIDS - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Usługa badania społecznego dotyczącego HIV/AIDS i zakażeń przenoszonych drogą płciową

79606 / 2016-04-06 - Inny: Fubdusz Celowy

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Realizacja ewaluacji wejścia osób niepełnosprawnych na otwarty rynek pracy realizowanego w ramach zlecania realizacji zadań

154130 / 2011-06-13 - Podmiot prawa publicznego

Instytut Badań Edukacyjnych - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Przygotowanie i przeprowadzenie badania jakościowego dotyczącego ewaluacji projektu systemowego indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów szkół podstawowych klas I-III

349529 / 2011-12-30 - Podmiot prawa publicznego

Instytut Badań Edukacyjnych - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Przeprowadzenie badań pn. Określenie potencjalnej roli interesariuszy w KSK, w tym ich oczekiwań w odniesieniu do zakresu i form udziału we współtworzeniu i funkcjonowaniu Instytucji ds. KSK

224582 / 2012-06-28 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Ministerstwo Sportu i Turystyki - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Realizacja zadań z obszaru specjalistycznych kursów trenerskich i instruktorskich dla Ministerstwa Sportu i Turystyki. nr ref.: 14/usł./2012

188420 / 2013-05-14 - Podmiot prawa publicznego

Instytut Badań Edukacyjnych - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Standaryzacja baterii narzędzi do diagnozy psychospołecznego funkcjonowania dziecka w wieku 1,5 - 5,5 l. (18-66 mieś.)

246769 / 2011-09-15 - Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Instytut Adama Mickiewicza - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Przeprowadzenie badań jakościowych z kluczowymi partnerami współpracującymi z IAM podczas Roku Polskiego w Wielkiej Brytanii.

37405 / 2015-03-17 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Departament Administracyjny MON - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Wykonanie badań społecznych na temat: Badanie marki Wojsko Polskie wraz z porównaniem przeprowadzonych badań z badaniami wykonanymi w 2012 r. oraz prezentacją wyników badań

464048 / 2013-11-14 - Podmiot prawa publicznego

Instytut Badań Edukacyjnych - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Badanie sposobów realizacji podstawy programowej z historii w szkołach ponadgimnazjalnych

211051 / 2013-10-10 - Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Przeprowadzenie badania społecznego pt. Równe traktowanie osób chorujących psychicznie na rynku pracy

285664 / 2009-08-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Opracowanie i przeprowadzenie wieloaspektowej diagnozy problemów i potrzeb społecznych, monitorowanie Strategii Wojewódzkiej w zakresie Polityki Społecznej dla Województwa Mazowieckiego na lata 2005 - 2013

102965 / 2013-06-07 - Podmiot prawa publicznego

Instytut Badań Edukacyjnych - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Badanie umiejętności historycznych absolwentów gimnazjum, znak sprawy: IBE/45/D/2013

245784 / 2014-07-23 - Podmiot prawa publicznego

Instytut Badań Edukacyjnych - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Wzorce uwagi wzrokowej w procesie rozwiązywania tekstowych zadań matematycznych wśród uczniów klas III szkoły podstawowej (badanie okulograficzne)