Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

55579 / 2011-02-16 - Administracja samorzÄ…dowa / Dzielnica Ursus m.st. Warszawy (Warszawa)

Świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych i pogotowia lekcyjnego w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - PO KL - Priorytet IX - działanie 9.1, poddziałanie 9.1.2.
Z podziałem na części zamówienia
Część III Zatrudnienie nauczycieli do prowadzenia zajęć w Gimnazjum Nr 132 -ul. Dzieci Warszawy 42, 02-495 Warszawa

Opis zamówienia

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Dopuszcza się:
- złożenie oferty częściowej na świadczenie usług w ramach: Części III.1.a, Części III.1.b, Części III.2.a, Części III.2.b, Części III.2.c, Części III.3.a, Części III.3.b, Części III.4.a, Części III.4.b, Części III.5.a, Części III.5.b, Części III.6.a, Części III.6.b, Części III.7.a, Części III.7.b, Części III.7.c, Części III.8.a, Części III.8.b,

Części III.1.a, Części III.1.b,

Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z modułu przedmioty humanistyczne w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Zgodnie z założeniem Projektu zajęcia wyrównawcze z zakresu przedmiotów humanistycznych prowadzone będą w oparciu o programy dydaktyczne opracowane w ramach projektu.

Zajęcia wyrównawcze odbywać się będą w grupach liczących do 20 osób uczęszczających do , Gimnazjum nr 132, w Warszawie.

W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z zakresu nauk humanistycznych będzie należało:
a) realizacja zajęć wyrównawczych z zakresu nauk humanistycznych zgodnie z opracowanym programem dydaktycznym;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.

Miejsce realizacji:
1. Dla Części III.1.a, Części III.1.b:
Gimnazjum nr 132
ul. Dzieci Warszawy 42
02-495 Warszawa

Liczba godzin:
Dla Części III.1.a: 222 h
Dla Części III.1.b: 222 h
Uwaga!!! Wskazana powyżej liczba godzin w ramach poszczególnych części może ulec zmianie ze względu na liczbę grup objętych projektem w danej placówce szkolnej i aktualne potrzeby uczestników projektu oraz inne zdarzenia losowe, których wystąpienia zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. Harmonogram zajęć wyrównawczych i pogotowia lekcyjnego będzie dostosowany do planu zajęć szkolnych placówek objętych projektem. Zgodnie z budżetem projektu i ułożonym harmonogramem zajęć łączna liczba godzin zbiorczo dla wszystkich ww. części nie może przekroczyć 2 091 h.

Termin realizacji: od daty podpisania umowy do dnia 30.04.2013 r.



Część III.2.a, Część III.2.b, Część III.2.c,

Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z modułu język angielski w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Zgodnie z założeniem Projektu zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego prowadzone będą w oparciu o programy dydaktyczne opracowane w ramach projektu.

Zajęcia wyrównawcze odbywać się będą w grupach liczących do 20 osób uczęszczających do Gimnazjum nr 132, w Warszawie.

W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z języka angielskiego będzie należało:
a) realizacja zajęć wyrównawczych z języka angielskiego zgodnie z opracowanym programem dydaktycznym;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.

Miejsce realizacji:
1. Dla Części III.2.a, Części III.2.b, Części III.2.c:
Gimnazjum nr 132
ul. Dzieci Warszawy 42
02-495 Warszawa

Liczba godzin:

Dla Części III.2.a: 146 h
Dla Części III.2.b: 146 h
Dla Części III.2.c: 146 h
Uwaga!!! Wskazana powyżej liczba godzin w ramach poszczególnych części może ulec zmianie ze względu na liczbę grup objętych projektem w danej placówce szkolnej i aktualne potrzeby uczestników projektu oraz inne zdarzenia losowe, których wystąpienia zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. Harmonogram zajęć wyrównawczych i pogotowia lekcyjnego będzie dostosowany do planu zajęć szkolnych placówek objętych projektem. Zgodnie z budżetem projektu i ułożonym harmonogramem zajęć łączna liczba godzin zbiorczo dla wszystkich ww. części nie może przekroczyć 2 071 h.

Termin realizacji: od daty podpisania umowy do dnia 30.04.2013 r.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
a) wykształcenie wyższe kierunkowe lub spełnienie kryteriów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400).
Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
80.00.00.00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe

Część III.3.a, Część III.3.b,

Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z modułu matematyka i fizyka w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Zgodnie z założeniem Projektu zajęcia wyrównawcze z zakresu matematyki i fizyki prowadzone będą w oparciu o programy dydaktyczne opracowane w ramach projektu.

Zajęcia wyrównawcze odbywać się będą w grupach liczących do 20 osób uczęszczających do Gimnazjum nr 132 w Warszawie.

W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z matematyki i fizyki będzie należało:
a) realizacja zajęć wyrównawczych z matematyki lub fizyki zgodnie z opracowanym programem dydaktycznym;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.

Miejsce realizacji:
1. Dla Części III.3.a, Części III.3.b:
Gimnazjum nr 132
ul. Dzieci Warszawy 42
02-495 Warszawa

Liczba godzin:
Dla Części III.3.a: 222 h
Dla Części III.3.b: 222 h
Uwaga!!! Wskazana powyżej liczba godzin w ramach poszczególnych części może ulec zmianie ze względu na liczbę grup objętych projektem w danej placówce szkolnej i aktualne potrzeby uczestników projektu oraz inne zdarzenia losowe, których wystąpienia zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. Harmonogram zajęć wyrównawczych i pogotowia lekcyjnego będzie dostosowany do planu zajęć szkolnych placówek objętych projektem. Zgodnie z budżetem projektu i ułożonym harmonogramem zajęć łączna liczba godzin zbiorczo dla wszystkich ww. części nie może przekroczyć 2 091 h.

Termin realizacji: od daty podpisania umowy do dnia 30.04.2013 r.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
a) wykształcenie wyższe kierunkowe lub spełnienie kryteriów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400);
Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
80.00.00.00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe

, Część III.4.a, Część III.4.b,

Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z modułu chemia i fizyka w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Zgodnie z założeniem Projektu zajęcia wyrównawcze z zakresu chemii i fizyki prowadzone będą w oparciu o programy dydaktyczne opracowane w ramach projektu.

Zajęcia wyrównawcze odbywać się będą w grupach liczących do 20 osób uczęszczających do Gimnazjum nr 132, w Warszawie.
W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z zakresu chemii i fizyki będzie należało:
a) realizacja zajęć wyrównawczych z chemii lub fizyki zgodnie z opracowanym programem dydaktycznym;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.

Miejsce realizacji:
1. Dla Części III.4.a, Części III.4.b:
Gimnazjum nr 132
ul. Dzieci Warszawy 42
02-495 Warszawa

Liczba godzin:
Dla Części III.4.a: 219 h
Dla Części III.4.b: 220 h

Uwaga!!! Wskazana powyżej liczba godzin w ramach poszczególnych części może ulec zmianie ze względu na liczbę grup objętych projektem w danej placówce szkolnej i aktualne potrzeby uczestników projektu oraz inne zdarzenia losowe, których wystąpienia zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. Harmonogram zajęć wyrównawczych i pogotowia lekcyjnego będzie dostosowany do planu zajęć szkolnych placówek objętych projektem. Zgodnie z budżetem projektu i ułożonym harmonogramem zajęć łączna liczba godzin zbiorczo dla wszystkich ww. części nie może przekroczyć 2 071 h.

Termin realizacji: od daty podpisania umowy do dnia 30.04.2013 r.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
a) wykształcenie wyższe kierunkowe lub spełnienie kryteriów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400).
Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
80.00.00.00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe

Część III.5.a, Część III.5.b,

Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z modułu ekologia,przedmioty przyrodnicze w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Zgodnie z założeniem Projektu zajęcia wyrównawcze z ekologii,przedmiotów przyrodniczych prowadzone będą w oparciu o programy dydaktyczne opracowane w ramach projektu (program dydaktyczny z zakresu ekologia,przedmioty przyrodnicze).

Zajęcia wyrównawcze odbywać się będą w grupach liczących do 20 osób uczęszczających do, Gimnazjum nr 132, w Warszawie.

W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z zakresu ekologii/przedmiotów przyrodniczych będzie należało:
a) realizacja zajęć wyrównawczych z ekologii,przedmiotów przyrodniczych zgodnie z opracowanym programem dydaktycznym;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.

Miejsce realizacji:
1. Dla Części III.5.a, Części III.5.b:
Gimnazjum nr 132
ul. Dzieci Warszawy 42
02-495 Warszawa

Liczba godzin:

Dla Części III.5.a: 93 h
Dla Części III.5.b: 94 h

Uwaga!!! Wskazana powyżej liczba godzin w ramach poszczególnych części może ulec zmianie ze względu na liczbę grup objętych projektem w danej placówce szkolnej i aktualne potrzeby uczestników projektu oraz inne zdarzenia losowe, których wystąpienia zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. Harmonogram zajęć wyrównawczych i pogotowia lekcyjnego będzie dostosowany do planu zajęć szkolnych placówek objętych projektem. Zgodnie z budżetem projektu i ułożonym harmonogramem zajęć łączna liczba godzin zbiorczo dla wszystkich ww. części nie może przekroczyć 883 h.

Termin realizacji: od daty podpisania umowy do dnia 30.04.2013 r.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
a) wykształcenie wyższe kierunkowe lub spełnienie kryteriów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400).
Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
80.00.00.00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe

Część III.6.a, Część III.6.b,

Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z języka polskiego dla uczestników projektu pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Zgodnie z założeniem Projektu celem pogotowia lekcyjnego jest umożliwienie uczestnikom projektu odrabiania lekcji oraz przygotowywania się do zajęć pod nadzorem nauczyciela specjalizującego się w nauczaniu języka polskiego.

Pogotowie lekcyjne będzie miało formę dyżurów, w związku z czym nie będzie się odbywać w grupach o określonej liczbie osób. Na dyżur będzie mógł się zgłosić każdy uczestnik projektu z placówki szkolnej: Gimnazjum nr 132, w Warszawie.
W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z języka polskiego będzie należało:
a) prowadzenie pogotowia lekcyjnego z języka polskiego - pomoc w odrabianiu lekcji oraz przygotowywanie się do zajęć;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.

Miejsce realizacji:
1. Dla Części III.6.a, Części III.6.b:
Gimnazjum nr 132
ul. Dzieci Warszawy 42
02-495 Warszawa

Liczba godzin:
Dla Części III.6.a: 110 h
Dla Części III.6.b: 111 h

Uwaga!!! Wskazana powyżej liczba godzin w ramach poszczególnych części może ulec zmianie ze względu na liczbę grup objętych projektem w danej placówce szkolnej i aktualne potrzeby uczestników projektu oraz inne zdarzenia losowe, których wystąpienia zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. Harmonogram zajęć wyrównawczych i pogotowia lekcyjnego będzie dostosowany do planu zajęć szkolnych placówek objętych projektem. Zgodnie z budżetem projektu i ułożonym harmonogramem zajęć łączna liczba godzin zbiorczo dla wszystkich ww. części nie może przekroczyć 1020 h.

Termin realizacji: od daty podpisania umowy do dnia 30.04.2013 r.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
a) wykształcenie wyższe kierunkowe lub spełnienie kryteriów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400).
Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
80.00.00.00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe

Część III.7.a, Część III.7.b, Część III.7.c,

Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z języka angielskiego dla uczestników projektu pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Zgodnie z założeniem Projektu celem pogotowia lekcyjnego jest umożliwienie uczestnikom projektu odrabiania lekcji oraz przygotowywania się do zajęć pod nadzorem nauczyciela specjalizującego się w nauczaniu języka angielskiego.

Pogotowie lekcyjne będzie miało formę dyżurów, w związku z czym nie będzie się odbywać w grupach o określonej liczbie osób. Na dyżur będzie mógł się zgłosić każdy uczestnik projektu z placówki szkolnej Gimnazjum nr 132, w Warszawie.

W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z języka angielskiego będzie należało:
a) prowadzenie pogotowia lekcyjnego z języka angielskiego - pomoc w odrabianiu lekcji oraz przygotowywanie się do zajęć;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.

Miejsce realizacji:
1. Dla Części III.7.a, Części III.7.b, Części III.7.c:
Gimnazjum nr 132
ul. Dzieci Warszawy 42
02-495 Warszawa
Liczba godzin:
h
Dla Części III.7.a: 73 h
Dla Części III.7.b: 73 h
Dla Części III.7.c: 74 h

Uwaga!!! Wskazana powyżej liczba godzin w ramach poszczególnych części może ulec zmianie ze względu na liczbę grup objętych projektem w danej placówce szkolnej i aktualne potrzeby uczestników projektu oraz inne zdarzenia losowe, których wystąpienia zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. Harmonogram zajęć wyrównawczych i pogotowia lekcyjnego będzie dostosowany do planu zajęć szkolnych placówek objętych projektem. Zgodnie z budżetem projektu i ułożonym harmonogramem zajęć łączna liczba godzin zbiorczo dla wszystkich ww. części nie może przekroczyć 1020 h.

Termin realizacji: od daty podpisania umowy do dnia 30.04.2013 r.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
a) wykształcenie wyższe kierunkowe lub spełnienie kryteriów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400).
Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
80.00.00.00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe

Część I.8.a, Część I.8.b, Część II.8.a, Część II.8.b, Część III.8.a, Część III.8.b, Część IV.8.a, Część IV.8.b, Część IV.8.c

Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z matematyki dla uczestników projektu pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych


Zgodnie z założeniem Projektu celem pogotowia lekcyjnego jest umożliwienie uczestnikom projektu odrabiania lekcji oraz przygotowywania się do zajęć pod nadzorem nauczyciela specjalizującego się w nauczaniu matematyki.

Pogotowie lekcyjne będzie miało formę dyżurów, w związku z czym nie będzie się odbywać w grupach o określonej liczbie osób. Na dyżur będzie mógł się zgłosić każdy uczestnik projektu z placówki szkolnej: Gimnazjum nr 132, w Warszawie.

W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z matematyki będzie należało:
a) prowadzenie pogotowia lekcyjnego z matematyki - pomoc w odrabianiu lekcji oraz przygotowywanie się do zajęć;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.

Miejsce realizacji:
1. Dla Części III.8.a, Części III.8.b:
Gimnazjum nr 132
ul. Dzieci Warszawy 42
02-495 Warszawa

Liczba godzin:
Dla Części III.8.a: 110 h
Dla Części III.8.b: 111 h

Uwaga!!! Wskazana powyżej liczba godzin w ramach poszczególnych części może ulec zmianie ze względu na liczbę grup objętych projektem w danej placówce szkolnej i aktualne potrzeby uczestników projektu oraz inne zdarzenia losowe, których wystąpienia zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. Harmonogram zajęć wyrównawczych i pogotowia lekcyjnego będzie dostosowany do planu zajęć szkolnych placówek objętych projektem. Zgodnie z budżetem projektu i ułożonym harmonogramem zajęć łączna liczba godzin zbiorczo dla wszystkich ww. części nie może przekroczyć 1020 h.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 55579

Data publikacji: 2011-02-16

Nazwa: Dzielnica Ursus m.st. Warszawy

Ulica: Plac Czerwca 1976 roku 1

Numer domu: 1

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-495

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 022 4786000

Numer faxu: 0-22 4786011

Adres strony internetowej: www.ursus.warszawa.pl

Regon: 01525966001220

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych i pogotowia lekcyjnego w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - PO KL - Priorytet IX - działanie 9.1, poddziałanie 9.1.2.
Z podziałem na części zamówienia
Część III Zatrudnienie nauczycieli do prowadzenia zajęć w Gimnazjum Nr 132 -ul. Dzieci Warszawy 42, 02-495 Warszawa

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Dopuszcza się:
- złożenie oferty częściowej na świadczenie usług w ramach: Części III.1.a, Części III.1.b, Części III.2.a, Części III.2.b, Części III.2.c, Części III.3.a, Części III.3.b, Części III.4.a, Części III.4.b, Części III.5.a, Części III.5.b, Części III.6.a, Części III.6.b, Części III.7.a, Części III.7.b, Części III.7.c, Części III.8.a, Części III.8.b,

Części III.1.a, Części III.1.b,

Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z modułu przedmioty humanistyczne w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Zgodnie z założeniem Projektu zajęcia wyrównawcze z zakresu przedmiotów humanistycznych prowadzone będą w oparciu o programy dydaktyczne opracowane w ramach projektu.

Zajęcia wyrównawcze odbywać się będą w grupach liczących do 20 osób uczęszczających do , Gimnazjum nr 132, w Warszawie.

W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z zakresu nauk humanistycznych będzie należało:
a) realizacja zajęć wyrównawczych z zakresu nauk humanistycznych zgodnie z opracowanym programem dydaktycznym;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.

Miejsce realizacji:
1. Dla Części III.1.a, Części III.1.b:
Gimnazjum nr 132
ul. Dzieci Warszawy 42
02-495 Warszawa

Liczba godzin:
Dla Części III.1.a: 222 h
Dla Części III.1.b: 222 h
Uwaga!!! Wskazana powyżej liczba godzin w ramach poszczególnych części może ulec zmianie ze względu na liczbę grup objętych projektem w danej placówce szkolnej i aktualne potrzeby uczestników projektu oraz inne zdarzenia losowe, których wystąpienia zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. Harmonogram zajęć wyrównawczych i pogotowia lekcyjnego będzie dostosowany do planu zajęć szkolnych placówek objętych projektem. Zgodnie z budżetem projektu i ułożonym harmonogramem zajęć łączna liczba godzin zbiorczo dla wszystkich ww. części nie może przekroczyć 2 091 h.

Termin realizacji: od daty podpisania umowy do dnia 30.04.2013 r.



Część III.2.a, Część III.2.b, Część III.2.c,

Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z modułu język angielski w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Zgodnie z założeniem Projektu zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego prowadzone będą w oparciu o programy dydaktyczne opracowane w ramach projektu.

Zajęcia wyrównawcze odbywać się będą w grupach liczących do 20 osób uczęszczających do Gimnazjum nr 132, w Warszawie.

W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z języka angielskiego będzie należało:
a) realizacja zajęć wyrównawczych z języka angielskiego zgodnie z opracowanym programem dydaktycznym;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.

Miejsce realizacji:
1. Dla Części III.2.a, Części III.2.b, Części III.2.c:
Gimnazjum nr 132
ul. Dzieci Warszawy 42
02-495 Warszawa

Liczba godzin:

Dla Części III.2.a: 146 h
Dla Części III.2.b: 146 h
Dla Części III.2.c: 146 h
Uwaga!!! Wskazana powyżej liczba godzin w ramach poszczególnych części może ulec zmianie ze względu na liczbę grup objętych projektem w danej placówce szkolnej i aktualne potrzeby uczestników projektu oraz inne zdarzenia losowe, których wystąpienia zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. Harmonogram zajęć wyrównawczych i pogotowia lekcyjnego będzie dostosowany do planu zajęć szkolnych placówek objętych projektem. Zgodnie z budżetem projektu i ułożonym harmonogramem zajęć łączna liczba godzin zbiorczo dla wszystkich ww. części nie może przekroczyć 2 071 h.

Termin realizacji: od daty podpisania umowy do dnia 30.04.2013 r.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
a) wykształcenie wyższe kierunkowe lub spełnienie kryteriów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400).
Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
80.00.00.00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe

Część III.3.a, Część III.3.b,

Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z modułu matematyka i fizyka w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Zgodnie z założeniem Projektu zajęcia wyrównawcze z zakresu matematyki i fizyki prowadzone będą w oparciu o programy dydaktyczne opracowane w ramach projektu.

Zajęcia wyrównawcze odbywać się będą w grupach liczących do 20 osób uczęszczających do Gimnazjum nr 132 w Warszawie.

W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z matematyki i fizyki będzie należało:
a) realizacja zajęć wyrównawczych z matematyki lub fizyki zgodnie z opracowanym programem dydaktycznym;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.

Miejsce realizacji:
1. Dla Części III.3.a, Części III.3.b:
Gimnazjum nr 132
ul. Dzieci Warszawy 42
02-495 Warszawa

Liczba godzin:
Dla Części III.3.a: 222 h
Dla Części III.3.b: 222 h
Uwaga!!! Wskazana powyżej liczba godzin w ramach poszczególnych części może ulec zmianie ze względu na liczbę grup objętych projektem w danej placówce szkolnej i aktualne potrzeby uczestników projektu oraz inne zdarzenia losowe, których wystąpienia zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. Harmonogram zajęć wyrównawczych i pogotowia lekcyjnego będzie dostosowany do planu zajęć szkolnych placówek objętych projektem. Zgodnie z budżetem projektu i ułożonym harmonogramem zajęć łączna liczba godzin zbiorczo dla wszystkich ww. części nie może przekroczyć 2 091 h.

Termin realizacji: od daty podpisania umowy do dnia 30.04.2013 r.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
a) wykształcenie wyższe kierunkowe lub spełnienie kryteriów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400);
Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
80.00.00.00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe

, Część III.4.a, Część III.4.b,

Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z modułu chemia i fizyka w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Zgodnie z założeniem Projektu zajęcia wyrównawcze z zakresu chemii i fizyki prowadzone będą w oparciu o programy dydaktyczne opracowane w ramach projektu.

Zajęcia wyrównawcze odbywać się będą w grupach liczących do 20 osób uczęszczających do Gimnazjum nr 132, w Warszawie.
W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z zakresu chemii i fizyki będzie należało:
a) realizacja zajęć wyrównawczych z chemii lub fizyki zgodnie z opracowanym programem dydaktycznym;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.

Miejsce realizacji:
1. Dla Części III.4.a, Części III.4.b:
Gimnazjum nr 132
ul. Dzieci Warszawy 42
02-495 Warszawa

Liczba godzin:
Dla Części III.4.a: 219 h
Dla Części III.4.b: 220 h

Uwaga!!! Wskazana powyżej liczba godzin w ramach poszczególnych części może ulec zmianie ze względu na liczbę grup objętych projektem w danej placówce szkolnej i aktualne potrzeby uczestników projektu oraz inne zdarzenia losowe, których wystąpienia zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. Harmonogram zajęć wyrównawczych i pogotowia lekcyjnego będzie dostosowany do planu zajęć szkolnych placówek objętych projektem. Zgodnie z budżetem projektu i ułożonym harmonogramem zajęć łączna liczba godzin zbiorczo dla wszystkich ww. części nie może przekroczyć 2 071 h.

Termin realizacji: od daty podpisania umowy do dnia 30.04.2013 r.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
a) wykształcenie wyższe kierunkowe lub spełnienie kryteriów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400).
Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
80.00.00.00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe

Część III.5.a, Część III.5.b,

Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z modułu ekologia,przedmioty przyrodnicze w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Zgodnie z założeniem Projektu zajęcia wyrównawcze z ekologii,przedmiotów przyrodniczych prowadzone będą w oparciu o programy dydaktyczne opracowane w ramach projektu (program dydaktyczny z zakresu ekologia,przedmioty przyrodnicze).

Zajęcia wyrównawcze odbywać się będą w grupach liczących do 20 osób uczęszczających do, Gimnazjum nr 132, w Warszawie.

W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z zakresu ekologii/przedmiotów przyrodniczych będzie należało:
a) realizacja zajęć wyrównawczych z ekologii,przedmiotów przyrodniczych zgodnie z opracowanym programem dydaktycznym;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.

Miejsce realizacji:
1. Dla Części III.5.a, Części III.5.b:
Gimnazjum nr 132
ul. Dzieci Warszawy 42
02-495 Warszawa

Liczba godzin:

Dla Części III.5.a: 93 h
Dla Części III.5.b: 94 h

Uwaga!!! Wskazana powyżej liczba godzin w ramach poszczególnych części może ulec zmianie ze względu na liczbę grup objętych projektem w danej placówce szkolnej i aktualne potrzeby uczestników projektu oraz inne zdarzenia losowe, których wystąpienia zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. Harmonogram zajęć wyrównawczych i pogotowia lekcyjnego będzie dostosowany do planu zajęć szkolnych placówek objętych projektem. Zgodnie z budżetem projektu i ułożonym harmonogramem zajęć łączna liczba godzin zbiorczo dla wszystkich ww. części nie może przekroczyć 883 h.

Termin realizacji: od daty podpisania umowy do dnia 30.04.2013 r.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
a) wykształcenie wyższe kierunkowe lub spełnienie kryteriów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400).
Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
80.00.00.00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe

Część III.6.a, Część III.6.b,

Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z języka polskiego dla uczestników projektu pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Zgodnie z założeniem Projektu celem pogotowia lekcyjnego jest umożliwienie uczestnikom projektu odrabiania lekcji oraz przygotowywania się do zajęć pod nadzorem nauczyciela specjalizującego się w nauczaniu języka polskiego.

Pogotowie lekcyjne będzie miało formę dyżurów, w związku z czym nie będzie się odbywać w grupach o określonej liczbie osób. Na dyżur będzie mógł się zgłosić każdy uczestnik projektu z placówki szkolnej: Gimnazjum nr 132, w Warszawie.
W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z języka polskiego będzie należało:
a) prowadzenie pogotowia lekcyjnego z języka polskiego - pomoc w odrabianiu lekcji oraz przygotowywanie się do zajęć;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.

Miejsce realizacji:
1. Dla Części III.6.a, Części III.6.b:
Gimnazjum nr 132
ul. Dzieci Warszawy 42
02-495 Warszawa

Liczba godzin:
Dla Części III.6.a: 110 h
Dla Części III.6.b: 111 h

Uwaga!!! Wskazana powyżej liczba godzin w ramach poszczególnych części może ulec zmianie ze względu na liczbę grup objętych projektem w danej placówce szkolnej i aktualne potrzeby uczestników projektu oraz inne zdarzenia losowe, których wystąpienia zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. Harmonogram zajęć wyrównawczych i pogotowia lekcyjnego będzie dostosowany do planu zajęć szkolnych placówek objętych projektem. Zgodnie z budżetem projektu i ułożonym harmonogramem zajęć łączna liczba godzin zbiorczo dla wszystkich ww. części nie może przekroczyć 1020 h.

Termin realizacji: od daty podpisania umowy do dnia 30.04.2013 r.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
a) wykształcenie wyższe kierunkowe lub spełnienie kryteriów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400).
Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
80.00.00.00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe

Część III.7.a, Część III.7.b, Część III.7.c,

Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z języka angielskiego dla uczestników projektu pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Zgodnie z założeniem Projektu celem pogotowia lekcyjnego jest umożliwienie uczestnikom projektu odrabiania lekcji oraz przygotowywania się do zajęć pod nadzorem nauczyciela specjalizującego się w nauczaniu języka angielskiego.

Pogotowie lekcyjne będzie miało formę dyżurów, w związku z czym nie będzie się odbywać w grupach o określonej liczbie osób. Na dyżur będzie mógł się zgłosić każdy uczestnik projektu z placówki szkolnej Gimnazjum nr 132, w Warszawie.

W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z języka angielskiego będzie należało:
a) prowadzenie pogotowia lekcyjnego z języka angielskiego - pomoc w odrabianiu lekcji oraz przygotowywanie się do zajęć;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.

Miejsce realizacji:
1. Dla Części III.7.a, Części III.7.b, Części III.7.c:
Gimnazjum nr 132
ul. Dzieci Warszawy 42
02-495 Warszawa
Liczba godzin:
h
Dla Części III.7.a: 73 h
Dla Części III.7.b: 73 h
Dla Części III.7.c: 74 h

Uwaga!!! Wskazana powyżej liczba godzin w ramach poszczególnych części może ulec zmianie ze względu na liczbę grup objętych projektem w danej placówce szkolnej i aktualne potrzeby uczestników projektu oraz inne zdarzenia losowe, których wystąpienia zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. Harmonogram zajęć wyrównawczych i pogotowia lekcyjnego będzie dostosowany do planu zajęć szkolnych placówek objętych projektem. Zgodnie z budżetem projektu i ułożonym harmonogramem zajęć łączna liczba godzin zbiorczo dla wszystkich ww. części nie może przekroczyć 1020 h.

Termin realizacji: od daty podpisania umowy do dnia 30.04.2013 r.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
a) wykształcenie wyższe kierunkowe lub spełnienie kryteriów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400).
Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
80.00.00.00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe

Część I.8.a, Część I.8.b, Część II.8.a, Część II.8.b, Część III.8.a, Część III.8.b, Część IV.8.a, Część IV.8.b, Część IV.8.c

Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z matematyki dla uczestników projektu pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych


Zgodnie z założeniem Projektu celem pogotowia lekcyjnego jest umożliwienie uczestnikom projektu odrabiania lekcji oraz przygotowywania się do zajęć pod nadzorem nauczyciela specjalizującego się w nauczaniu matematyki.

Pogotowie lekcyjne będzie miało formę dyżurów, w związku z czym nie będzie się odbywać w grupach o określonej liczbie osób. Na dyżur będzie mógł się zgłosić każdy uczestnik projektu z placówki szkolnej: Gimnazjum nr 132, w Warszawie.

W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z matematyki będzie należało:
a) prowadzenie pogotowia lekcyjnego z matematyki - pomoc w odrabianiu lekcji oraz przygotowywanie się do zajęć;
b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień;
c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań;
d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej;
e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej;
f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej;
g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej;
h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków;
i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów;
j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu.

Miejsce realizacji:
1. Dla Części III.8.a, Części III.8.b:
Gimnazjum nr 132
ul. Dzieci Warszawy 42
02-495 Warszawa

Liczba godzin:
Dla Części III.8.a: 110 h
Dla Części III.8.b: 111 h

Uwaga!!! Wskazana powyżej liczba godzin w ramach poszczególnych części może ulec zmianie ze względu na liczbę grup objętych projektem w danej placówce szkolnej i aktualne potrzeby uczestników projektu oraz inne zdarzenia losowe, których wystąpienia zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. Harmonogram zajęć wyrównawczych i pogotowia lekcyjnego będzie dostosowany do planu zajęć szkolnych placówek objętych projektem. Zgodnie z budżetem projektu i ułożonym harmonogramem zajęć łączna liczba godzin zbiorczo dla wszystkich ww. części nie może przekroczyć 1020 h.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/04/2013

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Zaliczka: Nie

Uprawnienia: nie dotyczy

Wiedza i doświadczenie: nie dotyczy

Potencjał techniczny: nie dotyczy

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Dysponuje lub wykaże, że będzie dysponował osobą dla każdej części zamówienia, posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe lub spełnienie kryteriów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli mniemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. nr 50 poz. 400). Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonego wykazu.
Wykonawca dołączy oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia może być spełniony łącznie. Zamawiający dokonując oceny oferty pod kątem osób zdolnych do realizacji zamówienia oceni, czy wykaz i załączone oświadczenie potwierdzają spełnianie warunku w wyżej wymienionym zakresie. Jeżeli Wykonawca nie spełni warunku osób zdolnych do realizacji zamówienia w pełnym zakresie, będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.

Sytuacja ekonomiczna: nie dotyczy

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie nr 7: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
- Formularz oferta (sporządzony według wzoru druku - załącznik nr 4 do S.I.W.Z.)

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
a) Zmianę liczby godzin ze względu na zmianę liczby grup w placówkach szkolnych objętych projektem i aktualne potrzeby uczestników projektu,
b) zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania zamówienia,
c) siły wyższej,
d) rezygnacji z części zamówienia przez Zamawiającego.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.ursus.warszawa.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
02-495 Warszawa Plac Czerwca 1976 Roku Nr 1, Zespół Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy. Cena SIWZ 25 zł.

Data składania wniosków, ofert: 25/02/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Urząd Dzielnicy Ursus Warszawa Plac Czerwca 1976r Nr1 pok.14 Przyjmowanie korespondencji, skarg.

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
W ramach Europejskiego Funduszu Społecznego -PO KL - Priorytet IX - działanie 9.1., poddziałanie 9.1.2.

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Podobne przetargi

142166 / 2011-06-03 - Inny: szkoła publiczna

Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica - Pruszków (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie dodatkowych zajęć wyrównawczo - dydaktycznych z matematyki dla uczniów Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej z Zespołu Szkół Nr 1 im. S. Staszica w Pruszkowie w ramach realizacji projektu - Mobilni zawodowo i gotowi na nowe wyzwania - współfinansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL.

82331 / 2011-03-14 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4 - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolenie grupowe z obsługi ACL organizowanie dla pracowników IA wykonujących zadania w zakresie funduszy strukturalnych

455198 / 2013-11-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej-Curie - Płock (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć wyrównawczych i doskonalących z matematyki i języka angielskiego zawodowego, prowadzenie zajęć doskonalących w zawodach elektromechanik pojazdów samochodowych, mechanik pojazdów samochodowych, technik mechanik, technik informatyk dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej - Curie w Płocku w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn. Nowe kwalifikacje zawodowe kluczem do sukcesu na rynku pracy.

99998 / 2015-04-30 - Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Narodowe Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
świadczenie usług edukacyjnych w ramach cyklu szkoleń dla animatorów kultury programu Kadra Kultury

96174 / 2013-03-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Sulejówek - Sulejówek (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych w Zespole Szkół nr 2 z oddziałami integracyjnymi w Sulejówku dla uczestników projektu Równy start w przyszłość realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego

106926 / 2011-05-10 - Inny: szkoła publiczna

Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica - Pruszków (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług polegających na udzieleniu dodatkowego indywidualnego wsparcia pedagogicznego w ramach projektu - Mobilni zawodowo i gotowi na nowe wyzwania - współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS w ramach PO KL, realizowanego w Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Pruszkowie

320236 / 2014-09-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Gostynin - Gostynin (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość - zajęcia edukacyjne

209433 / 2014-10-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w PÅ‚ocku - PÅ‚ock (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie w ramach projektu Moja wiedza - mój sukces zawodowy

383042 / 2014-11-21 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Miasta PÅ‚ocka - PÅ‚ock (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
wykonanie robót dodatkowych w branży budowlanej i sanitarnej związanych z rozbudową drogi publicznej gminnej ulicy Zbożowej w Płocku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ulicy Bliskiej i Zbożowej w Płocku wraz z brakującą infrastrukturą.

224952 / 2013-06-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Dzielnica Ursus m.st. Warszawy - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zatrudnienie nauczycieli do prowadzenia zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, dodatkowych, sportowych i tanecznych oraz zajęć wyrównawczych dla klas III w ramach projektu Nasza szkoła jest fajna, współfinansowanego ze środków UE- Europejskiego Funduszu Społecznego- PO KL- Priorytet IX - działanie 9.1. poddzialanie 9.1.2. Zadanie nr 3: Zatrudnienie nauczycieli w Szkole Podstawowej nr 4 - ul. Walerego Sławka nr 9, 02-495 Warszawa - do prowadzenia zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, dodatkowych, sportowych i tanecznych oraz zajęć wyrównawczych dla klas III w podziale na 30 części.

299178 / 2010-09-21 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Miasta PÅ‚ocka - PÅ‚ock (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkolenia Gospodarowanie i inwentaryzacja majątku trwałego

239027 / 2008-09-29 - Inny: spółka z o.o.

ECORYS Polska - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kompleksowa usługa realizacji szkolenia dotyczącego metod i narzędzi IPD w ramach projektu Centra Kształcenia na Odległość na Wsiach dla 404 centrów wraz z przygotowaniem i dystrybucją materiałów szkoleniowych.

113948 / 2011-05-15 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Opracowanie programów nauczania i materiałów do prowadzenia lekcji i konsultacji on-line dla uzupełniającego programu nauczania, szkoła podstawowa kl. I-III (ramowy program nauczania), szkoła podstawowa kl. IV-VI (ramowy program nauczania), dla gimnazjum kl. I-III (ramowy program nauczania), dla liceum kl. I-III (ramowy program nauczania) na potrzeby projektu Otwarta szkoła - system wsparcia uczniów migrujących.

385598 / 2011-11-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Pokrzywnica - Pokrzywnica (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - Wsparcie psychologiczno- pedagogiczne

268847 / 2008-10-16 - Inny: instytucja kultury

Narodowe Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
dot. przygotowania scenariusza warsztatów oraz ich przeprowadzenie w ramach projektu Porozmawiajmy - Europejskie debaty o wartościach w ramach projektu ERDM

66779 / 2012-03-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Ostrołęka - Ostrołęka (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych dla dzieci z klas I-III szkół podstawowych w Ostrołęce, realizowanych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III

13990 / 2011-01-27 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Zespół Szkół dla Dzieci Obywateli Polskich Czasowo Przebywających za Granicą - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie lekcji i konsultacji on-line przez nauczycieli dla uczniów Zespołu Szkół dla Dzieci Obywateli Polskich Czasowo Przebywających za Granicą na platformie internetowej w ramach projektu Otwarta szkoła - system wsparcia uczniów migrujących współfinansowanego w priorytecie Wysoka jakość systemu Oświaty, działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, poddziałanie 3.3.3 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty systemowe przewidzianym do realizacji w okresie od 01.04.2010 r. do 31.12.2012 r..

389782 / 2013-09-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Myszyniec - Myszyniec (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna w projekcie systemowym pt. Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Myszyniec

57728 / 2015-03-16 - Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Narodowe Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
świadczenie usług edukacyjnych w ramach szkoleń programów Kadra Kultury realizowanych w 2015 r.

489888 / 2013-11-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Chorzele - Chorzele (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja wyjazdów edukacyjnych, prowadzenie zajęć dydaktycznych oraz zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do 4 szkół na terenie Gminy Chorzele: Publicznego Gimnazjum w Duczyminie, Publicznego Gimnazjum w Krzynowłodze Wielkiej, Szkoły Podstawowej w Zarębach oraz Szkoły Podstawowej w Chorzelach, w ramach projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego