Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

297753 / 2011-11-15 - / Gmina Czersk (Czersk)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2011-11-15 pod pozycją 297699. Zobacz ogłoszenie 297699 / 2011-11-15 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 297753

Data publikacji: 2011-11-15

Nazwa: Gmina Czersk

Ulica: ul. Kościuszki 27

Numer domu: 27

Miejscowość: Czersk

Kod pocztowy: 89-650

Województwo / kraj: pomorskie

Numer telefonu: 052 3954860

Numer faxu: 052 3954811

Regon: 09235127400000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 297699

Data wydania biuletynu: 2011-11-15

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: II.1.1)

Przed wprowadzeniem zmainy:
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: My - każdy za nas - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów klas I - III w Gminie Czersk.

Po wprowadzeniu zmiany:
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: My - każdy z nas - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów klas I - III w Gminie Czersk.

Miejsce składania: II.1.3)

Przed wprowadzeniem zmainy:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: My - każdy za nas - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów klas I - III w Gminie Czersk. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje usługę edukacyjną w czterech szkołach podstawowych na terenie Gminy Czersk, tj. Szkoła Podstawowa nr 1 w Czersku, Szkoła Podstawowa w Łęgu, Szkoła Podstawowa w Rytlu i Szkoła Podstawowa w Gotelpiu. 2.Przedmiot obejmuje 95 części, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 3.Szczegółowy zakres zamówienia: 3.1.Nazwa, opis zajęć wraz z ilością grup oraz podział na części zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 3.2.Wykonawcy do przeprowadzenia zajęć, o których mowa w załączniku nr 7 otrzymają od Zamawiającego narzędzia, materiały dydaktyczne, wspomagające prowadzenie zajęć. 3.3.W ramach prowadzonych zajęć Wykonawca zobowiązany jest również do: 3.3.1.sporządzenia szczegółowego harmonogramu zajęć wskazanych w załączniku nr 7 do SIWZ dostosowanego do planu lekcji obowiązującego w danej Szkole i zaakceptowanego przez Dyrektora Szkoły i Kierownika Projektu (zajęcia prowadzone mogą być wyłącznie w czasie wolnym od zajęć, których realizacja wynika z arkusza organizacji Szkoły z uwzględnieniem godzin przywozu i odbioru dzieci przez autobus szkolny z wyłączeniem ferii, przerw świątecznych i innych dni ustawowo wolnych od nauki szkolnej). 3.3.2.zastosowania zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb w odniesieniu do problematyki Projektu i jego uczestników, 3.3.3.systematycznego i prawidłowego prowadzenia dokumentacji zajęć, 3.3.4.świadczenia usługi w terminach określonych w harmonogramie, 3.3.5.sporządzania sprawozdań na koniec każdego z semestrów z realizacji zajęć i przekazywanie ich Szkolnemu Koordynatorowi danej Szkoły / Kierownikowi Projektu, 3.3.6.udostępnienia całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac uczniów wytworzonych w trakcie prowadzonych zajęć), na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego lub organom kontrolującym. 3.3.7.przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), 3.3.8.wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu Projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.3.9.przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczenia Projektu w ramach POKL. 3.3.10.realizacji indywidualnych programów zajęć ukierunkowanych na realizację celów Projektu opracowanych przez zespół nauczycieli danej Szkoły odpowiadającej za indywidualizację programów nauczania i wychowania, 3.3.11.opracowania, przeprowadzenia i analizy testów kompetencji (badań osiągnięć), sprawdzianów lub innej formy oceny dającej możliwości sprawdzenia przyrostu wiedzy i umiejętności uczniów objętych wsparciem - na początku realizacji zajęć, w trakcie oraz na zakończenie udziału beneficjentów ostatecznych w Projekcie, 3.3.12.prowadzenia zajęć dydaktycznych rozwijających indywidualne kompetencje, umiejętności zgodnie z potrzebami edukacyjnymi uczniów, 3.3.13.dokonywania oceny postępów Beneficjentów Ostatecznych, 3.3.14.dokumentowania przeprowadzenia każdych zajęć z uczniami poprzez wpisy do dziennika zajęć, 3.3.15.gromadzenia dokumentacji fotograficznej, 3.3.16.współpracy ze Szkolnym Koordynatorem Projektu w Szkole i Kierownikiem Projektu w zakresie monitoringu oraz ewaluacji Projektu, 3.3.17.udziału w spotkaniach: zespołu koordynującego i Kierownika Projektu z beneficjentami - rodzicami, członkami rodzin, 3.3.18.współpracy z organem prowadzącym, 3.3.19.wykonywania innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji Projektu. 3.4.Wykonawca zobowiązany jest do informowania Kierownika Projektu i Szkolnego Koordynatora o wszelkich odstępstwach od harmonogramu realizacji zajęć. 3.5.Jednostka lekcyjna (1 godzina lekcyjna) określona w SIWZ stanowi okres 45 minut. 3.6.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: 3.6.1. bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, 3.6.2.jakość i terminowość prowadzonych zajęć, 3.6.3.szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy, 3.6.4. wykorzystanie sprzętu i materiałów dydaktycznych, zakupionych w ramach Projektu zgodnie z ich przeznaczeniem oraz dbałość o ich należyty stan, 3.6.5.należyte utrzymanie stanu nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni/sali, w której będą prowadzone zajęcia. 4.Cele Projektu. 4.1.Głównym celem Projektu jest wsparcie indywidualnego rozwoju 330 uczniów (151 uczniów i 179 uczennic) klas I-III szkół podstawowych w Gminie Czersk dostosowanych do ich zdiagnozowanych potrzeb w okresie realizacji Projektu 2011/2013. 4.2.Cele szczegółowe Projektu: 4.2.1.Zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych i rozwojowych uczniów i uczennic szkół podstawowych z Gminy Czersk poprzez udział w dodatkowych zajęciach wyrównawczych w okresie 2011/2013. 4.2.2.Rozwój zainteresowań i uzdolnień uczniów i uczennic szkół podstawowych z Gminy Czersk poprzez zwiększenie liczby zajęć dodatkowych w okresie 2011/2013. 4.2.3.Zwiększenie dostępności i wzmocnienie psychologiczne uczniów oraz uczennic szkół podstawowych z Gminy Czersk poprzez udział w dodatkowych zajęciach wyrównawczych w okresie 2011/2013..

Po wprowadzeniu zmiany:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: My - każdy z nas - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów klas I - III w Gminie Czersk. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje usługę edukacyjną w czterech szkołach podstawowych na terenie Gminy Czersk, tj. Szkoła Podstawowa nr 1 w Czersku, Szkoła Podstawowa w Łęgu, Szkoła Podstawowa w Rytlu i Szkoła Podstawowa w Gotelpiu. 2.Przedmiot obejmuje 95 części, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 3.Szczegółowy zakres zamówienia: 3.1.Nazwa, opis zajęć wraz z ilością grup oraz podział na części zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 3.2.Wykonawcy do przeprowadzenia zajęć, o których mowa w załączniku nr 7 otrzymają od Zamawiającego narzędzia, materiały dydaktyczne, wspomagające prowadzenie zajęć. 3.3.W ramach prowadzonych zajęć Wykonawca zobowiązany jest również do: 3.3.1.sporządzenia szczegółowego harmonogramu zajęć wskazanych w załączniku nr 7 do SIWZ dostosowanego do planu lekcji obowiązującego w danej Szkole i zaakceptowanego przez Dyrektora Szkoły i Kierownika Projektu (zajęcia prowadzone mogą być wyłącznie w czasie wolnym od zajęć, których realizacja wynika z arkusza organizacji Szkoły z uwzględnieniem godzin przywozu i odbioru dzieci przez autobus szkolny z wyłączeniem ferii, przerw świątecznych i innych dni ustawowo wolnych od nauki szkolnej). 3.3.2.zastosowania zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb w odniesieniu do problematyki Projektu i jego uczestników, 3.3.3.systematycznego i prawidłowego prowadzenia dokumentacji zajęć, 3.3.4.świadczenia usługi w terminach określonych w harmonogramie, 3.3.5.sporządzania sprawozdań na koniec każdego z semestrów z realizacji zajęć i przekazywanie ich Szkolnemu Koordynatorowi danej Szkoły / Kierownikowi Projektu, 3.3.6.udostępnienia całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac uczniów wytworzonych w trakcie prowadzonych zajęć), na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego lub organom kontrolującym. 3.3.7.przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), 3.3.8.wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu Projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.3.9.przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczenia Projektu w ramach POKL. 3.3.10.realizacji indywidualnych programów zajęć ukierunkowanych na realizację celów Projektu opracowanych przez zespół nauczycieli danej Szkoły odpowiadającej za indywidualizację programów nauczania i wychowania, 3.3.11.opracowania, przeprowadzenia i analizy testów kompetencji (badań osiągnięć), sprawdzianów lub innej formy oceny dającej możliwości sprawdzenia przyrostu wiedzy i umiejętności uczniów objętych wsparciem - na początku realizacji zajęć, w trakcie oraz na zakończenie udziału beneficjentów ostatecznych w Projekcie, 3.3.12.prowadzenia zajęć dydaktycznych rozwijających indywidualne kompetencje, umiejętności zgodnie z potrzebami edukacyjnymi uczniów, 3.3.13.dokonywania oceny postępów Beneficjentów Ostatecznych, 3.3.14.dokumentowania przeprowadzenia każdych zajęć z uczniami poprzez wpisy do dziennika zajęć, 3.3.15.gromadzenia dokumentacji fotograficznej, 3.3.16.współpracy ze Szkolnym Koordynatorem Projektu w Szkole i Kierownikiem Projektu w zakresie monitoringu oraz ewaluacji Projektu, 3.3.17.udziału w spotkaniach: zespołu koordynującego i Kierownika Projektu z beneficjentami - rodzicami, członkami rodzin, 3.3.18.współpracy z organem prowadzącym, 3.3.19.wykonywania innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji Projektu. 3.4.Wykonawca zobowiązany jest do informowania Kierownika Projektu i Szkolnego Koordynatora o wszelkich odstępstwach od harmonogramu realizacji zajęć. 3.5.Jednostka lekcyjna (1 godzina lekcyjna) określona w SIWZ stanowi okres 45 minut. 3.6.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: 3.6.1. bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, 3.6.2.jakość i terminowość prowadzonych zajęć, 3.6.3.szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy, 3.6.4. wykorzystanie sprzętu i materiałów dydaktycznych, zakupionych w ramach Projektu zgodnie z ich przeznaczeniem oraz dbałość o ich należyty stan, 3.6.5.należyte utrzymanie stanu nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni/sali, w której będą prowadzone zajęcia. 4.Cele Projektu. 4.1.Głównym celem Projektu jest wsparcie indywidualnego rozwoju 330 uczniów (151 uczniów i 179 uczennic) klas I-III szkół podstawowych w Gminie Czersk dostosowanych do ich zdiagnozowanych potrzeb w okresie realizacji Projektu 2011/2013. 4.2.Cele szczegółowe Projektu: 4.2.1.Zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych i rozwojowych uczniów i uczennic szkół podstawowych z Gminy Czersk poprzez udział w dodatkowych zajęciach wyrównawczych w okresie 2011/2013. 4.2.2.Rozwój zainteresowań i uzdolnień uczniów i uczennic szkół podstawowych z Gminy Czersk poprzez zwiększenie liczby zajęć dodatkowych w okresie 2011/2013. 4.2.3.Zwiększenie dostępności i wzmocnienie psychologiczne uczniów oraz uczennic szkół podstawowych z Gminy Czersk poprzez udział w dodatkowych zajęciach wyrównawczych w okresie 2011/2013..

Podobne przetargi