Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

466878 / 2012-11-22 - / Wójt Gminy Wiązownica (Wiązownica)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2012-11-19 pod pozycją 243721. Zobacz ogłoszenie 243721 / 2012-11-19 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 466878

Data publikacji: 2012-11-22

Nazwa: Wójt Gminy Wiązownica

Ulica: Wiązownica 208

Numer domu: 208

Miejscowość: Wiązownica

Kod pocztowy: 37-522

Województwo / kraj: podkarpackie

Numer telefonu: 016 622-36-31

Adres strony internetowej: www.wiazownica.regiony.pl

Regon: 00055167400000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 243721

Data wydania biuletynu: 2012-11-19

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: II.1.3.

Przed wprowadzeniem zmainy:
1) Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wiązownica, współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
2) Zajęcia w ramach projektu prowadzone będą w 7 szkołach na terenie Gminy Wiązownica:
1) Szkoła Podstawowa w Szówsku
2) Szkoła Podstawowa w Wiązownicy
3) Szkoła Podstawowa w Manasterzu
4) Szkoła Podstawowa w Piwodzie ( wraz z Filią w Cetuli)
5) Szkoła Podstawowa w Zapałowie
6) Szkoła Podstawowa w Ryszkowej Woli
7) Szkoła Podstawowa w Mołodyczu
3) W ramach projektu przewiduje się dodatkowo doposażenie sal w pomoce dydaktyczne
niezbędnych do prawidłowego prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu.


4) Wszystkie zajęcia odbywać się będą w dni nauki szkolnej po zakończeniu obowiązkowych
zajęć lekcyjnych. Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą
zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie.
5)Wykonawca zapewni osiągnięcie docelowych wskaźników projektu określonych we
wniosku o dofinansowanie we wskazanych poniżej zadaniach:
- poprawa umiejętności uczniów ze zdiagnozowanymi deficytami logopedycznymi ,
- poprawa umiejętności uczniów poprzez zajęcia wyrównawcze z czytania i pisania oraz z
matematyki - dotyczy wszystkich uczestników zajęć przeznaczonych dla dzieci ze
specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz dla dzieci z trudnościami w
zdobywaniu umiejętności matematycznych,
- zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji
społecznej,
- zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy oraz rozwijanie szczególnych
zainteresowań uczniów w tym: zainteresowań matematyczno - przyrodniczych, plastycznych
i artystycznych.
6) Obowiązki wykonawcy:
Osoby prowadzące poszczególne zajęcia przeprowadzą ewaluację projektu, sporządzą testy
oraz ankiety z ewaluacji w terminie ustalonym przez Zamawiającego, sprawdzające wiedzę
uczniów na początku oraz na końcu przeprowadzonych zajęć.
Zobowiązane są do prowadzenia dokumentacji szkoleń w postaci dzienników zajęć.
Harmonogram realizacji poszczególnych zajęć Wykonawca opracuje we współpracy z
dyrektorami poszczególnych szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć
dla każdej szkoły oraz plan lekcji beneficjentów ostatecznych. Harmonogram zajęć będzie
musiał być dostosowany do harmonogramu zajęć w ujęciu miesięcznym i rocznym
wynikającym z wniosku o dofinansowanie oraz potrzeb Zamawiającego. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do zmiany miesięcznego planu zajęć. Zmiana przedmiotowego planu
zajęć nie wymaga formy aneksu do umowy. Przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych
Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem listy uczniów
zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych), z podziałem na
grupy w ramach każdego rodzaju zajęć. Liczba osób w grupie dla poszczególnych rodzajów
zajęć będzie zgodna z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji
Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487) w sprawie zasad
udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach
placówkach oraz z zapisami wniosków o dofinansowanie projektu.
7) Wykonawca będzie przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć:
- miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę
frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca),
- imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach (w terminie do 10 dnia następnego
miesiąca),
- imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach (w terminie do 10 dnia
następnego miesiąca),
- lista obecności uczniów (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca),
- opisowa indywidualna ocena każdego ucznia na koniec projektu,
- zbiorcze podsumowanie dotyczące badania rezultatów zrealizowanych zajęć dydaktycznych
w całym okresie obowiązywania umowy.
Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia dziennika zajęć osobno dla każdej grupy oraz do prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych dziecka, z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych od momentu ich dostarczenia przez Zamawiającego.
Wykonawca jest zobowiązany umieścić logo programu i oznaczenia wskazane przez Zamawiającego na wszystkich opracowanych przez siebie materiałach oraz w korespondencji prowadzonej w związku z realizacją umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do wydania uczestnikom projektu zaświadczeń o udziale w danych zajęciach na zakończenie zajęć.

Przedmiotem zamówienia został podzielony na 8 następujących części:
Część Nr 1 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Wiązownicy
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 32 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych ( 2 grupy) w
łącznym wymiarze godzin w ilości 64 (2 grupyx32).
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 13 uczniów.
3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łącznym wymiarze w ilości 32
godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 5 uczniów.
4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych, ze szczególnym
uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w tym: prowadzenie obserwacji
przyrodniczych, wykonywanie doświadczeń i eksperymentów, prowadzenie hodowli i
obserwacje mikroskopowe, rozwijanie zainteresowań i zdolności matematycznych z
ukierunkowaniem do udziału w konkursach matematycznych w łącznym wymiarze w
ilości 32 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie w
łącznym wymiarze w ilości 32 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 12 uczniów.
Część Nr 2 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Szówsku
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 40 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznym
wymiarze w ilości 40 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łącznym wymiarze w ilości 80
godzin (2 grupy x40 godz.).
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 40 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 7 uczniów.
5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym
uwzględnieniem umiejętności plastycznych i technicznych w łącznym wymiarze w ilości 40
godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
Część Nr 3 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli)
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 35 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 7 uczniów.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznym
wymiarze w ilości 35 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów.
3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łącznym wymiarze w
ilości 80 godzin (2 grupy x40 godz.).
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 14 uczniów.
4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości
120 godz. ( 3 grupyx40 godz.)
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 28 uczniów.
5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym
uwzględnieniem umiejętności teatralnych w łącznym wymiarze w ilości 35 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym
uwzględnieniem umiejętności plastycznych w łącznym wymiarze w ilości 35 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
Część Nr 4 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 90 godz. ( 3 grupy)
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 11 uczniów.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznym
wymiarze w ilości 60 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów.
3. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 30 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 3 uczniów.
4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym
uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych, np. prowadzenie obserwacji
przyrodniczych w łącznym wymiarze w ilości 30 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 4 uczniów.
5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym
uwzględnieniem umiejętności artystycznych, w łącznym wymiarze w ilości 30 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 5 uczniów
Część Nr 5 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Zapałowie
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 90 godz. ( 3 grupy) godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 22 uczniów.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznym
wymiarze godzin w ilości 60 godz. ( 2 grupy)
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
3. zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy ( 2 grupy) w łącznym
wymiarze godzin w ilości 60 godz. ( 2x30 godz.)
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
4. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji
społecznej w łącznym wymiarze w ilości 30 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 4 uczniów.
5. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 30 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 10 uczniów.
6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym
uwzględnieniem umiejętności plastycznych, w łącznym wymiarze w ilości 30 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 5 uczniów
Część Nr 6 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Manasterzu
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 32 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów.
2. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 32 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów.
Część Nr 7 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Mołodyczu
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 200 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 14 uczniów.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznym
wymiarze w ilości 120 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
Część Nr 8 Doposażenie sal dydaktycznych w pomoce dydaktyczne na doposażenie sal dydaktycznych szkół niezbędnych do prawidłowego prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu.

Po wprowadzeniu zmiany:
1) Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wiązownica, współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
2) Zajęcia w ramach projektu prowadzone będą w 7 szkołach na terenie Gminy Wiązownica:
1) Szkoła Podstawowa w Szówsku
2) Szkoła Podstawowa w Wiązownicy
3) Szkoła Podstawowa w Manasterzu
4) Szkoła Podstawowa w Piwodzie ( wraz z Filią w Cetuli)
5) Szkoła Podstawowa w Zapałowie
6) Szkoła Podstawowa w Ryszkowej Woli
7) Szkoła Podstawowa w Mołodyczu
3) W ramach projektu przewiduje się dodatkowo doposażenie sal w pomoce dydaktyczne
niezbędnych do prawidłowego prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu.


4) Wszystkie zajęcia odbywać się będą w dni nauki szkolnej po zakończeniu obowiązkowych
zajęć lekcyjnych. Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą
zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie.
5)Wykonawca zapewni osiągnięcie docelowych wskaźników projektu określonych we
wniosku o dofinansowanie we wskazanych poniżej zadaniach:
- poprawa umiejętności uczniów ze zdiagnozowanymi deficytami logopedycznymi ,
- poprawa umiejętności uczniów poprzez zajęcia wyrównawcze z czytania i pisania oraz z
matematyki - dotyczy wszystkich uczestników zajęć przeznaczonych dla dzieci ze
specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz dla dzieci z trudnościami w
zdobywaniu umiejętności matematycznych,
- zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji
społecznej,
- zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy oraz rozwijanie szczególnych
zainteresowań uczniów w tym: zainteresowań matematyczno - przyrodniczych, plastycznych
i artystycznych.
6) Obowiązki wykonawcy:
Osoby prowadzące poszczególne zajęcia przeprowadzą ewaluację projektu, sporządzą testy
oraz ankiety z ewaluacji w terminie ustalonym przez Zamawiającego, sprawdzające wiedzę
uczniów na początku oraz na końcu przeprowadzonych zajęć.
Zobowiązane są do prowadzenia dokumentacji szkoleń w postaci dzienników zajęć.
Harmonogram realizacji poszczególnych zajęć Wykonawca opracuje we współpracy z
dyrektorami poszczególnych szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć
dla każdej szkoły oraz plan lekcji beneficjentów ostatecznych. Harmonogram zajęć będzie
musiał być dostosowany do harmonogramu zajęć w ujęciu miesięcznym i rocznym
wynikającym z wniosku o dofinansowanie oraz potrzeb Zamawiającego. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do zmiany miesięcznego planu zajęć. Zmiana przedmiotowego planu
zajęć nie wymaga formy aneksu do umowy. Przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych
Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem listy uczniów
zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych), z podziałem na
grupy w ramach każdego rodzaju zajęć. Liczba osób w grupie dla poszczególnych rodzajów
zajęć będzie zgodna z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji
Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487) w sprawie zasad
udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach
placówkach oraz z zapisami wniosków o dofinansowanie projektu.
7) Wykonawca będzie przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć:
- miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę
frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca),
- imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach (w terminie do 10 dnia następnego
miesiąca),
- imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach (w terminie do 10 dnia
następnego miesiąca),
- lista obecności uczniów (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca),
- opisowa indywidualna ocena każdego ucznia na koniec projektu,
- zbiorcze podsumowanie dotyczące badania rezultatów zrealizowanych zajęć dydaktycznych
w całym okresie obowiązywania umowy.
Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia dziennika zajęć osobno dla każdej grupy oraz do prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych dziecka, z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych od momentu ich dostarczenia przez Zamawiającego.
Wykonawca jest zobowiązany umieścić logo programu i oznaczenia wskazane przez Zamawiającego na wszystkich opracowanych przez siebie materiałach oraz w korespondencji prowadzonej w związku z realizacją umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do wydania uczestnikom projektu zaświadczeń o udziale w danych zajęciach na zakończenie zajęć.
Przedmiotem zamówienia został podzielony na 32 następujących części:
Część (zadanie) Nr 1 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
w szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 32 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
Część(zadanie) Nr 2 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych ( 2 grupy)
w łącznym wymiarze godzin w ilości 64 (2 grupyx32).
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 13 uczniów.
Część (zadanie) Nr 3 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łącznym wymiarze w ilości
32 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 5 uczniów.
Część (zadanie) Nr 4 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych, ze szczególnym
uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w tym: prowadzenie obserwacji
przyrodniczych, wykonywanie doświadczeń i eksperymentów, prowadzenie hodowli i
obserwacje mikroskopowe, rozwijanie zainteresowań i zdolności matematycznych z
ukierunkowaniem do udziału w konkursach matematycznych w łącznym wymiarze w ilości
32 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
Część(zadanie) Nr 5 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie w
łącznym wymiarze w ilości 32 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 12 uczniów.
Część(zadanie) Nr 6 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 40 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
Część (zadanie) Nr 7 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznym
wymiarze w ilości 40 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
Część(zadanie) Nr 8 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łącznym wymiarze godzin w
ilości 80 godzin (2 grupy x40 godz.).
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
Część (zadanie) Nr 9 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 40 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 7 uczniów.
Część (zadanie) Nr 10 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym
uwzględnieniem umiejętności plastycznych i technicznych w łącznym wymiarze w ilości
40 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
Część(zadanie) Nr 11 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 35 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 7 uczniów.
Część(zadanie) Nr 12 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznym
wymiarze w ilości 35 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów.
Część(zadanie) Nr 13 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łącznym wymiarze w ilości
80 godzin (2 grupy x40 godz.).
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 14 uczniów.
Część (zadanie) Nr 14 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości
120 godz. ( 3 grupyx40 godz.)
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 28 uczniów.
Część(zadanie) Nr 15 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym
uwzględnieniem umiejętności teatralnych w łącznym wymiarze w ilości 35 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
Część (zadanie) Nr 16 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym
uwzględnieniem umiejętności plastycznych w łącznym wymiarze w ilości 35 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
Część (zadanie) Nr 17 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 90 godz. ( 3 grupy)
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 11 uczniów.
Część (zadanie) Nr 18 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznym
wymiarze w ilości 60 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów.
Część (zadanie) Nr 19 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 30 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 3 uczniów.
Część (zadanie) Nr 20 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym
uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych, np. prowadzenie obserwacji
przyrodniczych w łącznym wymiarze w ilości 30 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 4 uczniów.
Część(zadanie) Nr 21 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym
uwzględnieniem umiejętności artystycznych, w łącznym wymiarze w ilości 30 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 5 uczniów
Część (zadanie) Nr 22 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 90 godz. ( 3 grupy)
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 22 uczniów.
Część (zadanie) Nr 23 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznym
wymiarze w ilości 60 godz. ( 2 grupy)
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.

Część (zadanie) Nr 24 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy ( 2 grupy) w łącznym
wymiarze w ilości 60 godz. ( 2x30 godz.)
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
Część (zadanie) Nr 25 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji
społecznej w łącznym wymiarze w ilości 30 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 4 uczniów.
Część (zadanie) Nr 26 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 30 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 10 uczniów.
Część (zadanie) Nr 27 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym
uwzględnieniem umiejętności plastycznych, w łącznym wymiarze w ilości 30 godzin.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 5 uczniów
Część (zadanie) Nr 28 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
W szkole podstawowej w Manasterzu o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 32 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów.
Część (zadanie) Nr 29 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Manasterzu o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 32 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów.
Część (zadanie) Nr 30 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Mołodyczu o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 200 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 14 uczniów.
Część(zadanie) Nr 31 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Mołodyczu o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznym
wymiarze w ilości 120 godz.
Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r.
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
Część (zadanie) Nr 32 Doposażenie sal dydaktycznych w pomoce dydaktyczne na doposażenie sal dydaktycznych szkół niezbędnych do prawidłowego prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu - zakres dostaw bez zmian.

Miejsce składania: II.1.6.

Przed wprowadzeniem zmainy:
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8

Po wprowadzeniu zmiany:
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 32

Miejsce składania: III.3.2.

Przed wprowadzeniem zmainy:
W zakresie wiedzy i doświadczenia: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty
oświadczenia wykonawcy.

Po wprowadzeniu zmiany:
W zakresie wiedzy i doświadczenia: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie pomocy dydaktycznych o wartości co najmniej 20 000 zł brutto.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty:
a) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust.1
b) wykazu wykonanych zamówień wg. zał. do siwz.
c) dokumentów potwierdzających, że wykazane dostawy zostały wykonane prawidłowo,
bez zastrzeżeń, np. referencje protokoły odbioru itp.

Miejsce składania: III.3.4.

Przed wprowadzeniem zmainy:
Osoby zdolne do wykonania zamówienia: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli dysponują osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, lub przedłożą pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia
tych osób, w szczególności:
- dysponuje minimum jedną osobą posiadającą wykształcenie kierunkowe odpowiednie dla
rodzaju poszczególnych zajęć stanowiących przedmiot zamówienia w danej części (1-7),
zgodnie z kwalifikacjami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z
dnia 03.02.2012 roku (Dz. U. z 2012r., poz. 174), w sprawie szczegółowych
kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których
można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego
zakładu kształcenia nauczycieli i posiadającymi doświadczenie pedagogiczne ( staż
pedagogiczny) minimum 2 lata pracy w szkole.

Po wprowadzeniu zmiany:
Osoby zdolne do wykonania zamówienia: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli dysponują osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, lub przedłożą pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia
tych osób, w szczególności:
- dysponuje minimum jedną osobą posiadającą wykształcenie kierunkowe odpowiednie dla
rodzaju poszczególnych zajęć stanowiących przedmiot zamówienia w danej części (1-
31), zgodnie z kwalifikacjami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji
Narodowej z dnia 03.02.2012 roku (Dz. U. z 2012r., poz. 174), w sprawie
szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i
wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego
wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli i posiadającymi
doświadczenie pedagogiczne ( staż pedagogiczny) minimum 2 lata pracy w szkole.

Miejsce składania: III.4.1.

Przed wprowadzeniem zmainy:
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania wskazanymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

Po wprowadzeniu zmiany:
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania wskazanymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

Miejsce składania: IV.4.4.

Przed wprowadzeniem zmainy:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2012 r. godz. 09:00, miejsce: Gmina Wiązownica 37-522 Wiązownica
Sekretariat Urzędu pok. nr 42 II p.

Po wprowadzeniu zmiany:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 r. godz. 09:00, miejsce: Gmina Wiązownica 37-522 Wiązownica
Sekretariat Urzędu pok. nr 22 I p.

Podobne przetargi