Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

311570 / 2013-08-02 - Administracja samorządowa / Gmina Pieniężno (Pieniężno)

Prowadzenie zajęć w ramach projektu Nauka kluczem do sukcesu

Opis zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące:
a) ZADANIE nr 1 - Dostawa platformy do szkoleń e-learningowych oraz realizacja zajęć rozwijających i wyrównujących, w tym z:

Lp. Nazwa Zajęć Ilość grup Wymiar godzinowy/grupę Łączna ilość godzin
1. Matematyka 7 60 420
2. j. polski 5 60 300
3. Historia 1 60 60
4. Technika 1 60 60
5. Plastyka 1 60 60
6. Zajęcia sportowe 1 60 60
7. Biologia 1 60 60
8. Chemia 1 60 60
9. Fizyka 1 60 60
10. Robotyka 2 30 60
11. Język obcy (j. angielski / j. niemiecki). Zajęcia wzbogacone będą o komponent e-learningowy udostępniony na platformie e-learningowej online w wymiarze min. 10h/osbę zakończone egzaminem TELC** (The European Language Certyficates) na odpowiednim poziomie 2 120 240
12. Zajęcia wyrównujące z matematyki 6 30 180
13. Zajęcia wyrównujące z j. polskiego 5 30 150
14. Zajęcia wyrównujące z historii 1 30 30
15. Zajęcia wyrównujące z j. rosyjskiego 1 30 30
16. Zajęcia wyrównujące z biologii 1 30 30
17. Zajęcia wyrównujące z chemii 1 30 30
18. Zajęcia wyrównujące z fizyki 1 30 30
19. Zajęcia wyrównujące z przyrody 1 30 30
20. Zajęcia kompensacyjno-korekcyjne 15 os. 30 h / os. 450 h
21. Zajęcia socjoterapeutyczne i warsztaty psychologiczne. Zajęcia przeznaczone są dla uczniów mających mających problemy z opanowaniem emocji, nadpobudliwością, i agresją. Cel - opanowanie technik koncentracji na zadaniu oraz zastępowania agresji. 8 15 120
22. Zajęcia z doradcą zawodowym. Tematyka zajęć: Świat zawodów, Rynek pracy, zawody przyszłości oraz Szkolne i pozaszkolne formy zdobywania kwalifikacji, W ramach zajęć należy przeprowadzić diagnozę predyspozycji zawodowych uczniów (ze zwróceniem szczególnej uwagi na problem stereotypizacji zawodów, dzielenia ich na męskie i żeńskie, kształceniu się i pracy w stereotypizacji zawodów, dzielenia ich na męskie i żeńskie, kształceniu się i pracy w zawodzie przypisanym tradycyjnie drugiej płci), potrzeb edukacyjnych, opracować profil osobowości. Na zakończenie należy sformułować opinię wskazującą optymalny wybór zawodu. 6 15 90

Celem zajęć opisanych w w/w tabeli pkt. 1. - 20. jest diagnoza tematycznych obszarów problemowych, przezwyciężenie problemów oraz uzupełnienie wiedzy w stosunku do wymagań programu.

23. Dostawa platformy do szkoleń e-learningowych, obejmująca:
- przechowywanie platformy na serwerze dostawcy przez okres realizacji projektu oraz kolejnych 5 lat szkolnych,
- konfiguracje platformy: utworzenie kont uczniowskich i nauczycielskich, przypisanie uczniów do klas i grup,
- utworzenie kont rodzicielskich umożliwiających rodzicom wgląd w pracę ucznia oraz osiągane przez niego wyniki,
- przeszkolenie z zakresu obsługi nauczycieli oraz administratorów wskazanych przez Zamawiającego

Szczegółowy opis podstawowych cech platformy zawiera Załącznik nr 10 do SIWZ

b) ZADANIE nr 2 - Realizacja zajęć z zakresu technik komputerowych dla:
1. dwóch grup uczniów w wymiarze 120h/gr. Zajęcia wzbogacone będą o komponent e-learningowy udostępniony na platformie e-learningowej online w wymiarze min. 5h/osobę, zakończone certyfikatem ECDL-Start***.
2. z zakresu IT dla 3 grup uczniów, w wymiarze 30h/gr. w tematach :
- Arkusz kalkulacyjny narzędziem matematyka i fizyka
- Pakiet Office z arkuszem kalkulacyjnym na czele
- Tworzenie własnej gazety

4.2. Wykonawca w cenie zadań opisanych w pkt a) - b) powinien dodatkowo skalkulować :
4.2.1. Zakup podręczników dla uczestników zajęć opisanych w/w tabeli lp. od 1-4 oraz 7-20 (1 komplet podręczników / na osobę uczestniczącą w zajęciach )
4.2.2. Zakup następujących materiałów dydaktycznych dla zajęć opisanych w pkt. a) ppkt. 5:
- Materiały plastyczne -
pastele olejne 8 szt.,
pastele suche 8 szt.,
farby temperowe 12 kolorów,
farby akwarelowe 8 szt.,
plastelina 4 szt.,
mulina 5 szt.,
papier ksero 2 szt.,
duży brystol 30 szt.,
kolorowy papier rysunkowy A4,
brystol mix A3,
brystol mix A4, flizelina dekoracyjna 5 zestawów,
filc dekoracyjny,
bibuła 25 szt.
nożyczki 16 szt.,
szablony do wycinania 5 szt.,
duży klej 5 szt.,
paleta do farb 16 szt.,
zestaw pędzli, pędzle z gąbkami 2 zestawy,
szablony,
oczy do przyklejania.

- Materiały na zajęcia praktyczne z gipsem -
szablony 3 szt.,
gips budowlany 20kg,
farby akrylowe 10 szt.

- Materiały na zajęcia z zakresu haftu krzyżykowego -
kanwa 2m,
mulina 100 szt.,
igły 8 szt.,
ramki 8 szt.

- Materiały na zajęcia z zakresu DECOUPAGE -
przedmioty do zdobienia 24 szt.,
lakier i klej 2 w 1 (5szt.),
farby akrylowe 10 szt.,
pędzle 10 szt.,
serwetki.

- Materiały do ORIGAMI -
Zestaw kolorowych kartek

4.2.3. Zakup dwóch piłek do piłki nożnej dla zajęć opisanych w pkt. 4.1. ppkt. a) 6,
4.2.4. Przeprowadzenie dla szkoleń opisanych w pkt. 4.1. ppkt. a) 12. egzaminu TELC** na różnych poziomach zaawansowania w ramach kursów*, bowiem zamawiający w dniu ogłaszania postępowania nie dysponuje informacją dotyczącą poziomu zaawansowania uczniów objętych kursami*,
4.2.5. Przeprowadzenie modułowego egzaminu w ramach Certyfikatu ECDL-Start*** z 4 wybranych przez Zamawiającego obszarów modułowych w ramach kursów* opisanych w pkt. 4.1. ppkt. b) 1.
4.2.6. koszt przygotowania i udostępnienia na platformie e-learningowej online testów pomiaru wiedzy oraz przekazanie praw do tych testów zamawiającemu w ramach ceny usługi (dla zajęć opisanych w pkt. 4.1 ppkt. a) 11, 12 i ppkt. b) 2.)
4.2.7. Fakt, że Zamawiający rezerwuje sobie prawo do zażądania obecności wykładowców wykonawcy na spotkaniach informacyjnych dla rodziców w maksymalnym wymiarze 1h/tygodniowo dla każdej grupy (dla wszystkich zajęć w ramach Zadania 1 i Zadania 2),
4.2.8. Udostępnienie uczniom Zamawiającego dostępu do treści z zakresu odpowiednio języków obcych i informatyki umieszczonych na platformie e-learningowej wykonawcy na okres szkoleń oraz 2 kolejnych lat szkolnych po ich zakończeniu (dla zajęć opisanych w pkt. 4.1. ppkt. a) 11., 12. i ppkt. b) 1.,
4.2.9. Zamawiający udostępni sale szkoleniowe nieodpłatnie.
4.2.10. Zakup szkolnych mikroskopów (szt. 2) o parametrach nie gorszych niż:
- powiększenie - 64x - 1024x
- wymienny okular - WF 16x
- obiektywy - 4x, 10x, 40x,
- oświetlenie - górne/dolne, regulowane, o zmiennym natężeniu
- Urządzenie wyposażone musi być w cyfrową kamerę, pozwalającą na wyświetlenie obrazu na ekranie komputera. Mikroskop wyposażony w soczewkę Barlova 1,6x, rewolwer obiektywowy (miskę obiektywową) z 3 obiektywami. Instrument posiada obrotową (360o) wieżyczkę okularową. Urządzenie wyposażone w specjalistyczna lampę do podświetlania preparatów o płynnej regulacji intensywności oświetlenia, oraz kierunkowe, górne oświetlenie, umożliwiające obserwacje próbek o małej przezroczystości. Korpus oraz kluczowe elementy mechaniczne urządzenia są wykonane w 100% z metalu.
4.2.11. Zakup 2 zestawów preparatów mikroskopowych min. po 50 szt. w każdym z zestawów. Zestawy zapakowane w lakierowane drewniane pudełka. Jeden zestaw zawiera tkanki z zakresu botaniki i z zakresu zoologii. Drugi zestaw zawiera tkanki roślinne i zwierzęce.
4.2.12. Zakup 1 zestawu do badania jakości wody, gleby i powietrza przeznaczonego do prowadzenia zajęć. Zestaw składający się z: 1 tacy roboczej, butelki z korkiem 500ml, butelki z korkiem 250 ml - szt. 2, butelki z korkiem 100 ml - szt. 1, butelki z ciemnego szkła z korkiem 50 ml - szt. 2, kolby stożkowej 250 ml - szt. 1, kolby miarowej 500 ml - szt. 1, kolby miarowej 100 ml - szt. 1, cylindra miarowego 150 ml - szt. 1, szalki Petriego - szt. 3, szkiełka podstawowego- szt. 10, szkiełka nakrywkowego - szt. 10, lejka filtracyjnego z kolbą stożkową - szt. 1, sitka o średnicy oczek około 2 mm - szt. 1, sitka o średnicy oczek około 0,63 mm - szt. 1, sitka o średnicy oczek około 0,2 mm - szt. 1, lampki spirytusowej - szt. 1, płyty grzejnej - szt. 1, probówki - szt. 5, lejka laboratoryjnego - szt. 1, rurki szklanej I=150mm - szt.1, rurki szklanej I=200 mm - szt. 1, rurki szklanej zagiętej pod kątem 90o - szt. 1, lupy powiększającej 5 razy - szt. 1, strzykawki 2 ml - szt. 2, strzykawki 10 ml - szt. 1, strzykawki 100 ml - szt. 1, sterylne filtry membranowe - szt. 10, pipety z gumką - szt. 1, łyżeczki - szt. 1, siarki granulowanej lub w paskach - szt. 1, kredy szlamowanej 250 ml - szt.1, taśmy samoprzylepnej - szt. 1, odczynniki chemiczne - kpl. 1, odczynnik do wykrywania fosforanów - szt. 1, wody destylowanej - litr 1, bibuły filtracyjnej - ark. 2, pęsety - szt. 1, podstawy do probówek - szt. 1, szczotki do mycia probówek - szt. 1, okularów ochronnych - szt. 1, węża gumowego miękkiego I-100mm - szt. 1, korka gumowego - szt. 1, korka gumowego z otworem - szt. 1, pasków lakmusowych obojętnych - szt. 10, pasków lakmusowych pH 0 - 14 - szt. 10, POCH - TEST do wykrywania azotanów - szt. 10, POCH - TEST twardości wody - szt. 10, rękawicy ochronnych - szt. 1.
4.2.13. Zakup podręczników IT dla uczestników zajęć opisanych w pkt. 4.1. ppkt. b) 2. - kpl. 30.
4.2.14. Zakup programu multimedialnego Pakiet przedmiotowy - fizyka w gimnazjum - 1 zestaw
4.2.15. Zakup uniwersalnych mierników elektrycznych szt. 12.
4.2.16. Zakup pomocy dydaktycznych - EkoSystem - 5 zestawów. ( ścienna plansza szkolna do biologii przedstawiająca ekosystem morza ciepłego - organizmy roślinne i zwierzęce dla niego reprezentatywne opisane w języku polskim i łacińskim.)
4.2.17. Zakup pomocy dydaktycznych - termometr wielofunkcyjny - szt. 5,
4.2.18. Zakup zestawu do eksperymentów - Energia elektryczna i magnetyzm - zestaw 1.
4.2.19. Zakup skrzynki do eksperymentów.
4.2.20. Zakup pomocy dydaktycznej - Mikropalnik - szt. 1. 9maly i lekki mikropalnik o max. mocy 1300 st. C. z wbudowanym zbiornikiem pozwalającym na pracę z palnikiem nawet do 50 minut. Napełniany gazem do zapalniczek. Posiada podstawkę dzięki czemu obie ręce są wolne. Palnik posiada regulację mocy płomienia i dostępu powietrza.)
4.2.21. Zakup zestawu zakręcanych pojemników z lupą min. 24 szt. Pojemnik o wymiarach 6,5 cm wysokości ze stabilną podwójnie zakręcaną pokrywką z podwójnie powiększającą lupą. Soczewki : fi 45 i 30mm ze wzorem podłoża.
4.2.22. Zakup map konturowych do geografii (36 stron w zestawie) - szt. 10.
4.2.23. Zakup magnetycznych kontynentów - zestaw 2
4.2.24. Zakup kompasu do orientacji w terenie - zestaw 1 składający się z min. 24 szt.
4.2.25. Zakup książek do Ortograffitti i Od dysgrafii do kaligrafii - szt. 15.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 311570

Data publikacji: 2013-08-02

Nazwa: Gmina Pieniężno

Ulica: ul. Generalska 8

Numer domu: 8

Miejscowość: Pieniężno

Kod pocztowy: 14-520

Województwo / kraj: warmińsko-mazurskie

Numer telefonu: 055 237 46 00

Numer faxu: 055 237 46 01

Regon: 00053081500000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć w ramach projektu Nauka kluczem do sukcesu

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
4.1. Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące:
a) ZADANIE nr 1 - Dostawa platformy do szkoleń e-learningowych oraz realizacja zajęć rozwijających i wyrównujących, w tym z:

Lp. Nazwa Zajęć Ilość grup Wymiar godzinowy/grupę Łączna ilość godzin
1. Matematyka 7 60 420
2. j. polski 5 60 300
3. Historia 1 60 60
4. Technika 1 60 60
5. Plastyka 1 60 60
6. Zajęcia sportowe 1 60 60
7. Biologia 1 60 60
8. Chemia 1 60 60
9. Fizyka 1 60 60
10. Robotyka 2 30 60
11. Język obcy (j. angielski / j. niemiecki). Zajęcia wzbogacone będą o komponent e-learningowy udostępniony na platformie e-learningowej online w wymiarze min. 10h/osbę zakończone egzaminem TELC** (The European Language Certyficates) na odpowiednim poziomie 2 120 240
12. Zajęcia wyrównujące z matematyki 6 30 180
13. Zajęcia wyrównujące z j. polskiego 5 30 150
14. Zajęcia wyrównujące z historii 1 30 30
15. Zajęcia wyrównujące z j. rosyjskiego 1 30 30
16. Zajęcia wyrównujące z biologii 1 30 30
17. Zajęcia wyrównujące z chemii 1 30 30
18. Zajęcia wyrównujące z fizyki 1 30 30
19. Zajęcia wyrównujące z przyrody 1 30 30
20. Zajęcia kompensacyjno-korekcyjne 15 os. 30 h / os. 450 h
21. Zajęcia socjoterapeutyczne i warsztaty psychologiczne. Zajęcia przeznaczone są dla uczniów mających mających problemy z opanowaniem emocji, nadpobudliwością, i agresją. Cel - opanowanie technik koncentracji na zadaniu oraz zastępowania agresji. 8 15 120
22. Zajęcia z doradcą zawodowym. Tematyka zajęć: Świat zawodów, Rynek pracy, zawody przyszłości oraz Szkolne i pozaszkolne formy zdobywania kwalifikacji, W ramach zajęć należy przeprowadzić diagnozę predyspozycji zawodowych uczniów (ze zwróceniem szczególnej uwagi na problem stereotypizacji zawodów, dzielenia ich na męskie i żeńskie, kształceniu się i pracy w stereotypizacji zawodów, dzielenia ich na męskie i żeńskie, kształceniu się i pracy w zawodzie przypisanym tradycyjnie drugiej płci), potrzeb edukacyjnych, opracować profil osobowości. Na zakończenie należy sformułować opinię wskazującą optymalny wybór zawodu. 6 15 90

Celem zajęć opisanych w w/w tabeli pkt. 1. - 20. jest diagnoza tematycznych obszarów problemowych, przezwyciężenie problemów oraz uzupełnienie wiedzy w stosunku do wymagań programu.

23. Dostawa platformy do szkoleń e-learningowych, obejmująca:
- przechowywanie platformy na serwerze dostawcy przez okres realizacji projektu oraz kolejnych 5 lat szkolnych,
- konfiguracje platformy: utworzenie kont uczniowskich i nauczycielskich, przypisanie uczniów do klas i grup,
- utworzenie kont rodzicielskich umożliwiających rodzicom wgląd w pracę ucznia oraz osiągane przez niego wyniki,
- przeszkolenie z zakresu obsługi nauczycieli oraz administratorów wskazanych przez Zamawiającego

Szczegółowy opis podstawowych cech platformy zawiera Załącznik nr 10 do SIWZ

b) ZADANIE nr 2 - Realizacja zajęć z zakresu technik komputerowych dla:
1. dwóch grup uczniów w wymiarze 120h/gr. Zajęcia wzbogacone będą o komponent e-learningowy udostępniony na platformie e-learningowej online w wymiarze min. 5h/osobę, zakończone certyfikatem ECDL-Start***.
2. z zakresu IT dla 3 grup uczniów, w wymiarze 30h/gr. w tematach :
- Arkusz kalkulacyjny narzędziem matematyka i fizyka
- Pakiet Office z arkuszem kalkulacyjnym na czele
- Tworzenie własnej gazety

4.2. Wykonawca w cenie zadań opisanych w pkt a) - b) powinien dodatkowo skalkulować :
4.2.1. Zakup podręczników dla uczestników zajęć opisanych w/w tabeli lp. od 1-4 oraz 7-20 (1 komplet podręczników / na osobę uczestniczącą w zajęciach )
4.2.2. Zakup następujących materiałów dydaktycznych dla zajęć opisanych w pkt. a) ppkt. 5:
- Materiały plastyczne -
pastele olejne 8 szt.,
pastele suche 8 szt.,
farby temperowe 12 kolorów,
farby akwarelowe 8 szt.,
plastelina 4 szt.,
mulina 5 szt.,
papier ksero 2 szt.,
duży brystol 30 szt.,
kolorowy papier rysunkowy A4,
brystol mix A3,
brystol mix A4, flizelina dekoracyjna 5 zestawów,
filc dekoracyjny,
bibuła 25 szt.
nożyczki 16 szt.,
szablony do wycinania 5 szt.,
duży klej 5 szt.,
paleta do farb 16 szt.,
zestaw pędzli, pędzle z gąbkami 2 zestawy,
szablony,
oczy do przyklejania.

- Materiały na zajęcia praktyczne z gipsem -
szablony 3 szt.,
gips budowlany 20kg,
farby akrylowe 10 szt.

- Materiały na zajęcia z zakresu haftu krzyżykowego -
kanwa 2m,
mulina 100 szt.,
igły 8 szt.,
ramki 8 szt.

- Materiały na zajęcia z zakresu DECOUPAGE -
przedmioty do zdobienia 24 szt.,
lakier i klej 2 w 1 (5szt.),
farby akrylowe 10 szt.,
pędzle 10 szt.,
serwetki.

- Materiały do ORIGAMI -
Zestaw kolorowych kartek

4.2.3. Zakup dwóch piłek do piłki nożnej dla zajęć opisanych w pkt. 4.1. ppkt. a) 6,
4.2.4. Przeprowadzenie dla szkoleń opisanych w pkt. 4.1. ppkt. a) 12. egzaminu TELC** na różnych poziomach zaawansowania w ramach kursów*, bowiem zamawiający w dniu ogłaszania postępowania nie dysponuje informacją dotyczącą poziomu zaawansowania uczniów objętych kursami*,
4.2.5. Przeprowadzenie modułowego egzaminu w ramach Certyfikatu ECDL-Start*** z 4 wybranych przez Zamawiającego obszarów modułowych w ramach kursów* opisanych w pkt. 4.1. ppkt. b) 1.
4.2.6. koszt przygotowania i udostępnienia na platformie e-learningowej online testów pomiaru wiedzy oraz przekazanie praw do tych testów zamawiającemu w ramach ceny usługi (dla zajęć opisanych w pkt. 4.1 ppkt. a) 11, 12 i ppkt. b) 2.)
4.2.7. Fakt, że Zamawiający rezerwuje sobie prawo do zażądania obecności wykładowców wykonawcy na spotkaniach informacyjnych dla rodziców w maksymalnym wymiarze 1h/tygodniowo dla każdej grupy (dla wszystkich zajęć w ramach Zadania 1 i Zadania 2),
4.2.8. Udostępnienie uczniom Zamawiającego dostępu do treści z zakresu odpowiednio języków obcych i informatyki umieszczonych na platformie e-learningowej wykonawcy na okres szkoleń oraz 2 kolejnych lat szkolnych po ich zakończeniu (dla zajęć opisanych w pkt. 4.1. ppkt. a) 11., 12. i ppkt. b) 1.,
4.2.9. Zamawiający udostępni sale szkoleniowe nieodpłatnie.
4.2.10. Zakup szkolnych mikroskopów (szt. 2) o parametrach nie gorszych niż:
- powiększenie - 64x - 1024x
- wymienny okular - WF 16x
- obiektywy - 4x, 10x, 40x,
- oświetlenie - górne/dolne, regulowane, o zmiennym natężeniu
- Urządzenie wyposażone musi być w cyfrową kamerę, pozwalającą na wyświetlenie obrazu na ekranie komputera. Mikroskop wyposażony w soczewkę Barlova 1,6x, rewolwer obiektywowy (miskę obiektywową) z 3 obiektywami. Instrument posiada obrotową (360o) wieżyczkę okularową. Urządzenie wyposażone w specjalistyczna lampę do podświetlania preparatów o płynnej regulacji intensywności oświetlenia, oraz kierunkowe, górne oświetlenie, umożliwiające obserwacje próbek o małej przezroczystości. Korpus oraz kluczowe elementy mechaniczne urządzenia są wykonane w 100% z metalu.
4.2.11. Zakup 2 zestawów preparatów mikroskopowych min. po 50 szt. w każdym z zestawów. Zestawy zapakowane w lakierowane drewniane pudełka. Jeden zestaw zawiera tkanki z zakresu botaniki i z zakresu zoologii. Drugi zestaw zawiera tkanki roślinne i zwierzęce.
4.2.12. Zakup 1 zestawu do badania jakości wody, gleby i powietrza przeznaczonego do prowadzenia zajęć. Zestaw składający się z: 1 tacy roboczej, butelki z korkiem 500ml, butelki z korkiem 250 ml - szt. 2, butelki z korkiem 100 ml - szt. 1, butelki z ciemnego szkła z korkiem 50 ml - szt. 2, kolby stożkowej 250 ml - szt. 1, kolby miarowej 500 ml - szt. 1, kolby miarowej 100 ml - szt. 1, cylindra miarowego 150 ml - szt. 1, szalki Petriego - szt. 3, szkiełka podstawowego- szt. 10, szkiełka nakrywkowego - szt. 10, lejka filtracyjnego z kolbą stożkową - szt. 1, sitka o średnicy oczek około 2 mm - szt. 1, sitka o średnicy oczek około 0,63 mm - szt. 1, sitka o średnicy oczek około 0,2 mm - szt. 1, lampki spirytusowej - szt. 1, płyty grzejnej - szt. 1, probówki - szt. 5, lejka laboratoryjnego - szt. 1, rurki szklanej I=150mm - szt.1, rurki szklanej I=200 mm - szt. 1, rurki szklanej zagiętej pod kątem 90o - szt. 1, lupy powiększającej 5 razy - szt. 1, strzykawki 2 ml - szt. 2, strzykawki 10 ml - szt. 1, strzykawki 100 ml - szt. 1, sterylne filtry membranowe - szt. 10, pipety z gumką - szt. 1, łyżeczki - szt. 1, siarki granulowanej lub w paskach - szt. 1, kredy szlamowanej 250 ml - szt.1, taśmy samoprzylepnej - szt. 1, odczynniki chemiczne - kpl. 1, odczynnik do wykrywania fosforanów - szt. 1, wody destylowanej - litr 1, bibuły filtracyjnej - ark. 2, pęsety - szt. 1, podstawy do probówek - szt. 1, szczotki do mycia probówek - szt. 1, okularów ochronnych - szt. 1, węża gumowego miękkiego I-100mm - szt. 1, korka gumowego - szt. 1, korka gumowego z otworem - szt. 1, pasków lakmusowych obojętnych - szt. 10, pasków lakmusowych pH 0 - 14 - szt. 10, POCH - TEST do wykrywania azotanów - szt. 10, POCH - TEST twardości wody - szt. 10, rękawicy ochronnych - szt. 1.
4.2.13. Zakup podręczników IT dla uczestników zajęć opisanych w pkt. 4.1. ppkt. b) 2. - kpl. 30.
4.2.14. Zakup programu multimedialnego Pakiet przedmiotowy - fizyka w gimnazjum - 1 zestaw
4.2.15. Zakup uniwersalnych mierników elektrycznych szt. 12.
4.2.16. Zakup pomocy dydaktycznych - EkoSystem - 5 zestawów. ( ścienna plansza szkolna do biologii przedstawiająca ekosystem morza ciepłego - organizmy roślinne i zwierzęce dla niego reprezentatywne opisane w języku polskim i łacińskim.)
4.2.17. Zakup pomocy dydaktycznych - termometr wielofunkcyjny - szt. 5,
4.2.18. Zakup zestawu do eksperymentów - Energia elektryczna i magnetyzm - zestaw 1.
4.2.19. Zakup skrzynki do eksperymentów.
4.2.20. Zakup pomocy dydaktycznej - Mikropalnik - szt. 1. 9maly i lekki mikropalnik o max. mocy 1300 st. C. z wbudowanym zbiornikiem pozwalającym na pracę z palnikiem nawet do 50 minut. Napełniany gazem do zapalniczek. Posiada podstawkę dzięki czemu obie ręce są wolne. Palnik posiada regulację mocy płomienia i dostępu powietrza.)
4.2.21. Zakup zestawu zakręcanych pojemników z lupą min. 24 szt. Pojemnik o wymiarach 6,5 cm wysokości ze stabilną podwójnie zakręcaną pokrywką z podwójnie powiększającą lupą. Soczewki : fi 45 i 30mm ze wzorem podłoża.
4.2.22. Zakup map konturowych do geografii (36 stron w zestawie) - szt. 10.
4.2.23. Zakup magnetycznych kontynentów - zestaw 2
4.2.24. Zakup kompasu do orientacji w terenie - zestaw 1 składający się z min. 24 szt.
4.2.25. Zakup książek do Ortograffitti i Od dysgrafii do kaligrafii - szt. 15.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
805800003 (Oferowanie kursów językowych)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
391621006 (Pomoce dydaktyczne)

Kod CPV czwartej częsci zamówienia:
481900006 (Pakiety oprogramowania edukacyjnego)

Kod CPV piątej częsci zamówienia:
385100003 (Mikroskopy)

Kod CPV szóstej częsci zamówienia:
221110001 (Podręczniki szkolne)

Kod CPV siódmej częsci zamówienia:
374517001 (Piłki do piłki nożnej)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Informacja na temat wadium:
9.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
9.2. Kwota wadium wynosi 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
9.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 13.08.2013r. godzina 12:00
9.4. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
- w pieniądzu wpłacone przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego: 03 8313 0009 0042 6015 2000 0020, w tytule przelewu należy wpisać: wadium do przetargu IN.271.1.15.2013
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
- w gwarancjach bankowych,
- w gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utrzymaniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620).
9.5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
9.6. Wykonawcy w zależności od wybranej formy wadium oryginał lub kopię dołącza do oferty.
9.7. zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Na podstawie złożonych dokumentów. Wg kryterium spełnia/nie spełnia

Wiedza i doświadczenie:
- ZADANIE nr 1 - Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa grupowe kursy* dla słuchaczy w wieku szkolnym (7-18 lat), w co najmniej 120h/grupę z zakresu języka angielskiego i/lub j. niemieckiego, w których wzięło udział co najmniej 30 uczestników (w każdym z kursów*) wzbogacone o komponent e-learningowy udostępniony na platformie e-learningowej online w wymiarze min. 10h/osobę zakończonych przeprowadzeniem egzaminu TELC**, o wartości każdego z kursów co najmniej 30 000,00 zł brutto. Wykonawca wykaże również, co najmniej dwa zlecenia polegające na przeprowadzeniu zajęć z zakresu j. polskiego, co najmniej dwa zlecenia polegające na przeprowadzeniu zajęć z zakresu matematyki oraz dwa zlecenia polegające na przeprowadzeniu zajęć z zakresu przyrody/biologii dla co najmniej 8 słuchaczy w wieku szkolnym (7-18 lat ) każde, oraz dwa zlecenia obejmujące przeprowadzenie zajęć z zakresu wsparcia psychologicznego, co najmniej dwa zlecenia z zakresu doradztwa zawodowego dla co najmniej 8 słuchaczy w wieku szkolnym (7-18 lat) każde.

- ZADANIE nr 2 - Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa grupowe kursy* dla słuchaczy w wieku szkolnym (7-18 lat), z zakresu technik komputerowych zakończonych przeprowadzeniem egzaminu ECDL*** z min. 3 modułów, w wymiarze min. 120h/grupę, wzbogacone o komponent e-learningowy udostępniony na platformie e-learningowej online w wymiarze min. 3h/osobę w których wzięło udział co najmniej 20 uczestników (w każdym z kursów*), o wartości każdego z kursów* co najmniej 20 000,00 zł brutto.
Na podstawie złożonych dokumentów. Wg kryterium spełnia/nie spełnia

Potencjał techniczny:
Na podstawie złożonych dokumentów. Wg kryterium spełnia/nie spełnia

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia : platformą do szkoleń e-learningowych oraz e-learningowymi treściami obejmującymi wszystkie zagadnienia gramatyczne na wszystkich poziomach zaawansowania, z zakresu języka/ów objętych niniejszym zamówieniem (dotyczy ZADANIA nr 1) lub e-treści z zakresu IT w podziale zgodnym z podziałem w ramach ECDL*** (dotyczy ZADANIA nr 2). Platforma powinna zapewniać możliwość generowania co najmniej raportów z pracy uczniów osiąganych wyników z zadań oraz posiadać konta dostępowe dla rodziców, umożliwiające im wgląd w wyniki pracy ucznia. Platforma oraz treści z zakresu języków obcych będących przedmiotem szkoleń i informatyki powinna zostać udostępniona uczniom Zamawiającego na okres 2 lat po zakończeniu szkoleń. Na podstawie złożonych dokumentów. Wg kryterium spełnia/nie spełnia

Sytuacja ekonomiczna:
Na podstawie złożonych dokumentów. Wg kryterium spełnia/nie spełnia

Oświadczenie nr 1: Tak

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 3: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 4: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 5: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 6: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokument potwierdzenia III.5: Tak

Inne dokumenty potwierdzające III.5:
Oświadczenie dotyczące spełnienia minimalnych wymagań dotyczących oferowanej platformy e-learningowej, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
Parafowany wzór umowy - załącznik nr 6 do SIWZ

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie:
1) Podwykonawstwa - za uprzednią zgodą Zamawiającego:
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Powierzenia podwykonawcom części usług mimo oświadczenia o samodzielnej realizacji zamówienia złożonego przez Wykonawcę w ofercie

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 70

Nazwa kryterium 2: Doświadczenie Wykonawcy

Znaczenie kryterium 2: 30

Data składania wniosków, ofert: 13/08/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 12:00

Miejsce składania:
Sekretariat w Urzędzie Miejskim w Pieniężnie ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno,

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Podobne przetargi

121518 / 2011-05-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kursów zawodowych dla uczestników projektu Nowy Horyzont współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

29086 / 2009-02-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenia Szkolenia: Postępowanie administracyjne dla pracowników PUP oraz nowelizacja ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy

426270 / 2012-10-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Grodziczno - Grodziczno (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, rozwijających uzdolnienia i specjalistycznych dla uczestników projektu Indywidualizacja nauczania szansą dla dzieci współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji or

356050 / 2012-09-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski - Sępopol (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
II przetarg nieograniczony na prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Poznawanie przez działanie

114198 / 2011-05-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kursu prawa jazdy kategorii B, C, D zajęć z doradcą zawodowym, zajęć z udzielania I pomocy przedmedycznej dla uczestników projektu Nowy Horyzont współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

18282 / 2015-01-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe - Olecko (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wybór wykładowców/podmiotów szkoleniowych - do realizacji zajęć edukacyjnych dla uczestników projektu Program dla zdrowia, pogody ducha i długich lat życia mieszkańców powiatu oleckiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL 13: Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanym z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz z budżetu państwa.

461886 / 2013-11-13 - Inny: Gimnazjum

Gimnazjum w Lubominie - Lubomino (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu dodatkowych zajęć realizowanych w ramach projektu pt. Gimnazjum przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

435504 / 2012-11-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Zespół Oświaty Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie - Mszanowo (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja usługi edukacyjnej obejmującej prowadzenie zajęć dodatkowych - kół zainteresowań dla uczniów zdolnych - uczestników projektu: Akademia Innowacji i Edukacji

224508 / 2014-07-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Orneta (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Otwieramy Drzwi w Przyszłość- kursy zawodowe oraz warsztaty wyjazdowe.

148040 / 2014-04-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie przez ekspertów zewnętrznych cyklu szkoleń w roku szkolnym 2013/2014 w ramach sieci współpracy i samokształcenia na potrzeby projektu Bezpośrednie wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli z powiatu gołdapskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

61763 / 2012-03-16 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkoleń dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu w ramach projektu Innowacyjny Nauczyciel w Szkole XXI wieku

102267 / 2011-03-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Rybno (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi w zakresie przeprowadzenia zajęć, warsztatów, kursów dla uczestników/ uczestniczek projektu pn. Juniorzy seniorów, żyją aktywnie, oraz szkolenia dla personelu projektu z zakresu równości płci

17780 / 2012-01-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Zespół ds. Oświaty w Świętajnie - Świętajno (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów kl. I-III szkół podstawowych w Gminie Świętajno

100521 / 2014-05-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi eksperckie podczas spotkania sieci humanistycznej w ramach projektu pn. SORE działają w szkole - nowy model systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie giżyckim

528814 / 2012-12-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Zespół Oświaty Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie - Mszanowo (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja usługi edukacyjnej obejmującej prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, zajęć dodatkowych - kół zainteresowań dla uczniów zdolnych oraz udzielenie wsparcia specjalistycznego i poradnictwa dla uczniów szkół położonych na terenie Gminy Nowe Miasto Lub - uczestników projektu: Akademia Innowacji i Edukacji

21540 / 2012-01-23 - Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Płoskini - Płoskinia (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie warsztatów aktywizacji społecznej i edukacyjno-rekreacyjnych wraz z poradnictwem zawodowym dla podopiecznych Gminy Ośrodek Pomocy Społecznej w Płoskini w ramach projektu Dziś aktywizacja jutro praca.

127236 / 2012-04-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Kętrzyn - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usługi edukacyjnej w ramach realizacji projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Miejskiej Kętrzyn

233995 / 2012-11-06 - Inny: samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna

Szkoła Policealna im. Hanny Chrzanowskiej - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
USŁUGI EDUKACYJNE NA PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW KIERUNKU RATOWNIK MEDYCZNY W RAMACH PROJEKTU: GIŻYCKI MEDYK Z NOWYMI KWALIFIKACJAMI DLA MASAŻYSTY I RATOWNIKA MEDYCZNEGO

330320 / 2011-10-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Płośnica - Płośnica (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usługi edukacyjnej w ramach realizacji projektu pn. Przyszłość w twoich rękach współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..

127842 / 2012-04-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Biskupiec - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie warsztatów, kursów, szkoleń dla osób korzystających z pomocy społecznej realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu w ramach projektu systemowego pn. Nadzieja na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.