Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

314568 / 2014-09-22 - Administracja samorządowa / Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk (Ryki)

Zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dydaktyczno wyrównawczych i rozwijających a także indywidualnych i grupowych zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno zawodowego dla uczniów, uczestników projektu Edukacja z sukcesem i Edukacja dla wszystkich współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX.

Opis zamówienia

1.Część nr 1, Zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dydaktyczno wyrównawczych i rozwijających z matematyki i j. angielskiego, a także indywidualnych i grupowych zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno zawodowego dla uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Rykach i Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. Jana Pawła II w Rykach, uczestników projektu pt. Edukacja z sukcesem
2.Część nr 2, zorganizowaniu i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z matematyki, języka angielskiego, przyrody, języka polskiego, historii, a także indywidualnych i grupowych zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno zawodowego dla uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Bobrownikach, Szkoły Podstawowej w Rososzy oraz Szkoły Podstawowej w Swatach, uczestników projektu Edukacja dla wszystkich.

Opis przedmiotu zamówienia,

Część nr 1
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dydaktyczno wyrównawczych i rozwijających z matematyki oraz języka angielskiego, a także indywidualnych i grupowych zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno zawodowego dla uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Rykach, w którego skład wchodzi Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mariana Osińskiego i Gimnazjum Nr 1 im. Nauczycieli Tajnego Nauczania oraz i Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. Jana Pawła II w Rykach, w którego skład wchodzi Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 i Publiczne Gimnazjum Nr 2.
Niniejsze zamówienie obejmuje 5 zadań,
Zadanie 1.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z III i VI kl. Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Mariana Osińskiego w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Rykach, 5 grup, 170 godzin.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z III i VI kl. Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 im. Jana Pawła II w Rykach, 6 grup, 204 godziny.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z II i III kl. Gimnazjum Nr 1 im. Nauczycieli Tajnego Nauczania w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Rykach, 5 grup, 170 godzin.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z II i III kl. Publicznego Gimnazjum Nr 2
w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 im. Jana Pawła II w Rykach. 12 grup, 408 godzin.

Zadanie 2
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających
z matematyki dla uczniów z III i VI kl. Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Mariana Osińskiego w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Rykach; 4 grupy, 136 godzin.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających
z matematyki dla uczniów z III i VI kl. Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 im. Jana Pawła II w Rykach. 10 grup, 340 godzin.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających
z matematyki dla uczniów z II i III kl. Gimnazjum Nr 1 im. Nauczycieli Tajnego Nauczania w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Rykach, 5 grup, 170 godzin.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających
z matematyki dla uczniów z II i III kl. Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 im. Jana Pawła II w Rykach. 12 grup, 408 godzin.

Zadanie 3.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z III i VI kl. Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Mariana Osińskiego w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1
w Rykach. 5 grup, 170 godzin.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć z języka angielskiego dla uczniów z III i VI kl. Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 im. Jana Pawła II w Rykach. 8 grup, 272 godziny.

Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z II i III kl. Gimnazjum Nr 1 im. Nauczycieli Tajnego Nauczania w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Rykach, 6 grup, 204 godziny.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z II i III kl. Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 im. Jana Pawła II w Rykach, 13 grup, 442 godziny.

Zadanie 4.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych rozwijających z języka angielskiego dla uczniów z III i VI kl. Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Mariana Osińskiego w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Rykach. 4 grupy, 136 godzin.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających z języka angielskiego dla uczniów z III i VI kl. Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 im. Jana Pawła II w Rykach. 8 grup, 272 godziny.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających z języka angielskiego dla uczniów z II i III kl. Gimnazjum Nr 1 im. Nauczycieli Tajnego Nauczania w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Rykach, 4 grupy, 136 godzin.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających z języka angielskiego dla uczniów z II i III kl. Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Rykach, 11 grup, 374 godziny.

Zadanie 5.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć grupowych
i indywidualnych z doradztwa edukacyjno zawodowego dla uczniów z II i III kl. Gimnazjum Nr 1 im. Nauczycieli Tajnego Nauczania w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Rykach, 9 klas, zajęcia grupowe 306 godzin, zajęcia indywidualne 1025 godzin
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć grupowych
i indywidualnych z doradztwa edukacyjno zawodowego dla uczniów z II i III kl. Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 im. Jana Pawła II w Rykach, 7 klas, zajęcia grupowe 238 godzin, zajęcia indywidualne 880 godzin.

Część nr 2
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z matematyki, języka angielskiego, przyrody, języka polskiego, historii, a także indywidualnych i grupowych zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno zawodowego dla uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Bobrownikach, Szkoły Podstawowej w Rososzy oraz Szkoły Podstawowej w Swatach.

Niniejsze zamówienie obejmuje 6 zadań,


Zadanie 1
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z klasy III, klasy V, klasy VI Szkoły Podstawowej w Bobrownikach. 3 grupy, 102 godziny
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z klasy II, klasy III Gimnazjum w Bobrownikach. 3 grupy, 102 godziny
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z klasy III, klasy V, klasy VI Szkoły Podstawowej w Rososzy. 3 grupy, 102 godziny
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z klasy III, klasy V, klasy VI Szkoły Podstawowej w Swatach. 3 grupy, 102 godziny.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających
z matematyki dla uczniów z klasy III, klasy V, klasy VI Szkoły Podstawowej
w Bobrownikach. 3 grupy, 102 godziny.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających
z matematyki dla uczniów z klasy II, klasy III, Gimnazjum w Bobrownikach. 2 grupy, 68 godzin.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających
z matematyki dla uczniów z klasy III, klasy V, klasy VI Szkoły Podstawowej w Rososzy. 4 grupy, 136 godzin.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających
z matematyki dla uczniów z klasy III, klasy VI Szkoły Podstawowej w Swatach. 2 grupy, 68 godzin.

Zadanie 2
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z III, V i VI klasy Szkoły Podstawowej w Bobrownikach. 3 grupy, 102 godziny.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z II i III klasy Gimnazjum
w Bobrownikach. 3 grupy, 102 godziny.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z III, V i VI klasy Szkoły Podstawowej
w Rososzy. 3 grupy, 102 godziny.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z III, VI klasy Szkoły Podstawowej w Swatach. 2 grupy, 68 godzin
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających z języka angielskiego dla uczniów z III, V i VI klasy Szkoły Podstawowej w Bobrownikach. 3 grupy, 102 godziny.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających z języka angielskiego dla uczniów z II i III klasy Gimnazjum w Bobrownikach. 2 grupy, 68 godzin.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających z języka angielskiego dla uczniów z III, V i VI klasy Szkoły Podstawowej w Rososzy. 4 grupy, 136 godzin.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających z języka angielskiego dla uczniów z III, VI klasy Szkoły Podstawowej w Swatach. 2 grupy, 68 godzin.

Zadanie 3
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z przyrody dla uczniów z klasy III, klasy IV, klasy VI Szkoły Podstawowej w Bobrownikach. 3 grupy, 102 godziny.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z przyrody dla uczniów z klasy II, klasy III Gimnazjum w Bobrownikach.
3 grupy, 102 godziny.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających
z przyrody dla uczniów z klasy III, klasy IV, klasy VI Szkoły Podstawowej w Bobrownikach. 3 grupy, 102 godziny.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających
z przyrody dla uczniów z klasy II, klasy III Gimnazjum w Bobrownikach. 2 grupy, 68 godzin.

Zadanie 4
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka polskiego dla uczniów z klasy VI Szkoły Podstawowej w Rososzy. 1 grupa, 34 godziny.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka polskiego dla uczniów z klasy II, klasy III i klasy V Szkoły Podstawowej w Swatach. 3 grupy, 102 godziny

Zadanie 5
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z historii dla uczniów z klasy VI Szkoły Podstawowej w Rososzy. 1 grupa, 34 godziny.

Zadanie 6
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć grupowych
z doradztwa edukacyjno zawodowego dla uczniów z klasy II i klasy III klasy Gimnazjum w Bobrownikach. 2 grupy, 68 godzin.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć indywidualnych z doradztwa edukacyjno zawodowego dla uczniów z klasy II i klasy III Gimnazjum w Bobrownikach. Łącznie 450 godzin.


Zajęcia dydaktyczno wyrównawcze z matematyki mają za zadanie doskonalenie umiejętności wykonywania działań matematycznych, dobierania strategii i szacowania, rozwijania spostrzegawczości, rozwiązywania testów, pobudzania aktywności umysłowej poprzez tworzenie sytuacji problemowych, wyrabianie systematyczności i koncentracji w nauce.

Zajęcia rozwijające z matematyką służą poszerzaniu wiedzy z zakresu ww. przedmiotu niezbędnej do osiągnięcia wysokich wyników na teście kompetencji szóstoklasistów i egzaminie gimnazjalnym oraz konkursu przedmiotowego.

Zajęcia dydaktyczno wyrównawcze z języka angielskiego zniwelują braki edukacyjne, pogłębią dotychczasową wiedzę, przygotują do wejścia w kolejny etap edukacyjny na poziomie zbliżonym do rówieśników, wyrobią systematyczność i koncentrację w nauce oraz ukształtują postawy tolerancji i otwartości wobec innych kultur i tradycji.

Zajęcia rozwijające z ww. przedmiotu pozwolą poszerzyć wiedzę z zagadnień sprawiających najwięcej trudności tj. z gramatyki, słownictwa, dzięki czemu uczniowie zostaną bardziej przygotowani do zdania egzaminu z języka angielskiego i konkursu przedmiotowego.

Zajęcia dydaktyczno wyrównawcze z przyrody mają za zadanie wyrównywanie braków edukacyjnych, przygotowanie uczniów do wejścia na kolejny etap edukacji, na poziomie zbliżonym do rówieśników, wyrabianie systematyczności w nauce i koncentracji uwagi.

Zajęcia rozwijające z przyrody poznawanie przyrody poprzez wykonywanie doświadczeń, prowadzenie badań i obserwacji doświadczenia.

Zajęcia dydaktyczno wyrównawcze z historii i języka polskiego mają za zadanie wyrównywanie braków edukacyjnych, przygotowanie uczniów do wejścia na kolejny etap edukacji, na poziomie zbliżonym do rówieśników, w szczególności, doskonalenie umiejętności poprawnego wypowiadania się, rozwijanie świadomego posługiwania się językiem w różnych sytuacjach komunikacyjnych, redagowania formy wypowiedzi z uwzględnieniem zasad ortografii i interpunkcji. Pomoc w przezwyciężeniu trudności i umożliwienie prawidłowego funkcjonowania w zespole klasowym oraz osiąganie pozytywnych wyników w nauce, wyrabianie systematyczności w nauce i koncentracji uwagi. Uzupełnienie wiadomości dotyczących historii Polski w elementami historii powszechnej i wiedzy o społeczeństwie, wzbogacenie słownictwa i kształtowanie umiejętności czytania ze zrozumieniem niezbędnych do dalszej edukacji.

Celem doradztwa edukacyjno zawodowego jest przygotowanie ucznia do planowania własnej ścieżki kariery edukacyjnej i przyszłej aktywności zawodowej. Efektem ma być wzrost umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji odnośnie wyboru dalszego kształcenia oraz przyszłego funkcjonowania na rynku pracy.

3. Miejsce realizacji zajęć,
Zajęcia prowadzone będą w systemie lekcyjnym, gdzie przez jedną godzinę lekcyjną rozumie się 45 minut, a odbywać się będą w dni robocze, z wyłączeniem okresu wakacji letnich, nie mogą kolidować z realizacją zajęć w ramach podstawy programowej. Miejsce zajęć, w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 przy ul. Słowackiego 1, 08 500 Ryki dla uczniów klas III i VI Szkoły Podstawowej oraz dla uczniów klas II i III Gimnazjum, a także w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. Jana Pawła II przy ul. 15 Pułku Piechoty Wilków AK 5, 08-500 Ryki dla uczniów klas III i VI Szkoły Podstawowej oraz dla uczniów klas II i III Gimnazjum, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Bobrownikach dla uczniów klas II, V i VI, Szkoły Podstawowej w Rososzy dla uczniów klas II, V i VI oraz Szkoły Podstawowej w Swatach dla uczniów klas III, V i VI.

4. Do obowiązków wykonawcy należy.
a.Opracowanie programów i harmonogramu nauczania do zajęć z uwzględnieniem treści, metod pracy oraz środków dydaktycznych w tym wynikających z projektu i przedłożenie go Koordynatorowi, na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem zajęć,
b.Prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji zajęć m.in. dziennika zajęć, listy obecności, dziennika ewaluacji zajęć oraz sporządzanie sprawozdań z realizacji planu oraz przekazanie ich w terminie, co najwyżej 7 dni po zakończeniu zajęć do Koordynatora,
c.W przypadku dodatkowych zajęć pozalekcyjnych rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych przygotowanie autorskich programów, których zakres tematyczny zajęć powinien wykraczać poza program nauczania, przekazanie praw autorskich do tych programów Zamawiającemu,
d.W przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych niwelujących dysproporcje uczniów mających trudności w nauce przygotowanie autorskich programów, których zakres tematyczny zajęć powinien wykraczać poza program nauczania, przekazanie praw autorskich do tych programów Zamawiającemu,
e.Terminowe i właściwe realizowanie powierzonych zadań, w tym przeprowadzenie zajęć zgodnie z programem i harmonogramem,
f.Niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie z harmonogramem. W przypadku braku możliwości realizacji zajęć w wyznaczonym terminie zgodnie z harmonogramem z powodów niezależnych od wykonawcy możliwe jest przeprowadzenie takich zajęć w innym terminie po uzgodnieniu z koordynatorem projektu,
g.W wypadku zmiany planu zajęć szkoły, wykonawca musi wykazać się dyspozycyjnością i elastycznością wobec zmian w harmonogramie w godzinach pracy szkoły,
h.Zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczących w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, stosowanie się do regulaminów obowiązujących w szkole,
i.Monitorowanie osiągnięć uczniów poprzez dokonanie testów badań umiejętności uczniów na początku i końcu projektu przy pomocy opracowanego przez siebie narzędzia diagnostycznego skonsultowanego z koordynatorem,
j.Wykorzystywanie w trakcie zajęć nowoczesnych narzędzi edukacyjnych, które zapewni szkoła i angażowanie uczestników do aktywnego korzystania z narzędzi edukacyjnych,
k.Niezwłoczne udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, dyrektorowi placówki oświatowej, organowi kontrolującemu,
l.Przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2014r.poz.1182 oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1024,
m.Wspomaganie promocji i ewaluacji projektu informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
n.Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za,bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć,jakość i terminowość prowadzonych zajęć,szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy,
wykorzystanie sprzętu i materiałów dydaktycznych zakupionych, w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem do realizacji zajęć oraz dbałość o ich należyty stan.
o.Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu następujących dokumentów, lista obecności na zajęciach podpisana przez uczniów na każdy dzień zajęć,program zajęć,harmonogram zajęć,rejestr potwierdzeń odbioru zaświadczeń o odbytych zajęciach i nabytych podczas nich umiejętnościach.
p.Sporządzona dokumentacja powinna być odpowiednio oznaczona logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
q.Przestrzeganie tajemnicy w zakresie powierzonych zadań, dokumentacji i danych osobowych uczestników projektu,
r.Wykonawca zobowiązany jest do poddania się kontroli i audytowi, w szczególności poprzez wgląd do dokumentacji, dokonywanym przez instytucję pośredniczącą II stopnia Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji umowy,
s.Wykonawca zobowiązuje się w stosunku do Zamawiającego do działań służących utrzymaniu trwałości projektu,
t.Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania poleceń dyrektora szkoły wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego Dz. U. Nr 168,poz.1324, z późn. zm.
u.Zobowiązuje się do cotygodniowych spotkań w terminach ustalonych z dyrektorem szkoły w celu omówienia strategii realizacji projektu oraz w przypadku zagrożenia osiągnięcia zakładanych celów i wskaźników zobowiązany jest do przygotowania propozycji programu naprawczego,
v.Wykonawca złoży pisemne oświadczenie, iż akceptuje przedstawiony zakres obowiązków dla danego stanowiska przedstawionych w SIWZ pod rygorem nieważności oferty.
Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia,
Przedmiot zamówienia będzie świadczony przez Wykonawcę w formie umowy o świadczenie usług. Uczestnicy zajęć w trakcie ich trwania będą pozostawać pod opieką osoby prowadzącej. Biorąc pod uwagę poziom zajęć, wygodę i bezpieczeństwo uczestników projektu, zajęcia będą odbywać się w zespołach szkół szkołach wymienionych w niniejszej specyfikacji w odpowiednio wyposażonej i dostosowanej do potrzeb Zamawiającego bazie dydaktycznej, którą Zamawiający udostępni wykonawcy nieodpłatnie.
Miejsca, w których realizowane będą zajęcia powinny być odpowiednio oznaczone logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 314568

Data publikacji: 2014-09-22

Nazwa:
Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk

Ulica: ul. Karola Wojtyły 29

Numer domu: 29

Miejscowość: Ryki

Kod pocztowy: 08-500

Województwo / kraj: lubelskie

Numer telefonu: 081 865 71 10

Numer faxu: 081 865 71 11

Adres strony internetowej: www.ryki.pl

Regon: 00052596100000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dydaktyczno wyrównawczych i rozwijających a także indywidualnych i grupowych zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno zawodowego dla uczniów, uczestników projektu Edukacja z sukcesem i Edukacja dla wszystkich współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1.Część nr 1, Zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dydaktyczno wyrównawczych i rozwijających z matematyki i j. angielskiego, a także indywidualnych i grupowych zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno zawodowego dla uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Rykach i Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. Jana Pawła II w Rykach, uczestników projektu pt. Edukacja z sukcesem
2.Część nr 2, zorganizowaniu i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z matematyki, języka angielskiego, przyrody, języka polskiego, historii, a także indywidualnych i grupowych zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno zawodowego dla uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Bobrownikach, Szkoły Podstawowej w Rososzy oraz Szkoły Podstawowej w Swatach, uczestników projektu Edukacja dla wszystkich.

Opis przedmiotu zamówienia,

Część nr 1
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dydaktyczno wyrównawczych i rozwijających z matematyki oraz języka angielskiego, a także indywidualnych i grupowych zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno zawodowego dla uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Rykach, w którego skład wchodzi Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mariana Osińskiego i Gimnazjum Nr 1 im. Nauczycieli Tajnego Nauczania oraz i Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. Jana Pawła II w Rykach, w którego skład wchodzi Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 i Publiczne Gimnazjum Nr 2.
Niniejsze zamówienie obejmuje 5 zadań,
Zadanie 1.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z III i VI kl. Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Mariana Osińskiego w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Rykach, 5 grup, 170 godzin.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z III i VI kl. Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 im. Jana Pawła II w Rykach, 6 grup, 204 godziny.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z II i III kl. Gimnazjum Nr 1 im. Nauczycieli Tajnego Nauczania w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Rykach, 5 grup, 170 godzin.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z II i III kl. Publicznego Gimnazjum Nr 2
w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 im. Jana Pawła II w Rykach. 12 grup, 408 godzin.

Zadanie 2
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających
z matematyki dla uczniów z III i VI kl. Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Mariana Osińskiego w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Rykach; 4 grupy, 136 godzin.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających
z matematyki dla uczniów z III i VI kl. Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 im. Jana Pawła II w Rykach. 10 grup, 340 godzin.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających
z matematyki dla uczniów z II i III kl. Gimnazjum Nr 1 im. Nauczycieli Tajnego Nauczania w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Rykach, 5 grup, 170 godzin.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających
z matematyki dla uczniów z II i III kl. Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 im. Jana Pawła II w Rykach. 12 grup, 408 godzin.

Zadanie 3.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z III i VI kl. Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Mariana Osińskiego w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1
w Rykach. 5 grup, 170 godzin.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć z języka angielskiego dla uczniów z III i VI kl. Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 im. Jana Pawła II w Rykach. 8 grup, 272 godziny.

Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z II i III kl. Gimnazjum Nr 1 im. Nauczycieli Tajnego Nauczania w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Rykach, 6 grup, 204 godziny.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z II i III kl. Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 im. Jana Pawła II w Rykach, 13 grup, 442 godziny.

Zadanie 4.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych rozwijających z języka angielskiego dla uczniów z III i VI kl. Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Mariana Osińskiego w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Rykach. 4 grupy, 136 godzin.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających z języka angielskiego dla uczniów z III i VI kl. Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 im. Jana Pawła II w Rykach. 8 grup, 272 godziny.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających z języka angielskiego dla uczniów z II i III kl. Gimnazjum Nr 1 im. Nauczycieli Tajnego Nauczania w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Rykach, 4 grupy, 136 godzin.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających z języka angielskiego dla uczniów z II i III kl. Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Rykach, 11 grup, 374 godziny.

Zadanie 5.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć grupowych
i indywidualnych z doradztwa edukacyjno zawodowego dla uczniów z II i III kl. Gimnazjum Nr 1 im. Nauczycieli Tajnego Nauczania w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Rykach, 9 klas, zajęcia grupowe 306 godzin, zajęcia indywidualne 1025 godzin
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć grupowych
i indywidualnych z doradztwa edukacyjno zawodowego dla uczniów z II i III kl. Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 im. Jana Pawła II w Rykach, 7 klas, zajęcia grupowe 238 godzin, zajęcia indywidualne 880 godzin.

Część nr 2
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z matematyki, języka angielskiego, przyrody, języka polskiego, historii, a także indywidualnych i grupowych zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno zawodowego dla uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Bobrownikach, Szkoły Podstawowej w Rososzy oraz Szkoły Podstawowej w Swatach.

Niniejsze zamówienie obejmuje 6 zadań,


Zadanie 1
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z klasy III, klasy V, klasy VI Szkoły Podstawowej w Bobrownikach. 3 grupy, 102 godziny
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z klasy II, klasy III Gimnazjum w Bobrownikach. 3 grupy, 102 godziny
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z klasy III, klasy V, klasy VI Szkoły Podstawowej w Rososzy. 3 grupy, 102 godziny
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z klasy III, klasy V, klasy VI Szkoły Podstawowej w Swatach. 3 grupy, 102 godziny.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających
z matematyki dla uczniów z klasy III, klasy V, klasy VI Szkoły Podstawowej
w Bobrownikach. 3 grupy, 102 godziny.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających
z matematyki dla uczniów z klasy II, klasy III, Gimnazjum w Bobrownikach. 2 grupy, 68 godzin.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających
z matematyki dla uczniów z klasy III, klasy V, klasy VI Szkoły Podstawowej w Rososzy. 4 grupy, 136 godzin.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających
z matematyki dla uczniów z klasy III, klasy VI Szkoły Podstawowej w Swatach. 2 grupy, 68 godzin.

Zadanie 2
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z III, V i VI klasy Szkoły Podstawowej w Bobrownikach. 3 grupy, 102 godziny.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z II i III klasy Gimnazjum
w Bobrownikach. 3 grupy, 102 godziny.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z III, V i VI klasy Szkoły Podstawowej
w Rososzy. 3 grupy, 102 godziny.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z III, VI klasy Szkoły Podstawowej w Swatach. 2 grupy, 68 godzin
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających z języka angielskiego dla uczniów z III, V i VI klasy Szkoły Podstawowej w Bobrownikach. 3 grupy, 102 godziny.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających z języka angielskiego dla uczniów z II i III klasy Gimnazjum w Bobrownikach. 2 grupy, 68 godzin.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających z języka angielskiego dla uczniów z III, V i VI klasy Szkoły Podstawowej w Rososzy. 4 grupy, 136 godzin.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających z języka angielskiego dla uczniów z III, VI klasy Szkoły Podstawowej w Swatach. 2 grupy, 68 godzin.

Zadanie 3
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z przyrody dla uczniów z klasy III, klasy IV, klasy VI Szkoły Podstawowej w Bobrownikach. 3 grupy, 102 godziny.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z przyrody dla uczniów z klasy II, klasy III Gimnazjum w Bobrownikach.
3 grupy, 102 godziny.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających
z przyrody dla uczniów z klasy III, klasy IV, klasy VI Szkoły Podstawowej w Bobrownikach. 3 grupy, 102 godziny.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających
z przyrody dla uczniów z klasy II, klasy III Gimnazjum w Bobrownikach. 2 grupy, 68 godzin.

Zadanie 4
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka polskiego dla uczniów z klasy VI Szkoły Podstawowej w Rososzy. 1 grupa, 34 godziny.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka polskiego dla uczniów z klasy II, klasy III i klasy V Szkoły Podstawowej w Swatach. 3 grupy, 102 godziny

Zadanie 5
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno wyrównawczych z historii dla uczniów z klasy VI Szkoły Podstawowej w Rososzy. 1 grupa, 34 godziny.

Zadanie 6
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć grupowych
z doradztwa edukacyjno zawodowego dla uczniów z klasy II i klasy III klasy Gimnazjum w Bobrownikach. 2 grupy, 68 godzin.
Opracowanie programu zajęć i przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć indywidualnych z doradztwa edukacyjno zawodowego dla uczniów z klasy II i klasy III Gimnazjum w Bobrownikach. Łącznie 450 godzin.


Zajęcia dydaktyczno wyrównawcze z matematyki mają za zadanie doskonalenie umiejętności wykonywania działań matematycznych, dobierania strategii i szacowania, rozwijania spostrzegawczości, rozwiązywania testów, pobudzania aktywności umysłowej poprzez tworzenie sytuacji problemowych, wyrabianie systematyczności i koncentracji w nauce.

Zajęcia rozwijające z matematyką służą poszerzaniu wiedzy z zakresu ww. przedmiotu niezbędnej do osiągnięcia wysokich wyników na teście kompetencji szóstoklasistów i egzaminie gimnazjalnym oraz konkursu przedmiotowego.

Zajęcia dydaktyczno wyrównawcze z języka angielskiego zniwelują braki edukacyjne, pogłębią dotychczasową wiedzę, przygotują do wejścia w kolejny etap edukacyjny na poziomie zbliżonym do rówieśników, wyrobią systematyczność i koncentrację w nauce oraz ukształtują postawy tolerancji i otwartości wobec innych kultur i tradycji.

Zajęcia rozwijające z ww. przedmiotu pozwolą poszerzyć wiedzę z zagadnień sprawiających najwięcej trudności tj. z gramatyki, słownictwa, dzięki czemu uczniowie zostaną bardziej przygotowani do zdania egzaminu z języka angielskiego i konkursu przedmiotowego.

Zajęcia dydaktyczno wyrównawcze z przyrody mają za zadanie wyrównywanie braków edukacyjnych, przygotowanie uczniów do wejścia na kolejny etap edukacji, na poziomie zbliżonym do rówieśników, wyrabianie systematyczności w nauce i koncentracji uwagi.

Zajęcia rozwijające z przyrody poznawanie przyrody poprzez wykonywanie doświadczeń, prowadzenie badań i obserwacji doświadczenia.

Zajęcia dydaktyczno wyrównawcze z historii i języka polskiego mają za zadanie wyrównywanie braków edukacyjnych, przygotowanie uczniów do wejścia na kolejny etap edukacji, na poziomie zbliżonym do rówieśników, w szczególności, doskonalenie umiejętności poprawnego wypowiadania się, rozwijanie świadomego posługiwania się językiem w różnych sytuacjach komunikacyjnych, redagowania formy wypowiedzi z uwzględnieniem zasad ortografii i interpunkcji. Pomoc w przezwyciężeniu trudności i umożliwienie prawidłowego funkcjonowania w zespole klasowym oraz osiąganie pozytywnych wyników w nauce, wyrabianie systematyczności w nauce i koncentracji uwagi. Uzupełnienie wiadomości dotyczących historii Polski w elementami historii powszechnej i wiedzy o społeczeństwie, wzbogacenie słownictwa i kształtowanie umiejętności czytania ze zrozumieniem niezbędnych do dalszej edukacji.

Celem doradztwa edukacyjno zawodowego jest przygotowanie ucznia do planowania własnej ścieżki kariery edukacyjnej i przyszłej aktywności zawodowej. Efektem ma być wzrost umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji odnośnie wyboru dalszego kształcenia oraz przyszłego funkcjonowania na rynku pracy.

3. Miejsce realizacji zajęć,
Zajęcia prowadzone będą w systemie lekcyjnym, gdzie przez jedną godzinę lekcyjną rozumie się 45 minut, a odbywać się będą w dni robocze, z wyłączeniem okresu wakacji letnich, nie mogą kolidować z realizacją zajęć w ramach podstawy programowej. Miejsce zajęć, w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 przy ul. Słowackiego 1, 08 500 Ryki dla uczniów klas III i VI Szkoły Podstawowej oraz dla uczniów klas II i III Gimnazjum, a także w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. Jana Pawła II przy ul. 15 Pułku Piechoty Wilków AK 5, 08-500 Ryki dla uczniów klas III i VI Szkoły Podstawowej oraz dla uczniów klas II i III Gimnazjum, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Bobrownikach dla uczniów klas II, V i VI, Szkoły Podstawowej w Rososzy dla uczniów klas II, V i VI oraz Szkoły Podstawowej w Swatach dla uczniów klas III, V i VI.

4. Do obowiązków wykonawcy należy.
a.Opracowanie programów i harmonogramu nauczania do zajęć z uwzględnieniem treści, metod pracy oraz środków dydaktycznych w tym wynikających z projektu i przedłożenie go Koordynatorowi, na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem zajęć,
b.Prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji zajęć m.in. dziennika zajęć, listy obecności, dziennika ewaluacji zajęć oraz sporządzanie sprawozdań z realizacji planu oraz przekazanie ich w terminie, co najwyżej 7 dni po zakończeniu zajęć do Koordynatora,
c.W przypadku dodatkowych zajęć pozalekcyjnych rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych przygotowanie autorskich programów, których zakres tematyczny zajęć powinien wykraczać poza program nauczania, przekazanie praw autorskich do tych programów Zamawiającemu,
d.W przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych niwelujących dysproporcje uczniów mających trudności w nauce przygotowanie autorskich programów, których zakres tematyczny zajęć powinien wykraczać poza program nauczania, przekazanie praw autorskich do tych programów Zamawiającemu,
e.Terminowe i właściwe realizowanie powierzonych zadań, w tym przeprowadzenie zajęć zgodnie z programem i harmonogramem,
f.Niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie z harmonogramem. W przypadku braku możliwości realizacji zajęć w wyznaczonym terminie zgodnie z harmonogramem z powodów niezależnych od wykonawcy możliwe jest przeprowadzenie takich zajęć w innym terminie po uzgodnieniu z koordynatorem projektu,
g.W wypadku zmiany planu zajęć szkoły, wykonawca musi wykazać się dyspozycyjnością i elastycznością wobec zmian w harmonogramie w godzinach pracy szkoły,
h.Zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczących w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, stosowanie się do regulaminów obowiązujących w szkole,
i.Monitorowanie osiągnięć uczniów poprzez dokonanie testów badań umiejętności uczniów na początku i końcu projektu przy pomocy opracowanego przez siebie narzędzia diagnostycznego skonsultowanego z koordynatorem,
j.Wykorzystywanie w trakcie zajęć nowoczesnych narzędzi edukacyjnych, które zapewni szkoła i angażowanie uczestników do aktywnego korzystania z narzędzi edukacyjnych,
k.Niezwłoczne udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, dyrektorowi placówki oświatowej, organowi kontrolującemu,
l.Przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2014r.poz.1182 oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1024,
m.Wspomaganie promocji i ewaluacji projektu informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
n.Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za,bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć,jakość i terminowość prowadzonych zajęć,szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy,
wykorzystanie sprzętu i materiałów dydaktycznych zakupionych, w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem do realizacji zajęć oraz dbałość o ich należyty stan.
o.Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu następujących dokumentów, lista obecności na zajęciach podpisana przez uczniów na każdy dzień zajęć,program zajęć,harmonogram zajęć,rejestr potwierdzeń odbioru zaświadczeń o odbytych zajęciach i nabytych podczas nich umiejętnościach.
p.Sporządzona dokumentacja powinna być odpowiednio oznaczona logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
q.Przestrzeganie tajemnicy w zakresie powierzonych zadań, dokumentacji i danych osobowych uczestników projektu,
r.Wykonawca zobowiązany jest do poddania się kontroli i audytowi, w szczególności poprzez wgląd do dokumentacji, dokonywanym przez instytucję pośredniczącą II stopnia Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji umowy,
s.Wykonawca zobowiązuje się w stosunku do Zamawiającego do działań służących utrzymaniu trwałości projektu,
t.Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania poleceń dyrektora szkoły wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego Dz. U. Nr 168,poz.1324, z późn. zm.
u.Zobowiązuje się do cotygodniowych spotkań w terminach ustalonych z dyrektorem szkoły w celu omówienia strategii realizacji projektu oraz w przypadku zagrożenia osiągnięcia zakładanych celów i wskaźników zobowiązany jest do przygotowania propozycji programu naprawczego,
v.Wykonawca złoży pisemne oświadczenie, iż akceptuje przedstawiony zakres obowiązków dla danego stanowiska przedstawionych w SIWZ pod rygorem nieważności oferty.
Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia,
Przedmiot zamówienia będzie świadczony przez Wykonawcę w formie umowy o świadczenie usług. Uczestnicy zajęć w trakcie ich trwania będą pozostawać pod opieką osoby prowadzącej. Biorąc pod uwagę poziom zajęć, wygodę i bezpieczeństwo uczestników projektu, zajęcia będą odbywać się w zespołach szkół szkołach wymienionych w niniejszej specyfikacji w odpowiednio wyposażonej i dostosowanej do potrzeb Zamawiającego bazie dydaktycznej, którą Zamawiający udostępni wykonawcy nieodpłatnie.
Miejsca, w których realizowane będą zajęcia powinny być odpowiednio oznaczone logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804100001 (Różne usługi szkolne)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Podmiot prowadzący działalność gospodarczą w zakresie usług edukacyjnych na podstawie odpowiedniego dokumentu rejestrowego (np. wpis do CEiDG lub KRS).

Wiedza i doświadczenie:
Posiada min. 1 rok doświadczenia (lub więcej) w realizacji min. jednej usługi edukacyjnych w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji wregionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnychw ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
Posiadać kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej i gimnazjum zgodnie
z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół
i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - ukończone studia kierunkowe,
Posiadać badania lekarskie uprawniające do pracy w szkole, przeszkolenie w zakresie BHP, p. ppoż. i udzielaniu pierwszej pomocy,
Posiadać doświadczenie w pracy na danym stanowisku nauczyciela,
posiadać doświadczenie w opracowywaniu autorskich programów nauczania,min.1 program
Umiejętność posługiwania się nowoczesnymi technologiami ICT, ukończone szkolenie z zastosowania ICT,
Dyspozycyjność w godzinach 7: 45-16: 00, 6 dni w tygodniu.

Sytuacja ekonomiczna:
Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wyżej wymienionych usług na kwotę 200 tysięcy złotych.

Oświadczenie nr 1: Tak

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 3: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 4: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 5: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy na następujących warunkach:
1) zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego bez zmiany samych stron umowy (zmiana siedziby, adresu, nazwy, numeru rachunku bankowego, osób reprezentujących strony umowy) w przypadku zaistnienia wymienionych wyżej zmian po danej stronie umowy;
2) zmiany przedstawicieli reprezentujących Zamawiającego lub Wykonawcę podczas realizacji umowy w przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych wymienionych wyżej osób, jeżeli zmiana wymienionych wyżej osób okaże się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od stron;
3) terminu płatności, który uzależniony będzie od terminu przekazywania środków finansowych przez Instytucję Zarządzającą;
4) okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności;
5) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
6) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu w ramach, którego realizowane jest zamówienie;
7) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej;
8) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: bip.ryki.pl.

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Gmina Ryki, ul. Karola Wojtyły 29,08-500 Ryki (sekretariat)

Data składania wniosków, ofert: 29/09/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 08:30

Miejsce składania:
Gmina Ryki, ul. Karola Wojtyły 29,08-500 Ryki (sekretariat)

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Edukacja z sukcesem i Edukacja dla wszystkich współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Podobne przetargi

330898 / 2011-10-12 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi szkoleń lotniczych IR/SEP(L) na urządzeniu do ćwiczenia procedur lotu i nawigacji klasy FNPT II dla studentów specjalności lotniczych PWSZ w Chełmie

266817 / 2012-12-17 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS odbywającymi praktyki ogólnopedagogiczne ciągłe w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS

83747 / 2014-04-16 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Pedagogiki i Psychologii UMCS (Pedagogika wczesnoszkolna SUM) odbywającymi praktyki ciągłe w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/139-2014/WH)

129842 / 2012-04-24 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Filologii Polskiej UMCS (kierunek studiów: Filologia Polska SUM, grupa uzupełniająca specjalność nauczycielską) odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS

27274 / 2012-01-28 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami odbywajÄ…cymi praktyki w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS.

246067 / 2013-11-20 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka angielskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/615-2013/WH)

208607 / 2013-10-09 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Historii UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z historii w GIM w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/521-2013/WH)

63765 / 2014-03-26 - Uczelnia publiczna

Politechnika Lubelska - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa szkoleniowa/edukacyjna - Przeprowadzenie autorskich szkoleń pt: Kontrola i ocena prac spawalniczych m.in. z wykorzystaniem oprogr. SysWeld/CES EduPack na kierunku zamawianym Inżynieria materiałowa na Wydziale Mechanicznym Politechniki Lubelskiej w ramach realizacji projektu Studiuj z pasją - zamawianie kształcenia na kierunku Inżynieria Materiałowa na Politechnice Lubelskiej

29046 / 2014-01-24 - Uczelnia publiczna

Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie - Dęblin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
przeprowadzenie zajęć z przedmiotów: Informatyka i Technologie Informacyjne wraz z przygotowaniem programu oraz materiałów dydaktycznych - numer Zp/pn/3/2014

71855 / 2014-04-02 - Uczelnia publiczna

Politechnika Lubelska - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
BZP/PN/52/2014 - Usługa szkoleniowa/edukacyjna - Szkolenie/ warsztat z Bloku Przedsiębiorczość dla studentów TEO/BiA/WTI-TAM/P-SAP: Jak pozyskać środki na własną działaność oraz Organizacja miejsca pracy i zarządzania czasem w ramach realizacji projektu Politechnika przyszłości - dostosowanie oferty do potrzeb rynku pracy i GOW

13629 / 2013-01-25 - Uczelnia publiczna

Politechnika Lubelska - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
BZP/PN/96/2012 - Usługa szkoleniowa/edukacyjna - Przeprowadzenie autorskich zajęć wyrównawczych na kierunku Fizyka techniczna na Wydziale Inżynierii Środowiska Politechniki Lubelskiej

7435 / 2012-01-09 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami odbywajÄ…cymi praktyki w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS

14185 / 2013-01-25 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Filologii Polskiej UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe śródroczne z języka polskiego w LO w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS

209839 / 2013-10-09 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS odbywającymi praktyki ogólnopedagogiczne ciągłe w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/461-2013/WH)

399350 / 2013-10-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Podedwórze - Podedwórze (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć w ramach interdyscyplinarnego projektu edukacyjnego w Gimnazjum - Tradycja i przyszłość -uczenie się poprzez połączenie wiedzy z zakresu biologii, chemii i technologii informacyjno-komunikacyjnej.