Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

458200 / 2012-11-19 - Administracja samorządowa / Gmina Łabunie (Łabunie)

Przeprowadzenie zajęć ICT- robotyka oraz wykonanie i wdrożenie platformy e-learningowej z kontentem w ramach projektu konkursowego Klucz do przyszłości - program rozwoju szkół podstawowych w gminie Łabunie

Opis zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć z ICT- robotyka oraz wykonanie i wdrożenia platformy e-learningowej z kontentem w ramach projektu konkursowego Klucz do przyszłości - program rozwoju szkół podstawowych w gminie Łabunie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenia różnic w jakości usług edukacyjnych z podziałem na części.
Część I - Zajęcia ICT- robotyka
Przeprowadzenie zajęć polegających na nauce budowania i programowania robotów z klocków LEGO, z wykorzystaniem konstruktorskich zestawów LEGO dla ośmiu ośmioosobowych grup po 40 godzin/grupę.
Zajęcia będą odbywać się w 8 (ośmiu) ośmioosobowych grupach, w tym w Szkole Podstawowej w Łabuniach w 5 grupach rozwijających uzdolnienia i w Szkole Podstawowej w Łabuńkach Pierwszych w 3 grupach rozwijających uzdolnienia w wymiarze po 40 godzin szkoleniowych na każdą grupę, w łącznej liczbie 320 godzin.
Zamawiający zapewnia bezpłatny dostęp do sal w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie.
Termin przeprowadzenia poszczególnych zajęć: od podpisania umowy - 30 czerwca 2013 r.
Część II - Utworzenie i wdrożenie platformy e-learningowej z kontentem
Utworzenie i wdrożenie platformy e-learningowej z kontentem z języka angielskiego, matematyki i informatyki dla szkoły podstawowej.
Zakres zamówienia obejmuje utworzenie platformy:
a. dla minimum 400 uczniów
b. składającej się z minimum 200 Interaktywnych ćwiczeń, każde po minimum 8 przykładów lub ekranów (łącznie minimum 1600 interaktywnych przykładów)
c. zawierającej interaktywne ćwiczenia z języka angielskiego, matematyki oraz informatyki.
d. zawierającej możliwość dodawania aplikacji z różnych przedmiotów
e. umożliwiającej komunikację nauczyciela z uczniami
f. dającej możliwość nauczycielowi wglądu w profil ucznia, weryfikacji jego aktywności, stopnia wykonania zadań e-learningowych, ilości czasu poświęconego na wykonanie zadań oraz poprawności wykonanych zadań
g. umożliwiającej utworzenie odrębnego profilu dla rodziców
h. kompatybilnej z dziennikiem elektronicznym
Z chwilą odbioru platformy wraz z kontentem Zamawiający staje się jedynym właścicielem i dysponentem sporządzonych materiałów szkoleniowych. Wykonawca nie może posługiwać się opracowaną dokumentacją w kontaktach z osobami trzecimi, a w szczególności podmiotami konkurencyjnymi w stosunku do Zamawiającego
2. Wymagania ogólne stawiane Wykonawcy (Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia),
a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość szkolenia, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia,
b) Wykonawca jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć,
c) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy oraz niezwłocznie informowanie Zamawiającego w formie pisemnej o problemach w realizacji przedmiotu zamówienia,
d) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia,
e) Wykonawca jest zobowiązany do poddania się prawidłowości realizacji przedmiotu zamówienia dokonywanej przez Zamawiającego lub inne uprawnione do tego instytucje w tym wglądu do wszelkiej dokumentacji (w tym finansowej) związanej z realizowanym projektem,
f) Przechowywania wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia co najmniej do dnia 31grudnia 2020 r.
3. Warunki szczegółowe:
dotyczy części I ICT - robotyka
Do Wykonawcy zadania będzie należało:
Przeprowadzenie zajęć polegających na nauce budowania i programowania robotów z klocków LEGO, z wykorzystaniem konstruktorskich zestawów LEGO dla ośmiu ośmioosobowych grup po 40 godzin/grupę.
Zapewnienie odpowiedniej liczby nauczycieli do realizacji przedmiotu zamówienia.
Przeprowadzenie testów w celu określenia poziomu zaawansowania uczestników zajęć.
Zapewnienie licencjonowanego oprogramowania, komputerów oraz zestawów konstruktorskich LEGO niezbędnych do prowadzenia zajęć metodą warsztatową.
Opracowanie szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy szkoleniowej.
Realizacja zajęć zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę harmonogramem.
Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenia i dostarczenia ich każdemu uczestnikowi.
Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego oraz dostarczenie ich do Zlecającego w terminach umożliwiających przygotowanie dokumentów wymaganych przez Instytucję Pośredniczącą.
Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej w szczególności: dzienników zajęć, konspektów i ewidencji obecności uczestników.
Wykonywanie innych zadań zleconych przez Zamawiającego w trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zapewnia bezpłatny dostęp do sal w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie.
Termin przeprowadzenia poszczególnych zajęć: od podpisania umowy - 30 czerwca 2013 r.
Wykonywanie innych zadań zleconych przez Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia
Pozostałe szczegółowe uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy zawiera projekt umowy cywilnoprawnej stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ.
Zajęcia należy przeprowadzić zgodnie z harmonogramem uzgodnionym i zaakceptowanym przez koordynatora projektu i specjalistę ds. zajęć.
Dotyczy części II - platforma e-learningowa
Budowa platformy:
a) Podstawowe założenia: Każda ze szkół, powinna móc wykorzystywać platformę jako narzędzie wspierające realizację zajęć dodatkowych prowadzonych w danej szkole. W tym celu platforma powinna umożliwiać publikację treści opisowych oraz tzw. zadań edukacyjnych (testów-jedno i wielokrotnego wyboru, krzyżówek, testów wyboru słów kluczowych etc). Zadania edukacyjne powinny umożliwiać uczniom samodzielną weryfikację nabytych umiejętności i wiedzy przekazywanej podczas zajęć dodatkowych oraz publikowanych na platformie w treściach edukacyjnych, czyli powinny umożliwiać sprawdzenie poprawności: udzielanych odpowiedzi lub opisanego przez ucznia rozwiązania, po zakończeniu realizacja zadania. Treści i zadania edukacyjne powinny być przypisane do odpowiednich przedmiotów(język angielski, matematyka, informatyka)
b) Główne kategorie użytkowników: Administrator/redaktor (pracownik/pracownicy biura projektu) - podstawowy zakres działań: zarządza prawami dostępu do platformy, definiuje grupy użytkowników, wprowadza treści - w tym wprowadza zadania edukacyjne, wybierając z panelu administracyjnego odpowiedni rodzaj zadania edukacyjnego (test, krzyżówka, quiz, zadanie z treścią etc), określa miejsce (strony) publikacji konkretnego zadania lub treści, publikuje pytania konkursowe i określa dla kogo są one dedykowane (np. międzyszkolny konkurs albo konkurs w ramach jednej szkoły lub jednego przedmiotu), definiuje raporty np. tzw. raport dla rodzica ucznia, albo raport dla nauczyciela; Uczeń - podstawowy zakres działań: ma dostępem do treści zarówno tych publikowanych dla wszystkich jak i poprzez dostęp do indywidualnej strefy ucznia, do tych treści, które są dedykowane konkretnie dla niego. W indywidualnej strefie uczeń ma publikowane: dane statystyczne informujące go o jego aktywności na platformie (czas, zaawansowanie procentowe realizowanych zadań edukacyjnych), informacje o nowych zadaniach edukacyjnych z poszczególnych
przedmiotów. Uczeń powinien móc zapoznawać się z publikowanymi treściami czytając lub rozwiązując zadania edukacyjne i sprawdzając poprawności zrealizowanych zadań (automatyczne sprawdzanie). Uczeń powinien móc poprzez platformę zadawać pytania do nauczyciela odpowiedzialnego na platformie za dany przedmiot w danej szkole. Nauczyciel - podstawowy zakres działań: poprzez swoją prywatną sferę, ma dostęp do wszystkich zadań edukacyjnych przypisanych do poszczególnych uczniów z przedmiotu lub przedmiotów. Ma możliwość komunikowania się z uczniami poprzez platformę odpowiadając na ich pytania lub przesyłając informacje. Może śledzić statystykę aktywności poszczególnych uczniów w zakresie przedmiotu. Rodzic - podstawowy zakres działań: poprzez swoją prywatna sferę ma dostęp do indywidualnej sfery swojego dziecka/dzieci. Nie ma możliwości edycji lub komunikacji poprzez platformę ale może zobaczyć i wdrukować raport zawierający statystykę aktywności swojego dziecka i stopień realizacji zadań edukacyjnych ze wszystkich przedmiotów do których jest przypisane jego dziecko/dzieci. c) Wygląd platformy: grafika platformy powinna być zaprojektowana w taki sposób aby była czytelna, pomagała w intuicyjnej nawigacji po platformie i aby była łatwa w jej administracji przez panel administracyjny. Platforma powinna zapewnić prawidłowe wyświetlanie treści oraz obsługę funkcji platformy dla użytkowników popularnych przeglądarek internetowych, bez względu na system operacyjny, na którym zostały one uruchomione. d) Inne wymagania dotyczące platformy: możliwość sporządzania i wydruku raportów, statystyk z pracy i korzystania (liczba wejść, czas spędzony przez poszczególnych użytkowników) z platformy. Możliwość odtwarzania plików audio i video z widocznym panelem sterującym.
Do wykonawcy zadania będzie należało:
Wykonanie i wdrożenie platformy e-learningowej dla min. 400 uczniów w tym przekazanie platformy e-learningowej (tj. bazy danych, kodów źródłowych, grafiki, plików
konfiguracyjnych oraz innych elementów niezbędnych do odtworzenia systemu
na innych serwerach) na nośniku CD/DVD wraz z dokumentacją techniczną oraz instrukcją instalacji.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 458200

Data publikacji: 2012-11-19

Nazwa: Gmina Łabunie

Ulica: ul. Zamojska 50

Numer domu: 50

Miejscowość: Łabunie

Kod pocztowy: 22-437

Województwo / kraj: lubelskie

Numer telefonu: 084 6113019

Numer faxu: 084 6113026

Adres strony internetowej: www.labunie.com.pl

Regon: 00053801800000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć ICT- robotyka oraz wykonanie i wdrożenie platformy e-learningowej z kontentem w ramach projektu konkursowego Klucz do przyszłości - program rozwoju szkół podstawowych w gminie Łabunie

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć z ICT- robotyka oraz wykonanie i wdrożenia platformy e-learningowej z kontentem w ramach projektu konkursowego Klucz do przyszłości - program rozwoju szkół podstawowych w gminie Łabunie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenia różnic w jakości usług edukacyjnych z podziałem na części.
Część I - Zajęcia ICT- robotyka
Przeprowadzenie zajęć polegających na nauce budowania i programowania robotów z klocków LEGO, z wykorzystaniem konstruktorskich zestawów LEGO dla ośmiu ośmioosobowych grup po 40 godzin/grupę.
Zajęcia będą odbywać się w 8 (ośmiu) ośmioosobowych grupach, w tym w Szkole Podstawowej w Łabuniach w 5 grupach rozwijających uzdolnienia i w Szkole Podstawowej w Łabuńkach Pierwszych w 3 grupach rozwijających uzdolnienia w wymiarze po 40 godzin szkoleniowych na każdą grupę, w łącznej liczbie 320 godzin.
Zamawiający zapewnia bezpłatny dostęp do sal w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie.
Termin przeprowadzenia poszczególnych zajęć: od podpisania umowy - 30 czerwca 2013 r.
Część II - Utworzenie i wdrożenie platformy e-learningowej z kontentem
Utworzenie i wdrożenie platformy e-learningowej z kontentem z języka angielskiego, matematyki i informatyki dla szkoły podstawowej.
Zakres zamówienia obejmuje utworzenie platformy:
a. dla minimum 400 uczniów
b. składającej się z minimum 200 Interaktywnych ćwiczeń, każde po minimum 8 przykładów lub ekranów (łącznie minimum 1600 interaktywnych przykładów)
c. zawierającej interaktywne ćwiczenia z języka angielskiego, matematyki oraz informatyki.
d. zawierającej możliwość dodawania aplikacji z różnych przedmiotów
e. umożliwiającej komunikację nauczyciela z uczniami
f. dającej możliwość nauczycielowi wglądu w profil ucznia, weryfikacji jego aktywności, stopnia wykonania zadań e-learningowych, ilości czasu poświęconego na wykonanie zadań oraz poprawności wykonanych zadań
g. umożliwiającej utworzenie odrębnego profilu dla rodziców
h. kompatybilnej z dziennikiem elektronicznym
Z chwilą odbioru platformy wraz z kontentem Zamawiający staje się jedynym właścicielem i dysponentem sporządzonych materiałów szkoleniowych. Wykonawca nie może posługiwać się opracowaną dokumentacją w kontaktach z osobami trzecimi, a w szczególności podmiotami konkurencyjnymi w stosunku do Zamawiającego
2. Wymagania ogólne stawiane Wykonawcy (Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia),
a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość szkolenia, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia,
b) Wykonawca jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć,
c) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy oraz niezwłocznie informowanie Zamawiającego w formie pisemnej o problemach w realizacji przedmiotu zamówienia,
d) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia,
e) Wykonawca jest zobowiązany do poddania się prawidłowości realizacji przedmiotu zamówienia dokonywanej przez Zamawiającego lub inne uprawnione do tego instytucje w tym wglądu do wszelkiej dokumentacji (w tym finansowej) związanej z realizowanym projektem,
f) Przechowywania wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia co najmniej do dnia 31grudnia 2020 r.
3. Warunki szczegółowe:
dotyczy części I ICT - robotyka
Do Wykonawcy zadania będzie należało:
Przeprowadzenie zajęć polegających na nauce budowania i programowania robotów z klocków LEGO, z wykorzystaniem konstruktorskich zestawów LEGO dla ośmiu ośmioosobowych grup po 40 godzin/grupę.
Zapewnienie odpowiedniej liczby nauczycieli do realizacji przedmiotu zamówienia.
Przeprowadzenie testów w celu określenia poziomu zaawansowania uczestników zajęć.
Zapewnienie licencjonowanego oprogramowania, komputerów oraz zestawów konstruktorskich LEGO niezbędnych do prowadzenia zajęć metodą warsztatową.
Opracowanie szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy szkoleniowej.
Realizacja zajęć zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę harmonogramem.
Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenia i dostarczenia ich każdemu uczestnikowi.
Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego oraz dostarczenie ich do Zlecającego w terminach umożliwiających przygotowanie dokumentów wymaganych przez Instytucję Pośredniczącą.
Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej w szczególności: dzienników zajęć, konspektów i ewidencji obecności uczestników.
Wykonywanie innych zadań zleconych przez Zamawiającego w trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zapewnia bezpłatny dostęp do sal w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie.
Termin przeprowadzenia poszczególnych zajęć: od podpisania umowy - 30 czerwca 2013 r.
Wykonywanie innych zadań zleconych przez Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia
Pozostałe szczegółowe uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy zawiera projekt umowy cywilnoprawnej stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ.
Zajęcia należy przeprowadzić zgodnie z harmonogramem uzgodnionym i zaakceptowanym przez koordynatora projektu i specjalistę ds. zajęć.
Dotyczy części II - platforma e-learningowa
Budowa platformy:
a) Podstawowe założenia: Każda ze szkół, powinna móc wykorzystywać platformę jako narzędzie wspierające realizację zajęć dodatkowych prowadzonych w danej szkole. W tym celu platforma powinna umożliwiać publikację treści opisowych oraz tzw. zadań edukacyjnych (testów-jedno i wielokrotnego wyboru, krzyżówek, testów wyboru słów kluczowych etc). Zadania edukacyjne powinny umożliwiać uczniom samodzielną weryfikację nabytych umiejętności i wiedzy przekazywanej podczas zajęć dodatkowych oraz publikowanych na platformie w treściach edukacyjnych, czyli powinny umożliwiać sprawdzenie poprawności: udzielanych odpowiedzi lub opisanego przez ucznia rozwiązania, po zakończeniu realizacja zadania. Treści i zadania edukacyjne powinny być przypisane do odpowiednich przedmiotów(język angielski, matematyka, informatyka)
b) Główne kategorie użytkowników: Administrator/redaktor (pracownik/pracownicy biura projektu) - podstawowy zakres działań: zarządza prawami dostępu do platformy, definiuje grupy użytkowników, wprowadza treści - w tym wprowadza zadania edukacyjne, wybierając z panelu administracyjnego odpowiedni rodzaj zadania edukacyjnego (test, krzyżówka, quiz, zadanie z treścią etc), określa miejsce (strony) publikacji konkretnego zadania lub treści, publikuje pytania konkursowe i określa dla kogo są one dedykowane (np. międzyszkolny konkurs albo konkurs w ramach jednej szkoły lub jednego przedmiotu), definiuje raporty np. tzw. raport dla rodzica ucznia, albo raport dla nauczyciela; Uczeń - podstawowy zakres działań: ma dostępem do treści zarówno tych publikowanych dla wszystkich jak i poprzez dostęp do indywidualnej strefy ucznia, do tych treści, które są dedykowane konkretnie dla niego. W indywidualnej strefie uczeń ma publikowane: dane statystyczne informujące go o jego aktywności na platformie (czas, zaawansowanie procentowe realizowanych zadań edukacyjnych), informacje o nowych zadaniach edukacyjnych z poszczególnych
przedmiotów. Uczeń powinien móc zapoznawać się z publikowanymi treściami czytając lub rozwiązując zadania edukacyjne i sprawdzając poprawności zrealizowanych zadań (automatyczne sprawdzanie). Uczeń powinien móc poprzez platformę zadawać pytania do nauczyciela odpowiedzialnego na platformie za dany przedmiot w danej szkole. Nauczyciel - podstawowy zakres działań: poprzez swoją prywatną sferę, ma dostęp do wszystkich zadań edukacyjnych przypisanych do poszczególnych uczniów z przedmiotu lub przedmiotów. Ma możliwość komunikowania się z uczniami poprzez platformę odpowiadając na ich pytania lub przesyłając informacje. Może śledzić statystykę aktywności poszczególnych uczniów w zakresie przedmiotu. Rodzic - podstawowy zakres działań: poprzez swoją prywatna sferę ma dostęp do indywidualnej sfery swojego dziecka/dzieci. Nie ma możliwości edycji lub komunikacji poprzez platformę ale może zobaczyć i wdrukować raport zawierający statystykę aktywności swojego dziecka i stopień realizacji zadań edukacyjnych ze wszystkich przedmiotów do których jest przypisane jego dziecko/dzieci. c) Wygląd platformy: grafika platformy powinna być zaprojektowana w taki sposób aby była czytelna, pomagała w intuicyjnej nawigacji po platformie i aby była łatwa w jej administracji przez panel administracyjny. Platforma powinna zapewnić prawidłowe wyświetlanie treści oraz obsługę funkcji platformy dla użytkowników popularnych przeglądarek internetowych, bez względu na system operacyjny, na którym zostały one uruchomione. d) Inne wymagania dotyczące platformy: możliwość sporządzania i wydruku raportów, statystyk z pracy i korzystania (liczba wejść, czas spędzony przez poszczególnych użytkowników) z platformy. Możliwość odtwarzania plików audio i video z widocznym panelem sterującym.
Do wykonawcy zadania będzie należało:
Wykonanie i wdrożenie platformy e-learningowej dla min. 400 uczniów w tym przekazanie platformy e-learningowej (tj. bazy danych, kodów źródłowych, grafiki, plików
konfiguracyjnych oraz innych elementów niezbędnych do odtworzenia systemu
na innych serwerach) na nośniku CD/DVD wraz z dokumentacją techniczną oraz instrukcją instalacji.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 2

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wnoszenia wadium

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Wiedza i doświadczenie:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (lub wykonuje w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych)
- dwie usługi, z których każda usługa była o wartości co najmniej 10.000 (dziesięć tysięcy złotych) brutto, polegających na przeprowadzeniu zajęć z robotyki (nauki budowania i programowania robotów z klocków, z wykorzystaniem konstruktorskich zestawów), dla osób w wieku szkolnym (każda usługa), trwających minimum 30 godzin (każda usługa) dla minimum 8 osób (każda usługa) - dotyczy części nr I;
- dwie usługi polegające na utworzeniu platformy e-learningowej z kontentem szkoleniowym dla uczniów w wieku szkolnym o wartości co najmniej 20 000 (dwadzieścia tysięcy złotych) brutto każda usługa. Minimum jedna z wyżej wymienionych usług: obejmowała utworzenie platformy e-learningowej przewidzianej dla minimum 200 użytkowników, składającej się z minimum 100 Interaktywnych ćwiczeń, każde po minimum 8 przykładów lub ekranów (łącznie minimum 800 interaktywnych przykładów), zawierającej interaktywne ćwiczenia z języka angielskiego lub matematyki lub informatyki - dotyczy części nr II;

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie zasobami ludzkimi o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu, niezbędnym do wykonania zamówienia tj
a) 3 osoby (nauczyciele) posiadających wykształcenie wyższe informatyczne (określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, Dz. U. Nr 50, poz.400) - dotyczy części nr I zamówienia;
b) Do części II zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

Oświadczenie nr 3: Tak

Oświadczenie nr 7: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Nie

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.labunie.com.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy Łabunie, ul. Zamojska 50, 22-437 Łabunie, pokój nr 5a lub pobrać ze strony internetowej

Data składania wniosków, ofert: 27/11/2012

Godzina składania wniosków, ofert: 09:00

Miejsce składania:
Urząd Gminy Łabunie, ul. Zamojska 50, 22-437 Łabunie, pokój nr 5

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt współfinansowany jest przy udziale środków finansowych Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenia różnic w jakości usług edukacyjnych.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa: Część I - Zajęcia ICT- robotyka

Opis:
Przeprowadzenie zajęć polegających na nauce budowania i programowania robotów z klocków LEGO, z wykorzystaniem konstruktorskich zestawów LEGO dla ośmiu ośmioosobowych grup po 40 godzin/grupę.
Zajęcia będą odbywać się w 8 (ośmiu) ośmioosobowych grupach, w tym w Szkole Podstawowej w Łabuniach w 5 grupach rozwijających uzdolnienia i w Szkole Podstawowej w Łabuńkach Pierwszych w 3 grupach rozwijających uzdolnienia w wymiarze po 40 godzin szkoleniowych na każdą grupę, w łącznej liczbie 320 godzin.
Zamawiający zapewnia bezpłatny dostęp do sal w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie.

Kody CPV: 800000005

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
Część II - Utworzenie i wdrożenie platformy e-learningowej z kontentem

Opis:
Utworzenie i wdrożenie platformy e-learningowej z kontentem z języka angielskiego, matematyki i informatyki dla szkoły podstawowej.
Zakres zamówienia obejmuje utworzenie platformy:
a. dla minimum 400 uczniów
b. składającej się z minimum 200 Interaktywnych ćwiczeń, każde po minimum 8 przykładów lub ekranów (łącznie minimum 1600 interaktywnych przykładów)
c. zawierającej interaktywne ćwiczenia z języka angielskiego, matematyki oraz informatyki.
d. zawierającej możliwość dodawania aplikacji z różnych przedmiotów
e. umożliwiającej komunikację nauczyciela z uczniami
f. dającej możliwość nauczycielowi wglądu w profil ucznia, weryfikacji jego aktywności, stopnia wykonania zadań e-learningowych, ilości czasu poświęconego na wykonanie zadań oraz poprawności wykonanych zadań
g. umożliwiającej utworzenie odrębnego profilu dla rodziców
h. kompatybilnej z dziennikiem elektronicznym
Z chwilą odbioru platformy wraz z kontentem Zamawiający staje się jedynym właścicielem i dysponentem sporządzonych materiałów szkoleniowych. Wykonawca nie może posługiwać się opracowaną dokumentacją w kontaktach z osobami trzecimi, a w szczególności podmiotami konkurencyjnymi w stosunku do Zamawiającego

Kody CPV: 800000005

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804200004 (Usługi e-learning)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Kod kryterium cenowe: A

Kody CPV: 800000005

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804200004 (Usługi e-learning)

Podobne przetargi

413186 / 2012-10-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Samorządowy Ośrodek Oświaty w Gorzkowie - Gorzków (lubelskie)
CPV: 800000005 ()
Zakup usługi edukacyjnej obejmującej prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, zajęć dydaktyczno -wyrównawczych, zajęć specjalistycznych, zajęć z poradnictwa i doradztwa edukacyjno - zawodowego, oraz doradztwo i opieka pedagogiczno - psychologiczna dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Gorzkowie i Gimnazjum w Gorzkowie, prowadzonych przez Gminę Gorzków, w ramach projektu pt. Szkoły z Sukcesem - wsparcie uczniów i uczennic z Gminy Gorzków

189135 / 2012-09-03 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Miejski w Piaskach - Piaski (lubelskie)
CPV: 800000005 ()
Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w szkołach podstawowych w Gminie Piaski

154567 / 2012-07-16 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Miejski w Piaskach - Piaski (lubelskie)
CPV: 800000005 ()
Wybór kadry prowadzącej zajęcia w ramach projektu pn: Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w szkołach podstawowych w Gminie Piaski

430286 / 2012-11-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Łopiennik Górny - Łopiennik Górny (lubelskie)
CPV: 800000005 ()
Zakup usługi edukacyjnej obejmującej prowadzenie zajęć pozalekcyjnych oraz zajęć dodatkowych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Łopienniku Dolnym i Gimnazjum w Łopienniku Górnym, prowadzonych przez Gminę Łopiennik Górny, w ramach projektu pt. Akademia wielkich możliwości

412558 / 2012-10-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Nr 3 w Zamościu - Zamość (lubelskie)
CPV: 800000005 ()
Wykonanie usługi: przeprowadzenie dodatkowych zajęć: wyrównawczych, rozwijających zainteresowania uczniów oraz wsparcia psychologiczno-pedagogicznego w ramach projektu konkursowego Kierunek- sukces w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenia różnic w jakości usług edukacyjnych

189365 / 2012-09-03 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Miejski w Piaskach - Piaski (lubelskie)
CPV: 800000005 ()
Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w szkołach podstawowych w Gminie Piaski

163909 / 2012-07-27 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Miejski w Piaskach - Piaski (lubelskie)
CPV: 800000005 ()
Wybór kadry prowadzącej zajęcia w ramach projektu pn:Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w szkołach podstawowych w Gminie Piaski

272804 / 2011-09-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Ludwin - Ludwin (lubelskie)
CPV: 800000005 ()
Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja nauczania KL I-III realizowanego przez szkoły podstawowe z terenu Gminy Ludwin

351750 / 2012-09-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Łopiennik Górny - Łopiennik Górny (lubelskie)
CPV: 800000005 ()
Zakup usługi edukacyjnej obejmującej prowadzenie zajęć pozalekcyjnych oraz zajęć dodatkowych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Łopienniku Dolnym i Gimnazjum w Łopienniku Górnym, prowadzonych przez Gminę Łopiennik Górny, w ramach projektu pt. Akademia wielkich możliwości

71674 / 2013-02-19 - Inny: Szkoła Podstawowa

Szkoła Podstawowa nr 51 im. Jana Pawła II - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000005 ()
Przedmiotem zamówienia jest wybór personelu do realizacji usługi edukacyjne obejmującej przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu: Szkoła dla KAŻDEGO! nr projektu POKL.09.01.02-06-246/12, realizowanego przez Euro-Forum Marek Gudków w partnerstwie ze Szkołą Podstawową nr 51 im Jana Pawła II w Lublinie, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013

278748 / 2013-07-16 - Inny: Szkoła Podstawowa - jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Szkoła Podstawowa nr 51 im. Jana Pawła II - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000005 ()
Wybór personelu do realizacji usługi edukacyjnej obejmującej przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu Szkoła dla KAŻDEGO!- realizowanego przez Szkołę Podstawową nr 51 im Jana Pawła II w Lublinie jako Partnera projektu realizowanego przez EURO-FORUM Marek Gudków z siedzibą w Lublinie (Lider Partnerstwa), w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL 2007-2013

474070 / 2012-11-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Nr 3 w Zamościu - Zamość (lubelskie)
CPV: 800000005 ()
Wykonanie usługi: przeprowadzenie dodatkowych zajęć wspierających proces nauczania, rozwijających zainteresowania uczniów w ramach projektu konkursowego Kierunek- sukces w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenia różnic w jakości usług edukacyjnych.

455598 / 2012-11-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Łabunie - Łabunie (lubelskie)
CPV: 800000005 ()
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w ramach projektu konkursowego Klucz do przyszłości - program rozwoju szkół podstawowych w gminie Łabunie

199271 / 2014-09-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Stoczek Łukowski - Stoczek Łukowski (lubelskie)
CPV: 800000005 ()
Wykonanie usług edukacyjnych dla Zespołu Oświatowego w Stoczku Łukowskim w  ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w projekcie - Kopalnia młodych talentów

410130 / 2012-10-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Łabunie - Łabunie (lubelskie)
CPV: 800000005 ()
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć: wspierających proces nauczania, rozwijających zainteresowania uczniów oraz poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego w ramach projektu konkursowego Klucz do przyszłości- program rozwoju szkół gminie Łabunie

452326 / 2012-11-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Nr 3 w Zamościu - Zamość (lubelskie)
CPV: 800000005 ()
Wykonanie usługi: przeprowadzenie dodatkowych zajęć: wyrównawczych, rozwijających zainteresowania uczniów oraz wsparcia psychologiczno-pedagogicznego w ramach projektu konkursowego Kierunek- sukces w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenia różnic w jakości usług edukacyjnych

364942 / 2011-11-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Ludwin - Ludwin (lubelskie)
CPV: 800000005 ()
Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja nauczania KL I-III realizowanego przez szkoły podstawowe z terenu Gminy Ludwin

288686 / 2012-08-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Ułęż - Ułęż (lubelskie)
CPV: 800000005 ()
Zakup usług dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja szansą na lepsze wyniki w nauce