Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

42463 / 2011-02-07 - Uczelnia publiczna / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa (Racibórz)

szkolenia programowe, językowe, warsztaty z konstruowania ePottfolio, doradztwo projektowe i biznesowe w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia są szkolenia programowe, językowe, warsztaty z konstruowania ePottfolio, doradztwo projektowe i biznesowe w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu.

Na niniejszy przedmiot zamówienia składa się:

I Opracowanie programów i materiałów edukacyjnych.

Cztery programy szkoleń maja zostać opracowane do prowadzenia zajęć z 4 tematów:

- Zakładanie firmy,
- Biznesplan,
- Pozyskiwanie funduszy europejskich,
- Język angielski w biznesie.

Będą one wraz z materiałami multimedialnymi i innymi środkami dydaktycznymi (prezentacje w Power Poincie, przykładowe projekty, karty ćwiczeń) podstawą do prowadzenia szkoleń programowych w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu.

II Prowadzenie szkoleń programowych: zakładanie firmy, biznes plan, pozyskiwanie funduszy.

ZAKŁADANIE FIRMY

Cele:

- przygotowanie uczestników zajęć do samodzielnego tworzenia nowych podmiotów gospodarczych poprzez przekazanie wiedzy na temat różnych aspektów związanych z otwieraniem i rozwijaniem działalności gospodarczej,
- zwiększenie realnych szans uczestników na odniesienie sukcesu na otwartym rynku,
- kształtowanie w uczestnikach postaw pro - przedsiębiorczych,
- uwrażliwienie na błędy popełniane przez młodych przedsiębiorców w trakcie zakładania i rozwijania własnych firm.

Oczekiwane efekty:

- uczestnicy posiądą wiedzę i nabędą umiejętności, które pozwolą im na skuteczne otworzenie działalności gospodarczej i zaplanowanie jej funkcjonowania,
- uczestnicy zdobędą podstawową wiedzę na temat podstawowych mechanizmów zarządzania przedsiębiorstwem, co wymiernie wpłynie na zdolność efektywnego konkurowania na otwartym rynku,
- wzrost atrakcyjności zawodu (przedsiębiorca) i jego lepsze spostrzeganie przez uczestników.

BIZNESPLAN

Cele:

- przygotowanie uczestników zajęć do samodzielnego tworzenia biznesplanów poprzez przekazanie stosownej wiedzy i umiejętności,
- uwrażliwienie na błędy popełniane przy tworzeniu biznesplanów, które uniemożliwiają ich efektywne wykorzystanie jako narzędzi zarządzania,
- zwiększenie realnych szans uczestników na pozyskanie środków na własną działalność w projektach, gdzie rzetelny i profesjonalnie opracowany biznesplan stanowi podstawę ubiegania się o fundusze.

Oczekiwane efekty:

- uczestnicy posiądą wiedzę i nabędą umiejętności, które pozwolą im na samodzielne konstruowanie biznesplanów,
- uczestnicy będą uwrażliwieni na kwestie błędów myślowych i decyzyjnych jakie mogą popełnić konstruując biznesplan oraz będą umieli im przeciwdziałań wskutek czego tworzone biznesplany będą bardziej rzetelne,
- uczestnicy będą bardziej skuteczni w działaniach zmierzających do pozyskiwania środków na rozwój działalności gospodarczej.

POZYSKIWANIE FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA WŁASNE POMYSŁY PROJEKTOWE

Cele:
- Zapoznanie uczestników szkolenia z dostępnymi możliwościami pozyskania funduszy z PO KL na realizację własnych pomysłów projektowych.
- Przekazanie praktycznych wskazówek oraz wskazanie dobrych praktyk, jak napisać (dobry projekt) na pozyskanie funduszy w ramach PO KL (Działania 7.3 i 9.5).
- Realizacja warsztatów - krok po kroku- z wypełniania dokumentacji niezbędnej do pozyskania środków unijnych, na przykładzie dokumentacji dostępnej w ramach PO KL (Plany Działań, dokumentacja konkursowa, generator wniosków).
Oczekiwane efekty:
- Nabycie umiejętności identyfikacji projektów możliwych do finansowania z PO KL.
- Poznanie zasad umożliwiających przygotowanie prawidłowego wniosku o dotację na realizację własnego projektu.
- Zdobycie umiejętności rozpoznania swojego potencjału w wyścigu o środki unijne - Czy mój pomysł ma szansę na dotację?
- Nabycie umiejętności pisania wniosków o dofinansowanie i pracy z generatorem wniosków.
- Opracowanie własnego wniosku o dofinansowanie w ramach wybranego Działania: 7.3 lub 9.5 PO KL.
III Przeprowadzenie szkoleń językowych - język angielski biznesu.

ANGIELSKI W BIZNESIE

Cele:

- przygotowanie uczestników szkolenia do posługiwania się słownictwem biznesowym i konstrukcjami gramatycznymi w codziennych sytuacjach,
- rozszerzenie wiedzy merytorycznej uczestników szkolenia z zakresu tematyki biznesowej

Oczekiwane efekty:

- uczestnicy nabędą umiejętność swobodnego komunikowania się w świecie biznesu
- używając słownictwa biznesowego oraz odpowiednich struktur gramatycznych
i wyrażeń,
- uczestnicy posiądą wiedzę merytoryczną z zakresu tematyki biznesowej.


IV Opracowanie podręcznika do konstruowania ePotrfolio dla uczestników projektu.

Podręcznik z konstruowania ePortfolio ma mieć formę przewodnika metodycznego opisującego filozofię tworzenia ePortfolio (definicja i jego funkcje) oraz instrukcję tworzenia krok po kroku ePortfolio na MAHARZE.

V Opracowanie softwaru do tworzenia ePortfolio.

Opracowanie, uruchomienie polskojęzycznego softwaru do tworzenia ePortfolio w oparciu o OpenSource CMS MAHARA (na licencji GNU General Public License), na którym będą prowadzone warsztaty dla studentów z konstruowania ePortfolio.
Głównym celem jest zaprojektowanie zarządzania własną tożsamością oraz rozwojem osobisto-zawodowym w Sieci z wykorzystaniem metody ePortfolio przy wykorzystaniu MAHARY.

VI Prowadzenie warsztatów z konstruowania ePortfolio.

Warsztaty konstruowania ePortfolio mają być prowadzone na polskojęzycznej wersji MAHARY przez trenerów mających duże doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć w ramach projektów finansowanych z EFS (PO KL) i programów edukacyjnych Unii Europejskiej. Studenci podczas zajęć mają skonstruować swoje indywidualne ePortfolio i stworzyć przy jej wykorzystaniu społeczność użytkowników zorientowanych na realizację wspólnych przedsięwzięć. W ostatecznej formie indywidualne ePortfolio stworzone w MAHARZE mają posłużyć do zbudowania pierwszej w Polsce profesjonalnej platformy z ePortfoliami studentów PWSZ w Raciborzu.

Warsztat konstruowania ePortfolio

Cel główny:
zaprojektowanie zarządzania własną tożsamością oraz rozwojem osobisto-zawodowym w Sieci zwykorzystaniem metody ePortfolio

Cele szczegółowe:

- określenie struktury zarządzania własnym wizerunkiem i reputacją w sieci z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa
- poznanie metody eP jako metody wspierania rozwoju zawodowego i osobistego oraz narzędzia wspierającego zarządzania własną tożsamością
- opanowanie narzędzi do tworzenia i rozwijania ePortfolio
- wzbudzenie zainteresowania studentów do wykorzystania nowoczesnych technologii do wspierania procesu uczenia się oraz określenie obszarów wykorzystania ePortfolio w kontekście rozwoju kariery naukowej i zawodowej

Rezultaty:

- umiejętność planowania i rozwijania własnego ePortfolio
- umiejętność selekcji artefaktów pod kątem wybranego celu
- umiejętność tworzenia artefaktów przy pomocy wybranych narzędzi produkcyjnokomunikacyjnych
- zwiększenie świadomości wykorzystania narzędzi komunikacyjnych w uczeniu się i kształtowaniu własnego wizerunku zawodowego w Sieci
- stworzenie indywidualnego ePortfolio przy pomocy wskazanych narzędzi internetowych

VII Standaryzacja ePortfolio.

Standaryzacja ePortfolio skonstruowanego w MAHARZE ma mieć charakter oceny ePortfolio studenckiego w oparciu o standardowe tabele ewaluacyjne oparte na 10 stopniowej skali.

VIII Redaktorzy Portalu.

W ramach projektu ma być prowadzony portal edukacyjny, którego tematyka ma dotyczyć zagadnień związanych ze stosowaniem ePortfolio w edukacji, rozwoju i karierze. Na portalu mają być zamieszczane na bieżąco publikacje w formie artykułów, felietonów, prezentacji, filmów, przewodników i praktycznych wskazówek dotyczących historii, funkcji i zasad konstruowania oraz stosowania ePortfolio w trzech obszarach:
- w rozwoju osobistym, zawodowym i instytucjonalnym,
- w doradztwie zawodowym,
- w dydaktyce szkolnej i uniwersyteckiej.

IX Doradztwo projektowe i biznesowe

Doradztwo projektowego ma mieć charakter indywidualny i grupowy. Skierowane będzie do uczestników szkoleń programowych z tego tematu. W ramach doradztwa zatrudnieni eksperci mają pomóc uczestnikom szkoleniem dopracować pomysły projektowe i projekty w ostatecznym kształcie i ocenić ich zgodność z obowiązującymi w PO KL kryteriami formalnymi, merytorycznymi, horyzontalnymi i strategicznymi.

Doradztwo biznesowe ma mieć wyłącznie charakter indywidualny w wymiarze 2 h godzin dla każdego uczestnika szkoleń programowych z tworzenia biznesplanu. Zatrudnieni eksperci mają uczestnikom pomóc przygotować ostateczna wersję Biznesplanu składanego na konkurs, który zostanie ogłoszony w ramach projektu

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 42463

Data publikacji: 2011-02-07

Nazwa: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa

Ulica: ul. Słowackiego 55

Numer domu: 55

Miejscowość: Racibórz

Kod pocztowy: 47-400

Województwo / kraj: śląskie

Numer telefonu: 032 4155020

Numer faxu: 032 4155020 w. 139

Regon: 27771963000000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
szkolenia programowe, językowe, warsztaty z konstruowania ePottfolio, doradztwo projektowe i biznesowe w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są szkolenia programowe, językowe, warsztaty z konstruowania ePottfolio, doradztwo projektowe i biznesowe w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu.

Na niniejszy przedmiot zamówienia składa się:

I Opracowanie programów i materiałów edukacyjnych.

Cztery programy szkoleń maja zostać opracowane do prowadzenia zajęć z 4 tematów:

- Zakładanie firmy,
- Biznesplan,
- Pozyskiwanie funduszy europejskich,
- Język angielski w biznesie.

Będą one wraz z materiałami multimedialnymi i innymi środkami dydaktycznymi (prezentacje w Power Poincie, przykładowe projekty, karty ćwiczeń) podstawą do prowadzenia szkoleń programowych w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu.

II Prowadzenie szkoleń programowych: zakładanie firmy, biznes plan, pozyskiwanie funduszy.

ZAKŁADANIE FIRMY

Cele:

- przygotowanie uczestników zajęć do samodzielnego tworzenia nowych podmiotów gospodarczych poprzez przekazanie wiedzy na temat różnych aspektów związanych z otwieraniem i rozwijaniem działalności gospodarczej,
- zwiększenie realnych szans uczestników na odniesienie sukcesu na otwartym rynku,
- kształtowanie w uczestnikach postaw pro - przedsiębiorczych,
- uwrażliwienie na błędy popełniane przez młodych przedsiębiorców w trakcie zakładania i rozwijania własnych firm.

Oczekiwane efekty:

- uczestnicy posiądą wiedzę i nabędą umiejętności, które pozwolą im na skuteczne otworzenie działalności gospodarczej i zaplanowanie jej funkcjonowania,
- uczestnicy zdobędą podstawową wiedzę na temat podstawowych mechanizmów zarządzania przedsiębiorstwem, co wymiernie wpłynie na zdolność efektywnego konkurowania na otwartym rynku,
- wzrost atrakcyjności zawodu (przedsiębiorca) i jego lepsze spostrzeganie przez uczestników.

BIZNESPLAN

Cele:

- przygotowanie uczestników zajęć do samodzielnego tworzenia biznesplanów poprzez przekazanie stosownej wiedzy i umiejętności,
- uwrażliwienie na błędy popełniane przy tworzeniu biznesplanów, które uniemożliwiają ich efektywne wykorzystanie jako narzędzi zarządzania,
- zwiększenie realnych szans uczestników na pozyskanie środków na własną działalność w projektach, gdzie rzetelny i profesjonalnie opracowany biznesplan stanowi podstawę ubiegania się o fundusze.

Oczekiwane efekty:

- uczestnicy posiądą wiedzę i nabędą umiejętności, które pozwolą im na samodzielne konstruowanie biznesplanów,
- uczestnicy będą uwrażliwieni na kwestie błędów myślowych i decyzyjnych jakie mogą popełnić konstruując biznesplan oraz będą umieli im przeciwdziałań wskutek czego tworzone biznesplany będą bardziej rzetelne,
- uczestnicy będą bardziej skuteczni w działaniach zmierzających do pozyskiwania środków na rozwój działalności gospodarczej.

POZYSKIWANIE FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA WŁASNE POMYSŁY PROJEKTOWE

Cele:
- Zapoznanie uczestników szkolenia z dostępnymi możliwościami pozyskania funduszy z PO KL na realizację własnych pomysłów projektowych.
- Przekazanie praktycznych wskazówek oraz wskazanie dobrych praktyk, jak napisać (dobry projekt) na pozyskanie funduszy w ramach PO KL (Działania 7.3 i 9.5).
- Realizacja warsztatów - krok po kroku- z wypełniania dokumentacji niezbędnej do pozyskania środków unijnych, na przykładzie dokumentacji dostępnej w ramach PO KL (Plany Działań, dokumentacja konkursowa, generator wniosków).
Oczekiwane efekty:
- Nabycie umiejętności identyfikacji projektów możliwych do finansowania z PO KL.
- Poznanie zasad umożliwiających przygotowanie prawidłowego wniosku o dotację na realizację własnego projektu.
- Zdobycie umiejętności rozpoznania swojego potencjału w wyścigu o środki unijne - Czy mój pomysł ma szansę na dotację?
- Nabycie umiejętności pisania wniosków o dofinansowanie i pracy z generatorem wniosków.
- Opracowanie własnego wniosku o dofinansowanie w ramach wybranego Działania: 7.3 lub 9.5 PO KL.
III Przeprowadzenie szkoleń językowych - język angielski biznesu.

ANGIELSKI W BIZNESIE

Cele:

- przygotowanie uczestników szkolenia do posługiwania się słownictwem biznesowym i konstrukcjami gramatycznymi w codziennych sytuacjach,
- rozszerzenie wiedzy merytorycznej uczestników szkolenia z zakresu tematyki biznesowej

Oczekiwane efekty:

- uczestnicy nabędą umiejętność swobodnego komunikowania się w świecie biznesu
- używając słownictwa biznesowego oraz odpowiednich struktur gramatycznych
i wyrażeń,
- uczestnicy posiądą wiedzę merytoryczną z zakresu tematyki biznesowej.


IV Opracowanie podręcznika do konstruowania ePotrfolio dla uczestników projektu.

Podręcznik z konstruowania ePortfolio ma mieć formę przewodnika metodycznego opisującego filozofię tworzenia ePortfolio (definicja i jego funkcje) oraz instrukcję tworzenia krok po kroku ePortfolio na MAHARZE.

V Opracowanie softwaru do tworzenia ePortfolio.

Opracowanie, uruchomienie polskojęzycznego softwaru do tworzenia ePortfolio w oparciu o OpenSource CMS MAHARA (na licencji GNU General Public License), na którym będą prowadzone warsztaty dla studentów z konstruowania ePortfolio.
Głównym celem jest zaprojektowanie zarządzania własną tożsamością oraz rozwojem osobisto-zawodowym w Sieci z wykorzystaniem metody ePortfolio przy wykorzystaniu MAHARY.

VI Prowadzenie warsztatów z konstruowania ePortfolio.

Warsztaty konstruowania ePortfolio mają być prowadzone na polskojęzycznej wersji MAHARY przez trenerów mających duże doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć w ramach projektów finansowanych z EFS (PO KL) i programów edukacyjnych Unii Europejskiej. Studenci podczas zajęć mają skonstruować swoje indywidualne ePortfolio i stworzyć przy jej wykorzystaniu społeczność użytkowników zorientowanych na realizację wspólnych przedsięwzięć. W ostatecznej formie indywidualne ePortfolio stworzone w MAHARZE mają posłużyć do zbudowania pierwszej w Polsce profesjonalnej platformy z ePortfoliami studentów PWSZ w Raciborzu.

Warsztat konstruowania ePortfolio

Cel główny:
zaprojektowanie zarządzania własną tożsamością oraz rozwojem osobisto-zawodowym w Sieci zwykorzystaniem metody ePortfolio

Cele szczegółowe:

- określenie struktury zarządzania własnym wizerunkiem i reputacją w sieci z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa
- poznanie metody eP jako metody wspierania rozwoju zawodowego i osobistego oraz narzędzia wspierającego zarządzania własną tożsamością
- opanowanie narzędzi do tworzenia i rozwijania ePortfolio
- wzbudzenie zainteresowania studentów do wykorzystania nowoczesnych technologii do wspierania procesu uczenia się oraz określenie obszarów wykorzystania ePortfolio w kontekście rozwoju kariery naukowej i zawodowej

Rezultaty:

- umiejętność planowania i rozwijania własnego ePortfolio
- umiejętność selekcji artefaktów pod kątem wybranego celu
- umiejętność tworzenia artefaktów przy pomocy wybranych narzędzi produkcyjnokomunikacyjnych
- zwiększenie świadomości wykorzystania narzędzi komunikacyjnych w uczeniu się i kształtowaniu własnego wizerunku zawodowego w Sieci
- stworzenie indywidualnego ePortfolio przy pomocy wskazanych narzędzi internetowych

VII Standaryzacja ePortfolio.

Standaryzacja ePortfolio skonstruowanego w MAHARZE ma mieć charakter oceny ePortfolio studenckiego w oparciu o standardowe tabele ewaluacyjne oparte na 10 stopniowej skali.

VIII Redaktorzy Portalu.

W ramach projektu ma być prowadzony portal edukacyjny, którego tematyka ma dotyczyć zagadnień związanych ze stosowaniem ePortfolio w edukacji, rozwoju i karierze. Na portalu mają być zamieszczane na bieżąco publikacje w formie artykułów, felietonów, prezentacji, filmów, przewodników i praktycznych wskazówek dotyczących historii, funkcji i zasad konstruowania oraz stosowania ePortfolio w trzech obszarach:
- w rozwoju osobistym, zawodowym i instytucjonalnym,
- w doradztwie zawodowym,
- w dydaktyce szkolnej i uniwersyteckiej.

IX Doradztwo projektowe i biznesowe

Doradztwo projektowego ma mieć charakter indywidualny i grupowy. Skierowane będzie do uczestników szkoleń programowych z tego tematu. W ramach doradztwa zatrudnieni eksperci mają pomóc uczestnikom szkoleniem dopracować pomysły projektowe i projekty w ostatecznym kształcie i ocenić ich zgodność z obowiązującymi w PO KL kryteriami formalnymi, merytorycznymi, horyzontalnymi i strategicznymi.

Doradztwo biznesowe ma mieć wyłącznie charakter indywidualny w wymiarze 2 h godzin dla każdego uczestnika szkoleń programowych z tworzenia biznesplanu. Zatrudnieni eksperci mają uczestnikom pomóc przygotować ostateczna wersję Biznesplanu składanego na konkurs, który zostanie ogłoszony w ramach projektu

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 31/12/2012

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

Wiedza i doświadczenie:
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Potencjał techniczny:
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
1. Opracowanie programów i materiałów edukacyjnych.

Wymagane są osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają doświadczenie w tworzeniu programów i materiałów szkoleniowych.
2. Prowadzenie szkoleń programowych: zakładanie firmy, biznes plan,
pozyskiwanie funduszy.

- Wymagane są co najmniej dwie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają doświadczenie biznesowe, tj. prowadzą działalność gospodarczą lub posiadają doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzkimi w ramach przedsiębiorstw lub zarządzania projektami, przez okres minimum jednego roku.
- Wymagana jest co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialna za świadczenie usług, która posiada doświadczenie w realizacji szkoleń realizowanych w ramach EFS Działanie 6.2. PO KL w wymiarze minimum 45 godzin, dla osób będących potencjalnymi przedsiębiorcami.
- Wymagana jest co najmniej jedna osoba, która posiadając doświadczenie biznesowe w myśl myślnika pierwszego, posiada również doświadczenie w realizacji zajęć dla słuchaczy studiów pierwszego i drugiego stopnia, bądź dla słuchaczy studiów podyplomowych w zakresie nie mniejszym niż 50 godzin.
- Wymagane są co najmniej trzy osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają kompetencje w zakresie grupowego kształcenia osób dorosłych potwierdzone certyfikatami ukończenia stosownych kursów przygotowujących do pracy w charakterze trenera, wykładowcy, nauczyciela lub edukatora.
- Wymagana jest co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialna za świadczenie usług, która posiada doświadczenie w realizacji szkoleń dla biznesu w wymiarze minimum 150 godzin szkoleniowych.
- Wymagana jest co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialna za świadczenie usług, która jest członkiem
jednej z organizacji zrzeszającej trenerów, wykładowców, edukatorów lub menedżerów świadczących usługi dla biznesu.
3. Przeprowadzenie szkoleń językowych.

- Wymagane są osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają wykształcenie wyższe i legitymują się tytułem magistra filologii angielskiej.
- Wymagane są co najmniej dwie osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają minimum czteroletnie doświadczenie w zakresie uczenia języka angielskiego w szkołach językowych lub uczelniach wyższych.
- Wymagane są co najmniej dwie osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla pracowników minimum trzech różnych firm, w zakresie wykorzystywania języka angielskiego w biznesie.
- Wymagana jest co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialna za świadczenie usług, która posiada doświadczenie biznesowe, co oznacza że prowadzi własną działalność gospodarczą lub posiada doświadczenie
w zarządzaniu zespołami ludzkimi w ramach przedsiębiorstw lub zarządzania projektami.
- Wymagana jest co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialna za świadczenie usług, która posiada doświadczenie w zakresie tłumaczeń książek lub artykułów o treściach związanych z biznesem..

4. Opracowanie podręcznika do konstruowania ePotrfolio dla uczestników projektu.

Wymagane są osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają doświadczenie w tworzeniu tego typu podręczników dot. konstruowania ePortfolio na Maharze.
5. Opracowanie softwaru do tworzenia ePortfolio.

Wymagane są co najmniej 2 osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają 2 letnie doświadczenie w modyfikowaniu, tłumaczeniu, zarządzaniu i administrowaniu MAHARĄ.
6. Prowadzenie warsztatów z konstruowania ePortfolio, standaryzacja ePortfolio.

- Wymagane są co najmniej dwie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają doświadczenie we wdrażaniu metody ePortfolio i standaryzacji ePortfolio skonstruowanych na MAHARZE w ramach projektów finansowanych z programów edukacyjnych Unii Europejskiej lub Europejskiego Funduszu Społecznego.
7. Redaktorzy Portalu.

- Wymagane są osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają doświadczenie w prowadzeniu tego typu portali, redagowaniu treści i materiałów edukacyjnych dotyczących ePortfolio i narzędzi do ich konstruowania (MAHARA i Blogger.com).
8. Doradztwo projektowe i biznesowe.

Doradztwo biznesowe:
- Wymagane są co najmniej dwie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają doświadczenie biznesowe, tj. prowadzą działalność gospodarczą lub posiadają doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzkimi w ramach przedsiębiorstw lub zarządzania projektami.
- Wymagane są co najmniej dwie osoby, które posiadają doświadczenie w zakresie pisania biznesplanów lub wniosków o dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej, co oznacza, że opracowały co najmniej jeden biznesplan lub wniosek o dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej, który został pozytywnie oceniony, co z kolei pozwolił tym osobom otrzymać środki
z Europejskiego Funduszu Społecznego lub innego źródła, na rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej.
- Wymagana jest co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialna za świadczenie usług, która posiada doświadczenie w realizacji szkoleń realizowanych w ramach EFS Działanie 6.2. PO KL w wymiarze minimum 45 godzin, dla osób będących potencjalnymi przedsiębiorcami.
- Wymagana jest co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialna za świadczenie usług, która posiada doświadczenie w zakresie doradztwa biznesowego w zakresie prowadzenia analiz przedsiębiorstw, w zakresie marketingu, sprzedaży lub opracowywania i wdrażania systemów i narzędzi wspomagających zarządzanie i rozwój przedsiębiorstw.

Doradztwo projektowe:

- Wymagane są co najmniej dwie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają pięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z pozyskiwania środków z Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym co najmniej jedna osoba, która prowadziła tego typu szkolenia dla studentów uczelni wyższych.
- Wymagane są co najmniej dwie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają doświadczenie w pozyskiwaniu środków z PO KL na realizację projektów w ramach Priorytetu III, VII i IX, co oznacza, że opracowały co najmniej po jednym projekcie w każdym z tych priorytetów i uzyskały pozytywną ocenę oraz dofinansowanie na ich realizację.

Szczegółowy opis warunku w tym zakresie:

- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 SIWZ ( należy załączyć do wykazu kopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz CV osób wykonujących zamówienie, z opisem doświadczenia i umiejętności, potwierdzających spełnienie warunków zamówienia). Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji danych zawartych w CV.

Sytuacja ekonomiczna:
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w niżej określonych przypadkach:

1. W przypadku braku chętnych do uczestnictwa w szkoleniach przewiduje się zmniejszenie liczby uczestników (ilości grup - uczestników w grupach).

W ww przypadkach Zamawiający może sporządzić aneks do umowy.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.pwsz.raciborz.edu.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (w pokoju nr 140 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację bezpłatnie.

Data składania wniosków, ofert: 15/02/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa,
ul. Słowackiego 55,
47-400 Racibórz,
Sekretariat Prorektorów

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europrjskiej w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Kody CPV:
805300008 (Usługi szkolenia zawodowego)

Podobne przetargi

94737 / 2014-04-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy - Żory (śląskie)
CPV: 805300008 (Usługi szkolenia zawodowego)
Przedmiotem zamówienia są szkolenia osób bezrobotnych współfinansowane z środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Człowiek - czyn - sukces - Poddziałanie 6.1.3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

184691 / 2009-10-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy - Bielsko-Biała (śląskie)
CPV: 805300008 (Usługi szkolenia zawodowego)
Przeprowadzenie szkolenia na terenie miasta Bielska-Białej w zakresie Kurs kucharski

359438 / 2014-10-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Zabrze - Zabrze (śląskie)
CPV: 805300008 (Usługi szkolenia zawodowego)
Przeprowadzenie kursu obsługi obrabiarek dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Zabrzu w roku szkolnym 2014/2015, realizowanego w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.

21655 / 2015-02-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Kłobucki - Kłobuck (śląskie)
CPV: 805300008 (Usługi szkolenia zawodowego)
Organizacja szkolenia dla osób bezrobotnych:Kurs spawania metodą TIG

140006 / 2012-05-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - Zabrze (śląskie)
CPV: 805300008 (Usługi szkolenia zawodowego)
Szkolenia dla uczestników/uczestniczek projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt.Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze-SPAWANIE MIG,MAG,TIG

276852 / 2013-07-16 - Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna m.Bytomia działająca w formie jednostki budżetowej

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - Bytom (śląskie)
CPV: 805300008 (Usługi szkolenia zawodowego)
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla uczestników/uczestniczek projektu pn.:Systemowy Projekt Aktywizacji-SPA w Bytomiu z podziałem na pięć części

333003 / 2010-11-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu - Sosnowiec (śląskie)
CPV: 805300008 (Usługi szkolenia zawodowego)
Szkolenie w ramach projektu Lepsze perspektywy realizowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu w zakresie: Bukieciarstwo z obsługą kasy fiskalnej

65631 / 2010-03-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy - Lubliniec (śląskie)
CPV: 805300008 (Usługi szkolenia zawodowego)
Usługa szkolenia w zakresie Posadzkarz - kafelkarz dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lublińcu

226432 / 2014-07-07 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych - Katowice (śląskie)
CPV: 805300008 (Usługi szkolenia zawodowego)
Usługa organizacji staży dla 2 studentów Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Śląskiego, w ramach Projektu pt. UStuŚ - Uniwersyteckie Studia Środowiskowe (DZP.381.39.2014.UG)

237879 / 2014-11-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Tarnogórski - Tarnowskie Góry (śląskie)
CPV: 805300008 (Usługi szkolenia zawodowego)
Przeprowadzenie kursu nowoczesne metody analityczne w chemii dla uczniów kształcących się w zawodzie technik analityk w Zespole Szkół Chemiczno - Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie.

351912 / 2014-10-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Mysłowice (śląskie)
CPV: 805300008 (Usługi szkolenia zawodowego)
Szkolenia zawodowe oraz kurs nauki jazdy kat. B dla uczestników projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż

175245 / 2014-08-13 - Inny: Jednostka organizacyjna samorzÄ…du terytorialnego - Powiatowy UrzÄ…d Pracy

Powiatowy Urząd Pracy - Chorzów (śląskie)
CPV: 805300008 (Usługi szkolenia zawodowego)
Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 6.1.3/III/2014