Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

224525 / 2012-10-22 - / Starostwo Powiatowe (Olecko)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2012-10-22 pod pozycją 224517. Zobacz ogłoszenie 224517 / 2012-10-22 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 224525

Data publikacji: 2012-10-22

Nazwa: Starostwo Powiatowe

Ulica: ul. Kolejowa 32

Numer domu: 32

Miejscowość: Olecko

Kod pocztowy: 19-400

Województwo / kraj: warmińsko-mazurskie

Numer telefonu: 087 5202147, 5202475

Regon: 79067556500000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 224517

Data wydania biuletynu: 2012-10-22

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: Załącznik

dodac:
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: rysunek techniczny w zawodach budowlanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) zajęcia będą odbywały się raz w tygodniu po 2 godziny lekcyjne, zajęcia będą prowadzone poprzez efektywne formy nauczania, m.in. metodą projektową, b) zajęcia będą odbywały się w godzinach popołudniowych w siedzibie zamawiającego, c) łączna maksymalna ilość godzin lekcyjnych przewidziana do zrealizowania wynosi 144, co stanowi iloczyn liczby godzin przewidzianych do zrealizowania w danym roku szkolnym (48 godzin) oraz liczby lat szkolnych, w których będą realizowane zajęcia (3 lata, tj.: od dnia podpisania umowy do 05.2013, od 10.2013 do 05.2014, od 10.2014 do 05.2015), d) maksymalna ilość uczestników biorących udział w zajęciach wynosi 15 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Miejsce składania: Załącznik

dodac:
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sieci komputerowe i systemy operacyjne (realizowane pod nazwą Szkolna Akademia Systemów Operacyjnych i Sieci Komputerowych).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) zajęcia będą odbywały się raz w tygodniu po 2 godziny lekcyjne, zajęcia będą prowadzone poprzez efektywne formy nauczania, m.in. metodą projektową, b) zajęcia będą odbywały się w godzinach popołudniowych w siedzibie zamawiającego, c) łączna maksymalna ilość godzin lekcyjnych przewidziana do zrealizowania wynosi 144, co stanowi iloczyn liczby godzin przewidzianych do zrealizowania w danym roku szkolnym (48 godzin) oraz liczby lat szkolnych, w których będą realizowane zajęcia (3 lata, tj.: od dnia podpisania umowy do 05.2013, od 10.2013 do 05.2014, od 10.2014 do 05.2015), d) maksymalna ilość uczestników biorących udział w zajęciach wynosi 15 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Miejsce składania: Załącznik

dodac:
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zajęcia wyrównawcze z ekonomii i rachunkowości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) zajęcia będą odbywały się raz w tygodniu po 2 godziny lekcyjne, zajęcia będą prowadzone poprzez efektywne formy nauczania, m.in. metodą projektową, b) zajęcia będą odbywały się w godzinach popołudniowych w siedzibie zamawiającego, c) łączna maksymalna ilość godzin lekcyjnych przewidziana do zrealizowania wynosi 144, co stanowi iloczyn liczby godzin przewidzianych do zrealizowania w danym roku szkolnym (48 godzin) oraz liczby lat szkolnych, w których będą realizowane zajęcia (3 lata, tj.: od dnia podpisania umowy do 05.2013, od 10.2013 do 05.2014, od 10.2014 do 05.2015), d) maksymalna ilość uczestników biorących udział w zajęciach wynosi 15 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Miejsce składania: Załącznik

dodac:
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zajęcia wyrównawcze z technik komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) zajęcia będą odbywały się raz w tygodniu po 2 godziny lekcyjne, zajęcia będą prowadzone poprzez efektywne formy nauczania, m.in. metodą projektową, b) zajęcia będą odbywały się w godzinach popołudniowych w siedzibie zamawiającego, c) łączna maksymalna ilość godzin lekcyjnych przewidziana do zrealizowania wynosi 144, co stanowi iloczyn liczby godzin przewidzianych do zrealizowania w danym roku szkolnym (48 godzin) oraz liczby lat szkolnych, w których będą realizowane zajęcia (3 lata, tj.: od dnia podpisania umowy do 05.2013, od 10.2013 do 05.2014, od 10.2014 do 05.2015), d) maksymalna ilość uczestników biorących udział w zajęciach wynosi 15 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Miejsce składania: Załącznik

dodac:
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zajęcia wyrównawcze z matematyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) zajęcia będą odbywały się raz w tygodniu po 2 godziny lekcyjne, zajęcia będą prowadzone poprzez efektywne formy nauczania, m.in. metodą projektową, b) zajęcia będą odbywały się w godzinach popołudniowych w siedzibie zamawiającego, c) łączna maksymalna ilość godzin lekcyjnych przewidziana do zrealizowania wynosi 144, co stanowi iloczyn liczby godzin przewidzianych do zrealizowania w danym roku szkolnym (48 godzin) oraz liczby lat szkolnych, w których będą realizowane zajęcia (3 lata, tj.: od dnia podpisania umowy do 05.2013, od 10.2013 do 05.2014, od 10.2014 do 05.2015), d) maksymalna ilość uczestników biorących udział w zajęciach wynosi 15 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Miejsce składania: Załącznik

dodac:
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) zajęcia będą odbywały się raz w tygodniu po 2 godziny lekcyjne, zajęcia będą prowadzone poprzez efektywne formy nauczania, m.in. metodą projektową, b) zajęcia będą odbywały się w godzinach popołudniowych w siedzibie zamawiającego, c) łączna maksymalna ilość godzin lekcyjnych przewidziana do zrealizowania wynosi 144, co stanowi iloczyn liczby godzin przewidzianych do zrealizowania w danym roku szkolnym (48 godzin) oraz liczby lat szkolnych, w których będą realizowane zajęcia (3 lata, tj.: od dnia podpisania umowy do 05.2013, od 10.2013 do 05.2014, od 10.2014 do 05.2015), d) maksymalna ilość uczestników biorących udział w zajęciach wynosi 15 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Miejsce składania: Załącznik

dodac:
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zajęcia z doradztwa zawodowego wraz ze świadczeniem usługi doradztwa w postaci pełnienia funkcji doradcy zawodowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
a) przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego - zajęcia skierowane do uczniów klas III i maturzystów - 115 osób, łączna maksymalna ilość godzin lekcyjnych przeprowadzenia zajęć z doradztwa zawodowego wynosi 18, co stanowi iloczyn liczby godzin przewidzianych do zrealizowania w danym roku szkolnym (6 godzin - zajęcia po 2 godziny w 3 klasach) oraz liczby lat szkolnych (3 lata, tj. 01-06.2013, 01-06.2014, 01-06.2015)), zajęcia obejmą swoją tematyką m. in. przygotowanie uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej, zajęcia będą odbywały się m.in. metodą projektu,
b) świadczenie usługi doradztwa w postaci pełnienia funkcji doradcy zawodowego - doradca zawodowy będzie udzielał konsultacji indywidualnych, których łączna ilość wynosi 336 godzin (średnio 4 godziny tygodniowo, 112 godzin w roku szkolnym, 3 lata szkolne, tj. od dnia podpisania umowy do 06.2013, od 09.2013 do 06.2014, od 09.2014 do 05.2015), konsultacje będą obejmowały między innymi diagnozę potrzeb edukacyjnych poszczególnych uczniów oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej, przewidziana ilość uczniów objętych konsultacjami indywidualnymi - 145, zadania doradcy zawodowego:
- analiza potrzeb doradczych (konsultacje z samorządem uczniowskim, z dyrekcją szkoły, z pedagogiem szkolnym, z rodzicami, z nauczycielami, z lokalnymi pracodawcami, z absolwentami szkoły),
- określanie zgodności posiadanych przez uczniów predyspozycji z realizowanym kierunkiem kształcenia,
- systematyczne wzbogacanie szkolnej bazy informacji w zakresie kształcenia, planowania kariery zawodowej, rynku pracy,
- badanie ankietowe uczniów,
- gromadzenie informacji o lokalnym rynku pracy, zapewnienie uczniom poznania specyfiki lokalnego i regionalnego rynku pracy w aspekcie realizowanego kierunku kształcenia i kierunków pokrewnych,
- wskazywanie osobom zainteresowanym (młodzieży, rodzicom, nauczycielom) źródeł dodatkowej, rzetelnej informacji na poziomie regionalnym, ogólnokrajowym, europejskim i światowym na temat rynku pracy, trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia, możliwości wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów w różnych obszarach świata pracy, instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych w życiu codziennym i zawodowym, alternatywnych możliwości kształcenia dla młodzieży z problemami emocjonalnymi i niedostosowaniem społecznym, programów edukacyjnych Unii Europejskiej,
- kształtowanie umiejętności planowania dalszego rozwoju edukacyjno zawodowego i kontynuacji nauki w technikum, szkołach policealnych, uczelniach wyższych,
- przedstawianie możliwości nabywania kwalifikacji zawodowych w trakcie nauki w szkole,
- zapewnienie młodzieży udziału w organizowanych giełdach pracy i prezentacjach lokalnych przedsiębiorców,
- objęcie indywidualną opieką młodzieży z ograniczeniami w wyborze szkoły i zawodu,
- zainteresowanie młodzieży wolontariatem jako szansą na rozwój psychospołeczny, sposobem na zdobywanie pierwszych doświadczeń zawodowych, a także kształtowanie poczucia wrażliwości społecznej, postawy służenia innym, otwartości na potrzeby lokalnego rynku,
- badanie predyspozycji zawodowych,
- pomoc w przezwyciężaniu problemów szkolnych, wskazywanie możliwości uzyskiwania kwalifikacji zawodowych,
- przygotowywanie do samodzielności w trudnych i nowych sytuacjach życiowych: egzaminy, poszukiwanie pracy, pierwsza praca, podjęcie roli pracownika, adaptacja do nowych warunków, bezrobocie, mobilność zawodowa, ograniczenia zdrowotne,
- kierowanie w sprawach trudnych do specjalistów,
- rozwijanie świadomości, mobilności zawodowej i pobudzanie aktywności do poszukiwania alternatywnych rozwiązań w różnych sytuacjach zawodowych i życiowych (w tym bezrobocie i niepełnosprawność),
- wpływ rynku pracy na planowanie kariery uwzględniający zapotrzebowanie na pracowników w różnych branżach w ostatnich latach, średnie wynagrodzenie brutto rozpoczynających pracę, wymagania od pracownika na danym stanowisku, metody poszukiwania pracy, zmiana zawodu na każdym etapie życia itp.,
- kształtowanie umiejętności świadomego wyboru i poszukiwania pracy,
- udostępnianie informacji i materiałów do pracy z uczniami,
- prezentacja założeń pracy informacyjno-doradczej szkoły na rzecz uczniów,
- przedstawianie możliwości zatrudnienia na lokalnym rynku pracy,
- zapoznawanie z aktualną i pełną ofertą edukacyjną dla absolwentów szkoły,
- indywidualna praca z rodzicami uczniów, którzy mają problemy zdrowotne, emocjonalne, decyzyjne, intelektualne, rodzinne itp.,
- współpraca z instytucjami: Wojewódzki Urząd Pracy, Powiatowy Urząd Pracy, Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, Ochotniczy Hufiec Pracy, Zakład Doskonalenia Zawodowego,
- realizacja zadań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej, zawartych w programie wychowawczym,
- tworzenie i aktualizacja szkolnego pakietu informacyjnego dotyczącego kariery zawodowej w bibliotece szkolnej,
- bieżące doradztwo zawodowe, współpraca z wychowawcami klas,
- tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 85.31.23.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podobne przetargi