Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

53443 / 2014-03-13 - Administracja samorządowa / Starostwo Powiatowe w Lęborku (Lębork)

Realizacja programów profilaktycznych Przygotowanie do podejmowania dojrzałych decyzji dla uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w zakresie zapobiegania uzależnieniom, przemocy i przedwczesnemu wypadnięciu z systemu oświaty w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja programów profilaktycznych Przygotowanie do podejmowania dojrzałych decyzji dla uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w zakresie zapobiegania uzależnieniom, przemocy i przedwczesnemu wypadnięciu z systemu oświaty w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia
i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych).



a) zadanie 1 STRES POD KONTROLĄ - Przeprowadzenie 48 godzin warsztatów radzenia sobie ze stresem dla uczniów kl. I Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz dla uczniów kl. I Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2
w Lęborku


Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Przeprowadzenie od dnia podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r - 24 godzin i od 1 września 2014 r do 28 listopada 2014 r - 24 godzin warsztatów dla szesnastu klas I o średniej liczebności 30 uczniów w klasie, w wymiarze 3h/klasę.
2. Warsztaty powinny prowadzone być za pomocą metod aktywizujących - ćwiczenia, techniki relaksacyjne, pogadanka, burza mózgów, dyskusja z elementami wykładów, gry i zabawy grupowe, psychodrama, wizualizacja, trening. Warsztaty nie mogą polegać na prowadzeniu wykładów, wyświetlaniu i omawianiu slajdów. Tematyka warsztatów powinna zwiększyć umiejętności radzenie sobie ze stresem przez młodzież kl. I ZSO Nr 1 i ZSO Nr 2 w Lęborku w związku z sytuacjami związanymi z edukacją i życiem osobistym. Cele szczegółowe warsztatów:
- wzrost wiedzy na temat istoty stresu (stres przyjaciel czy wróg?), jego objawów i uwarunkowań,
- ukierunkowanie uwagi młodzieży na pozytywne i negatywne skutki stresu oraz ich wpływ na zdrowie, samopoczucie i sprawność psychospołeczną
- nabycie umiejętności radzenia sobie ze stresem, zapobieganie sytuacjom stresowym oraz radzenie sobie w sytuacjach nasilonego stresu, zapobieganie negatywnym skutkom stresu
- ćwiczenie pomocnych zachowań i metod kontroli stresu
- techniki niedopuszczające do eskalacji stresu

b) Zadanie 2 OSWOJENIE ZŁOŚCI - Przeprowadzenie 48 godzin warsztatów radzenia sobie ze złością dla uczniów kl. I Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz dla uczniów kl. I Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Przeprowadzenie od dnia podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r - 24 godzin i od 1 września 2014 r do 28 listopada 2014 r - 24 godzin warsztatów dla szesnastu klas I o średniej liczebności 30 uczniów w klasie, w wymiarze 3h/klasę.
2. Warsztaty powinny prowadzone być za pomocą metod aktywizujących - ćwiczenia, techniki relaksacyjne, pogadanka, burza mózgów, dyskusja z elementami wykładów, gry i zabawy grupowe, psychodrama, wizualizacja, trening. Warsztaty nie mogą polegać na prowadzeniu wykładów, wyświetlaniu i omawianiu slajdów. Tematyka warsztatów powinna zwiększyć wiedzę na temat emocji a szczególnie złości i metod jej opanowania przez młodzież kl. I ZSO Nr 1 i ZSO Nr 2 w Lęborku w związku z sytuacjami związanymi z edukacją i życiem osobistym. Cele szczegółowe warsztatów:
- pogłębienie wiedzy na temat emocji i ich znaczenia w życiu człowieka
- przybliżenie zjawiska agresji - przyczyn, rodzajów, skutków agresji
- poznanie technik kontroli złości
- trening rozpoznawania złości i radzenia sobie z nią
- praktyczne ćwiczenie skutecznej komunikacji nieagresywnej
- nauczenie opanowania i przezwyciężania negatywnych uczuć
- wykształcenie umiejętności społecznych, niezbędnych do rozwijania satysfakcjonujących relacji z rówieśnikami.

c) Zadanie 3 MAM PRAWO BYĆ SOBĄ - Przeprowadzenie 64 godzin warsztatów asertywności, komunikacji interpersonalnej dla uczniów kl. I Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz dla uczniów kl. I Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Przeprowadzenie od dnia podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r - 32 godzin i od 1 września 2014 r do 28 listopada 2014 r - 32 godzin warsztatów dla szesnastu klas I o średniej liczebności 30 uczniów w klasie, w wymiarze 4h/klasę.
2. Warsztaty powinny prowadzone być za pomocą metod aktywizujących - ćwiczenia, techniki relaksacyjne, pogadanka, burza mózgów, dyskusja z elementami wykładów, gry i zabawy grupowe, psychodrama, wizualizacja, trening. Warsztaty nie mogą polegać na prowadzeniu wykładów, wyświetlaniu i omawianiu slajdów. Tematyka warsztatów powinna zwiększyć wiedzę niezbędną do zrozumienia czym jest postawa asertywna, kiedy nam się ona opłaca, a kiedy nie, przez młodzież kl. I ZSO Nr 1 i ZSO Nr 2 w Lęborku w związku z sytuacjami związanymi z edukacją i życiem osobistym. Również uświadomienie młodzieży znaczenie umiejętności komunikacji interpersonalnej oraz jaką rolę odgrywa skuteczne porozumienie. Cele szczegółowe warsztatów:
- zapoznanie się z typowymi barierami, które nie pozwalają nam na zachowanie budujące postawę asertywną
- poznanie sposobów radzenia sobie z tymi postawami
- autodiagnoza - mapa asertywności
- wartości osobiste a wybór postawy, czyli kiedy asertywność się nie opłaca
- koncepcja ról i rang społecznych oraz jej konsekwencje na budowanie postawy asertywnej
- konsekwencje postawy bierniej, agresywnej i bierno - agresywnej
- konstruktywna krytyka oraz przyjmowanie krytyki
- zasady asertywności
- identyfikacja i wyrażanie emocji
- przyjmowanie komplementów
- obrona własnego terytorium czyli jak egzekwować swoje prawa bez poczucia winy
- techniki zachowań asertywnych,
- asertywność jako element inteligencji emocjonalnej
- informacja zwrotna, komunikat JA
- ciekawość i szacunek jako element postawy asertywnej
- nabycie umiejętności skoncentrowania się na wypowiedzi innych osób, właściwe odczytywanie intencji i zamiarów rozmówcy, nabycie umiejętności jasnego wyrażania własnego zdania i swoich potrzeb, zapoznanie się z mechanizmem blokady i oporu podczas wystąpień na forum grupy
- poznanie istoty komunikacji i najczęstszych blokad w komunikacji interpersonalnych oraz barier
- ćwiczenie umiejętności aktywnego słuchania, udzielania informacji zwrotnych i autoprezentacji
- uświadomieniu istnienia barier komunikacyjnych,
- nabycie umiejętności aktywnego słuchania
- nabycie umiejętności komunikowania się oraz rozwój umiejętności ekspresji ciała (w tym kontrola mowy własnego ciała)
- samoocena zachowania oraz wzmocnienie wiary w siebie i motywacji do stanowczego przedstawienia swoich racji
i egzekwowania własnych praw

DO KAŻDEGO ZADANIA DODATKOWO:
1. Współpracę z innymi nauczycielami w zapewnieniu ciągłości działań w zakresie profilaktyki uzależnień.
2. Współpracę z personelem projektu Tandemem do świetlanej przyszłości (w szczególności specjalistą ds. profilaktyki uzależnień i psychologiem zatrudnionymi w ramach w/w projektu) i z doradcami merytorycznymi - koordynatorami szkolnymi ZSO nr 1 i ZSO nr 2 w Lęborku.
3. Przygotowanie konspektu warsztatów i przekazanie do biura projektu 3 dni przed rozpoczęciem zajęć (czytelny podpis osoby sporządzającej konspekt oraz pieczątka Wykonawcy)
4. Przygotowanie materiałów edukacyjnych z każdego rodzaju warsztatów dla każdego ucznia. Każdy uczestnik warsztatów (247 osób - rok szkolny 2013/2014 i 256 osób - rok szkolny 2014/2015) musi otrzymać materiały edukacyjne obejmujące zagadnienia omawiane podczas warsztatów w wersji elektronicznej, nagrane na pendrivea o pojemności minimum 16 GB:
1) skrypt dot. warsztatów STRES POD KONTROLĄ - min. 25 stron (teoria, ćwiczenia itp.)
2) skrypt dot. warsztatów OSWOJENIE ZŁOŚCI - min. 25 stron (teoria, ćwiczenia itp.)
3) skrypt dot. warsztatów MAM PRAWO BYĆ SOBĄ - min. 25 stron (teoria, ćwiczenia itp.)
Pendrive przekazywany uczestnikom musi być oznaczony zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl). 1 egz. pendrivea do dokumentacji projektowej należy dostarczyć 3 dni przed rozpoczęciem zajęć do Biura Projektu.
5. Przygotowanie Mini kompendium wiedzy (opracowane na podstawie materiałów edukacyjnych opisanych w pkt. 4)
z każdego rodzaju warsztatów:
1) mini kompendium wiedzy(broszura) STRES POD KONTROLĄ - dwie strony A4
2) mini kompendium wiedzy (broszura) OSWOJENIE ZŁOŚCI - dwie strony A4
3) mini kompendium wiedzy (broszura) MAM PRAWO BYĆ SOBĄ - dwie strony A4
Mini kompendium wiedzy (broszura) musi być oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl). Należy je nagrać na płytę CD i dostarczyć 5 dni przed rozpoczęciem zajęć do biura projektu. Zamawiający wydrukuje opracowane przez Wykonawcę Mini kompendium wiedzy dla każdego z uczniów we własnym zakresie.
6. Dokumentacja własnej pracy: miesięcznymi kartami pracy, imiennymi listami obecności, potwierdzeniem otrzymania materiałów edukacyjnych - wzór przekaże Zamawiający w dniu podpisaniu umowy, miesięczną ewidencją przeprowadzonych warsztatów, dokumentacją fotograficzną z warsztatów, wypełnionymi przez uczestników/uczestniczki projektu ankietami, konspektami z warsztatów, 1 szt. pendrivea z nagranymi materiałami edukacyjnymi.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 53443

Data publikacji: 2014-03-13

Nazwa: Starostwo Powiatowe w Lęborku

Ulica: ul. Czołgistów 5

Numer domu: 5

Miejscowość: Lębork

Kod pocztowy: 84-300

Województwo / kraj: pomorskie

Numer telefonu: 059 8632810

Numer faxu: 059 8632850

Adres strony internetowej: www.powiat-lebork.com

Regon: 84115175650000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja programów profilaktycznych Przygotowanie do podejmowania dojrzałych decyzji dla uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w zakresie zapobiegania uzależnieniom, przemocy i przedwczesnemu wypadnięciu z systemu oświaty w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja programów profilaktycznych Przygotowanie do podejmowania dojrzałych decyzji dla uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w zakresie zapobiegania uzależnieniom, przemocy i przedwczesnemu wypadnięciu z systemu oświaty w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia
i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych).



a) zadanie 1 STRES POD KONTROLĄ - Przeprowadzenie 48 godzin warsztatów radzenia sobie ze stresem dla uczniów kl. I Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz dla uczniów kl. I Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2
w Lęborku


Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Przeprowadzenie od dnia podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r - 24 godzin i od 1 września 2014 r do 28 listopada 2014 r - 24 godzin warsztatów dla szesnastu klas I o średniej liczebności 30 uczniów w klasie, w wymiarze 3h/klasę.
2. Warsztaty powinny prowadzone być za pomocą metod aktywizujących - ćwiczenia, techniki relaksacyjne, pogadanka, burza mózgów, dyskusja z elementami wykładów, gry i zabawy grupowe, psychodrama, wizualizacja, trening. Warsztaty nie mogą polegać na prowadzeniu wykładów, wyświetlaniu i omawianiu slajdów. Tematyka warsztatów powinna zwiększyć umiejętności radzenie sobie ze stresem przez młodzież kl. I ZSO Nr 1 i ZSO Nr 2 w Lęborku w związku z sytuacjami związanymi z edukacją i życiem osobistym. Cele szczegółowe warsztatów:
- wzrost wiedzy na temat istoty stresu (stres przyjaciel czy wróg?), jego objawów i uwarunkowań,
- ukierunkowanie uwagi młodzieży na pozytywne i negatywne skutki stresu oraz ich wpływ na zdrowie, samopoczucie i sprawność psychospołeczną
- nabycie umiejętności radzenia sobie ze stresem, zapobieganie sytuacjom stresowym oraz radzenie sobie w sytuacjach nasilonego stresu, zapobieganie negatywnym skutkom stresu
- ćwiczenie pomocnych zachowań i metod kontroli stresu
- techniki niedopuszczające do eskalacji stresu

b) Zadanie 2 OSWOJENIE ZŁOŚCI - Przeprowadzenie 48 godzin warsztatów radzenia sobie ze złością dla uczniów kl. I Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz dla uczniów kl. I Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Przeprowadzenie od dnia podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r - 24 godzin i od 1 września 2014 r do 28 listopada 2014 r - 24 godzin warsztatów dla szesnastu klas I o średniej liczebności 30 uczniów w klasie, w wymiarze 3h/klasę.
2. Warsztaty powinny prowadzone być za pomocą metod aktywizujących - ćwiczenia, techniki relaksacyjne, pogadanka, burza mózgów, dyskusja z elementami wykładów, gry i zabawy grupowe, psychodrama, wizualizacja, trening. Warsztaty nie mogą polegać na prowadzeniu wykładów, wyświetlaniu i omawianiu slajdów. Tematyka warsztatów powinna zwiększyć wiedzę na temat emocji a szczególnie złości i metod jej opanowania przez młodzież kl. I ZSO Nr 1 i ZSO Nr 2 w Lęborku w związku z sytuacjami związanymi z edukacją i życiem osobistym. Cele szczegółowe warsztatów:
- pogłębienie wiedzy na temat emocji i ich znaczenia w życiu człowieka
- przybliżenie zjawiska agresji - przyczyn, rodzajów, skutków agresji
- poznanie technik kontroli złości
- trening rozpoznawania złości i radzenia sobie z nią
- praktyczne ćwiczenie skutecznej komunikacji nieagresywnej
- nauczenie opanowania i przezwyciężania negatywnych uczuć
- wykształcenie umiejętności społecznych, niezbędnych do rozwijania satysfakcjonujących relacji z rówieśnikami.

c) Zadanie 3 MAM PRAWO BYĆ SOBĄ - Przeprowadzenie 64 godzin warsztatów asertywności, komunikacji interpersonalnej dla uczniów kl. I Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz dla uczniów kl. I Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Przeprowadzenie od dnia podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r - 32 godzin i od 1 września 2014 r do 28 listopada 2014 r - 32 godzin warsztatów dla szesnastu klas I o średniej liczebności 30 uczniów w klasie, w wymiarze 4h/klasę.
2. Warsztaty powinny prowadzone być za pomocą metod aktywizujących - ćwiczenia, techniki relaksacyjne, pogadanka, burza mózgów, dyskusja z elementami wykładów, gry i zabawy grupowe, psychodrama, wizualizacja, trening. Warsztaty nie mogą polegać na prowadzeniu wykładów, wyświetlaniu i omawianiu slajdów. Tematyka warsztatów powinna zwiększyć wiedzę niezbędną do zrozumienia czym jest postawa asertywna, kiedy nam się ona opłaca, a kiedy nie, przez młodzież kl. I ZSO Nr 1 i ZSO Nr 2 w Lęborku w związku z sytuacjami związanymi z edukacją i życiem osobistym. Również uświadomienie młodzieży znaczenie umiejętności komunikacji interpersonalnej oraz jaką rolę odgrywa skuteczne porozumienie. Cele szczegółowe warsztatów:
- zapoznanie się z typowymi barierami, które nie pozwalają nam na zachowanie budujące postawę asertywną
- poznanie sposobów radzenia sobie z tymi postawami
- autodiagnoza - mapa asertywności
- wartości osobiste a wybór postawy, czyli kiedy asertywność się nie opłaca
- koncepcja ról i rang społecznych oraz jej konsekwencje na budowanie postawy asertywnej
- konsekwencje postawy bierniej, agresywnej i bierno - agresywnej
- konstruktywna krytyka oraz przyjmowanie krytyki
- zasady asertywności
- identyfikacja i wyrażanie emocji
- przyjmowanie komplementów
- obrona własnego terytorium czyli jak egzekwować swoje prawa bez poczucia winy
- techniki zachowań asertywnych,
- asertywność jako element inteligencji emocjonalnej
- informacja zwrotna, komunikat JA
- ciekawość i szacunek jako element postawy asertywnej
- nabycie umiejętności skoncentrowania się na wypowiedzi innych osób, właściwe odczytywanie intencji i zamiarów rozmówcy, nabycie umiejętności jasnego wyrażania własnego zdania i swoich potrzeb, zapoznanie się z mechanizmem blokady i oporu podczas wystąpień na forum grupy
- poznanie istoty komunikacji i najczęstszych blokad w komunikacji interpersonalnych oraz barier
- ćwiczenie umiejętności aktywnego słuchania, udzielania informacji zwrotnych i autoprezentacji
- uświadomieniu istnienia barier komunikacyjnych,
- nabycie umiejętności aktywnego słuchania
- nabycie umiejętności komunikowania się oraz rozwój umiejętności ekspresji ciała (w tym kontrola mowy własnego ciała)
- samoocena zachowania oraz wzmocnienie wiary w siebie i motywacji do stanowczego przedstawienia swoich racji
i egzekwowania własnych praw

DO KAŻDEGO ZADANIA DODATKOWO:
1. Współpracę z innymi nauczycielami w zapewnieniu ciągłości działań w zakresie profilaktyki uzależnień.
2. Współpracę z personelem projektu Tandemem do świetlanej przyszłości (w szczególności specjalistą ds. profilaktyki uzależnień i psychologiem zatrudnionymi w ramach w/w projektu) i z doradcami merytorycznymi - koordynatorami szkolnymi ZSO nr 1 i ZSO nr 2 w Lęborku.
3. Przygotowanie konspektu warsztatów i przekazanie do biura projektu 3 dni przed rozpoczęciem zajęć (czytelny podpis osoby sporządzającej konspekt oraz pieczątka Wykonawcy)
4. Przygotowanie materiałów edukacyjnych z każdego rodzaju warsztatów dla każdego ucznia. Każdy uczestnik warsztatów (247 osób - rok szkolny 2013/2014 i 256 osób - rok szkolny 2014/2015) musi otrzymać materiały edukacyjne obejmujące zagadnienia omawiane podczas warsztatów w wersji elektronicznej, nagrane na pendrivea o pojemności minimum 16 GB:
1) skrypt dot. warsztatów STRES POD KONTROLĄ - min. 25 stron (teoria, ćwiczenia itp.)
2) skrypt dot. warsztatów OSWOJENIE ZŁOŚCI - min. 25 stron (teoria, ćwiczenia itp.)
3) skrypt dot. warsztatów MAM PRAWO BYĆ SOBĄ - min. 25 stron (teoria, ćwiczenia itp.)
Pendrive przekazywany uczestnikom musi być oznaczony zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl). 1 egz. pendrivea do dokumentacji projektowej należy dostarczyć 3 dni przed rozpoczęciem zajęć do Biura Projektu.
5. Przygotowanie Mini kompendium wiedzy (opracowane na podstawie materiałów edukacyjnych opisanych w pkt. 4)
z każdego rodzaju warsztatów:
1) mini kompendium wiedzy(broszura) STRES POD KONTROLĄ - dwie strony A4
2) mini kompendium wiedzy (broszura) OSWOJENIE ZŁOŚCI - dwie strony A4
3) mini kompendium wiedzy (broszura) MAM PRAWO BYĆ SOBĄ - dwie strony A4
Mini kompendium wiedzy (broszura) musi być oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl). Należy je nagrać na płytę CD i dostarczyć 5 dni przed rozpoczęciem zajęć do biura projektu. Zamawiający wydrukuje opracowane przez Wykonawcę Mini kompendium wiedzy dla każdego z uczniów we własnym zakresie.
6. Dokumentacja własnej pracy: miesięcznymi kartami pracy, imiennymi listami obecności, potwierdzeniem otrzymania materiałów edukacyjnych - wzór przekaże Zamawiający w dniu podpisaniu umowy, miesięczną ewidencją przeprowadzonych warsztatów, dokumentacją fotograficzną z warsztatów, wypełnionymi przez uczestników/uczestniczki projektu ankietami, konspektami z warsztatów, 1 szt. pendrivea z nagranymi materiałami edukacyjnymi.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 28/11/2014

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Do każdego zadania należy dysponować minimum 1 osobą dyspozycyjną w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 15.00 spełniającą poniższe warunki. Do każdego zadania należy dysponować innymi osobami, ze względu na realizację warsztatów w tym samym terminie.

Zadanie 1:
Osoba prowadząca warsztaty radzenia sobie ze stresem powinna posiadać następujące kwalifikacje zawodowe:
- posiadająca ukończone studia wyższe z zakresu psychologii z tytułem zawodowym min. magistra;
- znajomość problematyki i wiedza z radzenia sobie ze stresem - przeprowadzenie co najmniej 12 godzin warsztatów/szkoleń z tego zakresu za pomocą metod aktywizujących z młodzieżą w wieku 15- 19 lat.

Zadanie 2:
Osoba prowadząca warsztaty radzenia sobie ze złością powinna posiadać następujące kwalifikacje zawodowe:
- posiadająca ukończone studia wyższe z zakresu psychologii z tytułem zawodowym min. magistra;
- znajomość problematyki i wiedzy z zakresu radzenia sobie ze złością - przeprowadzenie co najmniej 12 godzin warsztatów/szkoleń z tego zakresu za pomocą metod aktywizujących z młodzieżą w wieku 15- 19 lat.

Zadanie 3:
Osoba prowadząca warsztaty asertywności, komunikacji interpersonalnej powinna posiadać następujące kwalifikacje zawodowe:
- posiadająca ukończone studia wyższe z zakresu psychologii z tytułem zawodowym min. magistra;
- wiedza z zakresu rozwijania asertywności, komunikacji - przeprowadzenie co najmniej 16 godzin warsztatów/szkoleń z tego zakresu za pomocą metod aktywizujących z młodzieżą w wieku 15- 19 lat.

Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w liczbie co najmniej 3, spełniających powyższe wymagania, wg załącznika nr 4 do SIWZ

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp. - załącznik nr 2

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

inne_dokumenty:
1) W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć:
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do SIWZ
b) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zał. nr 4 do SIWZ
d) zobowiązanie podmiotu trzeciego o oddanie do dyspozycji Wykonawcy swoich zasobów, umiejętności, kwalifikacji i doświadczenia na okres korzystania z nich podczas realizacji - zał. nr 7 do SIWZ

2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy
w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 3 do SIWZ
b) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - zał. nr 5 do SIWZ
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie.

3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4) Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział).
5) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.powiat-lebork.com

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia: w siedzibie zamawiającego

Data składania wniosków, ofert: 24/03/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 11:00

Miejsce składania:
w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt Tandemem do świetlanej przyszłości jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych).

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie:
a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej
w trakcie trwania umowy
b) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
c) zmiany osób dedykowanych do realizacji przedmiotu umowy w przypadku niemożliwości wykonywania przez nich powierzonych czynności z przyczyn obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy, np. choroby potwierdzonej zwolnieniem lekarskim czy urlopu macierzyńskiego. Nowa osoba musi być zatwierdzona przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że osoba będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż określone w ofercie.
Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie.

Kody CPV:
853123208 (Usługi doradztwa)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Kod CPV czwartej częsci zamówienia:
803100000 (Usługi edukacji młodzieży)

Podobne przetargi

9408 / 2012-01-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Cewice z siedzibÄ… organu wykonawczego gminy - Cewice (pomorskie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pt.: Szansa na lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym

157592 / 2014-05-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Kartuzy - Kartuzy (pomorskie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Organizacja zajęć z doradztwa zawodowego w szkołach podstawowych Gminy Kartuzy

172525 / 2013-08-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Cedrach Wielkich - Cedry Wielkie (pomorskie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Świadczenie usługi w zakresie: doradcy zawodowego BO (beneficjentów ostatecznych), z którymi zostaną zawarte kontrakty socjalne w ramach projektu pn.: Bądź aktywny - zmien swoje życie - 2

142686 / 2013-04-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Realizacja programów profilaktycznych Przygotowanie do podejmowania dojrzałych decyzji dla uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w zakresie zapobiegania uzależnieniom, przemocy i przedwczesnemu wypadnięciu z systemu oświaty w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

450396 / 2012-11-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto SÅ‚upsk - SÅ‚upsk (pomorskie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Świadczenie usługi doradztwa zawodowego w ramach Projektu pt. Własna firma po 50 roku życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działania 6.2. Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013

229156 / 2014-07-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Prowadzenie doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów i uczennic Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Lęborku w ramach projektu pn. Samo-dzielni w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

97144 / 2012-03-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Realizacja programów profilaktycznych dla uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w zakresie zapobiegania uzależnieniom, przemocy i przedwczesnemu wypadnięciu z systemu oświaty w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

313874 / 2012-08-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Cedrach Wielkich - Cedry Wielkie (pomorskie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Świadczenie usługi w zakresie: doradcy zawodowego BO (beneficjentów ostatecznych), z którymi zostaną zawarte kontrakty socjalne w ramach projektu pn.: Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2

78759 / 2014-04-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Świadczenie usług związanych z aktywizacją zawodową 48 uczestników projektu poprzez indywidualne i grupowe zajęcia z doradcą zawodowym, trening pracy, trening aktywizacyjno-motywacyjny oraz zajęcia z wykorzystaniem platformy e-learningowej w ramach projektu DROGOWSKAZ - od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

78771 / 2014-04-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Prowadzenie doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów i uczennic Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Lęborku w ramach projektu pn. Samo-dzielni w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

186685 / 2014-09-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Zatrudnienie doradcy zawodowego w ramach projektu Życie zaczyna się po pięćdziesiątce - aktywizacja zawodowa osób 50+ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki)

188523 / 2013-09-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Cedrach Wielkich - Cedry Wielkie (pomorskie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Świadczenie usługi w zakresie: doradcy zawodowego BO (beneficjentów ostatecznych), z którymi zostaną zawarte kontrakty socjalne w ramach projektu pn.: Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2

135056 / 2013-04-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Centrum Kształcenia Praktycznego - Słupsk (pomorskie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Świadczenie usług indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego dla Centrum Kształcenia Praktycznego w Słupsku w ramach projektu Praktyka czyni mistrza ! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

88454 / 2013-03-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Realizacja programów profilaktycznych Przygotowanie do podejmowania dojrzałych decyzji dla uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w zakresie zapobiegania uzależnieniom, przemocy i przedwczesnemu wypadnięciu z systemu oświaty w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

239647 / 2013-11-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Zatrudnienie doradcy zawodowego do rekrutacji - wyboru grupy docelowej do projektu DROGOWSKAZ - od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

143572 / 2012-05-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Realizacja programów profilaktycznych dla uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w zakresie zapobiegania uzależnieniom, przemocy i przedwczesnemu wypadnięciu z systemu oświaty w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

88881 / 2016-06-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku - Gdańsk (pomorskie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Przeprowadzenie 400 diagnoz psychospołecznych i funkcjonalnych uczestników Projektu GPS - Gotowość Praca Samodzielność oraz stworzenie na ich podstawie 400 indywidualnych ścieżek reintegracji

216583 / 2014-10-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Zatrudnienie doradcy zawodowego w ramach projektu Życie zaczyna się po pięćdziesiątce - aktywizacja zawodowa osób 50+ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki)

145528 / 2011-06-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska SÅ‚upsk - SÅ‚upsk (pomorskie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Usługa specjalistycznego wsparcia szkoleniowo-doradczego indywidualnego i grupowego w ramach projektu pn. Własna firma po 45 roku życia -bis współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2. Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

132896 / 2010-05-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Starogard Gdański (pomorskie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Usługi szkoleniowe doradztwa psychologicznego i edukacyjnego dla klientów pomocy społecznej w ramach projektu systemowego pn. Alpiniści-podniesienie motywacji do poprawy sytuacji życiowej osób bezrobotnych, klientów MOPS Starogard Gdański.

148247 / 2014-07-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Zapewnienie doradztwa edukacyjno - zawodowego (poprzez zatrudnienie dwóch doradców zawodowych) uczniom/uczennicom w ZSO Nr 1 w Lęborku oraz w ZSO Nr 2 w Lęborku na rok szkolny 2014/2015 w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

64933 / 2012-03-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Zapewnienie doradztwa edukacyjno - zawodowego uczniom (poprzez zatrudnienie dwóch doradców zawodowych) i zapewnienie opieki psychologicznej (poprzez zatrudnienie psychologa) uczniom w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego