Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

100219 / 2014-05-09 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Sosnowiec - miasto posiadajÄ…ce prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta (Sosnowiec)

Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

Opis zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach Projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Celem głównym projektu jest poprawa jakości kształcenia w sosnowieckich szkołach (24) i przedszkolach (2), poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli/ek w okresie realizacji projektu tj. do 30.06 .2015 r.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części:<br>
Część I - pełnienie funkcji SORE dla:
Szkoły Podstawowej nr 21, ul. Zawodzie 34, Sosnowiec,
Szkoły Podstawowej nr 6, ul. Wawel 13, Sosnowiec,
Szkoły Podstawowej nr 1, ul. Niepodległości 7, Sosnowiec,
Szkoły Podstawowej nr 10, ul. Reymonta 36, Sosnowiec,
Szkoły Podstawowej nr 4, ul. Kościelna 9, Sosnowiec,
Szkoły Podstawowej nr 36, ul. Czołgistów 12, Sosnowiec,
Przedszkola Miejskiego nr 20, ul. Adama Śliwki 38, Sosnowiec,
Przedszkola Miejskiego nr 54, ul. Kalinowa 115 a, Sosnowiec<br>
Część II - pełnienie funkcji SORE dla:
Gimnazjum nr 16, ul. Legionów 21, Sosnowiec,
Gimnazjum nr 5 (ZSO 12) ul. Jasieńskiego 2a, Sosnowiec,
Gimnazjum nr 11 (ZSO 1) ul. Staszica 62, Sosnowiec,
Gimnazjum nr 12 (ZSO 8) ul. Hutnicza 6, Sosnowiec,
Gimnazjum nr 14, ul. Grota Roweckiego 64, Sosnowiec,
Gimnazjum nr 15 (ZSEiI) ul. Jagiellońska 13, Sosnowiec,<br>
Część III - pełnienie funkcji SORE dla:
CKZiU Technikum nr 1 Ekonomiczne, ul. Gen. Grota Roweckiego 66, Sosnowiec
CKZiU Technikum nr 3 Gastronomiczno - Hotelarskie, ul. Wawel 1, Sosnowiec,
CKZiU Technikum nr 7 Projektowania i Stylizacji Ubioru, ul. Gen. Grota Roweckiego 64, Sosnowiec,
Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 1, ul. Gen. Grota Roweckiego 66, Sosnowiec,
CKZiU Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 4 Gastronomiczna, ul. Wawel 1, Sosnowiec,
CKZiU Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 9 Rzemieślniczo - Artystyczna, ul. Gen. Grota Roweckiego 64, Sosnowiec,<br>
Część IV - pełnienie funkcji SORE dla:
CKZiU Technikum nr 2 Architektoniczno - Budowlane, ul. Braci Mieroszewskich 42, Sosnowiec,
CKZiU Technikum nr 4 Transportowe, ul. Kilińskiego 31, Sosnowiec,
CKZiU Technikum nr 5 Samochodowo - Mechatroniczne, ul. Kilińskiego 25, Sosnowiec,
CKZiU Technikum nr 6 Grafiki, Logisyki i Środowiska, ul. Legionów 9, Sosnowiec,
Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 2, ul. Mjr H.Hubala Dobrzańskiego 131,
CKZiU Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 3 Architektoniczno - Budowlana, ul. Braci Mieroszewskich 42, Sosnowiec.<br>
Miejscem realizacji zamówienia są szkoły i przedszkola, w których wykonawca pełnił będzie funkcję SORE.<br>
2. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) jest zewnętrznym specjalistą (spoza szkoły/przedszkola), który pracuje na rzecz szkół/przedszkoli w ramach realizowanego projektu. Wspiera szkołę/ przedszkole i dyrektora towarzysząc i służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania.
Podstawowe obowiązki Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) podczas poszczególnych etapów realizacji Rocznego Planu Wspomagania (RPW) w każdej szkole/przedszkolu (w zależności od części):<br>
1). Etap I - diagnoza potrzeb zakończona powstaniem RPW w tym:
- przeprowadzenie przez SORE diagnozy szczegółowo analizującej potrzeby danej placówki, we współpracy z dyrektorem i nauczycielami oraz z wykorzystaniem informacji zawartych w dokumentacji szkoły/przedszkola (w szczególności wynikami ewaluacji wewnętrznej raportów z ewaluacji zewnętrznej oraz wyników egzaminów zewnętrznych) - przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego;
- pomoc w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną;
- przygotowanie we współpracy ze szkołą/przedszkolem Rocznych Planów Wspomagania (RPW, 2 dla każdej placówki), z celami, wskaźnikami realizacji, zadaniami i harmonogramem ściśle odpowiadających na potrzeby danej placówki i zbudowanych na podstawie maksymal-nie dwóch ofert doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu System doskonalenia na-uczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół). Przekazanie RPW Zamawiającemu w wersji papierowej oraz elektronicznej.<br>
2).Etap II - pomoc w przełożeniu nowych umiejętności nauczycieli/ek na praktykę szkolną w tym:
- udzielenie wsparcia nauczycielom/om w zakresie uzyskania i wykorzystania wiedzy i umiejętności nabytych w trakcie etapu obejmującego doskonalenia pracy nauczycieli/ek;
- organizowanie szkoleń i innych form wsparcia w szkole/przedszkolu - we współpracy z zamawiającym;
- organizowanie systemu wsparcia dla dyrektora i nauczycieli szkoły/przedszkola w uzyskaniu i wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur poprzez organizowanie szkoleń oraz konsultacji indywidualnych i grupowych. Wspólna analiza trudności związanych z wykorzystaniem w bieżącej pracy nowych procedur i zasad działania.<br>
3). Etap III - przygotowanie sprawozdania z RPW w tym:
- przygotowanie i opracowanie ankiet z przebiegu wspomagania, raportów i arkuszy ewaluacji;
- opracowanie sprawozdań z przebiegu realizacji z Rocznego Planu Wspomagania (RPW, 2 dla każdej placówki), a następnie przedstawienie sprawozdań dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz Radzie Pedagogicznej;
- przygotowanie rekomendacji do pracy szkoły/przedszkola w kolejnym roku szkolnym - we współpracy z dyrektorem i nauczycielami/ami danej placówki.<br>
4). Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym kart czasu pracy według wskazań zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez zamawiającego . Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez zamawiającego logo i nazwę projektu.
5). Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań zamawiającego.
6).Usługa wykonywana będzie w ramach umowy zlecenia z miesięczną stawką wynagrodzenia z zastrzeżeniem, liczba godzin pracy dla każdego SORE odpowiada wymiarowi czasu pracy 2/3 etatu.<br>
Termin realizacji zamówienia: od 01.09.2014 r. do 30.06.2015 r.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 100219

Data publikacji: 2014-05-09

Nazwa:
Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta

Ulica: al. Zwycięstwa 20

Numer domu: 20

Miejscowość: Sosnowiec

Kod pocztowy: 41-200

Województwo / kraj: śląskie

Numer telefonu: 32 2960600

Numer faxu: 32 296 06 05

Adres strony internetowej: www.um.sosnowiec.pl

Regon: 27625548200000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach Projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Celem głównym projektu jest poprawa jakości kształcenia w sosnowieckich szkołach (24) i przedszkolach (2), poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli/ek w okresie realizacji projektu tj. do 30.06 .2015 r.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części:<br>
Część I - pełnienie funkcji SORE dla:
Szkoły Podstawowej nr 21, ul. Zawodzie 34, Sosnowiec,
Szkoły Podstawowej nr 6, ul. Wawel 13, Sosnowiec,
Szkoły Podstawowej nr 1, ul. Niepodległości 7, Sosnowiec,
Szkoły Podstawowej nr 10, ul. Reymonta 36, Sosnowiec,
Szkoły Podstawowej nr 4, ul. Kościelna 9, Sosnowiec,
Szkoły Podstawowej nr 36, ul. Czołgistów 12, Sosnowiec,
Przedszkola Miejskiego nr 20, ul. Adama Śliwki 38, Sosnowiec,
Przedszkola Miejskiego nr 54, ul. Kalinowa 115 a, Sosnowiec<br>
Część II - pełnienie funkcji SORE dla:
Gimnazjum nr 16, ul. Legionów 21, Sosnowiec,
Gimnazjum nr 5 (ZSO 12) ul. Jasieńskiego 2a, Sosnowiec,
Gimnazjum nr 11 (ZSO 1) ul. Staszica 62, Sosnowiec,
Gimnazjum nr 12 (ZSO 8) ul. Hutnicza 6, Sosnowiec,
Gimnazjum nr 14, ul. Grota Roweckiego 64, Sosnowiec,
Gimnazjum nr 15 (ZSEiI) ul. Jagiellońska 13, Sosnowiec,<br>
Część III - pełnienie funkcji SORE dla:
CKZiU Technikum nr 1 Ekonomiczne, ul. Gen. Grota Roweckiego 66, Sosnowiec
CKZiU Technikum nr 3 Gastronomiczno - Hotelarskie, ul. Wawel 1, Sosnowiec,
CKZiU Technikum nr 7 Projektowania i Stylizacji Ubioru, ul. Gen. Grota Roweckiego 64, Sosnowiec,
Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 1, ul. Gen. Grota Roweckiego 66, Sosnowiec,
CKZiU Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 4 Gastronomiczna, ul. Wawel 1, Sosnowiec,
CKZiU Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 9 Rzemieślniczo - Artystyczna, ul. Gen. Grota Roweckiego 64, Sosnowiec,<br>
Część IV - pełnienie funkcji SORE dla:
CKZiU Technikum nr 2 Architektoniczno - Budowlane, ul. Braci Mieroszewskich 42, Sosnowiec,
CKZiU Technikum nr 4 Transportowe, ul. Kilińskiego 31, Sosnowiec,
CKZiU Technikum nr 5 Samochodowo - Mechatroniczne, ul. Kilińskiego 25, Sosnowiec,
CKZiU Technikum nr 6 Grafiki, Logisyki i Środowiska, ul. Legionów 9, Sosnowiec,
Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 2, ul. Mjr H.Hubala Dobrzańskiego 131,
CKZiU Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 3 Architektoniczno - Budowlana, ul. Braci Mieroszewskich 42, Sosnowiec.<br>
Miejscem realizacji zamówienia są szkoły i przedszkola, w których wykonawca pełnił będzie funkcję SORE.<br>
2. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) jest zewnętrznym specjalistą (spoza szkoły/przedszkola), który pracuje na rzecz szkół/przedszkoli w ramach realizowanego projektu. Wspiera szkołę/ przedszkole i dyrektora towarzysząc i służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania.
Podstawowe obowiązki Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) podczas poszczególnych etapów realizacji Rocznego Planu Wspomagania (RPW) w każdej szkole/przedszkolu (w zależności od części):<br>
1). Etap I - diagnoza potrzeb zakończona powstaniem RPW w tym:
- przeprowadzenie przez SORE diagnozy szczegółowo analizującej potrzeby danej placówki, we współpracy z dyrektorem i nauczycielami oraz z wykorzystaniem informacji zawartych w dokumentacji szkoły/przedszkola (w szczególności wynikami ewaluacji wewnętrznej raportów z ewaluacji zewnętrznej oraz wyników egzaminów zewnętrznych) - przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego;
- pomoc w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną;
- przygotowanie we współpracy ze szkołą/przedszkolem Rocznych Planów Wspomagania (RPW, 2 dla każdej placówki), z celami, wskaźnikami realizacji, zadaniami i harmonogramem ściśle odpowiadających na potrzeby danej placówki i zbudowanych na podstawie maksymal-nie dwóch ofert doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu System doskonalenia na-uczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół). Przekazanie RPW Zamawiającemu w wersji papierowej oraz elektronicznej.<br>
2).Etap II - pomoc w przełożeniu nowych umiejętności nauczycieli/ek na praktykę szkolną w tym:
- udzielenie wsparcia nauczycielom/om w zakresie uzyskania i wykorzystania wiedzy i umiejętności nabytych w trakcie etapu obejmującego doskonalenia pracy nauczycieli/ek;
- organizowanie szkoleń i innych form wsparcia w szkole/przedszkolu - we współpracy z zamawiającym;
- organizowanie systemu wsparcia dla dyrektora i nauczycieli szkoły/przedszkola w uzyskaniu i wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur poprzez organizowanie szkoleń oraz konsultacji indywidualnych i grupowych. Wspólna analiza trudności związanych z wykorzystaniem w bieżącej pracy nowych procedur i zasad działania.<br>
3). Etap III - przygotowanie sprawozdania z RPW w tym:
- przygotowanie i opracowanie ankiet z przebiegu wspomagania, raportów i arkuszy ewaluacji;
- opracowanie sprawozdań z przebiegu realizacji z Rocznego Planu Wspomagania (RPW, 2 dla każdej placówki), a następnie przedstawienie sprawozdań dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz Radzie Pedagogicznej;
- przygotowanie rekomendacji do pracy szkoły/przedszkola w kolejnym roku szkolnym - we współpracy z dyrektorem i nauczycielami/ami danej placówki.<br>
4). Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym kart czasu pracy według wskazań zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez zamawiającego . Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez zamawiającego logo i nazwę projektu.
5). Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań zamawiającego.
6).Usługa wykonywana będzie w ramach umowy zlecenia z miesięczną stawką wynagrodzenia z zastrzeżeniem, liczba godzin pracy dla każdego SORE odpowiada wymiarowi czasu pracy 2/3 etatu.<br>
Termin realizacji zamówienia: od 01.09.2014 r. do 30.06.2015 r.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 4

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: O

Okres w miesiącach: 10

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony (dla każdej Części) jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która łącznie spełnia następujące wymagania:<br>
- posiada studia wyższe II stopnia, kwalifikacje pedagogiczne,<br>
- posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych - prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo),<br>
- posiada doświadczenie w zarządzaniu (min. 6 miesięcy) rozumianym jako koordynowanie pracy zespołu np. szkolnego zespołu przedmiotowego, zadaniowego, itp.,<br>
- posiada doświadczenie w edukacji: doświadczenie w pracy nauczyciela lub realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej,<br>
- posiada ukończone kursy i studia z zakresu pracy trenera/moderatora/cocha/SORE;
Zamawiający uzna, że wykonawca, który złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia spełnia warunek, jeżeli osoba bądź osoby wskazane w ofercie do pełnienia funkcji SORE będą przypisane tylko do jednej części zamówienia i spełniają warunki opisane powyżej

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku:<br>
- zmiany osoby wskazanej w ofercie w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. Osoba jak powyżej musi spełniać wymagania określone w SIWZ,
- ustawowej zmiany stawki VAT,<br>
- zmiany terminu zakończenia umowy w przypadku: rozwiązania umowy lub zaprzestania finansowania przez instytucję pośredniczącą, zmiany harmonogramu realizacji projektu będącego załącznikiem do umowy o dofinansowanie.

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.sosnowiec.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Miejski w Sosnowcu Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych al. Zwycięstwa 20, piętro 3, pokój 405

Data składania wniosków, ofert: 19/05/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 11:00

Miejsce składania:
Urząd Miejski w Sosnowcu Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych al. Zwycięstwa 20, piętro 3, pokój 405

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)

Podobne przetargi

221144 / 2010-07-22 - Inny: SZKOŁA PUBLICZNA

Zespół Szkół nr 5 im. Józefa Rymera - Rybnik (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja stażu zagranicznego w Londonderry w sektorze usług fryzjerskich dla 2 grup po 16 uczniów Zespołu Szkół nr 5 im. J. Rymera w Rybniku w terminach 15.08.2010r. - 06.09.2010r., 05.09.2010r. -27.09.2010r.

307718 / 2012-08-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Milówka - Milówka (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów klas I-III z terenu Gminy Milówka w ramach projektu: Uczeń uczniowi równy - etap I

323894 / 2012-08-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych - Mikołów (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów edukacyjnych dla dzieci niepełnosprawnych z Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie w ramach projektu Mały człowiek w wielkim świecie realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

389484 / 2009-11-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Prezydent Miasta Zawiercie - Zawiercie (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja programu rozwojowego - zajęć pozalekcyjnych w zakresie: koło chemiczne - w ramach projektu Edukacja dla rozwoju realizowanego w zakresie działania 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty (Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dotępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych) Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla uczniów Gimnazjum nr 3 w Zawierciu.

84470 / 2015-04-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Wodzisławski - Wodzisław Śląski (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych wraz z dostawą podręczników dla maturzystów - uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie wodzisławskim w roku szkolnym 2014/2015

215933 / 2012-10-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Jastrzębie Zdrój - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wykonanie usługi doradztwa zawodowego w ramach projektu systemowego Mam zawód-mam pracę w regionie realizowanego w Jastrzębiu-Zdroju

1882 / 2010-01-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Wilamowice - Wilamowice (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Dodatkowe zajęcia edukacyjne związane z prawidłowym rozwojem ruchowym i umysłowym dzieci

1910 / 2010-01-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Wilamowice - Wilamowice (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Dodatkowe zajęcia edukacyjne związane z prawidłowym rozwojem ruchowym i umysłowym dzieci

57 / 2015-01-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Mikołów - Mikołów (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Milion w rozumie - Część 4 zamówienia

93453 / 2011-03-23 - Uczelnia publiczna

Politechnika Śląska - Gliwice (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z mechaniki dla studentów II stopnia kierunków Automatyka i Robotyka, Mechanika i Budowa Maszyn oraz Mechatronika na Wydziale Mechanicznym Technologicznym. Oznaczenie sprawy: OZ/U/6/HP/11

155058 / 2014-05-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Wodzisławski - Wodzisław Śląski (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usługi prowadzenia zajęć z doradztwa zawodowego oraz usługi prowadzenia zajęć pedagogicznych w ramach Szkolnego Ośrodka Karier

162525 / 2012-07-25 - Inny: Publiczna placówka doskonalenia zawodowego nauczycieli

Gliwicki Ośrodek Metodyczny - Gliwice (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dla uczniów i uczennic klas I-III szkół podstawowych prowadzonych przez miasto Gliwice zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w pisaniu i czytaniu zagrożonych ryzykiem dyslekcji, zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy oraz zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ramach projektu pt. STAWIAM NA NAUKĘ!, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2

278423 / 2013-12-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Częstochowski - Częstochowa (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji szkolnych organizatorów rozwoju edukacji (SORE) uczestniczących w projekcie pn. Doskonali pedagodzy drogą do sukcesu dzieci i młodzieży

254548 / 2010-08-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Rajcza - Rajcza (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa prowadzenia zajęć ogólnorozwojowych z wychowania przedszkolnego dzieci w wieku od 3 do 6 lat w ramach wydłużonego czasu funkcjonowania placówek przedszkolnych w Gminie Rajcza

210029 / 2012-10-02 - Inny: Gminna jednostka budżetowa

Gliwicki Ośrodek Metodyczny - Gliwice (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dla uczniów i uczennic klas I-III szkół podstawowych prowadzonych przez miasto Gliwice zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, zajęć specjalistycznych terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych w zakresie: terapii integracji sensorycznej, Biofeedbacku, Dogoterapii, Hipoterapii, Orgiami oraz zajęć specjalistycznych terapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami emocji i w zakresie Artterapii, a także zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w ramach projektu pt. STAWIAM NA NAUKĘ

192168 / 2012-06-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Wodzisławski - Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śl. - Wodzisław Śląski (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć z doradztwa indywidualnego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie wodzisławskim w roku szkolnym 2011/2012

405422 / 2013-10-07 - Uczelnia publiczna

Politechnika Częstochowska - Częstochowa (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Odbierz klucz do sukcesu - kierunki zamawiane na Wydziale Inżynierii Mechanicznej i Informatyki