234694 / 2011-08-08 - Administracja samorządowa / Samorządowa Administracja Szkół w Tyszowcach (Tyszowce)
Prowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w Gminie Tyszowce
Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Prowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu Indywidualizacja procesu w Gminie Tyszowce. Zajęcia będą realizowane w roku szkolnym 2011 2012 od 1 września 2011 r. do 29 czerwca 2012 r. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem głównym usługi jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dla uczniów klas I-III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Tyszowce.
Zajęcia będą się odbywały po obowiązkowych zajęciach lekcyjnych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły według planu pracy zaakceptowanego przez zamawiającego i dyrektora szkoły w której będą się odbywały zajęcia. Jedna godzina zajęć rozumiana jest jako 45 minut (godzina lekcyjna). Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych. Zajęcia będą prowadzone na podstawie opracowanych przez nauczycieli poszczególnych szkół programów indywidualizacji. Dokumentacja zajęć (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności) sporządzana powinna być w dzienniku zajęć pozalekcyjnych. Zajęcia prowadzone będą systematycznie przez dziesięć miesięcy od września 2011 r. do czerwca 2012 r. Monitoring produktu będzie odbywał się w sposób ciągły. Produkty zostaną osiągnięte do dnia 30 czerwca 2012 roku.
Rezultaty twarde:
- u 80 % uczestniczek-ków (dzi. i chł.) nastąpił wzrost wiedzy pisania i czytania oraz stosowania zasad ortografii w wyniku ukończenia udziału w zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
- u 80 % uczestniczek-ków (dzi. i chł.) nastąpił wzrost wiedzy matematycznej w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla
dzieci ze z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych,
- u 80 % uczestniczek-ków (dzi. i chł.) nastąpił wzrost wiedzy w zakresie języka angielskiego w wyniku ukończenia udziału
w zajęciach dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z języka angielskiego.
- u 80 % uczestniczek-ków (dzi. i chł.) nastąpił wzrost wiedzy w zakresie nauk matematyczno - przyrodniczych w wyniku
ukończenia udziału w zajęciach rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych.
- u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) nastąpił wzrost wiedzy w zakresie nauk matematycznych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych.
Dokonywanie pomiarów rezultatów twardych odbędzie się na podstawie testów kompetencyjnych. Monitoring rezultatów twardych odbędzie się na początku i na końcu realizacji projektu. Osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie pomiarów będzie osoba przeprowadzająca zajęcia (nauczyciel). Rezultaty twarde zostaną osiągnięte do dnia 30 czerwca 2012 roku.
Rezultaty miękkie:
- u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności pisania i czytania oraz stosowania zasad ortografii w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
- u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności matematycznych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci ze z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych,
- u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności logopedycznych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci z zaburzeniami mowy,
- u 80 % uczestniczek/-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności w zakresie języka angielskiego w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z języka angielskiego.
- u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności sportowych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci uzdolnionych sportowo,
- u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności matematyczno - przyrodniczych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych.
- u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności matematycznych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych.
Dokonywanie pomiarów rezultatów miękkich odbędzie się na podstawie testów, ankiet oraz obserwacji specjalistycznej osoby prowadzącej zajęcia. Monitoring rezultatów miękkich odbędzie się na początku i na końcu realizacji projektu. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie pomiarów będzie osoba przeprowadzająca zajęcia (nauczyciel). Rezultaty
miękkie zostaną osiągnięte do dnia 30 czerwca 2012 roku. Rezultaty przyczynia się do osiągnięcia celów projektu ponieważ Beneficjenci nabędą nowe umiejętności związane z brakami w nauce, co zwiększy ich szanse w dalszej nauce.
Wykonawca wspomagał będzie promocję projektu poprzez informowanie o wpółfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także przestrzegał wytycznych dotyczących oznaczenia Projektu w ramach POKL. Zamawiający na czas prowadzenia zajęć udostępni posiadany sprzęt i pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć Wykonawcy, za który to sprzęt Wykonawca będzie odpowiedzialny materialnie. Sale do prowadzenia zajęć udostępni dyrektor szkoły w której prowadzone będą zajęcia. Podczas zajęć poruszane będą zagadnienia uczące postaw wzajemnego szacunku wobec siebie i partnerskich relacji między płciami, a także unikania przemocy. Warsztaty te będą przekazywać również niestereotypowa wiedze na temat możliwości wyborów życiowych niezależnie od płci. Osoby zatrudnione w realizacji przedmiotowego zamówienia muszą posiadać pełne kwalifikacje do nauczania danego przedmiotu, wynikające z ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97 poz. 674 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 234694
Data publikacji: 2011-08-08
Nazwa: Samorządowa Administracja Szkół w Tyszowcach
Ulica: ul. 3 Maja 8
Numer domu: 8
Miejscowość: Tyszowce
Kod pocztowy: 22-630
Województwo / kraj: lubelskie
Numer telefonu: 0-84 6619327
Numer faxu: 0-84 6619315
Regon: 95025156000000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w Gminie Tyszowce
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Prowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu Indywidualizacja procesu w Gminie Tyszowce. Zajęcia będą realizowane w roku szkolnym 2011 2012 od 1 września 2011 r. do 29 czerwca 2012 r. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem głównym usługi jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dla uczniów klas I-III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Tyszowce.
Zajęcia będą się odbywały po obowiązkowych zajęciach lekcyjnych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły według planu pracy zaakceptowanego przez zamawiającego i dyrektora szkoły w której będą się odbywały zajęcia. Jedna godzina zajęć rozumiana jest jako 45 minut (godzina lekcyjna). Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych. Zajęcia będą prowadzone na podstawie opracowanych przez nauczycieli poszczególnych szkół programów indywidualizacji. Dokumentacja zajęć (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności) sporządzana powinna być w dzienniku zajęć pozalekcyjnych. Zajęcia prowadzone będą systematycznie przez dziesięć miesięcy od września 2011 r. do czerwca 2012 r. Monitoring produktu będzie odbywał się w sposób ciągły. Produkty zostaną osiągnięte do dnia 30 czerwca 2012 roku.
Rezultaty twarde:
- u 80 % uczestniczek-ków (dzi. i chł.) nastąpił wzrost wiedzy pisania i czytania oraz stosowania zasad ortografii w wyniku ukończenia udziału w zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
- u 80 % uczestniczek-ków (dzi. i chł.) nastąpił wzrost wiedzy matematycznej w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla
dzieci ze z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych,
- u 80 % uczestniczek-ków (dzi. i chł.) nastąpił wzrost wiedzy w zakresie języka angielskiego w wyniku ukończenia udziału
w zajęciach dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z języka angielskiego.
- u 80 % uczestniczek-ków (dzi. i chł.) nastąpił wzrost wiedzy w zakresie nauk matematyczno - przyrodniczych w wyniku
ukończenia udziału w zajęciach rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych.
- u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) nastąpił wzrost wiedzy w zakresie nauk matematycznych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych.
Dokonywanie pomiarów rezultatów twardych odbędzie się na podstawie testów kompetencyjnych. Monitoring rezultatów twardych odbędzie się na początku i na końcu realizacji projektu. Osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie pomiarów będzie osoba przeprowadzająca zajęcia (nauczyciel). Rezultaty twarde zostaną osiągnięte do dnia 30 czerwca 2012 roku.
Rezultaty miękkie:
- u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności pisania i czytania oraz stosowania zasad ortografii w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
- u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności matematycznych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci ze z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych,
- u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności logopedycznych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci z zaburzeniami mowy,
- u 80 % uczestniczek/-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności w zakresie języka angielskiego w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z języka angielskiego.
- u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności sportowych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci uzdolnionych sportowo,
- u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności matematyczno - przyrodniczych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych.
- u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności matematycznych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych.
Dokonywanie pomiarów rezultatów miękkich odbędzie się na podstawie testów, ankiet oraz obserwacji specjalistycznej osoby prowadzącej zajęcia. Monitoring rezultatów miękkich odbędzie się na początku i na końcu realizacji projektu. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie pomiarów będzie osoba przeprowadzająca zajęcia (nauczyciel). Rezultaty
miękkie zostaną osiągnięte do dnia 30 czerwca 2012 roku. Rezultaty przyczynia się do osiągnięcia celów projektu ponieważ Beneficjenci nabędą nowe umiejętności związane z brakami w nauce, co zwiększy ich szanse w dalszej nauce.
Wykonawca wspomagał będzie promocję projektu poprzez informowanie o wpółfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także przestrzegał wytycznych dotyczących oznaczenia Projektu w ramach POKL. Zamawiający na czas prowadzenia zajęć udostępni posiadany sprzęt i pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć Wykonawcy, za który to sprzęt Wykonawca będzie odpowiedzialny materialnie. Sale do prowadzenia zajęć udostępni dyrektor szkoły w której prowadzone będą zajęcia. Podczas zajęć poruszane będą zagadnienia uczące postaw wzajemnego szacunku wobec siebie i partnerskich relacji między płciami, a także unikania przemocy. Warsztaty te będą przekazywać również niestereotypowa wiedze na temat możliwości wyborów życiowych niezależnie od płci. Osoby zatrudnione w realizacji przedmiotowego zamówienia muszą posiadać pełne kwalifikacje do nauczania danego przedmiotu, wynikające z ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97 poz. 674 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 5
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 29/06/2012
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza i doświadczenie:
Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna
Potencjał techniczny:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego oraz posiadających wykształcenie z zakresu edukacji wczesnoszkolnej, bądź wykształcenie kierunkowe właściwe dla świadczonej usługi. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oświadczenie nr 3: Tak
Oświadczenie nr 6: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
inne_dokumenty:
Formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ, wg załącznika 2 do SIWZ
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje zmianę zawartej umowy w następującym przypadku: - ustawowej zmiany podatku od towarów i usług dotyczącej przedmiotu umowy stronom będzie przysługiwało prawo zmiany wysokości wynagrodzenia umownego, odpowiednio do ustalonej przez ustawodawcę zmiany wysokości podatku VAT; - zmiany ilości dzieci uczestniczących w poszczególnych rodzajach zajęć. Zmiana ta nie spowoduje zwiększenia lub zmniejszenia ilości godzin przeznaczonych na zajęcia dodatkowe w danej szkole; - w przypadku konieczności zmiany harmonogramu realizacji projektu może nastąpić zmiana terminu realizacji zamówienia, jak również zwiększenie lub zmniejszenie ilości godzin poszczególnych zajęć jakie miały się odbyć w danym miesiącu.
Kod kryterium cenowe: A
Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/tyszowce/
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Samorządowa Administracja Szkół w Tyszowcach, ul. 3 Maja 8, 22-630 Tyszowce, tel. 846619027
Data składania wniosków, ofert: 16/08/2011
Godzina składania wniosków, ofert: 10:30
Miejsce składania:
Samorządowa Administracja Szkół w Tyszowcach, ul. 3 Maja 8, 22-630 Tyszowce
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Numer części zamówienia: 1
Nazwa:
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Przewalu
Opis:
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (30 godzin, 1 dziewczynka i 4 chłopców)
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (30 godzin, 2 dziewczynki i 3 chłopców)
3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (30 godzin, 1 dziewczynka i 5 chłopców)
4. Zajęcia dla dzieci uzdolnionych sportowo i zainteresowanych edukacją sportową (30 godzin, 1 dziewczynka i 5 chłopców).
5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z języka angielskiego (30 godzin 2 dziewczynki i 4 chłopców)
Łączna ilość godzin: 150
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 29/06/2012
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 2
Nazwa:
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Tyszowcach
Opis:
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ( 150 godzin, 17 chłopców i 15 dziewczynek)
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (90 godzin, 15 chłopców i 13 dziewczynek)
3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy ( 120 godzin, 21 chłopców i 14 dziewczynek).
4. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze dla uczniów uzdolnionych (150 godzin 25 chłopców i 30 dziewczynek).
Łączna ilość godzin: 420
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 29/06/2012
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 3
Nazwa:
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Czartowczyku
Opis:
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji ( 30 godzin, 1 dziewczynka i 5 chłopców)
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (30 godzin, 3 dziewczynki i 4 chłopców)
3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (30 godzin, 2 dziewczynki i 3 chłopców)
4. Zajęcia dla dzieci uzdolnionych sportowo i zainteresowanych edukacją sportową ( 30 godzin, 6 dziewczynek i 6 chłopców)
5. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne dla uczniów uzdolnionych (30 godzin, 3 dziewczynki i 3 chłopców)
Łączna ilość godzin: 150
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 29/06/2012
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 4
Nazwa:
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Perespie
Opis:
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (30 godzin 1 dziewczynka i 7 chłopców)
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (30 godzin 1 dziewczynka i 4 chłopców)
3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (30 godzin 2 dziewczynki i 3 chłopców)
4. Zajęcia dla dzieci uzdolnionych sportowo i zainteresowanych edukacją sportową (30 godzin 4 dziewczynki i 7 chłopców)
5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z języka angielskiego (30 godzin 1 dziewczynka i 2 chłopców)
Łączna ilość godzin: 150
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 29/06/2012
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 5
Nazwa:
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Kazimierówce
Opis:
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (30 godzin 2 dziewczynki i 6 chłopców)
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (30 godzin 2 dziewczynki i 4 chłopców)
3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (30 godzin, 1 dziewczynka i 3 chłopców)
4. Zajęcia dla dzieci uzdolnionych sportowo i zainteresowanych edukacją sportową (30 godzin 4 dziewczynki i 2 chłopców)
5. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze dla uczniów uzdolnionych (30 godzin 3 chłopców i 8 dziewczynek).
Łączna ilość godzin: 150
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 29/06/2012
Kod kryterium cenowe: A
Podobne przetargi
35123 / 2010-02-19 - Uczelnia publiczna
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi szkoleniowe do licencji pilota samolotowego liniowego ATPL(A) oraz do licencji pilota samolotowego turystycznego PPL(A) z przedmiotu Prawo lotnicze
13961 / 2013-01-25 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Zakładu Lingwistyki Stosowanej UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z j. niemieckiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS
54346 / 2012-02-23 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami odbywajÄ…cymi praktyki w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS.
377974 / 2013-09-18 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS odbywającymi praktyki ogólnopedagogiczne ciągłe w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/388-2013/WH)
184919 / 2014-08-28 - Uczelnia publiczna
Politechnika Lubelska - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
BZP/PN/159/2014 - Usługa szkoleniowa/edukacyjna - Opracowanie merytoryczne lekcji e-learningowych do 4 przedmiotów na studia podyplomowe Virtual Prototyping na Wydziale Mechanicznym w ramach realizacji projektu Inżynier z gwarancją jakości - dostosowanie oferty Politechniki Lubelskiej do wymagań europejskiego rynku pracy
203746 / 2013-05-27 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Lubycza Królewska - Lubycza Królewska (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubyczy Królewskiej w ramach projektu systemowego Uwierz w siebie - wsparcie i aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
187079 / 2013-09-16 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Filologii Słowiańskiej UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka rosyjskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/232-2013/WH)
178893 / 2011-06-30 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usługi opiekuna praktyki w zakładzie pracy w trakcie praktyk zawodowych dla studentów kierunku ochrona środowiska organizowanych w okresie 06-09.2011r. w ramach projektu Od studenta do eksperta - ochrona środowiska w praktyce.
384220 / 2014-11-24 - Inny: powiatowa samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób pełniących
funkcję rodzin zastępczych wg Programu PRIDE Rodzinna Opieka
Zastępcza/Adopcja Towarzystwa Nasz Dom w ramach projektu
systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1:
Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój
i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy
rodzinie
48699 / 2013-04-02 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami studiów licencjackich Instytutu Anglistyki UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z WOK w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/64-2013/WH)
112491 / 2014-05-26 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS (Zakład Logopedii licencjat) odbywającymi praktyki ogólnopedagogiczne ciągłe w wymiarze 30 godzin w okresie 2 tygodni w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/197-2014/WH)
176738 / 2012-05-29 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS odbywającymi praktyki ogólnopedagogiczne śródroczne w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS
44103 / 2013-03-25 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami studiów licencjackich Instytutu Anglistyki UMCS odbywającymi praktyki ogólnopedagogiczne ciągłe w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/47-2013/WH)
73781 / 2013-05-13 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami studiów licencjackich Instytutu Filologii Polskiej UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z historii w GIM w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/86-2013/WH)
274325 / 2012-12-31 - Uczelnia publiczna
Politechnika Lubelska - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
BZP/PN/96/2012 - Usługa szkoleniowa/edukacyjna - Przeprowadzenie autorskich zajęć wyrównawczych na kierunku Fizyka techniczna na
Wydziale Inżynierii Środowiska Politechniki Lubelskiej
180797 / 2014-08-22 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miejska Hrubieszów - Hrubieszów (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
ORGANIZACJA SZKOLEŃ SKIEROWANYCH DO MIESZKAŃCÓW PODREGIONU GOTANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA