Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

59542 / 2015-03-18 - Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał / Prokuratura Okręgowa w Częstochowie (Częstochowa)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie z dnia pod pozycją . Zobacz ogłoszenie / - .

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 59542

Data publikacji: 2015-03-18

Nazwa: Prokuratura Okręgowa w Częstochowie

Ulica: ul. Dąbrowskiego 23/35

Numer domu: 23/35

Miejscowość: Częstochowa

Kod pocztowy: 42-200

Województwo / kraj: śląskie

Numer telefonu: 034 3240571

Numer faxu: 0-34 324 11 69

Regon: 00056946700000

Typ ogłoszenia: ZP-403

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Nie

Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego:
Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową siedziby Prokuratury Rejonowej Częstochowa Północ i Południe w Częstochowie przy
ul. Sikorskiego 80 - roboty dodatkowe, zamienne

Rodzaj zamówienia: B

Przedmiot zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową siedziby Prokuratury Rejonowej Częstochowa Północ i Południe w Częstochowie przy
ul. Sikorskiego 80 - roboty dodatkowe, zamienne

Kody CPV:
450000007 (Roboty budowlane)

Kod trybu postepowania: WR

Czy zamówienie dotyczy programu UE: Nie

Nazwa wykonawcy: ZPHU KROMAR Marian Krotla

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Oleska 280

Miejscowość: Starokrzepice

Kod pocztowy: 42-161

ID województwa: 11

Województwo / kraj: śląskie

Data udzielenie zamówienia: 18/03/2015

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 131599,45

Cena wybranej oferty: 161867,32

Cena minimalna: 161867,32

Cena maksymalna: 161867,32

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

zal_pprawna_hid: i;

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art.: art. 67 ust. 1 pkt 5

Uzasadnienia wyboru trybu:
Decyzja o realizacji przebudowy wykonanych wg dokumentacji pierwotnej drzwi i ścian kancelarii tajnej została podjęta ze względu na konieczność dostosowania ww pomieszczenia do aktualnych wymogów otrzymanych przez Zamawiającego. Zamawiający został zobligowany do wykonania wygrodzenia kancelarii z murem o odpowiadającej nośności granicznej ściany z cegły pełnej o grubości min.15cm. (cegła kratowa Max18,8cm), co spowodowało konieczność robót wyburzeniowych wykonanej wg pierwotnego projektu ściany 12 cm i demontażu drzwi.
Uzasadnienie:
a) Wykonanie powyższych robót nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego.
b) Nie są to roboty ujęte w zamówieniu podstawowym
c) Niemożliwe było przewidzieć konieczność wykonania tych robót na etapie tworzenia dokumentacji projektowej. W pierwotnej wersji pomieszczenie tzn. kancelarii tajnej nie miało spełniać parametrów, które stanowią podstawę ujęcia przedmiotowych robót w niniejszym protokole, a dokumenty opatrzone klauzulą tajne miały znajdować się w kancelarii tajnej Prokuratury Okręgowej w Częstochowie. Ze względu na odmienną koncepcję polityki kadrowej Prokuratury Okręgowej w Częstochowie (jesień 2014 r.) zaistniała konieczność dostosowania pomieszczenia numer 2.4 do wymogów, jakie spełniać mają oddziały kancelarii tajnych dotyczące m.in. nośności granicznej ściany odpowiadającej nośności ściany z cegły pełnej o grubości 15 cm oraz przedsionka. Stąd zmiana w dokumentacji.
d) Realizacja wyszczególnionych robót jest niezbędna do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego w zakresie wykończenia pomieszczeń nr nr 2.4 oraz nr 2.5 z uwagi na rozbieżności w obydwu wersjach w usytuowaniu sufitów podwieszonych, wykładzin podłogowych oraz instalacji.
e) Z przyczyn gospodarczych oraz technicznych: prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego w zakresie pomieszczeń biurowych na I piętrze jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego-opóźnienie wykonawstwa zdecydowane spowodowałoby techniczne utrudnienia przy późniejszej przebudowie pomieszczeń i generowało dodatkowe koszty.

Konieczność wyremontowania pomieszczenia wymiennika cieplnego została podyktowana faktycznym, złym stanem technicznym ścian, sufitu, posadzek gres co zostało stwierdzone po robotach demontażowych urządzeń i instalacji. Wykonanie części powyższych robót remontowo-wykończeniowych było konieczne do kontynuacji montażu urządzeń i instalacji. Realizacja zakresu robót tynkarskich była konieczna do wykonania przed malowaniem ścian i sufitów, a terminowe odłożenie napraw i malowania wiąże się z późniejsza koniecznością zabezpieczenia wykonanych i odnowionych elementów instalacji oraz możliwością ich zniszczeń.
Wyburzenie istniejącej studzienki schładzającej i budowa nowej, z wymiana pompy przewidzianej do usuwania wody, spowodowana jest bardzo złym stanem technicznym stwierdzonym podczas trwania robót demontażowych instalacji, a terminowe odłożenie tych robót eliminuje prawidłową technologię węzła i spowoduje w przyszłości niewspółmierne duży wzrost kosztów.
Dobudowa nowego wpustu podłogowego (kratki instalacji sanitarnej) spowodowana jest brakiem właściwego technologicznie odprowadzenia wody spuszczanej ze zładu w czasie prac serwisowych lub awarii, co zostało stwierdzone po wykonaniu robót wyburzeniowych i demontażowych.
Uzasadnienie:
a) Wykonanie powyższych robót nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego.
b) Nie są to roboty ujęte w zamówieniu podstawowym.
c) Niemożliwe było przewidzieć konieczność wykonania tych robót na etapie tworzenia dokumentacji projektowej. Powyższe zostało stwierdzone po robotach demontażowych urządzeń i instalacji.
d) Realizacja wyszczególnionych robót jest niezbędna do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego z uwagi na konieczność kontynuacji montażu urządzeń i instalacji. Skucia i roboty tynkarskie, ich wykonanie jest konieczne przed realizacją malowania ścian i sufitów, które to roboty są ujęte w zamówieniu podstawowym.
Naprawa wadliwych posadzek, co zostało ujawnione po demontażach urządzeń jest elementem poprzedzającym montaż instalacji i urządzeń technologicznych,
Wyburzenie i wymiana istniejącej studni schładzającej w węźle wraz z wadliwym osprzętem ( pompa) zostało stwierdzone podczas robot demontażowych urządzeń i instalacji a wady pompy zostały ujawnione przy spuszczaniu wody z instalacji..
e) Z przyczyn technicznych: wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego zgodnie z opisem w podpunkcie d).
f) z przyczyn gospodarczych: oddzielenie zamówienia podstawowego od dodatkowego wiąże się ze wzrostem kosztów w przypadku późniejszej realizacji - demontaż, montaż, skucia, wyburzenia.

Wykonanie wymiany skorodowanych instalacji z widocznymi śladami świadczącymi o przeciekach, zostało stwierdzone w czasie robót rozbiórkowych, a ich wymiana podyktowana jest koniecznością zapewnienia bezawaryjności (przecieki) w wyremontowanych pomieszczeniach obiektu. Awaria na etapie eksploatacji wyremontowanego budynku powodowałby bardzo wysokie koszty naprawy i odtworzenia.
Uzasadnienie:
a) Wykonanie powyższych robót nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego.
b) Nie są to roboty ujęte w zamówieniu podstawowym
c) Niemożliwe było przewidzieć konieczność wykonania tych robót na etapie tworzenia dokumentacji projektowej. Powyższe zostało stwierdzone po robotach demontażowych urządzeń i instalacji, w czasie robót rozbiórkowych oraz przy wykonywaniu żelbetowych ram usztywniających konstrukcje budynku (obszar ukryty pod zabudową płytami GK)
d) Realizacja wyszczególnionych robót jest niezbędna do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego z uwagi na konieczność kontynuacji montażu urządzeń i instalacji oraz zabudów sufitów płytami GK.
e) Z przyczyn technicznych wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego zgodnie z opisem w podpunkcie d). Dodatkowo uwzględniając przyczyny techniczne, oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego i wykonanie go w okresie późniejszym wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów przy ewentualnej naprawie uszkodzonych rurociągów oraz zniszczonych w ich wyniku sufitów oraz ścian. Ponadto w przypadku wystąpienia awarii w okresie grzewczym powstałyby problemy z utrzymaniem obiektu w stanie technicznym umożliwiającym jego użytkowanie.

Decyzja o wymianie aluminiowych przegród o odporności pożarowej EI60 oraz wymianie drzwi jednoskrzydłowych o odporności EI60 została podjęta na etapie wykonywania robót wykończeniowych i wynika z konieczności dostosowania do wymogów pożarowych ciągów ewakuacyjnych na korytarzach.
Uzasadnienie:
a) Wykonanie powyższych robót nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego.
b) Nie są to roboty ujęte w zamówieniu podstawowym
c) Niemożliwe było przewidzieć konieczność wykonania tych robót w chwili określania zakresu i w samej procedurze wyłonienia oferenta ponieważ powyższe roboty nie były zawarte w uzgodnionej przez rzeczoznawcę ds.zabepieczeń p.poż dokumentacji projektowej. Dodatkowe, w trakcie prowadzenia robót, oględziny przy których stwierdzono konieczność wymiany spękanych szyb, zniszczonych elementów przegród, oraz dodatkowe uzgodnienia z przedstawicielem prewencji PSP spowodowały konieczność dostosowania dróg ewakuacji do wymogów przepisów pożarowych.
d) Realizacja wyszczególnionych robót jest niezbędna do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego w zakresie uzyskania pozytywnej opinii z końcowego przeglądu służb PSP oraz w zakresie uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu biurowego.
e) Z przyczyn gospodarczych oraz technicznych: prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego w zakresie wykończenia ciągów ewakuacyjno-komunikacyjnych jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego-opóźnienie wykonawstwa zdecydowane spowodowałoby techniczne utrudnienia przy późniejszej przebudowie przegród aluminiowych i generowało dodatkowe koszty.

Wykonanie schodów wyjściowych z obniżonej części na teren o poziomie +1,50 m jest konieczne ze względu na zapewnienie dostępu do całego terenu należącego do nieruchomości, bez wykorzystywania terenów będących w gestii innych właścicieli, w szczególności do zapewnienia bezkolizyjnego dostępu do serwisowania urządzeń klimatyzacji. Montaż barier jest konieczny ze względu na dostosowanie zagospodarowania do przepisów BHP oraz w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników, co warunkuje uzyskanie pozwolenia na użytkowanie(warunkowego).
Uzasadnienie:
a) Wykonanie powyższych robót nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego.
b) Nie są to roboty ujęte w zamówieniu podstawowym
c) Niemożliwe było przewidzieć konieczność wykonania bezpiecznego dojścia do serwisowania i wejścia na teren Zamawiającego w tej formie ponieważ wytyczne projektowania i sam projekt nie przewidywał zmiany zagospodarowania polegającego m.in. na dokonaniu rozgrodzenia użytkowników, które wyeliminowało możliwości dotychczasowej komunikacji.
d) Realizacja powyższych robót jest niezbędna do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego w zakresie zapewnienia dojścia do urządzeń klimatyzacji oraz dojścia do pozostałych terenów Prokuratury Rejonowej.
e) Z przyczyn gospodarczych oraz technicznych: prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego w zakresie zapewnienia bezpiecznych dojść i uzyskania pozwolenia na użytkowanie ( forma warunkowa) jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, opóźnienie wykonawstwa zdecydowane spowodowałoby techniczne utrudnienia, a późniejsza przebudowa w szczególności i wykop pod fundamenty schodów , generowałyby dodatkowe koszty.

Montaż dwóch lamp oświetlenia zewnętrznego jest konieczny w celu zapewnienia bezpiecznego dojścia w rejon windy, wejścia bocznego, schodów zewnętrznych.
Uzasadnienie:
a) Wykonanie powyższych robót nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego.
b) Nie są to roboty ujęte w zamówieniu podstawowym;
c) Niemożliwym było przewidzieć konieczność wykonania tych robót w tej formie ponieważ wytyczne do projektowania i sam projekt nie przewidywał realizacji zagospodarowania. W przeprowadzonych w lutym 2015 ustalenia z PINB uzyskano informację o konieczności doświetlenia wejścia schodów i wejścia do przedsionka windowego co warunkuje otrzymanie pozwolenia na użytkowania (forma warunkowa) .
d) Realizacja powyżej wyszczególnionych robót jest niezbędna do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego w zakresie bezpieczeństwa użytkowników - bezpiecznego dojścia do przedsionka windy, schodów terenowych oraz jest niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu.
e) Z przyczyn gospodarczych oraz technicznych: prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego w zakresie bezpiecznego dojścia do przedsionka windy, schodów terenowych ( uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu) jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego-opóźnienie wykonawstwa zdecydowanie spowodowałoby techniczne utrudnienia przy późniejszej rozprowadzeniu okablowania i generowało dodatkowe koszty.

Wykonanie instalacji kontroli dostępu jest konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników obiektu przy zachowaniu dostępności urządzenia windy.
Uzasadnienie:
a) Wykonanie powyższych robót nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego.
b) Nie są to roboty ujęte w zamówieniu podstawowym
c) Niemożliwe było przewidzieć konieczność wykonania tych robót na etapie tworzenia dokumentacji projektowej. W pierwotnej wersji przewidziano uruchomienie dotychczas funkcjonującego systemu, ale na etapie realizacji prac okazało się, że nie jest to możliwe ze względów technicznych - przewody są poprzecinane, części systemu brakuje.
d) Realizacja wyszczególnionych robót jest niezbędna do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego w zakresie wykończenia pomieszczeń w których zainstalowano elementy kontroli dostępu oraz pomieszczeń w których rozprowadzane jest okablowanie.
e) Z przyczyn gospodarczych oraz technicznych: prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego-opóźnienie wykonawstwa zdecydowanie spowodowałoby techniczne utrudnienia przy późniejszym rozprowadzaniu okablowania i montażu urządzeń i wymagałoby naprawiania wykończonych pomieszczeń i generowało dodatkowe koszty.

Decyzja o montażu zamiennego zestawu pomiarowego została podjęta w lutym 2015 po przeprojektowaniu dotychczasowego układu pomiarowego, który po zamontowaniu nie został zaakceptowany i odebrany przez uprawnionego przedstawiciela PWiK.
Uzasadnienie:
a) Wykonanie powyższych robót nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego.
b) Nie są to roboty ujęte w zamówieniu podstawowym
c) Niemożliwe było przewidzieć konieczność wykonania tych robót na etapie tworzenia oferty i samej procedury przetargu ze względu na inne rozwiązania projektowe .


d) Realizacja wyszczególnionych robót jest niezbędna do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego w zakresie przyłącza wody użytkowej do obiektu Prokuratury Rejonowej co warunkuje uzyskanie pozwolenia na użytkowanie ( forma warunkowa).
e) Z przyczyn gospodarczych oraz technicznych: prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego w zakresie funkcjonowania instalacji wody, jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego-opóźnienie wykonawstwa spowodowałoby brak pozwolenia na użytkowanie konieczność wykonywania przebudowy układu pomiarowego co generowało poprzez nieużytkowanie jednostki dodatkowe koszty.

Decyzja o rezygnacji z dostawy złączek typu patchcord o projektowanej długości 2,1m z jednoczesną dostawą złączek typu patchcord o długościach 5m, 3m, 1m , została podjęta na wniosek informatyków prokuratury Okręgowej. Wytyczne o trasach prowadzenia połączeń pomiędzy urządzeniami zostały przekazane przez informatyków w lutym 2015 po zapoznaniu się ze stanem faktycznym odległości urządzeń w pomieszczeniach serwerowni.
Uzasadnienie:
a) Wykonanie powyższych robót nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego.
b) Nie są to roboty ujęte w zamówieniu podstawowym ( rezygnacja niewłaściwego oferowanego rozwiązania)
c) Niemożliwe było przewidzieć konieczność wykonania tych robót na etapie tworzenia oferty i samej procedury przetargu ze względu na inne rozwiązania projektowe .
d) Realizacja wyszczególnionych robót jest niezbędna do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego w zakresie instalacji i funkcjonowania sieci IT, przesunięcie terminowe dostawy i montażu przedmiotowych złączek spowodowałaby brak funkcjonowania sieci komputerowych .
e) Z przyczyn gospodarczych oraz technicznych: prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego w zakresie realizacji połączeń złączkami wg wskazanych tras o rożnych długościach zapewnia funkcjonale sieci komputerowej, brak rezygnacji z dostawy złączek o długości 2,1m powodowałby niepotrzebne straty budżetowe - nie zastałyby wykorzystane.

Decyzja o montażu i dostarczeniu przedmiotowego sprzętu teleinformatycznego została podjęta na podstawie zaleceń informatyków Prokuratury Okręgowej z lutego 2015:
Uzasadnienie:
a) Wykonanie powyższych robót nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego.
b) Nie są to roboty ujęte w zamówieniu podstawowym
c) Niemożliwe było przewidzieć konieczność wykonania tych robót na etapie tworzenia oferty
i samej procedury przetargu ze względu na inne rozwiązania projektowe .
d) Realizacja wyszczególnionych robót jest niezbędna do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego w zakresie instalacji i funkcjonowania sieci IT, przesunięcie terminowe dostawy
i montażu przedmiotowego osprzętu spowodowałaby brak funkcjonowania sieci komputerowych .

Podobne przetargi

117494 / 2014-04-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Żarki - Żarki (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Przebudowa obiektów małej architektury oraz zagospodarowanie terenów w gminie Żarki.

343438 / 2012-09-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - Katowice (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Remont balkonów przy ul. Wiosny Ludów 26, ul. Andrzeja 10/(9, 10), ul. Bugli 3, ul. Podgórnej 5 oraz ul. Jagiellońskiej 12 w Katowicach

109656 / 2016-05-02 - Inny: Gminna SamorzÄ…dowa Jednostka Organizacyjna

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych - Tychy (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Roboty budowlane uzupełniające do zamówienia podstawowego, udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego (sprawa 340/261/10/2015), zrealizowanego na podstawie umowy Nr DTE - 342 / R / 1201 / 12 / 2015 z dnia 01.12.2015r.

261938 / 2011-08-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Katowice - Katowice (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Roboty dodatkowe dla zamówienia pn.:Modernizacja Ośrodka Sportowego przy ul. Alfreda 1 w Katowicach - etap I - przebudowa z modernizacją istniejącej hali sportowej wraz z niezbędną infrastrukturą

220160 / 2009-07-02 - Uczelnia publiczna

Politechnika Częstochowska - Częstochowa (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W BUDYNKU PRZY AL. ARMII KRAJOWEJ 19 W CZĘSTOCHOWIE WYDZIAŁU INŻYNIERII PROCESOWEJ MATERIAŁOWEJ I FIZYKI STOSOWANEJ

62484 / 2010-03-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - Katowice (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Remont mieszkań przy ul. Plebiscytowej 37/14, ul. Wojewódzkiej 16a/12 oraz ul. Tysiąclecia 41/93 w Katowicach

188603 / 2013-09-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych - Katowice (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Remont schodów zewnętrznych, dróg i chodników, nawierzchni dziedzińców itd. w Miejskim Przedszkolu nr 41 w Katowicach przy ul. Koraszewskiego 6

111051 / 2014-05-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Pszczyński - Pszczyna (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Roboty malarskie wraz z remontem sanitariatów w budynku Starostwa Powiatowego w Pszczynie.

225825 / 2012-10-24 - Podmiot prawa publicznego

Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - Gliwice (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Remont elewacji wraz z dociepleniem i kolorystyką oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku przy ul. Jana Śliwki 21 w Gliwicach.

100226 / 2011-05-05 - Inny: Gminna SamorzÄ…dowa Jednostka Organizacyjna

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych - Tychy (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej w budynku mieszkalnym -wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 19/II w Tychach, przy ul. Batorego 72-82

164629 / 2009-09-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi - Czeladź (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Przebudowa dróg - zadanie 6 ulice Pieńkowskiego i Związku Orła Białego w Czeladzi

116854 / 2015-05-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe - Żywiec (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn. Remont uszkodzonego mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 1442S Ujsoły- Soblówka w km 0+000 w miejscowości Ujsoły

180623 / 2014-08-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Olsztyn - Olsztyn (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Termomodernizacja dachu wraz z renowacją elewacji budynku Szkoły Podstawowej w Turowie

347324 / 2011-10-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Przystajń - Przystajń (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Budowa drogi w miejscowości Siekierowizna gmina Przystajń - etap II

229524 / 2013-06-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku - Rybnik (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Przebudowa wraz z nadbudową i remontem budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Rybniku przy ul. Zebrzydowickiej 31 A, w wyniku której powstaną 23 mieszkania komunalne

288625 / 2010-10-15 - Podmiot prawa publicznego

Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - Gliwice (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Budowa budynku mieszkalnego komunalnego z zespołem garaży, parkingami oraz infrastrukturą towarzyszącą przy ulicy Targowej w Gliwicach - ETAP I.

283150 / 2015-10-23 - Inny: Gminna SamorzÄ…dowa Jednostka Organizacyjna

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych - Tychy (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Remont lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach

185810 / 2014-06-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Prezydent Miasta Tychy - Tychy (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Budowa siłowni plenerowej oraz budowa oświetlenia boiska i wykonanie monitoringu boiska przy ul. Gilów w trybie projektuj i buduj

80420 / 2012-03-15 - Podmiot prawa publicznego

Zabytkowa Kopalnia Węgla Kamiennego "GUIDO" w Zabrzu - Zabrze (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Likwidacja klatki schodowej- roboty uzupełniające realizowane w ramach zamówienia podstawowego pn.: Termomodernizacja i adaptacja na potrzeby Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego GUIDO budynku przy ul. Jodłowej 59

339016 / 2012-09-10 - Inny: wojewódzka samorządowa instytucja kultury

Górnośląski Park Etnograficzny - Chorzów (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Remont obiektów muzealnych (szopa z Kryr, chałupa z Dziewkowic, studnia z Łąki) znajdujących się na terenie Muzeum Górnosląski Park Etnograficzny w Chorzowie.

195252 / 2009-06-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych - Gliwice (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Remont węzłów sanitarnych z wymianą pionów kanalizacyjnych, wodociągowych oraz pionów instalacji centralnego ogrzewania, wymiana instalacji kanalizacji deszczowej w budynku internatu przy ulicy Krakusa 16 w Gliwicach.

258332 / 2014-08-01 - Inny: samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna

Bytomskie Mieszkania - Bytom (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom

89562 / 2016-04-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Zakład Gospodarki Lokalowej - Mikołów (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Remont i przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul.Krakowskiej 24 w Mikołowie - prace zamienne w zakresie elewacji i zagospodarowania terenu

314510 / 2012-08-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krzyżanowice - Krzyżanowice (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
<br>Wykonanie rekreacyjnego - rehabilitacyjnego parku dla dorosłych w Chałupkach, objętego projektem PL.3.22/3.3.04/11.02263 Park zdrowia na granicy. Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska -Rzeczpospolita Polska 2007-2013 Przekraczamy granice