428720 / 2013-10-21 - Administracja samorzÄ…dowa / Starostwo Powiatowe (Olecko)
Pełnienie funkcji Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu
pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Opis zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia pełnienie funkcji Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w związku z realizacją projektu Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
2. Projekt obejmuje praktyczne pilotażowe sprawdzenie w powiecie oleckim modelu doskonalenia nauczycieli wypracowanego w ramach projektu systemowego Ośrodka Rozwoju Edukacji w Warszawie System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. Pełnienie funkcji Koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia ma sprzyjać osiągnięciu głównego celu projektu, jakim jest podniesienie jakości funkcjonowania doskonalenia nauczycieli w powiecie oleckim poprzez pilotażowe wdrożenie planów wspomagania w okresie od września 2013 r. do czerwca 2015 r. w szkołach i przedszkolach spójnych z ich zdiagnozowanymi potrzebami.
3. W ramach zamówienia planuje się powołanie 4 sieci współpracy i samokształcenia:
1) CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia pn. Sieć nr 1: Sieć współpracy i samokształcenia dyrektorów szkół i przedszkoli;
2) CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia pn. Sieć nr 2: Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli matematyki - Jak wspierać dziecko w uczeni u się matematyki?;
2) CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia pn. Sieć nr 3: Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli humanistów - Nauczyciele pracują zespołowo;
3) CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia pn. Sieć nr 4: Sieć współpracy i samokształcenia psychologów i pedagogów - Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole
i przedszkolu.
4. Sieci będą tematyczne, adresowane do nauczycieli przedmiotowych i dyrektorów z powiatu oleckiego.
W każdej z nich będzie uczestniczyć 20-25 osób z różnych szkół i przedszkoli. Zostaną utworzone 4 grupy, w sumie będzie 100 uczestników i uczestniczek sieci. Członkowie sieci będą mieli 10 bezpośrednich spotkań w trakcie trwania projektu (po 5 spotkań w roku szkolnym w danej sieci). Spotkania będą się odbywały w siedzibie Zamawiającego lub miejscu przez niego wskazanym. Każda z sieci wyznaczy własne cele i program działania w obrębie jasno określonego tematu. Spotkania odbywać się będą zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego harmonogramem i odpowiednio dobranymi formami wsparcia.. W ramach każdej sieci odbędą się 2-dniowe warsztaty organizacyjne, na których zostanie określony harmonogram spotkań, wymiana doświadczeń, omówienie zasad pracy, określenie potrzeb i obszarów wymagających wsparcia na kolejnych warsztatach, zaplanowanie sposobów dzielenia się wiedzą oraz 14-godzinne warsztaty z ekspertem zewnętrznym mające na celu lepsze poznanie uczestników sieci. W późniejszym okresie m.in. 3 spotkania z Koordynatorem sieci i w miarę potrzeby z odpowiednim specjalistą zewnętrznym. W czasie tych spotkań zostanie opracowany roczny Plan działania sieci, będą przeprowadzone szkolenia, konsultacje, lekcje otwarte, odbędzie się szereg dyskusji i zostaną wypracowanie materiały edukacyjne. Stosowane będą formy aktywne inicjowane przez Koordynatora i eksperta. Członkowie sieci w okresach pomiędzy spotkaniami będą uczestniczyć w moderowanym forum wymiany doświadczeń i forum dyskusyjnym. Będą wymieniać się doświadczeniem i doskonalić swoje kompetencje, wykorzystując narzędzia platformy cyfrowej udostępnionej przez ORE: wideokonferencje, forum dyskusyjne, materiały do pobrania itp. Koordynator przygotuje sprawozdanie z realizacji Planu działania sieci, zawierającego relację z przebiegu spotkań oraz wypracowanych rezultatów.
5. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części. Każda część oznacza zatrudnienie jednej osoby pełniącej funkcję Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia.
6. Czas świadczenia usługi: od momentu zawarcia umowy do 30 czerwca 2015 r. Miesięczny wymiar czasu wykonywania usługi dla jednej osoby, pełniącej funkcję Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia wynosi 30 godzin. Zamawiający zastrzega zmianę w rozkładzie godzin w 2013 r., tj. w miesiącu październik 2013 r. - 10 godzin, a listopad-grudzień 2013 r. łącznie 80 godzin, z zastrzeżeniem, że przez 10 godzin miesięcznie należy wykonywać usługę w biurze wskazanym przez Zamawiającego, co najmniej przez 2 dni robocze w tygodniu.
7. Zamawiający zastrzega, że nie można łączyć funkcji koordynatora sieci z innymi funkcjami w projekcie.
8. Do zadań Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia będą należały czynności związane z organizacją procesu kompleksowego wspomagania szkół i przedszkoli, ukierunkowane na osiągnięcie celów szczegółowych projektu, poprzez prowadzenie działań wskazanych w aktualnym wniosku o dofinansowanie projektu, stanowiącym załącznik do umowy o dofinansowanie, w szczególności:
a) Praca w Komisji Rekrutacyjnej - zrekrutowanie we współpracy z SORE i Dyrektorami szkół/przedszkoli uczestników sieci zgodnie z przyjętymi kryteriami;
b) Określenie celu, obszaru pracy sieci;
c) Sporządzenie Rocznego Planu Pracy Sieci (RPPS) wraz z harmonogramem pracy sieci;
d) Organizowanie i prowadzenie spotkań uczestników sieci;
e) Pozyskiwanie ekspertów zewnętrznych - specjalistów w zakresie pracy sieci;
f) Bieżące moderowanie sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz forum wymiany doświadczeń - praca na platformie cyfrowej;
g) Udostępnianie na platformie cyfrowej materiałów samokształceniowych;
h) Przygotowanie i analiza ankiet ewaluacyjnych;
i) Organizacja i monitorowanie przebiegu spotkań sieci zaplanowanych w ramach RPPS m.in.: dbałość o zapewnienie miejsca, materiałów szkoleniowych, utrzymywanie kontaktu z ekspertami zewnętrznymi, bieżące tworzenie i gromadzenie dokumentacji związanej z pracą sieci (m.in. raport z RPPS, sprawozdania z RPPS, dzienne notatki, dzienne listy obecności, scenariusze lekcji, zaświadczenia, potwierdzenia odbioru, ankiety, itp.)
j) Stała współpraca z Kadrą realizującą projekt w zakresie realizacji projektu w tym m. in. promocji, sprawozdawczości
k) Wykonywanie innych poleceń i spraw zleconych przez Powiatową Koordynatorkę lub Menedżerkę projektu
l) Uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach dotyczących realizacji w/w projektu
m) Udział w spotkaniach Zespołu Projektowego,
n) Promocja działań sieci współpracy i samokształcenia
o) Współpraca z Powiatową Koordynatorką Projektu, Specjalistką ds. Monitoringu oraz Grupą Monitorującą realizację Powiatowego Programu Wspomagania, w tym udział w systematycznych spotkaniach i opracowanie niezbędnej dokumentacji potwierdzającej realizację ww. działań.
p) Dokumentowanie podejmowanych działań (miesięczne sprawozdania dostarczane do biura projektu oraz miesięczna ewidencja godzin pracy i zadań dostarczana do biura projektu najpóźniej do końca miesiąca).
q) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
r) Przekazywania Koordynatorce projektu raportów z wykonanych zadań wraz z uwagami wynikającymi z bieżącego monitoringu - do 10 dnia następnego miesiąca oraz uzyskania akceptacji Koordynatorki.
9. Usługa będzie świadczona w oparciu o comiesięczny harmonogram przygotowany przez Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia i zatwierdzany przez Powiatową Koordynatorką Projektu.
10. Koordynator sieci współpracy i samokształcenia zobowiązany jest do dokumentowania świadczonej usługi w formie miesięcznych kart czasu pracy. Zamawiający może dodatkowo wprowadzić inne wymogi dokumentujące prawidłową realizację zadań wynikających z umowy, o czym poinformuje Wykonawcę.
11. Wynagrodzenie wykonawcy obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją umowy. Wynagrodzenie będzie płatne miesięcznie z dołu w ciągu 7 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionego rachunku lub faktury, pod warunkiem, że Zamawiający będzie w tym terminie posiadał środki na koncie projektu.
12. Cele i wskaźniki do osiągnięcia przez Zamawiającego przy współudziale Koordynatora/ki sieci:
3.1.2 Cel główny proj. Wskaźnik pomiaru celu Wartość docelowa
Podniesienie jakości funkcjonowania doskonalenia nauczycieli w powiecie oleckim poprzez pilotażowe wdrożenie planów wspomagania w okresie IX 2013-VI 2015 w szkołach i przedszkolach spójnych z ich zdiagnozowanymi potrzebami. Liczba dyrektorów, kt. potwierdzą wzrost jakości funkcjonowania doskonalenia nauczycieli w swojej placówce. 32
Liczba placówek edukacyjnych z powiatu oleckiego, w kt. podniosła się jakość funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli 35
Liczba szkół objętych pilotażem w zakresie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli/lek jako elementu wsparcia szkół. 29
Liczba przedszkoli objętych pilotażem w zakresie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli jako elementu wsparcia (zatrudniające powyżej 5 nauczycieli). 6
3.1.3 Cele szczegółowe proj. Wskaźnik pomiaru celu Wartość docelowa
Podniesienie jakości współpracy dyrektorów placówek edukacyjnych i nauczycieli/lek z powiatu oleckiego przez organizację 4 sieci współpracy i samokształcenia od X 2013 do VI 2015 Liczba utworzonych sieci współpracy i samokształcenia na terenie powiatu. 4
Liczba osób współpracujących w sieciach 100
Liczba dyr. i nauczycieli, kt. potwierdzą podniesienie jakości współpracy w wyniku udziału w sieciach współpracy i samokształcenia. 100
13. Koordynator/ka sieci będzie zatrudniony/a na podstawie umowy cywilno-prawnej.
14. Koordynatorem sieci może zostać osoba posiadająca udokumentowane doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, w tym prowadzenie różnych form aktywizujących. Koordynator/ka sieci powinien posiadać dobrą znajomość obsługi komputera oraz środowiska szkolnego z terenu powiatu, potrzeb szkół i przedszkoli oraz dyrektorów i nauczycieli. Nadzór nad jego/jej pracą będzie sprawowała Powiatowa Koordynatorka projektu wdrożeniowego.
15. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia nie może być zatrudniony (dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie.
16. W przypadku zaangażowania Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia w więcej niż w jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie.
17. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wraz z podpisaniem umowy złoży oświadczenie o zaangażowaniu w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz nie występowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL.
18. Zamawiający zastrzega, iż przedstawiona ilość godzin jest ilością maksymalną w każdej części zamówienia i tylko do takiej ilości Wykonawca może otrzymać wynagrodzenie.
19. Świadczenie usługi odbywać się będzie według wyboru Zamawiającego: we wskazanym biurze projektu w siedzibie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Olecku, w siedzibie Zamawiającego, a także we wskazanym przez niego miejscu i czasie. Część zadań niewymagających bezpośredniego kontaktu może zostać wykonana w siedzibie Wykonawcy.
20. Wykonawca ma obowiązek wskazania w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom - brak w/w informacji oznaczać będzie, iż całość zamówienia będzie zrealizowana przez Wykonawcę.
21. Wykonawca może złożyć oferty maksymalnie na dwie części zamówienia.
22. Wyłoniony Wykonawca może pełnić tylko jedną funkcję w projekcie, tzn. nie może być jednocześnie koordynatorem, SORE lub ekspertem zewnętrznym.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 428720
Data publikacji: 2013-10-21
Nazwa: Starostwo Powiatowe
Ulica: ul. Kolejowa 32
Numer domu: 32
Miejscowość: Olecko
Kod pocztowy: 19-400
Województwo / kraj: warmińsko-mazurskie
Numer telefonu: 087 5202147, 5202475
Adres strony internetowej: www.powiat.olecko.pl
Regon: 79067556500000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu
pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia pełnienie funkcji Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w związku z realizacją projektu Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
2. Projekt obejmuje praktyczne pilotażowe sprawdzenie w powiecie oleckim modelu doskonalenia nauczycieli wypracowanego w ramach projektu systemowego Ośrodka Rozwoju Edukacji w Warszawie System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. Pełnienie funkcji Koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia ma sprzyjać osiągnięciu głównego celu projektu, jakim jest podniesienie jakości funkcjonowania doskonalenia nauczycieli w powiecie oleckim poprzez pilotażowe wdrożenie planów wspomagania w okresie od września 2013 r. do czerwca 2015 r. w szkołach i przedszkolach spójnych z ich zdiagnozowanymi potrzebami.
3. W ramach zamówienia planuje się powołanie 4 sieci współpracy i samokształcenia:
1) CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia pn. Sieć nr 1: Sieć współpracy i samokształcenia dyrektorów szkół i przedszkoli;
2) CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia pn. Sieć nr 2: Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli matematyki - Jak wspierać dziecko w uczeni u się matematyki?;
2) CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia pn. Sieć nr 3: Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli humanistów - Nauczyciele pracują zespołowo;
3) CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia pn. Sieć nr 4: Sieć współpracy i samokształcenia psychologów i pedagogów - Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole
i przedszkolu.
4. Sieci będą tematyczne, adresowane do nauczycieli przedmiotowych i dyrektorów z powiatu oleckiego.
W każdej z nich będzie uczestniczyć 20-25 osób z różnych szkół i przedszkoli. Zostaną utworzone 4 grupy, w sumie będzie 100 uczestników i uczestniczek sieci. Członkowie sieci będą mieli 10 bezpośrednich spotkań w trakcie trwania projektu (po 5 spotkań w roku szkolnym w danej sieci). Spotkania będą się odbywały w siedzibie Zamawiającego lub miejscu przez niego wskazanym. Każda z sieci wyznaczy własne cele i program działania w obrębie jasno określonego tematu. Spotkania odbywać się będą zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego harmonogramem i odpowiednio dobranymi formami wsparcia.. W ramach każdej sieci odbędą się 2-dniowe warsztaty organizacyjne, na których zostanie określony harmonogram spotkań, wymiana doświadczeń, omówienie zasad pracy, określenie potrzeb i obszarów wymagających wsparcia na kolejnych warsztatach, zaplanowanie sposobów dzielenia się wiedzą oraz 14-godzinne warsztaty z ekspertem zewnętrznym mające na celu lepsze poznanie uczestników sieci. W późniejszym okresie m.in. 3 spotkania z Koordynatorem sieci i w miarę potrzeby z odpowiednim specjalistą zewnętrznym. W czasie tych spotkań zostanie opracowany roczny Plan działania sieci, będą przeprowadzone szkolenia, konsultacje, lekcje otwarte, odbędzie się szereg dyskusji i zostaną wypracowanie materiały edukacyjne. Stosowane będą formy aktywne inicjowane przez Koordynatora i eksperta. Członkowie sieci w okresach pomiędzy spotkaniami będą uczestniczyć w moderowanym forum wymiany doświadczeń i forum dyskusyjnym. Będą wymieniać się doświadczeniem i doskonalić swoje kompetencje, wykorzystując narzędzia platformy cyfrowej udostępnionej przez ORE: wideokonferencje, forum dyskusyjne, materiały do pobrania itp. Koordynator przygotuje sprawozdanie z realizacji Planu działania sieci, zawierającego relację z przebiegu spotkań oraz wypracowanych rezultatów.
5. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części. Każda część oznacza zatrudnienie jednej osoby pełniącej funkcję Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia.
6. Czas świadczenia usługi: od momentu zawarcia umowy do 30 czerwca 2015 r. Miesięczny wymiar czasu wykonywania usługi dla jednej osoby, pełniącej funkcję Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia wynosi 30 godzin. Zamawiający zastrzega zmianę w rozkładzie godzin w 2013 r., tj. w miesiącu październik 2013 r. - 10 godzin, a listopad-grudzień 2013 r. łącznie 80 godzin, z zastrzeżeniem, że przez 10 godzin miesięcznie należy wykonywać usługę w biurze wskazanym przez Zamawiającego, co najmniej przez 2 dni robocze w tygodniu.
7. Zamawiający zastrzega, że nie można łączyć funkcji koordynatora sieci z innymi funkcjami w projekcie.
8. Do zadań Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia będą należały czynności związane z organizacją procesu kompleksowego wspomagania szkół i przedszkoli, ukierunkowane na osiągnięcie celów szczegółowych projektu, poprzez prowadzenie działań wskazanych w aktualnym wniosku o dofinansowanie projektu, stanowiącym załącznik do umowy o dofinansowanie, w szczególności:
a) Praca w Komisji Rekrutacyjnej - zrekrutowanie we współpracy z SORE i Dyrektorami szkół/przedszkoli uczestników sieci zgodnie z przyjętymi kryteriami;
b) Określenie celu, obszaru pracy sieci;
c) Sporządzenie Rocznego Planu Pracy Sieci (RPPS) wraz z harmonogramem pracy sieci;
d) Organizowanie i prowadzenie spotkań uczestników sieci;
e) Pozyskiwanie ekspertów zewnętrznych - specjalistów w zakresie pracy sieci;
f) Bieżące moderowanie sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz forum wymiany doświadczeń - praca na platformie cyfrowej;
g) Udostępnianie na platformie cyfrowej materiałów samokształceniowych;
h) Przygotowanie i analiza ankiet ewaluacyjnych;
i) Organizacja i monitorowanie przebiegu spotkań sieci zaplanowanych w ramach RPPS m.in.: dbałość o zapewnienie miejsca, materiałów szkoleniowych, utrzymywanie kontaktu z ekspertami zewnętrznymi, bieżące tworzenie i gromadzenie dokumentacji związanej z pracą sieci (m.in. raport z RPPS, sprawozdania z RPPS, dzienne notatki, dzienne listy obecności, scenariusze lekcji, zaświadczenia, potwierdzenia odbioru, ankiety, itp.)
j) Stała współpraca z Kadrą realizującą projekt w zakresie realizacji projektu w tym m. in. promocji, sprawozdawczości
k) Wykonywanie innych poleceń i spraw zleconych przez Powiatową Koordynatorkę lub Menedżerkę projektu
l) Uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach dotyczących realizacji w/w projektu
m) Udział w spotkaniach Zespołu Projektowego,
n) Promocja działań sieci współpracy i samokształcenia
o) Współpraca z Powiatową Koordynatorką Projektu, Specjalistką ds. Monitoringu oraz Grupą Monitorującą realizację Powiatowego Programu Wspomagania, w tym udział w systematycznych spotkaniach i opracowanie niezbędnej dokumentacji potwierdzającej realizację ww. działań.
p) Dokumentowanie podejmowanych działań (miesięczne sprawozdania dostarczane do biura projektu oraz miesięczna ewidencja godzin pracy i zadań dostarczana do biura projektu najpóźniej do końca miesiąca).
q) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
r) Przekazywania Koordynatorce projektu raportów z wykonanych zadań wraz z uwagami wynikającymi z bieżącego monitoringu - do 10 dnia następnego miesiąca oraz uzyskania akceptacji Koordynatorki.
9. Usługa będzie świadczona w oparciu o comiesięczny harmonogram przygotowany przez Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia i zatwierdzany przez Powiatową Koordynatorką Projektu.
10. Koordynator sieci współpracy i samokształcenia zobowiązany jest do dokumentowania świadczonej usługi w formie miesięcznych kart czasu pracy. Zamawiający może dodatkowo wprowadzić inne wymogi dokumentujące prawidłową realizację zadań wynikających z umowy, o czym poinformuje Wykonawcę.
11. Wynagrodzenie wykonawcy obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją umowy. Wynagrodzenie będzie płatne miesięcznie z dołu w ciągu 7 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionego rachunku lub faktury, pod warunkiem, że Zamawiający będzie w tym terminie posiadał środki na koncie projektu.
12. Cele i wskaźniki do osiągnięcia przez Zamawiającego przy współudziale Koordynatora/ki sieci:
3.1.2 Cel główny proj. Wskaźnik pomiaru celu Wartość docelowa
Podniesienie jakości funkcjonowania doskonalenia nauczycieli w powiecie oleckim poprzez pilotażowe wdrożenie planów wspomagania w okresie IX 2013-VI 2015 w szkołach i przedszkolach spójnych z ich zdiagnozowanymi potrzebami. Liczba dyrektorów, kt. potwierdzą wzrost jakości funkcjonowania doskonalenia nauczycieli w swojej placówce. 32
Liczba placówek edukacyjnych z powiatu oleckiego, w kt. podniosła się jakość funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli 35
Liczba szkół objętych pilotażem w zakresie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli/lek jako elementu wsparcia szkół. 29
Liczba przedszkoli objętych pilotażem w zakresie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli jako elementu wsparcia (zatrudniające powyżej 5 nauczycieli). 6
3.1.3 Cele szczegółowe proj. Wskaźnik pomiaru celu Wartość docelowa
Podniesienie jakości współpracy dyrektorów placówek edukacyjnych i nauczycieli/lek z powiatu oleckiego przez organizację 4 sieci współpracy i samokształcenia od X 2013 do VI 2015 Liczba utworzonych sieci współpracy i samokształcenia na terenie powiatu. 4
Liczba osób współpracujących w sieciach 100
Liczba dyr. i nauczycieli, kt. potwierdzą podniesienie jakości współpracy w wyniku udziału w sieciach współpracy i samokształcenia. 100
13. Koordynator/ka sieci będzie zatrudniony/a na podstawie umowy cywilno-prawnej.
14. Koordynatorem sieci może zostać osoba posiadająca udokumentowane doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, w tym prowadzenie różnych form aktywizujących. Koordynator/ka sieci powinien posiadać dobrą znajomość obsługi komputera oraz środowiska szkolnego z terenu powiatu, potrzeb szkół i przedszkoli oraz dyrektorów i nauczycieli. Nadzór nad jego/jej pracą będzie sprawowała Powiatowa Koordynatorka projektu wdrożeniowego.
15. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia nie może być zatrudniony (dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie.
16. W przypadku zaangażowania Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia w więcej niż w jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie.
17. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wraz z podpisaniem umowy złoży oświadczenie o zaangażowaniu w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz nie występowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL.
18. Zamawiający zastrzega, iż przedstawiona ilość godzin jest ilością maksymalną w każdej części zamówienia i tylko do takiej ilości Wykonawca może otrzymać wynagrodzenie.
19. Świadczenie usługi odbywać się będzie według wyboru Zamawiającego: we wskazanym biurze projektu w siedzibie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Olecku, w siedzibie Zamawiającego, a także we wskazanym przez niego miejscu i czasie. Część zadań niewymagających bezpośredniego kontaktu może zostać wykonana w siedzibie Wykonawcy.
20. Wykonawca ma obowiązek wskazania w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom - brak w/w informacji oznaczać będzie, iż całość zamówienia będzie zrealizowana przez Wykonawcę.
21. Wykonawca może złożyć oferty maksymalnie na dwie części zamówienia.
22. Wyłoniony Wykonawca może pełnić tylko jedną funkcję w projekcie, tzn. nie może być jednocześnie koordynatorem, SORE lub ekspertem zewnętrznym.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 4
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Zaliczka: Nie
Uprawnienia: Oświadczenie wykonawcy
Wiedza i doświadczenie: Oświadczenie wykonawcy
Potencjał techniczny: Oświadczenie wykonawcy
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która spełnia łącznie następujące warunki:
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym;
b) posiada stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego;
c) posiada co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy w oświacie;
d) posiada niezbędną wiedzę w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych (np. ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera/moderatora/coacha lub ukończone kursy Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, lub inne równoważne potwierdzające przygotowanie do pracy moderatora).
Sytuacja ekonomiczna: Oświadczenie wykonawcy
Oświadczenie nr 9: Tak
Dokumenty grupy kapitałowej: Tak
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Kod kryterium cenowe: A
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.spolecko.bip.doc.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwa Powiatowego w Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko
Data składania wniosków, ofert: 25/10/2013
Godzina składania wniosków, ofert: 12:30
Miejsce składania:
Starostwa Powiatowego w Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko kancelaria
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe: Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Czy unieważnienie postępowania: Tak
Podobne przetargi
273953 / 2013-12-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Gronowo Elbląskie - Gronowo Elbląskie (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych/wyrównawczych, kółek zainteresowań,
zajęć integracyjnych z psychologiem w Szkole Podstawowej w Jegłowniku w ramach projektu, pn.: Jegłownicka Akademia Nauki
359692 / 2012-09-21 - Inny: jednostka budżetowa
Zespół Szkolno-Przedszkolny w ÅÄ™gajnach - Barczewo (warmiÅ„sko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
ZAKUP USÅUGI EDUKACYJNEJ W RAMACH PROJEKTU PT. EGZAMIN NAM NIE STRASZNY
213195 / 2012-10-05 - Inny: samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna
Szkoła Policealna im. Hanny Chrzanowskiej - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
USÅUGI EDUKACYJNE NA PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW KIERUNKU TECHNIK MASAÅ»YSTA W RAMACH PROJEKTU: Giżycki MEDYK - najlepszy absolwent na rynku pracy.
362408 / 2013-09-06 - Administracja samorzÄ…dowa
Starostwo Powiatowe - Kępno (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji w ramach projektu Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w Powiecie Kępińskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
53588 / 2014-02-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu - Pisz (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w projekcie pt. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
257435 / 2012-12-05 - Inny: samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna
Szkoła Policealna im. Hanny Chrzanowskiej - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Drugi przetarg na przeprowadzenie zajęć dla uczniów kierunku ratownik medyczny w ramach projektu: Giżycki MEDYK z nowymi kwalifikacjami dla masażysty i ratownika medycznego..
288401 / 2008-10-28 - Inny: Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą
Placówka Kształcenia Zawodowego w Olsztynie Katarzyna Zacharska-Całka - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi szkoleniowe i edukacyjne
105478 / 2014-03-28 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń na Wydziale Nauk Medycznych w ramach realizacji projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-095/10-02
320828 / 2012-08-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna w ramach projektu pn.: Po wiedzę i rozwój zdolności - program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Olsztynie współfinansowanego
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki nr umowy: POKL.09.01.02-28-075/12-00.
263207 / 2014-12-22 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu - Pisz (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie doskonalenia nauczycieli w ramach sieci współpracy w projekcie pn. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanym w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
178782 / 2010-06-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Aktywna integracja szansÄ… na lepsze jutro
62730 / 2014-02-24 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Ełk (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie usługi edukacyjnej osób dorosłych w zakresie reintegracji społecznej i zawodowej dla osób wykluczonych bądź zagrożonych wykluczeniem społecznym, beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Jutro idę do pracy!, w ramach Indywidualnego Programu Zatrudnienia Socjalnego w Centrum Integracji Społecznej.
255861 / 2010-09-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miejska Ostróda - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizację zajęć wychowania fizycznego na basenie w pierwszym semestrze roku szkolnego 2010 / 2011 (liczba uczniów- 1191).
188112 / 2011-07-07 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kursów zawodowych dla uczestników projektu Nowy Horyzont współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
288093 / 2008-10-28 - Inny: Instytucja szkoleniowa - Sp. z o.o.
TECHPAL Sp. z o.o. - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi szkoleniowe w ramach projektu Europejskie Komputerowe Prawo Jazdy - profesjonalne szkolenia ECDL dla osób pracujących
132154 / 2014-04-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Starostwo Powiatowe - Przasnysz (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie przez ekspertów zewnętrznych/ konsultantów/metodyków/trenerów, konsultacji grupowych i warsztatów dla Sieci Współpracy i Samokształcenia(SWS)w ramach realizacji projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie przasnyskim , realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.