Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

233362 / 2015-09-08 - / Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk (Olsztyn)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2015-08-20 pod pozycją 215332. Zobacz ogłoszenie 215332 / 2015-08-20 - Inny: PaÅ„stwowa Jednostka Naukowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 233362

Data publikacji: 2015-09-08

Nazwa:
Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk

Ulica: ul. Tuwima 10

Numer domu: 10

Miejscowość: Olsztyn

Kod pocztowy: 10-747

Województwo / kraj: warmińsko-mazurskie

Numer telefonu: 089 5234692

Numer faxu: 089 5234693

Regon: 00128934000000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 215332

Data wydania biuletynu: 2015-08-20

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: III.3.4)

Przed wprowadzeniem zmainy:
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie: 1.Oświadczenia wg wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ 2. Wykazu osób wg wzoru - Załącznik nr 8 do SIWZ Wykonawca musi dysponować liczbą min. 8 lektorów, którzy muszą posiadać: I. Kwalifikacje umożliwiające nauczanie języka angielskiego: 1) ukończone studia wyższe na kierunku filologia w specjalności języka angielskiego oraz przygotowanie pedagogiczne potwierdzone za zgodność z oryginałem kopią dyplomu uczelni oraz 2) świadectwa potwierdzające znajomość języka angielskiego (potwierdzone kopią za zgodność z oryginałem) zgodne z załącznikiem do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009 r. poz. 400 a także II. minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku lektora, potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy złożonym w formularzu ofertowym. Osoby prowadzące zajęcia winny posiadać kwalifikacje i wykształcenie uprawniające do nauczania języka, tj.: 1) ukończyła studia: a) pierwszego stopnia lub drugiego stopnia w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005r. Prawo o szkolnictwie wyższym (DZ. U. nr 164, poz. 1365, z późn. zm.) na kierunku filologia w specjalności języka angielskiego oraz b) przygotowanie pedagogiczne (przygotowanie pedagogiczne w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400) lub ukończyła nauczycielskie kolegium języków obcych w zakresie nauczania języka angielskiego lub ukończyła studia pierwszego stopnia lub drugiego stopnia w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. nr 164, poz. 1365, z późn. zm) na dowolnym kierunku (specjalności) i posiada znajomość języka angielskiego w stopniu biegłym tj. posiada: - Certificate of Proficiency In English (CPE), University of Cambridge ESOL Examinations (dawniej University of Cambridge Local Examinations Syndicate) ocena A, B lub C lub - International English Language Testing System (IELTS) z wynikiem 7,5 pkt-9,0 pkt lub - Test of English as a Foreign Language Testing Service (TOEFL), Princeton USA: wersja iBT (internetowa) z wynikiem całkowitym minimum 110 pkt, wersja CBT (komputerowa) minimum 250 pkt i dodatkowo minimum 5 pkt z pracy pisemnej TWE oraz minimum 50 pkt z egzaminu ustnego TSE, wersja PBT (tradycyjna) minimum 600 pkt i dodatkowo minimum 5 pkt z pracy pisemnej TWE oraz minimum 50 pkt z egzaminu ustnego TSE lub - City & Guilds Level 3 Certificate In ESOL International (Reading, writig and listening) Mastery (C2) 500 1767 6 funkcjonujący również pod nazwą City & Guilds International ESOL (IESOL) - poziom Mastery łącznie z City & Guilds Level 3 Certificate In ESOL International (Spoken) Mastery (C2) 500 1771 8 funkcjonującym również pod nazwą City & Guilds International Spoken ESOL (ISESOL) - poziom Mastery i posiada przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli Dz. U. Nr 50, poz. 400) 2) posiada min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć, w tym przeprowadzenie min. 3 kursów języka angielskiego obejmującego min. 50 godzin lekcyjnych (1 godzina-45 min). 3) W przypadku zatrudnienia native speakera - wymagane jest wykształcenie w zakresie nauki języka angielskiego poświadczone dyplomem ukończenia: a) studiów magisterskich lub wyższych zawodowych ukończonych w kraju, w którym językiem urzędowym jest nauczany język obcy i posiadanie przygotowania pedagogicznego oraz b) egzamin uprawniający do nauczania języka obcego, np. CELTA. Lub inny równoważny do wymienionych

Po wprowadzeniu zmiany:
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie:
1.Oświadczenia wg wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ
2. Wykazu osób wg wzoru - Załącznik nr 8 do SIWZ
Wykonawca musi dysponować liczbą min. 8 lektorów, którzy spełniają poniższe kryteria:
1) ukończyli studia:
a) pierwszego stopnia lub drugiego stopnia w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005r. Prawo o szkolnictwie wyższym (DZ. U. nr 164, poz. 1365, z późn. zm.) na kierunku filologia w specjalności języka angielskiego oraz
b) przygotowanie pedagogiczne (przygotowanie pedagogiczne w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400) lub ukończyła nauczycielskie kolegium języków obcych w zakresie nauczania języka angielskiego lub ukończyła studia pierwszego stopnia lub drugiego stopnia w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. nr 164, poz. 1365, z późn. zm) na dowolnym kierunku (specjalności) .
2) ukończyli studia:
a) pierwszego stopnia lub drugiego stopnia w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005r. Prawo o szkolnictwie wyższym (DZ. U. nr 164, poz. 1365, z późn. zm.) oraz posiadają:
- Certificate of Proficiency In English (CPE), University of Cambridge ESOL Examinations (dawniej University of Cambridge Local Examinations Syndicate) ocena A, B lub C lub
- International English Language Testing System (IELTS) z wynikiem 7,5 pkt-9,0 pkt lub
- Test of English as a Foreign Language Testing Service (TOEFL), Princeton USA: wersja iBT (internetowa) z wynikiem całkowitym minimum 110 pkt, wersja CBT (komputerowa) minimum 250 pkt i dodatkowo minimum 5 pkt z pracy pisemnej TWE oraz minimum 50 pkt z egzaminu ustnego TSE, wersja PBT (tradycyjna) minimum 600 pkt i dodatkowo minimum 5 pkt z pracy pisemnej TWE oraz minimum 50 pkt z egzaminu ustnego TSE lub
- City & Guilds Level 3 Certificate In ESOL International (Reading, writig and listening) Mastery (C2) 500 1767 6 funkcjonujący również pod nazwą City & Guilds International ESOL (IESOL) - poziom Mastery łącznie z City & Guilds Level 3 Certificate In ESOL International (Spoken) Mastery (C2) 500 1771 8 funkcjonującym również pod nazwą City & Guilds International Spoken ESOL (ISESOL) - poziom Mastery i posiada przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli Dz. U. Nr 50, poz. 400)
b) przygotowanie pedagogiczne (przygotowanie pedagogiczne w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400) lub ukończyła nauczycielskie kolegium języków obcych w zakresie nauczania języka angielskiego lub ukończyła studia pierwszego stopnia lub drugiego stopnia w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. nr 164, poz. 1365, z późn. zm) na dowolnym kierunku (specjalności) .
3) W przypadku zatrudnienia native speakera - wymagane jest wykształcenie w zakresie nauki języka angielskiego poświadczone dyplomem ukończenia:
a) studiów magisterskich lub wyższych zawodowych ukończonych w kraju, w którym językiem urzędowym jest nauczany język obcy i posiadanie przygotowania pedagogicznego oraz
b) egzamin uprawniający do nauczania języka obcego, np. CELTA. Lub inny równoważny do wymienionych- Certificate of Proficiency In English (CPE), University of Cambridge ESOL Examinations (dawniej University of Cambridge Local Examinations Syndicate) ocena A, B lub C lub
- International English Language Testing System (IELTS) z wynikiem 7,5 pkt-9,0 pkt lub
- Test of English as a Foreign Language Testing Service (TOEFL), Princeton USA: wersja iBT (internetowa) z wynikiem całkowitym minimum 110 pkt, wersja CBT (komputerowa) minimum 250 pkt i dodatkowo minimum 5 pkt z pracy pisemnej TWE oraz minimum 50 pkt z egzaminu ustnego TSE, wersja PBT (tradycyjna) minimum 600 pkt i dodatkowo minimum 5 pkt z pracy pisemnej TWE oraz minimum 50 pkt z egzaminu ustnego TSE lub
- City & Guilds Level 3 Certificate In ESOL International (Reading, writig and listening) Mastery (C2) 500 1767 6 funkcjonujący również pod nazwą City & Guilds International ESOL (IESOL) - poziom Mastery łącznie z City & Guilds Level 3 Certificate In ESOL International (Spoken) Mastery (C2) 500 1771 8 funkcjonującym również pod nazwą City & Guilds International Spoken ESOL (ISESOL) - poziom Mastery i posiada przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli Dz. U. Nr 50, poz. 400)

c) przygotowanie pedagogiczne (przygotowanie pedagogiczne w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400) lub ukończyła nauczycielskie kolegium języków obcych w zakresie nauczania języka angielskiego lub ukończyła studia pierwszego stopnia lub drugiego stopnia w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. nr 164, poz. 1365, z późn. zm) na dowolnym kierunku (specjalności)

Kryterium nr 2 ( dotyczy wszystkich 3 grup lektorów)
doświadczenie: posiada min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć, w tym przeprowadzenie min. 3 kursów języka angielskiego obejmującego min. 50 godzin lekcyjnych (1 godzina= 45 min).

Miejsce składania: IV.4.4)

Przed wprowadzeniem zmainy:
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2015 godzina 14:30, miejsce: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie przy ul. Bydgoska 5, 10-243 Olsztyn

Po wprowadzeniu zmiany:
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2015 godzina 14:30, miejsce: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie przy ul. Bydgoska 5, 10-243 Olsztyn

Miejsce składania: IV.4.17)

Przed wprowadzeniem zmainy:
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Po wprowadzeniu zmiany:
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

Podobne przetargi