Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

53003 / 2015-04-15 - / Gmina Tomaszów Mazowiecki (Tomaszów Mazowiecki)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2015-04-09 pod pozycją 49129. Zobacz ogłoszenie 49129 / 2015-04-09 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 53003

Data publikacji: 2015-04-15

Nazwa: Gmina Tomaszów Mazowiecki

Ulica: ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4

Numer domu: 4

Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

Kod pocztowy: 97-200

Województwo / kraj: łódzkie

Numer telefonu: (044) 724 55 73

Numer faxu: (044) 723 50 33

Adres strony internetowej: www.ug.tomaszow.maz.bip.cc

Regon: 59064833300000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 49129

Data wydania biuletynu: 2015-04-09

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: II.1.4

Przed wprowadzeniem zmainy:
Zamówienie obejmuje kompleksową dostawę energii elektrycznej w zakresie sprzedaży energii oraz świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej do następujących punktów odbioru:

1. 111 punktów odbioru energii elektrycznej dla zasilania budynków i obiektów użytkowych oraz dla zasilania oświetlenia ulicznego, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Gmina Tomaszów Mazowiecki
Szacowane roczne zużycie - energia szczytowa 341.506 kWh, energia pozaszczytowa 770 kWh

2. 9 punktów odbioru energii elektrycznej dla zasilania budynków i obiektów użytkowych, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną są następujące jednostki organizacyjne:

Zespół Szkół w Komorowie
Szacowane roczne zużycie - 39.134 kWh

Szkoła Podstawowa w Chorzęcinie
Szacowane roczne zużycie - energia szczytowa 3.488 kWh, energia pozaszczytowa 4.600 kWh


Zespół Szkolno-Przedszkolny w Smardzewicach; punkty odbioru: zespół szkolno-przedszkolny w Smardzewicach, filia przedszkola w Twardej, oświetlenie boiska sportowego w Smardzewicach
Szacowane roczne zużycie - 41.646 kWh

Zespół Szkół w Wiadernie
Szacowane roczne zużycie - energia szczytowa 9.354 kWh, energia pozaszczytowa 20.038 kWh

Zespół Szkół w Zawadzie
Szacowane roczne zużycie - 31.051 kWh

Publiczne Przedszkole w Wąwale; punkty odbioru: przedszkole w Wąwale oraz filia w Ciebłowicach Dużych
Szacowane roczne zużycie - energia szczytowa 5.961 kWh, energia pozaszczytowa 3.654 kWh

3. 3 punkty odbioru energii elektrycznej dla zasilania budynków i obiektów użytkowych, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest:
Gminna Biblioteka Publiczna w Smardzewicach,
Punkty odbioru: gminna biblioteka publiczna w Smardzewicach, filia Gminnej Biblioteki Publicznej w
Wiadernie i Filia Gminnej Biblioteki Publicznej w Twardej.
Szacowane roczne zużycie - 10.072 kWh

4. 27 punktów odbioru energii elektrycznej dla zasilania budynków oraz sieci i instalacji technologicznych, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Gminny Zakład Komunalny
Szacowane roczne zużycie - energia szczytowa 236.751 kWh, energia pozaszczytowa 53.191 kWh


Zestawienie punktów odbioru wyszczególniono w załączniku nr 6 do SIWZ.

Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy (12 miesięcy) - 801.216 kWh, w tym energia rozliczana w niżej wymienionych grupach taryfowych:

B 11 - 21.172 kWh - 1 pkt
C 11o - 297.136 kWh - 95 pkt
C 11 - 298.195 kWh - 41 pkt
C 12a - 65.704 kWh - 4 pkt
I taryfa (szczytowa) - 21.669 kWh
II taryfa (pozaszczytowa) - 44.035 kWh
C 12b - 113.009 kWh - 5 pkt
I taryfa (szczytowa) - 74.791 kWh
II taryfa (pozaszczytowa) - 38.218 kWh
G 11 - 6.000 kWh - 4 pkt

Szczegółowe informacje dot. poszczególnych punktów odbioru zostały przedstawione w załączonym do SIWZ zestawieniu zbiorczym (zał. Nr 6).

Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.), zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww ustawy oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 r. poz. 121, z późn. zm.).

Zamawiający oświadcza, iż prognoza zużycia energii, wskazana powyżej oraz w załączniku nr 6 do SIWZ, stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie realizacji Umowy może ulec zwiększeniu o maksymalnie 20% w stosunku do prognoz dotyczących poszczególnych Odbiorców końcowych. Faktyczne zużycie energii (które to może być mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii wskazanej w załączniku nr 6 do SIWZ, przy czym zwiększenie nie może przekroczyć 20% w stosunku do prognozy) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych Odbiorców końcowych, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego ani Odbiorców końcowych żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający lub poszczególni Odbiorcy końcowi zakupią od Wykonawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana ilość energii, wskazana w załączniku nr 6 do SIWZ, w szczególności spowodowanej zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości punktów odbioru energii elektrycznej (PPE) dla poszczególnych Odbiorców końcowych, zmianą grupy taryfowej, zmianą mocy zamówionej lub parametrów technicznych, faktycznym poborem energii w ramach poszczególnych punktów odbioru energii elektrycznej (PPE).
Rozliczenia za sprzedana energię elektryczną i usługę dystrybucji energii odbywać się będą na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego

Informacje dodatkowe:
Celem niniejszego, wspólnego zamówienia jest ujednolicenie stawek oraz uproszczenie zasad rozliczania zużycia energii elektrycznej. Zamawiający zamierza osiągnąć powyższe w szczególności poprzez uzyskanie jednej, stałej ceny za kilowatogodzinę, właściwej dla poszczególnych grup taryfowych, dlatego też w zaoferowanej jednostkowej cenie energii elektrycznej uwzględnione muszą być wszystkie dodatkowe koszty oraz opłaty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

Ponadto Wykonawca określi szacowaną wartość świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej. Faktyczna wartość usługi dystrybucji będzie określana wyłącznie w oparciu o taryfę Operatora Systemu Dystrybucyjnego, zgodnie z decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi, zamawiającemu na jego pisemny wniosek przysługuje prawo bonifikaty według stawek określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2007r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. Nr 128, poz. 895) lub w każdym później wydanym akcie prawnym określającym te stawki.
Poszczególni Odbiorcy końcowi uprawnieni są do zmiany postanowień zawartej umowy (w tym załącznika do Umowy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku zmiany grupy taryfowej, zmiany mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE. W takiej sytuacji strony umowy podpiszą aneks do umowy, zaś rozliczenia dokonywane będą w oparciu o wskazane w ofercie Wykonawcy ceny jednostkowe, właściwe dla zmienionej grupy taryfowej.

Po wprowadzeniu zmiany:
Zamówienie obejmuje kompleksową dostawę energii elektrycznej w zakresie sprzedaży energii oraz świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej do następujących punktów odbioru:

1. 111 punktów odbioru energii elektrycznej dla zasilania budynków i obiektów użytkowych oraz dla zasilania oświetlenia ulicznego, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Gmina Tomaszów Mazowiecki
Szacowane roczne zużycie - energia szczytowa 341.506 kWh, energia pozaszczytowa 770 kWh

2. 9 punktów odbioru energii elektrycznej dla zasilania budynków i obiektów użytkowych, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną są następujące jednostki organizacyjne:

Zespół Szkół w Komorowie
Szacowane roczne zużycie - 39.134 kWh

Szkoła Podstawowa w Chorzęcinie
Szacowane roczne zużycie - energia szczytowa 3.488 kWh, energia pozaszczytowa 4.600 kWh


Zespół Szkolno-Przedszkolny w Smardzewicach; punkty odbioru: zespół szkolno-przedszkolny w Smardzewicach, filia przedszkola w Twardej, oświetlenie boiska sportowego w Smardzewicach
Szacowane roczne zużycie - 41.646 kWh

Zespół Szkół w Wiadernie
Szacowane roczne zużycie - energia szczytowa 9.354 kWh, energia pozaszczytowa 20.038 kWh

Zespół Szkół w Zawadzie
Szacowane roczne zużycie - 31.051 kWh

Publiczne Przedszkole w Wąwale; punkty odbioru: przedszkole w Wąwale oraz filia w Ciebłowicach Dużych
Szacowane roczne zużycie - energia szczytowa 5.961 kWh, energia pozaszczytowa 3.654 kWh

3. 3 punkty odbioru energii elektrycznej dla zasilania budynków i obiektów użytkowych, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest:
Gminna Biblioteka Publiczna w Smardzewicach,
Punkty odbioru: gminna biblioteka publiczna w Smardzewicach, filia Gminnej Biblioteki Publicznej w
Wiadernie i Filia Gminnej Biblioteki Publicznej w Twardej.
Szacowane roczne zużycie - 10.072 kWh

4. 27 punktów odbioru energii elektrycznej dla zasilania budynków oraz sieci i instalacji technologicznych, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Gminny Zakład Komunalny
Szacowane roczne zużycie - energia szczytowa 236.751 kWh, energia pozaszczytowa 53.191 kWh


Zestawienie punktów odbioru wyszczególniono w załączniku nr 6 do SIWZ.

Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy (12 miesięcy) - 801.216 kWh, w tym energia rozliczana w niżej wymienionych grupach taryfowych:

B 11 - 21.172 kWh - 1 pkt
C 11o - 297.136 kWh - 95 pkt
C 11 - 298.195 kWh - 41 pkt
C 12a - 65.704 kWh - 4 pkt
I taryfa (szczytowa) - 21.669 kWh
II taryfa (pozaszczytowa) - 44.035 kWh
C 12b - 113.009 kWh - 5 pkt
I taryfa (szczytowa) - 74.791 kWh
II taryfa (pozaszczytowa) - 38.218 kWh
G 11 - 6.000 kWh - 4 pkt

Szczegółowe informacje dot. poszczególnych punktów odbioru zostały przedstawione w załączonym do SIWZ zestawieniu zbiorczym (zał. Nr 6).

Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.), zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww ustawy oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 r. poz. 121, z późn. zm.).

Zamawiający oświadcza, iż prognoza zużycia energii, wskazana powyżej oraz w załączniku nr 6 do SIWZ, stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie realizacji Umowy może ulec zwiększeniu o maksymalnie 20% w stosunku do prognoz dotyczących poszczególnych Odbiorców końcowych. Faktyczne zużycie energii (które to może być mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii wskazanej w załączniku nr 6 do SIWZ, przy czym zwiększenie nie może przekroczyć 20% w stosunku do prognozy) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych Odbiorców końcowych, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego ani Odbiorców końcowych żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający lub poszczególni Odbiorcy końcowi zakupią od Wykonawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana ilość energii, wskazana w załączniku nr 6 do SIWZ, w szczególności spowodowanej zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości punktów odbioru energii elektrycznej (PPE) dla poszczególnych Odbiorców końcowych, zmianą grupy taryfowej, zmianą mocy zamówionej lub parametrów technicznych, faktycznym poborem energii w ramach poszczególnych punktów odbioru energii elektrycznej (PPE).
Rozliczenia za sprzedana energię elektryczną i usługę dystrybucji energii odbywać się będą na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego

Informacje dodatkowe:
Celem niniejszego, wspólnego zamówienia jest ujednolicenie stawek oraz uproszczenie zasad rozliczania zużycia energii elektrycznej. Zamawiający zamierza osiągnąć powyższe w szczególności poprzez uzyskanie jednej, stałej ceny za kilowatogodzinę, właściwej dla poszczególnych grup taryfowych (za wyjątkiem grup taryfowych G których cenę zatwierdza Prezes Urzędu Regulacji Energetyki), dlatego też w zaoferowanej jednostkowej cenie energii elektrycznej uwzględnione muszą być wszystkie dodatkowe koszty oraz opłaty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

Ponadto Wykonawca określi szacowaną wartość świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej. Faktyczna wartość usługi dystrybucji będzie określana wyłącznie w oparciu o taryfę Operatora Systemu Dystrybucyjnego, zgodnie z decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi, zamawiającemu na jego pisemny wniosek przysługuje prawo bonifikaty według stawek określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2007r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. Nr 128, poz. 895) lub w każdym później wydanym akcie prawnym określającym te stawki.
Poszczególni Odbiorcy końcowi uprawnieni są do zmiany postanowień zawartej umowy (w tym załącznika do Umowy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku zmiany grupy taryfowej, zmiany mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE. W takiej sytuacji strony umowy podpiszą aneks do umowy, zaś rozliczenia dokonywane będą w oparciu o wskazane w ofercie Wykonawcy ceny jednostkowe, właściwe dla zmienionej grupy taryfowej.

Podobne przetargi