Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

253656 / 2014-07-29 - Administracja samorządowa / Gmina Miasto Biłgoraj (Biłgoraj)

Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w Biłgoraju.

Opis zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych (zajęć dodatkowych) w ramach Projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w Biłgoraju współfinansowanego z europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym kapitału Ludzkiego w ramach projektu IX, Działanie 9.1.
2. Wykonawcy zobowiązani będą świadczyć usługi edukacyjne na podstawie programu i harmonogramu przygotowanego przez wykonawcę i zaakceptowanego przez dyrektora szkoły.
3. Do obowiązków wykonawcy- prowadzącego zajęcia dodatkowe należą m.in.:
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w terminie maksymalnym od 01.09.2014r. do 30.06.2015 r. zgodnie z projektem, w godzinach 8.00-18.00, min. 1 raz w tygodniu w zależności od całkowitej liczby godzin w ramach danych zajęć,
Dokumentowanie zajęć dodatkowych lista obecności, tematyka zajęć,
Prowadzenie dzienników zajęć lekcyjnych; napisanie programu zajęć, analiza ocen na początek, po I semestrze, na koniec trwania projektu. Test wiedzy na początek, po I semestrze, na koniec trwania projektu. Szczegółowa analiza testu wiedzy. Napisanie sprawozdania semestralnego.
w przypadku braku możliwości realizacji zajęć w wyznaczonym terminie zgodnie z harmonogramem z powodów niezależnych od wykonawcy, możliwe jest przeprowadzenie takich zajęć w innym terminie po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły.
4. Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny wynosi 45 minut godzina lekcyjna nieprzerwanej pracy
5. Przedmiot zamówienia podzielony został na 157 części:
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała
Wyszyńskiego, ul. 3-go Maja 3 w Biłgoraju:

Część nr 1
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej
3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8, 1h w tygodniu, Liczba godzin: 90
Część nr 2
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej
2 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 60
Część nr 3
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej
2 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 60
Część nr 4
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami językowymi
3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 90
Część nr 5
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami językowymi
3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 90
Część nr 6
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami językowymi
3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 90
Część nr 7
Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla uczniów klas IV-VI
1 grupa - ilość uczniów w grupie 1,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 8
Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla uczniów klas IV-VI
2 grupy - ilość uczniów w grupie 1,1h w tygodniu, Liczba godzin: 60
Część nr 9
Prowadzenie zajęć logopedycznych
5 grup - ilość uczniów w grupie 2-4,1h w tygodniu, Liczba godzin: 150
Część nr 10
Prowadzenie zajęć logopedycznych
5 grup - ilość uczniów w grupie 2-4,1h w tygodniu, Liczba godzin: 150
Część nr 11
Prowadzenie zajęć terapeutycznych
3 grupy- ilość uczniów w grupie 8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 90
Część nr 12
Udzielanie porad psychologiczno-pedagogicznych
100 grup- ilość uczniów w grupie 4-6,1h na grupę w ciągu całego projektu, 3-4h w tygodniu, Liczba godzin: 100
Część nr 13
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
2 grupy - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 60
Część nr 14
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 15
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 16
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 17
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 18
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 19
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 20
Prowadzenie zajęć językowych dla klas najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym, 1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 21
Prowadzenie zajęć językowych dla klas najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym, 1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 22
Prowadzenie zajęć językowych dla klas najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym, 1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 23
Prowadzenie zajęć językowych dla klas najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym, 1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 24
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne klas IV-VI
1 grupa- ilość uczniów w grupie 8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 25
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne klas IV-VI
1 grupa- ilość uczniów w grupie 8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 26
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne klas IV-VI
1 grupa- ilość uczniów w grupie 8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 27
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
4 grup - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu. Liczba godzin: 120
Część nr 28
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
4 grup - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 120
Część nr 29
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
4 grup - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 120
Część nr 30
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 31
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 32
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 33
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 34
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe
1 grupa - ilość uczniów w grupie 6,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 35
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe
1 grupa - ilość uczniów w grupie 6,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 36
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze
1 grupa - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 37
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze
1 grupa - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 38
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze
1 grupa - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 39
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia plastyczne uczniów z klas IV- VI
1 grupa - ilość uczniów w grupie 8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 40
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i umiejętności sportowe
2 grupy - ilość uczniów w grupie 6,1h w tygodniu, Liczba godzin: 60
Część nr 41
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i umiejętności sportowe
2 grupy - ilość uczniów w grupie 7-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 60

Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Polna 3 w Biłgoraju,

Część nr 42
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla uczniów klas I-III
2 grupy - 5-8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 55
Część nr 43
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla uczniów klas IV-VI
6 grup - 5-8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 55
Część nr 44
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej dla uczniów klas I-III
2 grupy - 6-8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 55
Część nr 45
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej dla uczniów klas IV-VI
2 grupy - 6-8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 55
Część nr 46
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami językowymi
2 grupy - 5 uczniów w grupie, Liczba godzin: 55
Część nr 47
Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim
1 grupa - 1 uczeń, Liczba godzin: 70
Część nr 48
Prowadzenie zajęć logopedycznych
5 grup - 3-4 uczniów w grupie, Liczba godzin: 91
Część nr 49
Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej
3 grupy - 4-5 uczniów w grupie, Liczba godzin: 105
Część nr 50
Prowadzenie zajęć terapeutycznych
2 grupy - 5 uczniów w grupie, Liczba godzin: 35
Część nr 51
Prowadzenie porad psychologiczno-pedagogicznych
40 grup - 96 uczniów, Liczba godzin: 70
Część nr 52
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności polonistyczne uczniów klas I-III
2 grupy - 4-8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 50
Część nr 53
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności polonistyczne uczniów klas IV-VI
3 grupy - 4-8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 50
Część nr 54
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności matematyczne uczniów klas I-III
1 grupa - 8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 50
Część nr 55
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności matematyczne uczniów klas IV-VI
2 grupy - 8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 50
Część nr 56
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności językowe
3 grupy - 8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 65
Część nr 57
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności przyrodnicze
3 grupy - po 7 uczniów w grupie, Liczba godzin: 105
Część nr 58
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności historyczne i regionalne
2 grupy - po 8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 105

Szkoła Podstawowa Nr 5 im. ks. Jana Twardowskiego, ul. Nadstawna 62a w Biłgoraju:

Część nr 59
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej
2 grupy po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 60
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy polonistycznej
1 grupa, ilość uczniów w grupie - 5, 1h tyg. Liczba godzin: 30
Część nr 61
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy polonistycznej
2 grupy po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 62
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy polonistycznej
1 grupa, ilość uczniów w grupie - 4, 1h tyg. Liczba godzin: 30
Część nr 63
Prowadzenie zajęć logopedycznych
1 grupa, ilość uczniów w grupie - 3, 1h tyg. Liczba godzin: 30
Część nr 64
Prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
1 grupa, ilość uczniów w grupie - 5, 2h tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 65
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy z j. angielskiego
2 grupy po 6-8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 66
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy z j. angielskiego
2 grupy po 6-8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 67
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy z j. angielskiego
2 grupy po 6-8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 68
Prowadzenie zajęć terapeutycznych
1 grupa, ilość uczniów w grupie - 7, 1h tyg. Liczba godzin: 30
Część nr 69
Udzielanie porad psychologiczno-pedagogicznych
24 grupy po 7-8 osób, 1 h na grupę, 1-2h tyg. Liczba godzin: 24
Część nr 70
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych 2 grupy po 29-30 uczniów, zajęcia prowadzone w zespole klasowym, 2h tyg. Liczba godzin: 120
Część nr 71
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych zajęcia prowadzone w zespole klasowym - 1 grupa, ilość uczniów w grupie 27, 2h tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 72
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych zajęcia prowadzone w zespole klasowym - 1 grupa, ilość uczniów w grupie 28, 2h tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 73
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
1 grupa, liczba uczniów w grupie - 8, 1h tyg. Liczba godzin: 30
Część nr 74
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne 2 grupy liczące po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 75
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne 1 grupa, ilość uczniów w grupie 8, 1h tyg. Liczba godzin: 30
Część nr 76
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne 1 grupa, ilość uczniów w grupie 6, 1h tyg. Liczba godzin: 30
Część nr 77
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze 4 grupy liczące po 3-5 osób, 1h co 2 tydzień dla grupy, Liczba godzin: 60
Część nr 78
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia informatyczne
1 grupa, liczba uczniów w grupie - 6, 1h tyg. Liczba godzin: 30
Część nr 79
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia informatyczne
1 grupa, liczba uczniów w grupie - 3, 1h tyg. Liczba godzin: 30
Część nr 80
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia plastyczne
2 grupy liczące po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 81
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia plastyczne
2 grupy liczące po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 82
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia plastyczne
2 grupy liczące po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 83
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia plastyczne
2 grupy liczące po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 30
Część nr 84
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia historyczne
1 grupa, ilość uczniów w grupie - 5, 1h tyg. Liczba godzin: 30
Część nr 85
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia sportowe
1 grupa, ilość uczniów w grupie - 8, 1h tyg. Liczba godzin: 30
Część nr 86
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe
3 grupy liczące po 7-8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 90
Część nr 87
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe
3 grupy liczące po 7-8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 90
Część nr 88
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe
2 grupy liczące po 7-8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 89
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe
2 grupy liczące po 7-8 uczniów, 1-2h tyg. Liczba godzin: 90

Miejski Zespół Szkół , ul. Sienkiewicza 6 w Biłgoraju:

Część nr 90
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji I-III SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 91
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -IV-VI SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 92
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -I-III G
Liczba godzin: 30
Część nr 93
Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia I-III SP
Liczba godzin: 30
Część nr 94
Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia I-III SP
Liczba godzin: 30
Część nr 95
Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia I-III SP
Liczba godzin: 30
Część nr 96
Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia I-III SP
Liczba godzin: 30
Część nr 97
Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia I-III SP
Liczba godzin: 30
Część nr 98
Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia IV-VI SP
Liczba godzin: 30
Część nr 99
Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia IV-VI SP
Liczba godzin: 30
Część nr 100
Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla uczniów niepełnosprawnych I-III SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 101
Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla uczniów niepełnosprawnych IV-VI SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 102
Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla uczniów niepełnosprawnych I-III G
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 103
Prowadzenie zajęć dla z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -I-III SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 104
Prowadzenie zajęć dla z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -IV-VI SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 105
Prowadzenie zajęć dla z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji- I-III G
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 106
Prowadzenie zajęć logopedycznych
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 107
Prowadzenie zajęć logopedycznych wspomagających komunikację alternatywną
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 108
Prowadzenie zajęć poradnictwa edukacyjno-zawodowego
10 grup, Liczba godzin: 10
Część nr 109
Udzielanie porad psychologiczno-pedagogicznych
35 grup, Liczba godzin: 35
Część nr 110
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -klasa III SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 111
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -klasa III SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 112
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -VI SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 113
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -VI SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 114
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -IIIG
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 115
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -IIIG
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 116
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -IIIG
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 117
Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych- VI SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 118
Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych- VI SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 119
Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych IIIG
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 120
Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych IIIG
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 121
Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych IIIG
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 122
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne I-III SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 123
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne IV-VI SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 124
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne I-III G
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 125
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania historyczne IV-VI SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 126
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania historyczne I-III G
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 127
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania przyrodnicze IV-VI
SP 1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 128
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania przyrodnicze I-III G
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 129
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania komputerowe IV-VI SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 130
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania komputerowe I-III G
1 grupa, Liczba godzin: 30

Gimnazjum Nr 1, im. Świętej Jadwigi Królowej ul. Tadeusza Kościuszki 41 w Biłgoraju

Część nr 131
Udzielanie porad psychologiczno-pedagogicznych
10 grup, liczba godzin: 30
Część nr 132
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych
3 grupy, liczba godzin: 90
Część nr 133
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych
3 grupy, liczba godzin: 90
Część nr 134
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych
4 grupy, liczba godzin: 120
Część nr 135
Prowadzenie zajęć językowych dla klas najwyższych
5 grup, liczba godzin: 150
Część nr 136
Prowadzenie zajęć językowych dla klas najwyższych
5 grup, liczba godzin: 150
Część nr 137
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe
1 grupa, liczba godzin: 30
Część nr 138
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe
1 grupa, liczba godzin: 30
Część nr 139
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze
1 grupa, liczba godzin: 30
Część nr 140
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze
1 grupa, liczba godzin: 30
Część nr 141
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze
1 grupa, liczba godzin: 30
Część nr 142
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia historyczne i regionalne
1 grupa, liczba godzin: 30
Część nr 143
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia historyczne i regionalne
1 grupa, liczba godzin: 30
Część nr 144
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia informatyczne
1 grupa , liczba godzin: 30


Gimnazjum nr 2 im. Stefana Batorego, ul. Nadstawna 62A w Biłgoraju

Część nr 145
Prowadzenie zajęć terapeutycznych
1 grupa 5-8 uczniów, Liczba godzin: 160
Część nr 146
Udzielanie porad psychologiczno-pedagogicznych
14 grup uczniów, Liczba godzin: 28
Część nr 147
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności informatyczne
1 grupa 3-8 uczniów, Liczba godzin: 30
Część nr 148
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności historyczne i regionalne
1 grupa 5-8 uczniów, Liczba godzin: 30
Część nr 149
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności historyczne i regionalne
1 grupa 5-8 uczniów, Liczba godzin: 30
Część nr 150
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności przyrodnicze
1 grupa- 6-8 uczniów, Liczba godzin: 30
Część nr 151
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności przyrodnicze
1 grupa- 5-8 uczniów, Liczba godzin: 30
Część nr 152
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności wokalne
1 grupa-5-8 uczniów, Liczba godzin: 30
Część nr 153
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności językowe
1 grupa-6- 8 uczniów, Liczba godzin: 30
Część nr 154
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności plastyczne
1 grupa 3-8 uczniów, Liczba godzin: 30
Część nr 155
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych
2 grupy po 30-32 osoby, Liczba godzin: 60
Część nr 156
Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych
2 grupy po 15uczniów, Liczba godzin: 60
Część nr 157
Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych
2 grupy po 15-16 uczniów, Liczba godzin: 60

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) przeprowadzenia zajęć stanowiących przedmiot zamówienia w sposób rzetelny,
w wymiarze i w terminach wynikających z harmonogramu ogólnego, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ,
b) zrealizowania przedmiotu zamówienia przez osoby, które będą posiadać co najmniej kwalifikacje (wykształcenie) i doświadczeniem szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SIWZ;
c) przed zawarciem umowy przygotowania ramowego programu zajęć, który będzie dostosowany do potrzeb uczestników zgodnie z założonymi celami poszczególnych części zamówienia określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca tworząc ramowy program powinien również uwzględnić przepisy prawa wymienione
w rozdziale IV pkt 10 niniejszej SIWZ, tematykę danych zajęć. Ostateczna wersja ramowego programu zajęć powinna być uzgodniona i zaakceptowana przez szkolnego koordynatora szkolnego i przez pracownika ds. nadzoru pedagogicznego poprzez złożenie podpisu na ramowym programie nauczania przez w/w osoby.
d) doboru metody, formy pracy oraz środków dydaktycznych adekwatnie do możliwości uczestników,
e) dbania o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji zajęć (odpowiedzialność materialna za mienie w sali dydaktycznej);
f) przestrzegania obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutu szkoły oraz zasady BHP i ppoż.
g) współpracy z kierownikiem projektu,
h) współpracy ze szkolnym koordynatorem, pracownikiem ds. nadzoru pedagogicznego w kwestii ustalania aktualnego harmonogramu realizacji zajęć, informowania o wszelkich zmianach i odstępstwach w ich prowadzeniu, informowania o frekwencji na prowadzonych zajęciach,
i) prowadzenia zajęć zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem; zmiany do harmonogramu będą wymagały wcześniejszej zgody kierownika projektu,
j) prowadzenia dokumentacji projektowej zgodnie z wymogami PO KL, w tym do sporządzania miesięcznych ewidencji godzin pracy,
k) wspomagać promocję i ewaluację projektu, w tym prawidłowe oznakowanie pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi wytycznymi,
l) przygotowania i przeprowadzenia na pierwszych i ostatnich zajęciach sprawdzianu wiedzy i umiejętności uczestników pozwalającego zweryfikować osiągnięte wskaźniki realizacji projektu
m) prowadzenia dokumentacji zgodnie z wymogami przepisów oświatowych,
w szczególności do prowadzenia dzienników zajęć wraz z potwierdzaniem frekwencji uczestników (listy obecności) i do bieżącego przekazywania pełnej dokumentacji szkolnemu koordynatorowi z danej szkoły po zakończeniu zajęć,
n) sprawowania opieki nad bezpieczeństwem uczestników podczas zajęć,
i przerw pomiędzy zajęciami,
o) aktualizowania danych niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy (np. adres, konto bankowe, oświadczenia, itp.)
p) brania udziału w spotkaniach organizowanych przez kierownika Projektu w związku z realizacją Projektu.
7. Wykonawca realizując przedmiotu zamówienie musi przestrzegać przepisów prawa,
w szczególności wynikających z:
1) ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r., Nr 256,
poz. 2572 z późn. zm.),
2) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r.
w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów
i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 83 poz. 562 z późn. zm.),
3) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół. (Dz. U. z 2012r. poz. 977 ),
4) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie dopuszczania do użytku w szkole programów wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczania do użytku szkolnego podręczników (Dz. U z 2012r. poz. 752).
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji i oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacji będzie dokonywał pracownik ds. nadzoru pedagogicznego. Wykonawca podda się także kontroli, w tym niezapowiedzianej, przez uprawnione organy nadzoru i kontroli.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 253656

Data publikacji: 2014-07-29

Nazwa: Gmina Miasto Biłgoraj

Ulica: Plac Wolności 16

Numer domu: 16

Miejscowość: Biłgoraj

Kod pocztowy: 23-400

Województwo / kraj: lubelskie

Numer telefonu: 84 6869600

Numer faxu: 84 6869665

Adres strony internetowej: www.bilgoraj.pl

Regon: 95036902000000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w Biłgoraju.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych (zajęć dodatkowych) w ramach Projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w Biłgoraju współfinansowanego z europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym kapitału Ludzkiego w ramach projektu IX, Działanie 9.1.
2. Wykonawcy zobowiązani będą świadczyć usługi edukacyjne na podstawie programu i harmonogramu przygotowanego przez wykonawcę i zaakceptowanego przez dyrektora szkoły.
3. Do obowiązków wykonawcy- prowadzącego zajęcia dodatkowe należą m.in.:
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w terminie maksymalnym od 01.09.2014r. do 30.06.2015 r. zgodnie z projektem, w godzinach 8.00-18.00, min. 1 raz w tygodniu w zależności od całkowitej liczby godzin w ramach danych zajęć,
Dokumentowanie zajęć dodatkowych lista obecności, tematyka zajęć,
Prowadzenie dzienników zajęć lekcyjnych; napisanie programu zajęć, analiza ocen na początek, po I semestrze, na koniec trwania projektu. Test wiedzy na początek, po I semestrze, na koniec trwania projektu. Szczegółowa analiza testu wiedzy. Napisanie sprawozdania semestralnego.
w przypadku braku możliwości realizacji zajęć w wyznaczonym terminie zgodnie z harmonogramem z powodów niezależnych od wykonawcy, możliwe jest przeprowadzenie takich zajęć w innym terminie po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły.
4. Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny wynosi 45 minut godzina lekcyjna nieprzerwanej pracy
5. Przedmiot zamówienia podzielony został na 157 części:
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała
Wyszyńskiego, ul. 3-go Maja 3 w Biłgoraju:

Część nr 1
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej
3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8, 1h w tygodniu, Liczba godzin: 90
Część nr 2
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej
2 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 60
Część nr 3
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej
2 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 60
Część nr 4
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami językowymi
3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 90
Część nr 5
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami językowymi
3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 90
Część nr 6
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami językowymi
3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 90
Część nr 7
Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla uczniów klas IV-VI
1 grupa - ilość uczniów w grupie 1,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 8
Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla uczniów klas IV-VI
2 grupy - ilość uczniów w grupie 1,1h w tygodniu, Liczba godzin: 60
Część nr 9
Prowadzenie zajęć logopedycznych
5 grup - ilość uczniów w grupie 2-4,1h w tygodniu, Liczba godzin: 150
Część nr 10
Prowadzenie zajęć logopedycznych
5 grup - ilość uczniów w grupie 2-4,1h w tygodniu, Liczba godzin: 150
Część nr 11
Prowadzenie zajęć terapeutycznych
3 grupy- ilość uczniów w grupie 8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 90
Część nr 12
Udzielanie porad psychologiczno-pedagogicznych
100 grup- ilość uczniów w grupie 4-6,1h na grupę w ciągu całego projektu, 3-4h w tygodniu, Liczba godzin: 100
Część nr 13
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
2 grupy - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 60
Część nr 14
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 15
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 16
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 17
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 18
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 19
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 20
Prowadzenie zajęć językowych dla klas najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym, 1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 21
Prowadzenie zajęć językowych dla klas najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym, 1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 22
Prowadzenie zajęć językowych dla klas najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym, 1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 23
Prowadzenie zajęć językowych dla klas najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym, 1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 24
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne klas IV-VI
1 grupa- ilość uczniów w grupie 8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 25
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne klas IV-VI
1 grupa- ilość uczniów w grupie 8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 26
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne klas IV-VI
1 grupa- ilość uczniów w grupie 8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 27
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
4 grup - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu. Liczba godzin: 120
Część nr 28
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
4 grup - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 120
Część nr 29
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
4 grup - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 120
Część nr 30
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 31
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 32
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 33
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 34
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe
1 grupa - ilość uczniów w grupie 6,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 35
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe
1 grupa - ilość uczniów w grupie 6,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 36
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze
1 grupa - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 37
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze
1 grupa - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 38
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze
1 grupa - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 39
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia plastyczne uczniów z klas IV- VI
1 grupa - ilość uczniów w grupie 8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30
Część nr 40
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i umiejętności sportowe
2 grupy - ilość uczniów w grupie 6,1h w tygodniu, Liczba godzin: 60
Część nr 41
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i umiejętności sportowe
2 grupy - ilość uczniów w grupie 7-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 60

Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Polna 3 w Biłgoraju,

Część nr 42
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla uczniów klas I-III
2 grupy - 5-8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 55
Część nr 43
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla uczniów klas IV-VI
6 grup - 5-8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 55
Część nr 44
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej dla uczniów klas I-III
2 grupy - 6-8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 55
Część nr 45
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej dla uczniów klas IV-VI
2 grupy - 6-8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 55
Część nr 46
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami językowymi
2 grupy - 5 uczniów w grupie, Liczba godzin: 55
Część nr 47
Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim
1 grupa - 1 uczeń, Liczba godzin: 70
Część nr 48
Prowadzenie zajęć logopedycznych
5 grup - 3-4 uczniów w grupie, Liczba godzin: 91
Część nr 49
Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej
3 grupy - 4-5 uczniów w grupie, Liczba godzin: 105
Część nr 50
Prowadzenie zajęć terapeutycznych
2 grupy - 5 uczniów w grupie, Liczba godzin: 35
Część nr 51
Prowadzenie porad psychologiczno-pedagogicznych
40 grup - 96 uczniów, Liczba godzin: 70
Część nr 52
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności polonistyczne uczniów klas I-III
2 grupy - 4-8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 50
Część nr 53
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności polonistyczne uczniów klas IV-VI
3 grupy - 4-8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 50
Część nr 54
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności matematyczne uczniów klas I-III
1 grupa - 8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 50
Część nr 55
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności matematyczne uczniów klas IV-VI
2 grupy - 8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 50
Część nr 56
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności językowe
3 grupy - 8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 65
Część nr 57
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności przyrodnicze
3 grupy - po 7 uczniów w grupie, Liczba godzin: 105
Część nr 58
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności historyczne i regionalne
2 grupy - po 8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 105

Szkoła Podstawowa Nr 5 im. ks. Jana Twardowskiego, ul. Nadstawna 62a w Biłgoraju:

Część nr 59
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej
2 grupy po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 60
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy polonistycznej
1 grupa, ilość uczniów w grupie - 5, 1h tyg. Liczba godzin: 30
Część nr 61
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy polonistycznej
2 grupy po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 62
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy polonistycznej
1 grupa, ilość uczniów w grupie - 4, 1h tyg. Liczba godzin: 30
Część nr 63
Prowadzenie zajęć logopedycznych
1 grupa, ilość uczniów w grupie - 3, 1h tyg. Liczba godzin: 30
Część nr 64
Prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
1 grupa, ilość uczniów w grupie - 5, 2h tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 65
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy z j. angielskiego
2 grupy po 6-8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 66
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy z j. angielskiego
2 grupy po 6-8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 67
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy z j. angielskiego
2 grupy po 6-8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 68
Prowadzenie zajęć terapeutycznych
1 grupa, ilość uczniów w grupie - 7, 1h tyg. Liczba godzin: 30
Część nr 69
Udzielanie porad psychologiczno-pedagogicznych
24 grupy po 7-8 osób, 1 h na grupę, 1-2h tyg. Liczba godzin: 24
Część nr 70
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych 2 grupy po 29-30 uczniów, zajęcia prowadzone w zespole klasowym, 2h tyg. Liczba godzin: 120
Część nr 71
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych zajęcia prowadzone w zespole klasowym - 1 grupa, ilość uczniów w grupie 27, 2h tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 72
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych zajęcia prowadzone w zespole klasowym - 1 grupa, ilość uczniów w grupie 28, 2h tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 73
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
1 grupa, liczba uczniów w grupie - 8, 1h tyg. Liczba godzin: 30
Część nr 74
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne 2 grupy liczące po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 75
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne 1 grupa, ilość uczniów w grupie 8, 1h tyg. Liczba godzin: 30
Część nr 76
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne 1 grupa, ilość uczniów w grupie 6, 1h tyg. Liczba godzin: 30
Część nr 77
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze 4 grupy liczące po 3-5 osób, 1h co 2 tydzień dla grupy, Liczba godzin: 60
Część nr 78
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia informatyczne
1 grupa, liczba uczniów w grupie - 6, 1h tyg. Liczba godzin: 30
Część nr 79
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia informatyczne
1 grupa, liczba uczniów w grupie - 3, 1h tyg. Liczba godzin: 30
Część nr 80
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia plastyczne
2 grupy liczące po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 81
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia plastyczne
2 grupy liczące po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 82
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia plastyczne
2 grupy liczące po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 83
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia plastyczne
2 grupy liczące po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 30
Część nr 84
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia historyczne
1 grupa, ilość uczniów w grupie - 5, 1h tyg. Liczba godzin: 30
Część nr 85
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia sportowe
1 grupa, ilość uczniów w grupie - 8, 1h tyg. Liczba godzin: 30
Część nr 86
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe
3 grupy liczące po 7-8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 90
Część nr 87
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe
3 grupy liczące po 7-8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 90
Część nr 88
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe
2 grupy liczące po 7-8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 89
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe
2 grupy liczące po 7-8 uczniów, 1-2h tyg. Liczba godzin: 90

Miejski Zespół Szkół , ul. Sienkiewicza 6 w Biłgoraju:

Część nr 90
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji I-III SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 91
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -IV-VI SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 92
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -I-III G
Liczba godzin: 30
Część nr 93
Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia I-III SP
Liczba godzin: 30
Część nr 94
Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia I-III SP
Liczba godzin: 30
Część nr 95
Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia I-III SP
Liczba godzin: 30
Część nr 96
Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia I-III SP
Liczba godzin: 30
Część nr 97
Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia I-III SP
Liczba godzin: 30
Część nr 98
Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia IV-VI SP
Liczba godzin: 30
Część nr 99
Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia IV-VI SP
Liczba godzin: 30
Część nr 100
Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla uczniów niepełnosprawnych I-III SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 101
Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla uczniów niepełnosprawnych IV-VI SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 102
Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla uczniów niepełnosprawnych I-III G
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 103
Prowadzenie zajęć dla z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -I-III SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 104
Prowadzenie zajęć dla z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -IV-VI SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 105
Prowadzenie zajęć dla z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji- I-III G
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 106
Prowadzenie zajęć logopedycznych
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 107
Prowadzenie zajęć logopedycznych wspomagających komunikację alternatywną
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 108
Prowadzenie zajęć poradnictwa edukacyjno-zawodowego
10 grup, Liczba godzin: 10
Część nr 109
Udzielanie porad psychologiczno-pedagogicznych
35 grup, Liczba godzin: 35
Część nr 110
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -klasa III SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 111
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -klasa III SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 112
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -VI SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 113
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -VI SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 114
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -IIIG
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 115
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -IIIG
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 116
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -IIIG
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 117
Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych- VI SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 118
Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych- VI SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 119
Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych IIIG
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 120
Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych IIIG
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 121
Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych IIIG
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 122
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne I-III SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 123
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne IV-VI SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 124
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne I-III G
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 125
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania historyczne IV-VI SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 126
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania historyczne I-III G
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 127
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania przyrodnicze IV-VI
SP 1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 128
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania przyrodnicze I-III G
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 129
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania komputerowe IV-VI SP
1 grupa, Liczba godzin: 30
Część nr 130
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania komputerowe I-III G
1 grupa, Liczba godzin: 30

Gimnazjum Nr 1, im. Świętej Jadwigi Królowej ul. Tadeusza Kościuszki 41 w Biłgoraju

Część nr 131
Udzielanie porad psychologiczno-pedagogicznych
10 grup, liczba godzin: 30
Część nr 132
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych
3 grupy, liczba godzin: 90
Część nr 133
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych
3 grupy, liczba godzin: 90
Część nr 134
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych
4 grupy, liczba godzin: 120
Część nr 135
Prowadzenie zajęć językowych dla klas najwyższych
5 grup, liczba godzin: 150
Część nr 136
Prowadzenie zajęć językowych dla klas najwyższych
5 grup, liczba godzin: 150
Część nr 137
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe
1 grupa, liczba godzin: 30
Część nr 138
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe
1 grupa, liczba godzin: 30
Część nr 139
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze
1 grupa, liczba godzin: 30
Część nr 140
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze
1 grupa, liczba godzin: 30
Część nr 141
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze
1 grupa, liczba godzin: 30
Część nr 142
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia historyczne i regionalne
1 grupa, liczba godzin: 30
Część nr 143
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia historyczne i regionalne
1 grupa, liczba godzin: 30
Część nr 144
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia informatyczne
1 grupa , liczba godzin: 30


Gimnazjum nr 2 im. Stefana Batorego, ul. Nadstawna 62A w Biłgoraju

Część nr 145
Prowadzenie zajęć terapeutycznych
1 grupa 5-8 uczniów, Liczba godzin: 160
Część nr 146
Udzielanie porad psychologiczno-pedagogicznych
14 grup uczniów, Liczba godzin: 28
Część nr 147
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności informatyczne
1 grupa 3-8 uczniów, Liczba godzin: 30
Część nr 148
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności historyczne i regionalne
1 grupa 5-8 uczniów, Liczba godzin: 30
Część nr 149
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności historyczne i regionalne
1 grupa 5-8 uczniów, Liczba godzin: 30
Część nr 150
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności przyrodnicze
1 grupa- 6-8 uczniów, Liczba godzin: 30
Część nr 151
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności przyrodnicze
1 grupa- 5-8 uczniów, Liczba godzin: 30
Część nr 152
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności wokalne
1 grupa-5-8 uczniów, Liczba godzin: 30
Część nr 153
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności językowe
1 grupa-6- 8 uczniów, Liczba godzin: 30
Część nr 154
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności plastyczne
1 grupa 3-8 uczniów, Liczba godzin: 30
Część nr 155
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych
2 grupy po 30-32 osoby, Liczba godzin: 60
Część nr 156
Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych
2 grupy po 15uczniów, Liczba godzin: 60
Część nr 157
Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych
2 grupy po 15-16 uczniów, Liczba godzin: 60

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) przeprowadzenia zajęć stanowiących przedmiot zamówienia w sposób rzetelny,
w wymiarze i w terminach wynikających z harmonogramu ogólnego, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ,
b) zrealizowania przedmiotu zamówienia przez osoby, które będą posiadać co najmniej kwalifikacje (wykształcenie) i doświadczeniem szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SIWZ;
c) przed zawarciem umowy przygotowania ramowego programu zajęć, który będzie dostosowany do potrzeb uczestników zgodnie z założonymi celami poszczególnych części zamówienia określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca tworząc ramowy program powinien również uwzględnić przepisy prawa wymienione
w rozdziale IV pkt 10 niniejszej SIWZ, tematykę danych zajęć. Ostateczna wersja ramowego programu zajęć powinna być uzgodniona i zaakceptowana przez szkolnego koordynatora szkolnego i przez pracownika ds. nadzoru pedagogicznego poprzez złożenie podpisu na ramowym programie nauczania przez w/w osoby.
d) doboru metody, formy pracy oraz środków dydaktycznych adekwatnie do możliwości uczestników,
e) dbania o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji zajęć (odpowiedzialność materialna za mienie w sali dydaktycznej);
f) przestrzegania obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutu szkoły oraz zasady BHP i ppoż.
g) współpracy z kierownikiem projektu,
h) współpracy ze szkolnym koordynatorem, pracownikiem ds. nadzoru pedagogicznego w kwestii ustalania aktualnego harmonogramu realizacji zajęć, informowania o wszelkich zmianach i odstępstwach w ich prowadzeniu, informowania o frekwencji na prowadzonych zajęciach,
i) prowadzenia zajęć zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem; zmiany do harmonogramu będą wymagały wcześniejszej zgody kierownika projektu,
j) prowadzenia dokumentacji projektowej zgodnie z wymogami PO KL, w tym do sporządzania miesięcznych ewidencji godzin pracy,
k) wspomagać promocję i ewaluację projektu, w tym prawidłowe oznakowanie pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi wytycznymi,
l) przygotowania i przeprowadzenia na pierwszych i ostatnich zajęciach sprawdzianu wiedzy i umiejętności uczestników pozwalającego zweryfikować osiągnięte wskaźniki realizacji projektu
m) prowadzenia dokumentacji zgodnie z wymogami przepisów oświatowych,
w szczególności do prowadzenia dzienników zajęć wraz z potwierdzaniem frekwencji uczestników (listy obecności) i do bieżącego przekazywania pełnej dokumentacji szkolnemu koordynatorowi z danej szkoły po zakończeniu zajęć,
n) sprawowania opieki nad bezpieczeństwem uczestników podczas zajęć,
i przerw pomiędzy zajęciami,
o) aktualizowania danych niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy (np. adres, konto bankowe, oświadczenia, itp.)
p) brania udziału w spotkaniach organizowanych przez kierownika Projektu w związku z realizacją Projektu.
7. Wykonawca realizując przedmiotu zamówienie musi przestrzegać przepisów prawa,
w szczególności wynikających z:
1) ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r., Nr 256,
poz. 2572 z późn. zm.),
2) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r.
w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów
i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 83 poz. 562 z późn. zm.),
3) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół. (Dz. U. z 2012r. poz. 977 ),
4) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie dopuszczania do użytku w szkole programów wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczania do użytku szkolnego podręczników (Dz. U z 2012r. poz. 752).
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji i oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacji będzie dokonywał pracownik ds. nadzoru pedagogicznego. Wykonawca podda się także kontroli, w tym niezapowiedzianej, przez uprawnione organy nadzoru i kontroli.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 157

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Informacja na temat wadium:
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień - Zamawiający nie wyznacza więc szczegółowego warunku w tym zakresie.

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: osoby prowadzące zajęcia powinny posiadać:

Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała
Wyszyńskiego, ul. 3-go Maja 3 w Biłgoraju:


Część nr 1 - 3
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3lata
Część nr 4 - 6
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii angielskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii angielskiej. Staż pracy w szkole: min. 1 rok
Część nr 7 -8
Wykształcenie wyższe z pedagogiki terapeutycznej lub studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki. Staż pracy w szkole: min. 3lata
Część nr 9 - 10
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z logopedii lub minimum studia podyplomowe z terapii pedagogicznej z logopedią lub logopedii korekcyjnej lub neurologopedii lub logopedii lub pedagogiki terapeutycznej. Staż pracy w szkole: min. 3lata
Część nr 11 -12
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej lub pedagogiki terapeutycznej lub pedagogiki lub logopedii. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 13 - 15
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3lata
Część nr 16 - 19
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum licencjat z pedagogiki lub edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 20 - 23
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii angielskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii angielskiej. Staż pracy w szkole: min. 1 rok
Część nr 24 - 26
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii polskiej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 27 - 29
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 30 - 33
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum licencjat z pedagogiki lub edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 34 - 35
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii angielskiej lub studia podyplomowe z filologii angielskiej. Staż pracy w szkole: min. 1 rok
Część nr 36 - 38
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe z przyrody lub biologii lub chemii lub geografii lub fizyki. Staż pracy w szkole: min. 2 lata
Część nr 39
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z plastyki lub dodatkowe kwalifikacje do nauczania plastyki lub zajęć artystycznych. Staż pracy w szkole: min. 3lata
Część nr 40 - 41
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z wychowania fizycznego lub minimum studia podyplomowe z wychowania fizycznego. Staż pracy w szkole: min. 3 lata

Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Polna 3 w Biłgoraju:

Część nr 42 - 43
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii polskiej lub minimum licencjat z edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 44
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum licencjat z pedagogiki lub edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 45
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 46
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii angielskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii angielskiej. Staż pracy w szkole: min. 1 rok
Część nr 47
Wykształcenie wyższe z pedagogiki terapeutycznej. Staż pracy w szkole min. 3 lata
Część nr 48
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z logopedii lub minimum studia podyplomowe z terapii pedagogicznej z logopedią lub logopedii korekcyjnej lub neurologopedii lub logopedii lub pedagogiki terapeutycznej. Staż pracy w szkole: min. 3lata
Część nr 48
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum kurs kwalifikacyjny z gimnastyki korekcyjnej. Staż pracy w szkole min. 3 lata
Część nr 50 - 51
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej lub pedagogiki terapeutycznej lub pedagogiki lub logopedii. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 52
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii polskiej lub minimum licencjat z edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 53
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii polskiej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 54
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum licencjat z pedagogiki lub edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 55
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 56
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii angielskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii angielskiej. Staż pracy w szkole: min. 1 rok
Część nr 57
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe z przyrody lub biologii lub chemii lub geografii lub fizyki. Staż pracy w szkole: min. 2 lata
Część nr 58
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z historii. Staż pracy w szkole: min. 3 lata

Szkoła Podstawowa Nr 5 im. ks. Jana Twardowskiego, ul. Nadstawna 62A w Biłgoraju:

Część nr 59
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 60 - 61
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii polskiej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 62
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum licencjat z pedagogiki lub edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 63
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z logopedii lub minimum studia ,./podyplomowe z terapii pedagogicznej z logopedią lub logopedii korecyjnej lub neurologopedii lub logopedii lub pedagogiki terapeutycznej. Staż pracy w szkole: min. 3lata
Część nr 64
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub studia podyplomowe w zakresie pedagogiki korekcyjnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 65 - 67
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii angielskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii angielskiej. Staż pracy w szkole: min. 1 rok
Część nr 68 - 69
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej lub pedagogiki terapeutycznej lub pedagogiki lub logopedii. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 70
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3lata
Część nr 71 - 73
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum licencjat z pedagogiki lub edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 74 - 76
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii polskiej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 77
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe z przyrody lub biologii lub chemii lub geografii lub fizyki. Staż pracy w szkole: min. 2 lata
Część nr 78 - 79
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z informatyki lub minimum studia podyplomowe z informatyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata.
Część nr 80 - 82
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z plastyki lub dodatkowe kwalifikacje do nauczania plastyki lub zajęć artystycznych. lub minimum licencjat z pedagogiki lub edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 83
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z plastyki lub dodatkowe kwalifikacje do nauczania plastyki lub zajęć artystycznych. Staż pracy w szkole: min. 3lata
Część nr 84
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z historii. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 85
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z wychowania fizycznego lub minimum studia podyplomowe z wychowania fizycznego. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 86 -88
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii angielskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii angielskiej. Staż pracy w szkole: min. 1 rok
Część nr 89
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z języka niemieckiego. Staż pracy w szkole: min. 1 rok

Miejski Zespół Szkół, ul. Sienkiewicza 6 w Biłgoraju:


Część nr 90 - 91
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii polskiej lub minimum licencjat z edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 92
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii polskiej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata

Część nr 93 - 102
Wykształcenie wyższe z pedagogiki terapeutycznej lub minimum studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki. Staż pracy w szkole: min. 3lata
Część nr 103 - 105
Wykształcenie wyższe z terapii pedagogicznej lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z terapii pedagogicznej. Staż pracy w szkole: min. 3lata
Część nr 106
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z logopedii lub minimum studia podyplomowe z terapii pedagogicznej z logopedią lub logopedii korekcyjnej lub neurologopedii lub logopedii lub pedagogiki terapeutycznej. Staż pracy w szkole: min. 3lata
Część nr 107
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki lub logopedii korekcyjnej lub neurologopedii, praktyczny kurs wspomagających i alternatywnych metod porozumiewania się AAC. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 108
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 109
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej lub pedagogiki terapeutycznej lub pedagogiki lub logopedii. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 110 - 111
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum licencjat z pedagogiki lub edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 112
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 113
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 114- 116
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 117 - 121
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii angielskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii angielskiej. Staż pracy w szkole: min. 1 rok
Część nr 122

Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 123
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii polskiej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 124
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub studia podyplomowe z filologii polskiej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 125 - 126
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z historii. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 127
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe z przyrody lub biologii lub chemii lub geografii lub fizyki. Staż pracy w szkole: min. 2 lata
Część nr 128
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe z przyrody lub biologii lub chemii lub geografii lub fizyki. Staż pracy w szkole: min. 2 lata
Część nr 129 - 130
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z informatyki lub minimum studia podyplomowe z informatyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata.

Gimnazjum Nr 1, im. Świętej Jadwigi Królowej, ul. Tadeusza Kościuszki 41 w Biłgoraju:

Część nr 131
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej lub pedagogiki terapeutycznej lub pedagogiki lub logopedii. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 132 - 134
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 135 - 136
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii angielskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii angielskiej. Staż pracy w szkole: min. 1 rok
Część nr 137
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z języka niemieckiego. Staż pracy w szkole: min. 1 rok
Część nr 138
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z języka rosyjskiego. Staż pracy w szkole: min. 1 rok
Część nr 139 - 141
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe z przyrody lub biologii lub chemii lub geografii lub fizyki. Staż pracy w szkole: min. 2 lata
Część nr 142 - 143
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z historii. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 144
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z informatyki lub minimum studia podyplomowe z informatyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata.

Gimnazjum Nr 2, im. Stefana Batorego ,ul. Nadstawna 62A w Biłgoraju:

Część nr 145 - 146
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej lub pedagogiki terapeutycznej lub pedagogiki lub logopedii. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 147
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z informatyki lub minimum studia podyplomowe z informatyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata.
Część nr 148 - 149
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z historii. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 150 - 151
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe z przyrody lub biologii lub chemii lub geografii lub fizyki. Staż pracy w szkole: min. 2 lata
Część nr 152
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dodatkowo kwalifikacje do nauczania muzyki/ śpiewu. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 153
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii angielskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii angielskiej. Staż pracy w szkole: min. 1 rok
Część nr 154
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z plastyki lub dodatkowe kwalifikacje do nauczania plastyki lub zajęć artystycznych. Staż pracy w szkole: min. 3lata
Część nr 155
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 156 - 157
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii angielskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii angielskiej. Staż pracy w szkole: min. 1 rok


Warunek będzie oceniany na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ.

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: umbilgoraj.bip.lubelskie.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Miasta Biłgoraj, ul. Kościuszki 13, 23-400 Biłgoraj, pokój nr 30.

Data składania wniosków, ofert: 14/08/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Sekretariat Urzędu Miasta Biłgoraj, Plac Wolności 16, 23-400 Biłgoraj, pokój nr 13.

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitału Ludzkiego, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2.

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Podobne przetargi

169409 / 2013-08-26 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji opiekuna podczas trwania studenckich praktyk metodyczno-przedmiotowych dla studentów kierunku Edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/11-2013/WA)

8095 / 2013-01-14 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Filologii Romańskiej UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z j. francuskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS

187191 / 2013-09-16 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Filologii Polskiej UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka polskiego w SP w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/243-2013/WH)

320054 / 2011-10-05 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy Dorohusk - Dorohusk (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych dla szkół podstawowych na terenie Gminy Dorohusk

328820 / 2014-10-03 - Inny: powiatowa samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu systemowego pn: START realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

8788 / 2013-01-07 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Zakładu Lingwistyki Stosowanej UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z j. angielskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS

35175 / 2010-02-19 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi szkoleniowe do licencji pilota samolotowego liniowego ATPL(A) z przedmiotu Prawo lotnicze

415656 / 2009-12-02 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla studentów I roku

479154 / 2012-11-29 - Inny: Pomoc społeczna

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i realizacja -Warsztatów kulinarnych z elementami dekoracji stołu- w projekcie systemowym -Człowiek inwestycją społeczeństwo- współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Aktywności Lokalnej w zakresie aktywizacji środowiska lokalnego, podniesienia kompetencji społecznych i przeciwdziałania marginalizacji osób niepełnosprawnych z obszaru działania Filii Nr 3 MOPR w Lublinie przy ul. Mieszka 4 na 2012 rok -Usprawniamy codzienność-

56188 / 2014-02-18 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie szkoleń teoretycznych, modułowych w Organizacji Szkolenia Personelu Technicznego Part 147 z przedmiotu: Silnik gazowy turbinowy, Fizyka, Silnik tłokowy

327430 / 2014-10-02 - Inny: powiatowe samorzÄ…dowe jednostki organizacyjne

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II - Radzyń Podlaski (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro - Wybór nauczycieli prowadzących zajęcia dodatkowe w ramach projektu Nowoczesna edukacja zawodowa - gwarancją sukcesu

72418 / 2010-03-15 - Inny: Placówka oświatowa

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Michowie - Michów (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja pracy na stanowisku instruktora tańca prowadzącego zajęcia taneczne dla klas I-VI Szkoły Podstawowej, I-III Gimnazjum i I-III Liceum w ramach projektu Wioska w cieniu miasta - przełamujemy bariery i wyrównujemy szanse, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

63146 / 2012-03-01 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Filologii Polskiej (kierunek: Filologia Polska SUM) odbywajÄ…cymi praktyki w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS

256576 / 2012-07-17 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
sprawowanie opieki i nadzoru merytorycznego nad przebiegiem stażu stażysty studenta Pawła Cygana w zakładzie pracy w INFINITE Spółka z o.o. w Lublinie w ramach projektu _Kształcenie na Wydziale MFiI wobec wyzwań współczesnego rynku pracy_ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (znak sprawy WR/22-12/KMFI)

245989 / 2013-11-20 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka angielskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/607-2013/WH)

302284 / 2010-09-22 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie szkolenia personelu technicznego obsługi statków powietrznych Lotnictwa Straży Granicznej z przedmiotu Materiały i sprzęt.

11579 / 2013-01-21 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Germanistyki UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z j. niemieckiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS