Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

337034 / 2011-10-14 - Inny: powiatowa jednostka organizacyjna / Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ciechanowie (Ciechanów)

Na realizację zajęć w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

Opis zamówienia

Realizacja zajęć w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych


Część I.

Prowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć stymulujących dla uczniów z klas II szkół podstawowych z terenu powiatu ciechanowskiego w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych .

Termin realizacji - od czasu podpisania umowy do 30.06.2012 r.
Ilość godzin (dla jednego terapeuty): łącznie - 68 godzin , w tym:
- spotkanie dla rodziców (wstępne): 1 godzina
- diagnoza wstępna (4 dzieci)- 8 godzin
- współprowadzenie zajęć stymulujących z dziećmi: 50 godzin, w tym 20 godzin do realizacji do dnia 10 grudnia 2011r.
- diagnoza końcowa (4 dzieci) - 8 godzin
- spotkanie podsumowujące dla rodziców: 1godzina.
Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.

Do Wykonawców zamówienia publicznego należy :
1) Zorganizowanie i współprowadzenie zajęć stymulujących dla uczniów klas II szkoły podstawowej dla 8 osobowej grupy dzieci.
2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie
3) Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania wstępnego, informacyjnego
dla rodziców.
4) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji.
5) Opracowanie wspólnie z drugim terapeutą narzędzi do diagnozy rezultatów określonych w pkt. 10.
6) Przeprowadzenie indywidualnej wstępnej diagnozy 4 dzieci zakwalifikowanych
do udziału w zajęciach w oparciu o opracowane przez siebie narzędzia diagnostyczne pozwalające na ocenę wymaganych rezultatów opisanych w pkt. 10 (2 godziny na dziecko)
7) Współprowadzenie 25 zajęć po 2 godziny - przez każdego z terapeutów.
8) Przeprowadzenie diagnozy końcowej (oceny postępów) w oparciu o opracowane przez siebie narzędzia diagnostyczne pozwalające na ocenę wymaganych rezultatów opisanych w pkt. 10 - indywidualnej dla 4 dzieci (2 godziny na dziecko)
9) Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania podsumowującego dla rodziców
10) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt.
11) Osiągnięcie wymaganego rezultatu u minimum 50% dzieci objętych zajęciami polegającego na zwiększeniu sprawności funkcji percepcyjno- motorycznych, poprawie orientacji w schemacie ciała i w przestrzeni, poprawie zdolności operacyjnego rozumowania
12) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami
13) Bieżące prowadzenie Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci.
14) Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności.
15) Opracowanie programu pracy z grupą.
16) Dokonanie analizy porównawczej diagnoz początkowych i końcowych oraz przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż w ciągu 4 dni od zakończenia zajęć
17) Współpraca z kadrą projektu
18) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu
19) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
20) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć.
21) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć.

Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom:
1. Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia
z przygotowaniem pedagogicznym.
2. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi
3. Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę.
4. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć.

CZĘŚĆ II.

Zorganizowanie i przeprowadzenie przez doradcę zawodowego zajęć zakresu doradztwa zawodowego Moja przyszłość dla gimnazjalistów w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych .

Termin realizacji - od podpisania umowy do 30.05.2012 r.
Ilość godzin- łącznie 58 godzin, w tym:
- poprowadzenie 8 spotkań dla rodziców (po 1,5 godziny każde) - 12 godzin , w tym 3 spotkania w 2011r.
przeprowadzenie zajęć z młodzieżą na terenie gimnazjów powiatu ciechanowskiego: 46godzin , w tym 16 godzin w 2011r.

Realizacja zadania na terenie gimnazjów w powiecie ciechanowskim, w terminach i godzinach ustalonych z dyrektorami szkół.

Do Wykonawcy zamówienia publicznego - doradcy zawodowego należy:
1) Przeprowadzenie rozmów z dyrektorami szkół i ustalenie we współpracy
z dyrektorami harmonogramu realizacji zajęć.
2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie
3) Opracowanie programu zajęć dla młodzieży.
4) Zorganizowanie dla 8 grup rodziców spotkań informacyjnych.
5) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji.
6) Przeprowadzenie zajęć w 23 grupach uczniów i zapewnienie uczestnictwa 410 dzieci w zajęciach (w tym minimum 202 uczennic )
7) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez wzrost umiejętności poznania swoich predyspozycji zawodowych oraz umiejętności pomocnych przy wyborze szkoły
u 45 % objętych zadaniem, w tym u 45% dziewcząt i wykazanie ich w formie pisemnej.
8) Prowadzenie list obecności dla uczestników zajęć.
9) Każdorazowe zbieranie list obecności podpisanych przez gimnazjalistów - uczestniczących w zajęciach
10) Opracowanie ankiet dla uczestników zajęć pozwalających na określenie stopnia osiągnięcia rezultatów opisanych w pkt. 7.
11) Przeprowadzenie ankiet wśród uczestników pozwalających na ocenę stopnia osiągnięcia rezultatów określonych w pkt. 7.
12) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami.
13) Promowanie projektu w trakcie spotkań z rodzicami.
14) Opracowanie prezentacji multimedialnej wykorzystywanej w trakcie realizacji zajęć i przedłożenie do dokumentacji projektu spełniającej wymagania określone w pkt. 7 i 17.
15) Współpraca z kadrą projektu.
16) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu.
17) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
18) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć.
19) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć.

Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom:
1. Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia
z przygotowaniem pedagogicznym.
2. Posiadanie kwalifikacji w zakresie doradztwa zawodowego.
3. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi.
4. Minimum 2- letnie doświadczenie w zakresie doradztwa zawodowego.
5. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć.

CZĘŚĆ III.

Zorganizowanie i przeprowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć stymulujących gotowość szkolną dla dzieci z klas 0 z terenu powiatu ciechanowskiego w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych .

Termin realizacji - 01.01.2012 r. do 30.06.2012 r.
Ilość godzin dla jednego terapeuty- łącznie 29 godzin, w tym:
- zorganizowanie i współprowadzenie spotkania organizacyjnego dla rodziców: 1godzina
- poprowadzenie zajęć dla dzieci- 26 godzin
- zorganizowanie i współprowadzenie spotkania podsumowującego dla rodziców: 2 godziny
Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.

Do Wykonawców zamówienia publicznego należy :
1) Zorganizowanie i prowadzenie zajęć dla 8 osobowej grupy dzieci po 13 godzin zajęć w grupach 2- osobowych.
2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie Zorganizowanie spotkania wstępnego, informacyjnego dla rodziców.
3) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji.
4) Poprowadzenie spotkania końcowego dla rodziców.
5) Opracowanie we współpracy z drugim terapeutą narzędzi do diagnozy stopnia osiągnięcia rezultatów określonych w pkt. 8.
6) Zastosowanie co najmniej 2 razy (na początku i na końcu zajęć) opracowanych narzędzi do diagnozy stopnia osiągnięcia rezultatów opisanych w pkt. 8
7) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt.
8) Osiągnięcie wymaganego rezultatu poprzez wzrost umiejętności wykorzystywania umiejętności intelektualnych w życiu u 50% dzieci objętych zajęciami oraz poprawa relacji z dorosłymi i rozwój zainteresowań u 25 % dzieci objętych zadaniem
9) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami
10) Bieżące prowadzenie Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot.. postępów dzieci
11) Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności.
12) Opracowanie programu pracy z każdą 2- osobową grupą.
13) Dokonanie analizy porównawczej diagnoz /sprawdzianów początkowych i końcowych i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć.
14) Współpraca z kadrą projektu.
15) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu.
16) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
17) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć.
18) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć.

Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom:
1) Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia
z przygotowaniem pedagogicznym.
2) Uprawnienia do pracy z dziećmi młodszymi (studia podyplomowe, kursy - minimum łącznie 100 godzin).
3) Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi.
4) Minimum 2- letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.
5) Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć

CZĘŚĆ IV.

Zorganizowanie i przeprowadzenie przez terapeutę terapii logopedycznej dla 8-ga dzieci w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych .
Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2012 r.
Realizacja terapii logopedycznej przez 1 terapeutę w dwóch grupach:
1) I grupa - 4 dzieci - od podpisania umowy do 31.01.2012 roku,
2) II grupa - 4 dzieci - od 01.02.1012 do 30.06.2012 roku.
Ilość godzin w sumie dla 2 grup- 76 godzin, w tym:
- Dokonanie diagnozy wstępnej dzieci- 8 godzin
- Poprowadzenie zajęć z dziećmi- 60 godzin
- Dokonanie diagnozy końcowej- 8godzin.

Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.

Do Wykonawcy zamówienia publicznego należy:
1. Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć indywidualnych dla 4 dzieci od podpisania umowy do 31.01. 2012 roku i dla 4 dzieci od 01.02.2012 r. do 30.06. 2012 r..
2. Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie
3. Zajęcia indywidualne obejmują dla każdej z grup - 10 spotkań po 45 minut.
4. Opracowanie narzędzi do oceny- diagnozy umiejętności dziecka określonych w pkt. 8
5. Przeprowadzenie diagnozy końcowej i początkowej wśród dzieci w oparciu o opracowane narzędzia diagnozy i udokumentowanie tego faktu.
6. Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji
7. Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 2 dziewcząt.
8. Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez poprawę w realizacji korygowanych głosek i w zakresie percepcji słuchowej u 75% dzieci.
9. Bieżące prowadzenie Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci.
10. Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności.
11. Opracowanie programu pracy z każdym dzieckiem
12. Dokonanie analizy porównawczej diagnoz - sprawdzianów początkowych i końcowych, i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć.
13. Współpraca z kadrą projektu
14. Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu.
15. Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
16. Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć.
17. Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć.

Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom zamówienia publicznego:
1. Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia
z przygotowaniem pedagogicznym.
2. Studia podyplomowe w zakresie logopedii lub kurs kwalifikacyjny w zakresie logopedii szkolnej.
3. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi z wadami wymowy.
4. Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy logopedycznej dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę.
5. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć

CZĘŚĆ V.

Zorganizowanie i przeprowadzenie przez terapeutę zajęć usprawniających percepcję wzrokową dla 6 grup dzieci z klas O i z klas I szkół podstawowych z terenu powiatu ciechanowskiego w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych .


Termin realizacji zajęć - od daty podpisania umowy do 30.06.2012 r.

Ilość godzin: łącznie 174 godziny, w tym:
- dokonanie diagnozy wstępnej- 12 godzin
- przeprowadzenie zajęć z dziećmi- 150 godzin, w tym 54 godziny do realizacji do 10 grudnia 2011r.
- Dokonanie diagnozy końcowej- 12 godzin.

Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.


Do Wykonawcy zamówienia publicznego należy :
1. Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla 12 dzieci z klas O oraz klas I w grupach 2-osobowych 25 godzin zajęć (po 1godzinie z każdą dwuosobową grupą).
2. Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie
3. Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji.
4. Przeprowadzenie diagnozy wstępnej testem psychologicznym FROSTIG - 1 godzina na każde dziecko
5. Przeprowadzenie diagnozy końcowej testem psychologicznym FROSTIG - 1 godzina na każde dziecko.
6. Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 12 dzieci, w tym 4 dziewczęta.
7. Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez zwiększenie sprawności koordynacji wzrokowo- ruchowej oraz orientacji w stosunkach przestrzennych u 70 % objętych zajęciami i udokumentowanie tego faktu.
8. Bieżące prowadzenie Dziennika zajęć i odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci.
9. Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności.
10. Opracowanie programu pracy z każdą grupą.
11. Dokonanie analizy porównawczej diagnoz /sprawdzianów początkowych i końcowych/ i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć
12. Współpraca z kadrą projektu
13. Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu.
14. Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
15. Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć.
16. Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć.

Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcy zamówienia publicznego:
1.Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku psychologia z przygotowaniem pedagogicznym.
2. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi.
3. Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę.
4. Umiejętność stosowania testu FROSTIG
5. Znajomość programu Frostig- Horn usprawniającego percepcję wzrokową.
6. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 337034

Data publikacji: 2011-10-14

Nazwa:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ciechanowie

Ulica: ul. Wyzwolenia 10a

Numer domu: 10a

Miejscowość: Ciechanów

Kod pocztowy: 06-400

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 023 672 26 73

Numer faxu: 023 672 26 73

Regon: 00100578400000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna

Inny rodzaj zamawiającego: powiatowa jednostka organizacyjna

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Na realizację zajęć w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Realizacja zajęć w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych


Część I.

Prowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć stymulujących dla uczniów z klas II szkół podstawowych z terenu powiatu ciechanowskiego w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych .

Termin realizacji - od czasu podpisania umowy do 30.06.2012 r.
Ilość godzin (dla jednego terapeuty): łącznie - 68 godzin , w tym:
- spotkanie dla rodziców (wstępne): 1 godzina
- diagnoza wstępna (4 dzieci)- 8 godzin
- współprowadzenie zajęć stymulujących z dziećmi: 50 godzin, w tym 20 godzin do realizacji do dnia 10 grudnia 2011r.
- diagnoza końcowa (4 dzieci) - 8 godzin
- spotkanie podsumowujące dla rodziców: 1godzina.
Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.

Do Wykonawców zamówienia publicznego należy :
1) Zorganizowanie i współprowadzenie zajęć stymulujących dla uczniów klas II szkoły podstawowej dla 8 osobowej grupy dzieci.
2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie
3) Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania wstępnego, informacyjnego
dla rodziców.
4) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji.
5) Opracowanie wspólnie z drugim terapeutą narzędzi do diagnozy rezultatów określonych w pkt. 10.
6) Przeprowadzenie indywidualnej wstępnej diagnozy 4 dzieci zakwalifikowanych
do udziału w zajęciach w oparciu o opracowane przez siebie narzędzia diagnostyczne pozwalające na ocenę wymaganych rezultatów opisanych w pkt. 10 (2 godziny na dziecko)
7) Współprowadzenie 25 zajęć po 2 godziny - przez każdego z terapeutów.
8) Przeprowadzenie diagnozy końcowej (oceny postępów) w oparciu o opracowane przez siebie narzędzia diagnostyczne pozwalające na ocenę wymaganych rezultatów opisanych w pkt. 10 - indywidualnej dla 4 dzieci (2 godziny na dziecko)
9) Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania podsumowującego dla rodziców
10) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt.
11) Osiągnięcie wymaganego rezultatu u minimum 50% dzieci objętych zajęciami polegającego na zwiększeniu sprawności funkcji percepcyjno- motorycznych, poprawie orientacji w schemacie ciała i w przestrzeni, poprawie zdolności operacyjnego rozumowania
12) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami
13) Bieżące prowadzenie Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci.
14) Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności.
15) Opracowanie programu pracy z grupą.
16) Dokonanie analizy porównawczej diagnoz początkowych i końcowych oraz przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż w ciągu 4 dni od zakończenia zajęć
17) Współpraca z kadrą projektu
18) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu
19) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
20) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć.
21) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć.

Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom:
1. Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia
z przygotowaniem pedagogicznym.
2. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi
3. Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę.
4. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć.

CZĘŚĆ II.

Zorganizowanie i przeprowadzenie przez doradcę zawodowego zajęć zakresu doradztwa zawodowego Moja przyszłość dla gimnazjalistów w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych .

Termin realizacji - od podpisania umowy do 30.05.2012 r.
Ilość godzin- łącznie 58 godzin, w tym:
- poprowadzenie 8 spotkań dla rodziców (po 1,5 godziny każde) - 12 godzin , w tym 3 spotkania w 2011r.
przeprowadzenie zajęć z młodzieżą na terenie gimnazjów powiatu ciechanowskiego: 46godzin , w tym 16 godzin w 2011r.

Realizacja zadania na terenie gimnazjów w powiecie ciechanowskim, w terminach i godzinach ustalonych z dyrektorami szkół.

Do Wykonawcy zamówienia publicznego - doradcy zawodowego należy:
1) Przeprowadzenie rozmów z dyrektorami szkół i ustalenie we współpracy
z dyrektorami harmonogramu realizacji zajęć.
2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie
3) Opracowanie programu zajęć dla młodzieży.
4) Zorganizowanie dla 8 grup rodziców spotkań informacyjnych.
5) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji.
6) Przeprowadzenie zajęć w 23 grupach uczniów i zapewnienie uczestnictwa 410 dzieci w zajęciach (w tym minimum 202 uczennic )
7) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez wzrost umiejętności poznania swoich predyspozycji zawodowych oraz umiejętności pomocnych przy wyborze szkoły
u 45 % objętych zadaniem, w tym u 45% dziewcząt i wykazanie ich w formie pisemnej.
8) Prowadzenie list obecności dla uczestników zajęć.
9) Każdorazowe zbieranie list obecności podpisanych przez gimnazjalistów - uczestniczących w zajęciach
10) Opracowanie ankiet dla uczestników zajęć pozwalających na określenie stopnia osiągnięcia rezultatów opisanych w pkt. 7.
11) Przeprowadzenie ankiet wśród uczestników pozwalających na ocenę stopnia osiągnięcia rezultatów określonych w pkt. 7.
12) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami.
13) Promowanie projektu w trakcie spotkań z rodzicami.
14) Opracowanie prezentacji multimedialnej wykorzystywanej w trakcie realizacji zajęć i przedłożenie do dokumentacji projektu spełniającej wymagania określone w pkt. 7 i 17.
15) Współpraca z kadrą projektu.
16) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu.
17) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
18) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć.
19) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć.

Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom:
1. Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia
z przygotowaniem pedagogicznym.
2. Posiadanie kwalifikacji w zakresie doradztwa zawodowego.
3. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi.
4. Minimum 2- letnie doświadczenie w zakresie doradztwa zawodowego.
5. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć.

CZĘŚĆ III.

Zorganizowanie i przeprowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć stymulujących gotowość szkolną dla dzieci z klas 0 z terenu powiatu ciechanowskiego w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych .

Termin realizacji - 01.01.2012 r. do 30.06.2012 r.
Ilość godzin dla jednego terapeuty- łącznie 29 godzin, w tym:
- zorganizowanie i współprowadzenie spotkania organizacyjnego dla rodziców: 1godzina
- poprowadzenie zajęć dla dzieci- 26 godzin
- zorganizowanie i współprowadzenie spotkania podsumowującego dla rodziców: 2 godziny
Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.

Do Wykonawców zamówienia publicznego należy :
1) Zorganizowanie i prowadzenie zajęć dla 8 osobowej grupy dzieci po 13 godzin zajęć w grupach 2- osobowych.
2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie Zorganizowanie spotkania wstępnego, informacyjnego dla rodziców.
3) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji.
4) Poprowadzenie spotkania końcowego dla rodziców.
5) Opracowanie we współpracy z drugim terapeutą narzędzi do diagnozy stopnia osiągnięcia rezultatów określonych w pkt. 8.
6) Zastosowanie co najmniej 2 razy (na początku i na końcu zajęć) opracowanych narzędzi do diagnozy stopnia osiągnięcia rezultatów opisanych w pkt. 8
7) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt.
8) Osiągnięcie wymaganego rezultatu poprzez wzrost umiejętności wykorzystywania umiejętności intelektualnych w życiu u 50% dzieci objętych zajęciami oraz poprawa relacji z dorosłymi i rozwój zainteresowań u 25 % dzieci objętych zadaniem
9) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami
10) Bieżące prowadzenie Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot.. postępów dzieci
11) Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności.
12) Opracowanie programu pracy z każdą 2- osobową grupą.
13) Dokonanie analizy porównawczej diagnoz /sprawdzianów początkowych i końcowych i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć.
14) Współpraca z kadrą projektu.
15) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu.
16) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
17) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć.
18) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć.

Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom:
1) Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia
z przygotowaniem pedagogicznym.
2) Uprawnienia do pracy z dziećmi młodszymi (studia podyplomowe, kursy - minimum łącznie 100 godzin).
3) Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi.
4) Minimum 2- letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.
5) Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć

CZĘŚĆ IV.

Zorganizowanie i przeprowadzenie przez terapeutę terapii logopedycznej dla 8-ga dzieci w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych .
Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2012 r.
Realizacja terapii logopedycznej przez 1 terapeutę w dwóch grupach:
1) I grupa - 4 dzieci - od podpisania umowy do 31.01.2012 roku,
2) II grupa - 4 dzieci - od 01.02.1012 do 30.06.2012 roku.
Ilość godzin w sumie dla 2 grup- 76 godzin, w tym:
- Dokonanie diagnozy wstępnej dzieci- 8 godzin
- Poprowadzenie zajęć z dziećmi- 60 godzin
- Dokonanie diagnozy końcowej- 8godzin.

Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.

Do Wykonawcy zamówienia publicznego należy:
1. Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć indywidualnych dla 4 dzieci od podpisania umowy do 31.01. 2012 roku i dla 4 dzieci od 01.02.2012 r. do 30.06. 2012 r..
2. Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie
3. Zajęcia indywidualne obejmują dla każdej z grup - 10 spotkań po 45 minut.
4. Opracowanie narzędzi do oceny- diagnozy umiejętności dziecka określonych w pkt. 8
5. Przeprowadzenie diagnozy końcowej i początkowej wśród dzieci w oparciu o opracowane narzędzia diagnozy i udokumentowanie tego faktu.
6. Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji
7. Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 2 dziewcząt.
8. Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez poprawę w realizacji korygowanych głosek i w zakresie percepcji słuchowej u 75% dzieci.
9. Bieżące prowadzenie Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci.
10. Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności.
11. Opracowanie programu pracy z każdym dzieckiem
12. Dokonanie analizy porównawczej diagnoz - sprawdzianów początkowych i końcowych, i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć.
13. Współpraca z kadrą projektu
14. Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu.
15. Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
16. Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć.
17. Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć.

Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom zamówienia publicznego:
1. Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia
z przygotowaniem pedagogicznym.
2. Studia podyplomowe w zakresie logopedii lub kurs kwalifikacyjny w zakresie logopedii szkolnej.
3. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi z wadami wymowy.
4. Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy logopedycznej dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę.
5. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć

CZĘŚĆ V.

Zorganizowanie i przeprowadzenie przez terapeutę zajęć usprawniających percepcję wzrokową dla 6 grup dzieci z klas O i z klas I szkół podstawowych z terenu powiatu ciechanowskiego w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych .


Termin realizacji zajęć - od daty podpisania umowy do 30.06.2012 r.

Ilość godzin: łącznie 174 godziny, w tym:
- dokonanie diagnozy wstępnej- 12 godzin
- przeprowadzenie zajęć z dziećmi- 150 godzin, w tym 54 godziny do realizacji do 10 grudnia 2011r.
- Dokonanie diagnozy końcowej- 12 godzin.

Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.


Do Wykonawcy zamówienia publicznego należy :
1. Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla 12 dzieci z klas O oraz klas I w grupach 2-osobowych 25 godzin zajęć (po 1godzinie z każdą dwuosobową grupą).
2. Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie
3. Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji.
4. Przeprowadzenie diagnozy wstępnej testem psychologicznym FROSTIG - 1 godzina na każde dziecko
5. Przeprowadzenie diagnozy końcowej testem psychologicznym FROSTIG - 1 godzina na każde dziecko.
6. Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 12 dzieci, w tym 4 dziewczęta.
7. Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez zwiększenie sprawności koordynacji wzrokowo- ruchowej oraz orientacji w stosunkach przestrzennych u 70 % objętych zajęciami i udokumentowanie tego faktu.
8. Bieżące prowadzenie Dziennika zajęć i odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci.
9. Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności.
10. Opracowanie programu pracy z każdą grupą.
11. Dokonanie analizy porównawczej diagnoz /sprawdzianów początkowych i końcowych/ i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć
12. Współpraca z kadrą projektu
13. Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu.
14. Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
15. Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć.
16. Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć.

Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcy zamówienia publicznego:
1.Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku psychologia z przygotowaniem pedagogicznym.
2. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi.
3. Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę.
4. Umiejętność stosowania testu FROSTIG
5. Znajomość programu Frostig- Horn usprawniającego percepcję wzrokową.
6. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć.

Kody CPV:
804100001 (Różne usługi szkolne)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 5

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2012

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Zaliczka: Nie

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełnienia warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełnienia warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia.

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie nr 7: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 6: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Nie

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia: jak w pkt I.1)

Data składania wniosków, ofert: 24/10/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ciechanowie, 06-400 Ciechanów, ul. Wyzwolenia 10 A-Sekretariat, pokój nr 201, II piętro

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych .

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
Współprowadzenie zajęć stymulujących dla uczniów klas II szkół podstawowych z terenu powiatu ciechanowskiego

Opis:
Prowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć stymulujących dla uczniów z klas II szkół podstawowych z terenu powiatu ciechanowskiego w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych .

Termin realizacji - od czasu podpisania umowy do 30.06.2012 r.
Ilość godzin (dla jednego terapeuty): łącznie - 68 godzin , w tym:
- spotkanie dla rodziców (wstępne): 1 godzina
- diagnoza wstępna (4 dzieci)= 8 godzin
- współprowadzenie zajęć stymulujących z dziećmi: 50 godzin, w tym 20 godzin do realizacji do dnia 10 grudnia 2011r.
- diagnoza końcowa (4 dzieci) - 8 godzin
- spotkanie podsumowujące dla rodziców: 1godzina.
Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.

Do Wykonawców zamówienia publicznego należy :
1) Zorganizowanie i współprowadzenie zajęć stymulujących dla uczniów klas II szkoły podstawowej dla 8 osobowej grupy dzieci.
2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie
3) Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania wstępnego, informacyjnego
dla rodziców.
4) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji.
5) Opracowanie wspólnie z drugim terapeutą narzędzi do diagnozy rezultatów określonych w pkt. 10.
6) Przeprowadzenie indywidualnej wstępnej diagnozy 4 dzieci zakwalifikowanych
do udziału w zajęciach w oparciu o opracowane przez siebie narzędzia diagnostyczne pozwalające na ocenę wymaganych rezultatów opisanych w pkt. 10 (2 godziny na dziecko)
7) Współprowadzenie 25 zajęć po 2 godziny - przez każdego z terapeutów.
8) Przeprowadzenie diagnozy końcowej (oceny postępów) w oparciu o opracowane przez siebie narzędzia diagnostyczne pozwalające na ocenę wymaganych rezultatów opisanych w pkt. 10 - indywidualnej dla 4 dzieci (2 godziny na dziecko)
9) Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania podsumowującego dla rodziców
10) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt.
11) Osiągnięcie wymaganego rezultatu u minimum 50% dzieci objętych zajęciami polegającego na zwiększeniu sprawności funkcji percepcyjno- motorycznych, poprawie orientacji w schemacie ciała i w przestrzeni, poprawie zdolności operacyjnego rozumowania
12) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami
13) Bieżące prowadzenie Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci.
14) Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności.
15) Opracowanie programu pracy z grupą.
16) Dokonanie analizy porównawczej diagnoz początkowych i końcowych oraz przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż w ciągu 4 dni od zakończenia zajęć
17) Współpraca z kadrą projektu
18) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu
19) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
20) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć.
21) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć.

Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom:
1. Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia
z przygotowaniem pedagogicznym.
2. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi
3. Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę.
4. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć.

Kody CPV:
804100001 (Różne usługi szkolne)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2012

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
Zorganizowania i prowadzenia zajęć z zakresu doradztwa zawodowego Moja przyszłość dla gimnazjalistów

Opis:
Zorganizowanie i przeprowadzenie przez doradcę zawodowego zajęć zakresu doradztwa zawodowego Moja przyszłość dla gimnazjalistów w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych .

Termin realizacji - od podpisania umowy do 30.05.2012 r.
Ilość godzin- łącznie 58 godzin, w tym:
- poprowadzenie 8 spotkań dla rodziców (po 1,5 godziny każde) = 12 godzin , w tym 3 spotkania w 2011r.
przeprowadzenie zajęć z młodzieżą na terenie gimnazjów powiatu ciechanowskiego: 46godzin , w tym 16 godzin w 2011r.

Realizacja zadania na terenie gimnazjów w powiecie ciechanowskim, w terminach i godzinach ustalonych z dyrektorami szkół.

Do Wykonawcy zamówienia publicznego - doradcy zawodowego należy:
1) Przeprowadzenie rozmów z dyrektorami szkół i ustalenie we współpracy
z dyrektorami harmonogramu realizacji zajęć.
2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie
3) Opracowanie programu zajęć dla młodzieży.
4) Zorganizowanie dla 8 grup rodziców spotkań informacyjnych.
5) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji.
6) Przeprowadzenie zajęć w 23 grupach uczniów i zapewnienie uczestnictwa 410 dzieci w zajęciach (w tym minimum 202 uczennic )
7) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez wzrost umiejętności poznania swoich predyspozycji zawodowych oraz umiejętności pomocnych przy wyborze szkoły
u 45 % objętych zadaniem, w tym u 45% dziewcząt i wykazanie ich w formie pisemnej.
8) Prowadzenie list obecności dla uczestników zajęć.
9) Każdorazowe zbieranie list obecności podpisanych przez gimnazjalistów - uczestniczących w zajęciach
10) Opracowanie ankiet dla uczestników zajęć pozwalających na określenie stopnia osiągnięcia rezultatów opisanych w pkt. 7.
11) Przeprowadzenie ankiet wśród uczestników pozwalających na ocenę stopnia osiągnięcia rezultatów określonych w pkt. 7.
12) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami.
13) Promowanie projektu w trakcie spotkań z rodzicami.
14) Opracowanie prezentacji multimedialnej wykorzystywanej w trakcie realizacji zajęć i przedłożenie do dokumentacji projektu spełniającej wymagania określone w pkt. 7 i 17.
15) Współpraca z kadrą projektu.
16) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu.
17) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
18) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć.
19) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć.

Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom:
1. Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia
z przygotowaniem pedagogicznym.
2. Posiadanie kwalifikacji w zakresie doradztwa zawodowego.
3. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi.
4. Minimum 2- letnie doświadczenie w zakresie doradztwa zawodowego.
5. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć.

Kody CPV:
804100001 (Różne usługi szkolne)

Czas: D

Data zakończenia: 30/05/2012

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 3

Nazwa:
Zorganizowanie i prowadzenie zajęć stymulujących gotowość szkolną dla dzieci z klas O z terenu powiatu ciechanowskiego

Opis:
Zorganizowanie i przeprowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć stymulujących gotowość szkolną dla dzieci z klas 0 z terenu powiatu ciechanowskiego w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych .

Termin realizacji - 01.01.2012 r. do 30.06.2012 r.
Ilość godzin dla jednego terapeuty- łącznie 29 godzin, w tym:
- zorganizowanie i współprowadzenie spotkania organizacyjnego dla rodziców: 1godzina
- poprowadzenie zajęć dla dzieci- 26 godzin
- zorganizowanie i współprowadzenie spotkania podsumowującego dla rodziców: 2 godziny
Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.

Do Wykonawców zamówienia publicznego należy :
1) Zorganizowanie i prowadzenie zajęć dla 8 osobowej grupy dzieci po 13 godzin zajęć w grupach 2- osobowych.
2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie Zorganizowanie spotkania wstępnego, informacyjnego dla rodziców.
3) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji.
4) Poprowadzenie spotkania końcowego dla rodziców.
5) Opracowanie we współpracy z drugim terapeutą narzędzi do diagnozy stopnia osiągnięcia rezultatów określonych w pkt. 8.
6) Zastosowanie co najmniej 2 razy (na początku i na końcu zajęć) opracowanych narzędzi do diagnozy stopnia osiągnięcia rezultatów opisanych w pkt. 8
7) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt.
8) Osiągnięcie wymaganego rezultatu poprzez wzrost umiejętności wykorzystywania umiejętności intelektualnych w życiu u 50% dzieci objętych zajęciami oraz poprawa relacji z dorosłymi i rozwój zainteresowań u 25 % dzieci objętych zadaniem
9) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami
10) Bieżące prowadzenie Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot.. postępów dzieci
11) Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności.
12) Opracowanie programu pracy z każdą 2- osobową grupą.
13) Dokonanie analizy porównawczej diagnoz /sprawdzianów początkowych i końcowych i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć.
14) Współpraca z kadrą projektu.
15) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu.
16) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
17) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć.
18) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć.

Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom:
1) Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia
z przygotowaniem pedagogicznym.
2) Uprawnienia do pracy z dziećmi młodszymi (studia podyplomowe, kursy - minimum łącznie 100 godzin).
3) Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi.
4) Minimum 2- letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.
5) Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć

Kody CPV:
804100001 (Różne usługi szkolne)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2012

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
Zorganizowanie i prowadzenie terapii logopedycznej

Opis:
Zorganizowanie i przeprowadzenie przez terapeutę terapii logopedycznej dla 8-ga dzieci w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych .
Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2012 r.
Realizacja terapii logopedycznej przez 1 terapeutę w dwóch grupach:
1) I grupa - 4 dzieci - od podpisania umowy do 31.01.2012 roku,
2) II grupa - 4 dzieci - od 01.02.1012 do 30.06.2012 roku.
Ilość godzin w sumie dla 2 grup- 76 godzin, w tym:
- Dokonanie diagnozy wstępnej dzieci- 8godzin
- Poprowadzenie zajęć z dziećmi- 60 godzin
- Dokonanie diagnozy końcowej- 8godzin.

Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.

Do Wykonawcy zamówienia publicznego należy:
1. Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć indywidualnych dla 4 dzieci od podpisania umowy do 31.01. 2012 roku i dla 4 dzieci od 01.02.2012 r. do 30.06. 2012 r..
2. Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie
3. Zajęcia indywidualne obejmują dla każdej z grup - 10 spotkań po 45 minut.
4. Opracowanie narzędzi do oceny/ diagnozy umiejętności dziecka określonych w pkt. 8
5. Przeprowadzenie diagnozy końcowej i początkowej wśród dzieci w oparciu o opracowane narzędzia diagnozy i udokumentowanie tego faktu.
6. Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji
7. Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 2 dziewcząt.
8. Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez poprawę w realizacji korygowanych głosek i w zakresie percepcji słuchowej u 75% dzieci.
9. Bieżące prowadzenie Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci.
10. Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności.
11. Opracowanie programu pracy z każdym dzieckiem
12. Dokonanie analizy porównawczej diagnoz /sprawdzianów początkowych i końcowych/ i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć.
13. Współpraca z kadrą projektu
14. Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu.
15. Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
16. Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć.
17. Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć.

Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom zamówienia publicznego:
a. Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia
z przygotowaniem pedagogicznym.
b. Studia podyplomowe w zakresie logopedii lub kurs kwalifikacyjny w zakresie logopedii szkolnej.
c. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi z wadami wymowy.
d. Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy logopedycznej dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę.
e. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć

Kody CPV:
804100001 (Różne usługi szkolne)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2012

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 5

Nazwa:
Zorganizowanie i prowadzenie zajęć usprawniających percepcję wzrokową dla dzieci z klas O i I szkół podstawowych z terenu powiatu ciechanowskiego

Opis:
Zorganizowanie i przeprowadzenie przez terapeutę zajęć usprawniających percepcję wzrokową dla 6 grup dzieci z klas O i z klas I szkół podstawowych z terenu powiatu ciechanowskiego w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych .


Termin realizacji zajęć - od daty podpisania umowy do 30.06.2012 r.

Ilość godzin: łącznie 174 godziny, w tym:
- dokonanie diagnozy wstępnej- 12 godzin
- przeprowadzenie zajęć z dziećmi- 150 godzin, w tym 54 godziny do realizacji do 10 grudnia 2011r.
- Dokonanie diagnozy końcowej- 12 godzin.

Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.


Do Wykonawcy zamówienia publicznego należy :
1. Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla 12 dzieci z klas O oraz klas I w grupach 2-osobowych 25 godzin zajęć (po 1godzinie z każdą dwuosobową grupą).
2. Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie
3. Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji.
4. Przeprowadzenie diagnozy wstępnej testem psychologicznym FROSTIG - 1 godzina na każde dziecko
5. Przeprowadzenie diagnozy końcowej testem psychologicznym FROSTIG - 1 godzina na każde dziecko.
6. Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 12 dzieci, w tym 4 dziewczęta.
7. Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez zwiększenie sprawności koordynacji wzrokowo- ruchowej oraz orientacji w stosunkach przestrzennych u 70 % objętych zajęciami i udokumentowanie tego faktu.
8. Bieżące prowadzenie Dziennika zajęć i odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci.
9. Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności.
10. Opracowanie programu pracy z każdą grupą.
11. Dokonanie analizy porównawczej diagnoz /sprawdzianów początkowych i końcowych/ i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć
12. Współpraca z kadrą projektu
13. Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu.
14. Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
15. Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć.
16. Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć.

Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcy zamówienia publicznego:
1.Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku psychologia
z przygotowaniem pedagogicznym.
2. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi.
3. Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę.
4. Umiejętność stosowania testu FROSTIG
5. Znajomość programu Frostig- Horn usprawniającego percepcję wzrokową.
6. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć.

Kody CPV:
804100001 (Różne usługi szkolne)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2012

Kod kryterium cenowe: A

Podobne przetargi

407874 / 2011-12-01 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 804100001 (Różne usługi szkolne)
Opracowanie merytoryczne tematyki i zasad przebiegu II edycji Konkursu Polonistycznego i zasad przebiegu III etapu Olimpiady Polonistycznej dla dzieci i młodzieży polskiej mieszkającej za granicą oraz organizacja II edycji Konkursu Polonistycznego wraz z III etapem Olimpiady Polonistycznej dla dzieci i młodzieży polskiej mieszkającej za granicą.

435746 / 2011-12-22 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 804100001 (Różne usługi szkolne)
Opracowanie programów podnoszących kompetencje maturalne uczniów w ramach projektu Otwarta szkoła - system wsparcia uczniów migrujących.

215825 / 2012-10-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Zawodowych nr 2 im. Powstańców Warszawy - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 804100001 (Różne usługi szkolne)
Przeprowadzenie szkolenie obejmującego kurs prawa jazdy kat. C dla 60 uczestników projektu Edukacja w naszej szkole szansą na zdobycie ciekawego zawodu i dodatkowych kwalifikacji,uczniów Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 im. Powstańców Warszawy w Mińsku Mazowieckim

3643 / 2015-01-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Zawodowych nr 2 im. Powstańców Warszawy - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 804100001 (Różne usługi szkolne)
Przeprowadzenie szkolenia obejmującego kurs prawa jazdy kat. B dla 40 uczestników projektu Nowoczesna szkoła drogą do sukcesu uczniów Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 im. Powstańców Warszawy w Mińsku Mazowieckim

16615 / 2013-01-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Zawodowych nr 2 im. Powstańców Warszawy - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 804100001 (Różne usługi szkolne)
Przeprowadzenie szkolenia obejmującego kurs prawa jazdy kat. B dla 40 uczestników projektu Edukacja w naszej szkole szansą na zdobycie ciekawego zawodu i dodatkowych kwalifikacji uczniów Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 im. Powstańców Warszawy w Mińsku Mazowieckim

128215 / 2010-05-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Zawodowych nr 2 im. Powstańców Warszawy - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 804100001 (Różne usługi szkolne)
Przeprowadzenie szkolenie obejmującego kurs prawa jazdy kat. C dla 40 uczestników projektu Edukacja w naszej szkole szansą na zdobycie ciekawego zawodu i dodatkowych kwalifikacji, uczniów Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 im. Powstańców Warszawy w Mińsku Mazowieckim.

337022 / 2011-10-14 - Inny: powiatowa jednostka organizacyjna

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ciechanowie - Ciechanów (mazowieckie)
CPV: 804100001 (Różne usługi szkolne)
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla dzieci nadpobudliwych przez 1 terapeutę, 2 socjoterapeutów, 1 terapeutę metodą EEG Biofeedback w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - POKL. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dos

368766 / 2011-11-08 - Inny: powiatowa jednostka organizacyjna

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ciechanowie - Ciechanów (mazowieckie)
CPV: 804100001 (Różne usługi szkolne)
Na realizację zajęć w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

368692 / 2011-11-07 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 804100001 (Różne usługi szkolne)
Opracowanie merytoryczne tematyki i zasad przebiegu II edycji Konkursu Polonistycznego i zasad przebiegu III etapu Olimpiady Polonistycznej dla dzieci i młodzieży polskiej mieszkającej za granicą oraz organizacja II edycji Konkursu Polonistycznego wraz z III etapem Olimpiady Polonistycznej dla dzieci i młodzieży polskiej mieszkającej za granicą.

133718 / 2012-04-26 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 804100001 (Różne usługi szkolne)
Opracowanie programów podnoszących kompetencje maturalne uczniów w ramach projektu Otwarta szkoła - system wsparcia uczniów migrujących.

325512 / 2011-10-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Goszczyn - Goszczyn (mazowieckie)
CPV: 804100001 (Różne usługi szkolne)
Przeprowadzenie szkoleń na potrzeby realizacji projektu pt. Zadbajmy o to co najcenniejsze edukację naszych dzieci dofinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

172003 / 2012-08-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Zawodowych nr 2 im. Powstańców Warszawy - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 804100001 (Różne usługi szkolne)
Przeprowadzenie kursu CAD (Solid Edge ST) dla 15 uczestników projektu Moja szkoła inwestuje w moją przyszłość uczniów Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 im. Powstańców Warszawy w Mińsku Mazowieckim

7881 / 2013-01-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Zawodowych nr 2 im. Powstańców Warszawy - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 804100001 (Różne usługi szkolne)
Przeprowadzenie szkolenie obejmującego kurs prawa jazdy kat. B dla 40 uczestników projektu Edukacja w naszej szkole szansą na zdobycie ciekawego zawodu i dodatkowych kwalifikacji, uczniów Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 im. Powstańców Warszawy w Mińsku Mazowieckim

215487 / 2012-10-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Zawodowych nr 2 im. Powstańców Warszawy - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 804100001 (Różne usługi szkolne)
Przeprowadzenie szkolenia obejmującego kurs prawa jazdy kat. B dla 40 uczestników projektu Edukacja w naszej szkole szansą na zdobycie ciekawego zawodu i dodatkowych kwalifikacji, uczniów Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 im. Powstańców Warszawy w Mińsku Mazowieckim

95714 / 2012-03-27 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 804100001 (Różne usługi szkolne)
Opracowanie programów podnoszących kompetencje maturalne uczniów w ramach projektu Otwarta szkoła - system wsparcia uczniów migrujących.

26650 / 2012-01-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Zawodowych nr 2 im. Powstańców Warszawy - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 804100001 (Różne usługi szkolne)
Przeprowadzenie szkolenie obejmującego kurs prawa jazdy kat. C dla 80 uczestników projektu Edukacja w naszej szkole szansą na zdobycie ciekawego zawodu i dodatkowych kwalifikacji, uczniów Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 im. Powstańców Warszawy w Mińsku Mazowieckim

407878 / 2011-12-01 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 804100001 (Różne usługi szkolne)
Opracowanie programów podnoszących kompetencje maturalne uczniów w ramach projektu Otwarta szkoła - system wsparcia uczniów migrujących.

257782 / 2013-07-03 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 804100001 (Różne usługi szkolne)
Opracowanie merytoryczne tematyki i zasad przebiegu Konkursu Historycznego i Konkursu Polonistycznego dla dzieci i młodzieży polskiej mieszkającej za granicą

41679 / 2013-03-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Zawodowych nr 2 im. Powstańców Warszawy - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 804100001 (Różne usługi szkolne)
Przeprowadzenie kursu CAD (Solid Edge ST) dla 12 uczestników projektu Moja szkoła inwestuje w moją przyszłość uczniów Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 im. Powstańców Warszawy w Mińsku Mazowieckim