Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

247463 / 2014-11-28 - Inny: miejska jednostka organizacyjna - szkoła / Gimnazjum Nr 9 (Bytom)

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego przeprowadzenia przez eksperta zewnętrznego cyklu warsztatów szkoleniowych i konsultacji grupowych dla nauczycieli bytomskich szkół
w obszarze tematycznym Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół
i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu

Opis zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa przeprowadzenia warsztatów szkoleniowych i konsultacji grupowych dla nauczycieli bytomskich przedszkoli w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy cywilnoprawnej od momentu podpisania umowy do 20.06.2015 r. wedle modułów tematycznych podanych poniżej:
1.Gimnazjum nr 14, Motywowanie uczniów do efektywnego uczenia się: techniki uczenia się, techniki szybkiego czytania, czytanie ze zrozumieniem, sposoby rozpoznawania potrzeb wychowanków, uczeń aktywnym uczestnikiem procesu uczenia się; warsztat 5h - środa 21 styczeń 2014 godzina 14.30; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 2. Szkoła Podstawowa nr 37, Nowoczesne techniki uczenia się: inteligencje wielorakie H. Gardnera a techniki uczenia się; podstawy neurodydaktyki; Zasady stosowania metod efektywnego uczenia się; Metody efektywnego uczenia się dostosowane do materiału szkolnego - warsztat 5h - grudzień 2014/styczeń 2015 godz. 15.00; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 3. Szkoła Podstawowa nr 37; Metody aktywizujące i motywujące do nauki: zasady skutecznego uczenia; coaching jako forma aktywizująca i motywująca uczniów; Metody aktywizujące; Praktyczne ćwiczenia pobudzające kreatywność uczniów; Praca z grupą - zasady; warsztat 5h - 07.01.2015 godz. 15.00, konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 4. Szkoła Podstawowa nr 37, Praktyczne wprowadzanie nowych technik i metod efektywnego uczenia się: Zastosowanie technik pamięciowych na materiale szkolnym- ćwiczenia; Praca z tekstem z wykorzystaniem metod efektywnej nauki; Teoria szybkiego czytania; Strategie czytania; Lodołamacze i przerywniki w pracy z uczniami- warsztat 5h - 16.02.2015 godz. 15.00; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 5. Szkoła Podstawowa nr 37, Trening czytania dla nauczycieli: Teoria szybkiego czytania; Trening szybkiego czytania z podziałem na etapy; Ćwiczenia rozwijające umiejętności szybkiego czytania i rozumienia treści; Strategie czytania i pracy z tekstem - warsztat 5h - 25.03.2015 godz.13.30; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 6. Szkoła Podstawowa nr 32, Trening czytania dla nauczycieli: Teoria szybkiego czytania; Trening szybkiego czytania z podziałem na etapy; Ćwiczenia rozwijające umiejętności szybkiego czytania i rozumienia treści; Strategie czytania i pracy z tekstem - warsztat 5h - 21.05.2015 - godz. 14.00; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 7. Szkoła Podstawowa nr 32, Nowoczesne techniki uczenia się, wspomagające twórcze myślenie: Inteligencje wielorakie H. Gardnera a techniki uczenia się; podstawy neurodydaktyki; zasady stosowania metod efektywnego uczenia się; Metody efektywnego uczenia się dostosowane do materiału szkolnego - warsztat 5h - grudzień 2014/styczeń 2015 -godz. 14.00; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 8. Szkoła Podstawowa nr 32, Ciekawe i skuteczne metody motywujące do nauki i aktywności szkolnej: Zasady skutecznego uczenia; Coaching jako forma aktywizująca i motywująca uczniów; Metody aktywizujące; Praktyczne ćwiczenia pobudzające kreatywność uczniów; Praca z grupą - zasady - warsztat 5h - 24.02.2015- godz. 14.00, konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 9. Szkoła Podstawowa nr 32, Praktyczne zastosowanie nowoczesnych technik uczenia się i metod motywujących: Zastosowanie technik pamięciowych na materiale szkolnym- ćwiczenia; praca z tekstem z wykorzystaniem metod efektywnej nauki; teoria szybkiego czytania; strategie czytania; lodołamacze i przerywniki w pracy z uczniami - warsztat 5h - 18.03.2015 godz. 14.00; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 10. Szkoła Podstawowa nr 23, Zastosowanie mnemotechnik w materiale szkolnym: metody efektywnej nauki, ćwiczenia stosowania technik pamięciowym na materiale szkolnym, metody rysunkowe jako metoda wspomagająca przyswajanie trudnego materiału szkolnego, wykorzystanie technik na różnych przedmiotach szkolnych - warsztat 5h- grudzień 2014/styczeń 2015, godz.13.30, konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 11. Szkoła Podstawowa nr 23, Trening czytania dla nauczycieli: teoria szybkiego czytania, trening szybkiego czytania z podziałem na etapy, ćwiczenia rozwijające umiejętności szybkiego czytania i rozumienia treści, strategie czytania i pracy z tekstem- warsztat 5h- 08.01.2015 godz.13.30; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 12. Szkoła Podstawowa nr 23, Wykorzystanie treningu czytania i pracy z tekstem w pracy z uczniem na lekcji: techniki wspomagające prace z tekstem, trening czytania i ćwiczenia przyspieszające czytanie w czasie lekcji, metodyka wykorzystywania treningu szybkiego czytania w pracy z uczniem słabo czytającym, ćwiczenia wspomagające koncentrację uczniów w trakcie pracy z tekstem, wspomaganie czytania ze zrozumieniem i pracy z informacjami z tekstu - warsztat 5h - 17.02.2015 godz.13.30; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 13. Szkoła Podstawowa nr 23, Zastosowanie technik pamięciowych w nauce szkolnej przez nauczycieli: przykłady zastosowań technik uczenia się na materiale dydaktycznym dostosowanym do różnych przedmiotów - warsztat 5h - 15.04.2015, godz. 13.30; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 14. Gimnazjum nr 2, Jak wspierać dziecko w uczniu się przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: sposoby motywowania ucznia i metody pozwalające mu na jego zaktywizowanie, sposoby pracy wychowawcy, który niezależnie od własnego przedmiotu musi umieć pobudzać aktywność wychowanków i prowadzić akcję pedagogizacji rodziców w tym zakresie, dyskusja na przykładowy m scenariuszu lekcji wychowawczej, której celem będzie przede wszystkim motywowanie - warsztat 5h - 12.03.2015, godz. 15:00; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 15. II LO, Metody motywowania ucznia: celem warsztatu jest przede wszystkim wsparcie efektywności procesów edukacyjnych w zakresie metod motywowania do nauki. Część pierwsza warsztatu to przedstawienie metod motywowania ucznia do pracy oraz technik uczenia się zwiększających odpowiedzialność osobistą za rozwój. Część druga to próba zbudowania katalogu sposobów motywowania uczniów, nabycie przez nauczycieli umiejętności właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, kontekstu działania, sytuacji - warsztat 5h - 11.03.2015 godz. 15:00; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 16. Szkoła Podstawowa nr 45, Techniki uczenia się (w kontekście szkoły podstawowej): burza mózgów: specyfika pracy, miejsce i rola nauczyciela, w jaki sposób eliminować pomysły, żeby nie zniechęcić uczniów, mnemotechniki uczenia się: przykłady skutecznych technik pamięci do wykorzystania na poszczególnych lekcjach (j. polski, matematyka, j. angielski), efektywność czytania, metoda łańcuchowa, kreatywne rozwiązywanie zadań: dobór kreatywnych gier i zabaw do przedmiotu,(przykłady konkretne), jak nauczyć dzieci kreatywnego rozwiązywania zadań? - warsztat 5h- Grupa 1: grudzień 2014/styczeń 2015, godz. 14:30 Grupa 2: grudzień 2014/styczeń 2015, godz. 14:30; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 17. Szkoła Podstawowa nr 45, Motywacja do nauki: sposoby motywowania uczniów (podstawowe pojęcia, diagnoza potrzeb uczniów, przykładowe sposoby motywowania z uwzględnieniem podziału na klasy 1-3 i 4-6, sztuka motywacji, czyli sposoby wydobywania z ludzi tego, co w nich najlepsze - warsztat 5h - Grupa 1: grudzień 2014/styczeń 2015, godz. 14:30, grupa 2: grudzień 2014/styczeń 2015, godz. 14:30; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 18. Szkoła Podstawowa nr 45, Praca metodą projektu: Czym się wyróżnia metoda projektu na tle innych metod dydaktycznych? Nauczyciel w roli animatora działań uczniowskich, efektywne kierowanie pracą indywidualną lub grupową, sposoby rozpoznania potencjału grupy, typów uczniów, przydział ról w grupie, fazy projektu z wyszczególnieniem działań uczniów i nauczyciela, problem oceny efektów pracy na poszczególnych etapach, filary współczesnej edukacji - w jakie założenia wpisuje się praca metodą projektu? - warsztat 5h- grupa 1 18.02.2015, godz. 14:30 grupa 2 18.02.2015, godz. 14:30; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 19. Szkoła Podstawowa nr 38, Praca z uczniem metodami wzmacniającymi koncentrację i skupiającymi uwagę: - metody pracy na zajęciach wzmacniające koncentrację uwagi uczniów, metody pracy na lekcjach wyciszające uczniów, ćwiczenie i zastosowanie ww metod w szkoleniu, studium przypadku - warsztat 5h - 11.03.2015, godz. 13.45; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 20. Szkoła Podstawowa nr 38, Praca z dzieckiem młodszym wynikająca z obniżenia wieku szkolnego: - techniki uczenia się dzieci młodszych, metody motywowania dzieci sześcioletnich, jak nauczyć dzieci gospodarowania czasem, metody pracy nauczyciela wynikające z różnego tempa pracy dzieci młodszych, wpływ rozwoju emocjonalnego i umiejętności organizacyjnych na tempo pracy uczniów, dzieci niedojrzałe emocjonalnie - jak sobie z nimi poradzić? - warsztat 5h- 15.04.2015, godz. 13.45; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 21. Jak aktywizować uczniów do samodzielności? (samodzielnego podejmowania decyzji i odpowiedzialności): metody aktywizowania uczniów w ramach wolontariatu, jak zmotywować uczniów do spraw organizacyjnych, uczeń odpowiedzialny i samodzielny, podejmowanie decyzji i realizacja samodzielnych planów - warsztat 5h - grudzień 2014/styczeń 2015, godz. 14.30, konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 22. Gimnazjum nr 15, Kolaboracja? Odpowiedzialność? Obojętność? - reakcje na zdarzenia: - jak zmobilizować uczniów wobec negatywnych postaw, metody pracy wobec negatywnych postaw uczniów, przedstawianie i wpajanie wartości uniwersalnych - warsztat 5h - 14.01.2015, godz. 14.30; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 23. Gimnazjum nr 15, Sposoby zwiększania motywacji uczniów do pracy - wartość edukacji: zmotywowanie ucznia do nauki, metody pracy z uczniem motywujące do aktywnej pracy na lekcjach, studium przypadku, praktyczne rady, ćwiczenia - warsztat 5h- 29.04.2015, godz. 14.00; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 24. Szkoła Podstawowa nr 9, Umiejętność uczenia i uczenia się jako wartość edukacji na całe życie (techniki uczenia się i zapamiętywania) z zastosowaniem w praktyce, np. w trakcie lekcji: techniki uczenia się, które można zastosować w trakcie lekcji; jak skutecznie przekazać informacje na temat technik uczenia się rodzicom; jak umiejętnie wpleść techniki uczenia się w lekcję- warsztat 5h- 7.05.2015 godz. 14.30; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 25. Szkoła Podstawowa nr 36, Techniki skutecznego uczenia się i zapamiętywania: techniki, które można zastosować na różnych lekcjach oraz w sposób przystępny przybliżyć je uczniom i rodzicom- warsztat 5h - Gr.1.- 12.01.2015, godz. 14.45, Gr. 2 - 13.01.2015, godz. 14.45; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 26. Szkoła Podstawowa nr 33, Praca z uczniem zdolnym - jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?: motywacja, sposoby motywowania, co robić, aby uczeń zdolny nie nudził się na naszych lekcjach? metody pracy z uczniem zdolnym w trakcie lekcji. Indywidualizacja pracy w klasie 25 osobowej? jak sprawić, aby uczeń zdolny nie poczuł się pokrzywdzony, że musi pracować więcej, rozwijanie twórczego myślenia - warsztat 5h - I grupa grudzień 2014/styczeń 2015, Godz.14.30 II grupa grudzień 2014/styczeń 2015, Godz.14.30; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 27. Gimnazjum nr 4, Nowoczesne techniki nauczania oraz metody aktywizujące: warsztat w całości poświęcony nowoczesnym technikom nauczania, pracy w grupach, metodą projektu oraz metodom aktywizującym, nauczyciel musi posiąść umiejętność właściwego doboru metod do poziomu psychofizycznego rozwoju ucznia - warsztat 5h- grudzień 2014/styczeń 2015; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 28. Gimnazjum nr 4, Motywowanie do nauki: Co sprawić, aby w twojej klasie zapanowała atmosfera i nastawienie na naukę, strategie sprzyjające propagowaniu uczenia się, sprowadź lekcję do poziomu ucznia; sprowadź ucznia do poziomu lekcji, dostrzegaj i doceniaj swoją rolę w budowaniu motywacji - warsztat 5h- 14 stycznia 2015; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 29. Gimnazjum nr 4, Wybór sposobów przekazywania informacji zwrotnej i nagradzania: celem warsztatu jest doskonalenie kompetencji nauczyciela w zakresie nagradzania i karania ucznia, stworzenie sytemu motywacji , wynikającą z poczucia zadowolenia ucznia z jego sukcesów - warsztat 5h - 18 marca 2015; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 30. Gimnazjum nr 4, Motywowanie uczniów, do których trudno jest dotrzeć: kształcenie umiejętności rozpoznawania uczniów cierpiących na syndrom porażki, sposoby docierania do nich. Zajęcia prowadzone wg. planu: dobór odpowiedniego poziomu trudności przekazywanego materiału, struktura zadań, ćwiczeń i wymagań dotyczących pracy ucznia, jasne, proste, wyraźne polecenia i wskazówki, uwzględnienie zainteresowań ucznia i jego sposobu przyswajania wiedzy, pomoc w trakcie wykonywania zadania, nauka metod uczenia się i sposobów osiągania celów edukacyjnych, okazywanie szczerej troski, zainteresowania; poświęcanie uwagi, zachęcanie, podnoszenie na duchu zniechęconych i nie radzących sobie, pomoc w nauce ze strony kolegów, rodziców i innych osób, opracowanie ogólnej strategii pracy z uczniami, do których trudno dotrzeć - warsztat 5h- 15 kwietnia 2015; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. Każde szkolenie prowadzone w formie warsztatowej obejmuje 5 godzin zegarowych. Konsultacje grupowe trwają godzinę zegarową i odbywają się w terminie min. 2 tygodni po szkoleniu warsztatowym. Termin konsultacji Wykonawca ustala z Dyrektorem szkoły i osobą pełniącą funkcję SORE w danej placówce. Ustalony termin musi być zgodny z czasem pracy placówki oraz zapewniać swobodę wzięcia udziału w konsultacjach nauczycielom objętym wsparciem. Szkolenia warsztatowe odbędą się w Bytomiu na terenie szkół wymienionych w tabeli w siwz zgodnie z podanym tematem, programem szkolenia oraz terminem ustalonym bezpośrednio z Dyrektorem wskazanej placówki. Wykonawca nie ponosi kosztów udostępniania miejsc szkoleń oraz konsultacji warsztatowych i sprzętu komputerowego. Wydruk materiałów szkoleniowych spoczywa na Zamawiającym. Zadania i obowiązki Wykonawcy, czyli eksperta zewnętrznego przeprowadzającego cykl warsztatów szkoleniowych i konsultacji grupowych (155 godzin warsztatów szkoleniowych oraz 30 godzin konsultacji grupowych) dla nauczycieli/ek z placówek z Bytomia objętych wspomaganiem w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu UDA-POKL.03.05.00-00-223/12; w obszarze szkoleń Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. 1.Opracowanie scenariusza zajęć dla poszczególnych tematów szkoleń warsztatowych zgodnie z zapotrzebowaniem i programem opisanym w tabeli w siwz oraz prowadzenia zajęć zgodnie z tym scenariuszem. Scenariusz winien być dostarczony do biura projektu nie później niż 5 dni przed szkoleniem w formie elektronicznej (MS word). Wydrukowany scenariusz na odpowiednio ologowanym papierze zostanie przygotowany przez pracowników projektu i dostarczony na szkolenie. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania się pod przygotowanym przez siebie scenariuszem. 2.Przeprowadzenie pisemnej diagnozy (testy) wśród uczestników sieci w oparciu o autorskie pre testy i post testy, a następnie ich opracowanie i dostarczenie do biura projektu w terminie do 3 dni po szkoleniu. Opracowanie wyników musi zawierać: analizę wiedzy i umiejętności nauczycieli, obliczenie wskaźnika przyrostu wiedzy, wnioski Wykonawcy na temat analizy, opis rekomendacji, uwagi i spostrzeżenia oraz podpis Wykonawcy. Opracowanie należy sporządzić na ologowanym papierze, który można pobrać w Biurze Projektu. 3.Opracowanie materiałów szkoleniowych dla nauczycieli w wersji papierowej min. 10 stron A4. Materiał szkoleniowy musi być zgodny z tematyką szkolenia oraz programem szkolenia. Odpowiedzialność za naruszenie praw autorskich spoczywa na Wykonawcy, który przygotował materiały szkoleniowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian edytorskich w przesłanym dokumencie.4.Przeprowadzenie szkoleń warsztatowych w terminie od podpisania umowy do 20 czerwca 2015 r.5.Przeprowadzenie konsultacji grupowych dla nauczycieli w terminie ustalonym z Dyrektorem Przedszkola po szkoleniu warsztatowym, przy czym konsultacja nie może się odbywać w terminie krótszym niż 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. Celem konsultacji jest omówienie dotychczasowych wdrożeń technik, zastosowanych metod oraz analiza poruszanych przypadków.6. Podpisanie z Zamawiającym umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.7.Sprawdzanie listy obecności na każdych zajęciach warsztatowych oraz konsultacjach zbiorowych, przy czym odpowiednio ologowane listy przygotowane są przez zarząd projektu. 8.Właściwe zastosowanie logotypów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na materiałach i dokumentach. 9. Prowadzenie zajęć ze szczególnym naciskiem na przestrzeganie zasady równych szans, w tym równości płci. 10. Ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usługi. 11. Dbanie o stan techniczny pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego w miejscu prowadzenia szkoleń. Zadania Wykonawcy w zakresie opracowania i dostarczenia materiałów szkoleniowych opisane są w Istotnych Postanowieniach Umownych. Warunki realizacji niniejszego zamówienia określają istotne postanowienia umowne wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiące załączniki do specyfikacji. Zadania Wykonawcy w zakresie opracowania i dostarczenia materiałów szkoleniowych opisane są w Istotnych Postanowieniach Umownych.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 247463

Data publikacji: 2014-11-28

Nazwa: Gimnazjum Nr 9

Ulica: ul. Świętochłowicka 12

Numer domu: 12

Miejscowość: Bytom

Kod pocztowy: 41-909

Województwo / kraj: śląskie

Numer telefonu: 32 787 10 19, 787 00 86

Numer faxu: 32 787 10 19

Regon: 27630253700000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Inny: miejska jednostka organizacyjna - szkoła

Inny rodzaj zamawiającego: miejska jednostka organizacyjna - szkoła

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego przeprowadzenia przez eksperta zewnętrznego cyklu warsztatów szkoleniowych i konsultacji grupowych dla nauczycieli bytomskich szkół
w obszarze tematycznym Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół
i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa przeprowadzenia warsztatów szkoleniowych i konsultacji grupowych dla nauczycieli bytomskich przedszkoli w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy cywilnoprawnej od momentu podpisania umowy do 20.06.2015 r. wedle modułów tematycznych podanych poniżej:
1.Gimnazjum nr 14, Motywowanie uczniów do efektywnego uczenia się: techniki uczenia się, techniki szybkiego czytania, czytanie ze zrozumieniem, sposoby rozpoznawania potrzeb wychowanków, uczeń aktywnym uczestnikiem procesu uczenia się; warsztat 5h - środa 21 styczeń 2014 godzina 14.30; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 2. Szkoła Podstawowa nr 37, Nowoczesne techniki uczenia się: inteligencje wielorakie H. Gardnera a techniki uczenia się; podstawy neurodydaktyki; Zasady stosowania metod efektywnego uczenia się; Metody efektywnego uczenia się dostosowane do materiału szkolnego - warsztat 5h - grudzień 2014/styczeń 2015 godz. 15.00; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 3. Szkoła Podstawowa nr 37; Metody aktywizujące i motywujące do nauki: zasady skutecznego uczenia; coaching jako forma aktywizująca i motywująca uczniów; Metody aktywizujące; Praktyczne ćwiczenia pobudzające kreatywność uczniów; Praca z grupą - zasady; warsztat 5h - 07.01.2015 godz. 15.00, konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 4. Szkoła Podstawowa nr 37, Praktyczne wprowadzanie nowych technik i metod efektywnego uczenia się: Zastosowanie technik pamięciowych na materiale szkolnym- ćwiczenia; Praca z tekstem z wykorzystaniem metod efektywnej nauki; Teoria szybkiego czytania; Strategie czytania; Lodołamacze i przerywniki w pracy z uczniami- warsztat 5h - 16.02.2015 godz. 15.00; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 5. Szkoła Podstawowa nr 37, Trening czytania dla nauczycieli: Teoria szybkiego czytania; Trening szybkiego czytania z podziałem na etapy; Ćwiczenia rozwijające umiejętności szybkiego czytania i rozumienia treści; Strategie czytania i pracy z tekstem - warsztat 5h - 25.03.2015 godz.13.30; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 6. Szkoła Podstawowa nr 32, Trening czytania dla nauczycieli: Teoria szybkiego czytania; Trening szybkiego czytania z podziałem na etapy; Ćwiczenia rozwijające umiejętności szybkiego czytania i rozumienia treści; Strategie czytania i pracy z tekstem - warsztat 5h - 21.05.2015 - godz. 14.00; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 7. Szkoła Podstawowa nr 32, Nowoczesne techniki uczenia się, wspomagające twórcze myślenie: Inteligencje wielorakie H. Gardnera a techniki uczenia się; podstawy neurodydaktyki; zasady stosowania metod efektywnego uczenia się; Metody efektywnego uczenia się dostosowane do materiału szkolnego - warsztat 5h - grudzień 2014/styczeń 2015 -godz. 14.00; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 8. Szkoła Podstawowa nr 32, Ciekawe i skuteczne metody motywujące do nauki i aktywności szkolnej: Zasady skutecznego uczenia; Coaching jako forma aktywizująca i motywująca uczniów; Metody aktywizujące; Praktyczne ćwiczenia pobudzające kreatywność uczniów; Praca z grupą - zasady - warsztat 5h - 24.02.2015- godz. 14.00, konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 9. Szkoła Podstawowa nr 32, Praktyczne zastosowanie nowoczesnych technik uczenia się i metod motywujących: Zastosowanie technik pamięciowych na materiale szkolnym- ćwiczenia; praca z tekstem z wykorzystaniem metod efektywnej nauki; teoria szybkiego czytania; strategie czytania; lodołamacze i przerywniki w pracy z uczniami - warsztat 5h - 18.03.2015 godz. 14.00; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 10. Szkoła Podstawowa nr 23, Zastosowanie mnemotechnik w materiale szkolnym: metody efektywnej nauki, ćwiczenia stosowania technik pamięciowym na materiale szkolnym, metody rysunkowe jako metoda wspomagająca przyswajanie trudnego materiału szkolnego, wykorzystanie technik na różnych przedmiotach szkolnych - warsztat 5h- grudzień 2014/styczeń 2015, godz.13.30, konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 11. Szkoła Podstawowa nr 23, Trening czytania dla nauczycieli: teoria szybkiego czytania, trening szybkiego czytania z podziałem na etapy, ćwiczenia rozwijające umiejętności szybkiego czytania i rozumienia treści, strategie czytania i pracy z tekstem- warsztat 5h- 08.01.2015 godz.13.30; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 12. Szkoła Podstawowa nr 23, Wykorzystanie treningu czytania i pracy z tekstem w pracy z uczniem na lekcji: techniki wspomagające prace z tekstem, trening czytania i ćwiczenia przyspieszające czytanie w czasie lekcji, metodyka wykorzystywania treningu szybkiego czytania w pracy z uczniem słabo czytającym, ćwiczenia wspomagające koncentrację uczniów w trakcie pracy z tekstem, wspomaganie czytania ze zrozumieniem i pracy z informacjami z tekstu - warsztat 5h - 17.02.2015 godz.13.30; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 13. Szkoła Podstawowa nr 23, Zastosowanie technik pamięciowych w nauce szkolnej przez nauczycieli: przykłady zastosowań technik uczenia się na materiale dydaktycznym dostosowanym do różnych przedmiotów - warsztat 5h - 15.04.2015, godz. 13.30; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 14. Gimnazjum nr 2, Jak wspierać dziecko w uczniu się przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: sposoby motywowania ucznia i metody pozwalające mu na jego zaktywizowanie, sposoby pracy wychowawcy, który niezależnie od własnego przedmiotu musi umieć pobudzać aktywność wychowanków i prowadzić akcję pedagogizacji rodziców w tym zakresie, dyskusja na przykładowy m scenariuszu lekcji wychowawczej, której celem będzie przede wszystkim motywowanie - warsztat 5h - 12.03.2015, godz. 15:00; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 15. II LO, Metody motywowania ucznia: celem warsztatu jest przede wszystkim wsparcie efektywności procesów edukacyjnych w zakresie metod motywowania do nauki. Część pierwsza warsztatu to przedstawienie metod motywowania ucznia do pracy oraz technik uczenia się zwiększających odpowiedzialność osobistą za rozwój. Część druga to próba zbudowania katalogu sposobów motywowania uczniów, nabycie przez nauczycieli umiejętności właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, kontekstu działania, sytuacji - warsztat 5h - 11.03.2015 godz. 15:00; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 16. Szkoła Podstawowa nr 45, Techniki uczenia się (w kontekście szkoły podstawowej): burza mózgów: specyfika pracy, miejsce i rola nauczyciela, w jaki sposób eliminować pomysły, żeby nie zniechęcić uczniów, mnemotechniki uczenia się: przykłady skutecznych technik pamięci do wykorzystania na poszczególnych lekcjach (j. polski, matematyka, j. angielski), efektywność czytania, metoda łańcuchowa, kreatywne rozwiązywanie zadań: dobór kreatywnych gier i zabaw do przedmiotu,(przykłady konkretne), jak nauczyć dzieci kreatywnego rozwiązywania zadań? - warsztat 5h- Grupa 1: grudzień 2014/styczeń 2015, godz. 14:30 Grupa 2: grudzień 2014/styczeń 2015, godz. 14:30; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 17. Szkoła Podstawowa nr 45, Motywacja do nauki: sposoby motywowania uczniów (podstawowe pojęcia, diagnoza potrzeb uczniów, przykładowe sposoby motywowania z uwzględnieniem podziału na klasy 1-3 i 4-6, sztuka motywacji, czyli sposoby wydobywania z ludzi tego, co w nich najlepsze - warsztat 5h - Grupa 1: grudzień 2014/styczeń 2015, godz. 14:30, grupa 2: grudzień 2014/styczeń 2015, godz. 14:30; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 18. Szkoła Podstawowa nr 45, Praca metodą projektu: Czym się wyróżnia metoda projektu na tle innych metod dydaktycznych? Nauczyciel w roli animatora działań uczniowskich, efektywne kierowanie pracą indywidualną lub grupową, sposoby rozpoznania potencjału grupy, typów uczniów, przydział ról w grupie, fazy projektu z wyszczególnieniem działań uczniów i nauczyciela, problem oceny efektów pracy na poszczególnych etapach, filary współczesnej edukacji - w jakie założenia wpisuje się praca metodą projektu? - warsztat 5h- grupa 1 18.02.2015, godz. 14:30 grupa 2 18.02.2015, godz. 14:30; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 19. Szkoła Podstawowa nr 38, Praca z uczniem metodami wzmacniającymi koncentrację i skupiającymi uwagę: - metody pracy na zajęciach wzmacniające koncentrację uwagi uczniów, metody pracy na lekcjach wyciszające uczniów, ćwiczenie i zastosowanie ww metod w szkoleniu, studium przypadku - warsztat 5h - 11.03.2015, godz. 13.45; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 20. Szkoła Podstawowa nr 38, Praca z dzieckiem młodszym wynikająca z obniżenia wieku szkolnego: - techniki uczenia się dzieci młodszych, metody motywowania dzieci sześcioletnich, jak nauczyć dzieci gospodarowania czasem, metody pracy nauczyciela wynikające z różnego tempa pracy dzieci młodszych, wpływ rozwoju emocjonalnego i umiejętności organizacyjnych na tempo pracy uczniów, dzieci niedojrzałe emocjonalnie - jak sobie z nimi poradzić? - warsztat 5h- 15.04.2015, godz. 13.45; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 21. Jak aktywizować uczniów do samodzielności? (samodzielnego podejmowania decyzji i odpowiedzialności): metody aktywizowania uczniów w ramach wolontariatu, jak zmotywować uczniów do spraw organizacyjnych, uczeń odpowiedzialny i samodzielny, podejmowanie decyzji i realizacja samodzielnych planów - warsztat 5h - grudzień 2014/styczeń 2015, godz. 14.30, konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 22. Gimnazjum nr 15, Kolaboracja? Odpowiedzialność? Obojętność? - reakcje na zdarzenia: - jak zmobilizować uczniów wobec negatywnych postaw, metody pracy wobec negatywnych postaw uczniów, przedstawianie i wpajanie wartości uniwersalnych - warsztat 5h - 14.01.2015, godz. 14.30; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 23. Gimnazjum nr 15, Sposoby zwiększania motywacji uczniów do pracy - wartość edukacji: zmotywowanie ucznia do nauki, metody pracy z uczniem motywujące do aktywnej pracy na lekcjach, studium przypadku, praktyczne rady, ćwiczenia - warsztat 5h- 29.04.2015, godz. 14.00; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 24. Szkoła Podstawowa nr 9, Umiejętność uczenia i uczenia się jako wartość edukacji na całe życie (techniki uczenia się i zapamiętywania) z zastosowaniem w praktyce, np. w trakcie lekcji: techniki uczenia się, które można zastosować w trakcie lekcji; jak skutecznie przekazać informacje na temat technik uczenia się rodzicom; jak umiejętnie wpleść techniki uczenia się w lekcję- warsztat 5h- 7.05.2015 godz. 14.30; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 25. Szkoła Podstawowa nr 36, Techniki skutecznego uczenia się i zapamiętywania: techniki, które można zastosować na różnych lekcjach oraz w sposób przystępny przybliżyć je uczniom i rodzicom- warsztat 5h - Gr.1.- 12.01.2015, godz. 14.45, Gr. 2 - 13.01.2015, godz. 14.45; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 26. Szkoła Podstawowa nr 33, Praca z uczniem zdolnym - jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?: motywacja, sposoby motywowania, co robić, aby uczeń zdolny nie nudził się na naszych lekcjach? metody pracy z uczniem zdolnym w trakcie lekcji. Indywidualizacja pracy w klasie 25 osobowej? jak sprawić, aby uczeń zdolny nie poczuł się pokrzywdzony, że musi pracować więcej, rozwijanie twórczego myślenia - warsztat 5h - I grupa grudzień 2014/styczeń 2015, Godz.14.30 II grupa grudzień 2014/styczeń 2015, Godz.14.30; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 27. Gimnazjum nr 4, Nowoczesne techniki nauczania oraz metody aktywizujące: warsztat w całości poświęcony nowoczesnym technikom nauczania, pracy w grupach, metodą projektu oraz metodom aktywizującym, nauczyciel musi posiąść umiejętność właściwego doboru metod do poziomu psychofizycznego rozwoju ucznia - warsztat 5h- grudzień 2014/styczeń 2015; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 28. Gimnazjum nr 4, Motywowanie do nauki: Co sprawić, aby w twojej klasie zapanowała atmosfera i nastawienie na naukę, strategie sprzyjające propagowaniu uczenia się, sprowadź lekcję do poziomu ucznia; sprowadź ucznia do poziomu lekcji, dostrzegaj i doceniaj swoją rolę w budowaniu motywacji - warsztat 5h- 14 stycznia 2015; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 29. Gimnazjum nr 4, Wybór sposobów przekazywania informacji zwrotnej i nagradzania: celem warsztatu jest doskonalenie kompetencji nauczyciela w zakresie nagradzania i karania ucznia, stworzenie sytemu motywacji , wynikającą z poczucia zadowolenia ucznia z jego sukcesów - warsztat 5h - 18 marca 2015; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. 30. Gimnazjum nr 4, Motywowanie uczniów, do których trudno jest dotrzeć: kształcenie umiejętności rozpoznawania uczniów cierpiących na syndrom porażki, sposoby docierania do nich. Zajęcia prowadzone wg. planu: dobór odpowiedniego poziomu trudności przekazywanego materiału, struktura zadań, ćwiczeń i wymagań dotyczących pracy ucznia, jasne, proste, wyraźne polecenia i wskazówki, uwzględnienie zainteresowań ucznia i jego sposobu przyswajania wiedzy, pomoc w trakcie wykonywania zadania, nauka metod uczenia się i sposobów osiągania celów edukacyjnych, okazywanie szczerej troski, zainteresowania; poświęcanie uwagi, zachęcanie, podnoszenie na duchu zniechęconych i nie radzących sobie, pomoc w nauce ze strony kolegów, rodziców i innych osób, opracowanie ogólnej strategii pracy z uczniami, do których trudno dotrzeć - warsztat 5h- 15 kwietnia 2015; konsultacje grupowe 1h- min.2 tyg. po szkoleniu. Każde szkolenie prowadzone w formie warsztatowej obejmuje 5 godzin zegarowych. Konsultacje grupowe trwają godzinę zegarową i odbywają się w terminie min. 2 tygodni po szkoleniu warsztatowym. Termin konsultacji Wykonawca ustala z Dyrektorem szkoły i osobą pełniącą funkcję SORE w danej placówce. Ustalony termin musi być zgodny z czasem pracy placówki oraz zapewniać swobodę wzięcia udziału w konsultacjach nauczycielom objętym wsparciem. Szkolenia warsztatowe odbędą się w Bytomiu na terenie szkół wymienionych w tabeli w siwz zgodnie z podanym tematem, programem szkolenia oraz terminem ustalonym bezpośrednio z Dyrektorem wskazanej placówki. Wykonawca nie ponosi kosztów udostępniania miejsc szkoleń oraz konsultacji warsztatowych i sprzętu komputerowego. Wydruk materiałów szkoleniowych spoczywa na Zamawiającym. Zadania i obowiązki Wykonawcy, czyli eksperta zewnętrznego przeprowadzającego cykl warsztatów szkoleniowych i konsultacji grupowych (155 godzin warsztatów szkoleniowych oraz 30 godzin konsultacji grupowych) dla nauczycieli/ek z placówek z Bytomia objętych wspomaganiem w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu UDA-POKL.03.05.00-00-223/12; w obszarze szkoleń Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. 1.Opracowanie scenariusza zajęć dla poszczególnych tematów szkoleń warsztatowych zgodnie z zapotrzebowaniem i programem opisanym w tabeli w siwz oraz prowadzenia zajęć zgodnie z tym scenariuszem. Scenariusz winien być dostarczony do biura projektu nie później niż 5 dni przed szkoleniem w formie elektronicznej (MS word). Wydrukowany scenariusz na odpowiednio ologowanym papierze zostanie przygotowany przez pracowników projektu i dostarczony na szkolenie. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania się pod przygotowanym przez siebie scenariuszem. 2.Przeprowadzenie pisemnej diagnozy (testy) wśród uczestników sieci w oparciu o autorskie pre testy i post testy, a następnie ich opracowanie i dostarczenie do biura projektu w terminie do 3 dni po szkoleniu. Opracowanie wyników musi zawierać: analizę wiedzy i umiejętności nauczycieli, obliczenie wskaźnika przyrostu wiedzy, wnioski Wykonawcy na temat analizy, opis rekomendacji, uwagi i spostrzeżenia oraz podpis Wykonawcy. Opracowanie należy sporządzić na ologowanym papierze, który można pobrać w Biurze Projektu. 3.Opracowanie materiałów szkoleniowych dla nauczycieli w wersji papierowej min. 10 stron A4. Materiał szkoleniowy musi być zgodny z tematyką szkolenia oraz programem szkolenia. Odpowiedzialność za naruszenie praw autorskich spoczywa na Wykonawcy, który przygotował materiały szkoleniowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian edytorskich w przesłanym dokumencie.4.Przeprowadzenie szkoleń warsztatowych w terminie od podpisania umowy do 20 czerwca 2015 r.5.Przeprowadzenie konsultacji grupowych dla nauczycieli w terminie ustalonym z Dyrektorem Przedszkola po szkoleniu warsztatowym, przy czym konsultacja nie może się odbywać w terminie krótszym niż 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. Celem konsultacji jest omówienie dotychczasowych wdrożeń technik, zastosowanych metod oraz analiza poruszanych przypadków.6. Podpisanie z Zamawiającym umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.7.Sprawdzanie listy obecności na każdych zajęciach warsztatowych oraz konsultacjach zbiorowych, przy czym odpowiednio ologowane listy przygotowane są przez zarząd projektu. 8.Właściwe zastosowanie logotypów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na materiałach i dokumentach. 9. Prowadzenie zajęć ze szczególnym naciskiem na przestrzeganie zasady równych szans, w tym równości płci. 10. Ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usługi. 11. Dbanie o stan techniczny pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego w miejscu prowadzenia szkoleń. Zadania Wykonawcy w zakresie opracowania i dostarczenia materiałów szkoleniowych opisane są w Istotnych Postanowieniach Umownych. Warunki realizacji niniejszego zamówienia określają istotne postanowienia umowne wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiące załączniki do specyfikacji. Zadania Wykonawcy w zakresie opracowania i dostarczenia materiałów szkoleniowych opisane są w Istotnych Postanowieniach Umownych.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 20/06/2015

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Zaliczka: Nie

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i spełniają poniższe wymagania formalne, czyli:
a)Wykształcenie min. wyższe o kierunku psychologia lub pedagogika,
b)min. 10 letni staż pracy (wymaganie minimalne)
c)ukończony kurs coacha lub trenera potwierdzony certyfikatem.
d)ukończony kurs lub szkolenie mnemotechnik potwierdzony certyfikatem
e)Doświadczenie edukatorskie -co najmniej 180 godzin prowadzenia warsztatów/szkoleń i zajęć otwartych dla nauczycieli z zakresu mnemotechnik oraz/lub motywacji.
W celu zapewnienia należytej realizacji zamówienia Wykonawca winien dokonać odpowiedniego doboru osób do realizacji zamówienia, z uwzględnieniem opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca może polegać w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w zakresie określonym art. 26 ust. 2b ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca w zakresie potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu powoła się na potencjał podwykonawcy, a w trakcie realizacji zamówienia dokona zmiany podwykonawcy lub zrezygnuje z podwykonawcy, zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wykazany na etapie składania ofert, tj. pozwalający uzyskać co najmniej taką samą ilość punktów w kryterium doświadczenie.Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI siwz. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły /spełnia- nie spełnia. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki wymienione w art. 24 ust. 1,2 i 2a ustawy Prawo zamówień publicznych.

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
a)formularz oferty, o którym mowa powyżej wraz załącznikiem do formularza oferty dot. Osób oferowanych do realizacji zamówienia b) oświadczenia i dokumenty określone w cz. VI specyfikacji; oraz (jeżeli dotyczy) b)pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem, c)dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem, d)dowód/dowody wskazujący/e, że zasoby podmiotu trzeciego, na które powołuje się wykonawca zostaną mu udostępnione, np. pisemnego zobowiązania podmiotu, zawierającego informacje określone p. 1 ust.6 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz.231). W sytuacji, gdy przedmiotem zobowiązania są zasoby nierozerwalnie wiązane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (np. doświadczenie) konieczne jest wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Należy złożyć oryginał dokumentu/dokumentów dot. zobowiązania podmiotu trzeciego (załącznik nr 6 do specyfikacji).

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2: potencjał i doświadczenie trenera/trenerów

Znaczenie kryterium 2: 50

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Gimnazjum nr 9 ul. Świętochłowicka 12, 41-909 Bytom e-mail: gimnazjumnr9@poczta.onet.pl tel. 32 7871019

Data składania wniosków, ofert: 05/12/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 12:00

Miejsce składania:
Gimnazjum nr 9 ul. Świętochłowicka 12, 41-909 Bytom

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu UDA- POKL.03.05.00-00-223/12; współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty; Poddziałanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust.2a pzp.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
805000009 (Usługi szkoleniowe)

Podobne przetargi

299216 / 2012-08-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Kłobucki - Kłobuck (śląskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Usługa organizacji szkoleń na rzecz uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie kłobuckim w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

137554 / 2012-04-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu - Sosnowiec (śląskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Wybór jednostki, która w 2012 roku będzie prowadziła szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu. Niniejsze szkolenia będą realizowane z: - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: projekt Lepsze perspektywy poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, - Funduszu Pracy w zakresie: 1) Zakładanie i prowadzenie własnej firmy 2) ABC małego biznesu

237330 / 2013-06-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Bielsko-Biała (śląskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla beneficjantów projektu pn.: Bielsko-Biała łączy ludzi

54481 / 2012-03-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu - Sosnowiec (śląskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Wybór jednostki, która w 2012 roku będzie prowadziła szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu. Niniejsze szkolenia będą realizowane z: - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: -projekt Lepsze perspektywy poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, - Funduszu Pracy w zakresie: 1) Pracownik dozoru mienia 2) Pracownik ochrony fizycznej osób i mienia I stopnia 3) Pracownik ochrony fizycznej osób i mienia II stopnia

266301 / 2012-12-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Pszczyński - Pszczyna (śląskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie i zorganizowanie kursów komputerowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych,realizowanych w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.

101026 / 2011-05-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu - Sosnowiec (śląskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Wybór jednostki, która w 2011 roku będzie prowadziła szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu. Niniejsze szkolenia będą realizowane z: - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: - Funduszu Pracy w zakresie: 1) Sprzedawca z obsługą kasy fiska 2) Fakturowanie z obsługą kasy fiskalnej.

192898 / 2012-06-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu - Sosnowiec (śląskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Szkolenie dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu w zakresie: Projektowanie w Auto CAD 2D i 3D.

312138 / 2010-09-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żywcu - Żywiec (śląskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Kurs dla osób zajmujących się eksploatacja w zakresie obsługi i konserwacji kotłów parowych i wodnych wraz z urządzeniami pomocniczymi dla 1 osoby

470334 / 2012-11-23 - Uczelnia publiczna

Politechnika Częstochowska - Częstochowa (śląskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkolenia z zasady równości szans kobiet i mężczyzn dla zespołu projektowego w ramach projektu Odbierz klucz do sukcesu - kierunki zamawiane na Wydziale Inżynierii Mechanicznej i Informatyki

231734 / 2012-07-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu - Racibórz (śląskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Raciborzu współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.3 w ramach projektu: W przyszłość